Forum » Loža » Vrnitev izdelka - ročna mesoreznica
Vrnitev izdelka - ročna mesoreznica
omnimint ::
Kupljeno prejšnji teden v Merkurju, pocinkana zadeva, po prvi uporabi se je začelo luščiti, nož je navadno železo - rjavi...
Kakšne so možnosti za vračilo, izdelka ne nameravam zamenjati, ker je navaden junk. Najraje bi seveda vračilo kupnine, je kdo že imel tako situacijo?
BTW, koliko je cink oz. rjavina škodljiva?
Kakšne so možnosti za vračilo, izdelka ne nameravam zamenjati, ker je navaden junk. Najraje bi seveda vračilo kupnine, je kdo že imel tako situacijo?
BTW, koliko je cink oz. rjavina škodljiva?
omnimint ::
Miha 333 ::
Najprej poskusi zlepa in razloži/pokaži, v čem je problem in mogoče bodo vrnili denar. Če ne bo šlo tako, moraš, če želiš vračilo kupnine, uveljavljati stvarno napako, ne garancije. V pisnem zahtevku specificiraš, da želiš vračilo kupnine in seveda da uveljavljaš stvarno napako iz razloga, ker izdelek nima lastnosti, bistvenih za njegovo normalno in predvideno uporabo - opiši problem. Napiši, da imajo 8 dni časa, da odgovorijo. O postopku si preberi na internetu, v Zakonu o varstvu potrošnikov ter v Obligacijskem zakoniku. Ni treba dolgoveziti, napišeš lahko dobesedno tako kot piše v zakonu. Zahtevek oddaj pisno pri trgovcu. Zaposlenemu prodajalcu/ki samo naroči, naj da naprej, ker ponavadi si pravico jemljejo kar v svoje roke, kljub temu, da sploh ne ločijo med stvarno napako in garancijo. Zato ne izpolnjuj nobenih njihovih obrazcev, ker imajo ponavadi že vnaprej napisano, da gre za uveljavljanje garancije (česar nočeš, ker v tem primeru trgovec oz. serviser odloča ali se bo popravljalo, menjalo ali vrnil denar, praviloma v tem vrstnem redu). Če te bodo pošiljali na servis, ne nasedaj, ker stvarna napaka se uveljavlja pri prodajalcu.
RejZoR ::
Spiši izjavo o stvarni napaki (tko kot se zagre) in pejt nazaj. Najprej lepo povej zakaj se gre če ti bojo mogoče rešili direktno brez komplikacij. Če pa slučajno ne bojo pa pač daš izjavo za stvarno pa je. Ampak vedno se splača najprej na lep način prosit za vračilo kupnine, ker je izdelek več kot očitno imel nek defekt in ker nisi ti kriv za situacijo je nekako logično, da želiš al nov izdelek al pa vračilo kupnine. Če se ne obnašaš kot teslo ti prodajalci na splošno rešijo marsikaj. Če pa boš takoj naredil sceno pa ti bojo že iz principa zakompliciral. Sam tolk v vednost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
omnimint ::
@donvito Tale
Že v opisu zavajajo:
Mesoreznica z nastavkom za piškote, iz nerjavnega jekla.
@RejZoR Se strinjam, vedno se najprej poskušam lepo zment, če ne gre se uporabi težka artilerija.
Že v opisu zavajajo:
Mesoreznica z nastavkom za piškote, iz nerjavnega jekla.
@RejZoR Se strinjam, vedno se najprej poskušam lepo zment, če ne gre se uporabi težka artilerija.
keylanamnel ::
Ne vem zakaj preprosto ne neseš nazaj? Cele teorije zarote za eno stvar ki ti bojo zamnejali brez komplikacij, ne vem zakaj nisi že FBI poslal nad njih?
omnimint ::
keylanamnel je izjavil:
Ne vem zakaj preprosto ne neseš nazaj? Cele teorije zarote za eno stvar ki ti bojo zamnejali brez komplikacij, ne vem zakaj nisi že FBI poslal nad njih?
