» »

Rabljen avtomobil

strani: « 1 2 3

kronos_10_ ::

Rabil bi pomoč glede nakupa avtomobila..vaša mnenja in nasvete.
gledam za za rabljen avtomobil tja do največ 4500evru...po možnosti raje manj.
Tako gledal sem naslednje avtomobile in sicer: golf4, alfa147, fiat stilo, reanult megane, audi a3. Tko nekje zdaj upam da veste približno kak avtomobil hočem. Upoštevajte tudi to da bom tudi malo poštimu avto in sicer večje gume in platišča, luči, tatemnil stekla, ozvočenje, čip tuning...glejte tud to kateri avtomobil bi bil najboljši za tovrstne predelave.
Men osebno mi je najboljši alfa147 1,9 jtd 116km...in golf 4 1,9 tdi.
Sam alfa da baje ful drago vzdrževanje in usi do sedaj so mi rekli da je boljš uzet golfa kot pa alfo...okrog fiata same slabe pripombe. Ostane še audi ki pa tudi ni slab sam je dražji od golfa.

In kr sm se jst zanimu glede golfa...da imajo golfi 116km in 131km comorel funkcijo..ne vem če sm prow napisu in ostali modeli s 110km, 100km in 90 km pa brez te funkcije...torej kaka je razlika? katerega se splača najbolj kupit če se upošteva dejstvo da bo motor čipiran.
ali je res da so modeli s 90km, 100km in 110 km motor celotno isti samo računalnik ima naštimano drugačno moč...torej če čipiram 90km ali pa 110 km golfa bo moč na koncu ista???
Hvala za ogovore.

-valvoline- ::

Če že golf4 potem izklučno 90ks do l 2001 z navadno boš crpalko,ima navadno turbino ki je praktično neuničljiva,110ks in 130ks imajo varijabilno ki se pogosto kvari. Pumpe duze in common rail golfe pozabi,drago vzdrževanje ob večjih okvarah in preveč elektronike.

black ice ::

kronos_10_ je izjavil:


Men osebno mi je najboljši alfa147 1,9 jtd 116km...in golf 4 1,9 tdi.
Sam alfa da baje ful drago vzdrževanje in usi do sedaj so mi rekli da je boljš uzet golfa kot pa alfo...okrog fiata same slabe pripombe.

Vzemi Alfo, za isto ceno dobiš novejši model z več opreme. Golfi imajo popolnoma nerealne cene, 4500€ za 10+let star avtomobil brez avtomatske klime in prevoženih 200+kkm. Ne hvala.

Glede vzdrževanja je vse skupaj lari-fari. JTD motorji oz. Fiatovi dizelaši so zadnjih nekaj let zelo cenjeni, med drugim jih tudi Opel vgrajuje v svoje avtomobile.

Tudi jaz sem pred odločitvijo Nemec ali Italijan. En kolega ima Fiat Bravoja (ista osnova kot AR 147), drug kolega ima AR 156 in tretji 166. Vsi brez večjih pripomb. Izpostavim lahko samo tole, da Italijani ne posvečajo toliko pozornosti na tiste nepomembne detajle (recimo črički v armaturki - rešiš z zamenjavo gumijastih podložk). Drugače se AR definitivno bolje pelje kot katerikoli Golf 4 (moj trenutni avto).

Prednost Nemca je v tem, da dobiš poceni nachbau dele.

PS: Če avta ne servisiraš na predpisane intervale in ga mrzlega siliš v visoke obrate lahko nabaviš tudi tank, in ti bo tudi ta slej ko prej crknil.

;-) ::

147 JTD prav fletno se pele in vse, golfi kot že povedano so precenjeni, a3 isto-sem ga sam imel in je krš od avta. Škoda da nisi japoncev dal na seznam.

