Forum » Mobilne tehnologije » Tožba ram2
Tožba ram2
N0t0ri0us ::
Pozdravljeni
no danes so mi iz ram2 sporočili da mi je propadla garancija ker sem rootal telefon.. in ker so me vedno tako kot vse ostale preusmerili do šefa s katerim se ne da nič zmenit oz je postal šef zato ker se zna dobro prepirat me zanima, če je že kdo poskušal priti do pravice po uradni poti ?
problem je v tem ker je vedno ena in ista pjesma s tem ram2.. zavrnitev garancije.. sedaj pa hočejo 240€ da mi zamenjajo matično ploščo katera stane 60€ in z njo sploh ni nič narobe.. predvidevam da bi mi jo samo zaračunali in na novo flešali telefon... no v glavnem saj veste kako je s tem..
ni mi pa problem poslat telefona v nemčijo na servis kjer bodo brez problemov popravili telefon.. gre se za princip ker vedno nekaj gnjavijo s tem...
kako je s stvarno napako.. do pol leta od nakupa telefona lahko uveljavljaš stvarno napako in ti morajo zamenjat telefon.. ?
Hvala za pomoč
no danes so mi iz ram2 sporočili da mi je propadla garancija ker sem rootal telefon.. in ker so me vedno tako kot vse ostale preusmerili do šefa s katerim se ne da nič zmenit oz je postal šef zato ker se zna dobro prepirat me zanima, če je že kdo poskušal priti do pravice po uradni poti ?
problem je v tem ker je vedno ena in ista pjesma s tem ram2.. zavrnitev garancije.. sedaj pa hočejo 240€ da mi zamenjajo matično ploščo katera stane 60€ in z njo sploh ni nič narobe.. predvidevam da bi mi jo samo zaračunali in na novo flešali telefon... no v glavnem saj veste kako je s tem..
ni mi pa problem poslat telefona v nemčijo na servis kjer bodo brez problemov popravili telefon.. gre se za princip ker vedno nekaj gnjavijo s tem...
kako je s stvarno napako.. do pol leta od nakupa telefona lahko uveljavljaš stvarno napako in ti morajo zamenjat telefon.. ?
Hvala za pomoč
hojnikb ::
menjaj sam matično... ker si ga rootal ti je načelno garancija šla pa-pa...
60€ je vseeno manj kot vsi stroški, ki nastanejo pri tožbi..
60€ je vseeno manj kot vsi stroški, ki nastanejo pri tožbi..
#brezpodpisa
N0t0ri0us ::
ne bom sam nič menjal ker bo potem njihov "strokovni" serviser spet ugotovil da je nekdo drug odvil 5 vijakov, katere je očitno samo on zmožen odvijačit, in zamenjal matično ploščo in s tem uničil cel telefon.. prav tako kot je to že enkrat ugotovil, da je rootanje krivo da ima telefon slab signal in da se polni 10h... in da je zaradi programske opreme potrebno zamenjat matično ploščo...
N0t0ri0us ::
občasno se polni 10 ur, in pa živim na območju ker je slabši signal.. z ostalimi telefoni se da normalno telefonirat, pošiljat smse in imajo signala 2-3 črtice od petih možnih, pri tem mojem pa v moji sobi lovi samo na dveh mestih pa še to je odvisno od dneva.. povsod drugod je pa brez omrežja tako da sem večino časa nedosegljiv..
šernk ::
Na podlagi česa bi pa sprožil tožbo?
v garanciji lepo piše v primeru rootanja izgubiš garancijo. Čeprav je to...tako tako, kot da bi na laptop na novo naložil sistem pa zaradi tega ne bi veljala garancija.
v garanciji lepo piše v primeru rootanja izgubiš garancijo. Čeprav je to...tako tako, kot da bi na laptop na novo naložil sistem pa zaradi tega ne bi veljala garancija.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
hojnikb ::
če piše v garanciji da gre pa-pa zarad tega, potem si nemorš nič pomagat. Smiselnost tega je pa sicer druga stvar..
