» »

Scooter po hribu navdzdol

Scooter po hribu navdzdol

Redorange ::

Živjo,
mam Piaggio Liberty 50cc. Ko spustim gas bremza nekaj že sam motor, če pa se recimo iz nule poženem (brez gasa) teče prosto brez da bi motor kaj delal.
Zanima me če se spustim tako prosto po hribu dol 4-5 km bi bilo kaj narobe (sklopka, pas,...)?
Nekaj sicer se sliši da "drsa", verjetno je pas (ugibam).

Qcube ::

Ne bi smelo škodit. Slišiš verjetno sklopko, ki malo drsa, ali pa zobnike.
Kadar daš po gasu moraš računati da bo naenkrat pobremzalo, ko prime sklopka. Mogoče ni ravno najboljše da to narediš kadar si nagnjen na makadamu ali mokri cesti :)

A. Smith ::

Pri Piaggio Liberty 50cc obstajata dve izvedbi: dvotaktna in štiritaktna. Če imaš štiritaktnega, potem to ni problem, pri dvotaktnem motorju pa je spust po klancu problem. Dvotaktne mašine imajo mazanje izvedeno z dodatkom v bencinu. In če se motor vrti, brez da bi dobil bencin s primešanim mazivom, bo po nekaj kilometrih zagotovo zaribal. Zato je terba pri dvotaktnih mašinah pri daljših spustih vmes namenoma dajati "gas".
Pri 4T motorjih, ki imajo posodo za olje, ki maže motor, tega problema ni.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Redorange ::

Hvala obema...
4T imam, potem verjetno tudi če grem z ugasnjenim ne bi smel bit problem.

RejZoR ::

Načeloma je črpalka za olje vezana direktno na gred, tko da ja, tud če je ugasnjen. Čeprav se načeloma odsvetuje če je le možno.

Pri dvotaktnem pa moraš dejansko dodajat gas in bremzat istočasno če nočeš da ti zariba.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Steampunk ::

A. Smith je izjavil:

Pri Piaggio Liberty 50cc obstajata dve izvedbi: dvotaktna in štiritaktna. Če imaš štiritaktnega, potem to ni problem, pri dvotaktnem motorju pa je spust po klancu problem. Dvotaktne mašine imajo mazanje izvedeno z dodatkom v bencinu. In če se motor vrti, brez da bi dobil bencin s primešanim mazivom, bo po nekaj kilometrih zagotovo zaribal. Zato je terba pri dvotaktnih mašinah pri daljših spustih vmes namenoma dajati "gas".
Pri 4T motorjih, ki imajo posodo za olje, ki maže motor, tega problema ni.

Ne. Če spustiš skuter po klancu navzod, brez da bi sklopka prijela in posledično pognala variator, je motor v prostem teku. Ne bo zaribal, če boš pa v t.i. prostem teku pri višji hitrosti dal gas, pa boš letel preko bilance.
Je pa tako, če je motor v pojemku pije praktično manj kot v prostem teku, plus da še zraven bremza. Škoda ploščic in diskov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steampunk ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skuter (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
517419 (2796) markasaso12

4 taktni scooter - odstranitev blokad

Oddelek: Loža
1022547 (13794) black ice
»

Izboljšanje moči dvo-taktnega motorja

Oddelek: Na cesti
104210 (3806) msjr
»

avtomatik dvotaktni versus štiritaktni

Oddelek: Na cesti
72239 (2001) francek1
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5132162 (3801) gapLLL

Več podobnih tem