Blinder ::

comorel funkcijo :)
100 115 in 130 imajo pumpa-injektor - drugačen vbrizg goriva, konkurenca common railu.
pri nobenem od teh ni razlika samo v elektroniki. imajo tut hardver drugačen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

kronos_10_ ::

Men je sodelavec reku da alfe so samo za do 250k kilometrov..in da tdi motorji so večni.
Je pa res da so alfe od letnika 2000 naprej precej boljše.
Še neki ma zanima glede alfe...zakaj ima alfa samo 8 ventilov? A je velika razlika če ima avto 8 ventilov al pa 16?

-valvoline- ::

Če dobiš golfa4 od 1vega lastnika 98-2000 1.9tdi 90ks z 200-250tkm za 3-4kE je odličen nakup. 4kice majo res trpežno pločevino, avto star 12-13let nikjer nobene pikice rje gor.Mašina pa itak 1.000.000 najmanj če je pravilno vzdrževan. Mam audi 1.9tdi l96 66kw(90ks) z 310.000km kupu sem ga spomladi motor je kot nov,ne moreš verjet da kapljice olja ne porabi na 10tkm.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

kronos_10_ je izjavil:

Men je sodelavec reku da alfe so samo za do 250k kilometrov..in da tdi motorji so večni.

Koliko AR je dal skozi?

Binji ::

Večina Alf na naših cestah ima več kot 250k km.. samo pri dosti se ne ve, da jih ima več... ;)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

;-) ::

kronos_10_ je izjavil:

Men je sodelavec reku da alfe so samo za do 250k kilometrov..in da tdi motorji so večni.
Je pa res da so alfe od letnika 2000 naprej precej boljše.
Še neki ma zanima glede alfe...zakaj ima alfa samo 8 ventilov? A je velika razlika če ima avto 8 ventilov al pa 16?

Kje pa dela tvoj sodelavec pa kje spi da govori take bedarije ?
8 vs 16 ventilov ni nobena pomembna informacija za kupca, z obema avtoma se boš peljal imajo pa 8v ponavadi več navora v nižjih obratih 16v v višjih obratih.

Alfe imajo lepo obliko, dobiš novejšo za ta denar ki gledaš in več opreme, da notranjosti ne omenjamo-alfa zmaga na celi črti. So tudi bolj zabavne za peljat in hvaležne ob dobri negi.

Je pa res da z Alfo neboš pridobil takega statusa kot z Golfom pred sosedi, prijatelji in mimoidočimi (sploh takimi kot je uporabnik valvoline, ki ga zgleda VAG koncern plačuje da po forumu ponuja njihove avtomobile, ostale pa kot da jih ni)

Binji je izjavil:

Večina Alf na naših cestah ima več kot 250k km.. samo pri dosti se ne ve, da jih ima več... ;)

Tako je.

rxd7 ::

Binji je izjavil:

Večina Alf na naših cestah ima več kot 250k km.. samo pri dosti se ne ve, da jih ima več... ;)

Bo kar držalo. Običajno se ob uvozu kilometri zbijejo nekje na polovico (magičnih 120-130k km). Sem imel takšno izkušnjo.

nebivedu ::

Na vseh avtomobilih se zbija kilometre na 130.000, zato, ker smo slovenci mahnjeni na te kilometre in se tak avto še splača kao kupit.

Drugače pa za alfe velja, da 80% jih še stoji na cestah, ostale so pa že odvlekli do mehanikov ali z drugimi besedami namesto Alfa romeo beri Attencione Ribato.
Z400 (X5650,24GB ram,250GB SSD, 2x 500GB WD Black, 2x nvidia quadro 2000)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

kronos_10_ je izjavil:

Men je sodelavec reku da alfe so samo za do 250k kilometrov..in da tdi motorji so večni.
Je pa res da so alfe od letnika 2000 naprej precej boljše.
Še neki ma zanima glede alfe...zakaj ima alfa samo 8 ventilov? A je velika razlika če ima avto 8 ventilov al pa 16?

Kje pa dela tvoj sodelavec pa kje spi da govori take bedarije ?
8 vs 16 ventilov ni nobena pomembna informacija za kupca, z obema avtoma se boš peljal imajo pa 8v ponavadi več navora v nižjih obratih 16v v višjih obratih.