Mamici reči, naj ti prebere moj prvi post... izdelka nočem zamenjati.
radmannsdorf ::
Nesi nazaj, razloži da boš izdelek vrnil. Če ne bodo dali denarja, bodo dali dobropis.
Še nikoli imel problema, pa sem vrnil vse sorte že, v vsemogoče trgovine.
Še nikoli imel problema, pa sem vrnil vse sorte že, v vsemogoče trgovine.
Boone ::
Naša mat je kupila enako. Imela je enake probleme. Brez problema so vzeli nazaj in je dobila dobropis. Še prodajalka ji je rekla, da praktično vse dobijo vrnjene, ker so navadno sranje. Ne vem sicer zakaj jih potem še naprej prodajajo, ker to je bilo pred več kot enim letom. Ampak ok.
Miha 333 ::
Dobropis NI vračilo kupnine. Če uveljavljaš stvarno napako, lahko zahtevaš vračilo kupnine. Vse je razloženo v mojem prispevku malo višje.
RejZoR ::
Dobropis JE (lahko tudi) vračilo kupnine. Dobropis samo pomeni kakšen znesek dobiš v dobro. Pol pa je lahko v obliki gotovine, bona ali pa odbitka od drugega izdelka...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
BorutK-73 ::
Pa saj te ročne mesoreznice so iz litega železa, edino dodatek za pecivo je iz nerjavečega železa.
Takole bi moral biti opis izdelka:
Litoželezna Mesoreznica z nastavkom za piškote ki je iz nerjavnega jekla.
Takole bi moral biti opis izdelka:
Litoželezna Mesoreznica z nastavkom za piškote ki je iz nerjavnega jekla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
Mare2 ::
Takole bi moral biti opis izdelka:
Litoželezna Mesoreznica z nastavkom za piškote ki je iz nerjavnega jekla, ki se lušči in rjavi.
;)
Litoželezna Mesoreznica z nastavkom za piškote ki je iz nerjavnega jekla, ki se lušči in rjavi.
;)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
mujek ::
Dobropis JE (lahko tudi) vračilo kupnine. Dobropis samo pomeni kakšen znesek dobiš v dobro. Pol pa je lahko v obliki gotovine, bona ali pa odbitka od drugega izdelka...
Pri uveljavjanju stvarne napake lahko zahtevaš da ti vrnejo kupnino v gotovini (oz nakazilo). Dobropis nima nobene prednosti (razen za trgovino).
Boone ::
Dobropis NI vračilo kupnine. Če uveljavljaš stvarno napako, lahko zahtevaš vračilo kupnine. Vse je razloženo v mojem prispevku malo višje.
Jaz sem samo povedal, da je naša mat brez problema dobila dobropis. Ker je bilo tudi trgovki jasno, da je izdelek sranje. Urejeno je bilo v manj kot treh minutah.
Če OP ne namerava denarja zapraviti v Merkurju, potem naj se pa ukvarja s stvarno napako. Dobropis mu v tem primeru itak ne pomaga.
RejZoR ::
Pa tud sicer je razvidno iz slike, da gre za litino. Inox stvari niso nikoli grobe na zunaj kot pridejo neobdelane litine.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Mare2 ::
omnimint, glej, kaj boš kupil. :)
Tudi iz mojih izkušenj, je dandanes vse preveč škrt robe na prodajnih policah.
Kako bi to spremenili?
Tudi iz mojih izkušenj, je dandanes vse preveč škrt robe na prodajnih policah.
Kako bi to spremenili?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
omnimint ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Čevlji-stvarna napaka?Oddelek: Loža | 5533 (2133) | bajsibajsi |
» | Vracilo denarjaOddelek: Loža | 1658 (1163) | St235 |
» | vračilo blazine za telovadbo - vprašanjeOddelek: Pomoč in nasveti | 7358 (5949) | opeter |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6981 (5524) | Seljak |
» | HTC HD7 nakup????Oddelek: Mobilne tehnologije | 2982 (2620) | Jaži |