Forum » Pomoč in nasveti » Uveljavljanje garancije Nemčija
Uveljavljanje garancije Nemčija
markosk ::
Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije iz Nemčije?
Namreč poslal sem jim izdelek, ki je bil v garanciji na popravilo in mi ga niso vrnili že več kot 2 meseca, kmalu bo 3 mesece.
Koliko dolgo se ponavadi čaka uveljavljanje garancije v Nemčiji in pa, če
kdo ve kakšen je zakoniti rok za uveljavljanje garancije v Nemčiji. V Sloveniji vem, da je 45 dni...
Namreč toliko časa biti brez kupljene stvari je malo čudno. Lahko zahtevam vrnitev denarja?
Namreč poslal sem jim izdelek, ki je bil v garanciji na popravilo in mi ga niso vrnili že več kot 2 meseca, kmalu bo 3 mesece.
Koliko dolgo se ponavadi čaka uveljavljanje garancije v Nemčiji in pa, če
kdo ve kakšen je zakoniti rok za uveljavljanje garancije v Nemčiji. V Sloveniji vem, da je 45 dni...
Namreč toliko časa biti brez kupljene stvari je malo čudno. Lahko zahtevam vrnitev denarja?
MrBrdo ::
Tudi mene to zanima. Namreč imam nekaj v popravilu v trgovini v nemčiji že več kot 70 dni pa še vedno ni popravljeno (v garanciji).
Poleg tega mi pa hočejo še zaračunat poštnino da mi potem popravljene izdelke nazaj pošljejo.
A kdo ve kako je v nemčiji to urejeno? Oz. kam se lahko obrnemo, ali obstaja kakšen slovenski organ ki lahko tu posreduje...
Poleg tega mi pa hočejo še zaračunat poštnino da mi potem popravljene izdelke nazaj pošljejo.
A kdo ve kako je v nemčiji to urejeno? Oz. kam se lahko obrnemo, ali obstaja kakšen slovenski organ ki lahko tu posreduje...
MrBrdo
MrBrdo ::
Pol pa naj še kdo reče da je Slovenija banana republika :)
Pa nima kaj veze, če je kupec iz druge države in naroči izdelek iz spletne trgovine? Vem da je ena EU direktiva da morajo v takem primeru pravila bit skladna z državami v katere se pošilja. Ne vem pa v kakšnem obsegu to velja.
Pa nima kaj veze, če je kupec iz druge države in naroči izdelek iz spletne trgovine? Vem da je ena EU direktiva da morajo v takem primeru pravila bit skladna z državami v katere se pošilja. Ne vem pa v kakšnem obsegu to velja.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
bobby ::
v Slo smo kupci precej bolj zaščiteni kot pa v ostalih EU republikah,.. vsaj zakonsko,.. ampak je pa druga, kako se trgovci v tujini obnašajo v primerjavi s Slo,.. tle je pa druga zgodba,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
MrBrdo ::
bobby ni nujno, tale štacuna s katero imam jaz opravka je grozna (je pa res da je iz Berlina). Na maile sploh ne odgovarjajo, na telefonu noben ne zna angleško, tisti edini ki zna pa je skos "na morju" ali "nedosegljiv", ko pa ga končno dobiš te ne sliši ker mu nekaj "šumi" in potem kar dol rukne. Tudi v sami fizični trgovini je bilo precej slabo stanje.
MrBrdo
clix ::
hey,
bratu je crklil telefon (ali pa baterija, galaxy xcover 2). Kupljen je bil v spletni trgovini mp3-player.de, nekaj mesecev nazaj. Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije v prav tej oz. v kateri drugi nemški spletni trgovini in bi jih bil pripravljen deliti?
Da bi telefon prinesel kar slovenskemu dobavitelju verjetno ne bi šlo (je to še vedno ram2?, spletna stran jim namreč ne trenutno deluje)
kakršen koli nasvet, bi bil dobrodošel, lp
bratu je crklil telefon (ali pa baterija, galaxy xcover 2). Kupljen je bil v spletni trgovini mp3-player.de, nekaj mesecev nazaj. Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije v prav tej oz. v kateri drugi nemški spletni trgovini in bi jih bil pripravljen deliti?
