» »

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj

«
1
2 3

Meizu ::

Torej, potreboval bi avto, ki je dovolj robusten in mocen, da s cim manj mucenja prevozi ljubeljske strmine.

Kar imam predvsem v mislih je kvaliteta zavor. Na KIA Ceed SW 2009 imam namrec najvecji problem ravno z zavorami. Zavore so poddimenzionirane za model in se ze po 10kkm zvijejo, po 20kkm so pa ze resno potrebni zamenjave, kar je pokazala prejsnja reklamacija, kjer so mi po 10kkm zamenjali oba prednja diska, obe prednje ploscice ter retusirali zadnje ploscice.

Sedaj resno razmisljam o menjavi avtomobila. Budget je tam nekje okrog 7000€ +-

Osnovni pogoj je, da je avto prostoren, v njega morem spravit kontrabas npr.

V mislih imam kaksno skodo octavio karavan (po moznosti 4x4), volvo v70, alfa romeo 159 2.4jtd, kaksen audi a4 karavan... bmw...

skratka karkoli, kar bo zlahka premagovalo ljubelj in to tako, da ga ne rabim nonstop tiscat, da drzim cestno omejitev.

Kar se zavor tice - vesel bi bil, da bi novo izbrani avto cimbolj efektivno zaviral z motorjem.

a3hp ::

Rabiš avto s čim večjim navorom pri nizkih obratih, ker če boš ves čas tiščal zavore ga ni avta, ki bi zdržal redno vožnjo čez Ljubelj.
Večji del zaviranja moraš opravit z motorjem v čimnižji prestavi.

Kar imam izkušenj so imeli opli najbolj ugodno prestavno razmerje in prožen motor.

shmandi ::

Poleg navora in dobrih zavor bi priporočal še malce trše podvozje za ovinke.

Isotropic ::

lahko tut boljše bremze kupiš

a3hp ::

Isotropic je izjavil:

lahko tut boljše bremze kupiš


Jih ni, da bodo zdržale daljši čas, če ne bo spremenil načina vožnje in največ kar se da, zaviral z motorjem.:P

WarpedGone ::

Kupš avto z močnejšim motorjem, ki ima tipično 'močnejše' zavore.
Močnejše v smislu, da se mal počasneje segrevajo in hitreje hladijo.
Pri 200konjskih zadevah so pač full power zaviranja pogostejša reč kot na 50 konjskih mlinčkih in zavore temu vsaj mal prilagodijo.

Ergo kak +150 konjski 2L dizl.

Pomisli tudi na čipanje, ki lahko max navor iz mašine spravi že pri nižjih vrtljajih kot stock mašina.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

a3hp je izjavil:

Isotropic je izjavil:

lahko tut boljše bremze kupiš


Jih ni, da bodo zdržale daljši čas, če ne bo spremenil načina vožnje in največ kar se da, zaviral z motorjem.:P

Lahko da notri pač največje diske, ki so možni, in ki imajo boljše hlajenje.

Drugače je pa Škoda Octavia bencinar 100KM čisto dovolj za Ljubelj. Redno sem se vozil tja čez skoraj eno leto.

Pazi samo na gume, da nimajo premehkih zunanjih robov, ker jih boš uničil v eni sezoni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

čuhalev ::

Obraba zavor je manjša, če se pelje čimbolj enakomerno: brez zaviranja in brez pospeševanja, a je zato vožnja malo bolj dolgočasna, ampak je tudi nižja poraba goriva tako, da se bi jaz v dolino vozil popolnoma brez gasa v drugi. Priznam, da bi se na določene odseke kar vleko, čeprav po drugi strani nižja hitrost pomeni manjši volumski pretok zraka, ki bi zavore lahko ohlajal.

Zaviranje z motorjem je ključno, kajti ko sem se pred leti vozil po ovinkih v dolino nekje v Švici in zaviral le pred ovinkom (da sem tega lahko zvozil) sem močno segrel vse diske.

