» »

MindFactory mnenje

MindFactory mnenje

««
6 / 55
»»

hojnikb ::

nope... A je tako težko plačat preko trr ?
#brezpodpisa

Jerry000 ::

Ja, ker je vse nemško, jaz pa nemško nimam pojma. Poleg tega me zanima par stvari...
https://gyazo.com/16eb02a2cd0e8a7c87991...

Torej poleg te cene moram še 144 plačat? Koliko pa poštnina še pride?

m0LN4r ::

Tolko placas kolko pise na racunu. total je total kaj vam ni jasno ? incl pa inclusive, vkljucuje

Uporabi spletno banko ali se sprehodi do banke in placaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Jerry000 ::

Zato ker je lažje za uporabnika če je total napisan na koncu ne pa da je total napisan na začetku pol pa še spodaj cena...hvala za info (in ja, prvič naročam preko MF)

m0LN4r ::

Sej prinas je isto, "vkljucen DDV" z malimi spodaj ponavadi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Jerry000 ::

Vem, in je ravno tko confusing. Uporabniku prijazno bi bilo da je total spodaj, ker to nekako zaključiš z to cifro, če pa imaš total na vrhu in spodaj še eno ceno pa povzroči konfuzijo (in ne, nisem edini). Ampak pustmo to, to je debata za drugo temo

hojnikb ::

če so ti take stvari konfuzne, potem je bolje da naročiš pr mimovrste ;)
#brezpodpisa

Jerry000 ::

hojnikb je izjavil:

če so ti take stvari konfuzne, potem je bolje da naročiš pr mimovrste ;)

Zakaj, če lahko tukaj povprašam :). Pa bojda je ceneje tukaj, in prvič iz tukaj naročam. Vse je enkrat prvič ;)

worteleven ::

Jaz sem danes naročil in tudi nakazal sem denar. Me pa nekaj skrbi.. sicer sem na mail poleg podatkov o njihovem računu dobil tudi dve številki:

Verwendungszweck: ShopID XXXXXXXX
Verwendungszweck2: Vorgangsnummer YYYYYYY

V polje "Namen nakazila" sem vnesel ShopID XXXXXXX pa nisem prepričan a je to v redu, ali bi moral ta "Vorgangsnummer YYYYYY" vnesti? Saj nekako mi je jasno, da te lahko komot identificirajo glede na ShopID, ki ga vneseš, ampak ni mi jasno pa kako vejo katero naročilo si plačal, v primeru, da imaš odprtih več naročil (jaz na srečo nimam).

EDIT: mi je jasno, da razločijo po znesku, ampak vseeno

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Jaz skopiram not oboje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

worteleven ::

Ah, upam da bo vseeno šlo čez :) Če ne jih bom pa kontaktiral

worteleven ::

Sem jim napisal mail za vsak slučaj. Odgovorili so mi po 2 minutah. No, to pa je hitrost.

Wazzock ::

Jerry000 je izjavil:

Ja, ker je vse nemško, jaz pa nemško nimam pojma.


Desni click, translate to englando.

worteleven ::

A ma kdo izkušnje s spremembo naročila? Rama, ki sem ga izbral ni več na zalogi in bi izbral drugega, pa me zanima, če spremenijo celotno naročilo ali samo zamenjajo "star" RAM z novim, ali mogoče celo prekličejo naročilo in ustvarijo novega? Ker so bolj slabo z zalogami, nočem da še kaj drugega zmanjka v primeru, da se odločim za spremembo artikla

Wazzock ::

Ko oni vidijo da si plačal naročilo rezervirajo zate vse dele katere imajo na zalogi in jih na strani prikažejo kot da jih ni na zalogi. Najlažje je če jih direktno vprašaš če lahko zamenjaš 1 artikel in kako je potem z razliko v plačilu.

Excavator ::

Naročil preko mindfactory...preko bančnega nakazila je šlo skozi in prispelo v Slovenijo v okoli enem tednu. Res, da je prišel nedelujoč ram a sem ga poslal nazaj ter dobil novega, ki deluje v štirih dneh. Zelo dobre iskušnje z to trgovino!

borchyx ::

Ficko123 ali mi lahko poveš kakšen postopek je bil, da si izvedel reklamacijo? Matična, ki sem jo naročil ni delovala, zdaj pa bi jo rad zamenjal.

