» »

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov

1
2
3 4

hojnikb ::

Janac je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Še bolj bulletproof je MB W123.


Kaj, prvi gnani turbo motor?

w123 je kr lepo atmosferski dizl, hence zelo malo moči.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Janac ::

Še bolj pozni W123 so bli opremljeni s turbino.

Motor s turbino ni zanesljiv.

TheJack ::

Dizel s turbino ni zanesljiv, dizel brez turbine pa rabi hišno številko. :D
Bonis nocet, qui malis parcit.

steklo ::

hojnikb je izjavil:

Janac je izjavil:

Edini motor k nikoli ne ckrne je SDI!

Edini diesel motor, ki "nikoli" ne crkne, je tisti ki se nahaja v W201 (pa še v drugih MB vozilih)..

steklo je izjavil:

Ibiza 2001
1.4 16v
trenutno 227.400km
Nekaj banalnih napak kot ves čas me je zjezal EGR dokler ga nisem blindiral, pacanje lopute, vzrok slaba cev, nekaj olja drugače BP 50.000km.

Poraba izven mesta, regionalna kar lepih 5-5.5l/100km, se pa po mestu dvigne na 8-9l.

:))


Ga sam redno servisiram, vsi filtri, tekočine, ... lepa vožnja, samo živim na 700m.

alexa-lol ::

Blinder je izjavil:

kaj pa lahko naredi škodljivega avtu 18 letnik?


npr. vžge avto, čez 2 minuti se gre že drag race, ročna v ovinkih in pozimi, agresivno pospeševanje in zaviranje (visoki obrati - hladna mašina), dirkanje po makedamu, skaknje čez ležeče policaje, prehitra vožnja po slabem cestišču.

V končni fazi v praksi prihraniš nekaj minut če greš 90 po slabi cesti namesto 70 ampak dopovej ti to 18 letniku, ki je zrasel ob NFS..


@TheJack: Seveda obstaja tudi faktor zanesljivosti materiala, ampak če daš identičen avto dvema osebama bo tistemu ki bolje skrbi zanj in z njim ne bo dirkal dlje zdržal.

dottor ::

To je težko tudi kakšnemu starejšemu dopovedat ne samo 18. letniku :))

Drugače pa sam imam dizla s turbino, pa ga vozim tako, da ko ga vžem ga vozim brez da se turbina vžiga dokler se ne segreje (po mestu pa itak vozim brez turbine), preden ga vgasnem pa vedno pustim motor da teče še 20-30s da se malo ohladi. Drugače ročna zavora mi ni bla nikoli nevem kako zanimiva, je zadnji pogon bolj zabaven, dirkanje po makadamu pušča sledi na laku, skakanje čez ležeče je vsaj po Kopru no-go, agresivno speljevanje in zaviranje je vsakodnevna rutina na koperskih krožiščih. Prehitra vožnja po slabem cestišču je pa itak samomor, pa lahko imaš še nevem kako dobre gume in vso možno elektroniko.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

enota13 ::

- R19 1.6 diesel z zacetka 90ih
- avto so uporabljali razlicni profili (nervozni, zenske, stari, mladi,...)
- manjava olja redno na vsakih 5-6k v domaci garazi
- trenutno 412k km, ni znakov, da ne bi zvozil 500k
- povprecna poraba 5.6l
ETERBASE it is https://eterbase.exchange/invite/1IyNbu2C

Relanium ::

dottor je izjavil:

pa ga vozim tako, da ko ga vžem ga vozim brez da se turbina vžiga dokler se ne segreje

In kako točno se turbina vžiga?
Joj ko se mi naježijo kocine ko berem po forumih da se turbina ''vklaplja''

Vsa fora turbin in njihove občutljivosti je, da je na drsnih ležajih, to pa pomeni da za delovanje rabi oljni film (oz. ustvari se oljni klin ki drži os stran od ležišča) in na tem klinu je praktično večna.
Ko pa filma ni (zarad pomanjkanja olja, previsoke viskoznosti ko je hladen oz. prenizke ko je prevroče, prekinjen dotok ko se ugasne ob visokih vrtljajih, zamašena cev zaradi strdkov kot posledica dveh različnih olj v motorju, itd itd.) takrat pa turbini lahko hitro rečeš papa....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

