» »

Uveljavjanje garancije

Uveljavjanje garancije

s0m3thing ::

Živ. Sem poslal eni firmi mojo grafično kartico, ki je nehala delati, naja pa sem dobil novo (po navedbah na uradnem zapisniku) brez vseh manualov, driverjev, kablov itd., poleg tega pa je bilo tiskano vezje opraskano, kakor tudi zgornja kovina in garancijska nalepka prelunkjana.
Zanima me, ali v tem primeru lahko pošljem grafično kartico nazaj in zahtevam povračilo kupnine, ter ali so še kakšne druge možnosti, z izjemo nove, ker s to firmo ne želim več sodelovati.
LP.

solatko ::

Poleg kartice si dobil verjetno tudi dopis, da gre za popravljeno enako kartico in dopis, koliko časa ti garancija še velja, ta mora biti najmanj toliko časa, kot si jo imel na pokvarjeni.
Imaš možnost to kartico vrniti, z opisom zakaj.
Če je kartica enaka kot si jo dal v popravilo, imaš vse dodatke doma, od vrnjene, tako, da je čisto v redu, da nisi dobil vseh stvari še enkrat. V primeru, da si grafiko dal v popravilo z vsemi pripadajočimi stvarmi, v škatli, imaš pravico zahtevat od trgovine, vračilo v enakem stanju, samo da je kartica delujoča.

Povračilo denarja lahko zahtevaš, če nimajo take ali boljše kartice, kot si jo reklamiral, če pa ti vrnejo enako popravljeno in delujočo, pa imaš samo možnost glede poteka garancije (pri nekaterih popravljenih stvareh, nudijo samo 3 mesece garancije).
Delo krepa človeka

Seljak ::

Seveda jo moraš poslati nazaj. Še prej zadevo poslikaj kot dokazno gradivo,da te ne bodo potem jajcali,češ,da to ni res,... Še bolj pametno bi bilo,da,ko si grafično kartico prejel in ugotovil napake,takoj poklical na to firmo in jim javil kaj so ti poslali. Za katero firrmo pa se gre,če ni skrivnost?

Seljak ::

Vedno,ko pošiljaš kakšen kos strojne opreme,periferije na servis,prej poslikaš,prepišeš serijske številke,napišeš morebitne vizualne napake,opazke,da potem ni nobenih večjih problemov,ker ponavadi nastanejo,ker so serviserji "prefrigani"(ne vsi,je pa večina),vsaj takšne imam jaz izkušnje.

mitja73 ::

Ali si ti poslal vse kompletno na servis ? Navodila, kable, driverje, škatlo, ... ?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

s0m3thing ::

Firme ne bom izdal, da ne bo kdo rekel, da mečem slab glas na koga, sicer pa, sem poslikal vse, za serijsko vem, da je druga (drugačna od org. ter naslednjega uveljavljanja garancije - torej je to že tretjič), na dopisu pa piše:
Garancijska zamenjava grafične kartice za [model] [serijska št.].

solatko ::

Sprašujemo te, če si dobil nazaj enak model kartice, kot si ga dal v popravilo.
Delo krepa človeka

s0m3thing ::

Da, vendar nikjer ni navedeno, da je bila popravljena, je pa opraskana, garancijska nalepka pa je preluknjana.

EDIT: Sem pa tudi slišal že, da se v tej firmi dogaja tudi to, da izdelek prejmejo od dobavitelja, ter se do konca garancijskega roka (45 dni) z izdelkom tudi sami igrajo oz. ga uporabljajo.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

powerzan - V garanciji daš ti svoj nedelujoč izdelek v popravilo, le tega morajo ali popravit ali zamenjat z delujočim enakim izdelkom. To da je garancijska nalepka pretrgana, je znak, da je bilo nekaj na kartici delano.

