» »

WD RMA warranty vračilo

WD RMA warranty vračilo

max00slo ::

Je že kdo pošiljal disk v tovarniški servis WD?
Kako najceneje poslati k njim? V slo mi garancije ne priznajo, tako da bo moral očitno v tujino.

lpm
Si non confectus, non reficiat.

MIHAc27 ::

Enkrat sem pa res... najceneje je poslati z navadno pošto (nič priporočeno).

Na WD ko sprožiš RMA dobiš tudi navodila. Pozoren bodi, kako je treba diske zapakirati (obvezno škatla, mehurčki ali stiropor, protistatična vrečka).
Na škatlo 3x napišeš RMA številko, pa nekam priložiš še deklaracijo/račun z vrednostjo paketa (sprintaš iz WD-jeve strani)...

solatko ::

Kakšnih 10 diskov WD sem v parih letih poslal na RMA in ni bilo nikoli problemov. Pošlješ po navadni pošti, strošek med 5 in 7€, odvisno ali gre za 3.5 ali za 2.5 disk.
Jaz pošiljam v zbirni center v Nemčiji, vse skupaj traja cca 10-14 dni.
Na WD strani ti po vpisu S/N diska, spročijo ali je disk v garanciji ali ne. Če tam ne dobiš potrditve, da je v garanciji, ne pošiljaj. Če je, boš dobil številko naloga in vse podatke, kam lahko pošlješ z navodili. Pazi predvsem na to, da bo številka vidna na 3-eh straneh paketa, saj gre celotna operacija na podlagi te številke in se zna zgodit, da paket izgubijo, če boš imel samo na eni strani.
Delo krepa človeka

driver_x ::

Sam sem že večkrat pošiljal WDje v Nemčijo, postopek je opisal Solatko. Do sedaj ni bilo problemov.

Miha 333 ::

Za pošiljanje v tujino preko Pošte velja, da če pošlješ kot priporočeno pismo, je ceneje kot paket. To je mogoče, če je teža pošiljke največ 2 kg (ter seštevek dolžine, višine in širine največ 900 mm ter najdaljša stranica največ 600 mm).

Drugače pa na WD spletni strani začneš postopek in slediš navodilom.

Miha 333 ::

Bi pa še pripomnil, da na splošno velja, da je bolje najprej poskusiti uveljaviti slovensko garancijo, če se še ni iztekla. Namreč po slovenski zakonodaji mora dajalec garancije bodisi tvoj dotični izdelek popraviti (kar v primeru HDD praktično ne pride v poštev), bodisi ga zamenjati z novim (ne z obnovljenim). In v primeru zamenjave z novim izdelkom začne garancija teči znova od začetka (2. odst. 483. čl. Obligacijskega zakonika).

V primeru uveljavljanja garancije pri proizvajalcu pa ti ga zamenjajo z obnovljenim (recertified - WD ali certified repaired - Seagate) ter nanj dajo 3 mesece garancije.

solatko ::

Miha 333 - Pokvarjeni izdelek ti morajo popravit ali zamenjat z enakovrednim ali boljšim. Vračilo obnovljenega diska, se smatra, kot popravilo. Če je izdelek enak, je to, to.

Seagate s tem ne krši zakonodaje, ker ne posluje v SLO.
Delo krepa človeka

Miha 333 ::

solatko je izjavil:

Miha 333 - Pokvarjeni izdelek ti morajo popravit ali zamenjat z enakovrednim ali boljšim. Vračilo obnovljenega diska, se smatra, kot popravilo. Če je izdelek enak, je to, to.

Seagate s tem ne krši zakonodaje, ker ne posluje v SLO.

Seveda ne, zato pa je bolje uveljavljati pri slovenskem dajalcu garancije, ki je zavezan slovenski zakonodaji, ki kupcu zagotavlja boljše pogoje.

Obnovljen izdelek bi se smatral za popravljenega, če bi tvojega popravili - obnovili. Če pa tvojega (fizično istega) ne morejo popraviti, ga morajo zamenjati z novim (tako pravi zakon, ne jaz). In obnovljen pač ni enako kot nov.

In v primeru zamenjave z novim pri uveljavljanju v Sloveniji garancija začne teči znova od začetka.

Vse to pa pri uveljavljanju pri proizvajalcu ne velja, ker kot si napisal, ni zavezan slovenski zakonodaji.

