» »

Rabljen avtomobil

Rabljen avtomobil

1
2
3

-valvoline- ::

@stenikauz....Seveda je oprema v kurcu, kar je standard za VW, kjer vsako stvar doplačaš olala.....

Kaj pa rabiš na avtu zraven razen klime in servo? Jaz osebno nič. Mogoče še centralno zaklepanje če redno(ali občasno) peleš več oseb.Več kot je opreme noter(sploh pa elektronski drek) več možnosti je da se kej pokvari.

;-) ::

nakladas povej mi eno vecjo okvaro motorja ki me lahko doleti? ob rednih servisih z menjavo olja na 10k km mu nima kaj bit, jermena pa mi nebo vtrgalo ker ga nima:)

btw kit za obnovo menjalnika me stane 130eur in 1 dober dan dobre volje.
povej mi en del ki je drazji pri meni kot na golfu, sicer pa bv to raspravljat ker japonci ne rabijo ne delov ne mehanikov ;) to da so se ze mehaniki specializirali za vag pove samo to da jih je treba sraufat

krop ::

;-) je izjavil:

nakladas povej mi eno vecjo okvaro motorja ki me lahko doleti? ob rednih servisih z menjavo olja na 10k km mu nima kaj bit, jermena pa mi nebo vtrgalo ker ga nima:)

btw kit za obnovo menjalnika me stane 130eur in 1 dober dan dobre volje.
povej mi en del ki je drazji pri meni kot na golfu, sicer pa bv to raspravljat ker japonci ne rabijo ne delov ne mehanikov ;) to da so se ze mehaniki specializirali za vag pove samo to da jih je treba sraufat


+1
Sploh starejši Japonci so ultra vzdržljivi.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

nakladas povej mi eno vecjo okvaro motorja ki me lahko doleti? ob rednih servisih z menjavo olja na 10k km mu nima kaj bit, jermena pa mi nebo vtrgalo ker ga nima:)

btw kit za obnovo menjalnika me stane 130eur in 1 dober dan dobre volje.
povej mi en del ki je drazji pri meni kot na golfu, sicer pa bv to raspravljat ker japonci ne rabijo ne delov ne mehanikov ;) to da so se ze mehaniki specializirali za vag pove samo to da jih je treba sraufat

Ketna tudi ni 100% ziher,heh v tvojem primeru če ketna gre(pojavi se luft in potem motor ne dela v redu) je popravilo najmanj 700-800e,ketna + šponarji so tam 400-500e(mogoče še več).Podobno pri mercedesih,menjava ketne cca stane 700-1000e.Mercedesi ponavadi majo trojno ketno,pri dizlih ni takoh obratov in ketna zdrži 3x več kot na bencinskem avtu. Novejše corse npr so vse z motorjem na ketno ki pa ponavadi ne zdrži več kot 150.000km. Japonski avto je prava tempirana finančna bomba ki pač ne veš kdaj bo eksplodirala.xD Ko se pa kaj zgodi fajn je da maš ministrsko plačo vsak mesec na trr drugače zajeb.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

računalnik
sklopka
prej al slej zjahan motor ki žre olje
strgana ojnica
počen blok
zahinivi termostat ali spušča hladilna tekočina preden opaziš pa ti poči glava
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

Blinder je izjavil:

računalnik
sklopka
prej al slej zjahan motor ki žre olje
strgana ojnica
počen blok
zahinivi termostat ali spušča hladilna tekočina preden opaziš pa ti poči glava

Sklopka stane za Corollo 132,95€ garnitura. Pri VW Golf 4 stane 132,74€ torej sem že tu ceneje ampak potisnega ležaja pri VW pri LUK sklopkah ni v garnituri, kaj je dodatnih 8,39€. To je za SDIja.

Bognedaj da imaš TDI, ker potem pride sklopka 132,52 -pohvalno ampak avto ima variator in na forumih na spletu se kar vrstijo teme ko crkne variator, kaj prinese storške preko 400€.

