Forum » Loža » Vleka vozila
Vleka vozila
Tero ::
Jutri bi naj enemu kolegu vleko njegov avto do avtomehanika, pa me zanima kako so že kaj pravila?(malo pozabo od avtošole)
Če se ne motim mora imet tisti ko ga vlečem vse 4 smerokaze vrv mora bit dolga 5m in več ko 50 ne smem vozit..
Sem kaj pozabil?
Če se ne motim mora imet tisti ko ga vlečem vse 4 smerokaze vrv mora bit dolga 5m in več ko 50 ne smem vozit..
Sem kaj pozabil?
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Tero ::
Motor mora bit prižgan?
Jah zakaj bi ga te pol vleko? Ponavadi se vleče vozilo ker je pokvarjeno...
Jah zakaj bi ga te pol vleko? Ponavadi se vleče vozilo ker je pokvarjeno...
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Microsoft ::
Poldy, tale je bla pa dobra!!!
Skratka, premze delajo tudi, ce je motor ugasnjen. Zna bit vecji problem, ce gres avto vlect, ki nima hidravlicnega volana, pa pozabis kljuc dat noter. Ce ma pa hidravlicni volan, pa res bolj tezko suces, brez da bi prizgal motor.
by Miha
Skratka, premze delajo tudi, ce je motor ugasnjen. Zna bit vecji problem, ce gres avto vlect, ki nima hidravlicnega volana, pa pozabis kljuc dat noter. Ce ma pa hidravlicni volan, pa res bolj tezko suces, brez da bi prizgal motor.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Poldy ::
Ja, to mora biti pri avtomobilih, ki jim zavore ne delujejo, če je motor ugasnjen.
Hja odvisno od avtomobila. Sem že sprobal, pa res niso prijele - stopalka postane trda. Deluje pa seveda ročna. Vsekakor odvisno od avtomobila oz kakšen zavorni sistem ima.
Hja odvisno od avtomobila. Sem že sprobal, pa res niso prijele - stopalka postane trda. Deluje pa seveda ročna. Vsekakor odvisno od avtomobila oz kakšen zavorni sistem ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldy ()
Balandeque ::
Po AC ne smeš, pa če je krajša relacija, je elegantno za en zob ročno zategnit, da zadnje vozilo ne bi slučajno prehitevalo, ko prednji popusti gas. Aja, pred leti me je (peugeot 106) vlekel passat in sva po enem km utrgala novo novcato na Petrolu kupljeno vrv.
Involvement and commitment is like an eggs-and-ham:
the chicken was involved - the pig was committed.
the chicken was involved - the pig was committed.
Microsoft ::
Takega avta si res ne predstavljam, da zavore ne bi delale, ce je motor ugasnjen. Ampak cisto mozno.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Poldy ::
Nisem nek mehanik zato tudi ne vem v čem je fora. Nekateri oz. novejši avtomobili morajo imeti motor prižgan, da... ugibam - ustvarja pritisk v zavornem sistemu. Če ima tak avto motor ugasnjen, na začetku bremze še primejo, kasneje pa ne več - stopalka je vedno bolj trda.
perci ::
Microsoft: Skoraj vsak avto ima hidravlične zavore in ja, ko ugasneš avto, postane stopalka trda in moraš precej močneje prtisnt, da prime. Sej ni problem, sam vedt morš, da je treba orng prtisnt in da ne bo tok dobr prjel.
Drugač pa ne vem kako vam rata strgat vrv. Jst sem zihr že 10krat koga vleku, pa se nikol strgu vrvi. Mal obcutka je treba met.
Drugač pa ne vem kako vam rata strgat vrv. Jst sem zihr že 10krat koga vleku, pa se nikol strgu vrvi. Mal obcutka je treba met.
