» »

Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti

Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
»

šernk ::

Dokler ne bo vpeljanega sateltskega cestninjenja in satelitskega nadzora hitrosti v prometu, bo ta nacionalni šport še naprej vladal. S satelitsko kontrolo bo tega 90%+ manj, saj se ti bo opozorilo za kršenje prevelike hitrosti izpisalo takoj na veliko neposredno na računalniškem avtomobilskem ekranu, kdor ne bo hitro prilagodil hitrosti glede na omejitve, bo dobil položnico naslednji dan v poštni nabiralnik.


komaj čakam, pa naj vpeljejo še medsebojno odvisnost, da če pridejo 3 avti za teboj, da ti tudi izpiše da se umakni. Namreč moj način in hitrost vožnje se bo spremenil točno za 0. Še naprej bom vozil po zgornji omejitvi +10% ~ -5%. In sistem ne bo nič piskal če bo pravo hitrost preko satelita zaznaval. Ker ko grem po števcu 95, radar prikaže 88-89 (+5km/h tolerance in se zniža realna hitrost na neverjetnih samomorilskih 84km/h) skratka pri 90 omejitvi se peljem brez težav 100km/h mimo radarja brez nevarnosti da sem v prekršku. Tako kot se peljem 55 skozi naselje in tako kot znižam preventivno hitrost, če so tik ob cesti ljudje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Važno da tebi štima toleranca in, da te ne dobi radar. Veliko sreče naslednjič, ko boš pri 95 zletel iz neoznačenega nevarnega ovinka, kjer ni dodatne omejitve. Ko boš ležal v jarku si boš veselo prikimal, da si vozil po predpisih in nisi ustvaril kolone. Opravičenih razlogov, kakor pravita skupaj s solatkom, itak ni.
Če se s kanček prilagojeno hitrostjo peljem po nepoznani ovinkasti cesti, z največjim veseljem naredim kolono, kljub negodovanju lokalnih matadorjev, ki seveda hočejo peljati 90-100 km/h, ker cesto poznajo. Ker je to dovoljeno in se jim nič ne more zgoditi. Kako le, saj so supermani. A prsti falijo mlademu ali staremu mizarju?

M-XXXX ::

A prsti falijo mlademu ali staremu mizarju?

Slabemu!

solatko ::

Alamar - Jaz imam pa na nepoznanih terenih drugačno taktiko, pred sebe spustim domačega matadorja in lepo za njim s pravilno varnostno razdaljo. Nikoli pa nebi vozil na ravnem 90-100, v ovinku pa 50-60, temveč bi hitrost iz ovinka zadržal tudi na ravnini, zato, da bi me lahko prehiteli, če me ne morejo, se na prvem mestu umaknem in se potem zapodim za njimi.
Taka taktika, mi je do sedaj vedno prinesla uživaško vožnjo za lokalnimi poznavalci ceste.
Smisel prometa je ravno v tem, da ti normalni lokalni vozniki, na svojem terenu, pokažejo, kje preži nevarnost.

Seveda je za večino slovenskih supervoznikov, tako početje pod čast, saj smo ja vsi najboljši, najbolj varni in predvsem najbolj egoistični.

Ne boš verjel, kakšen užitek je vožnja z močnim avtomobilom, za lokalnim matadorjem v yugotu ali cliotu.

Enako je na cestah po celi Evropi, če vsaj približno veš, kam greš. Lokalci so za dobrega voznika zakon.
Delo krepa človeka

jype ::

Solatko, jaz vozim trajekt že 160 let in ti pravim, da pojma nimaš in si precejšnja nevarnost na cesti.

šernk> Še naprej bom vozil po zgornji omejitvi +10% ~ -5%.

Ne, ne boš - ker ti avtomobil zaradi očitne nesposobnosti upravljanja vozila ne bo več dovolil vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

jype - glede na to, da nikoli nisem bil v tako nevarnih situacijah, kot si bil ti na nekaj filmčkih (mene bi bilo sram, če bi toliko kršil predpise), da do sedaj še nikogar nisem ogrozil, niti z enim prometnim sredstvom, da sem pri 59 še vedno živ in nepoškodovan, mi statistika pravi, da kar dobro opravljam svoje poslanstvo (bivanje na tej naši ljubi zemljici).

Ko bom zaradi zdravja, pričel predstavljati nevarnost za druge udeležence, se bom samostojnemu šofiranju, pač odpovedal.

