» »

Primerjava vojaške tehnike

Primerjava vojaške tehnike

Temo vidijo: vsi
««
96 / 96
»
»»

Mr.B ::

Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Invictus ::

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

Vprašanje koliko je radar sploh ?
Od kar Američani lahko streljajo AMRAAM v BVR načinu brez radarja samo z ir podom..... So ukinili F22 in šli v nakup F15XE. Kje so tu Kitajci in Rusi, ki skozi delajo na tem ? Včasih smo temu rekli Ruski BS.
Prav tako izstrelitev AMRAAM rakete je zelo velik energetski dogodek. Izstrelitev rakete boš zaznal z IR podom kot tudi slčedil ko bo motor deloval...
Američani imajo pred sabo velik finančni izziv, proti Rusom in Kitajcem... Sem prepričan da Američane še dolgo ne bodo srbelo širiti demokracijo tako direktno kot so jo šli v Afganistanu. Deficit je enostavno previsok... Ni rekordni je pa blizu lanskoletnega rekorda.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Invictus ::

Eh, Američani in deficit... Pač naprintajo nove dolarje... Pa še vojne dajo kot razlog... Ker je kriza. Če je ni, jo ustvariš. A nihče ni bral Naomi Klein...

Je pa svet postal malo manj enostranski s Kitajci, ki imajo precejšnje kolonialistične ideje. Sicer ne vojaško, ampak finančno. Seveda pa tako kot Američani, za podporo finančnim transkacijam na drugem koncu sveta, rabijo vojsko...

Meni je zanimivo, da Američani zdaj glorificirajo tisto, kar so za Ruse govorili, da je brez zveze:

1. IRST
2. low speed BFM
3. Čudne letalske manevre
4. hiperzvočna orožja
5. ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

"Sem prepričan da Američane še dolgo ne bodo srbelo širiti demokracijo tako direktno kot so jo šli v Afganistanu."

Je bolj vprašanje, koga se bodo lotili in da bodo to navidezno upravičili pred svetom ter kje se jim bo finančno splačalo. Biznis je biznis in če država orožja ne spuši, potem tudi ne more v nedogled novega naročat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mr.B ::

fikus_ je izjavil:

"Sem prepričan da Američane še dolgo ne bodo srbelo širiti demokracijo tako direktno kot so jo šli v Afganistanu."

Je bolj vprašanje, koga se bodo lotili in da bodo to navidezno upravičili pred svetom ter kje se jim bo finančno splačalo. Biznis je biznis in če država orožja ne spuši, potem tudi ne more v nedogled novega naročat.

Tiskanje $ je sicer populistično... Ampak minuis je kjub temu rekorden. Dobri delež večine ga pokupi pokojninski sklad "ameriški". Kaj misliš ko bo potrebno začeti s izplačilom, ko bo razmerje porušeno.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

fikus_ ::

"Kaj misliš ko bo potrebno začeti s izplačilom, ko bo razmerje porušeno. "

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mr.B ::

fikus_ je izjavil:

"Kaj misliš ko bo potrebno začeti s izplačilom, ko bo razmerje porušeno. "


Ne samo $ se devalviral... Moras pa spremljat kako se kaj kupuje in prodaja $.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Pac-Man ::

Suhoj razvija enomotornega lovca 5. generacije. Uradno za izvoz.

https://www.thedrive.com/the-war-zone/4...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Jazon ::

Ja Checkmate je bil predstavljen že nekaj mesecev na MAKS 2021.
Včeraj med hudomušno predstavitvijo na Dubai 2021 Airshow so opisovali enosedežno, dvosedežno in opcijsko brezpilotno in drone varianto.

Scaramouche ::

Rusi samo kopirajo Amere v dizajnu! Medtem ne vemo nič o tem kako je efektiven najbolj pomemben del in to je elektronika!

Invictus ::

Ne, pri letalu je najpomembnejša aerodinamika. Elektroniko lahko vedno zamenjaš, aerodinamiko težko.

In Rusi nič ne kopirajo... Oz,. ravno toliko kot Američani...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Scaramouche ::

Invictus je izjavil:

Ne, pri letalu je najpomembnejša aerodinamika. Elektroniko lahko vedno zamenjaš, aerodinamiko težko.

In Rusi nič ne kopirajo... Oz,. ravno toliko kot Američani...


LOL, dnevi ko je aero bolj pomemben so daleč konec, rakete in radar so bolj pomembne, če to nebi bilo, nebi kopirali F22 ki naj bi bil narejen da je bolj neopazen za radarje, s tem da odbija v drugo smer signal in skriva vse orožje v sebi!