GrimReaper ::

Moja Astra 1.6 16V je že po 75k km izgubila tisti taprav živahen zvok pri nizkih obratih (med vožnjo nad 3k rpm ima še vedno lep zvok) in malo trese v prostem teku.
Pri Puntu II 1.2 je blo pa enako po 90k km, oz. tam je dost bolj treslo.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

dottor ::

Ok mogoče sem se malo slabo izrazu... Recimo pri moji alfi "začutiš" turbino pri 1800-2000 vrtljajih, zato jo vozim na 1500-1700 (na dizlu to ni noben problem).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Aston_11 ::

dottor je izjavil:

Ok mogoče sem se malo slabo izrazu... Recimo pri moji alfi "začutiš" turbino pri 1800-2000 vrtljajih, zato jo vozim na 1500-1700 (na dizlu to ni noben problem).

V katero smer ni problem, ker pri dizlih imaš ljudi, ki jim ni problem goniti avto na 1100 obratov in pri 2000 kričijo, da boš uničil mašino.

dottor ::

Oče je mehanik, pa ko sem kupu alfo, ki je bil moj prvi dizel mi je malo razložu kako pa kaj. Če je mašina segreta obrati niso nek problem. Problem so visoki obrati pri hladni mašini. Imaš ljudi ki vozijo dizle kot benzinarje. Vžgat pa menjavat na 3000 obratov.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zheegec ::

detroit je izjavil:

Zheegec je izjavil:

pri 230k kar 2 turbini? resno?

Alfa 159, letnik 2006, okoli 250.000 kilometrov. Zamenjani vsi 4 ležaji, cev od turbine, 2x komplet zavore (diski, ploščice). večinoma se to šteje pod potrošni material sicer.
prej pa Alfa 145 letnik 2000, tudi zamenjani vsi ležaji in pa 2 senzorja. uradno je imel 300.000km, ko sem ga prodal, ampak po mojem sigurno še na 300k podlage :)



malce smo ga gnali:) zdj imam fiatovo turbino še dela hehe

Heh, gnali. Jaz imam isto 1.9 dizel motor, pa ima 170HP (torej dosti bolj obremenjena turbina), pa težji avto in tudi kdaj pritisnem na gas, pa če bi pri 200k Km menjal že 2 turbini bi popizdil :)
Kaj si gnal hladnega ali kako?

Er333 ::

Imam Renault Laguno, 1.8 RT bencinar, avto bo letos star 18 let, nima pikice rje, razen na strehi se delajo sledi, ker je prejšnji lastnik gor vozil kajak in je opraskal lak.
Ima avtomatsko klimo, električno ogrevana stranska ogledala, pomik obeh ogledal z Joystickom, el. šipe, po meri narejen naslon za roko, renaultova alu platišča, daljinca, nadzor radia s komandami na volanu, meglenke,... Za avto letnik 96 je to ogromno, nemci tistega letnika še električnih šip nimajo.
Ima 100 konjev, poraba 8l, po števcu ima kilometrov 200.000, koliko jih ima realno, pa nimam pojma.
Avto ima zelo udobne sedeže, kot limuzina ima ogromen prtljažnik, zadaj za potnike dovolj prostora. Zelo sem zadovoljem z vsem, razen s porabo, ki pride tudi na 10l pa podvozje na čase škriplje.
3 leta nazaj sem dal 800€ in avto se je izkazal kot odličen nakup.

dottor ::

Meni pri limuzinah ni všeč to, da pri nekaterih ne moreš zvrnit zadnjih sedežev. Vsaj na 156 ne moreš. Tako da ko imam za peljat kej kar ne gre v prtljažnik j*bem ježa in morem vse razstavljat če se le da...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Er333 ::

dottor je izjavil:

Meni pri limuzinah ni všeč to, da pri nekaterih ne moreš zvrnit zadnjih sedežev. Vsaj na 156 ne moreš. Tako da ko imam za peljat kej kar ne gre v prtljažnik j*bem ježa in morem vse razstavljat če se le da...

