Forum » Na cesti » Puščanje olja golf 4
Puščanje olja golf 4
golf4 ::
Pozdravljeni!
Zanima me če je že imel kdo kakšno težavo namreč danes sem opazil da je iz zgornjega dela motorja (na zadnji strani motorja vse mastno po temeljitem pregledu sem opazil da je olje priteklo tudi po ceveh do karterja in menjalnika... opazil sem še da je za pokrovčkom za dolivanje motornega olja malo opiljkov torej me vse skupaj že rahlo skrbi kaj bi bilo... avto nima nekega posebnega zvoka razen zadnič za trenutek opazil da malo žvižga in avto nima nobene moči pri vožnji torej nekaj ga duši.. ima mogoče kdo kakšen predlog kaj bi lahko bilo? lp
Zanima me če je že imel kdo kakšno težavo namreč danes sem opazil da je iz zgornjega dela motorja (na zadnji strani motorja vse mastno po temeljitem pregledu sem opazil da je olje priteklo tudi po ceveh do karterja in menjalnika... opazil sem še da je za pokrovčkom za dolivanje motornega olja malo opiljkov torej me vse skupaj že rahlo skrbi kaj bi bilo... avto nima nekega posebnega zvoka razen zadnič za trenutek opazil da malo žvižga in avto nima nobene moči pri vožnji torej nekaj ga duši.. ima mogoče kdo kakšen predlog kaj bi lahko bilo? lp
Brane22 ::
Mislim, da imajo ponekod magnete v pokrovčkih, da se opilki ujamejo.
Mogoče se motim, a tako mi je to ostalo v spominu. Pač z leti odleti kje kak košček z obročkov itd.
Pokrovček se zdi nekako optimalen plac za to, ker ga najležje ( in periodično snameš), čeprav to mislim da pride bolj v poštev pri spodnjem za izpust, ker je olje z njim vedno v kontaktu in ne škropi toliko.
To da žvižga, je lahko marsikaj. Lahko recimo drsi jermen za kak alternator po jermenici občasno in se to včasih sliši kot cviljenje ali žvižg.
Lahko pa tudi da nimaš ustreznega mazanja ali zadosti olja. Ali celo da je olje prastaro in je veliko vode not.
Mogoče se motim, a tako mi je to ostalo v spominu. Pač z leti odleti kje kak košček z obročkov itd.
Pokrovček se zdi nekako optimalen plac za to, ker ga najležje ( in periodično snameš), čeprav to mislim da pride bolj v poštev pri spodnjem za izpust, ker je olje z njim vedno v kontaktu in ne škropi toliko.
To da žvižga, je lahko marsikaj. Lahko recimo drsi jermen za kak alternator po jermenici občasno in se to včasih sliši kot cviljenje ali žvižg.
Lahko pa tudi da nimaš ustreznega mazanja ali zadosti olja. Ali celo da je olje prastaro in je veliko vode not.
golf4 ::
olja ni preveč zdej ga je malo majn kot ga more biti ker ga je pač nekje vn metalo niso mi pa čisto jasni tisti opiljki torej gre na to da nekje nekaj drobi oz. je zdrobilo :S
za pokrovček je tako moj je plastičen.. tko da ni od njega skrbi me da niso tle kakšni ventili v igri, kakšna premična gred ali nekaj v tej smeri jermen možno da drsi ker je motor iz zadnje strani masten in ne izključujem kje je vse špricalo..
za pokrovček je tako moj je plastičen.. tko da ni od njega skrbi me da niso tle kakšni ventili v igri, kakšna premična gred ali nekaj v tej smeri jermen možno da drsi ker je motor iz zadnje strani masten in ne izključujem kje je vse špricalo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: golf4 ()
Brane22 ::
Snemi povratno cevko za oljne hlape, ki gre ponavadi nazaj v zračni tok in poglej, če po njej kaj prihaja med delom stroja.
Če so obročki zlizani/počeni bo del kompresije šel mimo bata in udariv olje ter ga razpršil v meglico, ta gre pa potem po cevi v sesalni del mašine, ki jo požre in zgori med delom. Tako stroj seveda zgublja olje.
