» »

"pijani" vozniki na cesti

"pijani" vozniki na cesti

1 2 3
4
5

vorantz ::

SplitCookie je izjavil:

Not allowed, konvencija o človekovih pravicah pa to


Article 4 prohibits slavery, servitude and forced labour but exempts labour:
done as a normal part of imprisonment,
in the form of compulsory military service or work done as an alternative by conscientious objectors,
required to be done during a state of emergency, and
considered to be a part of a person's normal "civic obligations."


ne vem pa če gledam ta pravo
vsak z malo več cajta je izdal svojo konvencijo dandanes :P

fantasycamp ::

vorantz je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

Not allowed, konvencija o človekovih pravicah pa to


Article 4 prohibits slavery, servitude and forced labour but exempts labour:
done as a normal part of imprisonment,
in the form of compulsory military service or work done as an alternative by conscientious objectors,
required to be done during a state of emergency, and
considered to be a part of a person's normal "civic obligations."


ne vem pa če gledam ta pravo
vsak z malo več cajta je izdal svojo konvencijo dandanes :P


ja sej daš na izbiro, delaj pa dobiš malo plačilo ali pa bodi brez...poleg tega lahko dobijo še kako novo znanje da ko ven pridejo..

solatko ::

V zaporih nekateri prima zaslužijo, saj nudijo stvari, ki so prepovedane (droge, pijača, razbit sojetnik, nekateri so zvodniki.....). Ko prišteješ še podplačano pazniško osebje imaš odlično bolšjo tržnico. Taki ne delajo v zaporu nič, imajo cel kup privilegijev, zunaj pa jim posli normalno laufajo.

SplitCookie - glede tvojih pogledov, na problematiko opojnih substanc za volanom, podaj predlog, kako trenutno zaščitit ostale udeležence v prometu, da nas taki idioti, nebi več ogrožali.
Trenutno, ne potem, ko je nekaj povoženih in sodni sistem, tako budalo z olajševalnimi okoliščinami pošlje za nekaj časa v zapor.

Zakaj nekaterim ne pride na misel, da bi se za volan vsedli, ko za to niso sposobni. So morda bolj neumni ali so reve, ker si ne upajo.
Delo krepa človeka

dzinks63 ::

Konkreten primer kako vozijo pod vplivom alkohola ali kakšnih drugih opojnih substanc :

!

SplitCookie ::

SplitCookie - glede tvojih pogledov, na problematiko opojnih substanc za volanom, podaj predlog, kako trenutno zaščitit ostale udeležence v prometu, da nas taki idioti, nebi več ogrožali.

Kontrolne točke na vstopu na AC najmanj
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

RejZoR ::

solatko je izjavil:

Zakaj nekaterim ne pride na misel, da bi se za volan vsedli, ko za to niso sposobni. So morda bolj neumni ali so reve, ker si ne upajo.


Neumni in reve? Nikakor. Pametni in razumni? Vsekakor. Ves respect tistim, ki znajo rečt, da niso sposobni oz vejo da ne smejo vozit in pustijo avto ter pokličejo taxi oz kakšnega znanca, da ga pride iskat. Oz da se že v naprej odloči, da enostavno ne bo pil. Mogoče smo taki ljudje v očeh žurerjev dolgočasni, ampak sam sem drugačnega mnenja. Te pa verjetno glede tega zaznamujejo tako vzgoja kot drugi dogodki. Sam sem že prej bil zelo strikten glede tega, ko pa sem izgubil sošolca, ki je najverjetneje zaradi alkohola preminil v prometni nesreči, pa na stvar gledam še resneje.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

jype ::

No, še naučite se dejstva, da je voznik vedno kadar vozi motorno osebno vozilo, vsem ostalim velika grožnja in zato zakonodaja zahteva, da nosi velik del odgovornosti za vsakršno škodo ali poškodbo, na kar krivda za nastanek nima popolnega vpliva (temveč zgolj delnega).

Double_J ::

dzinks63 je izjavil:

Konkreten primer kako vozijo pod vplivom alkohola ali kakšnih drugih opojnih substanc :

!


