» »

Motorna vozila - A2

Motorna vozila - A2

Uporabnik-1 ::

Pozdravljeni,


čez čas bom delal izpit za A2 kategorijo. Seveda imam možnost, da bi si nabavil nek motor za začetek do 24 leta (ko bom delal neomejeno). Kateri motor bi bil za mene, ne želim ravno "prešvoh" motorja, ker sem do zdaj že parkrat vozil 250ccm skuterja in mi na momente ni bil dovolj (še posebej ne v klanec). Če bi bila možnost bi seveda vzel nekaj do 47KM (oz. do 500ccm) kot je dovoljeno za A2. Najbolj so mi všeč sport modeli, v poštev pridejo tudi tourerji.

Torej... Gledal sem malo na avto.net in so bile samo Honde (nove seveda...) za slabih 6k€. Moj budget pa je tam do 2,5-2,6k€ in nič več.

Kaj mi svetujete? Kateri (rabljeni) model bi bil zame? Gledal sem že tele Ninje 250R ampak se bojim, da se je bom naveličal do 24 leta, ker sem že od mnogih to slišal (motor je prešibek).


Lp

Dejan99 ::

Ko boš naredil kategorijo A2, boš lahko že čez dve leti opravljal praktični del izpita za A-neomejeno. Ni ti potrebno čakati do 24 leta, poleg tega ti ne bo potrebno opravljati celega izpita, pač pa samo 10 ur vožnje + zaključna pred komisijo.

Pri kategoriji A2 je omejitev moči 35kw, je še neka omejitvev glede razmerja moči in teže, poleg tega pa zakon veleva, da omejen motor ne sme presegati dvokratnik izvorne moči. Na primer, če kupiš motor z 80kw in ga omejiš na 35kw, 80/35 > 2, to ne bo ok. Vbistvu je ta člen malo čuden in se kar nekaj ljudi vozi "ilegalno", ker tega včasih ni bilo (R1 "zablokirana" na 25kw :)).

250 kubičnega motorja na tvojem mestu ne bi kupoval. Raje kupi en "pravi" motor z malo večjo prostornino, ga daš omejiti na 35kw, pred tem pa se pozanimaj na pooblaščenem servisu, če je to sploh izvedljivo za željen tip motorja. Ko boš kategorijo nadgradil v A neomejeno, pa samo odstraniš blokado in se pelješ naprej z istim motorjem s polno močjo, kar ti bo verjetno zadoščalo. Vgradnja in odstranitev blokade pa zahteva homologacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dejan99 ()

Uporabnik-1 ::

Kateri model pa priporočaš(-ate)? Tisti, ki imate že malo več izkušenj.

Torej ja, nek tourer oz. sport (ta zadnji je bolj zaželjen ampak vzel bi seveda najboljšo izbiro pa ni važen tip, samo da ni naked, skuter ali crossla). Dalje, praviš potem da grem lahko do 70kw? Kaj bi mi svetoval? Želja je, da bi vzel neko znano firmo (Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha) da ga bom kasneje zato tudi lažje prodal, če bo prišlo do te želje (ampak mi bo verjetno služil kar lep čas). V oči mi je takoj padel Kawasaki ER6F (nekdo ga prodaja za samo 2550).

Ali tale blokada lahko dolgoročno poškoduje motor? Tega se najbolj bojim ...

Vikking ::

Uporabnik-1 je izjavil:

Kateri model pa priporočaš(-ate)? Tisti, ki imate že malo več izkušenj.

Torej ja, nek tourer oz. sport (ta zadnji je bolj zaželjen ampak vzel bi seveda najboljšo izbiro pa ni važen tip, samo da ni naked, skuter ali crossla). Dalje, praviš potem da grem lahko do 70kw? Kaj bi mi svetoval? Želja je, da bi vzel neko znano firmo (Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha) da ga bom kasneje zato tudi lažje prodal, če bo prišlo do te želje (ampak mi bo verjetno služil kar lep čas). V oči mi je takoj padel Kawasaki ER6F (nekdo ga prodaja za samo 2550).

Ali tale blokada lahko dolgoročno poškoduje motor? Tega se najbolj bojim ...


Če je blokada pravilno vgrajena ne škoduje popolnoma nič motorju. Kvečjemu ga ohranja, saj motor ne more razviti polne moči.

Kar se tiče odločitve motorja, je takšna zvrst modelov, da se moraš najprej odločiti kakšna zvrst motorja ti ustreza oz. dopade: čoper, športni, super motot, toruing, naked, enduro, potovalni, dvovaljni, štirivaljni...
Potem nekako je naslednja logična izbira, znamka in sam izgled motorja, seveda funkcionalnost. Če imaš v mislih pretežno potovati z sopotnikom, potem je treba vedeti, da so nekateri motorji zelo neugodni za sopotnika. Potem pri novejših vsekakor da ima ABS, funkcionalnost motorja...

Kakršenkoli motor je v trenutni situaciji zelo težko prodati, brez da pošteno oklestiš ceno na minimum. Vsekakor za hitro prodajo, ga je potrebno prodati kar lepo pod ceno.

Nekateri motorji imajo kratek servisni interval nekateri daljši, pri motorjih z kardanom ne rabiš mazati verige na 500km...

Izbira motorjev je ogromna, različnih znamk modelov, opreme. Tukaj lahko vsak navija za svojo znamko in modelo pa ti ne bo nič pomagalo pri izbiri.

ER6F je drugače odlična izbira za začetnika.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937227 (6431) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017071 (8630) Twixz
»

Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6015632 (9403) KTr1sk
»

Kateri motor kupit??

Oddelek: Loža
309136 (8341) Bakunin

Več podobnih tem