Še pojasnilo, ker morda ni jasno: Če si kupil izdelek v Sloveniji, mora po zakonu uvoznik ali trgovec dati garancijo v skladu s slovensko zakonodajo, ločeno od morebitne garancije proizvajalca. In zaradi boljših pogojev je bolje najprej uveljavljati to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

solatko ::

Miha 333 - Velikokrat se zgodi, da dobiš v roke disk, za katerega lastnik ne ve, kje ga je kupil ali pa nima računa, takrat je edina varianta RMA.
Tudi v SLO ti lahko vrnejo obnovljen disk in ti garancija velja do konca + dni na servisu, tako, da v primeru, da ima servis obnovljene diske, dobiš takega in ne novega.

Sicer je pa dosti trgovcev, ki so na Black WD diske, dajali 2 ali 3 letno garancijo, proizvajalec pa 5 letno. Tudi dva taka diska sta šla v RMA in nazaj prišla čisto nova, s 5 letno garancijo (pač niso imeli obnovljenih).

Popravljeni izdelek ni nujno da je ravno tvoj, mora pa bit enak ali boljši. Enak obnovljen izdelek je enako, kot tvojo popravljeni izdelek.
Delo krepa človeka

feryz ::

BTW ni izključeno, da tudi v štacuni dobiš, kot novega seveda, obnovljen disk.
Še raje take vtikajo v sestavljene računalnike.
Ima pa vsaj normalno garancijsko dobo. Ker ponavadi pred tem podleže.

solatko ::

feryz - Sam imam 2 obnovljena Seagate-a v računalniku, eden je 1TB, drugi 500GB in je med tem časom, že odletel nov Seagate, ki je imel 2 leti garancije, tako, da ni rečeno kako dolgo ali krajše bo delal obnovljen (seveda je to stvar kvalitete servisa, ki je obnovitev naredil). Oba delata že krepko čez 3 leta in po vseh testih nimata niti ene napake, razen normalne obrabe.

Se je pa loterija s kvaliteto diskov občutno poslabšala, saj precej novi diski, hitreje crkujejo, kot so včasih stari Maxtor-ji in WD-ji.

V računalnike se praviloma vgrajujejo OEM diski, ki imajo tudi garancije toliko, kot sam računalnik. Pri novejših imajo tri leta garancije - Medion, DELL (včeraj kupljen v eLeclerc-u), drugače pa eno leto ali dve.
Delo krepa človeka

Miha 333 ::

Ja ja, garancija slovenskega trgovca seveda ni nujno enako dolga kot od proizvajalca, saj sem napisal da sta to ločeni zadevi. Vse, kar sem hotel povedati je to, da v primeru obstoja obeh, je bolje uveljavljati slovensko, če se seveda da (če obstaja račun itd.).

No in ta obvezna slovenska garancija je zelo natančno zakonsko določena. In sicer če uveljavljaš garancijo za pokvarjen izdelek (katerega si kupil novega), moraš najprej dati možnost, da dajalec garancije oz. njegov servis napako odpravi. Pod to pa nikakor ne šteje zamenjava tvojega izdelka z obnovljenim, saj: 1. to nikakor ni enakovredno novemu izdelku, ki si ga prvotno imel; 2. v zakonu izrecno piše, da je dajalec garancije v primeru zamenjave izdelka (se pravi, če ga ni možno popraviti), dolžan izdelek zamenjati z enakim, novim in brezhibnim.

In v primeru zamenjave (ki je lahko samo z enakim, novim in brezhibnim) začne garancijski rok teči znova od začetka.

V primeru, ko pa se že kot nov izdelek proda obnovljen, pa mora to jasno pisati na računu in samo v tem primeru se lahko zamenja z obnovljenim (saj je samo v tem primeru zamenjan izdelek v primerjavi s prvotnim enak, nov in brezhiben. In seveda tudi v tem primeru garancijski rok začne teči znova od začetka.

Slovenija ima na tem področju eno najboljšij zakonodaj za kupca oz. potrošnika, zato jo je potrebno izkoristiti. Potrebno je samo prebrati relevantne zakone.

Da pa ne boste rekli, da mlatim prazno slamo, naj pripnem še tale dokument, ki se navezuje na primer iz prakse:

Miha 333 ::

solatko je izjavil:

Tudi v SLO ti lahko vrnejo obnovljen disk in ti garancija velja do konca + dni na servisu, tako, da v primeru, da ima servis obnovljene diske, dobiš takega in ne novega.

