» »

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne?

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne?

«
1
2

Fizikalko ::

No, končno in na žalost so se problemi začeli tudi pri doslej neuničljivemu ljubljencu Škodi Superb, l. 2002, 130 KM (96 kW).

Zadeva ima 208.000 km, zadnji servis pri 206.000 (mali servis). Težave so sledeče:

1. Danes sem šel merit nivo olja in je na zgornjni meji, če merim par minutk po tem, ko ugasnem motor. Če počakam kakšnih 20 min ali pol ure, pa kar toliko:

olje



Je to ok ali ne? Sem klical mehankarja, pa pravi, da je dal noter točno 4 litre in je to to za tako mašino in naj ne skrbim. Itak pa naj bi se merilo pri vroči mašini, kao. Naj torej težim in pumpam ven ali ne?

2. Bolj zoprno pa je to, da sem pri tem opazil, da so nekateri deli mašine precej mastni, komkretno tule (ostalo je suho):



...



Razlog za paniko ali vsaj pesimizem?

3. Najbolj zoprna stvar pa je, da je avto začel čudno svilit pri normalnem speljevanju. Zacvili ponavadi le prvič, ko speljujem (in potem praktično nikoli več, dokler ne ugasnem, tu in tam pa se tudi to zgodi). Skoraj vedno v drugi prestavi pri dodanem plinu, traja pa okrog 1 do 2 sekundi. Zvok je glasen, cvileč, nekje vmes med zvokom vatobusov, ko spustijo zrak (tisti tsssss), in cviljenjem mačka, če bi ga kdo za rep vlekel :)

Jermen, pumpa, klima? Sem pa to opazil šele poleti, morda ima kaj veze vročina... Pri zaprtih oknih se ne sliši preveč, a ko imam odprta, opazim, da je stvar zelo glasna.


Avto sicer DELUJE ZELO OK IN NORMALNO, potegne v redu, vse ok... Olja ne žre oz. zelo mnalo (normalno za TDI, pač, recimo 1 liter n a servisni interval max). Ne kadi, kuri 6 litrov,... Torej zaenkrat pri vožnji nobenih težav.
Lepo prosim za kak nasvet oz pomoč...

lp
  • spremenilo: Fizikalko ()

jalovec09 ::

Če je preveč olja notri ga vrže ven, tam kjer je lažje, kak semeri gre prec.
Avto ogrejete na delovno temperaturo, parkirate na ravnino počakate 15 minut in odčitate količino, ne sme ga bit nad max., če ej mora it ven.
Normalno, da je pri ogretem motorju manj olja, kot takrat, ko je avto stal 1 noč, ampak vsi ne moremo merit olja, takrat, ampak ga večina meri na bencinski.

Če imate olja preveč notri ga nemudoma ven dajte.

Dr_M ::

Pac avto, star, neki km ze ima za sabo. Noben ni neunicljiv. Vozi dokler dela. Popravlji, samo ce se res splaca.
Bodi vesel, mojmu sodelavcu je A4 s tako masino zacel srat ze pri 140.000km..
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

-valvoline- ::

Prečekiraj gumi in plastične cevi za dovod in odvod zraka do interkulerja,in objemke.Al pa je počen interkuler.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

A to komentiraš glede cviljenja?

-valvoline- ::

Fizikalko je izjavil:

A to komentiraš glede cviljenja?


Ja. Če se ne motim je na 2 fotki glih una cev k gre do IC-ja pa je tam spodaj mastno. Mogoče da tam piha ven zraka in mal olja(verjetno da ga čez IC spušča turbo,semering ne tesni dober).

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Ali bi bil vzrok za to lahko ravno v preveliki količini olja in je to zjebao zadevo?

Samo, kolikor se spomnim, je to sralo že pred servisom, nisem pa 100%.

Mr Hilter ::

Olje se pri segrevanju razteza, kot pač vsi materiali. Zato ga zmeraj točimo na sredino MIN/MAX. Če je kadarkoli čez MAX je nekaj narobe!
Itak da je potem vse mastno.

Edit: namazani jermeni (alternator, klima...) namazani fajn cvilijo. Ko je meni puščalo pri tesnilu sem jih redno pral z nafto :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

Phil ::

Osnovno vprašanje je kako se je zgodilo da je v mašini preveč olja. Je v hladilni tekočini kaj olja? Ima olje vonj po nafti?