Microsoft ::
Moram rect, da tega problema se nisem opazil. Saj, verjtno imajo vsi avti, s katerimi se vozimo danes, hidravlicne zavore. Vprasanje je samo v izvedbi. Mogoce imajo novejsi kaj vec dodane elektronike
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Hypno ::
T.i. servo (hidravlične) zavore imajo itak vsi kok tok "novejši" avti (že prastari golfi so mel hidravliko). Kar spomnite se kako se stopalka spusti, ko prižgeš motor in hidravlika "ponudi" pomoč. "Napumpaj" jo pri ugasnjenem motorju pa po 2-3 pritiskih čisto trda rata. Sej vam v vsakem car manualu piše, da je potrebna večja sila za približno podoben učinek zaviranja, če motor ni prižgan. Če se ne "šlepaš" po ne vem kakih klancih ne bi smelo bit problema.
Great are mysteries of the mind ...
Ziga Dolhar ::
Microsoft: tudi "dodana elektronika" ti ne pomaga kaj preveč, če je "ugasnjena". (In še vedno zavore niso zgolj "elektronske", ampak levji delež še vedno opravi mehanika - hidravlika.)
Sicer pa -- Clio 1.2, letnik mislim da 2000, po parih pritiskih je bremza trda.
Sicer pa -- Clio 1.2, letnik mislim da 2000, po parih pritiskih je bremza trda.
https://dolhar.si/
poweroff ::
Če je avto zelo okvarjen je treba imeti namesto vrvi drog - vsaj včasih je to veljalo. Sicer pa tudi avtovleke niso ne vem kako drage...
sudo poweroff
perci ::
Če je avto zelo okvarjen je treba imeti namesto vrvi drog
To je veljalo za vozila, ki niso imela delujočih zavor - afaik.
Stepni Volk ::
Za vleko vozila velja, da vleče težje in močnejše vozilo.
Vlečna vrv mora biti ves čas napeta, v nasprotnem primeru pride do cukanja in vrv se strga (kot vam je nekaterim uspelo - seveda ne po krivdi Petrola).
Da vrv ostana napeta morata skrbeti voznika obeh vozil. Pred vožnjo se morata voznika med seboj dogovorita za znake.
Ob speljevenjau mora obvezno voznik vlečenega vozila rahlo zavirati, toliko, da vzdržuje vlečno vrv napeto. Med menjavo prestav zna namreč vlečeno vozilo malce cukniti proti vlečenemu vozilu.
Preden prednje vlečno vozilo začne zavirati, da voznik le tega znak, da bo začel z zaviranjem (recimo s stisnjeno pestjo gor dol).
Tako bo imel voznik vlečenega vozila dovolj časa, da zavira pred njim in ohranja: razdaljo in napeto vlečno vrv.
In kot rečeno, voznik v vlečenem vozilu naj trenira roke in noge. Brez hidravlike bo zaviranje prekleto fizična zadeva. Z nogo se je potrebno z vso silo upreti v zavoro - pomaga še oprijem okoli volana.
V priemeru servo volana, bo potrebno kvihtati še za zavijanje...
Skratka močnejša oseba naj bo v vlečenem vozilu.
Speljevanje in zaviranje naj se opravlja s čim manjšimi pospeški: po polžje.
Na vlečeno vozilo velja tudi namestiti trikotnik.
Vse skupaj je seveda veliko lazje z vlecnim drogom, da ne govorim o vlečni službi (člani AMZS jo imajo zastonj).
Vlečna vrv mora biti ves čas napeta, v nasprotnem primeru pride do cukanja in vrv se strga (kot vam je nekaterim uspelo - seveda ne po krivdi Petrola).
Da vrv ostana napeta morata skrbeti voznika obeh vozil. Pred vožnjo se morata voznika med seboj dogovorita za znake.
Ob speljevenjau mora obvezno voznik vlečenega vozila rahlo zavirati, toliko, da vzdržuje vlečno vrv napeto. Med menjavo prestav zna namreč vlečeno vozilo malce cukniti proti vlečenemu vozilu.
Preden prednje vlečno vozilo začne zavirati, da voznik le tega znak, da bo začel z zaviranjem (recimo s stisnjeno pestjo gor dol).
Tako bo imel voznik vlečenega vozila dovolj časa, da zavira pred njim in ohranja: razdaljo in napeto vlečno vrv.