Pri novem avtomobilu bodi tudi pozoren, da so diski na vseh 4 kolesih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

N0t0ri0us ::

keramični diski ?

Meizu ::

No, da malce detajlno objasnim zadevo. Vecino casa se spuscam po ljubelju v 2. prestavi in zaviram z motorjem kolikor se le da. Vendar ocitno kiin motor ne drzi zadeve v optmimumu in rabim bremzat se vedno kar mocno.

Ze s peugeotom 407 2.0l dizel se pozna, ker rabim bremzat 50% manj kot rabim s kio.

Na servisu sem ze imel debato glede tega in so izjavili, da ima kia ceed sw nekoliko poddimenzionirane zavore in je ocitno zanjih ljubelj konkretno tezek zalogaj.

Ko sem jih povprasal o moznostih zamenjave zavor za nekaj bolj konkretnega, mi niso mogli podati neke realne solucije. Celjusti na tem avtu so seveda fiksne, kar pomeni, da bi menjava na vecje zavore predstavljale konkreten strosek.

Edina realna resitev mi nato predstavlja menjavo avtomobila za nekaj mocnejsega oz. za nekaj, kar ima konkretne diske.

GTX970 ::

Meizu
Pri vožnji navzdol uporabljaš samo zavore ?

Meizu ::

Seveda ne.

GTX970 ::

Namesto da menjaš avto, razmisli o menjavi zavor.
Na kia forumu kaj pišejo tej težavi ?

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
ker vsaj na tej strani nisem zasledil tvoje napake.
Tu enako: http://avtonasveti.com/kia-ceed-2007-20... .

So problem ploščice ali sami diski spredaj/zadaj ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Meizu ::

Zavore sem menjal pred 20kkm, s tem, da mi jih je povilo pred 10kkm, nakar sem reklamiral in so zamenjali tisto, kar sem v prvotnem postu opisal. Sedaj, po 10kkm zopet tresejo nad 110km/h, kar ni dobro. Reklamacije ne zelijo vec upostevati pa ceprav imajo zapisano, da naj bi imeli diski garancijo na 20kkm.

Menjava na boljse/vecje zavore je komplicirana, ker ima avto, kot sem ze napisal, fiksne celjusti.

GTX970 ::

Kateri motor ?
Pelji na drug servis in bodi vztrajen s svojo zahtevo.

Zavorne kolute zvije, če se z vročimi zapelješ v hladno lužo in podobno (kaljenje).

Samo meni se zdi, da si se vozila naveličal in imaš sedaj en jebiveter razlog za menjavo.
hint: pri težjem vozilu morajo zavore bolj delati (vsa napisana so težja), vsi 4t motorji zavirajo z motorjem (retarder ne vem če ima katero osebno vozilo), tako da ne vem, kaj pričakuješ da bo pri drugem vozilu drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

šernk ::

Probaj če se kje dobi navrtan disk, ki imajo malce boljše hlajenje. Drugače pa vsi dizli imajo kompresijsko razmerje tam tam, tako da kakšne bistvene razlike pri menjavi avta ne bo z zaviranjem.Tu je potem bolj odvisno koliko je izgub na pogonskih členih.

vsekakor pa bi osebno najprej probal dobit dvojno hlajene diske, govorim o takšnih stvareh:



edit:
Zavorne kolute zvije, če se z vročimi zapelješ v hladno lužo in podobno (kaljenje).


takrat ratajo trdi in začnejo cvilit. Da jih zvije je pregretje več kot dovolj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Olórin ::

1. kupi avto z močnejšim motorjem in veliko navora pri nizkih obrati. Dizel je obvezen.

2. pri vožnji po klancu navzdol obvezno zaviraj z motorjem. To morda pomeni, da boš moral prilagoditi način vožnje, da boš vozil tako počasi, da boš lahko imel v 2. prestavi in zaviral z motorjem (če tega že ne počneš). S tem boš zavoram najbolj pomagal.