Toliko o dragih delih =)

Zjahan motor, strgana ojnica, počen blok je pri vsakem avtu velik strošek, v takem primeru pride v poštev swap na 1.8 TS ;)

Valvoline ti si en velik troll že večkrat sem ti dokazal da so cene delov iste ali celo VW dražji ti pa še kar trobiš neumnosti kako so japonski deli dragi. Pokaži en primer, ker tako prerekanje brezvezno ne vodi nikamor.

Alessio983 ::

če hočeš da ti avto služi in nimaš stroškov z njim razen menjave filtrov in olja je ta dobra opcija ... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=451... (ni trenutno kakšnega pametnega )

Imam sam že 3 lete, v familiji imammo vsi micke ,dela BP ,in skoraj ne poznam nobenega da bi imel težave z mickami :)

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Blinder je izjavil:

računalnik
sklopka
prej al slej zjahan motor ki žre olje
strgana ojnica
počen blok
zahinivi termostat ali spušča hladilna tekočina preden opaziš pa ti poči glava

Sklopka stane za Corollo 132,95€ garnitura. Pri VW Golf 4 stane 132,74€ torej sem že tu ceneje ampak potisnega ležaja pri VW pri LUK sklopkah ni v garnituri, kaj je dodatnih 8,39€. To je za SDIja.

Bognedaj da imaš TDI, ker potem pride sklopka 132,52 -pohvalno ampak avto ima variator in na forumih na spletu se kar vrstijo teme ko crkne variator, kaj prinese storške preko 400€.

Toliko o dragih delih =)

Zjahan motor, strgana ojnica, počen blok je pri vsakem avtu velik strošek, v takem primeru pride v poštev swap na 1.8 TS ;)

Valvoline ti si en velik troll že večkrat sem ti dokazal da so cene delov iste ali celo VW dražji ti pa še kar trobiš neumnosti kako so japonski deli dragi. Pokaži en primer, ker tako prerekanje brezvezno ne vodi nikamor.

Vprašaj kolk stane električna pumpa za bencin,cinšpula,štarter,karoserijski deli(glede tvojih vozniških izkušnjah pravgotovo najbl pomembna kategorija hehe xD).Rabljenih delov za japonce praktično ni,za evropskih maš na vsakem odpadu. Evo simpl primer za moj a4 sem dal 50e za vrata in 50e za blatnik original barva kot je moj avto,nič se ne pozna.Zdej pa hipotetično probi poiskat vrata in blatnik za tvoj avto(v barvi itak ni šans tako da gre še ene +200-300e za štrihanje). Noben me ne more prepričat da japonc ni vsaj 5x dražji skozi leta kot pa naziwagn. Še dobr da maš bencinarja,deli za japonske dizle majo takšnih cen k da so izdelani iz zlata in platine,za štarter za carino 2.0d l.99 je kolega pred nekaj let plačal 400e(pripeljal so mu rabljenega iz nemčije,novi je stal prek 700e).lol
Avto je seveda potem takoj prodal,in prisegel da japonca ne vzame več.
:D

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Kaj za vraga boš pa na japoncu menjal takega da sploh hočeš iskat dele iz odpada ?

Kar se bremz tiče dobiš vse v trgovinah, na ebayu pa že originale ali kopije pocen dobiš.

Poišči kakšen dober alternator za ta tvoj nacivagn pa je cena tudi astronomska. Ali pa regulator tlaka na bosch pumpi ki odleti dok si rekel keks in potem vžiga v prvo samo ko je hladen etc.
Da ne govorim o ponarejenih xenon lampah ki so še vedno 100€ na komad etc.