Pri laguni jih lahko podrem in dobim še veliko več prostora, 156 je pa športnejši avtomobil in niti ni narejen za prevoz tovora in za velike družine, tako da ne pizdit na ubogo Alfo ker ni nič kriva :)
Bo pa moj naslednji avto definitivno Alfa 156 letnik 2003/2004 ali Alfa 159.
Srce hoče alfo, pa čeprav sem s francozom zadovoljen :)

lukao ::

Er333 je izjavil:

matsko klimo, električno ogrevana stranska ogledala, pomik obeh ogledal z Joystickom, el. šipe, po meri narejen naslon za roko, renaultova alu platišča, daljinca, nadzor radia s komandami na volanu, meglenke,... Za avto letnik 96 je to ogromno, nemci tistega letnika še električnih šip nimajo.


Seveda imajo, odvisno od paketa opreme. So imeli pa že prej, sem imel Mercedes 85 letnik pa je imel električne šipe :)

Arnidus ::

Volvo v40 1.8 GDI 2001. 425k in še dela. Kupil pri 275k. Kar se pa servisov tiče.. 1x na 2 leti ga mam kak dan pr avtomehaniku. Je pa res, da pa že pije olje, kot jst vodo :)
Dok ne crkne, ne mejam. Ko pa bo, pa še en Volvek :)

Map ::

Oplov ne priporočam, ker vsi, ki so imeli Ople in jih poznam, so imeli probleme z rjo. Nekateri celo takšne, da so imeli vrečko v luknji v prtljažniku, sicer bi izgubili prvo pomoč. Priporočam pa Audijevo in VW 1.9 TDI mašino, ker res zdrži vse. Olje gledam samo ob tehničnih pregledih, vmes nič, pa ima že okrog 400k-500k km. Letnik je 2001. Poznam tudi veliko ljudi, ki imajo iskušnje s to mašino in jo vsi hvalijo. Poraba je pa okrog 5-7 litrov.

Da se dotaknem še posta pred mojim, BMW pravi, da je vse dobro, dokler ne pije 2 deci na 100k km, kar se sicer meni zdi dosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Map ()

Flea ::

Pri Audiju so 4 krogci v logotu za vsakih 100k varnih kilometrov s tem avtom, Opel ima en krogec, pa še ta prečrtan. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Flea ()

black ice ::

Map je izjavil:


Da se dotaknem še posta pred mojim, BMW pravi, da je vse dobro, dokler ne pije 2 deci na 100k km, kar se sicer meni zdi dosti.

2 deci na 100 000 km se ti zdi veliko?!

oracle ::

Številni zelo pomembni faktorji igrajo vlogo v življenjski dobi avtomobila. In ti faktorji so tako pomembni, da težko neko statistiko delaš o jabolkih, če imaš na voljo hruške in slive.

Po moji osebni oceni je najpomembnejši faktor "preventivnost" lastnika. Sem spada vse od garažiranja, pazljive vožnje, razdrobljenost voženj in seveda do rednih in kvalitetnih (!) servisov.

Velikokrat poskušamo šparat in potegnemo še par jurjev pred menjavo olja, kupimo cenejše olje, kupimo kopije originalnih delov...

Pa še ena pomembna stvar, ki je pogosto spregledana. Nekdo mora na leto menjat 5 kosov opreme na avtu na leto (pumpe, turbine, ležaji ....) pa reče da gre avto ko urca. Drug se pa pritožuje že ko mu brisalec zariba. Težko primerjat.

Ampak če se že gremo...
Fiat punto 94': n-ti lastnik (kao drugi, ha-ha) ne vem točno kok kilometrov (med 100 in 150 po števcu) star 15 let je šel v pokoj (vreden ene 200 EUR). Menjalnik je bil v ekstra slabem stanju ostalo je bilo pač slabo že ko je prišlo iz tovarne :D Rja je tudi že naredila nekaj malega.