Popravljeni izdelek ni nujno da je ravno tvoj, mora pa bit enak ali boljši. Enak obnovljen izdelek je enako, kot tvojo popravljeni izdelek.

Po zakonu nikakor. Bodisi popravilo tvojega istega (ista serijska), bodisi zamenjava, ki je lahko samo z enakim, novim in brezhibnim. Garancija pa v primeru zamenjave začne teči znova od začetka.

solatko ::

Miha 333 - To so ti dolžni zrihtat po 45-ih dneh. Trdi disk je sestavni del celote in mora delat. Ko ga vrneš v garanciji, ga daš v bistvu v popravilo, da pa nebi čakal, da tvoj disk obnovijo (popravijo), ti dajo enak, že popravljen disk in velja, kot popravilo izdelka. Imaš pa pravico zahtevat (od prodajalca), da ti vrnejo tvoj popravljen disk in, če ga v 45 dneh ne popravijo, imaš pravico do novega, s polnim garancijskim rokom ali do vračila denarja.

Trdi diski, DVD enote se smatrajo, kot sestavni deli neke celote (izjema so zunanji diski ali nakup diska za vgradnjo). Tudi pri zamenjavi matične plošče v prenosniku, nikoli ne veš ali je plošča nova ali popravljena, enako je pri drugih sestavnih delih, ko ti jih zamenjajo na pooblaščenem servisu.

Disk enake kapacitete, modela in tipa, se smatra kot enakovredna zamenjava pokvarjenemu, to ali je popravljen ali čisto nov pa ne igra kakšne vloge pri uveljavljanju garancije, tudi ta se računa kot na popravljeni izdelek. Kadar pa pride iz servisa popolnoma nov izdelek (torej so ti ga zamenjali), pa velja po naši zakonodaji nova garancija (pa po mojih izkušnjah v tujini tudi). Garancija pač ne sme biti krajša, kot ti je veljala na izdelku, ki si ga dal v popravilo.
Delo krepa človeka

Miha 333 ::

solatko je izjavil:

Disk enake kapacitete, modela in tipa, se smatra kot enakovredna zamenjava pokvarjenemu

Ne more biti enakovredna zamenjava, če je prvoten bil nov, zamenjan pa obnovljen. To po nobeni logiki ne gre skozi. Naj spomnim, zakon zahteva v primeru zamenjave zamenjavo z enakim, novim in brezhibnim. Nikjer ni besede enakovreden.


solatko je izjavil:

to ali je popravljen ali čisto nov pa ne igra kakšne vloge pri uveljavljanju garancije

To igra bistveno vlogo pri nadaljnjih pogojih garancije, namreč če je popravljen, se garancija podaljša za čas popravila, če je pa zamenjan z novim, pa garancija začne teči znova. V primeru, če pa je zamenjan disk v okviru popravila računalnika, pa prav tako garancija začne teči znova samo za disk. In iz zapisnika mora biti jasno razvidno, ali je bil disk popravljen ali zamenjan.

mihec87 ::

Če dobiš obnovljenga, itq ne veš..:)

Sicer pa se nedolgo nazaj sem bral na jabuk forumu(če se ne motim) da lahk iphone dobiš refurbished iz servisa(odvisno sicer verjetno od okvare)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Miha 333 ::

mihec87 je izjavil:

Če dobiš obnovljenga, itq ne veš..:)

Jaz že, saj bi najprej odprl škatlo in pogledal, kaj so mi "uturili", na disku lepo piše, če je obnovljen. Pač izkušnje ...

feryz ::

Veš!
Nalepke so malenkost drugačne.
In še enkrat, ne da ti ga zamenjajo za obnovljenega, obnovljenega ti prodajo kot novega.

Miha 333 ::

mihec87 je izjavil:


Sicer pa se nedolgo nazaj sem bral na jabuk forumu(če se ne motim) da lahk iphone dobiš refurbished iz servisa(odvisno sicer verjetno od okvare)

Ravno v povezavi s tem sem zgoraj prilepil mnenje pristojnega ministrstva, ki takšno prakso označuje za napačno, da ne napišem nezakonito.

feryz je izjavil:

Veš!
Nalepke so malenkost drugačne.

Na Seagatih na veliko piše "Certified Repaired HDD" in nalepka ima zelen rob. Na WDjih je malo bolj obskurno, je zgolj dodana besedica "Recertified" ob oznaki modela.

feryz je izjavil:

In še enkrat, ne da ti ga zamenjajo za obnovljenega, obnovljenega ti prodajo kot novega.

