» »

hardwareversand.de

hardwareversand.de

««
27 / 39
»»

Machete ::

Pohiteli so. Še vedno je najhitreje, da se jih pokliče. Takoj zveš in urediš kar rabiš oz. želiš.

SuperVeloce ::

kronos_10_ je izjavil:

Poslal sem jim včeraj tudi na facebook in res danes so mi odgovorili. Zardi spremembe naročila so mi dali kontaktni email, ki ga na strani ni moč dobiti in sem poslal email. Vendar mam občutek, da bom čakal :S
Ni mi pa jasno kako, da je naročilo stalo, ker je bilo danes zjutraj vse na zalogi, preden so mi odgovorili preko fb-ja.

Ni nujno, da se jim v živo refresha zaloga skladišča, zato je ena od možnosti da si zamudil za kakšne pol urce z naročilom. Naročil imajo verjetno po 1000 na dan, ne morejo pa vsakega tujca čakati in rezervirati zadev, če ne vedo a bo plačilo v enem dnevu ali enem tednu
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Ribič ::

Kako se jih pa pokliče? Kličem na njihovo št. (49)01805711117, pa mi telefon napiše "Neveljavno".

Lonsarg ::

Kje pa živite da ne veste kako deluje medomrežno klicanje? Ko kličeš nekoga, ki je v Sloveniji vtipkaš 0 za izhod iz omrežja in nato njegovo številko. Če kličeš v tujino rabiš dve ničli oziroma en plus da greš iz omrežja in še iz države.

Se pravi za hardwareversand imaš 0049 1805711117.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

N0t0ri0us ::

N0t0ri0us je izjavil:

prejšnji teden sem naročil 2x ssd in 1x miško. Vsi artikli so bili na zalogi. Danes so artikli prišli in ko sem odprl škatlo, sem opazil da notri ni miške katero sem naročil in tudi plačal. Na računu v škatli piše samo 2x ssd miške pa nikjer.

2015-3-10 at 17:31 Online-Order
2015-3-11 at 11:46 We received your payment amounting to 175,21 EUR .
2015-3-11 at 12:40 Due to your payment the order was cleared for delivery.
2015-3-12 at 13:31 The goods are ready for collection or assembling.
2015-3-12 at 18:07 The invoice was made.
2015-3-13 at 08:00 The goods were dispatched. - 1 package(s). Identcode(s): [xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx] -
2015-3-17 at 09:28 The goods were delivered to you.

Kaj to pomeni ? Glede na to, da naj bi bili vsi artikli na zalogi nimam pojma zakaj niso vrgli še miške v škatlo..


Danes so me poklicali iz UPS-ja in mi sporočili da imajo ponovno en paket zame. V njemu je bil pogrešan artikel :D

na mail mi niso odpisali -.-

Ribič ::

Lonsarg je izjavil:

Kje pa živite da ne veste kako deluje medomrežno klicanje?

Veš kaj? Tako redko uporabljam telefon, da se prav nič ne sramujem tega.
Tole je v bistvu moj prvi mednarodni klic na sploh. Upam, da znajo angleško, ker jaz nemško ne znam.
Sicer pa hvala za informacijo.

lp

kronos_10_ ::

Pri meni pa je situcaija taka, da na email glede spremembe naročila ni še nič. So mi pa poslali email iz drugega naslova (mislim da service), da grafična ni na voljo. In naj si izberem drugo ali naj pošljejo brez nje :S to so videli danes, ko pa grafične ni bilo že 5 dni nazaj :S Poslal sem jim email, da želim drugi kartico. Sedaj bom verjetno spet čakal celo večnost, da mi odpišejo :S
Ima kdo izkušnje s tem, če ti pišejo da spremni artikel in jim odpišeš. Koliko časa rabijo, da to sprocesirajo?

kronos_10_ ::

Pozdravljeni,
končno so mi poslali spremembo. Po poslanih dnevno skoraj 5 sporočil :) Zanima me da ne bom nakazoval preko predračuna, kako se nakaže preko paypala? Samo enkrat sem pošiljal in takrat sem moral vpisati email. Je enakov v tem priemeru? Katri email naj vpišem?
Lp.