In kot rečeno, voznik v vlečenem vozilu naj trenira roke in noge. Brez hidravlike bo zaviranje prekleto fizična zadeva. Z nogo se je potrebno z vso silo upreti v zavoro - pomaga še oprijem okoli volana.
V priemeru servo volana, bo potrebno kvihtati še za zavijanje...
Skratka močnejša oseba naj bo v vlečenem vozilu.
Speljevanje in zaviranje naj se opravlja s čim manjšimi pospeški: po polžje.
Na vlečeno vozilo velja tudi namestiti trikotnik.
Vse skupaj je seveda veliko lazje z vlecnim drogom, da ne govorim o vlečni službi (člani AMZS jo imajo zastonj).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Tero ::
Hmja škoda da tega nisem prej vedel...
Moram povedat da ker prvič nekoga vlekel je blo to precej "zanimivo". čeprav sem počasi speljeval je kolega za mano precej močno cuknlo.
Na srečo se vrv ni strgala ker je precej kvalitetna. Vlekel pa sem ga z frontero 2.8 tdi motor, tak da avto je mel dovolj moči. Pa tudi na trikotnik sma pozabla...
ma se je blo samo ene 2-3 km tak da ni blo sile
Moram povedat da ker prvič nekoga vlekel je blo to precej "zanimivo". čeprav sem počasi speljeval je kolega za mano precej močno cuknlo.
Na srečo se vrv ni strgala ker je precej kvalitetna. Vlekel pa sem ga z frontero 2.8 tdi motor, tak da avto je mel dovolj moči. Pa tudi na trikotnik sma pozabla...
ma se je blo samo ene 2-3 km tak da ni blo sile
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
SkIDiver ::
Kje ste še vidl, da se vlečni drog uporablja pri osebnih vozilih.
Pravila so sledeča;
Vlečno in vlečeno vozilo mora biti ustrezno označeno.
Vlečno ima lahko rumeno ali oranžno rotacisjko luč na strehi in ravno tako vlečno. Če nima, potem mora imeti vlečeno vozilo prižgane vse 4 smerokaze in na zadnjem steklu vozila varnostni trikotnik, če me spomin ne vara. Dolžina vlečne vrvi je od 3 do 5m in hitrost ne večja kot 50km/h. Vlečeno vozilo mora imeti brezhibno delavno zavoro. Če je nima potem si v prekršku! Ročna zavora tu ne šteje!
Za info;
Večina avtomobilov ima servo zavore. Le te pa ne delujejo, če motor ne deluje. Deluje za nekaj pritiskov potem pa pedal postane trd in si oplel. Alternativa je 3 ali 4 prestava in stisnjena sklopka. Ko postane pedal za zavore trd spustiš malenkost sklopko, da menjalnik zavrti motor in zavore dobijo potreben pritisk in je spet za nekaj pritiskov. Po taki poti zavore uporabljaš samo za popolno zaustavitev. Vmes pa lahko brez težav vozilo zaviraš s spuščanjem sklopke (pa ne da jo čisto psustiš) toliko, da zaustavljaš vozilo, da ne počš tistega pred sabo, ki te vleče.
Če znaš po pameti se daleč pride tudi brez zavor. Meni je v petek na tehničnem pregledu razneslo eno cevko za zavore, ki vodi do zadnjih koles(hvala bogu, da je ratalo tam in ne na cesti!). Tako je olje lepo skapalo vn jz pa sem moral iz tehničnega do servisa brez zavor. Pa je šlo brez problema. Edino 2x sem uporabil ročno ravno toliko, da sem ustavil pred križiščem, ker je bila na semaforju rdeča luč.
Pravila so sledeča;
Vlečno in vlečeno vozilo mora biti ustrezno označeno.
Vlečno ima lahko rumeno ali oranžno rotacisjko luč na strehi in ravno tako vlečno. Če nima, potem mora imeti vlečeno vozilo prižgane vse 4 smerokaze in na zadnjem steklu vozila varnostni trikotnik, če me spomin ne vara. Dolžina vlečne vrvi je od 3 do 5m in hitrost ne večja kot 50km/h. Vlečeno vozilo mora imeti brezhibno delavno zavoro. Če je nima potem si v prekršku! Ročna zavora tu ne šteje!
