» »

Zmanjkuje antifriza..

Zmanjkuje antifriza..

«
1
2

Twixz ::

Gre se za golf 4, 1.9 TDI, 2002 letnik.
Avto čuvan, redno servisiran, zdaj je pa prišlo do problema, morda kdo ve.
Lučka za antifriz se je vžgala 3x v 3 tednih. Ko se posoda za antfriz odpre, rukne antifriz nazaj. Ventilator dela, olja na pokrovu od posode za antifriz ni, torej "dihtunga" na glavi tudi ni. Pod avtom ne kaplja, avta se ne žene dokler se ne zagreje.. Skratka, kakšna ideja?

fikus_ ::

Razpoka, ki se pri povišani temperaturi razširi, hladilna tekočina pa počasi hlapi in je ni opaziti!
Preglej cevi, hladilnik, če so kakšni madeži, ki bi nakazovali puščanje.

Heavy ::

Lahko ti kaplja na skid-plate ali pa na blok motorja kjer voda izhlapi... Povohaj če ima vroč motor vonj po antifrizu.

Oz. ko je motor hladen pojdi z roko tipati cevi za vodo, ki gredo od grelca kabine proti črpalki. Najdeš jih kjer se stikata motor in menjalnik zgoraj.

https://postimg.org/image/4s5e29e6j/

Za boljši pregled vrži dol plastiko nad motorjem.
#TeamFelix

fikus_ ::

Verjetno je kakšna gumijasta cev počena na mestu, kjer je nataknjena na kovinsko cev.

zobnik ::

Velik sreče pri odpravljanju vzroka puščanja, sploh sedaj, ko se zadeva posuši takoj.
Lahko je prebito tesnilo glave, lahko pušča hladilnik (pošlataj ga spodaj), lahko okol termostata, vodna pumpa je lahko spustila. Če bi kakšna cev bi že zdavnaj sputil.

r3dkv1c4 ::

Če hlapi bo barva ostala.....vedno ostane, ker antifriz je obarvan.

Malo se je treba potrudit in poiskat mesto puščanja.
Lažje je, če se avto dvigne ali da na kanal, da spodaj vidiš od kje teče.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

zobnik ::

Rdečga se lepo vidi, da pušča sledi.

Twixz ::

Torej po debatiranju in obisku parih mehanikov, nismo prišli do točne razlage zakaj antifriz spušča. Ko je avto hladen zadaj ne spušča čez avspuh, prav tako avto ne izgublja moči, edina možna razlaga ki je prišla iz ust zadnjega mehanika je, da mi je "prepihalo" vse štiri cilindre, za kar je pa manj kot 1% šanse.
Motor je čist, cevi čiste, nobene sledi o hlapih.
Avtu se lučka prižge samo ko se ogreva (do 70°C), ko ogret avto ustavim in odprem pokrov posode za antifriz, antifriz butne nazaj. Na mesec zlijem notri liter antifriza. :D

Ima kdo kakega doktorja za VW kje (ni važno - cela Slovenija pride v poštev). :)

Ales ::

Ko rečeš "antifriz butne nazaj" misliš, da se nivo ponovno zviša sam od sebe? Gre torej za posledico podpritiska v sistemu, ki se izenači, ko odpreš pokrov posode. Meni tole zveni kot tesnilo na glavi motorja ali počena glava motorja.

Sicer pa... ugasni motor, daj hladilni sistem pod pritisk, glej če kje kaj spušča. Ampak se bojim, da ne bo nič, kar pomeni zgornji scenarij.

marsovcek ::

Nikjer na ceveh ni znakov spuščanja? Tudi v ogrevalnem krogu proti kabini?
Kaj je bila menjana črpalka za vodo? Poleg tega lahko pušča tudi pečka za gretje - je kdaj tepih spredaj ob pedalih vlažen?

fikus_ ::

Pri hladnem napolni vodo do vrha in potem nekako s kompresorjem dvigni tlak v sistemu. Koliko?! Vprašaj kakšnega mehanika! Pri hladnem boš mogoče opazil kje pušča.

