Forum » Na cesti » "Življenjske dobe" vaših avtomobilov
"Življenjske dobe" vaših avtomobilov
GGGGG ::
Suzuki Swift (ta novejši model, ne tisti prvi)
Citroen C5 (1. generacija)
Citeoen DS3
To vse znotraj garancije.
Citroen C5 (1. generacija)
Citeoen DS3
To vse znotraj garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GGGGG ()
theBill ::
Na trenutno 3 novih avtomobilih:
Razlika je v tem, da avto peljem na servis, vzamem nadomestno vozili in se vozim naprej. Če bi ostal na cesti pokličem asistenco pa je. S
No, tu sva na istem, nadomestnega mi da mehanik brezplačno, le dotankati moram toliko bencina, kot ga porabim, za asistenco je pa AMZS. Samo garancije pa ni in so potrebni €
akasa ::
TheJack
Preveri akumulator.Sem imel ko je vrtel ("verglal") a ni vžgal.Ob zamenjavi akumulatorja je vžgal takoj.
Če avto dobro potegne & razvije končno hitrost & pospeški, po tem ni razlog kompresija.
Servisni onboard računalnik pokaže kaj ?
Akumulator je bil zamenjan. Spremembe ni. Avto leti kot raketa, bistveno bolje kot takrat ko sem ga dobil, ko je bil totalno zamorjen. Jaz sicer kakšne primerjave nimam (to je moj prvi dizel), ampak ko dam gas na avtocesti, je takoj 180 na števcu (v Nemčiji seveda, pri nas ni dovoljeno).
Na žalost ne vem, kaj pokaže računalnik, saj mi ga rihta en "domač" mehanik, h kateremu sem peljal, da bi zamenjal grelne svečke (tudi jaz sem bil prepričan, da je to). Povedal je, da so svečke v redu in da je napaka drugje. Kje, še ne vem, saj je sedaj pretoplo in avto itak v redu vžiga. Ko bo spet pritisnil mraz, bomo iskali naprej.
Potegn napajanje dol iz grelih svečk... pol pa uzem žico pa jo dej na akumolator + drug konc pa na grelno svečko in če bo poiskrilo malo k boš prslono na svečko pomen, da je ok... če pa nebo pa je fuč... če so več k 2 fuč menji vse pa je mir.. jst sm meu isti problem pa so tut praul da je vse druga krivo.. k sm menojo svečke je blo vse ok.. aja pa pomojem bi se dal tut z ohm metrom zmert če je upornos je ok če ni oz. je zelo velka je fuč :D
Riff ::
Mercedes Benz 180C letnik 1995 ima že 176 000 sem drugi lastnik pa mislim da ima avto še dovojl fore glede na oglase ki se prodajajo pa avto netu imajo vsi krepko čez 200 000 km :)
Zheegec ::
Dobro, saj 200k za tako star avto je res izredno izredno malo. Večina toliko starih uvoženih avtov iz tujine ima kar preko milijon kilometrov.
energetik ::
Glede km je predvsem odvisno kje in kako se vozi avto. Avto ki dela večino poti po AC z 100-130km/h bo brez okvar naredil mnogo več km kot nek avto, ki se ga vozi samo na kratke razdalje po mestu, nonstop speljevanje, bremzanje, šaltanje, nikoli ogret na pravo temperaturo...
RejZoR ::
Ni nujno. Če ga ne goniš v obrate dokler je hladen, bo vsak držal še in še časa. Če ga na vsake tolk ogretega daš na avtocesto, da se mal prepuca, da ni len pa je. Sklopka, bremze in ostali potrošni material pa se ne imenuje potrošni za okras. Če zamenjaš z novimi deli, bo avto spet kot nov, stroški pa načeloma niso astronomski.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Stari maček ::
Transporter oz. Multivan, 2.5 TDI, 102 konja. 350.000 km, longlife mašina (bil je policijski v Nemčiji) servisi na 30.000. Menjane sklopke v avtomatskem menjalniku, par končnikov in kolesnih ležajev in zadnje vzmeti. Dela ko ura, olja nikoli ne dotakam. Malo ga že daje rja, ker je vseskozi v pogonu. Skrivnost uspeha? Ko je hladen, ga nikoli ne ženem preko 2000 obratov.