Alfe imajo lepo obliko, dobiš novejšo za ta denar ki gledaš in več opreme, da notranjosti ne omenjamo-alfa zmaga na celi črti. So tudi bolj zabavne za peljat in hvaležne ob dobri negi.

Je pa res da z Alfo neboš pridobil takega statusa kot z Golfom pred sosedi, prijatelji in mimoidočimi (sploh takimi kot je uporabnik valvoline, ki ga zgleda VAG koncern plačuje da po forumu ponuja njihove avtomobile, ostale pa kot da jih ni)

Binji je izjavil:

Večina Alf na naših cestah ima več kot 250k km.. samo pri dosti se ne ve, da jih ima več... ;)

Tako je.

Ma kaksen status,to je dejansko preverjen avto. To da ti ne znaš kupit rabljen avto je izključno tvoj problem,znamka nima veze z tem.Audi(VW) pač ne zna bencinca naredit to je dejstvo,zakaj si sploh šel a3 bencinarja kupovat ko se ve da je navadn klump.VW se kupuje izključno dizel.Če hočeš bencinarja pa Opel(in ostali).Je pa res da težko dobiš odlično ohranjenega VW tdi ker je takoj vse prodano v 15ih minutah,folk se dobesedno tepe za VW TDI,golf,audi,passat gre za med.
Zarad statusa ane. xD

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

to sicer drži. Passata prodaš takoj, pa čeprav je nastavljena cena visoka. Ampak to ne pomeni, da so dobri :)
Drugače pa sem že vozil Golfa in par Audijev (najdražji je bil okoli 150k+ eur) in kar se tiče veselja pri vožnji Alfa preprosto zmaga (no pri 150k eur pa ferrari :)), kar se tiče udobja so pa razni višji Audiji kar dobri. A7 sportback je recimo zelo udoben.
Drugače imaš pri večini Alfi iz uvoza težavo, da so preveč prevrtene nazaj in je potrebno takoj delati velik servis. Kolega je kupil Alfo 166, ki naj bi imela 150k km, je pa ugotovil, da jih ima že preko 450k. Sicer mu po 100k še vedno dobro služi, ampak če pa ne bi servisa takoj delal bi lahko bilo pa drugače...
JTD motorji so pa super, če so vsaj približno redno vzdrževani. Sam delam sicer servise na 20-25k km, čeprav naj bi jih na 30k. Prejšnji JTD je pri 300k km+ še lepo lavfal, sedanji pa pri 180k tudi brez težav :) jeeee.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Aston_11 ::

Ste se pa hitro oddaljili od teme, kjer bi rad avtor kupil avto za 4 jurje, na konkurenco za 150 k.

_IKE_ ::

@KRONOS: jaz pa ti svetujem nekaj drugega.....namesto vložkov v avto ( širše gume, spojlerji , tuuning ) finance za te predelave, raje nameni za nakup običajnega a mlajšega vozila z manj prevoženimi km...

Buggy ::

jep se strinjam...s cipanim avtom in poleplenim s plastiko ne bos nic bolj zazigal se posebaj v golfu nikakor ne :D

ko te bo pa minilo bo pa ze prepozno ..upostevaj nasvet in raje kupi manjsi avto ce ga resnicno rabis ostalo pa rajsi zapravi kakorkoli drugace kot pa na plastiki, kicu in ostalih bedarijah.

kronos_10_ ::

Torej kot kaže se priporoča raje alfa?
sej tudi meni je osebno bolša alfa 147 kot pa golf4.
Še neki bi me zanimalo..ma zdej ne vem če bi recimo kupavu alfo 147...a bi blo bolš da uzamem s tremi vrati in športnim podvozjem al s 4 vrati in brez športnega podvozja?..jst bi zelo rad imel obe stvari samo se ne da..a se športno podvozje res močno pozna?

_IKE_ je izjavil:

@KRONOS: jaz pa ti svetujem nekaj drugega.....namesto vložkov v avto ( širše gume, spojlerji , tuuning ) finance za te predelave, raje nameni za nakup običajnega a mlajšega vozila z manj prevoženimi km...