#brezpodpisa
N0t0ri0us ::
gre se za note 2
vem da to piše v garanciji ampak tudi apple je imel samo 1 leto garancije v italiji, dokler niso morali plačat kazni ker se ne držijo evropskih predpisov kateri predpisujejo, da morajo imeti vse naprave evropski uniji 2-letno garnacijo..
tožbo bi pa sprožil na podlagi zakona 1999/44/CE kateri naj bi določal, da mora imeti vsaka elektronska naprava od proizvajalca dvoletno garancijsko dobo. To seveda velja tudi za programsko opremo. Če naprava preneha delovati zaradi nje, je potrošnik prav tako upravičen do brezplačnega popravila.
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali >root< pravice. Njihov >obstoj< namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije. To je pokazala tudi sodna praksa v državah Evropske unije.
vem da to piše v garanciji ampak tudi apple je imel samo 1 leto garancije v italiji, dokler niso morali plačat kazni ker se ne držijo evropskih predpisov kateri predpisujejo, da morajo imeti vse naprave evropski uniji 2-letno garnacijo..
tožbo bi pa sprožil na podlagi zakona 1999/44/CE kateri naj bi določal, da mora imeti vsaka elektronska naprava od proizvajalca dvoletno garancijsko dobo. To seveda velja tudi za programsko opremo. Če naprava preneha delovati zaradi nje, je potrošnik prav tako upravičen do brezplačnega popravila.
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali >root< pravice. Njihov >obstoj< namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije. To je pokazala tudi sodna praksa v državah Evropske unije.
šernk ::
So go for it
rezultat sporoči, ker na novem mobilniku, ki bo nekoč prišel bi mi prišla zadeva še kako prav
zgornja trditev je sicer neka čudna različica stvarne napake in ne garancije, slednjo moraš pa uveljavljat pri prodajalcu ne serviserju.
rezultat sporoči, ker na novem mobilniku, ki bo nekoč prišel bi mi prišla zadeva še kako prav
zgornja trditev je sicer neka čudna različica stvarne napake in ne garancije, slednjo moraš pa uveljavljat pri prodajalcu ne serviserju.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
GamerBoy ::
Ja bravo Janac ! Tam čez par let pa res dobiš nazaj, do takrat pa iz svojega žepa daješ + zmaga na sodišču ni 100% ...
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve
steev ::
Reci naj ti popravijo. Prideš, pogledaš telefon in greš brez da bi plačal. Pa naj oni tebe tožijo.
:|
d4vid ::
gre se za note 2
vem da to piše v garanciji ampak tudi apple je imel samo 1 leto garancije v italiji, dokler niso morali plačat kazni ker se ne držijo evropskih predpisov kateri predpisujejo, da morajo imeti vse naprave evropski uniji 2-letno garnacijo..
tožbo bi pa sprožil na podlagi zakona 1999/44/CE kateri naj bi določal, da mora imeti vsaka elektronska naprava od proizvajalca dvoletno garancijsko dobo. To seveda velja tudi za programsko opremo. Če naprava preneha delovati zaradi nje, je potrošnik prav tako upravičen do brezplačnega popravila.
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali >root< pravice. Njihov >obstoj< namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije. To je pokazala tudi sodna praksa v državah Evropske unije.
Kaj se zgovorijo pa pri Nexusih pa pri kitajskih zadevah, ki so že rootane ob nakupu?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
francek1 ::
Glede na navedeno sodno prakso ti zmaga ne uide. Po moje bo zadostoval dopis odvetniške pisarne.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
N0t0ri0us ::
ja čakat bo treba kako leto da sploh pridem na vrsto :S naš sodni sistem pač.. vrjetno jih samo to rešuje, se bom najprej poskusil dogovorit s šefom če se bo dalo v kar seveda močno dvomim..
drugače pa ko bom dobil nazaj telefon, bom resetiral binary counter in ga unrootal in jim ga 10 min kasneje vrnil še enkrat pod isto težavo...
drugače pa ko bom dobil nazaj telefon, bom resetiral binary counter in ga unrootal in jim ga 10 min kasneje vrnil še enkrat pod isto težavo...