Tista slika na kateri je vse mastno. Je to olje ali nafta?

Fizikalko ::

Olje...

Mislim, da v olju ni nafte, nič ne smrdi.

Phil ::

Hja potem najbolje da počistiš z alkoholom, odpelješ krajšo furo in probaš ugotoviti kje pušča :8).

p.s. sem imel pri bivšem avtu podoben problem, da je bila mašina zamaščena z nafto pa se je izkazalo da pušča bosch pumpa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

Fizikalko ::

Uf, jeba. Kako pa naj spucam? Sej še zraven ne pridem...

Steinkauz ::

Wap(sevede ne preveč blizu)+čistilo pa je

Pšenični ::

Z oljem je tako.

Imam alfo 156 dizel.

Zamenjam olje in ostalo (mali servis). Na pooblaščenem servisu. Tipo pravi da je vse ok. Vsedem se in odpeljem - ne preverim stanja. Račun sicer bliz 200 evrov...majke mi...

Čez 14 dni grem na avtocesto. Vozim sicer zgledno po pravilih, ampak ta dan sem malo bolj potegnil. V 4 prestavi je šlo skor do 180, lah da je blo še kej čez. Pol pride 5.....(takrat so bile kazni še OK.........Pač mudil se mi je...

Čez par dni pogledam, mašina mastna ko sto mater. Šla je dihtunga na glavi. Dobro je da niso šli tefloni.

Pogledam kolk je olja, pri mrzli mašini čez zadnjo max. črtico. Pa nekej ga je že zmetalo ven. Jebem m...mehaniku.

Mel sem glavni servis v mislih že prej, pa sem ga šel kar delat......pridem na servis le po dele. Tipo me čudno gleda, ker mu povem da pri njeh ne bom več stranka, mu povem situacijo in mi pravi, da to ni od tega sigurno. Ok, mu pravim, naročim dele in grem delat glavni servis "drugam".....

Tipo mi je nalil najmanj pol litra olja preveč, po specifikacijah. Torej poglej koliko je potrebno imeti olja v mašini, in zadevo zrihtaj, dokler še lahko.

Če je olja preveč in potegneš (a pa tud če ne) gre lahko dosti stvari k vragu.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Po litra pa tja do 1 liter preveč za motorje z prostornino cca 2.0 ali več ni noben problem. Jaz ga vedno nalijem vsaj par mm čez max oz pol litra več.Boljš da ga je malo več k pa da ga zmanjka.Itak da pri delovanju olje vseskozi kroži po motorju. Nevarnost nastane če se ga nalije tolk da spodn del bata tolče po olju ko gre navzdol,to je ponavadi 2l+ več kot je predpisano.
Steral si alfo preveč,dihtunga je verjetno že bla načeta,to ne pihne kar tako,preveri še termostat in termostikalo. Mogoče pa je še neki vode pršlo not v olju pa se je nivo povečal.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

+1

Olje je AFAIK lahko problem šele takrat, ko bati tolčejo po njem.

Sicer mislim da je vsaj pri nekaterih motorjih predvideno, da se kraki batov ( nekateri bati so navzdol podaljšani) bodejo v oljno podlago in pršijo olje okrog. Nisem ziher, mi je pa nekaj takega ostalo v spominu.

Kriza nastane ko je olja toliko, da osnovne ploskve tolčejo po njem. Takrat trpi vse- bati, ležaji, olje, dihtunge itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.

-valvoline- ::

@avtorju, tist ko piska,če misleš da je kšn jermen lahk sprobaš pošpricat par kapljic olja vsakegmu jermenau,pa poglej če bo cviljenje zginilo. Če pa piha zraka ven pa se tudi da zlahka ugotoviti,daj tisto zgornjo zaščitno plastiko motorja dol(če je),zalavfaj mašino,nekdo naj pohod tm na 2000 obratov ti pa poslušaj če kje piha,oz lahka z roko če se da pridet zraven tistih cevi.Če kje zrak uhaja ziher boš takoj ugotovil.

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

Ne budalit z raznimi olji pri jermenih, ker s tem stvar še poslabšaš... dobi se sprej (belt dressing), s katerim pošpricaš jermen in dobi popoln grip, ne škripa več. Jaz sem ga kupil v MM intercomu na Letališki.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

amigo_no1 ::

Sam vedno nalijem olja do 1/2 med min in max.
Na max moraš nalivati samo če motor pije preveč olja.