Da bi telefon prinesel kar slovenskemu dobavitelju verjetno ne bi šlo (je to še vedno ram2?, spletna stran jim namreč ne trenutno deluje)
kakršen koli nasvet, bi bil dobrodošel, lp
WarpedGone ::
Izkušnja:
- v memshop.de kupil SSD (skupinski nakup)
- zadeva crkne, odprem RMA, pravjo naj jim jo pošljem nazaj, kar storim
- trgovina pošlje zadevo na nizozemsko kjer je mel OCZ HW
- tri mesece ne duha ne sluha
- pritožba pa EPC
- po ~4 mesecih dobil zamenjavo
- v memshop.de kupil SSD (skupinski nakup)
- zadeva crkne, odprem RMA, pravjo naj jim jo pošljem nazaj, kar storim
- trgovina pošlje zadevo na nizozemsko kjer je mel OCZ HW
- tri mesece ne duha ne sluha
- pritožba pa EPC
- po ~4 mesecih dobil zamenjavo
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Kolikor je meni znano, EPC ni storil nič tazga, kar bi vplivalo na sam proces.
Pač se je zgodilo tako, da so pri OCZ al pa v memshop.de po 4ih mesecih uspel najt en SSD za zamenjavo.
Sm pa jim sporočil, da sm jih prijavil in je mogoče to kej vplivalo ampak dokaza nimam.
Pod črto: crknilo novembra, zamenjava končno prišla do mene mende februarja al marca, bi mogu it iskat točne datume.
Tle kakšnega 100% mehanizma ni, so pa različni kamni, katere jim lahk vržeš v hrbet da se zmigajo. EPC je eden izmed njih.
Pač se je zgodilo tako, da so pri OCZ al pa v memshop.de po 4ih mesecih uspel najt en SSD za zamenjavo.
Sm pa jim sporočil, da sm jih prijavil in je mogoče to kej vplivalo ampak dokaza nimam.
Pod črto: crknilo novembra, zamenjava končno prišla do mene mende februarja al marca, bi mogu it iskat točne datume.
Tle kakšnega 100% mehanizma ni, so pa različni kamni, katere jim lahk vržeš v hrbet da se zmigajo. EPC je eden izmed njih.
Zbogom in hvala za vse ribe
lava ::
Ali je že imel primer, da so mu namesto izdelka vrnili denar oz. izstavili dobropis? Je možno da vrnejo nižji znesek? Npr. da vrnejo znesek za vrednost izdelka znižano za čas uporabe?
medenko ::
Loocas ::
Ali je že imel primer, da so mu namesto izdelka vrnili denar oz. izstavili dobropis? Je možno da vrnejo nižji znesek? Npr. da vrnejo znesek za vrednost izdelka znižano za čas uporabe?
mislim, da ti lahko po preteku enega leta dajo dobropis v znižani vrednosti.
Matev - najslabši troll vseh časov
MrBrdo ::
Ali je že imel primer, da so mu namesto izdelka vrnili denar oz. izstavili dobropis? Je možno da vrnejo nižji znesek? Npr. da vrnejo znesek za vrednost izdelka znižano za čas uporabe?
Jaz sem pri eni nemški trgovini imel primer, da sem po nekaj mesecih poslal 3 artikle v garancijo. Po 2 mesecih še ni bilo popravljeno, potem so pa vrnili kupnino v celoti, točno toliko kot sem plačal. Poleg tega so mi tudi plačali poštnino da sem jim kartice poslal v popravilo. Imam nasploh zelo dobre izkušnje s to trgovino in jo res priporočam (Schwanthaler Computer).
Po drugi strani pa pri drugi nemški trgovini A-Com sem čakal skoraj 4 mesece na popravilo, hoteli so mi zaračunat poštnino tudi za nazaj (čeprav so si na koncu premislili, mogoče sploh ne smejo), na email so mi že zdavnaj nehali odgovarjat, ne držijo se dogovorjenega, ves čas moram jaz klicat po telefonu, vendar le 1 zaposlen govori angleško, s tem da ga pogosto ni ali pa me "ne sliši" in kar odloži. V glavnem groza! Ko sem jim omenil da popravilo traja predolgo jih ni zanimalo...
MrBrdo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 410418 (77015) | Nwanko |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13751 (7964) | Mitja358 |
» | Vrnitev izdelka - ročna mesoreznicaOddelek: Loža | 3408 (2338) | omnimint |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13028 (10146) | solatko |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12557 (10660) | coffeetime12 |