» »

Primerjava vojaške tehnike

Primerjava vojaške tehnike

Temo vidijo: vsi
««
14 / 100
»»

Smrekar1 ::

Isotropic je izjavil:

primerjati je treba s tistim, s katerim se bo ta f-35 spopadel.


 Mislim, da bo zmogel.

Mislim, da bo zmogel.



da o uss america niti ne govorim. taka ladja ne bo šla nikamor brez carrier group, vključno s samo letalonosilko.


Saj to je pravilna taktična uporaba amfibijske desantne ladje. Letalonosilka(-e) poskrbijo, da ni grožnje iz zraka, te manjše ladje pridejo k obali in spustijo specialce in izvajajo podporo.

Ameri niso ravno edini, ki jih imajo. Poglej kaj so Rusi par let nazaj naročili v Franciji in zdaj zaradi agresije na Ukrajino najbrž ne bodo nikoli dobili.

Pac-Man ::

T-14 vs. T-90



Malenkost se je poredil.

Smrekar1 ::

Pac-Man je izjavil:

T-14 vs. T-90



Malenkost se je poredil.


Hmm. Težka sta praktično isto (T-90 ima 47,5 tone, T-14 48 ton). Armata je za 25% daljši ... da ni to na račun tanjšega (t.j. šibkejšega) oklepa in je v bistvu tale Armata še hujše jajce od T-90? Čista špekulacija, ampak naredili so občutno večji tank, ki pa ni nič težji in ga nafilali s tehnologijo. Nekje so prav gotovo prihranili na teži - kje, če ne pri oklepu?

mzakelj ::

Poglejte si malo slike, so že špekulacije da te armate z velehvaljenja rusov na zadnji paradi sploh niso bili operativni, ampak narejeni iz vezane plošče :)

Isotropic ::

za uno slednje ne rabiš mini letalonosilke s kot zafran dragimi avioni, smrekar

zrataj4201 ::

Če bo do prpizvodnje Armate prišlo je še veliko vprašanje.Eno je cirkus za publiko, druga pa realnost.
Verjetno bodo podjetje prej zaprli, kakor začeli izdelovati Armate.
Preglejte se raje sami, kaj o tem pravijo rusi sami:

http://www.svoboda.org/content/transcri...

Smrekar1 ::

zrataj4201 je izjavil:

Če bo do prpizvodnje Armate prišlo je še veliko vprašanje.Eno je cirkus za publiko, druga pa realnost.
Verjetno bodo podjetje prej zaprli, kakor začeli izdelovati Armate.
Preglejte se raje sami, kaj o tem pravijo rusi sami:

http://www.svoboda.org/content/transcri...


Še en članek v angleščini:

http://russia-insider.com/en/business/a...

Uralvagonzavod, proizvajalec tanka, zna ta teden bankrotirati.

Smrekar1 ::

Isotropic je izjavil:

za uno slednje ne rabiš mini letalonosilke s kot zafran dragimi avioni, smrekar


Poanta vojske v modernem svetu ni to, da bo sovražnika premagala. Poanta vojske je, da bo tako močna grožnja, da se nihče z njo ne bo želel ukvarjati in bo raje sprejel potrebne stvari in do vojne sploh ne bo prišlo.

Tako da so te mini letalonosilke zelo dobrodošel dodatek. Omogočajo namreč hudo grožnjo komandosov daleč od doma in z močno podporo. Pred tako grožnjo se je jeba branit, zato so zelo koristna zadeva. Plus seveda v kakšni Somalijski situaciji znajo dejansko priti prav.

Pac-Man ::

Krokodil je postal popularen tudi v ruskem letalskem sektorju :)

http://nationalinterest.org/blog/the-bu...

On Tuesday, Sputnik outlined some of the specifications of the PAK FA, which is currently undergoing the testing phase and will enter into production next year.
...
An unnamed KRET official is also quoted in the article as saying that the PAK FA may be stealthier than American fifth-generation fighter jets like the F-22 Raptor and F-35 Joint Strike Fighter.