Jermen zacvili tudi če ni dovolj "našpanan".

Fizikalko
Si že kdaj prej preverjal koliko olja imaš notri ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

-valvoline- ::

Avenger je izjavil:

Ne budalit z raznimi olji pri jermenih, ker s tem stvar še poslabšaš... dobi se sprej (belt dressing), s katerim pošpricaš jermen in dobi popoln grip, ne škripa več. Jaz sem ga kupil v MM intercomu na Letališki.

Če nisi sprobal bodi tiho. Olje ali kterkol sprej,to je vse začasna rešitev,poanta je le to da se ugotovi če cvilijo jermeni ali je kej drugega. Če cvili kšn jermen poskusiš mal še malenkost našpanat,če cvili še naprej potle ga je treba zamenjat in noben sprej ne bo pomagal.

Invictus ::

No če je preveč olja v mašini, ti lahko steče v izpuh.

To ti 100% prej ali slej uniči katalizator, ker se vžge to olje v njem.

Zato pazljivo ...

Pri jermenih pa pazi da niso natrgani. Olje in nafta jih namreč požreta. Meni se je to zgodilo na Octavii, ker so mi stisnili dihtengo na filtru nafte in je puščalo.

Sem imel srečo. Sem menjal sam jermen ...

LP I.

MadMax ::

-valvoline- je izjavil:

Avenger je izjavil:

Ne budalit z raznimi olji pri jermenih, ker s tem stvar še poslabšaš... dobi se sprej (belt dressing), s katerim pošpricaš jermen in dobi popoln grip, ne škripa več. Jaz sem ga kupil v MM intercomu na Letališki.

Če nisi sprobal bodi tiho. Olje ali kterkol sprej,to je vse začasna rešitev,poanta je le to da se ugotovi če cvilijo jermeni ali je kej drugega. Če cvili kšn jermen poskusiš mal še malenkost našpanat,če cvili še naprej potle ga je treba zamenjat in noben sprej ne bo pomagal.

Torej bi ti zalil jermene z oljem, da bi preveril če so jermeni krivi? In če niso, bi jih pač zjebal mirne vesti?

Če že, se uporabi kaj manj invazivnega. Zadostuje jih zmočit z navadno vodo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

jalovec09 ::

Jermen se menja, tista opcija sprejat jermen uporabljajo preprodajalci.

Fizikalko ::

amigo_no1 je izjavil:



Fizikalko
Si že kdaj prej preverjal koliko olja imaš notri ?


Ja, seveda. Tokrat je prvič toliko preveč. Tik po zadnjem servisu pa sem meril le enkrat prej, par tednov nazaj, ampak pri vroči mašini in je blo na max in sem rekel, ok.

Pol pa pač zdajle pogledam še pri hladni oz po pol ure ugasnjeni mašini in je čez...

Sem pa prejle to cviljenje uspel posnet, bom pripel link na youtube ASAP...

Hvala vsem, se priporočam za ugotavljanje tele zadeve še naprej :)

Fizikalko ::

Evo, tule je posnetek. Takoj, ko "zajaham" beli avto v krožišče in začnem zavijati levo, se začne cviljenje in traja par sekund. Zadeva je precej glasnejša, kot je sklepati iz posnetka.

http://imageshack.us/clip/my-videos/850...

Je zdaj morda kaj bolj jasno, kaj bi bilo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

jalovec09 ::

Meni ga VAG motor sisne 5l na servisni interval.
Ampak iz avspuha se ne kadi plavu, ali pa jaz ne vidim.

MadMax ::

Jutri zjutraj pri čisto mrzlem preden zalaufaš poglej koliko je olja.
Kak mm ali 2 preko max. ni panike (kot že rečeno, zaradi 2deci viška ne bo nič narobe), če bo pa cm ali več viška pa... Če bi hladilna tekla v mašino, bi dobil emulzijo-smetano. Če nafta, bi imela taka mešanica na palčki tudi izrazito močan vonj po nafti.
Če pa je kozolčarska brihta ulila skoraj liter olja preveč (ali pa ni menjal filtra, dolil pa kot bi ga, ali menjal pri mrzlem, ali....) pa suvaj "mehanika" v tazadnjo na vso moč vse dokler ne omagaš. Preveri pa, da se ni slučajno premaknil čep na palčki. Naj bi bilo to kao nemogoče, a ker smo vsi videli že toliko nemogočega 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Fizikalko ::