Xserces ::
Pripravi se na stik z vodo.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
N0t0ri0us ::
bom pofotografiral telefon preden jim ga spet dam.. sem ga že nazadnje mislil ampak sem imel ravno izpit na faksu in nisem imel časa razstavljat telefona..
potem bodo ugotovili da ga je nekdo odprl in uničil telefon ker zna samo njihov serviser oviti 5 vijakov :D.. prav tako kot so ugotovili da sem z rootanjem uničil matično ploščo -.-"
potem bodo ugotovili da ga je nekdo odprl in uničil telefon ker zna samo njihov serviser oviti 5 vijakov :D.. prav tako kot so ugotovili da sem z rootanjem uničil matično ploščo -.-"
Hayabusa ::
Z rootanjem se da telefon OC, torej lahko tudi kaj skuriš (če imaš srečo).
Samo to more servis dokazati, da je ravno rootanje povzročilo okvaro X, za katero oni trdijo, da jo je.
Rootanje samo po sebi ne uniči ničesar.
Samo to more servis dokazati, da je ravno rootanje povzročilo okvaro X, za katero oni trdijo, da jo je.
Rootanje samo po sebi ne uniči ničesar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
N0t0ri0us ::
sem povedal serviserju da mi mora to dokazat da sem s tem uničil telefon.. na koga me je naslovil mislim da ni potrebe pisat ker že vsi veste.. sedaj čakam njegov odgovor..
Xserces ::
kot si rekel. nazaj stock rom in pa counter na 0 pa nesi nazaj XD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
JesseP ::
francek1 ::
Pripravi se na stik z vodo.
Da te citiram :)
Anyway, kako poslikat indikatorje, ce telefona ne smeš odpirat? Imaš mogoče pravico, da ga odprejo pred tabo?
Če ti tega ne zagotovijo, imej pripravljeno izjavo, s katero potrjujejo, da so bili indikatorji BP.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Nummy ::
Sprjazn se, to so adroid telefoni in naprave. Rootaš in gre garancija papa. Tak je to v bananstanu. Če ti kaj ni všeč, pošlji v tujino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
Mavrik ::
Sprjazn se, to so adroid telefoni in naprave. Rootaš in gre garancija papa. Tak je to v bananstanu. Če ti kaj ni všeč, pošlji v tujino.
Zakaj se je že treba sprijazniti s krišitvijo pogojev garancije in zakonodaje?
The truth is rarely pure and never simple.
Magic1 ::
Sigurno so mu za vsak slučaj pokapal indikatorje s vodo(če se že sami niso pofarbal zaradi švica), tako da dvomim da ima kakšno šanso zmagat.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Mavrik ::
No potem je pa vredu. Še zahvalo jim poslati a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
Galaxy ::
N0t0ri0us, jaz te lepo, iz dna srca lepo prosim, DA JIH TOŽIŠ!
Meni se je pripetila podobna stvar, in sicer mi je crknil gumbek za vklop telefona. In kaj dobim nazaj od serviserjev? "Zaradi nepooblaščenega posega v programsko opremo telefona mi ne morejo uveljaviti garancije". Bolj, kot sem jim skušal dopovedati, da kaj ima fizična napaka veze z programsko opremo, bolj so meni tupili nazaj, da sem jaz kriv. Seveda sem komaj čez kakšnih 6 mesecev slišal o tej Evropski direktivi in je bilo prepozno
TAKO, LEPO PROSIM, IZ DNA SRCA, TOŽI JIH (JAZ TI FINANČNO PRIPOMOREM - PM)
Meni se je pripetila podobna stvar, in sicer mi je crknil gumbek za vklop telefona. In kaj dobim nazaj od serviserjev? "Zaradi nepooblaščenega posega v programsko opremo telefona mi ne morejo uveljaviti garancije". Bolj, kot sem jim skušal dopovedati, da kaj ima fizična napaka veze z programsko opremo, bolj so meni tupili nazaj, da sem jaz kriv. Seveda sem komaj čez kakšnih 6 mesecev slišal o tej Evropski direktivi in je bilo prepozno
TAKO, LEPO PROSIM, IZ DNA SRCA, TOŽI JIH (JAZ TI FINANČNO PRIPOMOREM - PM)
Uros!no ::
Poglejte mail, ki se jim ga poslal 7 dni nazaj. Še vedno brez odgovora. In ga niti nikoli ne bo. Potem pa se čudijo zakaj negativna publiciteta. RAM2 - katastrofa!!!