Drugi Passat 1.9 TDI, letnik 2005, 330.000 km. Crknil dvomasni vztrajnik, menjan za enomasnega, dva senzorja (po 8 €vsak) in zadnja ključavnica. Pa zavorne obloge, diski in končniki. Olje vedno Aral. Oba avta zakon, zato naj mi nihče ne hvali italijanov, sploh pa ne francozov. Žena imela Megana 1.6 dci. Katastrofa od avta. Pri osmih letih dobesedno razpadel, vsak mesec povprečno 100€ popravil. Ni da ni crknilo....
Drugi Passat 1.9 TDI, letnik 2005, 330.000 km. Crknil dvomasni vztrajnik, menjan za enomasnega, dva senzorja (po 8 €vsak) in zadnja ključavnica. Pa zavorne obloge, diski in končniki. Olje vedno Aral. Oba avta zakon, zato naj mi nihče ne hvali italijanov, sploh pa ne francozov. Žena imela Megana 1.6 dci. Katastrofa od avta. Pri osmih letih dobesedno razpadel, vsak mesec povprečno 100€ popravil. Ni da ni crknilo....
krneki0001 ::
Če ti je pomembna življenska doba, get a Subaru. It just works.
Ja, za tastare je veljalo, da prej zgnije kot crkne. Tako da motor, menjalnik in podvozje še deluje brez problemov, samo ti moraš pazit, da skoz poden ne padeš.
Danes pa ne gnijejo več prav dost. So poštimal zadeve in letniki od 2003 naprej gnijejo 90% manj kot so prejšnji. Ključne dele, kjer je prej pleh zgnil, so zamenjali z aluminijastimi, v koloteke so dali več zaščitne plastike, boljši pleh in boljše poštrihani.
Je pa tako, da se še noben subaru ni kupil, ker bi bil lep.
Dobro, saj 200k za tako star avto je res izredno izredno malo.
za subaruje se govori, da se pri 200k šele ogrejejo dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
krneki0001 je izjavil:
Je pa tako, da se še noben subaru ni kupil, ker bi bil lep.Kdor bormašino kupuje tako, da gleda kako lepa je, je usekan. Enako velja tudi za druge vrste orodij.
FTad ::
Stari maček je izjavil:
Transporter oz. Multivan, 2.5 TDI, 102 konja. 350.000 km, longlife mašina (bil je policijski v Nemčiji) servisi na 30.000. Menjane sklopke v avtomatskem menjalniku, par končnikov in kolesnih ležajev in zadnje vzmeti. Dela ko ura, olja nikoli ne dotakam. Malo ga že daje rja, ker je vseskozi v pogonu. Skrivnost uspeha? Ko je hladen, ga nikoli ne ženem preko 2000 obratov.
Drugi Passat 1.9 TDI, letnik 2005, 330.000 km. Crknil dvomasni vztrajnik, menjan za enomasnega, dva senzorja (po 8 €vsak) in zadnja ključavnica. Pa zavorne obloge, diski in končniki. Olje vedno Aral. Oba avta zakon, zato naj mi nihče ne hvali italijanov, sploh pa ne francozov. Žena imela Megana 1.6 dci. Katastrofa od avta. Pri osmih letih dobesedno razpadel, vsak mesec povprečno 100€ popravil. Ni da ni crknilo....
Ko si menjal dvomasnega za enomasni vztrajnik, si opazil obcutno razliko med tresenjem avta?
NikolormousB ::
krneki0001 je izjavil:
Je pa tako, da se še noben subaru ni kupil, ker bi bil lep.Kdor bormašino kupuje tako, da gleda kako lepa je, je usekan. Enako velja tudi za druge vrste orodij.