Zgodovina sprememb…

csmpd ::

Plačevanje preko paypala (s kreditno kartico) nedolgo nazaj ni bilo mogoče, ne vem pa, kako je, če imaš na paypalu sredstva. Zraven tega je še provizija.
Imaš paypal pa ne veš, kako se uporablja? :O Potrdiš nakup, te preusmeri na paypalov vmesnik, kjer vpišeš email in geslo in je stvar urejena. poglej še pod nastavitve (lahko kar v tistem vmesniku), da ti pretvarjanje med valutami naredi izdajatelj kartice (tvoja banka) in ne paypal, ker je ugodneje tako.

kronos_10_ ::

csmpd je izjavil:

Plačevanje preko paypala (s kreditno kartico) nedolgo nazaj ni bilo mogoče, ne vem pa, kako je, če imaš na paypalu sredstva. Zraven tega je še provizija.
Imaš paypal pa ne veš, kako se uporablja? :O Potrdiš nakup, te preusmeri na paypalov vmesnik, kjer vpišeš email in geslo in je stvar urejena. poglej še pod nastavitve (lahko kar v tistem vmesniku), da ti pretvarjanje med valutami naredi izdajatelj kartice (tvoja banka) in ne paypal, ker je ugodneje tako.


Uporabljam ga za nakupe preko ebaya, kjer kot si omenil potrdiš nakup in te preusmeri na paypal stran. V tem priemru moram nakzati doloćeno vsoto denarja, ker sem spremnil komponente. Predvidevam, da greš pod send the money in tam te vpraša kateremu naslovniku in te vpraša po njegovem emailu. Potem pa ne vem kaj vtipkat.

Sej bo najbolje če jutri grem na banko in pošljem preko banke.

csmpd ::

Aja se opravičujem..
Verjetno imajo kje na strani tudi te podatke.
Preko banke pa je najbrž še najbolj priročno ja.

GenZNPC ::

Po poslanih dnevno skoraj 5 sporočil :)

Ravno zaradi tega se zaštopa ticket sistem.
skibidi

joshua3 ::

pozdravljeni,

Naročil sem preko hardwareversand, plačal na pošti v torek, na strani so mi napisali da so prejeli isti dan plačilo in potem: Your order was cleared for delivery. Nikjer pa ne vidim nobene številke za sledenje pošiljki. Kje se to pogleda? Poslali pa so preko UPS

Han ::

Your order was cleared for delivery = nabirajo komponente po skladišču... Ko bo dejansko poslano, boš dobil mail s številko...

joshua3 ::

Pa je normalno da že 3 dni nabirajo komponente po skladišču glede na to da so bile vse komponente na zalogi?

P.S. sem sedaj pogledal in piše: ready for dispatch on 2015-3-20
torej verjetno bojo danes poslali

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joshua3 ()

kronos_10_ ::

joshua3 je izjavil:

Pa je normalno da že 3 dni nabirajo komponente po skladišču glede na to da so bile vse komponente na zalogi?

P.S. sem sedaj pogledal in piše: ready for dispatch on 2015-3-20
torej verjetno bojo danes poslali


Ja je normalno ja. Jaz sem čakal skoraj en teden. Nato sem jim pisal na FB, kjer so se mi takoj odzvali in pohitrili stvar. Če jim po fb-ju ne bi težil vsaki dan bi sedaj garantirano stanje bilo nespremenjeno.
Po skoraj enem tednu sem komaj dobil email, da grafična ni na voljo! :)

Zgodovina sprememb…

Ribič ::

Eto, po dveh tednih kličem, pa ženska komajda zna kaj angleško. Pravi, da naročene grafične nimajo na zalogi, čeprav na spletni strani piše, da je in da ne ve kdaj bo prispela. Kolk časa pa tole traja, da dobijo?

cortez ::

evo vam kod, če bo kdo naročal :

10€ Gutschein*:
V5LW4XYT35
einlösbar ab 200 € Warenwert

20€ Gutschein*:
VUKP9XA485
einlösbar ab 500 € Warenwert

30€ Gutschein*:
V9BCTP8U22
einlösbar ab 1000 € Warenwert

GenZNPC ::

Kuponi so tukaj, ampak se generirajo sproti: http://www.gutscheinpony.de/hardwarever...
Pa lahko da ne prime, če je bil račun ustvarjen dooolgo nazaj.
skibidi

issak ::

Kaj točno pomeni 'Not available' pri izdelkih? To pomeni da jih nikoli več ne bo, ali kaj? In če so 'not available', zakaj jih potem sploh imajo v ponudbi? Iz sestavljega PCja sta moja plata in ohišje 'not available', ali to pomeji da ju naj raje poiščem kje drugje ali naročim kljub temu in počakam?