Je možno da ti piska kak ležaj vodne pumpe ali recimo na zatezalcu jermena ?
KOliko km pa ima ta zadeva in kako je servisirana ?
Če so obročki zlizani/počeni bo del kompresije šel mimo bata in udariv olje ter ga razpršil v meglico, ta gre pa potem po cevi v sesalni del mašine, ki jo požre in zgori med delom. Tako stroj seveda zgublja olje.
Je možno da ti piska kak ležaj vodne pumpe ali recimo na zatezalcu jermena ?
KOliko km pa ima ta zadeva in kako je servisirana ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
golf4 ::
ima 210000 servisiran avto pri meni dokaj redno imam ga 2 leti sem 9 mesecev nazaj menjal kompletn menjalnik in nekaj drobnarij..
je pa res da ne zmeče vn vso olje niti toliko ga ni zmetalo da bi bilo na minimumu in kontrolna lučka ni posvetila..
je pa res da ne zmeče vn vso olje niti toliko ga ni zmetalo da bi bilo na minimumu in kontrolna lučka ni posvetila..
Brane22 ::
ima 210000 servisiran avto pri meni dokaj redno imam ga 2 leti sem 9 mesecev nazaj menjal kompletn menjalnik in nekaj drobnarij..
je pa res da ne zmeče vn vso olje niti toliko ga ni zmetalo da bi bilo na minimumu in kontrolna lučka ni posvetila..
Ne vem kako je pri novih avtih ampak poonavadi nimajo senzorja nivoja temveč pritiska. Pa še ta je bolj binaren je/ni.
Tako da sploh ni zdravo čakat na to,d a te lučka opozori. Če se prižge, pomeni da se škoda že solidno dela po motorju.
Prižge se pa takrat, ko pritisk iz interne oljne črpalke pade. Do tega pa pride, ko črpalka ne more več zajeti olja. In ker ga zajema pri dnu motorja, to pomeni, da olja skoraj ni več.
Od minimuma do maksimuma pa je ponavadi en liter.
golf4 ::
No da vam povem na prvi pogled mehanika naj nebi bilo nič posebnega naj bi bila napaka le v puščanju tesnila na pokrovu ventilov in da tam tudi olje uhaja ven... ob prižganem avtomobilu se motor ne zaganja pravi da tudi če bi biu problem večji... bi ob odpiranju pokrova za dolivanje olja avto spremenil zvok vendar ga ne...
torej upam da je to vzrok mogoče kdo ve kje se da dobiti to tesnilo za pokrov ventilov koliko je dela s tem in kolikšen račun lahko pričakujem od mehanika?
lp
torej upam da je to vzrok mogoče kdo ve kje se da dobiti to tesnilo za pokrov ventilov koliko je dela s tem in kolikšen račun lahko pričakujem od mehanika?
lp
Brane22 ::
Na moji stari Astri sem naredil isto stvar. Dihtunga je bla nekaj v rangu €15, pa poseben tesnilni kit je bil par € pa ene pol ure dela mi je vzelo, s tem da sem pustil stvar potem še malo pri miru, da se kit sprime.
Domnevam, da je na tem Golfu podobno.
Domnevam, da je na tem Golfu podobno.
Alessio983 ::
No da si sposodim temo. Pred kratkim so mi na servisu baje menjali olje. Olje je popolnoma črno. Po navadi kolker se spomnim je rumene oz umazano zlato. A so me po domače nategnili oz. So take vrste olja. Gre se za mmondeo 2.0 170ps disel
Brane22 ::
Če niso zamnjali filtra ali če so olje zamenjali na brzino na hladno mašino in se staro ni odkapljalo ven skupaj zu umazanijo, ki jo je motor med delom dvignil in se je pomešala med olje, potem je to IMHO verjetno.
Sam sem velikokrat zamenjal olje, vendar vedno skupaj z menjavo filtra. Razultat je bilo vedno čisto olje na palčki za test nivoja.