Pomojem bi jo moral prehitet pa zablokirat...
Dve šivanki...

jype ::

Double_J> Pomojem bi jo moral prehitet pa zablokirat...

Mnogi psihopati imajo podobne ideje.

Double_J ::

Mnogi psihopati imajo podobne ideje.


Ja ne vem... lahko tudi gledaš kako zgazi tiste pešce na pločniku, pa imaš potem več ogledov na youtube.
Dve šivanki...

krneki0001 ::

Če bi zgazila pešce na prehodu, bi še temu, ki je snemal dal kazen, ker ni nikogar opozoril vsaj s trobljenjem in ker ni poklical policije, ter taki voznici preprečil nadaljno vožnjo.

Osebno bi tak avto prehitel, vklopil vse 4 smernike in počasi upočasnjeval vožnjo, da bi se moral tak avto ustavit (seveda bi pazil, da se ne zaleti vame) in da ne povozi še kakega pešca zraven. Vmes bi pa sovoznik (očitno sta bila 2 v avtu) poklical policijo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

alkohol povzroča zanemarljivo število nesreč napram prehitri vožnji.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

krneki0001 ::

Največ je nesreč zaradi neprilagojene vožnje razmeram na cesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

solatko ::

gruntfürmich - Kje si pa to prebral. Prehitra vožnja ali neprilagojena hitrost, je vzrok, katerega naši vrli policaji najraje uporabijo. Tudi, če se zgodi nesreča zaradi prehitevanja, vožnje pod vplivom opojnih substanc in prekoračene hitrosti, bo vzrok hitrost, ki v dotični nesreči niti slučajno to ni.
Čudno je, da je naprimer v Nemčiji hitrost šele na 7-8 mestu, kot vzrok za prometno nesrečo.
Zelo malo je hitrih voznikov, ki se zaletavajo, je pa dosti neizkušenih voznikov, ki vozila pri večjih hitrostih ne obvladajo. Hitri vozniki (ne divjaki, objestneži in podobno), znajo predvidevat, vozijo hitro tam, kjer je varno, kjer ne ogrožajo drugega, kot predpise.
Pri nas neobvladovanje vozila, ni v statistični kategoriji, kot vzrok za prometno nesrečo, ravno tako ni med vzroki oviranje prometnega toka, neustrezna infrastruktura, telefoniranje v času nesreče......., ukvarjanje z otrokom ali sopotnikom.....
Forenzične preiskave nesreč, razen smrtnih, so na izredno nizkem nivoju, največ na tem področju delajo zavarovalnice v izogib goljufivim zahtevkom.
Delo krepa človeka

Utk ::

Vsaka nesreča je zaradi prevelike hitrosti. Če bi vozili s 3 km/h ne bi bilo nobene nesreče, vsaj ne s poškodovanimi. Zato bi jaz vsakemu policaju, ki pod vzrok napiše prevelika hitrost, dal eno okoli kepe za lenobo.

solatko ::

Kolikor se spoznam na zadeve, govorimo o dogajanju v prometu in ne o pešhoji, torej se drži teme, pri predlogih za izboljšanje prometne varnosti in dvig prometne kulture, kamor pa spadajo tudi obnašanje šibkejših udeležencev v prometu, predvsem pa samovarovnje vseh udeležencev in že z dvigom te zavesti, da skrbiš za svojo varnost, bi se brez sankcij, število prometnih nesreč prepolovilo.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> kamor pa spadajo tudi obnašanje šibkejših udeležencev v prometu

Ne. Ti voziš avto, zato si ti odgovoren. Jebiga, lahko bi šel peš, pa ne bi ogrožal nikogar in nikomur se ne bi bilo treba "samovarovat" pred tvojo lenobo.

(Pa še terorizem financiraš z denarjem za gorivo.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

jype - Bolje da ne začneva tudi v tej temi. Nikoli ne bova prišla skupaj in, da te potolažim, sem med tistimi, ki še nikoli, niso ogrozili nikogar v prometu in tudi nimam takih namenov (v nasprotju s tvojim obnašanjem), tudi kadar sem na kolesu ali celo peš. Pazim nase in s tem, v največji meri, pazim na druge.
Sicer pa sem po tvojih merilih potencialni morilec (vozim pač hitro, kjer je to varno), ti pa si po mojih merilih potencialni samomorilec, nevaren tudi za okolico, ko opazujem tvoje "mojstrstvo", na biciklu.