Pozdravljeni,
Že nekaj časa se mi telefon vsakodnevno resetira ali 'freezne'.
Po večdnevnem branju forumov sem ugotovil s pomočjo eMMC Brickbug Check , da imam " insane chip"(Sudden Death Syndrome). Večina navaja potrebo po zamenjani matični plošči.
Ker so bila pri Mobitelu mnenje deljena in zaradi predhodne slabe izkušnje z vašim servisom, me zanima sledeče.
Telefon je kupljen pri Mobitelu in je "rootan". Zanima me če bo deležen popravila pod garancijo v kolikor ugotovite nepravilnosti?
V pričakovanju odgovora.
Hvala
Fritz ::
Preden jih boš tožil, piši še na Samsung Slovenija in Samsung Europe, da si kot zvest kupec Samsungovih izdelkov zelo razočaran s podporo/servisom in boš zaradi takšnih predstavnikov Samsunga zelo dobro premislil ali boš ostal zvest tej znamki. Je hitreje in ceneje kot tožba in lahko pomaga.
To sem naredil v primeru Panasonicove plazme, ki je šla eno leto po izteku garancije rakom žvižgat in po tem, ko v tem podjetju niso bili ravno prijazni do mene. Po vpletanju Panasonica Slovenija in obveščanju Panasonica Europe so mi v RAM2 hitro zamenjali plazmo z novim, ekvivalentnim modelom.
To sem naredil v primeru Panasonicove plazme, ki je šla eno leto po izteku garancije rakom žvižgat in po tem, ko v tem podjetju niso bili ravno prijazni do mene. Po vpletanju Panasonica Slovenija in obveščanju Panasonica Europe so mi v RAM2 hitro zamenjali plazmo z novim, ekvivalentnim modelom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
blackbfm ::
Preden jih boš tožil, piši še na Samsung Slovenija in Samsung Europe, da si kot zvest kupec Samsungovih izdelkov zelo razočaran s podporo/servisom in boš zaradi takšnih predstavnikov Samsunga zelo dobro premislil ali boš ostal zvest tej znamki. Je hitreje in ceneje kot tožba in lahko pomaga.
zravn še napišeš da kolegu pa iphone dela k šus..
shadeX ::
Sicer malo offtopic ampak, kakor jaz vem imajo Note , Note 2 ( in še nekateri samsungovi izdelki ), bolezen da slabše lovijo signal. Tako da tudi če bi ti kao odobrili popravilo, ne bi s tem dosegel nič, ker ga ne bi popravili. Poglej si ta video kako se je eden znajdu. Probi naredit podobno in boš videl če ti skoči črtica signala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Fifty6 ::
Zakaj je ubistvu pri nas tak problem vedn s temi garancijami? Če se le da te zavrnejo pa me zanima kaj ima serviser od tega (razen prišparan čas)? Saj nosi stroške popravila tovarna (v tem primeru samsung) ali se motim? Če kdo ve naj pojasni kako deluje sploh tole garancijsko popravilo s strani serviserja.
Ok trgovec te zavrne pa ti neki proda da ni za garancijo ker on ima dobesedno samo stroške s pošiljanjem v servis, sam zakaj nas pa servisi okol prenašajo pa res nevem.