GenZNPC ::

Not available je najverjetneje, da čakajo na odgovor dobavitelja.
skibidi

issak ::

Aha, se pravi da lahko kljub temu narocim, le vpradanje je koliko bom moral cakati? Alinaj raje narocim drugje?

Han ::

Odvisno od izdelka. Če je že starejšega datuma, je lahko dobava pod večjim vprašajem, če pa gre za aktualno robo, je zadeva navadno dobavljena v njihovo skladišče v enem tednu. Preklopi na nemški jezik - tam ponavadi bolj točno piše...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

GenZNPC ::

Za rame, ki sem naročil in jih ni blo na zalogi nikjer, to pomeni, mindfactory, computer universe, hardware itd. Sem čakal 3 tedne. Sam šment, ko so pa bli 30€ cenej, kot ostala ponudba takrat.
skibidi

issak ::

Han je izjavil:

Odvisno od izdelka. Če je že starejšega datuma, je lahko dobava pod večjim vprašajem, če pa gre za aktualno robo, je zadeva navadno dobavljena v njihovo skladišče v enem tednu. Preklopi na nemški jezik - tam ponavadi bolj točno piše...



Gledam tudi na nemškem, pa je isto.
Gre za Bitfenix prodigy ohišje (bele barve), kjer so razen bele in črne barve vse ostale barve (zelena, oranžna, modra...) na zalogi, sklepam da je le črnih in belih zmanjkalo
Druga je pa plata Asus Z97i-Plus, praktično edina asus itx z97 plata, nekako si ne morem misliti da jih je že zmanjkalo.

user-pass ::

Jaz ne bi narocal izdelkov, ki niso "available". Poglej na Idealo ali Geizhals, ce je plata oz. ohisje kje drugje dobavljivo, ce ne pa raje kaj drugega, konkurence je veliko.

issak ::

user-pass je izjavil:

Jaz ne bi narocal izdelkov, ki niso "available". Poglej na Idealo ali Geizhals, ce je plata oz. ohisje kje drugje dobavljivo, ce ne pa raje kaj drugega, konkurence je veliko.


Plata je že nazaj, od jutri naprej na voljo :D
Ohišje edino še ni. Pri mlacomu ga imajo sicer za 10€ več

Ampak sem že naročil vse, pa nisem še plačal, se da to preklicat in naročiti na novo, ali bodo mislili da se norca iz njih delam?

GenZNPC ::

Mja, stem boš sam spet zavlekel zadevo.
skibidi

issak ::

GenZNPC je izjavil:

Mja, stem boš sam spet zavlekel zadevo.



Razen če odprem nov račun in se naredim 'francoza'

Lahko pa pač plačam in upam da bo tudi ohišje kmalu nazaj?
Ali me bodo kaj kontaktirali če ne bo ohišja sploh več ali kako je s tem?

GenZNPC ::

Ja približo 14dni pa ti javijo, samo če nisi plačal potem se tvoje naročilo še ne obdeluje naprej.

Naroči še enkrat iste komponente -novo naročilo- pa plačaj. Staro pa pusti in jim piši da naj stornirajo oz. bo zapadlo od samega sebe tudi, ampak rajši piši.
skibidi

tilko1121 ::

Mene zanima kako jih poklicati iz mobilnega telefona. Klicem stevilko 00491805711117 in enostavno ne zvoni. Klical sem tudi na tusmobil in nimajo pojma.

Han ::

Poskusi še +491805711117 (namesto začetne 00 vnesi +).

tilko1121 ::

Sem probal in nic ... :(

kronos_10_ ::

Po 15 dneh še ni videti, da bi dele dobil :S Katastrofa.
Koliko časa ste pa ostali kaj čakali?

AndreAS ::

Jaz sem raje storniral, ker sem čakal na robo 3 tedne pa je bila kao " lagernd ". Potem naenkrat ni bila več. Zatem naročil na ComputerUniverse. Zadovoljen, pač smola ...