7982884e ::

For example, the visibility of the American fifth-generation F-22 fighter is 0.3-0.4 square meters." By contrast, the PAK FA's visibility is between 0.1-1.0 square meters, according to the report.


ne vem po kakšnih merilih bo imel f-22 rcs 0.3-0.4 kvadrate (vse cifre, ki sem jih videl do sedaj, govorijo o površini frnikole), t-50 pa po istem merilu manj, z vsemi svojimi odprtimi motorji, nobene radarsko vpijajoče površine, konstrukcijo na enak način kot lovci 4. generacije.

npr. f-22 in f-35:




pa še kitajski j-20




resda so kitajci očitno na veliko kopirali ampak je kar velika razlika s t-50:

BorutK-73 ::

7982884e je izjavil:


Kdo ve kaj je tista mala "kabina" pod pilotsko kabino na spodnjem delu?

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Ground scanning sensors?

7982884e ::

http://www.lockheedmartin.com/us/produc...

kitajski j-20 ima na istem placu nekaj zelo podobnega

krneki0001 ::

BorutK-73 je izjavil:

7982884e je izjavil:


Kdo ve kaj je tista mala "kabina" pod pilotsko kabino na spodnjem delu?


Optika, za pogled pod letalom (sistem kamer, ki omogoča pilotu pogled na vse kar je pod njim) in air to air ter air to ground namerilne naprave - da ni treba z radarji komunicirat, če si na sovražnem teritoriju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Smrekar1 ::

7982884e je izjavil:


ne vem po kakšnih merilih bo imel f-22 rcs 0.3-0.4 kvadrate (vse cifre, ki sem jih videl do sedaj, govorijo o površini frnikole), t-50 pa po istem merilu manj, z vsemi svojimi odprtimi motorji, nobene radarsko vpijajoče površine, konstrukcijo na enak način kot lovci 4. generacije.


Poleg aviacijskega sektorja je Krokodil očitno popularen tudi med novinarji. Ne samo, da je popolnoma falil navidezno velikost F-22 na radarju (ta je okoli 0,001 m2, ne 0,3-0,4 m2), falil je tudi preprosto dejstvo, da radarska vidljivost 0,1-1 m2 pomeni približno enako dobrega lovca kot vidljivost 0,3-0,4 m2.

http://www.globalsecurity.org/military/...

Sicer se mi zdi zgornji rob povedanega - 1 m2 za PAK FA dokaj realno. To je primerljivo z F-18, Dassault Rafalom in podobnimi lovci, ki so zastareli šele pred desetletjem. PAK FA je po vseh merilih lovec 4,5 generacije in ga je potrebno primerjati kvječemu z Eurofighterjem in podobnimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

krneki0001 ::

Zanimivo branje (še posebej stran 43)
"The advantages of stealth ... may be eroded by advances in sensors and surface-to-air missile systems, especially for manned strike platforms operating inside defended airspace,"


The MaTuring revoluTion in MiliTary affairs
http://www.csbaonline.org/wp-content/up...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Pac-Man ::

Šest F-35B izvaja operational test trials na USS Wasp.



Če bo vse OK, bo B verzija julija vstopila v operativo pri marincih.

Pod priporočeno mi je pokazalo to dvoje:





Malo preveč rožnata očala, večinoma pa drži.

vostok_1 ::

2065? hahahaha.

Če bo razvoj šel v približno istem tempu kot sedaj, bo čez 10 let ta zadeva isto zastarela kot so bili turbopropi v 80'.

7982884e ::

Če bo razvoj šel v približno istem tempu kot sedaj

am, kaj?
kateri benchmark si vzel za hitrost razvoja? (ne rečt spet spacex)
proti komu bo zastarel čez 10 let? ruskim su-24 iz 1970, upgradanimi z novimi garmini iz štacune? j-31, kitajski cheap f-35 kopiji z dvema motorjema (skupno švohnejša od motorja na f-35) od katerih se kadi kot pri lovcih iz sredine hladne vojne?
če je v vojaški aeronavtiki kaj takšen benchmark, je to program f-35.
in 50 let uporabe za taka widespread, multirole letala ni nič posebnega. f-16 je star 40 let, f-15 tudi; oba sta v novih različicah z novimi AESA radarji in avioniko precej drugačni stvarci kot tisto kar je letelo leta 1975. in oba bosta letela še krepko v 20. leta 21. stoletja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Loocas ::

Pac-Man je izjavil:

Šest F-35B izvaja operational test trials na USS Wasp.