Fiat punto 99': n-ti lastnik (kao drugi, ha-ha) prevoženih trenutno hm... ene 130 po števcu. Ocenjujem možnost previtja za cca 40 kkm, več ne. Avto gre v redu, menjanih že kar nekaj zadev (ploščice spredaj, pakne zadaj, cilindri zadaj, akumulator, alternator, amortizerji, KARTER, izpuh). Razen karterja (in več delov izpuha), ki je segnil v prafaktorje, ni niti pikice rje.

Honda Jazz 09': 2. lastnik (zanesljivo), prevoženih 140 (realno), razen vzdrževanja nobenih servisov. Spomladi nameravam menjat tovarniške ploščice spredaj (ker sem videl da imajo še zelo malo mesa, ne ker bi že piskale). Od ostalih mehaničnih delov sem menjal samo svečke, pa še to mi je žal, ker so bile pri 125 kkm še vedno kot nove.

Če potegnem črto je možnih več razlag (poleg naključja):
1. honda je svetlobna leta pred fiatom
2. novejši avtomobili so že na sploh svetlobna leta pred starejšimi
3. odgovora 1+2

Je pa ena velika olajševalna okoliščina za mojo hondo... vožena 90% samo daljše relacije po avtocesti. In verjetno je glih to en tistih skritih dejavnikov, ki so tako pomembni.

btw, vsi so bencinarji.

Aja, mogoče še to. Na srečo mi še noben avto do sedaj ni pil olja. Niti malo. So ga pa puntoti puščali, sploh ta drug čez njegov "specialni gobasti" karter :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

oracle ::

Relanium je izjavil:


Vse ostalo je pa samo vzdrževanje na nivoju
(katerega premore redkokateri mehanik, tud pooblaščeni).


Tole bi tudi jaz poudaril, uradne avtohiše so mafija! Pri prodajanju kot pri servisih!

Arctander ::

Info iz ust možakarja, ki dela na Renault servisu. Zadnja generacija Renaultov je dizajnirana na življenjsko dobo 8 let, zadnje Dacie pa na življenjsko dobo 12 let.

Če hočeš imeti avto, ki bo trajal dolgo, poglej, kaj vozijo v manj razvitih državah in ti bo hitro jasno, kje je keč.

dottor ::

Tata-mobil :)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Arctander ::

Ni point v znamki. ;)

GrimReaper ::

Flea je izjavil:

Pri Audiju so 4 krogci v logotu za vsakih 100k varnih kilometrov s tem avtom, Opel ima en krogec, pa še ta prečrtan. :))

Če bom še kdaj imel Opla ne vem, novi so med najcenejšimi, tako da povsem možno. Audi po drugi strani se šele dobro začne pri 30k, tako da bi tudi pričakoval malo boljšo zanesljivost.
Sicer je pa Astra J najboljša glede zanesljivosti, vsaj do 50k km, ne vem kaj tolk časa čakajo s podatki 50-100k.
Glede rje so bli pa verjetno starejši letniki, tam od 2000 je večina avtomobilov itak pocinkanih.

Za trenutno Astro 1.6 16V 2005 pa lahko rečem da je moj prvi avto, za katerega vem da se lahko vsedem vanj pa bom prišel na cilj BP.
Brez avta sem bil v dveh letih samo en dan, ko sem se zadel z gumo v robnik.
Še največja zamera gre moči motorja, ampak če gledaš da ne greš pod 3k, še kar gre, pod tem je pa povsem mrtev. Poraba 8,5l je pa tud sprejemljiva, glede na to da nikol ne gledam na porabo in dam pri pospeševanju nogo vedno v poden.