Lp, Andrej

kronos_10_ ::

AndreAS je izjavil:

Jaz sem raje storniral, ker sem čakal na robo 3 tedne pa je bila kao " lagernd ". Potem naenkrat ni bila več. Zatem naročil na ComputerUniverse. Zadovoljen, pač smola ...

Lp, Andrej



Sem jih kontaktiral in izvedel, da čakajo ohišje. Rekli so mi, da pride včiraj pa ni prišlo, danes tudi slabo kaže :S
Koliko časa pa se čaka za computeruniverse?

Zgodovina sprememb…

issak ::

GenZNPC je izjavil:

Ja približo 14dni pa ti javijo, samo če nisi plačal potem se tvoje naročilo še ne obdeluje naprej.

Naroči še enkrat iste komponente -novo naročilo- pa plačaj. Staro pa pusti in jim piši da naj stornirajo oz. bo zapadlo od samega sebe tudi, ampak rajši piši.



No, danes so mi poslali komplet naročilo, vključno z 'mankajočimi' deli

2015-3-21 at 08:46 Online-Order
2015-3-23 at 16:06 We received your payment amounting to 691,15 EUR .
2015-3-23 at 17:40 Due to your payment the order was cleared for delivery.
2015-3-27 at 04:49 The goods are ready for collection or assembling.
2015-3-27 at 12:30 The invoice was made.
2015-3-27 at 16:00 The goods were dispatched. - 2 package(s). Identcode(s): [xxx, xxx] -

Evo, sem že takoj po plačilu zatežil na FB, in je šlo hitro skozi - od izpolnitve UPNja (10:09) do prejetja plačila (16:06) samo 6 ur.
Pa nisem nič 'nujno' označil ker tega moja banka sploh nima, očitno gre vse hitro skozi.

25.3. ob 17h sem jim zatežil na FB kaj se dogaja z naročilom
26.3. ob 11h so odgovorili da manjkako 3 deli.
26.3. ob 14h Sem vprašal če se ve kdaj pridejo.
26.3. ob 18h so rekli da je vse na voljo razen ohišja
27.3. ob 7h sem jim rekel naj mi pošljejo ostalo in refundajo ohišje
27.3. ob 11h so mi rekli naj napišem email (sem poslal, nič odgovora)
27.3. ob 16h dobim email da so poslali 2 paketa (se pravi komponente in ohišje)
27.3. ob 17h so mi še na FB napisali da je naročilo v celoti odpremljeno.

Nevem od kje so pričarali tisto 'unavailable' ohišje, upam da je vse OK z njim.

Tako da še enkrat, pozabite na email ali telefon, facebook podporo imajo super :D Napišeš jim order number, pa vprašaš kaj se dogaja, napišeš da si plačal, pa naj pogledajo če so že dobili.
Je trajalo sicer od ponedeljka do petka da so poslali, ampak so pa. Je že na poti in bo pri meni začetek tedna.

Pozitivna izkušnja :)
Bom pa videl če je vse OK v paketu :)

kronos_10_ ::

Sem tudi jaz opazil, da imajo super FB podporo. Če bi v mojem primeru šlo vse preko emaila potem bi še storniral vse skupej.
Jaz sem jim tudi vsaki dan težil zaradi ohišja, ker ga niso dobili v času kakor so mi ga obljubili. In včirej še zmirej ni prišlo in so poslali povpraševanje na ekipo za nakupe. In moje ohišje je prešlo iz stanja available v not available :S res ne morem verjet :S Sedaj sem jim napisal, da če v ponedeljek ne prejmejo odgovora naj mi pošljejo brez ohišja.

Verjetno bom naslednji nakup opravil preko computeruniverse!

Zgodovina sprememb…

B-Stard ::

Šalabajzerka firma pa še vedno vsi veselo kupujete?

Lonsarg ::

Hočeš reči firma kjer je vse top, samo odziv je počasen ko avtomatika zataji?

Dr_M ::

Hoces reci firma, kjer gladko ignorirajo maile? Se pravi, ce nimas FB, si oplel.
Jest bi temu reku, salabajzerska firma.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Lonsarg ::

Prvič slišim, da na kater mail ne bi odgovorili? Če je to res je potem to malo druga zgodba.

driver_x ::

Lonsarg je izjavil:

Hočeš reči firma kjer je vse top, samo odziv je počasen ko avtomatika zataji?