Ok trgovec te zavrne pa ti neki proda da ni za garancijo ker on ima dobesedno samo stroške s pošiljanjem v servis, sam zakaj nas pa servisi okol prenašajo pa res nevem.
vorantz ::
Ponavadi so bonusi za čim manjše količino odobrenih primerov
V primeru ram2 pa so najbrž samo tipični slovenci, ki hočejo jebat sočloveka za vsako ceno
V primeru ram2 pa so najbrž samo tipični slovenci, ki hočejo jebat sočloveka za vsako ceno
root987 ::
Daj jim to pod nos pa bo...
Če ne pomaga, pa po moje ne more škodit obisk pri pristojnih inšpektorjih.
Če ne pomaga, pa po moje ne more škodit obisk pri pristojnih inšpektorjih.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
kmetek ::
Mene pa zanima, kje v garancijskem listu piše, da rootanje pomeni konec garancije....to je kakor, če bi dal piratske windowse na pc/laptop....
e bravo root987 točno to!
e bravo root987 točno to!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
Nummy ::
Sprjazn se, to so adroid telefoni in naprave. Rootaš in gre garancija papa. Tak je to v bananstanu. Če ti kaj ni všeč, pošlji v tujino.
Zakaj se je že treba sprijazniti s krišitvijo pogojev garancije in zakonodaje?
Zato ker je to že pri nas stalna praksa. Dosegel ne boš NIČESAR, samo zmetal boš en kup denarja za odvetnike in zagonu en kup enga časa in živcev na sodišču.
ProGo ::
Ziga Dolhar je izjavil:
... ti bo zelo hitro policija potrkala na domača vrata.
In kaj potem? Če ni sodne odločbe ne odpiraš vrat, adijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
mihor ::
Če ne pomaga, pa po moje ne more škodit obisk pri pristojnih inšpektorjih.
Vsekakor kontaktiraj inšpektorja! Najbrž ti bo povedal, da pojdi na drug servis popravit napako, hkrati pa pridobi izjavo tega drugega servisa, da gre za tovarniško napako (če je to res). Potem pa to uradno izjavo samo pošlješ inšpektorju, skupaj z računom popravila, ki v par mesecih ram2 naloži, da ti povrnejo vse stroške popravila.
Tako bi morali postopat vsi, ki imate težave z neupravičenimi zavrnitvami garancije pri kateremkoli servisu. Pokličite tržnega inšpektorja in vam bo že rade volje razložil kako in kaj. Sistem kar v redu laufa, sicer je počasen in okoren, ampak če je pravica z dokazi na vaši strani, se nimate česa bat.
P.S.: Še kontakt:
Kontakt
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Tržni inšpektorat RS
Parmova 33
1000 Ljubljana
T: 01/ 280-8700
F: 01/ 280-8740
E: gp.tirs(at)gov.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mihor ()
wave ::
Sicer malo offtopic ampak, kakor jaz vem imajo Note , Note 2 ( in še nekateri samsungovi izdelki ), bolezen da slabše lovijo signal. Tako da tudi če bi ti kao odobrili popravilo, ne bi s tem dosegel nič, ker ga ne bi popravili. Poglej si ta video kako se je eden znajdu. Probi naredit podobno in boš videl če ti skoči črtica signala.
Tega ne počet v nobenem primeru!!!
Nummy ::
A ni tak, da če imaš "yellow triangle", je warranty void za samsung? Kolikor vem je to tako. Če rootaš fašeš v 90% (ali več) primerov ta trikotnik gor.
Mavrik ::
En trikotnik ti pač ne more odvzeti pravic kot potrošniku. Če okvaro ni povzročila programska oprema, potem ti lahko karkoli z njo delaš pa po zakonodaji morajo stvar vseeno popraviti.
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
Sigurno, če je stvar fizično pokvarjena kot je bila v primeru tistega gumba. Če pa "prekinja klice" in podobno ne moreš vedet, da napaka ni v softwaru, za katerga servis ne more odgovarjat, ker ni njihov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6677 (5373) | next3steps |
» | Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 16702 (12677) | thramos |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106533 (55567) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7196 (6131) | St235 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48286 (43080) | Okapi |