Pa sej tut pri prejšnji 106-ki in Puntotu ni blo takih problemov, v glavnem v obeh primerih sklopka, pa pri Puntotu še zavorna cev. Pri Puntotu sem bil en teden brez avta, da so zamenjali tisti potisni ležaj, vse skupaj pa 20 dni v dveh letih in pol, ampak je bilo veliko od teh nepotrebnih servisov.
Samo ta Punto je imel manjših/srednjih problemov tolko da je neverjetno, za nekatere sem bil še neumen da sem ga vozil na servis, zdej že vem da ne znajo nič popravit in najbolje da voziš dokler gre.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

GrimReaper je izjavil:

[
Samo ta Punto je imel manjših/srednjih problemov tolko da je neverjetno, za nekatere sem bil še neumen da sem ga vozil na servis, zdej že vem da ne znajo nič popravit in najbolje da voziš dokler gre.

Si pač najdeš boljši servis. Sam nisem imel 13 let nobenih čudnih problemov. Obraba in kaka nesreča ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sami ::

Glede Opla lahko rečem, da sem super zadovoljen, sem prvi lastnik Corse letnik 2007, avto ima 98.000km, redni servisi, ko je bil avto nov je imel le težave z električnim pomikom voznikove šipe (garancija), drugače brez enega problema....teraj tankaj=)
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Map ::

black ice je izjavil:

Map je izjavil:


Da se dotaknem še posta pred mojim, BMW pravi, da je vse dobro, dokler ne pije 2 deci na 100k km, kar se sicer meni zdi dosti.

2 deci na 100 000 km se ti zdi veliko?!


Napaka, ne vem, kaj sem razmišljal. Normalno je dobre pol litra na 1k km.

Pa če iščeš avto, ki ti bo dolgo služil, najdi voženega po avtocesti, ker tisto guncanje po slabih cestah in ustavljanje na semaforjih vsake 100m ni še nikoli bilo dobro za avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Map ()

akasa ::

Golf 4 1.9 tdi (110ks) 335k km uvožen iz nemčije... kar sm v 1 letu menjo: zadnja amortizerja, gumice na rokih, pa nosilce sovoznikove šipe (vse skup je pršlo 90€) + redni servis je biu narjen.. aja letnik je 99, rjav ni.. mašina pa še lepo teče, tut sklopka ne trese...

darkz ::

audi a4 1.8 98 ... mam ga že 7 let ko sm ga dobil je imeu 120k zdaj pa 230k... niti enkrat se ni pokvaru,.. le redni servisi in vse je ok... ;)

18Jerry18 ::

akasa je izjavil:

Golf 4 1.9 tdi (110ks) 335k km uvožen iz nemčije... kar sm v 1 letu menjo: zadnja amortizerja, gumice na rokih, pa nosilce sovoznikove šipe (vse skup je pršlo 90€) + redni servis je biu narjen.. aja letnik je 99, rjav ni.. mašina pa še lepo teče, tut sklopka ne trese...

A mogoče veš, če je turbina še prva?

akasa ::

ne to nevem, sicer pa če z avtom delaš lepo ti praktično nemore crknt (smrt za turbino je da, napimer iz avto ceste zapeleš pa guasneš oz. da se peleš v kak večji klanc pa takoj ugasneš, pa tut hladnga ni dobr tiščat v podn)

LJ4L ::

Priporočam VOLVO (model XC). Močen, varen, zdržljiv avto.

Lp

šernk ::

Vsak avto bo ob pravilnem vzdrževanju prišel do min. 20 let starosti oziroma 400k km (dizli skoraj 2x več)

problem je le da nekje od 100k km naprej nastajajo konstantni vzdrževalni stroški, kjer se vrtiš v začaranem krogu: najprej velik servis, nato menjava zavor, pa začnejo ležaji tenko piskat, ko se jih ravno rešiš bo odpovedal akumulator, sedaj imaš končno mir...nema smo že pri naslednjem velikem servisu in gredo amultizerji...imaš mir? Seveda postavi se na točko menjave zavor in začni znova >:D

umes bo pa seveda zagotovo še kaj drugega ustrelilo do tretjega velikega servisa :)

trenutno imam 13 let star avto z 180k km, nasledja odločitev kaj z njim bo ob prvih večjih stroških po 250k km, ker takrat bo vprašanje ali bo avto preživel do 400k km ali ne, če pač pri 250k km vložiš v obnovo podvozja 300€, ti mora to odplačat in ne da ga čez 1 leto prodaš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

A. Smith ::

TheJack je izjavil:

Audi A3 1.9 TDI (110), letnik 1998, prevoženih 235.000.