Če bo vse OK, bo B verzija julija vstopila v operativo pri marincih.


matr dobr zgleda, ko pride vzporedno z letalonosilko, potem pa zavije desno na pristajalno stezo
Matev - najslabši troll vseh časov

Smrekar1 ::

7982884e je izjavil:


in 50 let uporabe za taka widespread, multirole letala ni nič posebnega. f-16 je star 40 let, f-15 tudi; oba sta v novih različicah z novimi AESA radarji in avioniko precej drugačni stvarci kot tisto kar je letelo leta 1975. in oba bosta letela še krepko v 20. leta 21. stoletja.


Tudi njun predhodnik F-4 Phantom II je še vedno v uporabi:

McDonnell Douglas F-4 Phantom II non-U.S. operators @ Wikipedia

65 let po začetku uporabe jih leti še nekaj sto. 2065 za F-35 je pesimistična napoved.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

krneki0001 ::

F15 - prvi let 1972, predstavljen uradno 1976, konec linije bo 2019, 2025 pa ga mislijo umaknit iz uporabe, nadomestil ga bo F35.
F16 - prvi let 1974, predstavljen uradno 1978, 2025 naj bi ga zamenjal F35.
A10 - prvi let 1972, predstavljen uradno 1977, konec linije je bil 1984, podaljšali so mu uporabo vsaj do leta 2028 (possibly later), ko ga bo nadomestil F35 (zanimivo je še tole "Proponents state that the A-10's armor and cannon are superior to aircraft such as the F-35").
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Sja poznate eksponentni razvoj.

Ok šure. Vladni uradniki še ne. Ampak preostali svet pa ja.
Mogoče res ne bo novih letal, ampak potencialna tehnologija bo tu. In čim bo nekdo imel interes naredit nekaj bo lahko sklamfal zadeve skupaj dokaj hitro.

Predvsem pa se nanašam na to, da bodo tovrstna letala zastarela v smislu vojaške taktike. Prvi resen drone bo naredil ta f35 en kup odpadnega železja (titana actually, but pardon the pun). In to se bo pomojem zgodilo prej kot v 10tih letih.

7982884e ::

Sja poznate eksponentni razvoj.

Ok šure. Vladni uradniki še ne. Ampak preostali svet pa ja.

vladni uradniki ne delajo letal. delajo jih privatni pogodbeniki. in so oni tud edini, ki delajo razvoj na recimo pogonski tehnologiji motorjev in njihovi oborožitvi. ne bo kar nek kickstarter projekt zaradi "eksponentne rasti" naenkrat naredil drona z warp pogonom in phazorji.
Prvi resen drone
resnih dronov je že kar nekaj, in v 10 letih ne bo noben ratal bistveno bolj resen kot so trenutni. resen dron nima nič kaj dosti krajšega časa za razvoj in uvedbo v operativno rabo kot jo ima pilotiran lovec.
pa taktika se z droni ne bo kaj dosti spremenila. tisti swarmi so pa bluzenje. zanimivo iz vidika ZF filmov, v praksi nepraktično. dron prihodnosti bo, tako kot so zdaj najbolj sofisticirani droni tipa x-47b, približno enako velik kot pilotiran lovec in tudi približno enako drag. ne bo šlo, da boš ti kar spremenil vojaško taktiko ker boš lahko za 1 milijon na kos štancal pilotiranim lovcem ekvivalentne avione.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Pac-Man ::

Čudno, da se o tem nič ne govori.

Slovenija s še 14 državami sodeluje pri nakupu 5ih RQ-4B Global Hawkov za NATO. Včeraj je bil prvi dokončan.

http://www.atlanticcouncil.org/blogs/na...

vostok_1 ::

7982884e je izjavil:

Sja poznate eksponentni razvoj.