Pri hladni mašini je tako, kot kaže slika... precej preveč ali sprejemljivo preveč?

ssokec ::

A se ti to piskanje pojavi ko dodaš plin oziroma ob pospeševanju pri nizkih obratih če je odgovor DA potem ti verjetno nekje pušča kakšna cev ali intercoller. Lastim si Audija z istim motorjem in imam pol mašine mastne zaradi puščanja pri EGR (ARG) ventilu vendar po zamnjavi le tega se cirka po letu dni težava povrne, glede kilometrov pa ti mora motor zdržat še minimalno 150k km (moj ima trenutno 280k km).

LP!

Pšenični ::

"Po litra pa tja do 1 liter preveč za motorje z prostornino cca 2.0 ali več ni noben problem. Jaz ga vedno nalijem vsaj par mm čez max oz pol litra več.Boljš da ga je malo več k pa da ga zmanjka.Itak da pri delovanju olje vseskozi kroži po motorju. Nevarnost nastane če se ga nalije tolk da spodn del bata tolče po olju ko gre navzdol,to je ponavadi 2l+ več kot je predpisano.
Steral si alfo preveč,dihtunga je verjetno že bla načeta,to ne pihne kar tako,preveri še termostat in termostikalo. Mogoče pa je še neki vode pršlo not v olju pa se je nivo povečal."

Zadeva je bila pred leti, vseeno hvala za nasvet.

Kar se tiče olja ostanem pri svojem. Nalije se ga toliko, kot je predpisano. Če mehanik tega ni sposoben naredit, naj gre lupit krompir.

"V primeru, da ste dolili preveč olja, ga lahko spodaj na posodi za olje nekaj tudi odlijete. Če je v motorju preveč olja, lahko ta pride previsoko, tam pa se zaradi zraka v olju začnejo nabirati mehurčki zraka, to pa povzroča motnje pri črpanju olja skozi oljno črpalko. Rezultat tega je lahko pregrevanje motorja in prisotnost olja v nepotrebnih delih le tega. Pravtako kot velja za olje, velja tudi za vse ostale avtomobilske tekočine, saj nikjer ni dobro, če je tekočine premalo ali preveč."

Zgodovina sprememb…

Phil ::

Fizikalko je izjavil:

Uf, jeba. Kako pa naj spucam? Sej še zraven ne pridem...


Kupi alkoholni čistilni sprej (s slamico). Pošpricaš po mastni površini in ko se stvar posuši bo povsem čisto. Potem pa naprej ugotovaljat kaj pušča.

Pyr0Beast ::

>
1. Danes sem šel merit nivo olja in je na zgornjni meji, če merim par minutk po tem, ko ugasnem motor. Če počakam kakšnih 20 min ali pol ure, pa kar toliko:
>

Olje se meri pri malce ogreti in ugasnjeni mašini.

Če je med mejama, je ok - Šipko se pa tudi vsakič obriše.

>
2. Bolj zoprno pa je to, da sem pri tem opazil, da so nekateri deli mašine precej mastni, komkretno tule (ostalo je suho):
>
Če je mastno ne rjavi :)

To praktično ni vredno omembe kako malo je mastno. Drugo bi bilo, če bi iz mašine kar kapljalo olje ven

>
Če je olja preveč in potegneš (a pa tud če ne) gre lahko dosti stvari k vragu.
>
Mah to ni problem. Če je olja preveč ga bo samo žret začelo v sesalni kolektor, zadaj se bo pa kadilo ko noro. Oljna pumpa ga itak spumpa kakor ga lahko, stene cilindra se pa mažejo s špricanjem.

>
Evo, tule je posnetek. Takoj, ko "zajaham" beli avto v krožišče in začnem zavijati levo, se začne cviljenje in traja par sekund. Zadeva je precej glasnejša, kot je sklepati iz posnetka.
>
To ti nekje ven piha in to močno. Zna biti da se ti je deloma snela cev iz turbine ali pa kaj podobnega
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pšenični ::

"Če je olja preveč in potegneš (a pa tud če ne) gre lahko dosti stvari k vragu.
>
Mah to ni problem. Če je olja preveč ga bo samo žret začelo v sesalni kolektor, zadaj se bo pa kadilo ko noro. Oljna pumpa ga itak spumpa kakor ga lahko, stene cilindra se pa mažejo s špricanjem."