Če hočeš luxuz boš plačal luksuz. Drugače pa si dobi kakšnega megana l.99 za 300€ ali še manj. Pa furaj dok ne krepne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Spodobnega megančka z klimo l.98+ ne dobiš za manj k jurja,pa še celi pirav bo,zelo slabi pleh.
p.s. konkretno za moj a4 1.9tdi do l 2001 90km bosch pumpa se giblje 50-100e,turbo 50e,štarter 50e,alternator 30e(vse rabljeno seveda),če si pridn veš kam iskat in sam dol pobrat dobiš pol ceneje al pa zastojn. xD
Štarter in alternator mam v rezervo,paše iz golfa 3(kupu sem jih za vsak primer dal sem 50e za oba še ko sem furu ex 3jko ene 3-4 leta nazaj) vse se da ponucat če bo treba. hehe.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

En tule megan je bil za 700€
Nič zarostan
+ klima
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

Vprašaj kolk stane električna pumpa za bencin,cinšpula,štarter,karoserijski deli(glede tvojih vozniških izkušnjah pravgotovo najbl pomembna kategorija hehe xD).Rabljenih delov za japonce praktično ni,za evropskih maš na vsakem odpadu. Evo simpl primer za moj a4 sem dal 50e za vrata in 50e za blatnik original barva kot je moj avto,nič se ne pozna.Zdej pa hipotetično probi poiskat vrata in blatnik za tvoj avto(v barvi itak ni šans tako da gre še ene +200-300e za štrihanje). Noben me ne more prepričat da japonc ni vsaj 5x dražji skozi leta kot pa naziwagn. Še dobr da maš bencinarja,deli za japonske dizle majo takšnih cen k da so izdelani iz zlata in platine,za štarter za carino 2.0d l.99 je kolega pred nekaj let plačal 400e(pripeljal so mu rabljenega iz nemčije,novi je stal prek 700e).lol
Avto je seveda potem takoj prodal,in prisegel da japonca ne vzame več.


Za karoserijske dele bo poskrbela zavarovalnica ker ne vozim pijan :) Drugače pa ajde točno za mojega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=288...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=377...

2 iz nenada, 2 sta še temnejše barve, iz Izole vozi diler po imenu Brane (mogoče kdo pozna) dele iz italijanskih in avstrijskih odpadov za đabe.

Kupil sem že zadnji odbijač za 40€ in prednji podaljšek odbijača ki pa je res bil drag 50€.

Nov odbijač prednji - 118€
Nove vezna 107€
Za prednje + zadnje zavorne ploščice sem dal manj kot 100€ in sam menjal. Pomoje podobno stane na VW.

Neglede na vse si en velik troll brez podlage, primerjava kdo dobi cenejši zbutan del v barvi avta ni na nivoju. Pokaži mi kje stane carinin štarter 700€ ? Google reče 5x manj ;) Kaj misliš da bluziš kakim kmetom ki nimajo interneta ?

z00s ::

Pozdravljeni.

Da ne odpiram nove teme, bi kar tu vprašal. Kupujem rabljen avto, Citroen Berlingo, 2003, 2.0 Hdi, 150.000km. Zanima me nekaj glede mašine. Ko sem se peljal se je dogajalo, da ko sem spustil plin (impulziven odmik noge s stopalke za plin), da je avto cuknil, pa me zanima, ali je to za "stare" diesel mašine normalno, ali to pomeni, da bo motor moral na kakšno popravilo? Torej, kaj pomeni, če avto cuka, ko na hitro spustiš plin?

Za hitre odgovore se zahvaljujem.

lp,Z

;-) ::

Odvisno kako cukne, ali "zaziba" motor ali cukne da potegne kao. Mislim da ni nič večjega mogoče zaziba motor in je nosilec motorja, naš pežo partner 2.0 HDI je isto pocukaval. Ima jih okoli 360.000 in je motor še ok-sicer glasen kot traktor ampak zanesljiv.