Mr.B ::

Scaramouche je izjavil:

Invictus je izjavil:

Ne, pri letalu je najpomembnejša aerodinamika. Elektroniko lahko vedno zamenjaš, aerodinamiko težko.

In Rusi nič ne kopirajo... Oz,. ravno toliko kot Američani...


LOL, dnevi ko je aero bolj pomemben so daleč konec, rakete in radar so bolj pomembne, če to nebi bilo, nebi kopirali F22 ki naj bi bil narejen da je bolj neopazen za radarje, s tem da odbija v drugo smer signal in skriva vse orožje v sebi!

Ukinili so ga naslednji dan, ko so z IR podm strljali za AIM raketo brez uporabe radarja na BWR razdalji sklatili tarčo.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Jazon ::

F-22 Raptor je kot Aston Martin Vulcan. Čudo tehnike, super izgleda, nima konkurence, voziš pa ga lahko samo v kontroliranih pogojih (na dirkališču). Pred in po koncu vožnje pa ti ga prevzamejo specializirani mehaniki, ki skrbno pregledajo, kaj vse je odpadlo. Pomanjkljivosti glede na opisano opremo so: 1D usmerjevalnik potiska, luščenje barve, nedodelana elektronika. Predviden je bil za vse vremenske pogoje, v resnici pa je zelo občutljiv na vlago. Namenjen za obrambo zunanjih meja Amerike ima v resnici zelo ozko področje uporabe. Žalostno je to, da smo vsi nekako pričakovali, da bo prenos znanja (in opreme) iz F-22 na F-35 potekal gladko, pa ni. Vse, ki imajo F-35, trenutno zelo boli glava, ker po novem vsi zahodnjaki gledajo na vojaške izdatke. Štos usmerjen proti F-35 s "Please renew your subscription" na predstavitvi SU-75 v Dubaju verjetno ni daleč od resnice. Tako kot pri F-22 imajo tudi pri F-35 piloti težavo z izgubo zavesti, obraba delov je visoka, streljanje z glavnim topom pa lahko povzroči razpoke na letalu.
In če komu ni jasno zakaj še vedno vse bazira na starih letalih: Strošek poleta s F-15EX znaša 20k$/h, z F-35 znaša 44k$/h in s F-22 60k$/h.

Če po drugi strani pogledaš Ruse, 15 let (su-57) oziroma 24 let (su-75) kasneje, delajo letalo 5.generacije (4,5.?), ki je dejansko okleščena varianta SU-57. Ista krila, ista pilotska kabina, ista oprema...
Iz stališča vzdrževanja je to win-win.

Še nekaj zanimivih primerjalnih podatkov:
Su-57 je prišel v uradno rabo leta 2020. Prvi preizkus v boju pa je bil februarja 2018 v Siriji.
F-22 je prišel v uradno rabo leta 2005. Prvi preizkus v boju pa je bil oktobra 2018 v Siriji.
F-35 je prišel v uradno rabo leta 2015. Prvi preizkus v boju pa je bil maja 2018 v Siriji in ne niso bili Američani, bili so Izraelci, ki so prvi dve letali prejeli decembra 2016. Američani so F-35 prvič preizkusili septembra 2018 v Afganistanu.
Dejansko je bil prvi bojni preizkus F-35 opravljen že leta 2017, ko sta dve štorklji "sklatili" dva izraelska F-35. Poškodovani letali sta varno pristali. Rusi sicer trdijo da so bile to njihove štorklje z oznako S-200.

gozdar1 ::

Ena pomembna razlika je tudi, da rusi o težavah večinoma molčijo in o svoji tehniki večinoma poročajo samo v superlativih. Po drugi strani pa ven ne dajejo niti procentov razpoložlivoti svojih letal.

Jazon ::

@gozdar1, hladne vojne je bilo konc leta 1991, ko je Tito umrl. Superlative se omenja na obeh straneh in tudi kritizira se na obeh straneh. Povej katero letalo te muči? Rusi so glede tega precej oštri, razpišejo natečaj, naredi se testne primerke in če ustrezajo specifikacijam je zadeva odobrena. Če ni, so jo sposobni kantirati.
Američani imajo od konca hladne vojne drugačen pristop, ki je v štartu še vedno vezan na število kufrov, ki se odnesejo v kongres. Od tam naprej so pa aneksi in podaljševanje rokov.
Kar se tiče pripravljenosti na boj in FOC so pa cifre na obeh straneh znane. Zdaj če govorimo o kitajski bojni pripravljenosti, tam pa vsi tipamo in ugibamo.