Hja to bi blo najbolj logično..sam kej češ še mlada nora pamet :)

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Kupi felge+dobre gume in to je to.
Za razne spojlerje in take bedarije je škoda keša.

Avtoakustiko pa se da precej poceni zrihtat.
Ojačevalec+woofer =100eur pa 200eur radio.
Da ne boš šel kupovat za 300eur ojačevalcev pa to...

Čipirat se pa kr splača.

Vsekakor pejt do avta z mehanikom al pa pelji do mehanika pred nakupom.
V SLO je nacionalni šport prevrtavanje km.

Drugač pa redno delat servise, vsaj 1x letno menjat olje/filtre.
Ok pr alfi se boš mogu še navadit menjat sprednje roke precej pogosto.
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Veron ::

osebno imam 147 (2007) 3vratna, meni lepša kot 5vratna, ampak so vrata res dolga, tko da na kakem ozkem parkingu kar s težka prideš vn, no mal se pomatraš pa gre : )

imam pa 1.9jtdm (120), slovensko poreklo (dokaj redkost pri rabljenih, posebaj od 1. lastnika s potrjeno servisno in računi ter vsega 75.000km).

sicer če te kaj bol podrobnega zanima, komot vprašaš (magar na ZS)

RejZoR ::

Golf 4 ima grde probleme z električno napeljavo. Praktično pri čist vseh so vse žarnice crkavale kot po tekočem traku. Osebno bi od naštetih najraje vzel Audi A3. Ni tolk konzervativnega izgleda kot Golf 4, vseeno pa Audiji nekako slovijo kot zelo zanesljivi avti. Stvar je samo v ceni, ki jo zna A3 držati bolj kot ostali...

"comorel", ki ga omenjaš pa verjetno misliš "Common Rail". Če ima VW na riti napisan TDI, potem skoraj sigurno uporablja Common Rail. Za druge pa ne bi vedel. Mislim da modeli po letu 2000 bi že kar moral imet to tehnologijo.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

-valvoline- ::

Vsaka druga alfa JTD ma zjebano podvozje,ker je v osnovi narejeno za težo bencinskega motorja in menjalnika. Dizel motor in menjalnik sta skupaj težja za 100kg več kot benzinski motor + menjalnik. To je znana hiba vseh italijanskih dizelašev,v osnovi so šasije in podvozje projektirani za bencinski motor.

RejZoR je izjavil:

Golf 4 ima grde probleme z električno napeljavo. Praktično pri čist vseh so vse žarnice crkavale kot po tekočem traku. Osebno bi od naštetih najraje vzel Audi A3. Ni tolk konzervativnega izgleda kot Golf 4, vseeno pa Audiji nekako slovijo kot zelo zanesljivi avti. Stvar je samo v ceni, ki jo zna A3 držati bolj kot ostali...

"comorel", ki ga omenjaš pa verjetno misliš "Common Rail". Če ima VW na riti napisan TDI, potem skoraj sigurno uporablja Common Rail. Za druge pa ne bi vedel. Mislim da modeli po letu 2000 bi že kar moral imet to tehnologijo.

? Prvič slišim. Foter je kupu rabljenega sdi že 2 leti ga fura nobena žarnica ni šla.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

emmm, prvi komercialni commonrail motorji na trgu (alfa 156 in pa malo za njo alfa 145 JTD katero sem tudi imel sam) ni narejena za lastni motor? :))
Valvoline, jaz še vedno čakam, da mi crkne moja 159 JTD, si že obljubil da bi že morala, pa še vedno ni... :(((
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

-valvoline- ::

Zheegec je izjavil:

emmm, prvi komercialni commonrail motorji na trgu (alfa 156 in pa malo za njo alfa 145 JTD katero sem tudi imel sam) ni narejena za lastni motor? :))
Valvoline, jaz še vedno čakam, da mi crkne moja 159 JTD, si že obljubil da bi že morala, pa še vedno ni... :(((