Jerry000 ::

madonca...vidim da dost nedelujočih delov dobivate o_O

Excavator ::

borchyx je izjavil:

Ficko123 ali mi lahko poveš kakšen postopek je bil, da si izvedel reklamacijo? Matična, ki sem jo naročil ni delovala, zdaj pa bi jo rad zamenjal.


V Angleščini sem jim napisal na mail..so hitro odgovorili in mi poslali navodila v Angleščini na njihovi spletni strani, kako se izpolni tisti obrazec za vrnitev.

borchyx ::

Hvala za odgovor.
lp

worteleven ::

A se kdo mogoče spomne iz svojih prejšnjih naročil, kaj je "naslednja postaja"? Nisem neučakan, samo zanima me kakšno pot imajo za Slovenijo :)

Herne-Boernig, Germany 12/02/2016 3:38 Departure Scan
Herne-Boernig, Germany 11/02/2016 23:34 Arrival Scan
Westerstede, Germany 11/02/2016 20:30 Departure Scan
11/02/2016 18:05 Origin Scan
11/02/2016 15:31 Collection Scan
Germany 11/02/2016 11:03 Order Processed: Ready for UPS

Wazzock ::

Milano ali Bologna ITA.

worteleven ::

super, hvala! :)

worteleven ::

Nekaj me zanima... stanje pošiljke je trenutno tako:

Milano, Italy 12/02/2016 22:15 Departure Scan
12/02/2016 19:15 Arrival Scan
Herne-Boernig, Germany 12/02/2016 3:38 Departure Scan
Herne-Boernig, Germany 11/02/2016 23:34 Arrival Scan
Westerstede, Germany 11/02/2016 20:30 Departure Scan
11/02/2016 18:05 Origin Scan
11/02/2016 15:31 Collection Scan
Germany 11/02/2016 11:03 Order Processed: Ready for UPS

Torej nazadnje je bila pošiljka v Milanu in glede na pretekle UPS-ove trackinge, potrebuje cca 6ur da prispe do naslednje postaje (Bologna). Glede na to da je status nespremenjen že od včeraj zvečer, bi me moralo kaj skrbeti, ali je pač to samo zato ker je danes sobota? Načeloma me ne moti... tudi če dobim paket konec naslednjega tedna, čudno mi je samo, da je bil nazadnje skeniran za "departure", "arrivala" pa ni od nikjer.

Zgodovina sprememb…

Wazzock ::

Iz Milana je v 24h na brniku. Čez vikend slabo skenirajo oz. nekje leži neposkenirana. V ponedeljek je pri tebi. Stop sweating.

neBlot ::

V petek po 16h naročil in ker nisem dobil nobenega feedbacka, sem poskusil še danes in spet brez avtomatskega povratnega maila, če sploh je kakšen. Ali se naročilo odobri med delovnim časom? Današnje naročilo je še za tri evre ugodneje, upam da jim bo jasno in stornirajo prvega... Kaj pravite?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neBlot ()

fireX88 ::

za 3€ boš storniral naročilo? ne bi rekel za 30€, ampak za 3€... omg, ni čudno da je narod zmešan
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

neBlot ::

fireX88 je izjavil:

za 3EUR boš storniral naročilo? ne bi rekel za 30EUR, ampak za 3EUR... omg, ni čudno da je narod zmešan


Jaz se pa načudim tistim profilom, ki namesto odgovora na dano vprašanje, podajajo mnenja, ki se teme ne tiče. Predlagam, da odpreš novo temo "Zmešan narod" in tam debatiraš ter sodiš s sebi podobno modrimi.
Seveda se "Kaj pravite?" ni navezovalo na mnenje in vrednotenje ponovnega naročila.
Se opravičujem, če sem bil nejasen s tem zadnjim vprašanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neBlot ()

neBlot ::

Naročilo poskusil še v tretje, tokrat z mobile načinom in v trenutku prejel mail.

Tako da vsi, ki naročate prek mobilnih tel., izognite se desktop načinu in naročite v default mobile mode-u.

