» »

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

««
12 / 29
»»

Jst ::

Gigybyte 7950 Boost iz škatle dela na 1.25V
Non boost pa na 1.05V.

---

Jaz sem pred leti kupil Asus DirectCU II 670 za dobrih 400EUR.

Kolega je približno v istem času kupil Gigabyte 7950 WF3.

Ker mu je 7950 WF3 tako tulila (3 venti), sem dal idejo, če bi za nekaj časa zamenjala grafe. In sva.

Njemu je bila 670 zelo všeč, ker je bila tako tiha. Jaz sem takrat minal *coine. In mi je bila Gigabyte 7950 všeč, ker ima dual bios in če jo flashah z non-boost BIOSom, postane vsaj za polovico tišja. (OC se pa sploh ne spremeni kaj preveč.) Original je imela 1.250V, non boost pa 1.050V. Kar je skoraj dva volta manj.

In ker še do sedaj nisem slišal od kolega, da bi rad svojo Gigabyte 7950 nazaj, imam 7950 že dolgo časa. Od takrat smo dobili 3 driverje, ki so konkretno povišali performanse. Prvi takšen driver update je bil še preden so javno izjavili, da imajo probleme z framepacingom. Drugi je bil takrat, ko so izdali driverje, kjer naj bi popravili (omilili) težave z fracepacingom. Tretji driver update, ki je prinesel ene 5% več performansa, je bil pa nekaj izdaj pred Crimson izdajo. (Crimson za 7950 ni prinesel omembe vredno pohitritev, mogoče kakšen odstotek, statistična motnja.)

Če malo računam, so od izdaje "non boost" 7950, do sedaj pohitrili kartico za ene 25%. OC iz 900/1250 na 1100/1300 prinese 10%. Vseskupaj se mi zdi, da je od izdaje 7950, performans z driver update-ti narasel okoli 15%. Tako, da driver update-ti + OC = ~20%.

Ko sem kupil 670, je bila le-ta hitrejša od 7950. Sedaj, z najnovejšimi driverji tudi za Nvidio, očitno ni.

(Upam le, da kolega misli še naprej obdržati 670, da jaz lahko uporabljam 7950, dokler ne kupim novejše arhitekture.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

Driverji se izboljsujejo vsepovsod: http://www.computerbase.de/2014-11/graf...
se pa spreminjajo igre. Tudi ce se ti je 7950 pohitrila za 20% po tvojem obcutku, to ne pomeni, da ti novejse igre delajo tko, kot ce bi mel 290.

PS: lahko za foro zalaufas 3dmark pa vidis ce je res 20% hitrejsa, kot prvotni rezultati leta 2013, kakor tudi 670ka bos videl da je hitrejsa, kot z driverji leta 2013
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Buggy ::

moja GB wf3 GTX 780 OC ne parira undervoltani in OC powercolor 7950 v dirt rally po banchmarku...razlika v ceni mislim pa, da je vsem jasna

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Jst ::

Da, vem, da je tudi Nvidia pohitrila svoje GPUje preko driverjev. To sploh ni vprašanja. Občutek imam, da ko je izšla 7950 non-boost in potem 7950 boost (ali Ghz Edition), ter če gledam stanje sedaj, je razlika okoli 20%. Ker ima "mojo" nvidijo 670 kolega, ne morem izmeriti razliko.


---

Ta debata me je spodbudila, da pogledam oz. spremenim BIOS fan curve. In kaj ugotovim? Da pojma nimam, kako se to naredi. Včasih sem z Gpu-Z shranil BIOS, ga odprl z Radeon Bios Editor, shranil, bootal v DOS, ter flashal.

Sedaj se mi pa že pri drugem koraku ustavi. Torej shranim BIOS od grafične iz Gpu-z, ampak ga ne morem odpreti v RBE. Imate kakšno idejo zakaj se to dogaja?



RBE je verzije 1.28, GPU je zadnji, 0.8.6.

edit: Tudi iz TechPowerUp, kjer imajo zbirko BIOSov za grafično, ne morem uvoziti ROM.

link: https://www.techpowerup.com/vgabios/ind...