3. ponavadi imajo avtomobili z močnejšimi motorji močnejše zavore.

šernk je izjavil:

Probaj če se kje dobi navrtan disk, ki imajo malce boljše hlajenje. Drugače pa vsi dizli imajo kompresijsko razmerje tam tam, tako da kakšne bistvene razlike pri menjavi avta ne bo z zaviranjem.Tu je potem bolj odvisno koliko je izgub na pogonskih členih.

vsekakor pa bi osebno najprej probal dobit dvojno hlajene diske, govorim o takšnih stvareh:



edit:
Zavorne kolute zvije, če se z vročimi zapelješ v hladno lužo in podobno (kaljenje).


takrat ratajo trdi in začnejo cvilit. Da jih zvije je pregretje več kot dovolj


Problem se pojavi če montiraš "predobre" zavore. Zavore so pač nekaj takšnega, da se morajo obrabljat po specificiranih vrednostih. Če se prehitro, boš imel problem nabiranja prahu, če se obrabljajo prepočasi pa imaš problem staranja zavor..postanejo trde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Meizu ::

Ja jst ne vem ali pisem sam sebi ali pa moje objave niso vidne vsem forumasem tule. Isto zadevo obrazlozujem ze n-tic:

1. Z motorjem zaviram kolikor se da, ampak ko enkrat dizla nabije cez 3500rpm je pa ze potrebno zavirat, tule ni debate, to sem ze objasnil

2. Objasnil sem tudi, da vecino ljubelja peljem v 2. prestavi ampak ne pomaga

3. Kaj se dogaja s kaljenjem ne vem, je pa vsaj do sedaj ljubelj v 90% primerov predstavljal suho podlago, torej brez luz.

4. navrtani diski so opcija, to vem, mi je pa na servisu zatrdil, da bo to tezko dobit. Verjetno bi se moral obrniti na kaksne aftermarket prodajalce?

5. motor je 1.6 CRDI 120km

Solucije so mi vse jasne, jasno mi je tudi, da me v nekaterih primerih caka taksen strosek, da se mi ze splaca zamenjati avto. Problem je v tem, da so zavore za ta model ocitno malce poddimenzionirane (kot sem tudi ze vsaj 2x objasnil oz. vsaj tako trdijo na pooblascenem servisu - BTC Ljubljana, veroskova ali kaj je ze), kar pomeni, da so vrtani diski edina opcija in ce to ne bi zaleglo, bi me cakala kompletna modifikacija zavor + celjusti, po verjetnosti tudi homologacija ter ponovna kalibracija stevca, kar predstavlja ogromne stroske.

Da imajo mocnejsi motorji tudi mocnejse zavore, mi je povsem jasno. Ker sam ne divjam v ovinek (priznam, rad potegnem, ampak samo na ravninah in se to nato zaviram z motorjem toliko prej, da pridem v naselje s 50km/h vecinoma brez zaviranja z zavorami) pomeni, da bi taksne zavore ocitno zdrzale precej dlje kot sedaj. Saying all that, preko tega pa carat ne znam. Motor zavira kolikor zavira, ostalo moram zavirat z zavorami. Ocitno obstojece zavore temu niso kos.

Zato pa sprasujem, ali je tu na mestu menjava avtomobila za nekaj drugega (ce se razlika res toliko pozna) ali naj se raje spravim modificirat obstojeci avto.

Prosim preberite celotno objavo, ker se mi resnicno ne da razlagat vsakemu posebej ponovno, kaj in kako. Tema ne vsebuje 100 objav, da bi bilo branje od zacetka mukotrpno. Boste pa mojim prstom in tipkovnici s tem napravili veliko uslugo.