Sicer pa mi, predvsem zaradi rednega treninga, psihofizčno stanje še vedno omogoča dokaj hitro in predvsem pravilno reagiranje v prometu (še vedno rešim kakega kolesarja na dan, ko mi po prehodu za pešce, pridrvi po nepravilni strani in smeri vožnje, ko se s stranske pripelje, kot da je vse njegovo, ko se pešci odločajo, da bi pod mojim vozilom, poizkušali narediti samomor, še vedno rešujem voznike in motoriste, ko se ne zavedajo, da so v prometu in si mislijo, da so edini na cesti, ko naletim na tri kolesarje vštric na regionalni cesti, oblečene v temno in brez enega odsevnega telesa......), zato si bom še vedno, tam kjer je varno, privoščil, tudi vožnjo preko omejitve.

To kako ti voziš vsak dan, je dosti bolj nevarno obnašanje, kot moja, včasih prekoračena hitrost.
Hitrost sama od sebe, ni še nikogar na tem svetu ubila, so pa to in še delajo, ljudje, ki svojih zmožnosti in zmožnosti svojega vozila ne obvladajo.
Tudi, ko grem najhitreje, imam še vedno vsaj 20-30% rezerve in nikoli, prav nikoli, pri vožnji vozil, nisem prestopil praga neobvladljivosti vozila.
V življenju sem doživel led, tam kjer nebi nihče pričakoval, polito olje, sredi ovinka, ničkoliko ovir v nepreglednem ovinku pri precejšnji brzini, srečanje dveh nasproti vozečih šleperjev, ko sta prehitevala drug drugega........., nikoli pa nisem zaradi svojega početja ogrozil, karkoli živega, tudi srni sem se izognil, katero bi 90% voznikov, v taki situaciji, povozilo.

Zato bi bil čas, da svojo slabo vest, zaradi lastnega obnašanja (za katerega v podazvesti dobro veš, da je na skrajni meji), zlivaš gnoj po drugih.
Ti predstavljaš nevarnost za vse okoli sebe, zaradi tega, ker bo nekdo reševal tvoje norenje, lahko izgubi oblast nad vozilom in naredi sranje nekomu čisto tretjemu.
Takrat pa boš zopet trdil, da je tvoje početje prav tako sprejemljivo, kot vlačenje počasnih kolon za seboj.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> jype - glede na to, da nikoli nisem bil v tako nevarnih situacijah, kot si bil ti na nekaj filmčkih (mene bi bilo sram, če bi toliko kršil predpise), da do sedaj še nikogar nisem ogrozil, niti z enim prometnim sredstvom, da sem pri 59 še vedno živ in nepoškodovan, mi statistika pravi, da kar dobro opravljam svoje poslanstvo (bivanje na tej naši ljubi zemljici).

Jaz poznam gospo, ki pri svojih devetdesetih in dveh milijonih prevoženih kilometrov še ni imela prometne nesreče - pa pojma nima o vožnji in ne zna več vozit že vsaj 10 let. Tvoje reference nam ne povejo ničesar o tvojih sposobnostih.

solatko> Ko bom zaradi zdravja, pričel predstavljati nevarnost za druge udeležence, se bom samostojnemu šofiranju, pač odpovedal.

Lepo, ampak to, da psihično nisi sposoben upoštevanja predpisov, nam jasno kaže, da nisi dober voznik.

solatko> To kako ti voziš vsak dan, je dosti bolj nevarno obnašanje, kot moja, včasih prekoračena hitrost.

Ne, ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mehmed ::

solatko je izjavil:

Večina vozil v počasni koloni vozi pod hitrostjo, s kakršno bi vozili v normalnem prometnem toku. Normalni prometni tok, je dovoljena hitrost (omejitve so postavljene tako - ali naj bi bile - da povprečni voznik ali celo podpovprečni voznik, ne predstavlja nevarnosti na odseku).


Haha genialna definicja, ni kaj.
Normalni prometni tok je zgolj tisti, kjer vozijo po najvisji dovoljeni hitrosti.

Komaj cakam, da se to prime, pa bodo avtobusi pa kamioni svigali 130 po avtocesti.

šernk ::

Normalni prometni tok je zgolj tisti, kjer vozijo po najvisji dovoljeni hitrosti.


hitrost prometnega toka je takšna, da se za teboj ne ustvarja zgoščena kolona! Ko si boste to enkrat uspeli dopovedat bomo vsi lepše živeli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MadMicka ::

Lakotnik29, spet si si izmislil, da morata drugi in tretji kamion prilagajati hitrost prvemu. Kako neki, če so vsi naloženi max in vozijo max 60 km?