Za info;
Večina avtomobilov ima servo zavore. Le te pa ne delujejo, če motor ne deluje. Deluje za nekaj pritiskov potem pa pedal postane trd in si oplel. Alternativa je 3 ali 4 prestava in stisnjena sklopka. Ko postane pedal za zavore trd spustiš malenkost sklopko, da menjalnik zavrti motor in zavore dobijo potreben pritisk in je spet za nekaj pritiskov. Po taki poti zavore uporabljaš samo za popolno zaustavitev. Vmes pa lahko brez težav vozilo zaviraš s spuščanjem sklopke (pa ne da jo čisto psustiš) toliko, da zaustavljaš vozilo, da ne počš tistega pred sabo, ki te vleče.
Če znaš po pameti se daleč pride tudi brez zavor. Meni je v petek na tehničnem pregledu razneslo eno cevko za zavore, ki vodi do zadnjih koles(hvala bogu, da je ratalo tam in ne na cesti!). Tako je olje lepo skapalo vn jz pa sem moral iz tehničnega do servisa brez zavor. Pa je šlo brez problema. Edino 2x sem uporabil ročno ravno toliko, da sem ustavil pred križiščem, ker je bila na semaforju rdeča luč.
Brane2 ::
SkiDIver:
Pa če bremzaš tako da pri ugasnjeni mašini spuščaš sklopko, ni nobene nevarnosti ?
Recimo, da:
- zjebe* potisni ležaj na sklopkki, ki ni predviden za daljše delo
- tarne obloge na sklopki, ki ravno tako niso predvidene za daljše obratovanje brez hlajenja, ki je v ohišju sklopke že tako slabo
- ti preskoči zobati jermen, čepav je to pri nizkih hotrostih in v tretji ali četrti mogoče težje, razen če ni bili sam jermen vzrok okvare...
Pa če bremzaš tako da pri ugasnjeni mašini spuščaš sklopko, ni nobene nevarnosti ?
Recimo, da:
- zjebe* potisni ležaj na sklopkki, ki ni predviden za daljše delo
- tarne obloge na sklopki, ki ravno tako niso predvidene za daljše obratovanje brez hlajenja, ki je v ohišju sklopke že tako slabo
- ti preskoči zobati jermen, čepav je to pri nizkih hotrostih in v tretji ali četrti mogoče težje, razen če ni bili sam jermen vzrok okvare...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Matevžk ::
Hm ... kot so že povedali tisti bolj gor ... nisem še videl avta, ki mu pri ugasnjenem motorju SPLOH ne bi delale zavore. Seveda moraš MOČNO pritisnit in pomaga če se malo potegneš za volan (da se bolje opreš, kot je že nekdo rekel), ampak zavore potem delajo.
Glede te fore s sklopko ... kaj pa če se motorju "utrga" in med tako operacijo vžge? Lahko precej cukne in ne vem, če imaš čas skočiti na zavoro ...
Glede te fore s sklopko ... kaj pa če se motorju "utrga" in med tako operacijo vžge? Lahko precej cukne in ne vem, če imaš čas skočiti na zavoro ...
lp, Matevžk
Brane2 ::
No, če te ne bi zagrabila panika, bi pač sklopko potisnil do konca, saj bi imel nogo itak že na njej, , potem pa skočil še na bremzo...
Je pa ta zadeva verjetno še najbolj problematična glede obrabe motorja. Ko je t augasnjen, oljna črpalka ne dela, kar pomeni, da se ob takih bremzanjih zadeva zelo obrablja.
Mogoče so kljub vsemu bremze še najboljša ideja, če prav nimaš serva in jh je treba močneje pritisniti...
Je pa ta zadeva verjetno še najbolj problematična glede obrabe motorja. Ko je t augasnjen, oljna črpalka ne dela, kar pomeni, da se ob takih bremzanjih zadeva zelo obrablja.
Mogoče so kljub vsemu bremze še najboljša ideja, če prav nimaš serva in jh je treba močneje pritisniti...