Olórin ::

Se mi zdi da so poddimenzionirane zavore zlo vseh Hyundaijev (s tem tudi kij, saj je Hyundai lastnik Kie, če še ne veš). O "problem" pregrevanja in hitrega obrabljanja sem za Hyundaje in Kie že večkrat slišal. Večino lastnikov ne moti, pojavi pa se vsake toliko voznik, ki redno vozi po klancih in takšnim se zavore obrabljajo prehitro.
ps.: v splošnem sem mnenja da je Hyundajeva skupina avtov fenomenalno zanesljiva in dobro narejena, imajo pa pač tudi svoje slabše lastnosti.. nekoliko prehitro obrabljajoče in prehitro pregrevajoče zavore so očitno ena izmed teh slabših lastnosti.


kar se tiče tvojega problema: menjava navadnega zavornega koluta, ki ga imaš ti za navrtan zavorni kolut ne zahteva nobene homologacije ali kalibracije števca.
Upam da se ne motim... Bi pa ti to zagotovo koristilo pri tvojem problemu. Vprašanje pa je, če si ta strošek pripravljen sprejeti ali pa se ti zdi bolj smotrna menjava vozila.

Preden menjaš avto, je morda smiselno dati 100-200 EURza boljše zavorne kolute in boljše zavorne ploščice. NI nujno da so neke hardcore navrtane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

trololo2 ::

Lahko še vedno preizkusiš diske/ploščice nekega bolj kvalitetnega proizvajalca. Pozanimaj se kaj montirajo tovarniško pa izberi enega drugega proizvajalca.

Invictus ::

Povprašaj na Kiinem forumu. Ziher si je kdo že našel združljive boljše zavore, ki ravno nimajo cene trenutne vrednosti avta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Meizu ::

Osebno mi menjava vozila ne predstavlja prioritete, z avtom samim sem zadovoljen. Avto bi menjal le v primeru, da me ubadanje z zavorami pride vec, kot menjava avtomobila samega (torej prodana KIA + dodatnih cca. 2k za nov avto).

Na oko bi rekel, da ce me biznis z zavorami pride skupaj vec kot 2000€ grem raje v menjavo vozila.

Kar se tice navrtanih zavor, sem na servisu ze spraseval, pa se je tamkajnsji tehnik naredil neumnega, ces da oni niso se nikoli potrebovali vgrajevati kaj takega in ne verjamejo, da bo za ta model enostavno dobiti kaj takega.

Bo pa to prva stvar, ki jo nameravam storiti. Bom vzpostavil vzporedno temo na kia forumu, hvala za idejo, bom pa vseeno hvalezen za kaksen predlog glede zavor, ki bi bile mogoce kandidat za vgradnjo oz. drugega avtomobila, ki bi ustrezal moji redni relaciji.

Olórin ::

seveda se dobi. Ampak ne na uradnem servisu.

Priporočam da raziščeš kater je najboljši mehanik v tvoji bližini, se odpraviš do njega in ga vprašaš kaj priporoča.

Obenem vprašaj na Kia forumu (ni nujno da slovenskem :P ) če je kdo že poizkusil menjati zavore in katere je izbral.

Osebno sem mnenja, da za 200 EUR dobiš že dovolj dobre zavore za delat traparije. S tem mislim na menjavo obeh prednjih zavornih kolutov in prednjih zavornih oblog. Ok, recimo 300 EUR za kakšne boljše avtomobile.

Kakor gledam je komplet brembo prednjih zavor za tvoj avto na ebayu pod 200 EUR. Žal pa niso navrtane. Informacijo o tem katere navrtane kolute se dobi za tvoj avto ti bo moral podati kdo drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GTX970 ::

Ne pozabi na UK kia forum:
http://lmgtfy.com/?q=kia+ceed+brake+dis...