MadMax ::

Koliko tlaka?
Poglej na čep raztezne posode.
Ponavadi je 1.4bar, več raje ne...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Ishmael ::

Pušča ti pri vodni pumpi
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

shmandi ::

Smo imeli passata 1.9tdi in je tudi antifriz izginjal. Kakšen liter na 4-6 mesecev je bilo treba doliti. Predvidevam, da je bila težava v tesnilu glave ali bloku motorja. Avto je peljal normalno, tako, da se nismo s tem ukvarjali...
Od Volkswagna pač ni pričakovati neke zanesljivosti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shmandi ()

Assass1n ::

Obstaja orodje s katerim nafilaš tlak v sistem, pumpica pa pokrovček ekspanzijske pa napumpaš na 1bar pa čakaš. Vrjetno je to tvoj mehanik že probal.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Invictus ::

shmandi je izjavil:

Smo imeli passata 1.9tdi in je tudi antifriz izginjal. Kakšen liter na 4-6 mesecev je bilo treba doliti. Predvidevam, da je bila težava v tesnilu glave ali bloku motorja. Avto je peljal normalno, tako, da se nismo s tem ukvarjali...
Od Volkswagna pač ni pričakovati neke zanesljivosti...

Sploh, če ga ne vzdržuješ po servisnem planu.

Kar je zaradi šparanja precej verjetno... Ker večina niti ne ve, da kaj takega obstaja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shmandi ::

In kako npr. z rednim vzdrževanjem preprečiš puščanje tesnila na glavi ali počen blok?

paraboŁa ::

Meni se je dogajalo podobno, zamenjati je bilo treba ekspanzijsko posodo.

Invictus ::

shmandi je izjavil:

In kako npr. z rednim vzdrževanjem preprečiš puščanje tesnila na glavi ali počen blok?

Tesnilo zamenjaš, ko piše v servisni knjižici.

Ko menjaš tesnilo, se bistveno zmanjšajo vzroki za počen blok...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ishmael ::

Tesnila na glavi so za lifetime motorja
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Invictus ::

Ishmael je izjavil:

Tesnila na glavi so za lifetime motorja

Ne povsod...

Recimo pri Fiat Punto jih je bilo potrebno menjati na 120.000 km.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ishmael ::

Invictus je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Tesnila na glavi so za lifetime motorja

Ne povsod...

Recimo pri Fiat Punto jih je bilo potrebno menjati na 120.000 km.




Tole mi je pa polepšalo dan :D:))
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Tesnila na glavi so za lifetime motorja

Ne povsod...

Recimo pri Fiat Punto jih je bilo potrebno menjati na 120.000 km.



In Subaru, kjer je priporočljivo menjati na 100k milj.
#TeamFelix

krneki0001 ::

Heavy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Tesnila na glavi so za lifetime motorja

Ne povsod...

Recimo pri Fiat Punto jih je bilo potrebno menjati na 120.000 km.



In Subaru, kjer je priporočljivo menjati na 100k milj.


Kater model? Legacy 2.2GX iz leta 1991?

Ker moj jih ima že skoraj 3x toliko prevoženih, pa so še prve dihtunge na glavi.

Heavy ::

Podvrženi naj bi bili atmosferci:

Impreza 1999 to 2011
Forester 1999 to 2010
Legacy 2000 to 2009
Outback 2000 to 2009
Baja 2003 to 2006
#TeamFelix

zobnik ::

Se voda kaj meša z oljem?
Se v posodi med delovanjem avta delajo mehurčki?
Se kadi belo iz izpušnega?
Ali ko zjutraj odprete posodo pod pritiskom kej "butne" ven?
Ste preverili spodnji rob hladilnika na otip ?

krneki0001 ::

Heavy je izjavil:

Podvrženi naj bi bili atmosferci:

Impreza 1999 to 2011
Forester 1999 to 2010
Legacy 2000 to 2009
Outback 2000 to 2009
Baja 2003 to 2006


Si prepričan?
Sedaj imam, mislim da, štirinajstega subaruja. Noben od njih ni imel problemov z dihtungami na glavi, pa so kilometrine na večini od njih bile okoli 300k kilometrov že ko sem jih kupoval. Sem imel pa že vse naštete modele razen baje. (trenutno imam doma 2 outbacka in enega justy-ja)

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Ishmael je izjavil:


Tole mi je pa polepšalo dan :D:))

Preberi si servisno knjižico ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

JH84 ::

Moj golf je imel razpoko na plastičnem pokrovu(ne v posodi kjer je antifriz), ki je montiran na strani bloka motorja (če odpreš havbo, na desni strani bloka kjer pride več cevi skupaj).