Problem je pritisk, upam da ti je to jasno. Preden "deliš koristne nasvete" se pozanimaj pri kakšnem mehaniku, kaj pomeni imeti preveč olja v motorju.

PS; lahko tud pogooglaš.

Pyr0Beast ::

>
Problem je pritisk, upam da ti je to jasno. Preden "deliš koristne nasvete" se pozanimaj pri kakšnem mehaniku, kaj pomeni imeti preveč olja v motorju.
>
Pritisk česa in kje ?

Oljna pumpa dela kakor dela. Dokler ne vleče zraka bo tlak takršen kakršen mora biti, pa če je pod nivojem ali pa preko.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Zraven tega še: Pumpa ima tudi regulator tlaka, ki uravnava vse skupaj
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pšenični ::

"Zraven tega še: Pumpa ima tudi regulator tlaka, ki uravnava vse skupaj"

Torej ti v svojega fičota zlivaj dva litra več kot je predpisano. Ali še bolje; Olja ti sploh ni treba menjat le doliješ ga. Jbg, le mal se ti bo kadilo.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Lahko bi.

Kot rečeno, problem je le udarjanje batov v olje.

kar se tiče matanja batov in cilindrov- a niso ročke batov votle in piči olje iz ojnice skozi ležaj in roko bata v bat, tam pa pride ven med obročki ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fizikalko ::

Pyr0Beast je izjavil:

>

To ti nekje ven piha in to močno. Zna biti da se ti je deloma snela cev iz turbine ali pa kaj podobnega


OK, samo kako to, da mi to naredi le enkrat, potem pa celo vožnjo nič?

D3m ::

Se sliši, kot da ti jermen cvili.

Ali pa voziš z zimskimi gumami in na krožišču in cvilijo :P
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Pyr0Beast ::

>
Torej ti v svojega fičota zlivaj dva litra več kot je predpisano. Ali še bolje; Olja ti sploh ni treba menjat le doliješ ga. Jbg, le mal se ti bo kadilo.
>

Meh. Mašina je oddelala 170kkm preden sem jo tako upokojil, sedaj čaka avto na obnovo zavornega sistema pa bo spet dober za 30kkm. Olja je bilo itak vedno preveč noter, zato ga je pa tudi žrlo ko noro, potem ko je tist višek popilo ga je pa porabil ~2L na 5000, največ po zaslugi teranja v visoke obrate.

Zadnjih 50kkm sem ga pa samo dolival in zamenjal kvečjemu oljni filter.

>
OK, samo kako to, da mi to naredi le enkrat, potem pa celo vožnjo nič?
>
Ah. Potem je bolj težko tole. Morebiti je kaj z bremzami, morebiti z jermenom, morebiti kaj z ventilom za recirkulacijo izpušnih plinov.

>
kar se tiče matanja batov in cilindrov- a niso ročke batov votle in piči olje iz ojnice skozi ležaj in roko bata v bat, tam pa pride ven med obročki ?
>
Nimam pojma, čisto možno da so
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::

Brane2 je izjavil:


kar se tiče matanja batov in cilindrov- a niso ročke batov votle in piči olje iz ojnice skozi ležaj in roko bata v bat, tam pa pride ven med obročki ?


Drži, sicer se ne bi dolgo vozil;)

Fizikalko lahko malce opišeš pri katerih obratih, hitrosti in prestavi prihaja do tega zvoka? Avtomatski ali ročni menjalnik?
Vzrok za oljnati madež na motorju iz slike pa je lahko objemka. Preveri, če je tesno privita. Površino pa očisti s kakim namenskim sprejem za čiščenje motorja, ki ga dobiš v trgovini z avtodeli. Pošpricaš, počakaš in spereš z vodo (uporabljam CRC ali Wurth izdelke).

Na posnetku pred krožiščem je identičen zvok kot pri zapuščanju krožišča? Sodeč po posnetku je pred krožiščem sikanje pri zapuščanju pa kot nekakšo drgnjenje.