Ok šure. Vladni uradniki še ne. Ampak preostali svet pa ja.

vladni uradniki ne delajo letal. delajo jih privatni pogodbeniki. in so oni tud edini, ki delajo razvoj na recimo pogonski tehnologiji motorjev in njihovi oborožitvi. ne bo kar nek kickstarter projekt zaradi "eksponentne rasti" naenkrat naredil drona z warp pogonom in phazorji.
Prvi resen drone
resnih dronov je že kar nekaj, in v 10 letih ne bo noben ratal bistveno bolj resen kot so trenutni. resen dron nima nič kaj dosti krajšega časa za razvoj in uvedbo v operativno rabo kot jo ima pilotiran lovec.
pa taktika se z droni ne bo kaj dosti spremenila. tisti swarmi so pa bluzenje. zanimivo iz vidika ZF filmov, v praksi nepraktično. dron prihodnosti bo, tako kot so zdaj najbolj sofisticirani droni tipa x-47b, približno enako velik kot pilotiran lovec in tudi približno enako drag. ne bo šlo, da boš ti kar spremenil vojaško taktiko ker boš lahko za 1 milijon na kos štancal pilotiranim lovcem ekvivalentne avione.


We shall see my friend, we shall see.

Pac-Man je izjavil:

Čudno, da se o tem nič ne govori.

Slovenija s še 14 državami sodeluje pri nakupu 5ih RQ-4B Global Hawkov za NATO. Včeraj je bil prvi dokončan.

http://www.atlanticcouncil.org/blogs/na...



Hmm. That's interesting. In kaj bodo opazovali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Pac-Man ::

Stacionirani bodo na Siciliji. Mislim, da ni treba biti genij za odgovor na vprašanje.

vostok_1 ::

True, true.

Smrekar1 ::

krneki0001 je izjavil:


A10 - prvi let 1972, predstavljen uradno 1977, konec linije je bil 1984, podaljšali so mu uporabo vsaj do leta 2028 (possibly later), ko ga bo nadomestil F35 (zanimivo je še tole "Proponents state that the A-10's armor and cannon are superior to aircraft such as the F-35").


Seveda je, saj F-35 nima ne debelega oklepa in ne 30 mm gatlinga. A-10 je specializirano letalo za napade na sovjetske tankovske divizije. V tem (in v uničevanju kakih letaliških stez) je seveda odličen, vendar se je situacija spremenila in to ni več potrebno. A-10 je bistveno boljši od F-35 v nalogi, ki je NATO več ne potrebuje, zato ga bo F-35 lahko nadomestil.

Taka je vsaj logika. Glede na Putlerjevo norijo ne bom trdil, da je nujno pravilna. :(

krneki0001 ::

A10 je zadeva, ki ji F35 ne bo kos. Sicer analitiki, ki verjetno terena videli niso v življenju, trdijo drugače, vendar na bojnem polju ti titanov oklep (Oklep preizkušeno prenese rafale iz 23-mm topov in posamične zadetke 57-milimetrskih izstrelkov.) in visoka okretnosti pri majhnih hitrostih zelo pomagata, še bolj pa Avanger s 3900 izstrelki na minuto.

Še ena zanimivost. Potisk enega motorja A10 je 40.3kN (ima pa 2), odsun Avangerja (30mm top) je pa 45kN. In če bi streljal celo minuto z njim, bi lahko letalo drastično izgubilo na hitrosti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Smrekar1 ::

krneki0001 je izjavil:

A10 je zadeva, ki ji F35 ne bo kos. Sicer analitiki, ki verjetno terena videli niso v življenju, trdijo drugače, vendar na bojnem polju ti titanov oklep (Oklep preizkušeno prenese rafale iz 23-mm topov in posamične zadetke 57-milimetrskih izstrelkov.) in visoka okretnosti pri majhnih hitrostih zelo pomagata, še bolj pa Avanger s 3900 izstrelki na minuto.