Nadalje, Aston11, praviš, da se ne sme prehitevati kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Kje pa piše, da se ne sme prehitevati kolone vozil v nobenem drugem primeru?

In še Lakotnik29, če praviš, da vsaka kolona vozil, ki vozi manj kot je omejitev, nujno zaradi gostote promet ali drugih razmer v prometu (tj. slaba vidlivost, slaba cesta), potem to isto velja nujno za eno samo vozilo.

Po tvoji logiki velja enako za eno vozilo, kot za kolono!!! Če eno samo vozilo vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo, ga jasno ne smeš prehitevati, če pa vozi manj, je pa to zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu.

Se pravi, po tvoji logiki nikoli ne smeš prehitevati niti enega samega vozila.

Dej razum, da pravo ni neka umetna kategorija ampak je sistem reševanja realnih, življenjskih problemov.

Ne da bi bil pravnik se postavi na cesto in razmisli, ali je prav, da se na ravni, pregledni cesti prehiti 3 počasna vozila naenkrat, ne da bi kogarkoli ogrožal. Če je odgovor da, potem pač poišči v okviru pravnih pravil tako razlago, ki to varianto podpira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Mehmed ::

šernk je izjavil:

Normalni prometni tok je zgolj tisti, kjer vozijo po najvisji dovoljeni hitrosti.


hitrost prometnega toka je takšna, da se za teboj ne ustvarja zgoščena kolona! Ko si boste to enkrat uspeli dopovedat bomo vsi lepše živeli.


Nehite s tem famoznim prometnim tokom, se vedno je pod omejitvijo hitrosti.
Kolono mimogrede naredis tudi ce peljes 59 v 60. Rabis samo 3 bedake za sabo, ki bi sli 70. Pa ne delas nic narobe.

St235 ::

Lakotnik29, spet si si izmislil, da morata drugi in tretji kamion prilagajati hitrost prvemu. Kako neki, če so vsi naloženi max in vozijo max 60 km?


Izmislil? ja približno tako, kot zakonodajalec, ki je napisal, da je pogoj, da lahko govorimo o koloni to, da vozijo vozila v takšni medsebojni razdalji, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

torej kamioni, kjer eden ne vpliva na drugega niso kolona.

Se pravi, po tvoji logiki nikoli ne smeš prehitevati niti enega samega vozila.

Tvoja izjava, ki nima nič z realnostjo. Kako točno eno vozilo vozi počasneje zaradi gostote prometa, če gre zgolj za eno vozilo?

In ja, kar se tiče ostalih faktrojev (megla sneg itd.) lahko vplivajo na to ali smeš prehitevat ali ne.

Ne da bi bil pravnik se postavi na cesto in razmisli, ali je prav, da se na ravni, pregledni cesti prehiti 3 počasna vozila naenkrat, ne da bi kogarkoli ogrožal. Če je odgovor da, potem pač poišči v okviru pravnih pravil tako razlago, ki to varianto podpira.

So se, in ugotovitev je bila, da prehitevanje kolone po svoji naravi ne more biti varno, ker je v nasprotju z osnovnimi predpostavkami prehitevanja in zahteva od voznika, da je predolgo na nasprotnem pasu, voznik pa, ko začne z manevrom ne more zagotoviti, da se bo lahko varno vrnil na svoj pas.

Mehmed je izjavil:

šernk je izjavil:

Normalni prometni tok je zgolj tisti, kjer vozijo po najvisji dovoljeni hitrosti.


hitrost prometnega toka je takšna, da se za teboj ne ustvarja zgoščena kolona! Ko si boste to enkrat uspeli dopovedat bomo vsi lepše živeli.


Nehite s tem famoznim prometnim tokom, se vedno je pod omejitvijo hitrosti.
Kolono mimogrede naredis tudi ce peljes 59 v 60. Rabis samo 3 bedake za sabo, ki bi sli 70. Pa ne delas nic narobe.


zato je pa v zakonu izrecno povdarjeno, da se umikanje zahteva samo kadar voziš manj kot je omejitev in hkrati manj kot je hitrost prometnega toka. Solatko bi pa s svojimi milioni varno prevoženih kilometrov lahko vedel, da je hitrost prometnega toka iz čisto objektivnih razlogov lahko precej nižja od omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mehmed ::

Ja sej na to ciljam; 59 v 60 pa trije bedaki za tabo in imas oba pogoja izpolnjena.
Zdej se pa umikat jim. Ker vozis kilometer prepocasi.

solatko ::