Zadnje čase težko vžiga (če je fajn mrzlo), nimam pojma zakaj.


Zelo verjetno so ti pocrkale grelne svečke. Gre za nekakšne grelce, ki ob mrzlem vremenu pred vžigom avtomatsko pogrejejo motor avtomobila. Te so pri dizlih bolj kot ne potrošni material in niso drage. Zelo priporočam, da jih zamenjaš!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

TheJack ::

A. Smith je izjavil:

TheJack je izjavil:

Audi A3 1.9 TDI (110), letnik 1998, prevoženih 235.000.

Zadnje čase težko vžiga (če je fajn mrzlo), nimam pojma zakaj.


Zelo verjetno so ti pocrkale grelne svečke. Gre za nekakšne grelce, ki ob mrzlem vremenu pred vžigom avtomatsko pogrejejo motor avtomobila. Te so pri dizlih bolj kot ne potrošni material in niso drage. Zelo priporočam, da jih zamenjaš!


Že preverjeno. Niso svečke. Prav tako še nismo ugotovili, kaj bi bilo, saj je za slabo vžiganje dizla možno ogromno razlogov, od pumpe, elektronike (dober članek je bil v predzadnjem AMS o tem) do kompresije. No ja, če se izkaže, da je slaba kompresija, bo vžiganje še najmanjši problem, saj bi to pomenilo, da je mašina odslužila. Za 235k bi bilo sicer to skrajno nenavadno, ampak never say never.
Bonis nocet, qui malis parcit.

GrimReaper ::

problem je le da nekje od 100k km naprej nastajajo konstantni vzdrževalni stroški, kjer se vrtiš v začaranem krogu: najprej velik servis, nato menjava zavor, pa začnejo ležaji tenko piskat, ko se jih ravno rešiš bo odpovedal akumulator, sedaj imaš končno mir...nema smo že pri naslednjem velikem servisu in gredo amultizerji...imaš mir? Seveda postavi se na točko menjave zavor in začni znova

To je res ja. Na srečo imam sam do 100k še nekaj let. V glavnem, ko bo na vsake pol leta ali manj na servisu, bo sigurno čas za menjavo.
Verjetno bo pa že prej zaradi drugih razlogov zamenjan. Ni mi sploh jasno kako imajo lahko eni isti avto 10 ali več let, sam ga imam v treh letih vrh glave.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Hayabusa ::

TheJack
Preveri akumulator.Sem imel ko je vrtel ("verglal") a ni vžgal.Ob zamenjavi akumulatorja je vžgal takoj.
Če avto dobro potegne & razvije končno hitrost & pospeški, po tem ni razlog kompresija.
Servisni onboard računalnik pokaže kaj ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

TheJack ::

Hayabusa je izjavil:

TheJack
Preveri akumulator.Sem imel ko je vrtel ("verglal") a ni vžgal.Ob zamenjavi akumulatorja je vžgal takoj.
Če avto dobro potegne & razvije končno hitrost & pospeški, po tem ni razlog kompresija.
Servisni onboard računalnik pokaže kaj ?


Akumulator je bil zamenjan. Spremembe ni. Avto leti kot raketa, bistveno bolje kot takrat ko sem ga dobil, ko je bil totalno zamorjen. Jaz sicer kakšne primerjave nimam (to je moj prvi dizel), ampak ko dam gas na avtocesti, je takoj 180 na števcu (v Nemčiji seveda, pri nas ni dovoljeno).

Na žalost ne vem, kaj pokaže računalnik, saj mi ga rihta en "domač" mehanik, h kateremu sem peljal, da bi zamenjal grelne svečke (tudi jaz sem bil prepričan, da je to). Povedal je, da so svečke v redu in da je napaka drugje. Kje, še ne vem, saj je sedaj pretoplo in avto itak v redu vžiga. Ko bo spet pritisnil mraz, bomo iskali naprej.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Half-Saint ::

Renault Megane 1.6 letnik 1998, prevoženih cca. 260.000km. Rjavita oba zadnja blatnika, zadnje amortizerje smo menjali pred pol leta, prejšnji teden komplet diske in zavore.