Ja, ampak s tem moraš biti seznanjen - mora jasno pisat na računu. Zanimivo pa, da kaki nemški trgovini kaj takega niti slučajno ne pride na pamet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

feryz ::

Miha 333 je izjavil:

Ja, ampak s tem moraš biti seznanjen - mora jasno pisat na računu.
Dobra!!!

solatko ::

Miha 333 - Ti izgleda ne ločiš med popravilom in zamenjavo izdelka. Obnovljen disk se smatra kot popravilo tvojega diska. Če mine 45 dni, ti ga morajo zamenjat z novim. Garancija obnovljenega diska ne sme bit krajša od veljavne garancije pokvarjenega diska + čas popravila.
Vedno imaš možnost popravila tvojega diska, samo potem boš čakal zakonskih 45 dni od takrat, ko pride disk na servis.
Delo krepa človeka

OZZY ::

solatko je izjavil:

Miha 333 - Obnovljen disk se smatra kot popravilo tvojega diska.


Ti z obnovljenim dobiš novo serijsko številko, kar pomeni, da gre za drug disk. V tem primeru ne gre za popravilo TVOJEGA. Kako pa oni gledajo je pa drugo.
Striktno gledano gre pri tem za drug disk, ki si ga dobil, saj nisi dobil svojega.
Go with the flow.

Miha 333 ::

OZZY je izjavil:

solatko je izjavil:

Miha 333 - Obnovljen disk se smatra kot popravilo tvojega diska.


Ti z obnovljenim dobiš novo serijsko številko, kar pomeni, da gre za drug disk. V tem primeru ne gre za popravilo TVOJEGA. Kako pa oni gledajo je pa drugo.
Striktno gledano gre pri tem za drug disk, ki si ga dobil, saj nisi dobil svojega.

Točno tako.

In ker gre za zamenjavo, mora biti ta z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Obnovljen disk pa ni enak izdelek kot si ga imel na začetku, saj se lahko strinjamo, da je obnovljen izdelek slabši od novega, neobnovljenega.

solatko ::

Potem se pač skregajte z proizvajalci diskov in jih preko zveze potrošnikov tožite, zaradi kršenja slovenske potrošniške zakonodaje.:))
Večina zamenjanih matičnih plošč v prenosnikih je obnovljenih!
Sicer pa imaš vedno možnost zahtevat, da popravijo tvoj disk (če gre za manjše napake, ga itak in ga dobi drug na RMA). Boš pač počakal tisti mesec ali dva (pri RMA ni 45 dnevnega roka vračila ali popravila).

Se pa da hebat naše trgovce, dokler je disk še v garanciji prodajalca.
Delo krepa človeka

Miha 333 ::

Da, zato pa sedaj že tretjič ponavljam, da je bolje najprej uveljavljati slovensko garancijo, če še traja. Samo to. Pri uveljavljanju direktno pri proizvajalcu v tujini pa seveda veljajo njihova pravila.

solatko ::

Miha 333 - Nehaj trolat in preberi 1. post OP. V SLO mu garancije ne priznajo, torej ali ima disk, kupljen zunaj ali pa nima računa.
Delo krepa človeka

Miha 333 ::

Ma kakšno trolanje, ti si tisti, ki hočeš na vsak način imeti zadnjo besedo. Če pogledaš moj 2. post v tej temi, boš videl, da sem samo pripomnil, da je na splošno bolje uveljaviti slovensko garancijo, če obstaja. Namreč to bo verjetno bral še kdo, ki mu je crknil disk.

solatko ::

Miha 333 -

#

Je že kdo pošiljal disk v tovarniški servis WD?
Kako najceneje poslati k njim? V slo mi garancije ne priznajo, tako da bo moral očitno v tujino.

lpm
ASUS M5A99X EVO,AMD FX8120, AMD R9 290, INTEL SSD 530 180GB, WD, WD, WD.


Kaj ti tu ni jasno?
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija - menjana matična - prenosnik

Oddelek: Pomoč in nasveti
141339 (842) Ales
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519832 (8431) St235
»

Servis in zamenjava komponente?

Oddelek: Strojna oprema
212806 (2037) krneki0001
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812025 (8133) amigo_no1
»

Garancija izdelka dobljenega iz garancije

Oddelek: Strojna oprema
472707 (1539) amigo_no1

Več podobnih tem