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Brane2 tako početje ne škoduje ne sklopki ne motorju. Zobati jermen ti ne bo preskočil. Če ti preskoči tu kaj bo šele pri 5000, 6000 obratih? Namesto da motor požene zaganjač, ga tu požene menjalnik. Vseeno za zobati jermen.
Motor se tudi ne poškuduje. Ko se vrti glavna gred motorja deluje tudi oljna črpalka čeprav motor eventuelno ne deluje. Črpalka za olje je mehanska in ne električna!
Matevžek kar pa se tiče tega, da motor med tako operacijo vžge pa se lahko samo smejem. Ti je že kdaj sesalec delal, če ga nisi priključil na omrežno napajanje? Men še nikol razen tist na baterije. Ravno tako je pri avtomobilu. Če mu ne daš napetosti na vžigalno tuljavo potem motor ne bo vžgal. Bencin pa se ne vžge ob stiskanju! Če pa je starejši dizelski motor pa bo poskušal vžgati in mogoče celo kratek čas delal ampak mu ne bo uspelo dovgo delati, ker je dovod goriva prekinjen. Pri novejših dizlih pa še tega ne bo, da bi poskušal vžgati.
Point je ta, da vlečeno vozilo ne sme imeti kontakta!
Smo pa tud že izvajal prakso, ko smo bencinarja vlekl iz LJ v NM s pokvarjenim motorjem. Motor je sicer deloval, ampak ker je ob delovanju zelo ropotal smo raje delali zadevo z ugasnjenim.
rad bi videl junaka, ki bo ustavil avto z ugasnjenim motorjem potem, ko je že kar nekajkrat pošteno stopil na stopalko za zavore. Če so servo zavore zelo težko. Če je mjhna hitrost ja. Pr 50km/h pa imaš hudičevo dosti dela pa ti vseeno ne uspe, ker ni zadostnega pretoka olja do cilindorv na zavorah, ki bi dovolj stisnil ploščice ob disk.
Motor se tudi ne poškuduje. Ko se vrti glavna gred motorja deluje tudi oljna črpalka čeprav motor eventuelno ne deluje. Črpalka za olje je mehanska in ne električna!
Matevžek kar pa se tiče tega, da motor med tako operacijo vžge pa se lahko samo smejem. Ti je že kdaj sesalec delal, če ga nisi priključil na omrežno napajanje? Men še nikol razen tist na baterije. Ravno tako je pri avtomobilu. Če mu ne daš napetosti na vžigalno tuljavo potem motor ne bo vžgal. Bencin pa se ne vžge ob stiskanju! Če pa je starejši dizelski motor pa bo poskušal vžgati in mogoče celo kratek čas delal ampak mu ne bo uspelo dovgo delati, ker je dovod goriva prekinjen. Pri novejših dizlih pa še tega ne bo, da bi poskušal vžgati.
Point je ta, da vlečeno vozilo ne sme imeti kontakta!
Smo pa tud že izvajal prakso, ko smo bencinarja vlekl iz LJ v NM s pokvarjenim motorjem. Motor je sicer deloval, ampak ker je ob delovanju zelo ropotal smo raje delali zadevo z ugasnjenim.
rad bi videl junaka, ki bo ustavil avto z ugasnjenim motorjem potem, ko je že kar nekajkrat pošteno stopil na stopalko za zavore. Če so servo zavore zelo težko. Če je mjhna hitrost ja. Pr 50km/h pa imaš hudičevo dosti dela pa ti vseeno ne uspe, ker ni zadostnega pretoka olja do cilindorv na zavorah, ki bi dovolj stisnil ploščice ob disk.