Mislim avto vozit vsaj še do izteka registracije, julija letos.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Map ::

H kakšnemu dobremu štromarju ga pelji pa ga naj priklopi na računalnik, moglo bi vse napisat. Pa tut dela nima dost, tko da pomoje ne bi nič računal.

TheJack ::

Najverjetneje bom to tudi naredil.
Bonis nocet, qui malis parcit.

detroit ::

Zheegec je izjavil:

detroit je izjavil:

Zheegec je izjavil:

pri 230k kar 2 turbini? resno?

Alfa 159, letnik 2006, okoli 250.000 kilometrov. Zamenjani vsi 4 ležaji, cev od turbine, 2x komplet zavore (diski, ploščice). večinoma se to šteje pod potrošni material sicer.
prej pa Alfa 145 letnik 2000, tudi zamenjani vsi ležaji in pa 2 senzorja. uradno je imel 300.000km, ko sem ga prodal, ampak po mojem sigurno še na 300k podlage :)



malce smo ga gnali:) zdj imam fiatovo turbino še dela hehe

Heh, gnali. Jaz imam isto 1.9 dizel motor, pa ima 170HP (torej dosti bolj obremenjena turbina), pa težji avto in tudi kdaj pritisnem na gas, pa če bi pri 200k Km menjal že 2 turbini bi popizdil :)
Kaj si gnal hladnega ali kako?


bolj vročega ustavljal, ga imam že več kot deset let ko sm bil še prepotenten mulac...očitno al kaj:P
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

jype ::

Nissan Micra iz 1993 je še vedno v uporabi pri sorodnikih (mislim, da ima danes okoli 300kkm, večino časa se avto vozi mrzel in na kratke razdalje). Vmes je zaradi mrzlega lota včasih crkoval motor, a se je na internetu našel "fix" in enkrat je bilo treba zamenjati črpalko za gorivo.

Ostali avtomobili niso dovolj stari, da bi lahko karkoli pametnega povedal, je pa trenutno videti, da vsak dobro vzdrževan avto brez težav dočaka takšno življensko dobo, pri čemer je glavna hiba predvsem znatno slabši varnostni standard starejših vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TheJack ::

jype je izjavil:

....pri čemer je glavna hiba predvsem znatno slabši varnostni standard starejših vozil.


Na tole sem včeraj pozabil, pa je bistveno. Avti si v zadnjih 30 letih napredovali v vseh pogledih, v varnosti pa najbolj. Nekje sem prebral (popravite me, če se motim), da je bilo v šestdesetih pri nas približno enako število smrtnih žrtev na cestah kot danes, pri čemer je danes na cesti nekajkrat več avtov. Marsikomu pade na pamet (tudi meni je), da bi si kupil starega MB W123 dizel in bi se vozil poceni in udobno. Pa bi si res upali s takim avtom vsak dan v službo (če ni ravno za vogalom)?
Bonis nocet, qui malis parcit.

theBill ::

Mazda Xedos 6, 1.6 110 km, letnik 1997, lastnik od 2006, takrat po števcu prevoženih 150k km. Opreme ima serijsko skoraj kot Laguna od Er333, razlika je le v ročni klimi :D

Lastnik sedem let in pol, trenutno prevoženih 270k km, parkiran zunaj pred blokom. Menjava olja in mali servisi delani na 10k km, avto je bil sproti vzdrževan, kar je bilo potrebno menjave se je zamenjalo, menjan večinoma potrošni material (razni končniki, ležaji, diski in ploščice, auspuh, gumi tesnila načeta zaradi starosti, akumulator,...). Pri 180k km zamenjani jermeni, vodna pumpa in kar zraven paše + sklopka, pri 250k km obnovljeni polosovini, pa enkrat menjan termostat, vsake 2 leti servis klime (menjava olja in plina), v kratkem me čaka menjava jermenov.