Prvi CR motor je naredo mercedes l.95-96 če se ne motim je bil 220cdi.Od takrat naprej mercedesa ne štejem za omembe vrednega avta xD. 220D classic,250td in 290td je zadnje kar je mercedes naredo da veš kaj si kupu za svoj denar,CDI je mačka v žaklju.
p.s.
Sej sem ti reku,motor te ne bo pustil na cedilu,ostalo pa....
:D

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

RejZoR je izjavil:


"comorel", ki ga omenjaš pa verjetno misliš "Common Rail". Če ima VW na riti napisan TDI, potem skoraj sigurno uporablja Common Rail. Za druge pa ne bi vedel. Mislim da modeli po letu 2000 bi že kar moral imet to tehnologijo.


To si ga pa mimo vžgal. novejši letniki že, PD je bil prisoten še par let nazaj

Formula 1 ::

Megane tudi ni slab,razen če gledaš le dizle.Dobiš precej opreme z dokaj dobrim 1.6 16v bencincem,ki pa ima na žalost precej veliko porabo.

kronos_10_ ::

Jst sm gledu alfo letnik tam okol 2002-2003..ta model.
Pa me zanima a je res dostz bolša alfa model od 2005 naprej zarad oznake multiinjection...kaj to sploh pomeni?

-valvoline- ::

Če misliš na multijet to pomeni većkratni vbrizg nafte v enem samem delovnem taktu,izboljšano delovanje pri nižjih obratih in pospeševanju,povečanje moči na manjšo prostornino.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

če kje dobiš multijet s Q2 diferencialom je to noro huda stvar. Ampak cena... že vnaprej si daj denar na stran za gume in velik servis, ne glede na to, kateri avto boš kupil. To je najbolj važna stvar.
Pa računaj, da imajo alfe iz uvoza vsaj 30k km na leto minimalno, ne glede na stanje števca :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Aston_11 je izjavil:

RejZoR je izjavil:


"comorel", ki ga omenjaš pa verjetno misliš "Common Rail". Če ima VW na riti napisan TDI, potem skoraj sigurno uporablja Common Rail. Za druge pa ne bi vedel. Mislim da modeli po letu 2000 bi že kar moral imet to tehnologijo.


To si ga pa mimo vžgal. novejši letniki že, PD je bil prisoten še par let nazaj


PD ? Novejši letnik od česa? 2000?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Blinder ::

ma vw nekoč je mel common rail samo na tistih bolj prestižnih motorjih, 3.3 tdi pa morda še kje. Kjer je bolj važna tišina kot izkoristek.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Phil ::

-valvoline- je izjavil:

Če misliš na multijet to pomeni većkratni vbrizg nafte v enem samem delovnem taktu,izboljšano delovanje pri nižjih obratih in pospeševanju,povečanje moči na manjšo prostornino.


+ manj traktorski zvok in v teoriji manjšo obravo mašine, ker gre pač za bolj "zvezen" vžig.

-Dzombic- ::

Samo ne JTD

Jebeš taki diesel ;)

Janac ::

poglej si še seat leona

Zheegec ::

-Dzombic- je izjavil:

Samo ne JTD

Jebeš taki diesel ;)

Kaj je spet narobe hehe :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

$%&/() ::

-Dzombic- je izjavil:

Samo ne JTD

Jebeš taki diesel ;)


Jako to dimi ;D

detroit ::

Jap seat leon je men osebno najlepši od teh škatl:) za tak dinar mogoče kak topsport dizl tastar model dobiš ki je vsekakor daleč pred konkurenco sicer pa vw pa bencinar is a no no (razn če te nove ogledaš turbo/kompresor o katerih ne vem nič ali pa celo 1.8t stari)
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

-valvoline- ::

detroit je izjavil:

Jap seat leon je men osebno najlepši od teh škatl:) za tak dinar mogoče kak topsport dizl tastar model dobiš ki je vsekakor daleč pred konkurenco sicer pa vw pa bencinar is a no no (razn če te nove ogledaš turbo/kompresor o katerih ne vem nič ali pa celo 1.8t stari)