Mr.B ::

Problem F-35, je "najermniški" model. Podatki ki ih rabiš, ozrioma tisto kar naredi F-35 Smrtonosnega so predhodno naloženi senzorski podatki, teh je nekaj 100GB. Če si remot, kjer nimaš internetne povezave je vsa ta Senspor fusion izničena.
Kaj sj senzorski podatki... Detailne radrsek slike, dopler responsi, echo, termo slike "sovražnih" in prijaznih strojev na terenu.

To je vse super, dokler prodajaš v idelanih pogoji h. Pod prtetvezo bombardiranja tertoristov v siriji Afganistanu itd... Ko boš šel v spoad z Kitajci ali Rusi, zagotovo ne bo več infrastukture vsaj na razdalji 2000 Km ki bi ti lahko nudila podporo ki jo rabiš za F35. Od tu dalje je pa potem vseno, če imaš turbo prop letalo, če le to lahko odvrže bombo ali standoff raketo...
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

gozdar1 ::

Jazon je izjavil:

@gozdar1, hladne vojne je bilo konc leta 1991, ko je Tito umrl. Superlative se omenja na obeh straneh in tudi kritizira se na obeh straneh. Povej katero letalo te muči? Rusi so glede tega precej oštri, razpišejo natečaj, naredi se testne primerke in če ustrezajo specifikacijam je zadeva odobrena. Če ni, so jo sposobni kantirati.
Američani imajo od konca hladne vojne drugačen pristop, ki je v štartu še vedno vezan na število kufrov, ki se odnesejo v kongres. Od tam naprej so pa aneksi in podaljševanje rokov.
Kar se tiče pripravljenosti na boj in FOC so pa cifre na obeh straneh znane. Zdaj če govorimo o kitajski bojni pripravljenosti, tam pa vsi tipamo in ugibamo.


Tito je umrl l.1980. Za su 57 težko rečemo, da je operativen, še menj dejansko vemo o njegovih kvalitetah. Lahko pa glede na umik indijcev in dolg razvoj motorjev ocenjujemo, da so težave tudi drugje.
V rusiji te poročanje o korupciji v obrambnem sektorju lahko pripelje v resne težave, kar pa ne pomeni da je ni, sploh glede na razširjenost le te v družbi.

Smrekar1 ::

Jazon je izjavil:


F-22 je prišel v uradno rabo leta 2005. Prvi preizkus v boju pa je bil oktobra 2018 v Siriji.


Septembra 2014.
https://abcnews.go.com/International/ye...

gozdar1 je izjavil:


Tito je umrl l.1980. Za su 57 težko rečemo, da je operativen, še menj dejansko vemo o njegovih kvalitetah.


O njegovih kvalitetah vemo kar dosti. V serijsko proizvodnjo bi moral iti leta 2012. Do sedaj so naredili 12 primerkov in načrtujejo proizvodnjo 1/leto za naslednjih nekaj let.

Su-57 je akrobatsko paradno letalo, ki ga pač ne pošiljaš v boj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Jazon ::

Popravek ja, F-22 je imel prvi preizkus v boju septembra 2014 v Sirij,

SU-57 je v uradni rabi od lanskega leta. Rusi imajo trenutno dve bojni letali in deset testnih, kar pomeni da predvsem paradirajo po sejmih in čakajo da pridejo na FOC nivo v naslednjih 10-ih letih. Izpostavil sem, da je SU-75, kot izvozni model, sestavljen iz precej istih kosov kot SU-57. In to je prednost.
Najmodernejše polno operativno (FOC) rusko letalo je SU-35S, ki je bil predstavljen 2014 (xexexe). Imajo pa nekje med 100 in 128 teh letal. Gre pa za predelavo SU-27, razvoj pa se je v resnici vlekel kot jara kača od konca osemdesetih dalje.

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Jazon je izjavil:


F-22 je prišel v uradno rabo leta 2005. Prvi preizkus v boju pa je bil oktobra 2018 v Siriji.


Septembra 2014.
https://abcnews.go.com/International/ye...

gozdar1 je izjavil:


Tito je umrl l.1980. Za su 57 težko rečemo, da je operativen, še menj dejansko vemo o njegovih kvalitetah.


O njegovih kvalitetah vemo kar dosti. V serijsko proizvodnjo bi moral iti leta 2012. Do sedaj so naredili 12 primerkov in načrtujejo proizvodnjo 1/leto za naslednjih nekaj let.

Su-57 je akrobatsko paradno letalo, ki ga pač ne pošiljaš v boj.

Da sreča da je f22 bil resno udeležen v bojih v Sirij:)).
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Invictus ::

Mr.B je izjavil:


Da sreča da je f22 bil resno udeležen v bojih v Sirij:)).