Večje probleme imajo ti avti z zadnjimi mostovi/torzijo, kar pripravi denar za obnovo če boš kupil rabljenega.

edit: naš v 100.000 ali celo več ni videl nafte, samo kurilno in olje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Pyr0Beast ::

Vsem citroenom poglej zadnje preme - če so kolesa postrani - pripravi ~500€
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

cordoba ::

Lp. Rabil bi nasvet za nakup avtomobila do 1000 eur. Lahko npr od 500 do 1000. Želje so, da je bencin in pa ne rabim močnega avtomobila. Npr od 70 do 90 konjev. Lp

;-) ::

civic bingo

šernk ::

Kaj kvalitetnega izjemno težko za ta denar. Smo pred 4 leti iskali avto za 500€, zaključek po 2 tednih iskanja in parih ogledih je bil, da je bolje biti brez avta kot pa s takim za 500€. Vsi avti v tem razredu so dobesedno roba za na odpad in nikamor drugam.

morda kaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...

ampak te zadeve so povečini vse zjahane, čeprav izgledajo dobre, malce bolje ohranjen avto pride takoj 1500€, 500€ stroškov na takšnem avtu za servis moraš računati pa v ceni. ogled takšnih avtov je pa obvezno z nekom, ki se spozna, ker drugače te kakšen luft v volanu stane tudi še enkrat toliko kot je bil avto, da ne govorim da so bili takšni avti lahko konkretno razbiti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

Kaj kvalitetnega izjemno težko za ta denar. Smo pred 4 leti iskali avto za 500€, zaključek po 2 tednih iskanja in parih ogledih je bil, da je bolje biti brez avta kot pa s takim za 500€. Vsi avti v tem razredu so dobesedno roba za na odpad in nikamor drugam.

morda kaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...

ampak te zadeve so povečini vse zjahane, čeprav izgledajo dobre, malce bolje ohranjen avto pride takoj 1500€, 500€ stroškov na takšnem avtu za servis moraš računati pa v ceni. ogled takšnih avtov je pa obvezno z nekom, ki se spozna, ker drugače te kakšen luft v volanu stane tudi še enkrat toliko kot je bil avto, da ne govorim da so bili takšni avti lahko konkretno razbiti.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=601...
za 200-300e dobis solidnega do odličnega korejca z klimo ki ni nič slabši k evropski modeli. Korejci l.97-2000 so praktično zastojn in odličen nakup,rezervnih delov kok češ na vsakem vogalu. Daewoo pa sploh,saj paše skoraj vse od opla,motorji praktično neuničivi.
Še par zanimivih:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=609...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=610...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=604...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=612...

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Ja morda še kakšen hyuindai, samo ne mi nakladat o daewoojih, so zastonj...ampak rezervnih delov NI, pa naj paše gor kar hoče, dokler se nič ne lomi je vse ok, potrošni material se še kaj dobi, samo ko pride do kakšnega specifičnega dela, potem pa pojdi veselo na delo to zadevo iskat za mali denar. Seveda boš ti tudi trdil da je tega polno po odpadih...tu se pa zadeva zaključi, ker na odpadu v zadnjih 4ih letih še za en avto nisem dobil ene uporabne stvari, začnemo lahko pa pri 4ih enakih železnih platiščih 14 col, ko si misliš da je teh stvari kar želiš...aha samo v info...nisem jih dobil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Vrjetno si jih hotel zastonj.

Komot ti zrihtam 4 enaka 14col platišča, samo povej razmak med vijaki in sredinsko luknjo.

šernk ::

hvala ne rabim več, dovolj je da mi poveš na katerem odpadu so tako odlično založeni, da bom vedel kam klicat naslednjič, ker trenutno je bilo od senzorjev hitrosti, luči, ekspanzijskih, cevi in kaj vem kaj še vse...bolj ali manj bogo. Ali si dobil v slabšem stanju od tvoje zadeve, ali pa sploh nisi dobil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Feštanj, Kajzer, največ stvari pa dobim če rečem folku ki se ukvarja z odkupom in preprodajo odpadnih kovin ;) Svašta.

-valvoline- ::

Za daewoo in hyndai do l.2000 pa res dobiš vse,če ne na odpadu pogledaš na avtonetu karambolirana in vozila po delih.Na bolho maš tut kok češ,salomonov oglasnik je tudi povn oglasov za korejcev po delih.

