Forum » Loža » Slovenske železnice in povračilo kupnin
Slovenske železnice in povračilo kupnin
Boobiz ::
Sem prepričan, da ne odkrivam tople vode, ker je google poln prispevkov o SŽ, ki ne vračajo kupnin.
Torej, kot študent sem kupil subvencionirano mesečno vozovnico za februar ampak zaradi izrednih razmer potem vlaki ob uri Z na relaciji X do Y niso vozili redno (ali ga sploh ni bilo ali pa je imel 30min+ zamude, takrat pa naj bi šel že naslednji vlak). Vse to skupaj je trajalo malo več teden dni nakar sem bil prisiljen iskat druge alternative prevoza in sem na SŽ podal vlogo za povračilo kupnine. Trajalo je več kot teden dni, preden sem na mail dobil odgovor, da morajo mojo reklamacijo zavrniti. Bom prilepil kar odgovor SŽ, preden nadaljujem.
Ker sem bil zgrožen nad nestrokovnostjo in vso to meglo iz maila sem jim napisal v odgovor, da naj mi v skladu s pravno podlago pokaže del statuta (ali karkoli že imajo SŽ oz. kakorkoli se že imenuje), kjer piše da so SŽ zavarovane proti povračilu kupnin v izrednih razmerah. Ostalih stvari, ki jih bom na nadljevanju omenil v mailu nisem napisal. Odgovora (še) nisem dobil. Go figure.
Zdaj pa, naj omenim, da ženska sploh ni vedla o čem piše, ni preverila svojih dejstev oz. je lagala. Karkoli vam je ljubše. Govori o nadomestnih avtobusih v okviru SŽ. Malo morgen. Vsak dan smo ljudje hodili na blagajno spraševat, če bo vlak in smo vedno dobili odgovor, da bo zamudil pol ure ali več nikoli pa ni bilo nič povedano o nadomestnem prevozu. (Tudi v poštev ne pride, če vlak potuje 25min, avtobus pa 55min. Ampak to niti ni relevantno v tem primeru).
Mar ni logično, da četudi mi odrečejo teden in pol povračila zaradi izrednih razmer, pa mi vseeno povrnejo del kupnine, ko so linije začele redno vozit?
In mar ni logično, da ti nekdo ki je strokovni sodelavec napiše mail, kjer ti našteje vse pravne nonsense samo zato, ker je to prav in/ali, da ti s tem prepreči nadaljno nerganje?
Na koga se lahko zdaj obrnem oz. kaj mi je storiti, ker mi gre tole skrajno do pretežno na jetra. Saj za denar mi je že vseeno, ampak še vseeno bi pa rad nekomu na SŽ malo sral po glavi. Bom vsaj mirneje spal.
Torej, kot študent sem kupil subvencionirano mesečno vozovnico za februar ampak zaradi izrednih razmer potem vlaki ob uri Z na relaciji X do Y niso vozili redno (ali ga sploh ni bilo ali pa je imel 30min+ zamude, takrat pa naj bi šel že naslednji vlak). Vse to skupaj je trajalo malo več teden dni nakar sem bil prisiljen iskat druge alternative prevoza in sem na SŽ podal vlogo za povračilo kupnine. Trajalo je več kot teden dni, preden sem na mail dobil odgovor, da morajo mojo reklamacijo zavrniti. Bom prilepil kar odgovor SŽ, preden nadaljujem.
Spoštovani gospod ABC!
Dne 31.01.2014 je žal prišlo do izredne situacije – žleda in snega na vozni mreži
in posledično do nepričakovanih zamud vlakov, za kar se vam opravičujemo.
Zaradi izrednih vremenskih razmer je organizacija potniškega prometa potekala
v okviru možnosti in razpoložljivih sredstev. Na relaciji X - Y
so vozili vlaki in nadomestni avtobusi v organizaciji Slovenskih železnic.
Glede na navedeno moramo vašo reklamacijo zavrniti.
Obžalujemo neprijetnosti zaradi izrednih vremenskih razmer in vas lepo pozdravljamo.
Podpis STROKOVNEGA sodelavca.
Ker sem bil zgrožen nad nestrokovnostjo in vso to meglo iz maila sem jim napisal v odgovor, da naj mi v skladu s pravno podlago pokaže del statuta (ali karkoli že imajo SŽ oz. kakorkoli se že imenuje), kjer piše da so SŽ zavarovane proti povračilu kupnin v izrednih razmerah. Ostalih stvari, ki jih bom na nadljevanju omenil v mailu nisem napisal. Odgovora (še) nisem dobil. Go figure.
Zdaj pa, naj omenim, da ženska sploh ni vedla o čem piše, ni preverila svojih dejstev oz. je lagala. Karkoli vam je ljubše. Govori o nadomestnih avtobusih v okviru SŽ. Malo morgen. Vsak dan smo ljudje hodili na blagajno spraševat, če bo vlak in smo vedno dobili odgovor, da bo zamudil pol ure ali več nikoli pa ni bilo nič povedano o nadomestnem prevozu. (Tudi v poštev ne pride, če vlak potuje 25min, avtobus pa 55min. Ampak to niti ni relevantno v tem primeru).
Mar ni logično, da četudi mi odrečejo teden in pol povračila zaradi izrednih razmer, pa mi vseeno povrnejo del kupnine, ko so linije začele redno vozit?
In mar ni logično, da ti nekdo ki je strokovni sodelavec napiše mail, kjer ti našteje vse pravne nonsense samo zato, ker je to prav in/ali, da ti s tem prepreči nadaljno nerganje?
Na koga se lahko zdaj obrnem oz. kaj mi je storiti, ker mi gre tole skrajno do pretežno na jetra. Saj za denar mi je že vseeno, ampak še vseeno bi pa rad nekomu na SŽ malo sral po glavi. Bom vsaj mirneje spal.
I'm drunk, what's your excuse?
- predlagal izbris: lebang1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DHL in dostava Pošte Slovenije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 47562 (18403) | uporabnik50 |
» | Odpovedi in zamude letov - kakšne so moje pravice?Oddelek: Loža | 4120 (3193) | TehDucky |
» | Subvencionirana vozovnicaOddelek: Šola | 2516 (1900) | ttommy |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42870 (32248) | jest10 |
» | TGV novi rekorder med vlaki (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11554 (9233) | Vantage |