Tu vidim eno temo, kjer imajo težave z zadnjimi diski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Scorpia ::

Zanimivo, sam se veliko peljem cez ljubelj in poleti cez ostale prelaze, pa se mi v 10 letih, se to ni zgodilo. Najvec kar se mi je zgodilo, da sem zazgal ploscice, ko sem imel corso. Nato sem imel 307, kateremu ni bilo sans da pregrejes zavore. Zdaj imam puntota, ki ima se manjse diske, pa nic ne jamra cez prelaz ljubelj. Pa noben ni bil dizel. Ce ti ukrivlja diske, bi iskal drugje napako... ali pa res srot robo dajejo, kot npr. Bmw serije 3, ki se nikakor ne razume z after market robo... navrtani diski, ti ne bojo kaj dosti pomagsli... sej ne dirkas? nisi nikjer omenjal smrdenje zavor, torej sklepam, da se ne pregrevajo. Ko se 1x pregrejejo smrdi za znoret, da par dni ne mores luftat hiso, ce je avto v blizini.
////

Isotropic ::

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Scorpia je izjavil:

Zanimivo, sam se veliko peljem cez ljubelj in poleti cez ostale prelaze, pa se mi v 10 letih, se to ni zgodilo. Najvec kar se mi je zgodilo, da sem zazgal ploscice, ko sem imel corso. Nato sem imel 307, kateremu ni bilo sans da pregrejes zavore. Zdaj imam puntota, ki ima se manjse diske, pa nic ne jamra cez prelaz ljubelj. Pa noben ni bil dizel. Ce ti ukrivlja diske, bi iskal drugje napako... ali pa res srot robo dajejo, kot npr. Bmw serije 3, ki se nikakor ne razume z after market robo... navrtani diski, ti ne bojo kaj dosti pomagsli... sej ne dirkas? nisi nikjer omenjal smrdenje zavor, torej sklepam, da se ne pregrevajo. Ko se 1x pregrejejo smrdi za znoret, da par dni ne mores luftat hiso, ce je avto v blizini.


Tale avto uporabljam kot transportno sredstvo in seveda ga ne uporabljam za dirkat... hehe.

Nic ne smrdi, so pa diski gotovo zviti, saj se avto pri zaviranju trese, kot da bodo zdaj zdaj odpadla kolesa. Kaj potem povzroca to zvijanje in cviljenje ce ne pregrevanje?

In ja, se cuti, da nekje na pol poti skozi ljubelj pricne avto tresti ze pri nizjih hitrostih, denimo nad 50km/h.

trololo2 ::

Brskam malo pa nikjer ne najdem kaj tovarniško vgrajujejo, posledično sumim da kakšno krš robo.

Na autoteilemann vidim da dobiš vsaj ATE in TRW komplete, sam bi prej preizkusil, preden bi šel v bolj radikalne spremembe.

Scorpia ::

Ce ne smrdi, se ne pregreva. Verjemi bi ze takoj med voznjo zavohal, ker res zelo smrdi. Mi je 4x vspelo to narediti, niti 1x pa mi ni zvilo diske. Samo ploscice zbrusil.
Prvo bi pogledal celjusti, lezaje in nasploh podvozje, da ni kje lufta. Vse to lahko na dolgi rok, povzroca zvijanje diskov. Ze tudi ce je, platišče poškodovano. Bi odpeljal kakemu mehaniku, ki ni uradni servis, kjer dela kak student ali mehanik, ki se mu ne da. Vsaj nekomu, ki si bo vzel cas in pregledal vse in ne napamet govoril.
////

Invictus ::

To zadnje.

Pozabi na uradni servis. Pelji k enemu dobremu mehaniku.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GTX970 ::

Če platišče ni uravnovešeno lahko tudi trese.

Meizu ::

Platisca so nova, ne bi smela delat problemov. Zvilo mi jih je na novih continentalkah.

Se bom razvprasal naokrog, da vidim, kaj pravijo mehaniki.