Lakotnik29 - Solatko to dobro ve in se prilagaja trenutnim situacijam, vseeno pa se tudi v salbih razmerah, lahko ustvari kolona, ki vozi počasneje, kot bi nekateri v tej koloni.
Ko prvi v koloni opazi, da je kolona za njem strnjena (govorim o odprti cesti, ne mestni gužvi, da se ne boš spet pravniško lovil na besede), je njegova dolžnost, da se na primernem mestu umakne in spusti kolono naprej.
Če ti v megli voziš 40, ostali bi pa z boljšimi meglenkami in večjimi izkušnjami vozili 50, jih brez upravičenega razloga zadržuješ.
Prilagajanje hitrosti vožnje, glede na razmere, je od voznika do voznika različno in ne more to biti neka ukalupljena zadeva.
Torej, v vsakem primeru, ko voziš pod dovoljeno hitrostjo in se za teboj nabre strnjena kolona živčnih voznikov, je na tebi odločitev ali delaš prav ali je v tvojem početju nekaj narobe.

Mehmed - Vožnja v naseljih je pač svoja kategorija. Nisem nikoli doživel, da bi ob spoštovanju prometnih predpisov, cela kolona za menoj bila kakorkoli nestrpna, se pa najdejo posamezniki, kateri potrebujejo nekaj prometne vzgoje in kulture. Po navadi so to vozniki 60-70, ki niti ne vedo, kakšne so omejitve in zato, da slučajno nebi plačli preveč, vozijo s konstantno hitrostjo in pri ustavitvi zaradi prekoračene hitrosti v naselju, to policistom tudi zagreto razlagajo - seveda sledi plačilni nalog, zaradi samoprijave pa bi lahko policist napisal še nalog za oviranje vozil v prometu, za ceste izven naselja.

Taki vozniki morajo v prometno bolj razvitih državah, opravljati preizkus vožnje še enkrat.
Delo krepa človeka

WarpedGone ::

Nehite s tem famoznim prometnim tokom, se vedno je pod omejitvijo hitrosti.
Kolono mimogrede naredis tudi ce peljes 59 v 60. Rabis samo 3 bedake za sabo, ki bi sli 70. Pa ne delas nic narobe.

Če hočeš it po regelcih maš kup problemov in sivih situacij in različnih interpretacij. Še dva prvnika se ti skregata okol zadev kaj je kolona :)

Je pa simpl:
1. če voziš po omejitvi se za kolono za sabo ne sekiraš - izjema je itak kakšno vozilo z lampami
2. Če greš pod omejitvijo si tehnično ovira komurkoli, je pripeljal za tabo/do tebe. Tudi če je en sam, se mu čimprej spravi s poti. Ne ker bi zakon to zahteval ampak ker je to kulturno in uvidevno.
3. NIKOLI ne prehitevaš na slepo in na podlagi logike vedno na podlagi tega kar vidiš - in ko vidiš da je 100% plac in da se ti na nasprotnem pasu nima od kje kaj pokazat.

Najlepše so tiste, ko maš na ravni pregledni regionalki par počasnel in nasproti prazno, se spraviš prehitevat v tistem pa pred tebe iz kakšne kurje steze zaktire z grmovjem zapelje traktor. On je lepo gledal al je ta pas prazen ni pa pogledal nasproti če kdo po njem prehiteva. In pol so trobente in tišina.
Zbogom in hvala za vse ribe

mn ::

WarpedGone je izjavil:

Nehite s tem famoznim prometnim tokom, se vedno je pod omejitvijo hitrosti.
Kolono mimogrede naredis tudi ce peljes 59 v 60. Rabis samo 3 bedake za sabo, ki bi sli 70. Pa ne delas nic narobe.

Če hočeš it po regelcih maš kup problemov in sivih situacij in različnih interpretacij. Še dva prvnika se ti skregata okol zadev kaj je kolona :)

Je pa simpl:
1. če voziš po omejitvi se za kolono za sabo ne sekiraš - izjema je itak kakšno vozilo z lampami
2. Če greš pod omejitvijo si tehnično ovira komurkoli, je pripeljal za tabo/do tebe. Tudi če je en sam, se mu čimprej spravi s poti. Ne ker bi zakon to zahteval ampak ker je to kulturno in uvidevno.
3. NIKOLI ne prehitevaš na slepo in na podlagi logike vedno na podlagi tega kar vidiš - in ko vidiš da je 100% plac in da se ti na nasprotnem pasu nima od kje kaj pokazat.

Najlepše so tiste, ko maš na ravni pregledni regionalki par počasnel in nasproti prazno, se spraviš prehitevat v tistem pa pred tebe iz kakšne kurje steze zaktire z grmovjem zapelje traktor. On je lepo gledal al je ta pas prazen ni pa pogledal nasproti če kdo po njem prehiteva. In pol so trobente in tišina.