Precej oz. skoraj vse kupujem iz Nemčije, nekaj časa tudi pri omenjeni firmi, ampak sem po njihovi zadnji polomiji (ostali nakupi niso bili nič boljši) z njimi zaključil. Na kratko: ne držijo se rokov in ne odgovarjajo na maile. Zanimivo je to, da zadnje naročilo enega izdelka, ki so ga ves čas prikazovali kot dobavljivega takoj, niso sprovedli 14 dni od prejema plačila. Ko pa sem na PayPalu udprl dispute, je bil izdelek odposlan v nekaj urah.

issak ::

issak je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Ja približo 14dni pa ti javijo, samo če nisi plačal potem se tvoje naročilo še ne obdeluje naprej.

Naroči še enkrat iste komponente -novo naročilo- pa plačaj. Staro pa pusti in jim piši da naj stornirajo oz. bo zapadlo od samega sebe tudi, ampak rajši piši.



No, danes so mi poslali komplet naročilo, vključno z 'mankajočimi' deli

2015-3-21 at 08:46 Online-Order
2015-3-23 at 16:06 We received your payment amounting to 691,15 EUR .
2015-3-23 at 17:40 Due to your payment the order was cleared for delivery.
2015-3-27 at 04:49 The goods are ready for collection or assembling.
2015-3-27 at 12:30 The invoice was made.
2015-3-27 at 16:00 The goods were dispatched. - 2 package(s). Identcode(s): [xxx, xxx] -

Evo, sem že takoj po plačilu zatežil na FB, in je šlo hitro skozi - od izpolnitve UPNja (10:09) do prejetja plačila (16:06) samo 6 ur.
Pa nisem nič 'nujno' označil ker tega moja banka sploh nima, očitno gre vse hitro skozi.

25.3. ob 17h sem jim zatežil na FB kaj se dogaja z naročilom
26.3. ob 11h so odgovorili da manjkako 3 deli.
26.3. ob 14h Sem vprašal če se ve kdaj pridejo.
26.3. ob 18h so rekli da je vse na voljo razen ohišja
27.3. ob 7h sem jim rekel naj mi pošljejo ostalo in refundajo ohišje
27.3. ob 11h so mi rekli naj napišem email (sem poslal, nič odgovora)
27.3. ob 16h dobim email da so poslali 2 paketa (se pravi komponente in ohišje)
27.3. ob 17h so mi še na FB napisali da je naročilo v celoti odpremljeno.

Nevem od kje so pričarali tisto 'unavailable' ohišje, upam da je vse OK z njim.

Tako da še enkrat, pozabite na email ali telefon, facebook podporo imajo super :D Napišeš jim order number, pa vprašaš kaj se dogaja, napišeš da si plačal, pa naj pogledajo če so že dobili.
Je trajalo sicer od ponedeljka do petka da so poslali, ampak so pa. Je že na poti in bo pri meni začetek tedna.

Pozitivna izkušnja :)
Bom pa videl če je vse OK v paketu :)



Evo, danes so vse komponente ki sem jih naročil prispele domov. Niti ni tako dolgo trajalo, sem že iz mimovrste dlje čakal na kakšen paket :D

kronos_10_ ::

issak je izjavil:

issak je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Ja približo 14dni pa ti javijo, samo če nisi plačal potem se tvoje naročilo še ne obdeluje naprej.

Naroči še enkrat iste komponente -novo naročilo- pa plačaj. Staro pa pusti in jim piši da naj stornirajo oz. bo zapadlo od samega sebe tudi, ampak rajši piši.



No, danes so mi poslali komplet naročilo, vključno z 'mankajočimi' deli

2015-3-21 at 08:46 Online-Order
2015-3-23 at 16:06 We received your payment amounting to 691,15 EUR .
2015-3-23 at 17:40 Due to your payment the order was cleared for delivery.
2015-3-27 at 04:49 The goods are ready for collection or assembling.
2015-3-27 at 12:30 The invoice was made.
2015-3-27 at 16:00 The goods were dispatched. - 2 package(s). Identcode(s): [xxx, xxx] -

Evo, sem že takoj po plačilu zatežil na FB, in je šlo hitro skozi - od izpolnitve UPNja (10:09) do prejetja plačila (16:06) samo 6 ur.
Pa nisem nič 'nujno' označil ker tega moja banka sploh nima, očitno gre vse hitro skozi.