A bi bila ob zamenjavi diskov ter ploscic priporocljiva tudi zamenjava celjusti? Koliko pa kaj felge vplivajo na hlajenje zavor? Trenutno imam 5 krake lite serijske felge.

mihec87 ::

Če je že enkrat imel ta problem pa so menjali diske in je bil spet mir do 10k km.. Verjetno nebo platišče, ravno tako platišče bi treslo skozi ne pa samo pri zaviranju..

šernk ::

Pojdi do kakšnega večjega prodajalca avtodelov v tvoji bližini in naj pogleda za kakšne boljše zavore. Diski ATE ali TRW pridejo tam 100€ komad za večje avte. Povprašaj še če je možnost dobit navrtane.

kar osebno poznam KIA avte se temu problemu sploh ne čudim. Ne bi se čudil niti če so čeljusti premalo toge ampak ne vem kako bi to povzročalo krivljenje diska.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GTX970 ::

Npr. tiščanje na zavore, potem ko si se pripeljal po dolgem klancu navzdol in je vozilo ustavljeno (semafor) zna diske zviti.

Meizu ::

GTX970 je izjavil:

Npr. tiščanje na zavore, potem ko si se pripeljal po dolgem klancu navzdol in je vozilo ustavljeno (semafor) zna diske zviti.


Na ljubelju taksne lokacije ni. Razen po 10km voznje, ko se ze zdavnaj spustis iz ljubelja.

radmannsdorf ::

diski različnih znamk, so različni. tudi meni so se 2x na škodi zvili diski in to po par mesecih. potem pa mi je mehanik zrihtal ene malo držaje, ki pa so zdaj gor že ene 5 let.
znamk se pa ne spomnim več.

Zheegec ::

Ja, zamenjava zavor je sicer rešitev... Ampak bistveno boljše zavore bodo tudi večje, pa rabiš večje feltne, pa najbrž že tako preslab motor ima potem še večje težave...

V mislih imam kaksno skodo octavio karavan (po moznosti 4x4), volvo v70, alfa romeo 159 2.4jtd, kaksen audi a4 karavan... bmw...

Volvo v70 je super, že osnovni model ima solidne zavore, se pa tudi lahko pregrejejo. Alfa 159 2.4JTD bo tukaj najboljša, samo 200HP motor ni ravno dober, rabiš 210HP verzijo (ki je noro hudo dobra), samo boš težko dobil kakšno, ki bi se prodajala pri nas.
Audi a4 je precej jajček, BMW 325D bi bil pa kar OK zadeva...

Aja, samo ne pozabit da bojo avtomobili z boljšim motorjem imeli večje/širše gume, ki so dražje in grejo slabše po celem snegu v klanec...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

francek1 ::

Razmisli o menjavi zavornega sistema iz Kie Ceed avtomatic. Avtomatiki imajo namreč bistveno močnejše zavore.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Samson ::

Kia vgrajuje Ashiko. Tudi pozneje na servisne intervale.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Blinder ::

a3hp je izjavil:


Kar imam izkušenj so imeli opli najbolj ugodno prestavno razmerje in prožen motor.


wtf?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matter ::

Sosed ima starejšega pasatta (še tisti, ki so malo bolj "zaviti").
Ima 4 motion in se dnevno vozi na Ljubelj. Pravi da je zadovoljen. Tudi v snegu je baje kar tank :)
Grem basket pa bom neloke metal

GTX970 ::

Meizu
kmag lj ima sedaj akcijo zavor (2 diska, + obloge), cena 125 eur.

Relanium ::

Je varianta, da daš kake 4-batne čeljusti in večje diske gor.
Seveda je to mal večji strošek, ampak če imaš avto, ki ni problematičen, vsaj veš kaj imaš.
In če ga misliš imet nekaj časa bi se lahko splačalo.

Al pa druga varianta, da samo najdeš od modela z močnejšim motorjem.

Da bi pa nasplošno obstajala varianta avta s super duper bremzami za normalne pare (beri delavski razred) ga pač ni.
Vse je (večinoma) sorazmerno z močjo motorja.