Sam sem velikokrat zamenjal olje, vendar vedno skupaj z menjavo filtra. Razultat je bilo vedno čisto olje na palčki za test nivoja.
golf4 ::
V redu.. nekaj mi predlaga da se opere ceu motor nvm kaksne izkusnje imate s tem?
Katero olje priporocate za bencin 1.6?
Katero olje priporocate za bencin 1.6?
Brane22 ::
Poglej kaj glede olja priporoča proizvajalec za to serijo.
Podatek o viskozi 10W40 itd sam zase ponavadi ni zadosti, čeprav se dostikrat pri teh starih škatlah pač zaokroži.
Jaz se za vse svoje gajbe jemal olje pri OLMI (Zaloška). Glede na specse naj bi ustrezalo poceni mašinam tako bencinarjem kot dizlom, ki sem jih imel.
Ko so začeli, so imeli fenomenalno poceni in dobro olje. Pozneje so jih neki američani tožili zaradi kršitve nekega patenta in cene so šle gor.
Še vedno ponavadi jemljem tega, ker mi je pač blizu, ker ni komplikacij ( štacuna firme je v okvirih njihovega obrata na Zaloški ), ne zaradi nekih posebnih kvalitet ali cene. Sem pa pred tem preveril papirološko ustreznost.
Glede pranja motorja, pojma nimam. Sliši se pa logično. Opereš ga od stare svinjarije in potem lažje vidiš novo, če se začne kazat.
Podatek o viskozi 10W40 itd sam zase ponavadi ni zadosti, čeprav se dostikrat pri teh starih škatlah pač zaokroži.
Jaz se za vse svoje gajbe jemal olje pri OLMI (Zaloška). Glede na specse naj bi ustrezalo poceni mašinam tako bencinarjem kot dizlom, ki sem jih imel.
Ko so začeli, so imeli fenomenalno poceni in dobro olje. Pozneje so jih neki američani tožili zaradi kršitve nekega patenta in cene so šle gor.
Še vedno ponavadi jemljem tega, ker mi je pač blizu, ker ni komplikacij ( štacuna firme je v okvirih njihovega obrata na Zaloški ), ne zaradi nekih posebnih kvalitet ali cene. Sem pa pred tem preveril papirološko ustreznost.
Glede pranja motorja, pojma nimam. Sliši se pa logično. Opereš ga od stare svinjarije in potem lažje vidiš novo, če se začne kazat.
heero ::
Ne prat motorja.lahko se zgodi da se ne prizge vec.kupi brakecleaner in scisti samo tam kjer je mastno in polij gor malo vode da speres ampak samo malo
Brane22 ::
Zakaj naj ne bi vžgal po pranju ?
Platine, ki bi jih lahko zalila voda in razdelne kape imajo samo še muzejski primerki.
Platine, ki bi jih lahko zalila voda in razdelne kape imajo samo še muzejski primerki.
heero ::
In za olje kot je zgoraj brane napisal samo poglej katera znamka olja je (bi moralo pisat na listku od servisa) ker olja ni dobro mesati npr.castrol z aral. Ampak samo eno
Brane22 ::
Pa tudi tam je bil problem enostavno rešljiv. Pač čez kapo povezneš vrečko in daš elastiko gor kot zaščito med pranjem, kable pa snameš in to je to, podobno na vžigalni tuljavi itd.
Če pa voda zaide kam, pač posušiš zadevo.
Če pa voda zaide kam, pač posušiš zadevo.
heero ::
Brane22 ::
Brane22 ::
Ni treba jemat vse kot osebno žalitev.
Samo povem, kar mislim da vem. Če se in kjer se motim, bi rad to vedel čimprej. Raje zdaj in tu kot kje pozneje in drugje, ker bo tisto lahko bistveno bolj boleče.
Samo povem, kar mislim da vem. Če se in kjer se motim, bi rad to vedel čimprej. Raje zdaj in tu kot kje pozneje in drugje, ker bo tisto lahko bistveno bolj boleče.