Zakaj pa bormašina ne bi smela biti lepa?
MIHAc27 ::
krneki0001 je izjavil:
Je pa tako, da se še noben subaru ni kupil, ker bi bil lep.Kdor bormašino kupuje tako, da gleda kako lepa je, je usekan. Enako velja tudi za druge vrste orodij.
Si me spomnil na eno tajnico, ki me je vprašala za nasvet pred nakupom prenosnika. Malce ji razlagam o herzih in ramih, potem pa vprašam, če že kaj ima v mislih. Mi odgovori: Ja sem šla v Big Bang in tam videla enga zlo lepega rdečega.
Na koncu ni imelo veze kakšne so specifikacije, temveč da je bil lep in rdeč :P
pegasus ::
"Lep avto" je itak oksimoron ... torej si primoran za izbiro uporabiti bolj racionalne kriterije.
Invictus ::
90% ljudi kupi avta zaradi izgleda.
Ker drugače ne vem, zakaj kdo sploh kupi, recimo, Opla...
Ker drugače ne vem, zakaj kdo sploh kupi, recimo, Opla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kixs ::
Ti imas grozno nekaj proti Oplu Meni pa prav fino sluzi ze sedmo leto. Sicer je letnik 2005.
K0l1br1 ::
pričakovana "življenjska doba".Dokler ga rja ne ubije in ni vsak 3 mesec na servisu zaradi popravila.
90% ljudi kupi avta zaradi izgleda.Zaradi trenutnega izgleda. Preostali pa zaradi dolgoročnega izgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
0bv10uStr0ll ::
Ford T, 1921. Kupil ga je stari oče v Trstu. Še danes vozen, ga vozimo za užitek po deželi na tople pomladne/poletne dni. Priporočam nakup.
bambam20 ::
90% ljudi kupi avta zaradi izgleda.
Ker drugače ne vem, zakaj kdo sploh kupi, recimo, Opla...
V alternativnem svetu, kjer ljudje ne bi imeli problemov z denarjam bi si vedno kupili snajski avto in potem bi na cestah videvali zelo malo oplov, renaultov, pižojev, citroenov, kij, hjundajev in podobne nizkocenovne navlake.
Invictus ::
Saj Opli niso poceni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Vsak avto ob povprečni uporabi in normalnem vzdrževanju zdrži 15-20 let
A samo toliko? Al mogoče govoriš za citreoene, pežoje, renaulte, VW, audi, BMW,..., skratka evropske avtomobile?
Ker Japonci brez problemov tudi ob zlorabi avta in rednem vzdrževanju zdržijo nekje 30 let po mojih izkušnjah.
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Ker Japonci brez problemov tudi ob zlorabi avta in rednem vzdrževanju zdržijo nekje 30 let po mojih izkušnjah.
POzabil si omenit, da so rezervni deli pri Japonskih avtomobilih dražji, a zdržijo potem dlje. Pri francozih so poceni, a zato v tem času potem menjaš dvakrat.
krneki0001 ::
Ne rezervni deli niso nič več dražji, so cene kr primerljive evropskim. Bile pa so dražje, ja, samo 20 let nazaj.
edi45 ::
krneki0001 je izjavil:
Ker Japonci brez problemov tudi ob zlorabi avta in rednem vzdrževanju zdržijo nekje 30 let po mojih izkušnjah.
POzabil si omenit, da so rezervni deli pri Japonskih avtomobilih dražji, a zdržijo potem dlje. Pri francozih so poceni, a zato v tem času potem menjaš dvakrat.
mhm za dražje francoze so deli dražji kot za nemce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
bambam20 ::
Timski igralci vozijo forda, toyoto ali citroëna.
Po drugi strani pa so vozniki opla, fiata ali renaulta individualisti.
Lastniki dragih blagovnih znamk, kot so audi, BMW in mercedes, so agresivni vozniki in tekmovalni samotarji, ki znajo biti prilagodljivi, sposobni velikih delovnih obremenitev in bolj motivirani za vodstvo.