Javi isto napako.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

hojnikb ::

za gcn rabis vbe7
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Buggy je izjavil:

moja GB wf3 GTX 780 OC ne parira undervoltani in OC powercolor 7950 v dirt rally po banchmarku...razlika v ceni mislim pa, da je vsem jasna

 kak ne? mogoce pa mas fejk 780ko

kak ne? mogoce pa mas fejk 780ko

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

 hmm isto

hmm isto

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

kak ne? mogoce pa mas fejk 780ko


...nah my bad. Nazadnje sem ti po ZS posiljal benche iz masine kjer je notri 290-ka in ne iz tiste kjer imam not 7950ko... sem jaz zajebckal.

PredatorX ::

http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/h...
http://pclab.pl/art68473-7.html
...

uf, R9 380X se dobi za 230EUR. Pa še 4Gb ima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

D3m ::

???
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

D3m je izjavil:

???


Joke je bil na tele benchmarke @ GTX 970 vs R9 380X.
R9 380X je za 10-15% počasnejša od GTX 970 pa je 100€ manj.

Jst ::

Trenutno 7950 JE hitrejša od 670.

Sicer se ne spomnim dobro, ampak ko sem 7950 spustil skozi 3DMark, je dobila okrog 1500 točk več, kot na začetku, ob menjavi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PredatorX ::

Jst je izjavil:

Trenutno 7950 JE hitrejša od 670.

Sicer se ne spomnim dobro, ampak ko sem 7950 spustil skozi 3DMark, je dobila okrog 1500 točk več, kot na začetku, ob menjavi.


Jap, konzole so pripomorle k temu "ZELO".

NightHawk ::

PredatorX je izjavil:

http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/h...
http://pclab.pl/art68473-7.html
...

uf, R9 380X se dobi za 230EUR. Pa še 4Gb ima.


A to si sam procente zračunal?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: PredatorX ()

Senitel ::

Jst je izjavil:

Trenutno 7950 JE hitrejša od 670.

Sicer se ne spomnim dobro, ampak ko sem 7950 spustil skozi 3DMark, je dobila okrog 1500 točk več, kot na začetku, ob menjavi.

Based on se ne spomnim dobro? >:D

D3m ::

Ajd Predator za 225€ jo pa res dobiš.

http://www.mindfactory.de/product_info....
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

D3m je izjavil:

Ajd Predator za 225€ jo pa res dobiš.

http://www.mindfactory.de/product_info....


kdo bi pa zdej tole kupi? Pozabil si da ni semipasive.
http://www.mindfactory.de/product_info....
229€

Tole je pa že kr cena.

hojnikb ::

ko poštudiraš da so ble take karte 179e svoj čas....
#brezpodpisa

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

Trenutno 7950 JE hitrejša od 670.

Sicer se ne spomnim dobro, ampak ko sem 7950 spustil skozi 3DMark, je dobila okrog 1500 točk več, kot na začetku, ob menjavi.

Based on se ne spomnim dobro? >:D


benchmarkih.

m0LN4r ::

hojnikb je izjavil:

ko poštudiraš da so ble take karte 179e svoj čas....

Exactly, 280x Turboduo 179€, Sapphire 189€ pa sta celo hitrejsi v marsikaterem spilu.

Zakaj ne da AMD 380X za isto oz. nizjo ceno po enem letu....

IMHO je 380x dober deal, zle k 280x vec ne dobis
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

A je 380X že eno leto zunaj?

Pričakujem, da bo ceneje konec avgusta tam cca. 190 eur.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

m0LN4r ::

Pol bi ze mogla bit manj kot 280x.... ce je nova runda.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Aha, če ti leži nemščina.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Milisekunden = milisekunda
4gb gddr5 radeon != 4gb gddr5 nvidia

malo pomoci
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

Torej si nam postregel zanimive slike in ne branje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

m0LN4r ::

Kakor za koga, sam je treba znat raz_brat slike, ce ne ves _brat tekst

@Predator
 PS3 2007

PS3 2007


 PS3 2013

PS3 2013



 2006

2006


 2012

2012


Neverjetno a?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

In kaj vidiš na sliki?