Nekateri pač ne razumejo, da napad iz relativne bližine, s topom, potrebuješ oklep, da letala ne sestrelijo. Oklep ni potreben za bombardiranje iz višine z vodenimi bombami, kot to dela F-35.

Pač, drugačna taktika je in zahteva drugačno opremo letala. Taktika F-35 je proti tankovskim divizijam bistveno slabša, proti ostalemu pa vsaj čisto OK.

Še ena zanimivost. Potisk enega motorja A10 je 40.3kN (ima pa 2), odsun Avangerja (30mm top) je pa 45kN. In če bi streljal celo minuto z njim, bi lahko letalo drastično izgubilo na hitrosti.


Top lahko izstreli do 4200 granat na minuto, medtem ko njegov šaržer drži največ 1,350 (običajno 1,174) granat. To zadošča za ~19,3 sekunde neprekinjanega streljanja pri maksimalnem polnjenju, oz. ~16,8 sekunde pri običajnem polnjenju.

GTX970 ::

Loocas je izjavil:

Pac-Man je izjavil:

Šest F-35B izvaja operational test trials na USS Wasp.

Če bo vse OK, bo B verzija julija vstopila v operativo pri marincih.


matr dobr zgleda, ko pride vzporedno z letalonosilko, potem pa zavije desno na pristajalno stezo

Čemu služi tista odprta/dvignjena loputa za pilotsko kabino ?
Katapultov pri takeoff več ne uporabljajo ? Lahko f35 pristaja na jeklenico (gre hitreje kot pri vtol) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

krneki0001 ::

Smrekar1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

A10 je zadeva, ki ji F35 ne bo kos. Sicer analitiki, ki verjetno terena videli niso v življenju, trdijo drugače, vendar na bojnem polju ti titanov oklep (Oklep preizkušeno prenese rafale iz 23-mm topov in posamične zadetke 57-milimetrskih izstrelkov.) in visoka okretnosti pri majhnih hitrostih zelo pomagata, še bolj pa Avanger s 3900 izstrelki na minuto.


Nekateri pač ne razumejo, da napad iz relativne bližine, s topom, potrebuješ oklep, da letala ne sestrelijo. Oklep ni potreben za bombardiranje iz višine z vodenimi bombami, kot to dela F-35.

Pač, drugačna taktika je in zahteva drugačno opremo letala. Taktika F-35 je proti tankovskim divizijam bistveno slabša, proti ostalemu pa vsaj čisto OK.


Pa saj v tem je vsa poanta. Z F35 iz 10km višine pač izstreliš raketo in počakaš, da zadane cilj (ali pa tudi ne), ko ti zmanjka raket, se moraš pa umaknit, ker s 180 metki in preveliko najnižjo hitrostjo ne moreš ravno streljat na tanke in ostala vozila. Pri A10 se zapelješ enkrat nad kolono pa je kolona mrtva že samo od Avangerja.

Pogoj za A10 je bila cena 1.4 miljona dolarjev vredno letalo (kar je skoraj 100X manj od F35A in več kot 100X manj od F35B), čeprav je bila končna cifra potem skoraj 12 miljonov, z visokimi motorji, da jih vsak pesek ne more uničit in da lahko pristane in vzleta na 1200m (pa ni važno ali njiva ali pa avtocesta).
Preden F35 poleti, morajo gasilci oprat pisto, da slučajno kakega kamenčka ne dvigne v zrak, ki bi lahko poškodoval motor (pa ne samo pri F35, ampak pri večini takih letal).



Smrekar1 je izjavil:


Še ena zanimivost. Potisk enega motorja A10 je 40.3kN (ima pa 2), odsun Avangerja (30mm top) je pa 45kN. In če bi streljal celo minuto z njim, bi lahko letalo drastično izgubilo na hitrosti.


Top lahko izstreli do 4200 granat na minuto, medtem ko njegov šaržer drži največ 1,350 (običajno 1,174) granat. To zadošča za ~19,3 sekunde neprekinjanega streljanja pri maksimalnem polnjenju, oz. ~16,8 sekunde pri običajnem polnjenju.