Leon je res odličen avto.Dober kompromis ker so cenejši k golfi obenem lepši in precej prostornejši.Do l.2003 še vedno taprava TDI mašina z navadno bosch crpalko.Evo enga res lepega vsaj tako se zdi:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=536...
še tale
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=531...

detroit ::

300k km + pa na motorju nič težav, razn seveda turbine :P Olja še zdj ne žre nič (poraba glede na to da vozim v koloni v eno smer 4.9 zadnje tri mesce npr). Vedno si dopovedujem, da če bo zdržu še 10 let bom srečen ko vijolica.
Do sedaj menjano zobati jermen (obviously), turbina (hehe well...), ventil za hladilnik, končnik (tista gumasta zadeva), gume in filtri (obviously), in žarnice.

ok dost ode temu avtu. Kradem topic: kako se obnese tisti novi leon 1.6 tdi?
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

-valvoline- ::

A to maš 110ko? Jebene so 110 konjske turbine,navadna 90km je zakon. Pa tudi če 90ka mrkne dobiš jo za 50-100e,110km turbo rabljen ne dobiš za manj k 300e,možnost da je tudi zjeban je 50/50.
p.s. 1.6tdi je povsem primerljiv in podoben staremu 1.9tdi. Pije manj,manj hrupa. Baje se fejst kvarijo vztrajniki,neka tovarniška napaka spet.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=518...
Novi leon je res en najlepših avtov trenutno na trgu,hud je ni kej. Pa zopet 3-4 jurja cenejš k golf,top nakup za 15k.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Leon(pred prenovo) ima eno najgrših notranjosti

10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Binji ::

Če dobiš lepo ohranjeno Alfo ti bo super služila. Jaz sem recimo z mojo bil že v Ukrajini in na Nizozemskem. Brez kakršnihkoli problemov.
Če kupiš slabo ohranjeno ne boš niti slišati več hotel za znamko, tako da če že greš kaj gledat, zelo preudarno. Slabo ohranjenih je pa nekje 95%....
Priporočljivo branje tudi http://forum.alfa-klub.com
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

Janac ::

Steinkauz je izjavil:

Leon(pred prenovo) ima eno najgrših notranjosti



se navadiš

;-) ::

Odvisno zakaj avto imaš za gledat al za to da on tebi služi.

Zheegec ::

kaj pa to delate z avti, da vam turbina že pri 300k km crkne?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Steinkauz ::

Večina folka ob nakupu gleda zunanjost. Da te je čist vseeno kako zgleda, si mečeš pesek v oči.
S tem da ko voziš dejansko več časa gledaš notranjost kot zunanjost.
Ok zdej k maš končno en delujoč avto, pa ni glih looker, se oglašaš :)

Drugače pa OP valvoline je fanboy VAG koncerna, smejko pa je kupu crap audija pa crap pežoja(torej zjebana avta, ne gledam značke) in ma zdej končno en normalno delujoč avto(toyoto) pa kuje japonce v zvezde in pizdi čez VAG in podobno :)
Imaš pa seveda tle tudi par alfistov, ki če je kej narobe z kakšno alfo, so seveda sami krivi, ker so kupili slabo :)
Njihova laufa brez problema, zato splošna statistika okvar nič ne šteje.

Sam furam golf IV tdi 1.9 90km. 197.000km, realno kake 50kkm več. Ko sem ga kupil sem naredil veliki servis, kjer se je menjal shitload stvari(1000eur) od takrat pa menjam samo olje/filtre. Seveda je oprema v kurcu, kar je standard za VW, kjer vsako stvar doplačaš olala.
Tko da nikakor ga nebi kul v zvezde, mi pa ok služi in ga ne bom menjal še par let.

Vsekakor si pr vsakem avtu raje kupi za 500eur manj in pelji na servis.