Vsaj izkoristek je pri PS3 .
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Alien123 ::

hojnikb ::

beta igra..
#brezpodpisa

AapocalypseE ::

1. igra je beta

2. igra je gaming evolved, tako da, če ne bi delala dobro na amd karticah bi bilo pa že žalostno...

3. ne vemo na kakšni frekvenci delujeta kartici v videu, ker stock 970 vs. stock 390 ni niti pravilno primerjat, ker je 390 že overclockana kartica.

Zgodovina sprememb…

Alien123 ::

brez driverjev 390ka poje 970ko.. resda so framedropi, sam to je kriv špil.. Beta? čez 2 tedna prije špil ven..
ne ker je gaming evolved, ker ni gameworksa, zato..

Seba22 ::

Alien123 je izjavil:

brez driverjev 390ka poje 970ko.. resda so framedropi, sam to je kriv špil.. Beta? čez 2 tedna prije špil ven..
ne ker je gaming evolved, ker ni gameworksa, zato..


Bwahaha sanja svinja o koruzi...za frame drope pa se tako ve kako je pri AMD...ni nič špil kriv ampak njihovi "fini" driveri
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Seba22 ()

AapocalypseE ::

Pol pa kar zbriši driverje in igraj igre :))

Kaj ti bo dober HW, če je SW za ku**c...

Lahko maš 1000HP+ avto, ko brez pravega goriva ne bo dosegal peak performance ;)

PredatorX ::

So pa kr poštimal CPU optimizacijo pr hitmanu ...

https://www.amd4u.com/amdgamepromo/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

Milisekunden = milisekunda
4gb gddr5 radeon != 4gb gddr5 nvidia

malo pomoci



Zdej te pa to moti. Benchmarkov pa raje ne kažeš, ane... te moti, da je R9 390X na nivoju GTX 980Titke. Ja počak špil je še beta.
No R9 390X celo povozi GTX 980TI...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

PredatorX ::

Eto prvi ASYNC benchmarki
etola več benchmarkov
http://www.extremetech.com/gaming/22356...
http://www.pcgameshardware.de/Ashes-of-...
http://www.computerbase.de/2016-02/ashe...
http://www.nordichardware.se/Grafikkort...

Jap NVIDIA fura tud async shaderje... si imel prov Senitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

D3m ::

Ne bit no nesramen. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

D3m je izjavil:

Ne bit no nesramen. :)



Sej po eni strani ma prov. NVIDIA lahko fura Async shaderje, ampak nima od tega koristi in zgodba je precej enostavna... ni AMD dal kr tko notr ACE.

Je požrešen špil, ampak vse ima svojo ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

Zheegec ::

Tale Ashes of the Singularity benchmark izgleda zelo noro lepo za AMD. Ampak je še beta, špil in driverji. Počakajmo še. Ampak zaenkrat wau.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PredatorX ::

No, da nebom samo govoril v prazno.
Res, da so tako rečeni "hacki", ki bi omogčil furat NVIDIAji async shaderje.
http://ext3h.makegames.de/DX12_Compute....
The following chapter is based only on vague assumptions about the hardware platforms. Don't take these for given, and read carefully on which assumptions these are based on. These features might not be implemented at all, or may even be plain impossible to provide. There might also be other technical difficulties which prevent this from happening.

Some of the weaknesses regarding Nvidias platform can be avoided using additional resources in the driver. This is especially true for the second Maxwell generation which has some yet unused additional features.