Lp!

Wazzock ::

Ne bo jim jasno kot meni ni, zakaj si 2x neki naročil, se pravi želiš 2x identične izdelke.
Boš moral kar mail napisat in obrazložit.

neBlot ::

Wazzock je izjavil:

Ne bo jim jasno kot meni ni, zakaj si 2x neki naročil, se pravi želiš 2x identične izdelke.
Boš moral kar mail napisat in obrazložit.


Očitno prejšnja naročila niso bila izvedena do konca, si mislim zdej, ko sem končno dobil potrditveni mail o naročenih izdelkih. Tako da bom zaenkrat plačal kar to naročilo.

fireX88 ::

neBlot je izjavil:

fireX88 je izjavil:

za 3EUR boš storniral naročilo? ne bi rekel za 30EUR, ampak za 3EUR... omg, ni čudno da je narod zmešan


Jaz se pa načudim tistim profilom, ki namesto odgovora na dano vprašanje, podajajo mnenja, ki se teme ne tiče. Predlagam, da odpreš novo temo "Zmešan narod" in tam debatiraš ter sodiš s sebi podobno modrimi.
Seveda se "Kaj pravite?" ni navezovalo na mnenje in vrednotenje ponovnega naročila.
Se opravičujem, če sem bil nejasen s tem zadnjim vprašanjem.



beri med vrsticami. moj odg je NE
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Petk ::

Zanima me bi mi lahko kdo vnesel položnico (upn) z mindfactory podatki kamor nakažem,me še zanima koliko časa imam da predračun ne poteče(dobil sem ga danes)
hvala in lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Petk ()

ToniT ::

Položnica:
 Položnica Mindfactory

Položnica Mindfactory

Petk ::

ToniT je izjavil:

Položnica:
 Položnica Mindfactory

Položnica Mindfactory



Hvala ti jaz bom to delal v internetni različici, tja pod referenco dam številko naročila?

EDIT:aja saj napisal hvala lepa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Petk ()

neverjetni99 ::

Hitri so pri mindfactory, v soboto so prejeli mojo grafično, ko sem poslal na garancijo, ker je crknla in sem danes dobo tale odgovor; "we will confirm the receipt of your complaint and wish to inform you that we have just replaced your defective goods from our warehouse without admitting liability and in a gesture of goodwill" Tak da sploh preverli niso če dela al ne pa so kr zamenjali za novo:)) premalo je takih trgovin:P

Petk ::

Petk je izjavil:

ToniT je izjavil:

Položnica:
 Položnica Mindfactory

Položnica Mindfactory



Hvala ti jaz bom to delal v internetni različici, tja pod referenco dam številko naročila?

EDIT:aja saj napisal hvala lepa


Aja daj mi še povej a tisti davek naj jaz plačam kar na položnici a mi bodo avtomatsko trgali če plačam po njihovi ceni?

lp

ToniT ::

Na položnico pač napišeš znesek računa. Ne razumem tega z davkom. Če kupuješ kot fizična oseba, je davek tako ali tako vštet.

Petk ::

ToniT je izjavil:

Na položnico pač napišeš znesek računa. Ne razumem tega z davkom. Če kupuješ kot fizična oseba, je davek tako ali tako vštet.


Ne gre se za to da imajo oni imajo 19% davek mi pa 22%, potem naj plačam znesek ki so mi ga oni dali in to je to?

hvala

fireX88 ::

tvoja dva stavka sta si čist kontra:

Aja daj mi še povej a tisti davek naj jaz plačam kar na položnici a mi bodo avtomatsko trgali če plačam po njihovi ceni?


in

Ne gre se za to da imajo oni imajo 19% davek mi pa 22%, potem naj plačam znesek ki so mi ga oni dali in to je to?


na prvega bi ti nekaj odgovoril pa ne bom, na drugega pa je odg da plačaš tolk kot ti napišejo (inkl pomeni poleg vsote še vštet 19% davek) in plačaš ceno ki je napisana pod Zwischensumme.