Ampak raje vseeno ne začniva, dajva drug drugega ignorirat, bo bolje za forum.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

jype ::

solatko> da te potolažim

Ne boš me potolažil. Ni pomembno, kako voziš, pomembno je, da sprejmeš dejstvo, da s svojo uporabo motornega vozila postaneš neizmerno večja grožnja za okolico v primerjavi s predlagano alternativo.

solatko> Pazim nase in s tem, v največji meri, pazim na druge.

To nima nobene zveze z dilemo, ki sem jo načel.

solatko> Sicer pa sem po tvojih merilih potencialni morilec

Ne, _DEJSTVO JE_, da si potencialni morilec - ker celo če ne bi vozil hitro, kjer je po tvojih merilih varno (v resnici pa seveda ni), bi bil velika grožnja vsem, ki se znajdejo na tvoji poti.

solatko> ti pa si po mojih merilih potencialni samomorilec, nevaren tudi za okolico, ko opazujem tvoje "mojstrstvo", na biciklu.

Vseeno mi je, kaj sem po tvojih merilih - dejstvo je, da meni podobni živijo dlje in na prevožen kilometer pobijejo manj ljudi kot tebi podobni, kar je edina stvar, ki je resnično pomembna - vse ostalo so le predsodki, mnenja, anekdote in fantazija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Kje si pa to prebral. Prehitra vožnja ali neprilagojena hitrost, je vzrok, katerega naši vrli policaji najraje uporabijo. Tudi, če se zgodi nesreča zaradi prehitevanja, vožnje pod vplivom opojnih substanc in prekoračene hitrosti, bo vzrok hitrost, ki v dotični nesreči niti slučajno to ni.

točno to kar ti praviš, le da jst dodajam da vedno ko se zgodi nesreča in povzročitelj napiha, se vzame kot vzrok nesreče alkohol.
jst pa trdim da je ta vzrok (alkohol) v 80% napačen. in da je dejanski vzrok prehitra vožnja, ne pa alkohol.
ampak ker se gremo neko kao antialko družbo, pač najraje preganjamo alkohol. ker je tudi najlažje.
ampak dejanski prispevek k varnosti pa je zanemarljiv...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Kje si pa to prebral. Prehitra vožnja ali neprilagojena hitrost, je vzrok, katerega naši vrli policaji najraje uporabijo. Tudi, če se zgodi nesreča zaradi prehitevanja, vožnje pod vplivom opojnih substanc in prekoračene hitrosti, bo vzrok hitrost, ki v dotični nesreči niti slučajno to ni.

točno to kar ti praviš, le da jst dodajam da vedno ko se zgodi nesreča in povzročitelj napiha, se vzame kot vzrok nesreče alkohol.
jst pa trdim da je ta vzrok (alkohol) v 80% napačen. in da je dejanski vzrok prehitra vožnja, ne pa alkohol.
ampak ker se gremo neko kao antialko družbo, pač najraje preganjamo alkohol. ker je tudi najlažje.
ampak dejanski prispevek k varnosti pa je zanemarljiv...


Kot smo v tej temi že večkrat poudarili. Alkohol vpliva na presojo posameznika in na njegovo dojemanje okolice ter odzive. S tem ko je posameznik pijan to vpliva na njegovo vožnjo in na njegove reakcije v prometu. Torej alkohol ni zanemarljiv.

SplitCookie ::

jebemu mast spet selektivno brisanje
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

St235 ::

Vseeno mi je, kaj sem po tvojih merilih - dejstvo je, da meni podobni živijo dlje

Kaj potem jamraš kako te vsi ostali ogrožajo ?

in na prevožen kilometer pobijejo manj ljudi kot tebi podobni

Laž


Please do explain kako je lahko laž, da je zaradi vozniki avtomobilov več mrtvih na prevožen kilometer kot zaradi kolesarjev? Že osnove fizike ti povejo, da potencialna nevarnost dvotonskega kupa plesa, ki se giblje od 50 do 150km na uro predstavlja dosti večjo nevarnost kot 20kg železa pri 15-30 km/h.