šernk ::

ja ampak tej deli so večinoma vsi zanič in neuporabni, tebi je zadeva odpovedala pri 150k km, drugi avto jih ima 200k km in takšno zadevo bi ti stavil gor? prej ali slej bo tudi odletelo in imaš potem dvojne stroške s servisom (niso vsi sam svoj mojster). meni je recimo ekspanzijska popokala, imel sem 3 rabljene ekspanzijske v rokah, pri prvi je odletel nosilec ko sem jo snemal iz avta, drugi dve sta pa bili enako popokani (rabljena 10-15€, nova 25€) in kar porabiš še denar za prevoz si pogosto na ceni nove zadeve.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Hja, ni nujno, da je vse isto poškodovano. Mogoče si s svojim avtom kam zadel in je zato poškodovano, ni nujno, da bo na drugem avtu isto.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

ja ampak tej deli so večinoma vsi zanič in neuporabni, tebi je zadeva odpovedala pri 150k km, drugi avto jih ima 200k km in takšno zadevo bi ti stavil gor? prej ali slej bo tudi odletelo in imaš potem dvojne stroške s servisom (niso vsi sam svoj mojster). meni je recimo ekspanzijska popokala, imel sem 3 rabljene ekspanzijske v rokah, pri prvi je odletel nosilec ko sem jo snemal iz avta, drugi dve sta pa bili enako popokani (rabljena 10-15€, nova 25€) in kar porabiš še denar za prevoz si pogosto na ceni nove zadeve.

Če je novi del 25e pa ja nauš starga kupoval.Najbolj pomembni deli okrog motorja,menjalnik,karoserijski deli itn to se kupuje rabljeno,ker je novo predrago.Če ti je poknala ekspanzijska posoda lahko da je tesnilo glave prepihano,zaštekan mehanski termostat(ali termostikalo) itn. Nena to poči kar tako. Upam da si preveril če je vse ok z mašino.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

ni nujno ne, je pa na VSAKEM (!) avtu določeno število napak, ki so praktično serijske in tiste zadeve iskat na odpadu...lažje je zadeti sedmico kot pa dober kos.

pustimo ob strani če zajahaš robnik ali razbiješ cel avto vendar pri avtu za 500€ je dobro iskati avto s poceni rezervnimi deli in da so slednji tudi na voljo, ker ko pelješ zadevo na servis ti ne morejo iz odpada vgraditi notri zadeve, druga možnost je pa čakanje po teden dni in več na rezervni del.


Če ti je poknala ekspanzijska posoda lahko da je tesnilo glave prepihano,zaštekan mehanski termostat(ali termostikalo) itn. Nena to poči kar tako. Upam da si preveril če je vse ok z mašino.


dont worry, be happy, pač problem v sami konstrukciji posode, kaj hočeš;)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

-valvoline- ::

Preveč posplošuješ.Če je rabljen del ok normalno delujoč in brezhiben ne vidim zakaj bojazni da ne bi delovalo.Pri tastarih daewoojih in accentih pa sploh ker se res praktično nič ne kvari,morda kšna bencinska črpalka in cinšpula,menja se v 15ih minutah.Če vsaj malenkost znaš sam neki zrihtat in pošravfat brez problema vse sam zamenjaš-popraviš.

šernk ::

1. koliko jih zna zamenjat bencinsko črpalko?
2. koliko ljudi sploh ve kje se nahaja bencinska črpalka in kako do nje dostopat?
3. koliko ljudi je sposobnih samih ugotovit, da je crknila bencinska črpalka? 4. koliko ljudi je samih sposobno ugotovit ali je rabljen del OK ali ne?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

1. koliko jih zna zamenjat bencinsko črpalko?
2. koliko ljudi sploh ve kje se nahaja bencinska črpalka in kako do nje dostopat?
3. koliko ljudi je sposobnih samih ugotovit, da je crknila bencinska črpalka? 4. koliko ljudi je samih sposobno ugotovit ali je rabljen del OK ali ne?