Samson ::

In vgradijo zopet iste diske korejske proizvodnje. Jaz bi probal kaksnega drugega proizvajalca za doticni avto. Textar ni napacen, edino kar obcasno cvili kadar gre avto pocasi v rikverc. Verjetno bi to kaksne boljse ploscice resile. V glavnem Ashika je za izogibat se, ne grele za kater avto kaksen del. Dela pa ashika baje povecini za korejske avtomobile dele.Pa ne samo zavorne dele.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Utk ::

Nauči se sam menjat diske, kupuj kakšne poceni kolk tolk dobre, pa jih boš za 2 jurja zamenjal najmanj 15 kompletov. To bo za lep čas dovolj. Z novim avtom boš prej več kot manj izgubil. Pa vseeno zamenjal 5 kompletov namesto 15.

nicksonn ::

Kolikor sem razbral, sploh ni problem v tem, da se bremze pregrevajo.
Torej niso poddimenzionirane.
Če se zvijejo, so pač slabe kvalitete (oz niso pravilno uporabljene ali utečene).

Poglej, če obstajajo za tvoj avto ATE POWER diski. Ter njim primerne ploščice.

Kot je že bilo omenjeno, ne menjaj avta (če si zadovoljen z njim), zamenjaj servis.
x n!

Meizu ::

GTX970 je izjavil:

Meizu
kmag lj ima sedaj akcijo zavor (2 diska, + obloge), cena 125 eur.


Ja, saj ko sem jih zamenjal so tudi imeli isto akcijo. Ampak kaj to pomaga, ko pa so diski zanič.

Sicer pa hvala vsem za nasvete. Bom pogledal malce kakšne diske se dobi za denar, ter pogledal pri mehanikih kakšne so opcije.

Glede na to, da sem kar se diskov tiče kar precej neizkušen, katere so "look out for" firme?

N0t0ri0us ::

Ko pelješ navzdol pritisni bremzo in jo popusti. Če boš 500m zaviral, ne zaviraj vseh 500m ampak recimo 100m zaviraš in za 100m popustiš in ponovno. S tem preprečiš pregrevanje diskov oziroma omiliš le-to. Klešče je brez pomena menjavat. Pojdi k kakemu dobremu lokalnemu mehaniku in naj naroči diske in ploščice od ATE firme in potem zagotovo ne bo več problemov.

a3hp ::

Blinder je izjavil:

a3hp je izjavil:


Kar imam izkušenj so imeli opli najbolj ugodno prestavno razmerje in prožen motor.


wtf?


Vozil sem renoldovo laguno 1,8 in oplovo vektro 1,8. Slednja ima veliko boljše prestavno razmerje. Laguno moraš prestavljat pri višjih obratih, če želiš, da se motor ne muči, kar hkrati pomeni, da na klancu navzdol motor ne more držat teže vozila. Zaradi prestavnega razmerja!

Avtor rabi avto z ugodnejšim prestavnim razmerjem in večjim navorom, da bo avto lažje ohranjal hitrost na strmem klancu. Ravno tako se mora naučit zavirat, ker očitno zavira tik pred ovinkom, ko je hitrost že precej velika.
Zavira naj večkrat po malem, od začetka, naj ne dovoli, da hitrost naraste preko določene meje. Tako se bo lahko odvajala toplota iz diska in zavor. Podobno kot je predlagal N0t0ri0us :: danes, 22:01:35.
Vožnja bo malo počasnejša, bo pa ohranil zavore dalj časa.
Menjava zavornega sistema po moje, ni smiselna, ker za sabo povleče preveč sprememb, od dimenzije koles, peste, do amortizerjev z vzmetmi....
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavore: Textar, Ate ali Brembo

Oddelek: Na cesti
2015269 (2497) TOP
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6014601 (12653) zk_eu
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7829491 (27225) b3D_950
»

Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25723806 (14096) Malajlo
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7711216 (9757) SkIDiver

Več podobnih tem