Z 4500 boš VAG dizla dubu s precej km, če pa jih ima malo pa so skor zihr zbiti:)
Če je bil redno servisiran km niso problem sicer(to je pri vsakem avtu najpomembnejše)

Sam bi kupil kaj v stilu ford focus, mazda 3/5/6, opel astra(čeprov glih še ne dobiš ta novga modela za tak dnar), ajde recimo alfa 147 golf IV
A3 pa nebi, ker so še dražji kot golf, pa nič boljši(pa tut lep ni glih A3)

Vsekakor pa vsak avto orng preglej pred nakupom
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

;-) ::

Drugače pa OP valvoline je fanboy VAG koncerna, smejko pa je kupu crap audija pa crap pežoja(torej zjebana avta, ne gledam značke) in ma zdej končno en normalno delujoč avto(toyoto) pa kuje japonce v zvezde in pizdi čez VAG in podobno :)

Peugeot niti malo ni bil crap, na audija gledam kot na pač slab primerek, je pa res edini od sedmih avtov ki me je res razočaral, nimam pa zamere do audija je pa dejstvo da za znamko rabiš denar. Če kupiš VW, Audi, BMW rabiš denar na začetku in še potem za servise in popravila, če kupiš japonca rabiš samo na začetku.

Se pa smeješ če znaš izbrat pravi motor da se smeješ tudi ko imaš servis. Mene stane servis ušivih dobrih 40€ rečmo 50 če še kakšna mala stvar zraven nujnih (do sedaj TOK TOK še jih ni bilo pa imam kmalu 40.000 v tem letu od februarja). Pri VW te stane 50€ že ko ga pogledaš

black ice ::

;-) je izjavil:

Pri VW te stane 50€ že ko ga pogledaš

Kaj točno te pa stane teh 50€?

;-) ::

olje, filter olja, filter zraka = 42eur v motomatu z clanskim popustom, ostalo nepotrebno ne menjujem dokler ni potrebe po tem. pri naslednjem bom se filter kabine in klime.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

olje, filter olja, filter zraka = 42eur v motomatu z clanskim popustom, ostalo nepotrebno ne menjujem dokler ni potrebe po tem. pri naslednjem bom se filter kabine in klime.

Ko pa pride čas za malo bolj resnega servisiranja in popravljanja se oglasi in nam povej kako in kaj boš prišel skoz. Pri prvi resnejši okvari motorja,menjalnika itn(bognedaj,ne rečem da se bo zgodilo) avto boš pelu direkt na odpad,ker se popravilo enostavno ne splača.
Servisi za VW in Opel so najcenejši tudi zato ker dobiš vaških mehanikov ki ti pocen zrihtajo avto.Raznoraznih novejših japoncih vaški mehaniki nočejo-ne upajo šravfat,ne splača se mu tvegat. Pooblaščeni serviserji so od oka 5x dražji kot ovi na črno,sploh pa za japonska vozila.
Jaz si avto itak sam porihtam,par kolegov tudi obvlada VW,se upam stavit da vsak izmed vas ma kšnega prjatla profi ali amaterski VW majster ki bi vam pocen(ali vsaj ceneje) porihtal,servisiral,popravil nazivagna. Kot sem povedal japonce si ne upajo šravfat sploh pa če je resnejša okvara. VW,opel(ajde še renault) vsi mehaniki obvladajo v nulo do zadnjega šravfeka vejo kje kak in zakaj,izkušnje naredijo svoje ker takih avtov je največ,japonce skoraj da ne videš po cestah oz izredno malo. Na korejce so se tut navadil ker jih je res dosti,ponavad so korejski avti khm evropski motor+menjalnik znotraj korejske šasije XD Daewoo npr ima oplove motorje,ssangyong mercedesove itn.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
141290 (817) RejZoR
»

Popravilo avta ali nakup drugega do 2.000 evrov

Oddelek: Loža
101248 (832) genius11
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12210665 (8274) amigo_no1
»

mnanje/pomoč pri nakupu avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
995580 (3463) BALAST
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
526743 (5776) tomaz321

Več podobnih tem