Zanimivost je to, da ima top večji odsun, kot en motor. In to da imajo 4200 izsstrelkov na minuto ne drži. 3900 na sekundo je omejitev pri vseh.

Itak se nikoli ne strelja več kot par granat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Cveto ::

Pod loputo je položen dodaten ventilator, ki je z gredjo povezan z glavnim motorjem. Ko začne letalo upočasnjevati, odpre loputo in ventilator začne pihati zrak neposredno dol in s tem drži letalo v zraku. Na zadnje koncu pa se gibljiv izpuh letala pomakne navzdol in tako drži zadnji del letala v zraku. Poleg tega se del zraka vodi še v krili in s tem regulira da se letalo ne prevrne vstran (vse to velja za F35B).

Avion je sicer STOVL - short takeoff vertical landing, kar pomeni da rabi za vzlet kratko stezo, pristane pa navpično. Kljuke nima in je verjetno iti ne more imeti zaradi mehanizma, ki obrne izpuh navzdol. Že mornariški F35C ima težave z kljuko.

Smrekar1 ::

GTX970 je izjavil:

Lahko f35 pristaja na jeklenico (gre hitreje kot pri vtol) ?


F-35C je CATOBAR, Catapult Assisted Take-Off But Assisted Landing, torej klasično na letalonosilki, katapult za vzlet in jeklenica.
F-35B je STOVL, Short Take-Off Vertical Landing, podobno kot Harrier II vzleti na kratki stezi in pristane vertikalno. Video je od slednjega.

V bistvu so naredili tri precej različne lovce, ki so v največji meri podobni in uporabljajo čim bolj podobne dele.

krneki0001 je izjavil:


Pa saj v tem je vsa poanta. Z F35 iz 10km višine pač izstreliš raketo in počakaš, da zadane cilj (ali pa tudi ne), ko ti zmanjka raket, se moraš pa umaknit, ker s 180 metki in preveliko najnižjo hitrostjo ne moreš ravno streljat na tanke in ostala vozila. Pri A10 se zapelješ enkrat nad kolono pa je kolona mrtva že samo od Avangerja.


Jup. In način boja A-10 je zastarel, saj grožnje tankovske kolone naj ne bi več bilo. Oziroma kolikor se to vlogo še rabi se jo da jurišnim heklikopterjem.

Ne ven od kje ti ideja, da bi F-35 s topom napadal cilje na tleh. Mogoče v kaki obupni situaciji (na varianto bitke pri Samarski ožini), sicer pa ne. A-10 je torej bistveno boljši v nalogi, ki je F-35 sploh ne opravlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

krneki0001 ::

Smrekar1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Pa saj v tem je vsa poanta. Z F35 iz 10km višine pač izstreliš raketo in počakaš, da zadane cilj (ali pa tudi ne), ko ti zmanjka raket, se moraš pa umaknit, ker s 180 metki in preveliko najnižjo hitrostjo ne moreš ravno streljat na tanke in ostala vozila. Pri A10 se zapelješ enkrat nad kolono pa je kolona mrtva že samo od Avangerja.


Jup. In način boja A-10 je zastarel, saj grožnje tankovske kolone naj ne bi več bilo. Oziroma kolikor se to vlogo še rabi se jo da jurišnim heklikopterjem.

Ne ven od kje ti ideja, da bi F-35 s topom napadal cilje na tleh. Mogoče v kaki obupni situaciji (na varianto bitke pri Samarski ožini), sicer pa ne. A-10 je torej bistveno boljši v nalogi, ki je F-35 sploh ne opravlja.


Zastarel je mogoče, če bi šlo za vojno proti kaki velesili, pa še tam bi se po prvih dveh udarih potem izkazal. Za boj proti ISIS in podobnim zadevam je še vedno uporabna zadeva. Veliko bolj kot helikopterji. Daljši domet, več oklepa, več orožja (10 ton) in večja hitrost, da hitreje pride do žarišča.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Invictus ::

Glede na to da kopenska vojska zahteva neukinitev A-10, bi rekel da je za njih precej uporaben.