Evo, končno kulturen komentar. Se pridružujem tvojemu mnenju.

jype ::

WarpedOne> 1. če voziš po omejitvi se za kolono za sabo ne sekiraš - izjema je itak kakšno vozilo z lampami

Se ne strinjam. Če voziš po omejitvi, pa bi nekdo rad hitreje, je tudi vljudno, da se mu umakneš. Ker se mu lahko in ker nisi poklican, da sodiš o tem, ali upravičeno vozi hitro, ali pa je retard.

solatko ::

jype - Če bi gdo rad vozil nad omejitvami, bo to storil pač takrat, ko bo to možno in varno, da bi se mu pa umikal, pač ne, ker ne podpiram kršenja zakonodaje (ko se sam odločim, da bi vozil hitreje, to storim, ko nimam nikogar pred seboj ali pa, ko ga varno prehitim, niti nimam navade, da bi se mu prilimal za rit).
To razmišljanje je enako, kot da bi pijancu pomagal odkleniti vozilo, ker je toliko zadet, da ne najde ključavnice.
Delo krepa človeka

Mehmed ::

WarpedGone je izjavil:



Je pa simpl:
1. če voziš po omejitvi se za kolono za sabo ne sekiraš - izjema je itak kakšno vozilo z lampami
2. Če greš pod omejitvijo si tehnično ovira komurkoli, je pripeljal za tabo/do tebe.


Kaj je sploh razlika med po omejitvi pa pod omejitvijo? 60/60 sem miren, 59/60 sem ovira?
Ker vozim en cel kilometer manj kot bi legalno smel, prometni tok pa v sloveniji vedno tezi cez, se moram sedaj umikat? Lahko reces da sem nekulturen, ce se ne. Ampak a ni bolj realen opis, da je bolano vse skupaj?

Bolano, ker pri 59/60 vozim po omejitvi, ki je do 60 IN pod omejitvijo, ki je 60.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

jype ::

solatko> Če bi gdo rad vozil nad omejitvami, bo to storil pač takrat, ko bo to možno in varno, da bi se mu pa umikal, pač ne, ker ne podpiram kršenja zakonodaje

Slabo si prebral moje sporočilo:

jype> Ker se mu lahko in ker nisi poklican, da sodiš o tem, ali upravičeno vozi hitro, ali pa je retard.

WarpedGone ::

Ne gre se o tem kaj on počne ampak o tem kaj jaz počnem. Če sm na omejitvi, nism ovira ergo se nimam kom kej umikat.
Če sm pod omejitvijo sem ovira in se umikam. Pa gre on za mano po omejitvi ali pa nad njo, nema veze.

@mehmed:
Hitrost ni nikol konstantna tko da razlikovanje med 59 in 60 ni na mestu. Ralika je med 55 in 60 kar pa ni več nobena umetnost ocenit kje si.
Ja, 57 se zakoroži na 55 - si ovira, 58 pa na 60, nisi ovira. Če že hočeš vse skozi cifre gledat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mehmed ::

Ja fak no, folk dnevno prodaja puhlice kako stevci lazejo navzgor pa imajo se rezervo.
Da ja lahko stisnejo kak kilometer vec.
Tukaj ti skusajo izenacit prometni tok z najvisjo dovoljeno hitrostjo. Da ja ne gre noben kilometer v nic.

Sej nisem jst s ciframi obseden. Meni je 55 v 60 normalna stvar, enim pa konkretno oviranje kjer si nenormalen, ce se ne umaknes. Da grejo lahko se tiste 3% vec.
Sej umikat se budalam je najlazje, samo ne da se vedno.


Kar mi je pa sploh vsec v sloveniji je kako ne kompliciramo. Pridemo na obvoznico, ce izgleda kot avtocesta je avtocesta. Nazadnje smo sli 110 mimo treh tabel za 80. Pa smo bili dalec najpocasnejsi tam.

T-h-o-r ::

SkyEye90 je izjavil:

Konkretno me zanima, če to dvoje drži (kar se tiče smernikov):

1. Na avtocesti voziš po voznem pasu in želiš prehiteti vozilo pred sabo. Prižgeš levi smernik, zapelješ na levi (prehitevalni) pas in ko si na levem pasu smernik UGASNEŠ. Prehitevaš eno, dve vozili.. med vračanjem na densni (vozni) pas pa prižgeš DESNI smernik.