SplitCookie ::

Že osnove fizike ti povejo, da potencialna nevarnost dvotonskega kupa plesa, ki se giblje od 50 do 150km na uro predstavlja dosti večjo nevarnost kot 20kg železa pri 15-30 km/h.

Torej je metek iz puške - popolnoma nenevaren ?



Please do explain kako je lahko laž, da je zaradi vozniki avtomobilov več mrtvih na prevožen kilometer kot zaradi kolesarjev

Zato ker kolesarji prevozijo ekvivalentno manj km
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

jype ::

SplitCookie> Zato ker kolesarji prevozijo ekvivalentno manj km

Ne, jih ne.

SplitCookie ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Zato ker kolesarji prevozijo ekvivalentno manj km

Ne, jih ne.


A jype se vsak dan vozi 200km v službo ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

SplitCookie> A jype se vsak dan vozi 200km v službo ?

Ne, se ne. Ampak tudi ne pobije 1.2 milijona ljudi na leto.

Aston_11 ::

Varianta je, da gre kolesar z avtom v službo, če se gre za štetje km. Seveda to ni pravi kolesar.

Varianta je, da gre kolesar z avtom v službo, če se gre za štetje km. Seveda to ni pravi kolesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

St235 ::

SplitCookie je izjavil:

Že osnove fizike ti povejo, da potencialna nevarnost dvotonskega kupa plesa, ki se giblje od 50 do 150km na uro predstavlja dosti večjo nevarnost kot 20kg železa pri 15-30 km/h.

Torej je metek iz puške - popolnoma nenevaren ?



Please do explain kako je lahko laž, da je zaradi vozniki avtomobilov več mrtvih na prevožen kilometer kot zaradi kolesarjev

Zato ker kolesarji prevozijo ekvivalentno manj km


Jap, metek iz puške je pri 15 km/h popolnoma nenevaren.

Četudi kolesarji prevozijo manj kilometrov to ne spremeni fizikalnih dejstev. Najdi mi en primer v letošnjem letu, ko je kolesar do smrti koga povozil, pa ti bo jasno o čem govorimo.

Če so kolesarji letos prevozili (banaliziram) 100.000 km in niso ubili nikogar, medtem ko so avtomobilist prevozili 100.000.000 km in je za posledicami trčenja umrlo 50 oseb. A znaš izračunat kdo jih ubije več na prevožen kilometer?

Aston_11 ::

Na dosu je bilo 160 kolesarjev in večina njih je prevozila 1200 km. Na eni dirki so torej prevozili cca 200 000 km in niso nikogar ubili, res pa je eden od kolesarjev odšel v bolnico, ker ga je zbil voznik kombija.

SplitCookie ::


Jap, metek iz puške je pri 15 km/h popolnoma nenevaren.

Avto je pri 15km/h tudi popolnoma nenevaren


Ne, se ne. Ampak tudi ne pobije 1.2 milijona ljudi na leto.

Večino teh iz nerazvitih držav


Na dosu je bilo 160 kolesarjev in večina njih je prevozila 1200 km. Na eni dirki so torej prevozili cca 200 000 km in niso nikogar ubili, res pa je eden od kolesarjev odšel v bolnico, ker ga je zbil voznik kombija.

Primerjati organizirano kolesarjenje s nekim rekreativnim je milorečeno - glupo
V tem času so slovenski vozniki prevozili minimalno x10 več
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Magic1 ::

Dej nehite s becikli...
Magic

St235 ::

Tudi če slovenski vozniki prevozijo 1000x več je še vedno več mrtvih v nesrečah kjer so udeleženi avtomobili, kot v nesrečah kjer avtomobilov ni so pa kolesarji. In kakor koli preračunavaš na kilometer je številka vedno v prid kolesarjem. Če ti osnove matematike in fizike ne grejo ti pač ni pomoči.