Srečal se je z Su-35 in spizdil...

https://zeenews.india.com/world/when-a-...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

Invictus je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Da sreča da je f22 bil resno udeležen v bojih v Sirij:)).

Srečal se je z Su-35 in spizdil...

https://zeenews.india.com/world/when-a-...

Sem mislil da boš napisal.... F22 uspešno odvrgel dve 2000 libs bombi na kamelojebce ok ISIS v Siriji. Verjetno če bi opremili enega B52 z F16 Wild Weasel ter dva F18 growler , ter daleč nekje zadaj dva para F15 bi z enim letalom obdelali vse tarče,. kar so lrabili z F22 delati eno leto.

Ampak ja, nekdo pa mora plačat vojaško industrijeo, saj to v naketarih ameriških državah pomeni 15% BDP-ja in ne koliko miljonckov na računih pravih naših kongresnikov...
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Invictus ::

Poslovni model ZDA je vojna.

Zato cel kup konfliktov po svetu. Orožje in vojake je potrebno uporabiti, drugače zastarijo. Kar se dogaja v Evropi, vsaj kar se tiče vojakov...

Industrija in kogresniki pa vse skupaj podpirajo s pravim marketingom za rajo, "Peace on world". Čeprav bi moral biti "Piss on world"
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

Jazon je izjavil:


SU-57 je v uradni rabi od lanskega leta. Rusi imajo trenutno dve bojni letali in deset testnih, kar pomeni da predvsem paradirajo po sejmih in čakajo da pridejo na FOC nivo v naslednjih 10-ih letih. Izpostavil sem, da je SU-75, kot izvozni model, sestavljen iz precej istih kosov kot SU-57. In to je prednost.


Su-57 je bil v osnovi zamišljen kot izvozni paradni konj za masovno proizvodnjo.

http://en.people.cn/n3/2019/0401/c90000...
https://thediplomat.com/2019/07/russia-...

Zdaj pa da bodo naredili izvozno verzijo in uporabili večinoma iste dele kot pri Su-57, praviš? In da bo to ključna prednost? Fascinantno. Kako genialna odločitev.

Kako dobro gre Su-57 vidiš predvsem po tem, da Ruska vojska kupuje Su-35.

Jazon je izjavil:


SU-57 je v uradni rabi od lanskega leta. Rusi imajo trenutno dve bojni letali in deset testnih,


Za primerjavo, USAF konec leta 2007, eno leto po prvem poletu, 14 F-35A. Leta 2018 je bil F-35 uporabljen v boju, do takrat je bilo narejenih že več kot 600.
Su-57 je prvič poletel začetek leta 2010. Do leta 2021 so naredili 10 operabilnih primerkov, od tega je eden zgorel.

F-35 se uporablja kot primer izrazito počasnega vstopa letala v službo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1 je izjavil:

Jazon je izjavil:


SU-57 je v uradni rabi od lanskega leta. Rusi imajo trenutno dve bojni letali in deset testnih, kar pomeni da predvsem paradirajo po sejmih in čakajo da pridejo na FOC nivo v naslednjih 10-ih letih. Izpostavil sem, da je SU-75, kot izvozni model, sestavljen iz precej istih kosov kot SU-57. In to je prednost.


Su-57 je bil v osnovi zamišljen kot izvozni paradni konj za masovno proizvodnjo.

http://en.people.cn/n3/2019/0401/c90000...
https://thediplomat.com/2019/07/russia-...

Zdaj pa da bodo naredili izvozno verzijo in uporabili večinoma iste dele kot pri Su-57, praviš? In da bo to ključna prednost? Fascinantno. Kako genialna odločitev.

Kako dobro gre Su-57 vidiš predvsem po tem, da Ruska vojska kupuje Su-35.

Jazon je izjavil:


SU-57 je v uradni rabi od lanskega leta. Rusi imajo trenutno dve bojni letali in deset testnih,


Za primerjavo, USAF konec leta 2007, eno leto po prvem poletu, 14 F-35A. Leta 2018 je bil F-35 uporabljen v boju, do takrat je bilo narejenih že več kot 600.
Su-57 je prvič poletel začetek leta 2010. Do leta 2021 so naredili 10 operabilnih primerkov, od tega je eden zgorel.

F-35 se uporablja kot primer izrazito počasnega vstopa letala v službo.



Su-57 je bil v osnovi zamišljen kot izvozni paradni konj za masovno proizvodnjo.

Lol viori so pravi... V končni fazi so vsi ruski avioni in orožje namenjeni za izvoz. ME zanima če si to spososben zanikati za Ameriko.