25.3. ob 17h sem jim zatežil na FB kaj se dogaja z naročilom
26.3. ob 11h so odgovorili da manjkako 3 deli.
26.3. ob 14h Sem vprašal če se ve kdaj pridejo.
26.3. ob 18h so rekli da je vse na voljo razen ohišja
27.3. ob 7h sem jim rekel naj mi pošljejo ostalo in refundajo ohišje
27.3. ob 11h so mi rekli naj napišem email (sem poslal, nič odgovora)
27.3. ob 16h dobim email da so poslali 2 paketa (se pravi komponente in ohišje)
27.3. ob 17h so mi še na FB napisali da je naročilo v celoti odpremljeno.

Nevem od kje so pričarali tisto 'unavailable' ohišje, upam da je vse OK z njim.

Tako da še enkrat, pozabite na email ali telefon, facebook podporo imajo super :D Napišeš jim order number, pa vprašaš kaj se dogaja, napišeš da si plačal, pa naj pogledajo če so že dobili.
Je trajalo sicer od ponedeljka do petka da so poslali, ampak so pa. Je že na poti in bo pri meni začetek tedna.

Pozitivna izkušnja :)
Bom pa videl če je vse OK v paketu :)



Evo, danes so vse komponente ki sem jih naročil prispele domov. Niti ni tako dolgo trajalo, sem že iz mimovrste dlje čakal na kakšen paket :D



Danes so tudi meni odposlali komponente brez ohišja...je le ratalo :) Jaz sem recimo oddal naročilo in plačilo že 10. marca! Problem pa je bil pri grafični in ohišju.

Kej potem vidim, da si paket prejel v 4 dneh? Potem ga jaz lahko pričakujem v soboto? Ti dostavi služba ups? Te prej pokličejo recimo če te ni doma, da se dogovoriš za dostavo kje drugje?

Zgodovina sprememb…

kronos_10_ ::

Neverjetna hitra dostava. Pošiljko so mi poslali 31.3 v kasnejšem popoldanskem času. Danes zjutraj je že v Ljubljani :) A gelj ga zlomka takoj, ko pride v Slovenijo preide v stanje Delay :) Prow tipičnmo slovensko :S povsod se mora ustavit.
Sej verjetno mora it najkasneje jutri pošiljka naprej? Ker sedaj so prazniki in bom spret čakal.

amacar ::

Naročil v nedeljo 22.3 in plačal še isti dan, 23.3 so prejeli plačilo in "začeli zbirati komponente". Seveda še niso odposlali, ker čakajo na tipkovnico, kjer je rok dobave 3-5dni. Do sedaj sem imel dobre izkušnje, po skoraj 2 tednih čakanja bom začel gledati pa tudi v drugih trgovinah.

NejcSSD ::

10€ Gutschein*:
V5LW4XYT35
einlösbar ab 200 € Warenwert

20€ Gutschein*:
VUKP9XA485
einlösbar ab 500 € Warenwert

30€ Gutschein*:
V9BCTP8U22
einlösbar ab 1000 € Warenwert
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb DDR4, 2x 1TB NVME, AMD 6700XT

darkolord ::

Teli so pa čisto neresni. Sem hotel kupiti nekaj na firmo (artikla nimajo pri Computeruniverse) in sem v komentar naročila napisal, če mi pošljejo predračun brez DDV.

Nič.

Čez nekaj dni pošljejo, da niso prejeli plačila in da mi bojo stornirali naročilo v treh dneh. Takoj odgovorim, če mi pošljejo predračun brez DDV, in dobim ticket number.

Nič. Niti obvestili me niso več, samo skenslali naročilo.

Očitno moji evri niso dovolj dobri zanje.

tomaz4 ::

Zakaj pa potrebuješ račun brez DDV?
Mi na firmo vedno dobimo račun z davkom pa ni nobenega problema (vhodni DDV).
««
27 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 453 54 55 56 )

Oddelek: Kaj kupiti
2797525659 (2807) scythe
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Kaj kupiti
878203368 (2221) OutOfTheBox
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806429003 (95600) Nwanko
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507294480 (129266) darkolord
»

Grafična kartica R9 280x

Oddelek: Kaj kupiti
256293 (5654) PeroM3

Več podobnih tem