1 in 2 dobrih 50% moških,3 in 4 20%,za dijagnozo pač prpelješ mehanika ali nekogar ku se zastopi.
:D8-)

amigo_no1 ::

Za 3: če nisi popolnoma gluh slišiš na začetku, ko daš kontakt (preden verglaš), če se črpalka zbudi ali ne.

energetik ::

šernk je izjavil:

ja ampak tej deli so večinoma vsi zanič in neuporabni, tebi je zadeva odpovedala pri 150k km, drugi avto jih ima 200k km in takšno zadevo bi ti stavil gor? prej ali slej bo tudi odletelo in imaš potem dvojne stroške s servisom (niso vsi sam svoj mojster). meni je recimo ekspanzijska popokala, imel sem 3 rabljene ekspanzijske v rokah, pri prvi je odletel nosilec ko sem jo snemal iz avta, drugi dve sta pa bili enako popokani (rabljena 10-15€, nova 25€) in kar porabiš še denar za prevoz si pogosto na ceni nove zadeve.

Vsaj za Hyundaia se dobi praktično kar hočeš - original del. Pred kratkim sem kupoval nekaj delov za Accenta '97 - še celo na zalogi so imeli vse, kar sem rabil (antena, stikala za luč pri vratih, nosilci stabilizatorja in podobno). Še drago se mi ni zdelo. Če naročiš, pa itak dobiš VSE.

amigo_no1 ::

Kje si kupoval ?

energetik ::

šernk ::

debata je tekla o daewoo, hyundai je druga zgodba in na servisu ti bodo vse dele dobili, samo ne čudno gledat zakaj je sosed menjal roko za 100€, ti pa za 200€ (cene so naključne)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Panalitik ::

Da ne odpiram nove teme, bi samo prašala če se splača kupiti golfa 1.6, letnik 2001 z 190.000 kilometri?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=627...

Blinder ::

golf je pač. 1000€ dražji od ostalih ob nakupu. ob prodaji dobiš zanj 500€ več. Tako da je realna zguba 500€ recimo.
Nekateri za ta denar majo rajši 2 leti mlajšo astro. nekateri 6 let mlajšo renault thalio. nekateri 5 let starejšega subaru justy. Zato boš dobila nasprotujoča mnenja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

RejZoR ::

VW-ji so imo precenjeni samo zaradi trapaste značke. Sam kadarkoli dam še kakšen evro in raje vzamem nekaj korejskega ali japonskega, vsaj veš zakaj si plačal kakšen dodaten evro...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

-valvoline- ::

Panalitik je izjavil:

Da ne odpiram nove teme, bi samo prašala če se splača kupiti golfa 1.6, letnik 2001 z 190.000 kilometri?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=627...

1.6 je sicer ok mašina,vendar VWjevih bencincev se raje izogibaj.VW se kupuje izključno tdi. Če kupuješ bencinarja raje opel ali ford.

IL DIAVOLO ::

Če kupuješ golfa, je najboljša izbira 1.9 TDI...zelo zmogljiv avto, ki malo pije.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Oba sta ostala v letu 2004, ko so nehali delati 1.9 TDI.

Blinder ::

?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

Valvo, IL DIAVOLO & ostali wv uberwagen fanboyi.

IL DIAVOLO ::

amigo_no1 je izjavil:

Oba sta ostala v letu 2004, ko so nehali delati 1.9 TDI.


Saj pa kupuje rabljen avto :))

Zgodovina sprememb…

Alenn ::

IL DIAVOLO je izjavil:

Če kupuješ golfa, je najboljša izbira 1.9 TDI...zelo zmogljiv avto, ki malo pije.

ne prodajaj bučk, golf z 1.9 tdi NI in NIKOLI nebo "zelo zmogljiv avto". In tudi ne pije tako "malo" glede na to kaj da iz sebe!