Ugotovil sem šele, ko sem avto zagrel na delovno temperaturo in opazoval ta pokrov. Tekočina je začela puščati šele, ko nastal dovolj velik tlak znotraj tega pokrova.

zobnik ::

to je ohišje termostata, če notri vliješ čisti rdeč antifriz se vidjo sledi.

Twixz ::

Problem je, ker na avtu ne šparam, niti nočem šparat, ampak to je nerešljiva uganka. Dihtunga na glavi je poceni, delo je drago in ne mislim brez nekega argumentiranega razloga menjati nekaj kar ni nujno da je krivo za to. Hvala vseeno :)

konspirator ::

Zamenjaj servis oz mehanika, ker ni sposoben rešiti problema.
--

Twixz ::

Kaj pa če ti povem da sem za ta problem vprašal 10 mehanikov, so vsi za drug poklic? :D

konspirator ::

Katere vse si vprašal ?
Pričakuješ od njih zastonj/pravilen odgovor, s tem da vozila še videli niso ob blizu ?

Nimam nič z njimi, znajo popraviti tudi zadeve, nad katerimi so drugi obupali.
http://avtoelektrika-jc.si/wp/
--

sivistol ::

zihr kje kaka počena cev, men enako ko je avto segret antifriz kaplja oz nekje pušča,
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864

Twixz ::

konspirator je izjavil:

Katere vse si vprašal ?
Pričakuješ od njih zastonj/pravilen odgovor, s tem da vozila še videli niso ob blizu ?

Nimam nič z njimi, znajo popraviti tudi zadeve, nad katerimi so drugi obupali.
http://avtoelektrika-jc.si/wp/


Hvala :)

Nič, tema se lahko zapre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

lonewolf_ ::

Gre za avto Seat Toledo 1.6 2005, ker je odlično ohranjen pri ~160k km, ga ne bi želeli menjat. Zmanjkuje antifriza, menjal se je hladilnik spredaj, ker je očitno puščalo.

Zdaj pa se je začela opažat svetla brozga in kondenz na pokrovčku za dolivanje olja v motor.

Bo treba menjat tesnilo na glavi motorja, ali? Še ostane kaj drugega? Koliko pride to recimo za ta tip motorja?

Pač koliko sem laik, bi "od oka" rekel nekje ~500€ z delom...

Glede na starost, bi bilo avto za upokojit? Glede na ohranjenost, bi bil vreden še kaj? 3, 4 tisočake morda?
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

thom4s ::

Jaz sem enkrat prišel tako daleč, da sem kupil (ebay) UV tekočino za v hladilnik in nato presvetil z UV lučko. Drugače ni šans da bi našel.

noraguta ::

thom4s je izjavil:

Jaz sem enkrat prišel tako daleč, da sem kupil (ebay) UV tekočino za v hladilnik in nato presvetil z UV lučko. Drugače ni šans da bi našel.

to je to se uporablja pri vsej hidravliki
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

thom4s ::

noraguta je izjavil:

thom4s je izjavil:

Jaz sem enkrat prišel tako daleč, da sem kupil (ebay) UV tekočino za v hladilnik in nato presvetil z UV lučko. Drugače ni šans da bi našel.

to je to se uporablja pri vsej hidravliki


Ja, samo bolj malo ljudi sploh ve o temu. Je pa fejst zadeva.

lonewolf_ ::

Pa je huje kot antifriz, če pride potem še to v motor in se meša z oljem?
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

krneki0001 ::

lonewolf_ je izjavil:

Gre za avto Seat Toledo 1.6 2005, ker je odlično ohranjen pri ~160k km, ga ne bi želeli menjat. Zmanjkuje antifriza, menjal se je hladilnik spredaj, ker je očitno puščalo.

Zdaj pa se je začela opažat svetla brozga in kondenz na pokrovčku za dolivanje olja v motor.