Leta 2018 je bil F-35 uporabljen v boju

Da sej vemo, vsaka druga misija se skriva za potniškim letalom. Move on.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Jazon ::

Smrekar1 je izjavil:



Su-57 je bil v osnovi zamišljen kot izvozni paradni konj za masovno proizvodnjo.


Jaz mislim da je še vedno, Oznaka za tuje trge je Su-57E. Ne vem pa kolko stane, verjetno okoli 100mio$/letalo.
Egiptu so vmes prodali 24 SU-35. Posel pa naj bi bil vreden okoli 2mrd$, kar pomeni 83mio$/letalo.


http://en.people.cn/n3/2019/0401/c90000...
https://thediplomat.com/2019/07/russia-...
Zdaj pa da bodo naredili izvozno verzijo in uporabili večinoma iste dele kot pri Su-57, praviš? In da bo to ključna prednost? Fascinantno. Kako genialna odločitev.


Rezervni deli so lahko problem za bilo katero vojsko. Trenutno se ameriška vojska ubada s težavo dobavljivosti rezervnih delov za F-35 in zato je več kot pol svoje flote prizemljene.
Če imaš dve letali, prvo SU-57 stane 100mio$, drugo SU-75 pa se trenutno ocenjuje na 25-30mio$, in imata v večini iste rezervne dele, je to zame prodajna prednost. Zate - genialca - pa očitno fail.


Kako dobro gre Su-57 vidiš predvsem po tem, da Ruska vojska kupuje Su-35.


Boo, kaj hočeš povedat?
Kot je znano so naročili 78 letal Su-57 in 128 letal Su-35. Trenutno pa so v zaključku modernizacije izvedb Su-27, ki jih imajo cca 400.


Za primerjavo, USAF konec leta 2007, eno leto po prvem poletu, 14 F-35A. Leta 2018 je bil F-35 uporabljen v boju, do takrat je bilo narejenih že več kot 600.
Su-57 je prvič poletel začetek leta 2010. Do leta 2021 so naredili 10 operabilnih primerkov, od tega je eden zgorel.

F-35 se uporablja kot primer izrazito počasnega vstopa letala v službo.


Ja Rusom gre gradnja in prodaja bolj počasi. Če pogledaš od daleč boš mogoče uzrl, da Američani vsem, ki kupujejo rusko oborožitev grozijo s sankcijami. Mogoče je pa to razlog?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

xxxul ::

Angleski F-35 je šel danes malo plavat...
https://www.24ur.com/novice/tujina/v-sr...

jest10 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Comandante ::

jest10 je izjavil:

https://twitter.com/sebh1981/status/146...

Še posnetek

Mehanik, ki je (domnevno) pozabil sneti cerado jih je moral fajn poslusat.

Zanimivo je, da letala se niso nasli. Tezava je, da tudi pod vodo "leti", in to precej dalec. To pomeni, da ni na dnu, kjer je cofnil v vodo, ampak komot tudi kilometer stran (govorim na pamet, odvisno od globine morja na tej tocki).

Invictus ::

Krivda je predvsem na pilotu, saj on pred poletom prevzame letalo in MORA pregledati vse skupaj. Standardna procedura že kar precej let.

Poleg tega so vsa ta pokrivala živo rdeča, z živo rdečimi trakci.

Če bi bila to dolenjska letalonosilka, bi rekel, da je bilo preveč cvička :))...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Comandante ::

Invictus je izjavil:

Krivda je predvsem na pilotu, saj on pred poletom prevzame letalo in MORA pregledati vse skupaj. Standardna procedura že kar precej let.

Poleg tega so vsa ta pokrivala živo rdeča, z živo rdečimi trakci.

Če bi bila to dolenjska letalonosilka, bi rekel, da je bilo preveč cvička :))...

V vojski imajo osebje, ki je zadolzeno za pripravo letala. Pa ja ne mislis, da pilot v anti g obleki pri 35 stopinjah pleza po letalu in gleda, ce so vzdrzevalci opravili svoje delo? On se mora osredotociti na svojo nalogo. Naloga vzdrzevalcev je, da mu predajo plovno letalo, pripravljeno na polet.

Drugo so civilne operacije, tam je seveda poveljnik zrakoplova odgovoren za predpoletni pregled, odstranjevanje pokrival itd. V vojski pa je to drugace urejeno.

Mr.B ::

Comandante je izjavil:

Invictus je izjavil:

Krivda je predvsem na pilotu, saj on pred poletom prevzame letalo in MORA pregledati vse skupaj. Standardna procedura že kar precej let.

Poleg tega so vsa ta pokrivala živo rdeča, z živo rdečimi trakci.