Natančen in pa dovolj velik top da naredi nekaj škode. Ter se zadržuje dovolj blizu bojišča. Plus cel kup malih bomb ...

Vsi ti lovci F-15, F-35 imejo predolg odzivni čas za pomoč kopenski vojski. Pa še preveč falijo, pa čeprav s pametnimi bombami. Problem tudi pri prepoznavanju ciljev. Pač prehitri in letijo previsoko. Jebi ga, vojna ni samo pritiskanje na gumbe.

Je bil na to temo en članek, pa ga ne najdem več.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Invictus je izjavil:

Glede na to da kopenska vojska zahteva neukinitev A-10, bi rekel da je za njih precej uporaben.

Vojska jih že mara (vojaki na bojišču), piloti drugih letal jih tudi podrazno ne marajo, proizvajalci in preprodajalci pa sploh ne, ker so "prepoceni".
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:

Glede na to da kopenska vojska zahteva neukinitev A-10, bi rekel da je za njih precej uporaben.

Natančen in pa dovolj velik top da naredi nekaj škode. Ter se zadržuje dovolj blizu bojišča. Plus cel kup malih bomb ...

Vsi ti lovci F-15, F-35 imejo predolg odzivni čas za pomoč kopenski vojski. Pa še preveč falijo, pa čeprav s pametnimi bombami. Problem tudi pri prepoznavanju ciljev. Pač prehitri in letijo previsoko. Jebi ga, vojna ni samo pritiskanje na gumbe.

Je bil na to temo en članek, pa ga ne najdem več.


Fora je v tem, da je vojna kot taka zastarela. A-10 je odličen v tem, da sovražnika premaga. F-35 pa odličen v tem, da sovražnika prepriča, da se v vojno sploh ne spusti. Potrebna je sprememba miselnosti pač. A-10 je v svoji nalogi res odličen, taktično še vedno izjemno letalo, vendar je strateško zastarel. Vsaj v teoriji, ne vem.

Sicer se pa strinjam, da bi bilo verjetno smotrno obdržati še vsaj nekaj deset A-10.

Invictus ::

Mislim da ISIS prav boli k**** F-35 za preprečevanje vojne. Tistih približno 1100 granat iz A-10 pusti precej boljši vtis. Pač v stilu, česar ne vidiš, ni ... Za tistih par bomb, ki jih vrže, se pa tako ne sekiraš.

Za preprečevanje vojne imaš jedrsko orožje. Tako ali tako pa se velesile ne bodo nikoli steple med sabo. Ta globalizacija je preveč prepletla finančne tokove.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

krneki0001 ::

A10 bi bilo letalo, ki bi bilo recimo odlično za Slovenijo. Dovolj počasna hitrost, da ne leti v tujo državo, ohretno za naše hribe in doline, pa pristane lahko na vsaki avtocesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:

A10 bi bilo letalo, ki bi bilo recimo odlično za Slovenijo. Dovolj počasna hitrost, da ne leti v tujo državo, ohretno za naše hribe in doline, pa pristane lahko na vsaki avtocesti.

In v vojni ga bodo sestrelili v prvih minutah, ker nimaš ostale podpore. Res dobra odločitev ...

Na kaj bomo pa streljali? Golobe ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Invictus je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

A10 bi bilo letalo, ki bi bilo recimo odlično za Slovenijo. Dovolj počasna hitrost, da ne leti v tujo državo, ohretno za naše hribe in doline, pa pristane lahko na vsaki avtocesti.

In v vojni ga bodo sestrelili v prvih minutah, ker nimaš ostale podpore. Res dobra odločitev ...

A za pilatuse jo pa imamo? Pa za helikopterje?

Invictus je izjavil:


Na kaj bomo pa streljali? Golobe ?


Kdo bo pa streljal nanje? Golobi?

Sicer je res vprašanje, kdo bi napadel Slovenijo?