Na cesti me je pustil le enkrat, pa še to ni hotel vžgati zaradi napake alarma, ki je blokiral bencinsko črpalko. AMZS majster je po najdbi napake na hitro zvezal črpalko mimo alarma in avto je deloval normalno naprej.

Napake so, da pije olje že od nakupa, dober liter na 2000 km, in ga pač dotočim po potrebi na 1000 - 1500 km. Pušča mimo enega izmed tesnil, ker so na spodnjem delu mašine vidne kapljice olja. Zaenkrat smo menjali tesnilo pokrova ventilov, pa zgleda pušča tudi drugje, ker se poraba olja ni bistveno zmanjšala. Na dveh blatnikih ga je začela napadati rja, zaenkrat minimalno ampak se "baloni" počasi širijo. Popravilo bi stalo 300€+ in se enostavno ne izplača. Havba ima tudi nekaj lukenj od toče, prav tako je precej obutan ob straneh, blokovsko parkirišče pač.

Mehansko je avto super, vizualno malo manj, zanj ne dobim praktično nič (za podoben avto na avto.net z nastavljeno ceno 500€ ponujajo lastniku 300€). Namen ga imam voziti še 2 leti do izteka kredita, potem bom pa lažje pogledal za čim mlajšim.

Za vse tiste, ki pravijo koliko stane vzdrževanje starega avta pa da se stalno nekaj kvari - povprečni servis na 10k km (razen menjave jermenov in sklopke) me je s kakšnim manjšim delom (ležaj, končnik,...) prišel pri zasebniku precej manj kot 200€, kolikor pride osnovni servis pri uradnem serviserju, kamor je treba voziti nov avto.

Map ::

Konec koncev tudi novejši oz. novi avtomobili niso ravno zanesljivi. Sem slišal za primere, da se iz trgovine odpeljan Mercedes ni pripeljal do doma. Prijatelj je kupil novega Golfa 6 in mu je vsako zimo preskočila veriga na motorju, več let zapored. Avto je peljal na servis dvakrat in v garanciji, pa pač niso zrihtali ker bi delali na svoje stroške oz. so nekaj improvizirali, ravno do naslednje zime. Pa Audi A6, letnik 2007, star pet let obstal na cesti zaradi pretrganega jermena za vodno črpalko itd.

Če drugače avto dela, lahko v vsakem trenutku odleti jermen ali kak napenjalec, zato tudi novi avti niso "zihr".

GGGGG ::

Na trenutno 3 novih avtomobilih:

Pri prvem menjava hladilnika vode, komplet sistema za centralno zaklepanje, vpoklic in menjava mehanizma za ročno in zadnjih diskov.

Na drugem stalne težave z motorjem, menjava svečk, lambde, volana, cevi za hidravliko, aja, sem omenil težave z motorjem? :)

Na tretjem skurjena sklopka po 25000km, check engine lučka neznanega izvora.

Na zadnjem imam komaj 500km, ampak ne dvomim, da bo vsaj kakšna malenkost šla.

Razlika je v tem, da avto peljem na servis, vzamem nadomestno vozili in se vozim naprej. Če bi ostal na cesti pokličem asistenco pa je. So pa avtomobili kompleksne mašine in utopično je pričakovati, da ne bo čisto nič crknilo.

Mogoče je splošno prepričanje drugačno tudi zaradi ljudi, ki po forumih razlagajo kako nimajo nobenih težav z avtomobilom spodaj pa napišejo spisek stvari, ki so šle narobe :)

Ja super je moj avto, čist nobenga problema nimam, samo 2 turbini sem zamenjal, pa generalko na mašini so mi nardil, pa menjalnik je crknil, pa luči ne delajo ker je elektroniko skurlo pa... Ampak ja, super, brez enega problema :)
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
994594 (1384) Klemzz
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743125025 (90038) Spajky
»

IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13123247 (17709) miraldi
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615781 (10979) amigo_no1

Več podobnih tem