Če bi bila to dolenjska letalonosilka, bi rekel, da je bilo preveč cvička :))...

V vojski imajo osebje, ki je zadolzeno za pripravo letala. Pa ja ne mislis, da pilot v anti g obleki pri 35 stopinjah pleza po letalu in gleda, ce so vzdrzevalci opravili svoje delo? On se mora osredotociti na svojo nalogo. Naloga vzdrzevalcev je, da mu predajo plovno letalo, pripravljeno na polet.

Drugo so civilne operacije, tam je seveda poveljnik zrakoplova odgovoren za predpoletni pregled, odstranjevanje pokrival itd. V vojski pa je to drugace urejeno.

Tudi civilni pilot gre pogledat letalo od zunaj, preden vzleti, tako da pri vojaških pilotih ni nič drugačno.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Jazon ::

Se strinjam z Mr.B in Invictus.

Če je bil pokrov gor sta v bistvu dve možnosti (pri Amerikancih):
- površen pilot pri pregledu letala;
- del letala je visel preko palube in ga pilot ni pregledal, moral pa bi ga pogledati kapitan letala, ki na palubi nosi rjavo srajco.

https://www.cnatra.navy.mil/local/docs/...
stran 29, prvi in drugi odstavek.

2. Pre-Flight
....
After reviewing the ADB, aircrew will proceed to the paraloft to suit up. The aircrew will ensure
that they arrive on the flight deck, in full flight gear with gloves on and visors down, no later
than 45 minutes prior to the scheduled launch time. Your knowledge of the ship's layout will
help you select the flight deck entrance nearest your aircraft.

Once at the aircraft, conduct a normal preflight in accordance with NATOPS. Begin the
preflight by checking the area around the aircraft for FOD, leaking or pooling fluid (oil,
hydraulic fluid, fuel, etc.) and the general condition of the aircraft. Take note of any
intake/exhaust covers on the aircraft.
Make sure tie down chains are not rubbing against any
brake lines or hydraulic lines. Observe whether a tow bar is connected and that the nose wheel is
centered. Check the landing gear struts, tire pressure and integrity, launch bar, and holdback.
Inspect the tailhook and ensure the hook point is greased. If the tail of the aircraft is over water,
do not attempt to preflight that portion of the aircraft.
The plane captains will check your
tailhook during the hook check after taxiing clear of the edge. During the preflight, remain
vigilant of jet exhaust and other hazards.

Polda ::

F-35 je najdražji in največji kiks v zgodovini Ameriške vojske. Letalo je totalno neoperativno. letos je F-35 letal strmoglavilo že 46 komadov.

Amerišla vojska je v zatonu. 24% vojakov je predebelih njihova jurišna puška je zanič.

Vojska je postalal totalno woke joke kjer v vojsko novačijo geje, lezbijke in transeksualce.

Ameriška kampanija za vojsko

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Polda ()

gozdar1 ::

Šlo je za britanski f35, tudi številka 46 je iz trte izvita. Toliko nesreč ni imel f35 v celotni zgodovini.

Kaj je narobe z M4?

Polda ::

gozdar1 je izjavil:

Šlo je za britanski f35, tudi številka 46 je iz trte izvita. Toliko nesreč ni imel f35 v celotni zgodovini.

Kaj je narobe z M4?


F-35 ima same probleme sicer imajo američani nekaj dobrih idej za avione ampak kot kaže njihovi inžinerji niso kos izvedbi bodo morali najeti tujce da jim sestavijo avion kitajce mogoče glede na to da so pametnejši nasplošno

From ejector seats that could kill to a computer system pilots can't log into: Pentagon F-35 fighter jet report reveals massive problems still facing 'most expensive weapon in history'

However, the report reveals serious problems with the computer software, including 'in fusion, electronic warfare, and weapons employment result[ing] in ambiguous threat displays, limited ability to respond to threats, and a requirement for off-board sources to provide accurate coordinates for precision attack.'



M-4 je jaming fest katero bi lahko uporabljali lovci saj je samo na papirju avtomatska.

fikus_ ::

Prava dva sta se našla; Polda pretirava, gozdar je pa usa fan.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Invictus ::

Comandante je izjavil:


V vojski imajo osebje, ki je zadolzeno za pripravo letala. Pa ja ne mislis, da pilot v anti g obleki pri 35 stopinjah pleza po letalu in gleda, ce so vzdrzevalci opravili svoje delo? On se mora osredotociti na svojo nalogo. Naloga vzdrzevalcev je, da mu predajo plovno letalo, pripravljeno na polet.