Ampak če malo okol obrnemo zadevo. Trenutno so fosilna goriva "nuja", čez par let jaz vidim da bo voda nuja. Upam, da se motim, ampak vseeno. V Sloveniji voda teče skoraj iz vsakega hribčka. In to bo treba zaščitit (če že prej ne bodo prodali vse te vode koorporacijam).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Isotropic ::

a10 bi v prvih 5 min sestrelili z manpadom

M-XXXX ::

Ampak če malo okol obrnemo zadevo. Trenutno so fosilna goriva "nuja", čez par let jaz vidim da bo voda nuja. Upam, da se motim, ampak vseeno. V Sloveniji voda teče skoraj iz vsakega hribčka. In to bo treba zaščitit (če že prej ne bodo prodali vse te vode koorporacijam).

In komu bo vode zmankalo? Evropa jo ima čez vrh glave dovolj, azija tudi, amerika (ajde težave v kaliforniji, ampak problem v zalivanju itd...). Vsi tam kjer imajo težave nimajo težav z žejo ampak zaradi nečesa drugega in to pomeni, da so potrebne ogromne količine, katere je potrebno nekako tovoriti in to pomeni, da ni smiselno. Če ni smiselno, potem smo varni.

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:

Mislim da ISIS prav boli k**** F-35 za preprečevanje vojne. Tistih približno 1100 granat iz A-10 pusti precej boljši vtis. Pač v stilu, česar ne vidiš, ni ... Za tistih par bomb, ki jih vrže, se pa tako ne sekiraš.


Ne rečem da ne, ampak proti ISIS so tudi brezpilotna letala v redu.

Tako ali tako pa se velesile ne bodo nikoli steple med sabo. Ta globalizacija je preveč prepletla finančne tokove.


Točno to je bil leta 1913 argument zakaj ne bo več nobene večje vojne med velesilami.

Vanich ::

Sploh pa ni preveč pametno trositi DU strelivo po svoji lastni državi.
Je potrebno potem živeti na tem prostoru tudi po vojaškem konfliktu.

krneki0001 ::

Smrekar1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Mislim da ISIS prav boli k**** F-35 za preprečevanje vojne. Tistih približno 1100 granat iz A-10 pusti precej boljši vtis. Pač v stilu, česar ne vidiš, ni ... Za tistih par bomb, ki jih vrže, se pa tako ne sekiraš.


Ne rečem da ne, ampak proti ISIS so tudi brezpilotna letala v redu.


Samo da so trenutna brezpilotna skoraj dražja od A10 (12 miljonov dolarjev).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:


A za pilatuse jo pa imamo? Pa za helikopterje?

O pilatusih ne bi, ker je nekdo očitno pokasiral dobro provizijo ...

Helikopterji lepo sodelujejo pri reševanju v gorah in tudi drugje, ter pri gašenju požarov.

Slovenija pravzaprav rabi samo policijo z eno, malo bolj vojaško usmerjeno enoto znotraj policije.

krneki0001 je izjavil:


Ampak če malo okol obrnemo zadevo. Trenutno so fosilna goriva "nuja", čez par let jaz vidim da bo voda nuja. Upam, da se motim, ampak vseeno. V Sloveniji voda teče skoraj iz vsakega hribčka. In to bo treba zaščitit (če že prej ne bodo prodali vse te vode koorporacijam).

Ah, to so samo blodnje teoretikov zarote. Vodo bomo pa pač prodali velikim korporacijam da se bo par mandlejcev lahko kupilo nove jahte ...

Pri tem ti tudi vojska ne pomaga ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Smrekar1 ::

krneki0001 je izjavil:


Samo da so trenutna brezpilotna skoraj dražja od A10 (12 miljonov dolarjev).


Za dva A-10 dobiš pet MQ-1 Predator. Proti ISIS so slednji več kot dovolj dobri. Pa seveda 14 ur lahko zdržema patruljirajo, česar ne zmore ravno veliko pilotov.
««
14 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Vojaška premoč na nebu-teoretični primer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21828189 (24402) fikus_
»

Neznani leteči predmet v Zagrebu morda Tu-141 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18719624 (12087) D3m
»

Poletel prvi brezpilotni soborec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3810833 (8731) gus5

Več podobnih tem