Avto je pri 15km/h tudi popolnoma nenevaren

Bridget Driscoll @ Wikipedia
Kar je spet samo deloma res. Predvsem pa avtomobili NE vozijo 15 km/h. Če uvedemo takšno omejitev boš opazil drastičen upad nesreč z smrtnim izidom.

Večino teh iz nerazvitih držav

In? nič ne spremeni dejstva, da je avto bolj nevaren kot kolo in da je v nesrečah kjer je prisoten avto več mrtvih, kot v nesrečah kjer motornih vozil ni. Pa lahko do nezavesti preračunavaš koliko več kilometrov prevozijo avtomobili, pa bo število mrtvih na prevožen kilometer še vedno večje pri avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

Brez skrbi, z motornimi vozili bodo prej ali slej upravljali le še roboti - in število žrtev bo drastično upadlo.

SplitCookie ::

Tudi če slovenski vozniki prevozijo 1000x več je še vedno več mrtvih v nesrečah kjer so udeleženi avtomobili, kot v nesrečah kjer avtomobilov ni so pa kolesarji.


V primeru da bi se vsi avtomobili zamenjali s motornimi kolesi, bi bilo smrtnih izidov še več.


Bridget Driscoll @ Wikipedia
Kar je spet samo deloma res. Predvsem pa avtomobili NE vozijo 15 km/h. Če uvedemo takšno omejitev boš opazil drastičen upad nesreč z smrtnim izidom.

Če se uvede takšna omejitev, se bo število nesreč povečalo

In? nič ne spremeni dejstva, da je avto bolj nevaren kot kolo in da je v nesrečah kjer je prisoten avto več mrtvih, kot v nesrečah kjer motornih vozil ni. Pa lahko do nezavesti preračunavaš koliko več kilometrov prevozijo avtomobili, pa bo število mrtvih na prevožen kilometer še vedno večje pri avtomobilih.

In ? To je tvoj odgovor ? Tudi za trenutek ne pomisliš da ima več efekta prometna kultura kakor tip vozila ?

jype je izjavil:

Brez skrbi, z motornimi vozili bodo prej ali slej upravljali le še roboti - in število žrtev bo drastično upadlo.


Število žrtev bo drastično narastlo, saj bodo kolesarji pričakovali, da jim bo vsako vozilo ustavili medtem ko brezglavo letajo po cesti
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

St235 ::

V primeru da bi se vsi avtomobili zamenjali s motornimi kolesi, bi bilo smrtnih izidov še več.


In? kdo govori o motorjih? govorimo o temu, da je avto kot takšen naevarna stvar in je kot takšen klasificiran v obligacijskem zakoniku, zato voznik ne glede na krivdo nosi odgovornost za škodo.

Če ti odgovorim pa po jypetovo: Če vse avtomobile zamenjamo za kole bo smrtnih izidov precej manj.

Kar je spet samo deloma res. Predvsem pa avtomobili NE vozijo 15 km/h. Če uvedemo takšno omejitev boš opazil drastičen upad nesreč z smrtnim izidom.

Če se uvede takšna omejitev, se bo število nesreč povečalo


Tistih s smrtnim izidom zagotovo ne.

In ? To je tvoj odgovor ? Tudi za trenutek ne pomisliš da ima več efekta prometna kultura kakor tip vozila ?
Prometna kultura ne more spremenit fizikalnega dejstva, da so posledice srečanja človeškega telesa z avtomobilom ki potuje s hitrosjo 50km/h in več drastično večje kot so posledice srečanja taistega človeka z kolesom pri 20km/h.

Število žrtev bo drastično narastlo, saj bodo kolesarji pričakovali, da jim bo vsako vozilo ustavili medtem ko brezglavo letajo po cesti
Spet totalna neumnost. Če je reakcija in obnašanje udeležencev v prometu predvidljivo potem je verjetnost trčenja minimalna. Tako lahko kolesar še tako brezglavo vozi, se ne bo zgodilo nič, če točno ve kako bodo reagirala vozila. Pa ni za voznika avtomobila nič drugače. Problem se pojavi takrat ko se nekdo ne obnaša v skladu s pričakovanji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

SplitCookie ::

Problem se pojavi takrat ko se nekdo ne obnaša v skladu s pričakovanji.