Anti-G opbleka ga nič ne ovira pri pregledu, je precej udobna zadeva. Saj gre v osnovi izven letala za pajkice, ki imajo komore z zrakom. Lahko spleza po tisti lojtri in pogleda, če je kaj še gor...

In ja, pilot mora preveriti, če je letalo v redu, pa če še tako trdiš da ne. Saj se gre za njegovo varnost... Če so to kdaj spremenili, ne bi hotel biti pilot...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

gozdar1 ::

Polda je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Šlo je za britanski f35, tudi številka 46 je iz trte izvita. Toliko nesreč ni imel f35 v celotni zgodovini.

Kaj je narobe z M4?


F-35 ima same probleme sicer imajo američani nekaj dobrih idej za avione ampak kot kaže njihovi inžinerji niso kos izvedbi bodo morali najeti tujce da jim sestavijo avion kitajce mogoče glede na to da so pametnejši nasplošno

From ejector seats that could kill to a computer system pilots can't log into: Pentagon F-35 fighter jet report reveals massive problems still facing 'most expensive weapon in history'

However, the report reveals serious problems with the computer software, including 'in fusion, electronic warfare, and weapons employment result[ing] in ambiguous threat displays, limited ability to respond to threats, and a requirement for off-board sources to provide accurate coordinates for precision attack.'



M-4 je jaming fest katero bi lahko uporabljali lovci saj je samo na papirju avtomatska.


Dokler kitajci kopirajo amerikance mislim, da ni potrebe po najemanju kitajskih inžinirjev. J-31 je recimo vsaj na zunaj podoben f35, imajo pa kitajci, vloženim miljardam navkljub, še vedno težave z motorji.

Nov sistem ima porodne težave, to se še nikoli ni zgodilo. Lahko se kvečjemu pogovarjamo o tem, če je vse v enem dobra ideja.

Če je primerno vzdrževana je čisto ok. Ni pa to orožje za gverilce, kot npr. ak 47.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gozdar1 ()

fikus_ ::

"J-31 je recimo vsaj na zunaj podoben f35, imajo pa kitajci, vloženim miljardam navkljub, še vedno težave z motorji."

So hoteli motorje od Rusov, pa jim ti niso pripravljeni prodati licence, tako da so na svojem razvoju.
Rusi niti ne prodajajo Kitajcem letal najboljšimi motorji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Polda ::

gozdar1 je izjavil:

Polda je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Šlo je za britanski f35, tudi številka 46 je iz trte izvita. Toliko nesreč ni imel f35 v celotni zgodovini.

Kaj je narobe z M4?


F-35 ima same probleme sicer imajo američani nekaj dobrih idej za avione ampak kot kaže njihovi inžinerji niso kos izvedbi bodo morali najeti tujce da jim sestavijo avion kitajce mogoče glede na to da so pametnejši nasplošno

From ejector seats that could kill to a computer system pilots can't log into: Pentagon F-35 fighter jet report reveals massive problems still facing 'most expensive weapon in history'

However, the report reveals serious problems with the computer software, including 'in fusion, electronic warfare, and weapons employment result[ing] in ambiguous threat displays, limited ability to respond to threats, and a requirement for off-board sources to provide accurate coordinates for precision attack.'



M-4 je jaming fest katero bi lahko uporabljali lovci saj je samo na papirju avtomatska.


Dokler kitajci kopirajo amerikance mislim, da ni potrebe po najemanju kitajskih inžinirjev. J-31 je recimo vsaj na zunaj podoben f35, imajo pa kitajci, vloženim miljardam navkljub, še vedno težave z motorji.

Nov sistem ima porodne težave, to se še nikoli ni zgodilo. Lahko se kvečjemu pogovarjamo o tem, če je vse v enem dobra ideja.

Če je primerno vzdrževana je čisto ok. Ni pa to orožje za gverilce, kot npr. ak 47.



Tudi če Kitajci kopirajo Američane je žalostno,d a je kopija bolj zanesljiva kot original se ti ne zdi ?

Nov sistem je pričakovati porodne težave ampak te porodne težave bi morale biti že odpravljene. USA letala 5 generacije so čisti tehnološki fail.

Če je primerno vzdževana kaj če pride, do konflikta in bo treba streljat in ne bo časa preveč za vzdrževanje potem bo samo še lovska puška, ker bo jam fest.

Pa, da ne govorim na razvoju hipersoničnih raket Američani zaostajajo. Imajo daleč največji vojaški budget pa ne vem kam gre ves ta denar ?