Stepni Volk ::
SkiDriver - od Kranja do Grosupelj smo vlekli prvo generacije Opel Omege. Motorja za zaviranje nisi mogel uporabljati, ker je šla sklopka. Po AC smo šli 80km/h in na konsu se je bilo potrebnoustaviti, samo z nožno močjo. Seveda je bilo zaviranje postopno in dobro usklajeno z voznikom vlečnega vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
Malce off topic: VW Polo l. 2003 ob izklopljenem motorju in brez kontakta ne šteje kilometrov :)
Dvojna korist "jadranja" :)
Dvojna korist "jadranja" :)
DominusSLO ::
Ej ma sej niste normalni.... za eno navadno vleko delaste celo znanost ;))) par metrov štrika rabiš in upaljene 4 žmigavce na obeh avtomobilih in to je to... kar pa se tiče servo zavor in volana pa itak dobiš občutek sproti(brez bremzanja in zavijanja pač ne bo šlo)...
Brane2 ::
Brane2 tako početje ne škoduje ne sklopki ne motorju. Zobati jermen ti ne bo preskočil. Če ti preskoči tu kaj bo šele pri 5000, 6000 obratih? Namesto da motor požene zaganjač, ga tu požene menjalnik. Vseeno za zobati jermen.
Je razlika med tem, če motor poženeš z relativno šibkim zaganjačem, ki ga zavrti ravno toliko,da stvar zalaufa in naletom mase celega vozila, ki se giblje lahko precej hitro...
Motor se tudi ne poškuduje. Ko se vrti glavna gred motorja deluje tudi oljna črpalka čeprav motor eventuelno ne deluje. Črpalka za olje je mehanska in ne električna!
NAjvečja obraba motorja je v trenutku prižiga, ko se motoro že vrti in trpi pritiske, oljna črpalka pa še ni napumpala zadostnega pritiska. Trenutek vžiga s tega vidika sploh ni nežen za motor. Če pa to počneš na vsakih nekaj deset sekund, potem je še toliko slabše, mar ne ?
rad bi videl junaka, ki bo ustavil avto z ugasnjenim motorjem potem, ko je že kar nekajkrat pošteno stopil na stopalko za zavore. Če so servo zavore zelo težko. Če je mjhna hitrost ja. Pr 50km/h pa imaš hudičevo dosti dela pa ti vseeno ne uspe, ker ni zadostnega pretoka olja do cilindorv na zavorah, ki bi dovolj stisnil ploščice ob disk.
Svojo Astro (1700 kg) bi ustavil brez pomoči serva. Seveda, pri majhni hitrosti in če v spprednjem vozilu ne sedi psiho ampak nekdo ki je razumen in je to počel že prej. Z Yugačem ali avtom podobne velikosti še tliko lažje. Pač precej močneje je treba pritisniti bremzo, nič posebnega.
V življenju sem bil že vlečen in sem vlekel, tako da imam nekaj izkušenj...
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Tud jz sem že marsikaj prevleku in bil vlečen tako, da tud vem kako in kaj. Vsak ma svoj način. Pr mojem ni še noben motor predčasno izdal duše al pa uniču sklopke. Če delaš z občutkom stvar ravno tako traja. Če pa delaš kot prasica z mehom potem pa je samo čudež, da kj ne potrga, polom, itd.
Keyser Soze ::
V življenju sem bil že vlečen in sem vlekel, tako da imam nekaj izkušenj...
Upam da se vse nanaša samo na avto.
butkomutko ::
malo mesate hidravlicne zavore in servo ojacevalnik zavor, ki pomaga s pomocjo vakuma motorja ,da postanejo zavore bol mehke ,ko je motor prizgan ,če pa ni pa so bol trde , ker je treba pritiskat se vzmet v ojacevalniku sama hidravlika pa je vedno ista recimo yugo 45 nima ojacevalnika oziroma se mu ga ,da dodati 55 pa ga majo skoraj vse torej vsi avtomobili majo ze od davnih casov hidravlicne zavore starejsi pa nekateri nimajo servo ojacevalnika a jim zato zavore ravno tako primejo seveda ,ce je tudi vse ostalo v dobrem stanju
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24296 (22165) | Zheegec |
» | Priprava avtomobila na tehnični pregled (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15251 (13680) | Izbeglica |
» | Koda v Toyotinih vozilih lahko povzroči prometno nesrečo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21750 (17487) | jype |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12959 (10812) | darkolord |
» | ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11562 (10103) | SkIDiver |