Alenn ::

drugače pa 2700€ za 12 let starega bencinskega obtolčenega golfa je občutno preveč. Par primerov kaj dobiš za ta denar če iščeš bencinarja:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=647...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=639...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=647...
+
razni clioti in puntoti stiloti in megani..
itd

Bistvo je da dobiš kar nekaj let novejši avto, ki je bistveno bolje ohranjen in ni razbit in ima po možnosti precej boljše bencince kot je VWjev 1.6.

krneki0001 ::

mah meni je golf zelo dober za vozit. menjalnik, nastavitev pedal, volan, vse kot je treba, kar je meni najbolj pomembno.
toyota, kia, slabo nastavljen gas pri bencincih.
honda - grob menjalnik
renault - slab menjalnik. pa megane 1.6 ima nastavitev pedala od gasa varianta on-off, za znoret

nevem kaj ste tok mahnjeni na zanesljivost. če se kej pokvari se popravi in gas dalje. važni so užitki v vožnji :P


Ti povem, zakaj smo mahnjeni na zanesljivost, ker smo nekoč imel lahko samo stoenke, jugote in golfe in nič od tega ni bilo zanesljivo. Vse je bilo treba šraufat, golfe takrat sicer najmanj, ampak stoenka niti ni bila dosti za njim. Pa ker smo potem imeli lahko cliote in devetnajstke in golfe 3, ki jih je tudi bilo treba šraufat. Ko so enkrat subaruji prišli sem, sem dobil pa prvič v roke ato, ki je imel (avto iz leta 1985) servo volan, centralno zaklepanje, elektro stekla spredaj zadaj in elektro ogledala pa štirikolesni pogon serijsko. In to za ceno golfa. Po vzdržljivosti se je pa vsak avto, ki sem ga do takrat vozil, skril proti temu tanku od avta.
Mene je subaru s tem avtom že takrat prepričal, zato jih vozim še danes. Pa priznam, da ni več take kvalitete kot je bila nekoč, vseeno pa je daleč naprej od večine avtov VAG grupe.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Uporabnik ::

Kakšne pa so kaj izkušnje z npr. Mercedes-Benz A-Razred A 140 letnik okol 2000. Je to še prebavljivo, ali si že na poti nenehnih servisov? npr: Primer

krneki0001 ::

Ni problem toliko v avtomobilih kot v uporabnikih le teh.
Večina avtomobilov zdrži zelo dolgo, vendar ob rednem vzdrževanju (eni ga imajo več, drugi manj), vendar je zelo pomembno redno servisiranje.

Problem je v uporabnikih teh avtomobilov in denarju, ki ga imajo. Recimo za servis je predvidena menjava hladilne tekočine in termostata. Seveda, ker bi radi malo prišparali, rečejo, tega pa ni treba menjat, sej dela. In tako se dogaja za mnogo stvari pri avtomobilih in na koncu nekdo tak avto kupi. Ker v avtu tega zamenjali niso, osebku pa to crkne, potem pljuva po znamki, kok je zanič. In to velja za vse znamke.

Če kupuješ, kupi od lastnika, ki je avto nekaj časa imel, pri nakupu oceni lastnika, če je res, kar govori. Pa naj besede še podkrepi s kakimi računi in če ima vse račune (servisna knjižica nima več pomena, ker jo povsod lahko ponaredijo, izpis računov pa malo težje - se pa tudi to da narediti), potem veš kaj je bilo vse z avtom in lahko oceniš, če je za kupit ali ne. Če pa nič nima in nalaga, pa ceno pač zbiješ za polovico. Če ni pripravljen prodat, greš pa drugam, saj se pleha ogromno prodaja dandanes.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup Passat-a l. 2006

Oddelek: Na cesti
373637 (2761) -valvoline-

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33138042 (31427) bluefish
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10014931 (10905) vorantz
»

Avto za manjše pare

Oddelek: Na cesti
363160 (1945) chucki
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12220774 (18383) amigo_no1

Več podobnih tem