Bo treba menjat tesnilo na glavi motorja, ali? Še ostane kaj drugega? Koliko pride to recimo za ta tip motorja?

Pač koliko sem laik, bi "od oka" rekel nekje ~500€ z delom...

Glede na starost, bi bilo avto za upokojit? Glede na ohranjenost, bi bil vreden še kaj? 3, 4 tisočake morda?


Brozga in kondenz na pokrovčku pomeni olje v vodi. Torej tesnilo na glavi in ravnanje glave.

Twixz ::

lonewolf_ je izjavil:

Gre za avto Seat Toledo 1.6 2005, ker je odlično ohranjen pri ~160k km, ga ne bi želeli menjat. Zmanjkuje antifriza, menjal se je hladilnik spredaj, ker je očitno puščalo.

Zdaj pa se je začela opažat svetla brozga in kondenz na pokrovčku za dolivanje olja v motor.

Bo treba menjat tesnilo na glavi motorja, ali? Še ostane kaj drugega? Koliko pride to recimo za ta tip motorja?

Pač koliko sem laik, bi "od oka" rekel nekje ~500€ z delom...

Glede na starost, bi bilo avto za upokojit? Glede na ohranjenost, bi bil vreden še kaj? 3, 4 tisočake morda?


Jaz sem dal za menjavo tesnila na glavi, veliki in mali servis (če je že imel vse narazen) vse skupaj 650€... Tako da ja, okoli 500€ boš imel ceno (+/-50€) :)

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

[

Glede na starost, bi bilo avto za upokojit? Glede na ohranjenost, bi bil vreden še kaj? 3, 4 tisočake morda?




Kako prosim? 12 let star toledo 3 jurje? Pa to ni vredno več kot jurja. Če je v top kondiciji. Rad bi vidu tistega, ki bo dal za 12 let starega toledota 3 jurje.

krneki0001 je izjavil:



Brozga in kondenz na pokrovčku pomeni olje v vodi. Torej tesnilo na glavi in ravnanje glave.


Ni nujno. Smetana na pokrovčku se pojavi tudi, če je avto vožen zgolj na kratke realcije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

[

Glede na starost, bi bilo avto za upokojit? Glede na ohranjenost, bi bil vreden še kaj? 3, 4 tisočake morda?




Kako prosim? 12 let star toledo 3 jurje? Pa to ni vredno več kot jurja. Če je v top kondiciji. Rad bi vidu tistega, ki bo dal za 12 let starega toledota 3 jurje.

krneki0001 je izjavil:



Brozga in kondenz na pokrovčku pomeni olje v vodi. Torej tesnilo na glavi in ravnanje glave.


Ni nujno. Smetana na pokrovčku se pojavi tudi, če je avto vožen zgolj na kratke realcije.


Ja na pokrovčku, on pa je napisal da je brozga v vodi, torej mu ravnanje glave in tesnilo ne uide.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:


Ja na pokrovčku, on pa je napisal da je brozga v vodi, torej mu ravnanje glave in tesnilo ne uide.


A, ja. To je pa res.

lonewolf_ ::

Hm.. hvala vsem zaenkrat :)
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

marsovcek ::

Opisana je bila smetana na pokrovcku olja. To je lahko od voznje z nepopolno ogretim motorjem (beri: kratke poti). Se nivo antifriza kaj spreminja?

bambam20 ::

Če je smetana na pokrovčku pol ni zvita glava. Drugo je, če je antifriz mešan z oljem. Samo v tem primeru bi se hitro ugotovilo, da ga zmanjkuje.

krneki0001 ::

Ja, ampak je bil hladilnik počen in bohve kolko časa se je vozil brez vode, preden je opazil.

Naj ga pelje na daljšo turo pa naj pove kako zgleda z vodo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

dolivanje hladilne tekočine motorja

Oddelek: Na cesti
357876 (7226) Daliborg
»

Bel dim iz izpuha, dizel - težava?

Oddelek: Na cesti
2010261 (9029) Raindancer
»

Poknjena glava motorja?

Oddelek: Na cesti
102143 (1590) val46
»

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10141387 (37571) Telbanc
»

Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanika

Oddelek: Na cesti
2910155 (9531) hocevar91

Več podobnih tem