2. Na regionalni cesti želiš prehiteti vozilo pred sabo. Ko imaš vse pogoje VKLJUČIŠ LEVI smernik in imaš prižganega VES ČAS, tudi med prehitevanjem in vraćanjem nazaj na desni vozni pas. Šele ko si nazaj na svojem (desnem) voznem pasu, izklučiš LEVI smernik.

Drži?
Mene so tako učili, pa me zanima, kje bi se to lahko prepričal (vemo da ima marsikateri inštruktor prilagojena (nemalokrat celo boljša) pravila). Torej, kje v predpisih je to napisano?




drži

wini je izjavil:

Kake buče ... hitrost je lahko maximalna toliko kolikor je omejitev, tudi med prehitevanjem.

ni res

tx-z je izjavil:

Torej, če je omejitev 90 in je ful ovinkasta cesta in js pelm 70, za mano pa 5 norcv k hoče pelat 90 se jim morm umaknt? Js bi se jim že tko al tko, nism pa vedu da je to zakonsko določeno. Kr če me pa kej psihira je pa to da debili vozjo s pou metra varnostne razdalje. Pa ne vozm neki prepočas, sam če nimaš lih kšnga ornk motorja, pač ne morš vozt hitr.

ja, morš se umaknit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Utk ::

Mehmed je izjavil:


Kar mi je pa sploh vsec v sloveniji je kako ne kompliciramo. Pridemo na obvoznico, ce izgleda kot avtocesta je avtocesta. Nazadnje smo sli 110 mimo treh tabel za 80. Pa smo bili dalec najpocasnejsi tam.

Enkrat so bili za mano policaji pa sem za foro šel 80, in so me prehiteli. Če je tabla butasta je pač butasta, tudi za policaje.

T-h-o-r ::

Utk je izjavil:

Mehmed je izjavil:


Kar mi je pa sploh vsec v sloveniji je kako ne kompliciramo. Pridemo na obvoznico, ce izgleda kot avtocesta je avtocesta. Nazadnje smo sli 110 mimo treh tabel za 80. Pa smo bili dalec najpocasnejsi tam.

Enkrat so bili za mano policaji pa sem za foro šel 80, in so me prehiteli. Če je tabla butasta je pač butasta, tudi za policaje.


sicer se v sloveniji o tem ne govori, raziskav pa tako nimamo

a vsaj polovico nesreč bi lahko uspešno preprečili, če bi imeli normalno porihtane ceste
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

Jaz grem 80 in se mi sladko jebe. Edini negativni učinek take vožnje je, da potencialno ne morem na polno zavirat, ampak lepo normalno ustavim za kolono, ki je skrita za ovinkom.

solatko ::

Mehmed - zakaj se obremenjuješ s številkami, če je za teboj strnjena kolona, v kateri vsi iščejo možnost, da te prehitijo, voziš prepočasi - oviraš,
če je kolona za teboj, v normalni razdalji, vozijo vsi več ali manj po sredini voznega pasu, potem si na pravi poti.
Pač od situacije, do situacije drugače. Problem je pri voznikih, ki ne vedo, katera omejitev je sploh na tistem delu in se potem vzrajno vozijo 50, če prav je na vsakem križišču, tabla 60.
Pogledaš v ogledalo in, kadar promet za teboj ni lepo pošlihtan, se na prvem možnem prostoru umakneš.

Simpl ko pasulj.

Nesreče so samo izgovor za nove in nove višje kazni, nikomur ni do urejenih in varnih cest, niti do tekočega prometa. Hitrost je tista, ki prinaša denar v blagajno, ne pa tista, ki ubija.
Pijančkov ne smejo bolj kaznovat, ker bodo šli proizvajalci vina in žganja v maloro, če bo narod nehal pit, pa še vzet jim po navadi nimaš kaj, saj večino denarja zapijejo, da bi jih lahko za nekaj časa zaprli, se ne splača, ker ne bo denarja niti v gostilni, niti v proračunu, če neha pit.
Hitre pa lahko kadarkoli oskubimo, niso pijančki, torej ne prispevajo dovolj v proračun (morda bi za kadilce, naredili popust).
Delo krepa človeka

Mehmed ::

solatko je izjavil:

Mehmed - zakaj se obremenjuješ s številkami, če je za teboj strnjena kolona, v kateri vsi iščejo možnost, da te prehitijo, voziš prepočasi - oviraš


Obremenjujem se ker 57 ni jebeno prepocasi ampak lepo po zakonu. Oviram jih kvecjemu pri tem, da bi sli 59. Ampak a kdo dejansko prehiteva da gre zgolj 2 km hitreje?
Tko da, ko se jim umikas, se jim umikas, da gredo lahko cez omejitev. To je realnost. Umik pa pricakujejo in utemeljujejo na podlagi tistih parih kilometrov pod omejitvijo.