Visokoizobraženi največkrat sedijo za volanom Saaba.
Škodo ( tukaj bi dodal še Mazdo, SUbaruja, Hondo ) kupujejo pametni kupci, ki zelo premišljeno ravnajo z denarjem in za vsak cent vedo, kam odteče.
Veš kaj. Jaz si ne znam naročat rezevnih delov preko spleta. Žal.
Po drugi strani pa so vozniki opla, fiata ali renaulta individualisti.
Lastniki dragih blagovnih znamk, kot so audi, BMW in mercedes, so agresivni vozniki in tekmovalni samotarji, ki znajo biti prilagodljivi, sposobni velikih delovnih obremenitev in bolj motivirani za vodstvo.
Visokoizobraženi največkrat sedijo za volanom Saaba.
Škodo ( tukaj bi dodal še Mazdo, SUbaruja, Hondo ) kupujejo pametni kupci, ki zelo premišljeno ravnajo z denarjem in za vsak cent vedo, kam odteče.
krneki0001 je izjavil:
Ne rezervni deli niso nič več dražji, so cene kr primerljive evropskim. Bile pa so dražje, ja, samo 20 let nazaj.
Veš kaj. Jaz si ne znam naročat rezevnih delov preko spleta. Žal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krneki0001 ::
https://www.rezervniavtodeli24.si
Izbereš svoj model avta, poiščeš del in ga vržeš v košaro in plačaš. Čez 4 do 5 dni je pri tebi.
Izbereš svoj model avta, poiščeš del in ga vržeš v košaro in plačaš. Čez 4 do 5 dni je pri tebi.
bambam20 ::
Stari maček ::
Stari maček je izjavil:
Transporter oz. Multivan, 2.5 TDI, 102 konja. 350.000 km, longlife mašina (bil je policijski v Nemčiji) servisi na 30.000. Menjane sklopke v avtomatskem menjalniku, par končnikov in kolesnih ležajev in zadnje vzmeti. Dela ko ura, olja nikoli ne dotakam. Malo ga že daje rja, ker je vseskozi v pogonu. Skrivnost uspeha? Ko je hladen, ga nikoli ne ženem preko 2000 obratov.
Drugi Passat 1.9 TDI, letnik 2005, 330.000 km. Crknil dvomasni vztrajnik, menjan za enomasnega, dva senzorja (po 8 €vsak) in zadnja ključavnica. Pa zavorne obloge, diski in končniki. Olje vedno Aral. Oba avta zakon, zato naj mi nihče ne hvali italijanov, sploh pa ne francozov. Žena imela Megana 1.6 dci. Katastrofa od avta. Pri osmih letih dobesedno razpadel, vsak mesec povprečno 100€ popravil. Ni da ni crknilo....
Ko si menjal dvomasnega za enomasni vztrajnik, si opazil obcutno razliko med tresenjem avta?
Razlika je občutna. Ampak se zavedam, da je enomasni vztrajnik večen in me to ne moti. Če bi folk vedel, kakšno škodo lahko naredi dvomasni vztrajnik, bi se jim izogibal. Sam sem imel srečo, da je del vzmeti padel v ozobljenje vztrajnika točno pri zaustavitvi v garaži. Zjutraj zaganjač ni obrnil. Če bi se to zgodilo med vožnjo, bi razneslo ohišje.
krneki0001 ::
S tem podaljšaš življenjsko dobo za 5x:
http://shopnaturenow.com/386/millroad/d...
http://shopnaturenow.com/386/millroad/d...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: dprc ()
IL_DIAVOLO ::
krneki0001 je izjavil:
dej napiši tvoj model avta, letnik in motor
2001/101 PS/1.9 tdi/limited edition
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
štirica pa ni ravno pojem zanesljivosti.
Ne? Zanimivo. Sem mislil, da je zadeva dost zanesljiva?