Sam mal nižje moraš prebrat:

SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_



In? kdo govori o motorjih? govorimo o temu, da je avto kot takšen naevarna stvar in je kot takšen klasificiran v obligacijskem zakoniku, zato voznik ne glede na krivdo nosi odgovornost za škodo.

Še 'nevarnejša' stvar je vlak in ta ne nosi odgovornosti za škodo.

Prometna kultura ne more spremenit fizikalnega dejstva, da so posledice srečanja človeškega telesa z avtomobilom ki potuje s hitrosjo 50km/h in več drastično večje kot so posledice srečanja taistega človeka z kolesom pri 20km/h.

Fizikalno dejstvo je tudi to da se boš pri 0km/h v vodi sčasoma utopil.
In to da boš pri srečanju s kolesom ki ima 50km/h precej zagotovo umrl.

Za svoje življenje si odgovoren največ sam.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

jype ::

SplitCookie> Sam mal nižje moraš prebrat:
SplitCookie> SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
SplitCookie> jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

To, da se pri zelenem semaforju ustaviš sredi križišča, je v nasprotju s predpisi - pa jaz kljub temu to redno počnem.

In ker se zaradi smrtno nevarnih voznikov motornih vozil na semaforje ne morem zanašati (svoje glave pač ne stavim, da bodo ostali vozili po predpisih) to posledično pomeni, da si ogledam situacijo in se vsakič posebej, ne glede na prometno signalizacijo, odločim o nadaljni vožnji ali ustavim.

SplitCookie> In to da boš pri srečanju s kolesom ki ima 50km/h precej zagotovo umrl.

Nope - le nekaj manj kot 1% možnosti imaš za smrt pri takem trčenju - v primerjavi z avtomobilom, kjer je odstotek tik pod 50%.

SplitCookie> Za svoje življenje si odgovoren največ sam.

Ne, to ni res (niti pravno, niti moralno gledano).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SplitCookie ::


Nope - le nekaj manj kot 1% možnosti imaš za smrt pri takem trčenju - v primerjavi z avtomobilom, kjer je odstotek tik pod 50%

Citation needed


Ne, to ni res (niti pravno, niti moralno gledano).

To koliko je res, vprašaj Tomaža Humarja ali pa Jureta Robiča. Aja, ne moreš.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

SplitCookie> Citation needed

Ti kr mene citiri, js sm avtoriteta na tem področju.

SplitCookie> To koliko je res, vprašaj Tomaža Humarja ali pa Jureta Robiča. Aja, ne moreš.

Kaj nabijaš, sej Humar ni šu s kolesom!

Meizu ::

Spet trolate boga vam in sto mater.

Tukaj se bi strinjal z vsemi, večinsko pa s split cookijem. Preveč gledate samo na posledice, totalno pa ignorirate vzroke.

Avto je že bolj nevarna zadeva kot kolo. Vendar se večkrat zgodi, da je kolesar zahebal ker je:

- ali prevozil rdečo na prehodu za pešce
- vozil po napačni strani ceste
- prečkal cestišča na nepreglednih ovinkih
- ponoči vozi brez ustrezne nočne opreme
- itd itd

Verjetnost da ti bo voznik delal rampage po pločniku je majhna.

Pijani vozniki in ostale zadeve so pa totalno druga zgodba. Tule je zadeva 50-50. Če voznik vozi pijan lahko naredi škodo ravnotako kot pijan kolesar. Tule ni izjeme.

Seveda pa je pri vseh tovrstnih nesrečah potem itak kriv voznik, "ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Oki ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Citation needed

Ti kr mene citiri, js sm avtoriteta na tem področju.

SplitCookie> To koliko je res, vprašaj Tomaža Humarja ali pa Jureta Robiča. Aja, ne moreš.

Kaj nabijaš, sej Humar ni šu s kolesom!