Using the grid management unit to boost the 3D engine.
Since GK110, Nvidias card are equipped with something called a "Grid Management Unit". This unit is comparable to the "Asynchronous Compute Engines" found on GCN cards, with a few differences. Unlike the ACE, the GMU has no own kernel execution slots but shares them with the 3D engine. The GMU has 32 truly async compute queues, but it is incompatible with DX12 for unknown reasons12.
Prior to the second Maxwell generation, the GMU could only access all execution slots if the 3D engine was inactive. Otherwise it was limited to a single execution slot. This limitation was supposed to be lifted on GM2xx, so that the GMU could access all slots not in active use by the graphics command processor.
In order to avoid the low concurrency between compute commands in the 3D engine, it would be possible to extract compute commands from the command lists and offload them to the GMU. This only works for sets of compute commands not separated by any split barriers, regular barriers or fences. It's only worth the effort if these sets contain more than a single compute command.
Doing so does not come free of cost. The analysis and extraction of compute commands from a command list causes additional work upfront. Additional effort is required to ensure synchronisation between the GMU and the 3D engine. This requires additional signals and fences13 to be inserted into the 3D queue, which are then resolved on the CPU side as the synchronisation capabilties of the GMU are limited.
This has nothing to do with async compute, despite the GMU being used. It is merely a method for offloading compute commands from the main queue to avoid the hardware limitations. The GMU is explicitly synchronized with the 3D engine by the newly introduced signals and fences.
For game engines making heavy use of compute commands in the 3D queue, this can help getting the runtime behaviour of the 3D engine closer to AMDs equivalent. It's not a generic optimization though, as the increased CPU load can backfire. There is also still no guarantee that compute commands and draw calls will run on the same SMM.
Use the grid management unit for barrier free command lists.
This is based on the same assumptions as the previous hack.
Even though command lists submitted to a compute queue may include resource barriers, they don't necessarily do. If they don't include any barriers, it should be safe to schedule to the GMU instead. This avoids deactivating the 3D engine and allows for true async and concurrent execution.
Similar to the previous approach, this one also comes at an slightly increased CPU load for synchronisation. It is also not applicable to every application, as barriers can't necessarily be avoided.


Že spet pa je vprašanje ali se bo to res obrestovalo?

D3m ::

In spet....that 2012 HD 7970. :D Kar noče spustiti dušo.

http://www.anandtech.com/show/10067/ash...
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

Sej od malce navite oziroma R9 280X 800/1000core boost je pa GTX 780TI/GTX 970 samo 10% hitrejša.

Senitel ::

Sem že enkrat postal, pa bom še enkrat:
Andrew Lauritzen
Yeah queues simply don't map as directly to what's going on as you think they do. There's concurrency even without separate queues (and always has been) and even with queues there's not necessarily concurrency. No one is going to "cripple" performance by you putting things on separate queues unless you do it to yourself with the fences.

It's similar to static samplers. If your data is static go ahead and use them. Even on hardware that doesn't do any particular optimization for them it's not going to be worse than you putting it in a heap yourself.

Whole situation is quite overblown and I'm approaching the point that if someone says "supports async compute" - even if they are an ISV - I just dismiss it as them not knowing what they are talking about ;)

D3m ::

Čakamo na odgovor nvidie.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Alien123 ::

Spock83 ::

AapocalypseE je izjavil:

Pol pa kar zbriši driverje in igraj igre :))

Kaj ti bo dober HW, če je SW za ku**c...

Lahko maš 1000HP+ avto, ko brez pravega driverja ne bo dosegal peak performance ;)


Popravljeno :)

PredatorX ::

D3m je izjavil:

Čakamo na odgovor nvidie.


Ja sej bo pascal.
Senitel že spet pokazal enkaj čist brezveznega, nepomembnega.

Senitel ::

Najpomembnejše je pa to kolk hitro teče en DX12 tech demo na raznem hardware-u ane. :)

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Najpomembnejše je pa to kolk hitro teče en DX12 tech demo na raznem hardware-u ane. :)


AotS ni tech demo.
Je kr dobr špil, ki zgleda zelo lepo.

Če se prav spomnimim AotS je zelo "lahek" na async compute pa Fury X in radeonke dobijo 10%. In če se prav spomnim ima NVIDIA oglašen "full DX12 support, async compute support". Za furat async rabiš tudi tako arhitekturo, ki bo dejansko imela bonus... maxwell ni take arhitekture in to dobro veš. Ja NVIDIA lahko naredi "hack", ampak stem bo CPU bolj delal in še vprašanje je, če bo sloh dobil boost.

Da nebobo videl pri Hitmanu z async 30% boosta ali celo več.

AMD je le končno začel delati, tako kot se zagre.
««
12 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

AMD Radeon R9 400 Series (strani: 1 2 3 4118 119 120 121 )

Oddelek: Strojna oprema
6004721480 (578136) gddr85
»

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
45686203 (72485) Trololololol
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8029754 (17087) PredatorX

Več podobnih tem