Zwischensumme: € xxxxx -> znesek, ki ga moraš plačati
inkl. 19% USt: € xxxxx -> davek, ki je vštet v zgornji ceni
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Petk ::

Nevem a sem jaz res tako zabit? Mene zanima kam gre tistih 3% procentov mi jih zaračunajo v Slo al kako to kako poteka mi jih ne zaračunajo in stem ne plačam, mislim da sem ti dal jasno vprašanje.

lp

fireX88 ::

EU stari? Dokler oni ne presežejo xy vrednosti prometa v slo plačuješ 19% in niti desetinko procenta več (kar je pa itaq že všteto v končni ceni).

poglej primer computeruniverse strani.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Petk ::

No pa je le prišel nekdo ki mi je dal kratek in jedernat jasen odgovor.

Hvala

Jerry000 ::

fireX88 je izjavil:

tvoja dva stavka sta si čist kontra:

Aja daj mi še povej a tisti davek naj jaz plačam kar na položnici a mi bodo avtomatsko trgali če plačam po njihovi ceni?


in

Ne gre se za to da imajo oni imajo 19% davek mi pa 22%, potem naj plačam znesek ki so mi ga oni dali in to je to?


na prvega bi ti nekaj odgovoril pa ne bom, na drugega pa je odg da plačaš tolk kot ti napišejo (inkl pomeni poleg vsote še vštet 19% davek) in plačaš ceno ki je napisana pod Zwischensumme.

Zwischensumme: € xxxxx -> znesek, ki ga moraš plačati
inkl. 19% USt: € xxxxx -> davek, ki je vštet v zgornji ceni

No evo, kar sem jaz pisal da je konfuzno ker celotna vsota ni na koncu, ampak ke INCLUDING na koncu. Zmede uporabnika :). Moralo bi biti "inkl" in nato celotna vsota, saj ko seštevamo v matematičnem vidiku (ena cifra nad drugo) imamo vedno rezultat spodaj in ni preskakovanja. Ampak ok, sam hotel izpostavit mojo konfuznost in njihov (mogoče generalni) problem prikaza cene. Carry on :)

Jerry000 ::

Če je stanje artiklov takšno:
https://gyazo.com/d05ca6afc2935744b1cd6...

Pri enem piše
Ordered | expected on 02.23.2016
Pri drugem:
Available
Pri tretjem
stock | only 1 St.

Ali lahko naročim te komponente naenkrat? Bodo potem ko dobijo poslali še preostalo? Kako je s tem? Imam cel PC sestavljen ampak vedno nekaj zmanjka...čakam že 14dni

Jerry000 ::

Ravno plačujem položnico da opravim nakup PC. Mali mi je čudno oziroma sem zmeden...kaj se napiše pod referenco? SI00....? Ali je referenca tole Verwendungszweck ali Verwendungszweck2? Kaj je pa BLZ? - gledano po njihovem mailu ko so mi poslali.

user-pass ::

Referenca je Verwendungszweck, imas lahko vec referenc, tri polja ziher, lahko se vec.

Jerry000 ::

Potem je dovolj če vnesem samo prvega Verwendungszweck. Za obliko reference sem dal SI00...je to ok? Zgledoval sem se po tisti sliki ko je en podal izpolnjeno položnico

Paul George ::

Moram izjemno pohvaliti spletno trgovino mindfactory. Naročil, opravil plačilo z nakazilom na trr, po dveh dneh so plačilo prejeli in stvari odposlali. Čez štiri dni(vmes je bil vikend) so bile stvari pri meni doma.
Ko sem jih nekaj vprašal na customer service, sem dobil odgovor v petih minutah, tako da zares vse pohvale.

Jerry000 ::

Lahko nekdo pomaga pri mojem postu? Ce je referenca Verwendungszweck: ShopID xxxxxx(cifra), moram vnesti ShipID z cifro ali samo cifro? Za obliko reference sem pa dal SI00...je to ok?

««
6 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

mailboxde.com (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
30472810 (1552) issak
»

Caseking.de

Oddelek: Kaj kupiti
365497 (504) GrimReaper3
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806386829 (53426) Nwanko
»

Alternate.de izkušnje ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
242752 (1460) bastadu
»

vrednost Intel i7 setup

Oddelek: Kaj kupiti
352926 (2406) Han

Več podobnih tem