IL_DIAVOLO je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
dej napiši tvoj model avta, letnik in motor
2001/101 PS/1.9 tdi/limited edition
Ima pa zadeva za tisto obdobje precej nizko 240 novora. POnavadi so dizli tistega letnika začeli vleči pri 2000 obratov, tale golf pa pri 1800 obratih.
A limited edition pomeni, da ima klimo pa stekla na štrom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krneki0001 ::
Za tega golfa dobiš vse na rezervnih delih.
Mislil sem pa na rupsi31, ki pravi da njegovega ni gor vpisanega.
Mislil sem pa na rupsi31, ki pravi da njegovega ni gor vpisanega.
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Za tega golfa dobiš vse na rezervnih delih.
Mislil sem pa na rupsi31, ki pravi da njegovega ni gor vpisanega.
Nisem rekel, da ni mojega mdoela gor.. samo številka motorja ne štima.
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
štirica pa ni ravno pojem zanesljivosti.
Ne? Zanimivo. Sem mislil, da je zadeva dost zanesljiva?
Nebivedu je 50:50, lahko pove kaj pametnega, lahko pa ne.
Štirica je zanesljiva in pleh je dober, sicer jih ne bi videl toliko na cesti. Poglej na avto.net, koliko jih je nad 300k km. Poleg lahko vržeš še Boro/Jetto, Octavio, Leona in Audia TT in A3, kateri so na isti platformi narejeni.
#TeamFelix
Unilseptij ::
Timski igralci vozijo forda, toyoto ali citroëna.
Po drugi strani pa so vozniki opla, fiata ali renaulta individualisti.
Lastniki dragih blagovnih znamk, kot so audi, BMW in mercedes, so agresivni vozniki in tekmovalni samotarji, ki znajo biti prilagodljivi, sposobni velikih delovnih obremenitev in bolj motivirani za vodstvo.
Visokoizobraženi največkrat sedijo za volanom Saaba.
Škodo ( tukaj bi dodal še Mazdo, SUbaruja, Hondo ) kupujejo pametni kupci, ki zelo premišljeno ravnajo z denarjem in za vsak cent vedo, kam odteče.
krneki0001 je izjavil:
Ne rezervni deli niso nič več dražji, so cene kr primerljive evropskim. Bile pa so dražje, ja, samo 20 let nazaj.
Sem imel renaulta, forda, toyoto... nekaj časa na začetku celo zastavo 101. Renault petka je zgnila, vendar pa je delovala do konca in sem jo lepo pripeljal na odpad. Ford focus je delal 14 let, polovico od tega sem ga imel jaz. Dober avto, le zadnji dve leti je začel nagajati in je tudi edini avto, ki me je pustil na cesti (dvakrat) tako da sem moral klicati vleko (enkrat crknila pumpa za gorivo, drugič nekaj z elektriko - se ne spomnim več). Trenutno imam pet let staro Toyoto in nimam pripomb.
Zame glede na pretekle izkušnje velja, da je avto v praksi uporaben največ 15 let... potem je enostavno predrag za vzdrževanje.
Aja, pa nekaj časa vmes sem imel še Chrysler Neon-a... Katastrofa, tako da ne bi zgubljal besed, čeprav ni izgledal slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
štirica pa ni ravno pojem zanesljivosti.
Ne? Zanimivo. Sem mislil, da je zadeva dost zanesljiva?
Nebivedu je 50:50, lahko pove kaj pametnega, lahko pa ne.
Štirica je zanesljiva in pleh je dober, sicer jih ne bi videl toliko na cesti. Poglej na avto.net, koliko jih je nad 300k km. Poleg lahko vržeš še Boro/Jetto, Octavio, Leona in Audia TT in A3, kateri so na isti platformi narejeni.
Ja, golfov se veliko prodaja, po cestah se jih pa ne vozi več prav veliko. Vsaj v ljubljani ga ne vidiš več pogosto, če ga pa že opaziš, je pa z neljubljansko tablico.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19925 (16715) | Klemzz |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198154 (163167) | Spajky |
» | IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32932 (27394) | miraldi |
» | Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22830 (18028) | amigo_no1 |