GrimReaper ::

Sej omejitev 60 je lahko samo izven naselja, ponavadi zraven avtobusnih postaj, tam seveda da bodo šli prehitevat če gre eden 57, ker izven naselja jih veliko vedno vozi 90 ali 100, ne glede na te vmesne omejitve.
Drugače če je 10km/h pod hitrostjo s katero bi se vozil če bi bil na cesti sam, ne grem prehitevat. Izven naselja če gre eden 90, ga načeloma ne bom šel prehitevat, tut če sam drugače vozim 100, 85 pa skoraj vedno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Mehmed ::

Mal sem potolazen zdej.
Ne vem na katerih cestah nabiras te obilne izkusnje, ampak ocitno ni nobena od teh po katerih vozim.

solatko ::

Mehmed - Ti zgleda ne ločiš med kolono in posameznim vozilom. Imaš paciente, ki konstantno vozijo med 60 in 70, zato da se ne "obremenjujejo" s trenutno omejitvijo. Taki ti v naselju rinejo v rit, ko pa je naselja konec, predstavljajo oviro, ker so počasni.
To ni povprečno obnašanje v prometu in iz lastnih izkušenj ti lahko zatrdim, da ti pri vožnji v naselju z 58(realnih), kjer je omejitev 60, ne bo kolona težila, če pa ti števec normalno laže, pa voziš 55, je pa to že blizu realnih 50, kar pa pomeni 20%-ov pod omejitvijo in takrat, sploh, če je to dolgo naselje, zna nekaterim že malo žgečkat živce (Rudnik, Škofljica, Dolga vas pri Kočevju....,). V takih primerih je lepo, če se umakneš ali pa pospešiš na 60+5 in bo vse v redu.
Tudi tam, kjer je omejitev 70, ti pa po števcu voziš 65, si verjetno ovira.
Lahko pa se voziš tudi 30, vendar bodi toliko kulturen, da spustiš ostali promet naprej, ne tako, kot so traktoristi na Vrhniki, ko vleče kolono s svojih 40, nekaj km.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

Pa obstaja sploh kakšno pravilo po koliko kilometrih se moraš umaknit? Ker kar takoj včasih ni možno.
Ali umik pomeni tut če recimo traktor zmanjša iz svojih 40 na 20?

Pa recimo zdej ko bo poletna sezona, in vozi eden s prikolico počasi po ovinkih in se nima 2km kam umaknit. Edino kar lahko naredi je to da zmanjša hitrost, ampak pod polovico omejitve drugače sploh nebi smel it.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

šernk ::

Obstaja pravilo da se umakneš na prvem primernem mestu.

vaša pritoževanja nad umikanjem mi deluje podobno kot se nekateri rešilcu umaknejo tako, da se ustavijo sredi nepreglednega ovinka. Ker njim se je pa itak treba umaknit takoj in ne ob prvem primernem času.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gumby ::

jype je izjavil:

Jaz grem 80 in se mi sladko jebe.

Trolat je fajn, se strinjam.
my brain hurts

šernk ::

Jaz grem 100 in raje prihranjen čas na cesti uporabim v postelji z žensko. Namreč nimam ravno veselja ostalih jebat :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-h-o-r ::

šernk je izjavil:

Jaz grem 100 in raje prihranjen čas na cesti uporabim v postelji z žensko. Namreč nimam ravno veselja ostalih jebat :)

veliko drugih slovencev pa rado jebe vse ostale, samo svojih bab ne
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Roadkill ::

mojca je izjavil:

Hočeš reči takole?

Hvala za ta video. Za primere, ko se bo jype spet pretvarjal kako je bolj pošten in korekten kot vsi ostali.
Ü

St235 ::

GrimReaper je izjavil:

Pa obstaja sploh kakšno pravilo po koliko kilometrih se moraš umaknit? Ker kar takoj včasih ni možno.
Ali umik pomeni tut če recimo traktor zmanjša iz svojih 40 na 20?

Pa recimo zdej ko bo poletna sezona, in vozi eden s prikolico počasi po ovinkih in se nima 2km kam umaknit. Edino kar lahko naredi je to da zmanjša hitrost, ampak pod polovico omejitve drugače sploh nebi smel it.


ti resno? pa kaj ko bi počasi res šel še enkrat delat vozniško. Ker to je že druga tema v kateri kažeš da nimaš pojma o CPP.