Jaz ne razumem teh nizkointeligentnih kolesarjev. Največ nesreč s smrtnim izzidom se zgodi na cesti. In ti glupi kolesarji še bolj silijo na cesto. Kot da bi se šel sprehajat na minsko polje. In tam je napis "pazi, mine" pa bi se usajal, da imaš po ustavi pravico se tam sprehajat. Suicidal tendencies. Osnovna človekova pravica. Le smrtnost je velika. Deal with it. Zakaj nikogar ne izučijo statistike. So raje ena številka več. Pač. jebi ga. Samomorilci.

jype ::

Meizu> Vendar se večkrat zgodi, da je kolesar zahebal

Ja, saj vprašanje ni, kdo večkrat naredi neumnost - vprašanje je, kdo je _odgovoren_ za posledice.

Meizu> Verjetnost da ti bo voznik delal rampage po pločniku je majhna.

Ja, ampak večja od nič (meni se je že zgodilo, ko smo bili še zunaj schengenskega območja, da so po kolesarski in pločniku Letališke ceste vozili avtomobili, ker je na cesti stala kolona tovornih vozil, ki so čakala na uvoz v carinsko cono BTC) - zmnoženo z nevarnostjo, ki jo to predstavlja, pa je tveganje znatno višje kot pri katerikoli nemotorizirani obliki osebnega transporta.

Meizu> Seveda pa je pri vseh tovrstnih nesrečah potem itak kriv voznik, "ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo".

Ne - ni nujno kriv! Je pa odgovoren, ker se je odločil uporabljati motorno vozilo, ki predstavlja znatno nevarnost za okolico.

Oki> Največ nesreč s smrtnim izzidom se zgodi na cesti. In ti glupi kolesarji še bolj silijo na cesto.

Jebiga, če so na pločniku avtomobili, moraš pač po cesti:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

gzibret ::

Oki - to je isto, kot bi jaz imel puško in začel streljat vsepovprek. Ko bi koga zadel, pa bi rekel, ja kwa pa hodiš pred cev, itak je pred cevjo največ smrtnih žrtev. Ker butl pa skače pred cev, kot bi šel na minsko polje pa se vsajal glede pravic.

Isto!
Vse je za neki dobr!

Aston_11 ::

Opažam, da 95% voznikov nima znanja in so nesposobni varno prehiteti kolesarja ali pešca na cesti. Kot da bi bili funkcionalno nepismeni - do razumevanja prestav jim še znese, prehiteti kolesarja ali pešca pa jim predstavlja miselni napor dneva.

DrYuri ::

Samo ena taka zanimiva misel/vprašanje. V primeru da se promet avtomatizira, torej da smo vsi v avtomobilih le še potniki, bi kolesarji tudi pristali na to da se jim kolesa avtomatizira?

jype ::

DrYuri> bi kolesarji tudi pristali na to da se jim kolesa avtomatizira?

Vozil, ki jih ne poganja motor, ni mogoče avtomatizirati, ne da bi avtomatizirali ljudi.

DrYuri ::

Ok dobr, mislm da je bilo jasno kam ciljam. Nihče noče avtomatizirati nekaj kar rad počne, torej če jaz rad vozim avto nočem da se to opravilo avtomatizira. Tako kot verjetno kolesarji ne želite, da bi kolo "samo poganjalo".

jype ::

DrYuri> Nihče noče avtomatizirati nekaj kar rad počne, torej če jaz rad vozim avto nočem da se to opravilo avtomatizira.

Brez skrbi, na dirkališčih, kjer je gibanje omejeno, boš lahko še naprej sam vozil avto.

DrYuri> Tako kot verjetno kolesarji ne želite, da bi kolo "samo poganjalo".

Ko bodo kolesarji začeli predstavljati problem v prometni varnosti, se bo o tem smiselno pogovarjat. Ker ga trenutno še ne, bi to bil stran vržen čas.

DrYuri ::

No vidiš točno to se mi zdi napačno mišlenje. Če se avtomatizira promet, naj po cesti poteka izključno avtomatiziran promet. Lahko grem jaz na dirkališče kot greš s kolesom lahko na kolesarsko ali v gozd ali kakršno koli namensko povrišno za kolesarje.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1049363 (5154) m0LN4r
»

Prometna nesreča-kdo je kriv (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
626730 (3704) next3steps

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22622177 (16375) bluefish
»

cestne grbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
958353 (6484) BigWhale

Več podobnih tem