Kako je s tem, kar si slišal, se pozanimaj pri vodji servisa (lahko, da se to dogaja, vendar dvomim, da z vednostjo lastnika ali vodje servisa).
Se pa seveda lahko dogaja tudi to, da delavci dele iz reklamacij, pridno uporabljajo v domačih mašinah, če je servis razpuščena firma (včasih tudi z izgovorom testiranja).
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Seljak ::

Mislim,da se dogaja to kar je napisal solatko,kar pa je žalostno in kršenje vseh predpisov servisiranja. Lepo jim pošlji grafično nazaj,napiši kaj si ugotovil in čakaj na odgovor. Če so popraskali izdelek,nalepka pa je ostala strgana,čeprav bi jo morali zamenjati za novo,saj so vendar pooblaščeni servis za ta izdelek. Če pa bodo kaj pametovali pa jim lepo povej,napiši,da se bo z tem primerom ubadal inšpektorat,ki je za to pristojen.
Če ne želiš izdati imena podjetja,pa vsaj povej katero grafično imaš.

solatko ::

Nisem rekel, da se dogaja, je pa možnost velika. Tudi poškodovana, vrnjena kartica, bi morala imeti vsaj nalepko pooblaščenega servisa celo, saj ti bodo lahko, naslednjič popravilo zavrnili, zaradi nepooblaščenega posega v kartico.

Možna je tudi druga opcija - servis je poslal tvojo grafiko v RMA, pričakujejo novo, tebi pa so poturili rabljeno, morda tudi od kakšnega tam zaposlenega, ki bo tako prišel do nove kartice.

Meni se je podobno zgodilo pri high osnovni plošči, so trdili, da enake ni, tista, ki so mi jo ponudili v zamenjavo je imela nekaj stvari več - ker je bila novejša, vendar je bila njena cena, le tretjino reklamirane. Ker je stranka računalnik rabila, se je strinjala, da pač vzamemo to. Po enem mesecu, sem v tej trgovini videl vrnjeno ploščo, v redni prodaji za polno ceno.
Iz tega je potem nastala taka štala, da je firma izgubila status prodajalca in serviserja dotičnih matičnih plošč, s tem jim je upadel promet, saj so sestavljali tudi računalnike za nekaj večjih firm, obisk so dobili iz tržne in davčne, ravno davčna pa je odkrila, da so dali v prodajo RMA kartico. Takrat jih ni še nihče popravljal, se je skoraj vedno menjalo za novo, z vsemi dodatki.

Normalno smo potem vgradili stranki pridobljeno novo ploščo, staro je servis prepisal na nas, je pač niso hoteli nazaj, je pri nas precej časa pridno testirala vse komponente, ki so bili kao pokvarjeni.

Dotični servis s trgovino je slavno propadu v nekaj mesecih (pozneje jih je najdu še M$ in nekaj drugih SW igralcev). Zanimivo je bilo, da lastnik ni vedel nič o dogajanju v firmi, saj ni živel v SLO. Verjetno je pa kar nekaj potencialnih vlagateljev prepričal, kako se splača odpirat firme tukaj in kako sposoben managment, predvsem pa pošten, imamo.
Delo krepa človeka

Loocas ::

Možno, da je servis dobil kartico direktno od distributerja/uvoznika in je niti pregledal ter samo izdal stranki-tebi.
Matev - najslabši troll vseh časov

solatko ::

Loocas - Kakih 50 vračil RMA različnih stvari, še ni prišla niti ena, kot nova, tudi če je popravljena je obvezno brez prask in z waranty nalepko. Se je zgodilo, da vrnjena stvar ni delovala, nikoli pa ni bila na kakršenkoli način poškodovana, tako da to je b.š.
Delo krepa človeka

Loocas ::

50 vračil RMA je neznatno nizka številka.. si imel pač srečo
Matev - najslabši troll vseh časov

solatko ::

Ostali problemi, so bili rešeni v normalnem garancijskem postopku. Imeli smo srečo, ker ne nabavljamo chip robo, kadar pa vgradimo cenejše komponente, pa gledamo, da so dovolj zmogljive za potrebo (recimo napajalniki).
RMA uporabimo vedno, ko se garant, ne obnaša v skladu s pravili igre ali, kadar neha poslovati.
Tako, da je številka res nizka, hvala bogu.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9126510 (4223) tomaz-
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42292717 (49850) joze67
»

WD RMA warranty vračilo

Oddelek: Pomoč in nasveti
274415 (3958) solatko
»

Zamenjava grafične v garanciji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
1879746 (6740) solatko
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
423043 (1510) darkolord

Več podobnih tem