Fizikalko ::

Evo, bil danes pri mehaniku, diagnoza je sledeča:

- tisti zvok naj bi povzročal tračni jermen in zjeban šponer, tako da naj bi se vse zamenjalo
- mašina je mastna, ker malenkost kaplja na cajte iz turbine, kar naj bi bilo pri teh kilometrih kao čisto ok in ni panike

Kakšen komentar?

lp

Tilen ::

Pameten mehanik. Vse treba menjat!

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

WarpedGone ::

Samo da se diagnoza sliši "plausible".
Zbogom in hvala za vse ribe

Fizikalko ::

No ja, šponer in tračni jermen pa res ni take panike... zadeva cvili orenk, tako da ne glede, kaj je, bo ziher za zamenjat, ane, Torej me to, da je treba NEKAJ menjat, smao po sebi nikakor ne preseneča.

Da ne bi bilo dileme: z mehanikom sem bil do sedaj zelo zadovoljen in toliko se na avte vseeno spoznam, da vem, kdaj me kdo "lupi", kdaj pa korektno opravlja svoje delo..

Je pa res, da za ta konkreten primer nimam pojma, kaj je res in kaj ne...

Detajli diagnoze:

Z mehanikom sva se malo vozila naokoli in ugotovila, da:

- zadeva spušča ta zvok le ob priužgani klimi
- le, ko se speljuje ali potrebuje več moči

VW naj bi imel v elektroniki program naštiman tako, da v primeru speljevanja in velike obremenitve klime (kar pri današnjih 37 v senci res ni dileme, da je), klimo za nekaj sekund izklopi. Takrat razbremeni tračni jermen in ta začne cvilit. Smiselno ali ne?

Druga varianta, pravi mehanik, je, da je v klimi preveč plina in to obremenjuje jermen, Ampak v to močno dvomi, bolj verjetno naj bi bilo, da je zjeban šponer ali jermen.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

SkIDiver ::

Če se menja pasasti jermen zaradi cviljenja je vsekakor pametno zamenjati tudi napenjalec.

Prvič slišim, da bi VAG imel elektroniko pri klimatskem sistemu usmerjeno v izklapljanje kompresorja klime ob veliki obremenitvi motorja. Fabia 1.4 50kW ni nikoli izklopila kompresorja klime. Je pa res, da ni jemal veliko moči.

Tista z obremenjevanjem kompresorja zaradi preveč plina pa je meni malce vprašljiva.
Defenitivno ima klimatski sitem tlačni senzor za premajhen tlak (torej, če manjka plina). V tem primeru sklopi kompresor, da ne pride do poškodbe kompresorja. Ne vem pa, če tlačni senzor služi tudi zaznavanju prevelikega tlaka. V tem primeru bi namreč ravno tako izklopil kompresor zaradi zaščite pred poškodbami.
Kdaj pa si nazadnje polnil klimatski sistem?

Kar se tiče puščanja olja iz turbine. Pušča IZ turbine ali pušča dovodna cev olja na turbini? Če pušča dovodna cev ali tesnilo je treba zadevo sanirat, sicer boš saniral turbino na koncu!

PS: Sicer ne poznam konstrukcije TDI-ja, vendar, če pasasti jermen, ki se bo menjal poganja tudi vodno črpalko naj mehanik preveri zračnost ležaja vodne črpalke. Če ima ležaj zračnost je dobro, da se zamenja tudi vodna črpalka, da se kasneje ne zgodi, da je potrebno spet razdirati. Dvojni strošek za delo na koncu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Tilen ::

Tudi na Seatu 1.4 se ne izklaplja klima.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Steinkauz ::

Jst mam Golf IV 1.9 TDI 66kw letnik 99
In mi je podobno cvilu. Skoz je cvililo, dokler se ni ogrel, potem pa komaj slišmo.
Sem menjal jermen in je pol 14ih dneh spet začelo cvilit, samo da je zdej skoz tut če je bil ogret :))

No pol sm pa menjal še šponer+jermen zdej mam pa mir :)
Šponer je 120eur

Fizikalko ::

Kater jermen? Zobati al samo tračni? Enako vprašanje za šponer, ker ima namreč vsak svojega...

Steinkauz ::

Aja pozabu oment. Od klime
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28851829 (23877) blackbfm
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7613420 (9962) WizzardOfOZ
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9422944 (19875) RejZoR
»

Puščanje olja golf 4

Oddelek: Na cesti
315725 (5061) xCore

Več podobnih tem