Arctander ::
Mah, ni problem v vžigalni tuljavi in kablih do svečk. Jeba je ostala elektro inštalacija. Kabli in konektorji za shitload senzorjev, plate z varovalkami in releji, motorni računalnik, ABS računalnik, ... ajde, pri novem avtu je mogoče res vse waterproof, pri par let starem z nekaj 10kkm pa močno dvomim.
EDIT: Plus tega, da lahko z visokotlačnim čistilcem poškoduješ kakšne gumijaste dele in tesnila.
Pri kakšnem Golf 2 diesel bi se še upal prati motor, danes ko je povsod polno elektronike in so zadeve narejene, da crknejo čim prej po izteku garancije, pa bi se lotil kvečjemu ročno z razmaščevalcem, zobno ščetko in vlažno krpo.
EDIT: Plus tega, da lahko z visokotlačnim čistilcem poškoduješ kakšne gumijaste dele in tesnila.
Pri kakšnem Golf 2 diesel bi se še upal prati motor, danes ko je povsod polno elektronike in so zadeve narejene, da crknejo čim prej po izteku garancije, pa bi se lotil kvečjemu ročno z razmaščevalcem, zobno ščetko in vlažno krpo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arctander ()
Brane22 ::
Dobro ampak saj voda šprica lahko marsikod, sploh ko recimo naletiš na večjo lužo itd.
Štrajfix ima soliden pritisk in nekako se razume, da tega najbrž ne opravlja psihopat...
Računaalniki in podbne zadeve so pa precej odmaknjeni od motorja.
Štrajfix ima soliden pritisk in nekako se razume, da tega najbrž ne opravlja psihopat...
Računaalniki in podbne zadeve so pa precej odmaknjeni od motorja.
Arctander ::
Zato pa imajo skoraj vsi novi avtomobili danes tudi od spodaj zaprt motorni prostor. Težko pride kaj vode noter višje od sredine bloka.
xCore ::
Za pranje mašine kupiš namensko čistilo like: http://www.irishautoparts.ie/single-par...
Jaz sem tega kupil v leclercu in stane nekje 7 eur.
Po na vodilih opereš(če se ne motim na toplo NE VROČO mašino našpricaš čistilo, počakaš 10 min nato spereš z vodo. Pred tem z vrečko prekriješ akumulator in alternator)
Avto vžgal brez problema.
Jaz sem tega kupil v leclercu in stane nekje 7 eur.
Po na vodilih opereš(če se ne motim na toplo NE VROČO mašino našpricaš čistilo, počakaš 10 min nato spereš z vodo. Pred tem z vrečko prekriješ akumulator in alternator)
Avto vžgal brez problema.
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
jericho ::
Tesnilo za pokrov ventilov lahko kupiš pri meni, delam v tej branži.
Javi tip motorja na zs pa ti javim, če jo imam na zalogi in koliko je cena.
Javi tip motorja na zs pa ti javim, če jo imam na zalogi in koliko je cena.
trololo2 ::
Za pranje mašine kupiš namensko čistilo like: http://www.irishautoparts.ie/single-par...
Jaz sem tega kupil v leclercu in stane nekje 7 eur.
Po na vodilih opereš(če se ne motim na toplo NE VROČO mašino našpricaš čistilo, počakaš 10 min nato spereš z vodo. Pred tem z vrečko prekriješ akumulator in alternator)
Avto vžgal brez problema.
Tole je samo zelo močna baza in mast zares odstranjuje dobro. Je pa vseeno vprašanje zakaj bi se tega sploh lotil, edino če si pred prodajo in bi koga nategnil .
xCore ::
Imel sem mastno mašino na enem mestu in me je pač zanimalo ali se to zgodi v 1 tednu da je mastno ali v 5 letih...
v glavnem spuca ok to sem hotel povedat :)
v glavnem spuca ok to sem hotel povedat :)
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51621 (23669) | blackbfm |
» | Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17914 (15992) | krneki0001 |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35349 (18777) | cleanac |
» | Brez olja... kaj je sedaj bolje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19756 (15630) | energetik |
» | Skoraj nov avto pije olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23284 (21549) | bosmla |