Umaknit se moraš na primernem mestu, umik mora bit takšen da omogoča ostalim, da te prehitijo in ne v zakonu ne piše, da ne smeš vozit pod polovico omejitve.

GrimReaper ::

Ja bravo, cel CPP bom imel v glavi, po tvoje bi se moral vsak dan vsest za knjigo in se učit CPP. Poznam 5% CPP-ja, 90% udeležencev v prometu pa verjetno še 2% ne. Tko da vseeno mislim da sem glede znanja CPP med boljšimi, vem tiste stvari ki so res važne, in tole umikanje ni med njimi. Sploh če gledam kakšne napake delajo ostali, in koliko malo jih naredim sam.
Sam itak pospešim če vidim za sabo kolono, oz. za mano je redko da pride že samo en avto, edino če je že kdo drug pred mano ustvaril kolono.
Umika se pa sploh zelo malo folka, po tvoje najbolje da so kar vsi brez vozniške.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

šernk ::

Ni potrebno celega, glavno je da veš da imaš pri rdeči luči na semaforju še cca 5 sekund da greš skozi, stop znak pomeni mogoče ustavi, znak za neprednostno cesto pa pomeni, če se ti ljubi zaviraj.

to je na kratko vse kar moreš vedet o CPP. Aja pa še okrogel znak z večinoma dvomestno številko notri pomeni, da je hitrost omejena na xx m/s.

Seveda se od vsakega udeleženca v prometu ne zahteva 100% znanje CPPja, bi pa moralo biti to vsaj 90%.

torej vsekakor je nepomembno, da veš kaj narediti v primeru da se znajde podmornica sredi avtoceste (ustaviš avto in greš ta čudež slikat), je pa pomembno da veš da na AC avta ne smeš zapuščat in da se znaš razvrstit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Absolutno nujno kar moraš vedet je le:
a) 2 predmeta se sočasno ne moreta nahajat na istih prostorskih koordinatah
b) vsak fizičen predmet teži k temu da se giblje naravnost z nespremenjeno hitrostjo - karkoli drugega zahteva trud in ni zanesljivo
b) čisto nikoli in nikjer nimaš prednosti po defaultu

Vse ostalo je balast za tiste, ki zgornjega ne razumejo.

Edit - komur se 'balast' zdi politično nekorekten naj 'balast' razume kot ekstrapolacijo bol eksplicitnih pravil iz zgornjih aksiomov.
Za vsako ekstrapolacijo velja, da je v osnovi omejena z aksiomi in ne more dodat nobene dodatne informacije v sistem, ki ni vsebovana že v aksiomih. Hkrati velja tudi da nikoli pravila izpeljana iz aksiomov ne podajajo tolk informacije kot aksiomi sami, bi jih moralo bit neskončno, za čisto vsako situacijo posebej. Ker to ni možno, so situacije razmetane v razrede, posledično maš velik mejnih primerov kjer se pravila zdijo sumljiva.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

Roadkill> Hvala za ta video. Za primere, ko se bo jype spet pretvarjal kako je bolj pošten in korekten kot vsi ostali.

Tisto je očitno na kolesu, za kolesarje pa predpisi zaradi njihove ogroženosti ne veljajo.

gumby> Trolat je fajn, se strinjam.

Ne, fajn je avtomobile vozit po omejitvah. Da se vedno (in ne samo takrat, kadar vozim počasneje od najvišje dovoljene hitrosti, kot večina objestnežev tule) umaknem hitrejšim voznikom, sem pa tudi že večkrat napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dzinks63 ::

Tudi kolesar mora upoštevati cpp.

http://vozniski-izpit.com/video/video/1...


Prvi odpelje voznik avtobusa, ker je na prednostni cesti. Med kolesarjem in voznikom športnega avta velja pravilo srečanja. Zato tudi zapusti križišče kolesar in kot zadnji odpelje voznik avtomobila.

jype ::

dzinks63> Tudi kolesar mora upoštevati cpp.

Nonsense.

dzinks63> Zato tudi zapusti križišče kolesar in kot zadnji odpelje voznik avtomobila.

Ti verjetno živiš v enem drugem svetu:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dzinks63 ::

To piše kot opis za dan primer na linkani strani, za napačno razlago jih obvesti, da popravijo zadevo.

jype ::

Seveda ima voznik kategorije D prednost, halo:

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224077 (20467) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335625 (33377) Heavy

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334159 (28387) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517597 (13997) solatko

Več podobnih tem