F-22 tudi fiasko

F-22 's latest problem: Can't win over cheaper rivals in close-range fights. The United States has invested about $80 billion into its Raptor fleet, which, at only 187 planes, has cost the country around $420 million apiece and has become the most expensive addition ever to the Air Force's arsenal. According to a new report published in the latest edition of Combat Aircraft Monthly, though, the state-of-the-art jet has failed missions that put it up against the Eurofighter Typhoon, a simpler aircraft utilized by German pilots that costs a comparable measly $200 million apiece. Mysteries remain as to why the US Air Force's F-22 Raptor pilots continue to experience symptoms of oxygen deprivation in the sky, but now a new question is being asked: does history's costliest jet compare with its half-price counterparts?



Potem je tukaj pa še Tank Abrams, ki košta nekaj miljonov dolarjev a tank lahko sesuje vsak, ki ima 100 eur z RPG-22


USA ni več vele sila samo še regionalna sila. Št vojakov v upadu tehnika se stara nova ne deluje največ dajo pa na to kako bodo v vojski reprezentirani transeksualci pa genderji they him she has have from...

fikus_ ::

Polda vas trola. :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gozdar1 ::

fikus_ je izjavil:

Polda vas trola. :D


Izgleda:D

Comandante ::

Invictus je izjavil:

Comandante je izjavil:


V vojski imajo osebje, ki je zadolzeno za pripravo letala. Pa ja ne mislis, da pilot v anti g obleki pri 35 stopinjah pleza po letalu in gleda, ce so vzdrzevalci opravili svoje delo? On se mora osredotociti na svojo nalogo. Naloga vzdrzevalcev je, da mu predajo plovno letalo, pripravljeno na polet.

Anti-G opbleka ga nič ne ovira pri pregledu, je precej udobna zadeva. Saj gre v osnovi izven letala za pajkice, ki imajo komore z zrakom. Lahko spleza po tisti lojtri in pogleda, če je kaj še gor...

In ja, pilot mora preveriti, če je letalo v redu, pa če še tako trdiš da ne. Saj se gre za njegovo varnost... Če so to kdaj spremenili, ne bi hotel biti pilot...

Ok, ocitno se na letalske operacije spoznas bolje od mene, kljub temu da sem poklicni pilot ze 10 let. Tudi prav ;)

Pac-Man ::

Resno dolga, še ne končana nit o uničenju ameriškega kemičnega arzenala.

https://twitter.com/DanKaszeta/status/1...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

borisk ::

Piloti na letalonosilkah so EDINI, ki ne opravljajo sami pre-flight checka, imajo namenski personal na palubi.

Jazon ::

borisk je izjavil:

Piloti na letalonosilkah so EDINI, ki ne opravljajo sami pre-flight checka, imajo namenski personal na palubi.


Bom še enkrat postal, ker vidim da spregledate:

https://www.cnatra.navy.mil/local/docs/...
stran 29, prvi in drugi odstavek.

oziroma beri spodaj:

Jazon je izjavil:

Se strinjam z Mr.B in Invictus.

Če je bil pokrov gor sta v bistvu dve možnosti (pri Amerikancih):
- površen pilot pri pregledu letala;
- del letala je visel preko palube in ga pilot ni pregledal, moral pa bi ga pogledati kapitan letala, ki na palubi nosi rjavo srajco.

https://www.cnatra.navy.mil/local/docs/...
stran 29, prvi in drugi odstavek.

2. Pre-Flight
....
After reviewing the ADB, aircrew will proceed to the paraloft to suit up. The aircrew will ensure
that they arrive on the flight deck, in full flight gear with gloves on and visors down, no later
than 45 minutes prior to the scheduled launch time. Your knowledge of the ship's layout will
help you select the flight deck entrance nearest your aircraft.

Once at the aircraft, conduct a normal preflight in accordance with NATOPS. Begin the
preflight by checking the area around the aircraft for FOD, leaking or pooling fluid (oil,
hydraulic fluid, fuel, etc.) and the general condition of the aircraft. Take note of any
intake/exhaust covers on the aircraft.
Make sure tie down chains are not rubbing against any
brake lines or hydraulic lines. Observe whether a tow bar is connected and that the nose wheel is
centered. Check the landing gear struts, tire pressure and integrity, launch bar, and holdback.
Inspect the tailhook and ensure the hook point is greased. If the tail of the aircraft is over water,
do not attempt to preflight that portion of the aircraft.
The plane captains will check your
tailhook during the hook check after taxiing clear of the edge. During the preflight, remain
vigilant of jet exhaust and other hazards.
««
96 / 96
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poletel prvi brezpilotni soborec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
386726 (4624) gus5
»

Hekerji vdrli v Lockheed Martin

Oddelek: Novice / Varnost
3810474 (8440) darkolord

Več podobnih tem