Forum » Na cesti » "pijani" vozniki na cesti
"pijani" vozniki na cesti
Map ::
Policaji naj raje lovijo pijance, ne pa tiste, ki kdaj pa kdaj prekoračijo hitrost. Všeč mi je tudi Mcsinov sistem.
Invictus ::
- Vozilo se proda na dražbi, izkupiček pa gre za kritje stroškov postopka, kar ostane pa v programe ozdravljanja alkoholizma.
Vozilo se ne sme prodati na dražbi. Ob takih kršitvah mora iti avto direktno v prešo. Avstralska praksa. Imajo pa ob precej več prebivalcev precej manj nesreč in mrtvih.
So tudi sprešali 3 mesece starega Lexusa za 70 jurjev. Sam žal ne najdem linka.
Kazen bi moral dobiti tudi tisti, ki je vozniku brez izpita posodil avto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Map ::
Tisti, ki se jim ne mudi se vozijo 50 kjer je omejitev 90, ostali pa smo živčni zadaj, ker se nam mudi in ni prostora za prehitevanje. Takšni se pač radi sprostimo na praznih odsekih ceste. Pravtako na avtocesti. Mimogrede, noben tak ne ogroža ostalik udeležencev v prometu kot nek pijan voznik.
gendale ::
Policaji naj raje lovijo pijance, ne pa tiste, ki kdaj pa kdaj prekoračijo hitrost. Všeč mi je tudi Mcsinov sistem.
naj raje postavijo smiselne omejitve, ker na dosti mestih niso
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
solatko ::
Mcsin - Tak sistem imajo v Nemčiji, kjer je verjetnost, da boš vozil pijan in ne boš ustavljen, sila redka 1:100, torej imaš po tvojih merilih, približno 30 let časa, da dosežeš končni ukrep.
jype - Omejitev hitrosti je bedast predpis. Za avtomobiliste ne velja, tako kot ne veljajo predpisi zate, kadar si na kolesu.
Na bedasto vprašanje, bedast odgovor.
Invictus - Če je ljudska volja taka, se spremeni ustavo in zakon, pa se lahko vsa zasežena vozila, podarijo v dobrodelne namene ali prodajo. Zakaj bi uničevali še uporabne stvari, smo, kot država, res tako bogati.
union! - taki, ki vozijo 50, oziroma pod omejitvijo in vlečejo kolono za seboj, so po raziskavah, največja nadloga prometnega toka. V nekaterih razvitih državah, so kazni za oviranje prometnega toka, precej višje kot za malenkostne prekoračitve hitrosti, pri nas pa ni v navadi, da bi to sploh nadzirali. Smo pač prometno, nerazvita država in imamo predpise samo za filanje proračuna.
jype - Omejitev hitrosti je bedast predpis. Za avtomobiliste ne velja, tako kot ne veljajo predpisi zate, kadar si na kolesu.
Na bedasto vprašanje, bedast odgovor.
Invictus - Če je ljudska volja taka, se spremeni ustavo in zakon, pa se lahko vsa zasežena vozila, podarijo v dobrodelne namene ali prodajo. Zakaj bi uničevali še uporabne stvari, smo, kot država, res tako bogati.
union! - taki, ki vozijo 50, oziroma pod omejitvijo in vlečejo kolono za seboj, so po raziskavah, največja nadloga prometnega toka. V nekaterih razvitih državah, so kazni za oviranje prometnega toka, precej višje kot za malenkostne prekoračitve hitrosti, pri nas pa ni v navadi, da bi to sploh nadzirali. Smo pač prometno, nerazvita država in imamo predpise samo za filanje proračuna.
Delo krepa človeka
dzinks63 ::
Letošnja zima je marsikje naredila dr-mr na cestah, denarja za popravila ni, omejitev 90km/h je nemogoča in veliko ljudi prilagodi hitrost na 60-70km/h.
Invictus ::
Invictus - Če je ljudska volja taka, se spremeni ustavo in zakon, pa se lahko vsa zasežena vozila, podarijo v dobrodelne namene ali prodajo. Zakaj bi uničevali še uporabne stvari, smo, kot država, res tako bogati.
Zato ker je to edina učinkovita kazen. Nič bolj ne zaleže pri bogatašu, če me sprešaš avto na katerega je čakal 1 leto in si ga je opremil po svojih željah. Denarna kazen pri njem tako ne zaleže, ker ima denarja dovolj.
Enako bi se lahko zgodilo pri kroničnih pijančkih ki vedno uspejo napraskat 500 EUR za kripo. Prej ali slej bi jih zmanjkalo. Krip namreč.
Ironija celotnega sistema pa je da lahko kupiš in REGISTRIRAŠ avto, četudi so ti izpit odvzeli.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GrimReaper ::
@SySoop:
Sam v primeru če bi mi kdo vozil za ritjo in vidim da nima šans prehitet, se umaknem na prvem primernem mestu, al pa upočasnim tolk da lahko prehiti. Najbolj smotano za drugega je pa če voziš 80-90 in je nasproti velik avtomobilov.
Ne morem zdej za tvoj primer rečt da bi to lahko naredil, ampak očitno mu je šlo na živce da si pred njim počasi vozil, druge razlage ne vidim.
Tut sam mam večkrat pred sabo kakšen avto s prikolico, pa bi se lahko ustavil na avtobusni da bi avtomobile za sabo spustil naprej, ampak ne, on mora še kakšen kilometer do dva v klanec, kjer ve da se ne da prehitet. Ampak sam sem tolk pameten da se umirim in grem normalno za njim.
Sam da voziš 50 na odprti cesti morš umret od dolgčasa, takih je res zlo mal, mogoče v kakšen klanec gor po ovinkih, po ravnini pa skoraj ne verjamem da gre kdo pod 60.
Men je dolgčas že če vozim nad omejitvami, ker mam pač atmosferski motor, počas se pa nisem vozil odkar sem dobil prvi avto, je bil samo 1.0, zato sem se hitro navadil stopit po gasu.
S 16" gumami grem sam komot 100-120, na cesti izven naselja nebi smelo bit nikjer take luknje da ti poškoduje avto pri taki hitrosti. Jih pa imam tukaj kjer je omejitev 40.
Sam v primeru če bi mi kdo vozil za ritjo in vidim da nima šans prehitet, se umaknem na prvem primernem mestu, al pa upočasnim tolk da lahko prehiti. Najbolj smotano za drugega je pa če voziš 80-90 in je nasproti velik avtomobilov.
Ne morem zdej za tvoj primer rečt da bi to lahko naredil, ampak očitno mu je šlo na živce da si pred njim počasi vozil, druge razlage ne vidim.
Tut sam mam večkrat pred sabo kakšen avto s prikolico, pa bi se lahko ustavil na avtobusni da bi avtomobile za sabo spustil naprej, ampak ne, on mora še kakšen kilometer do dva v klanec, kjer ve da se ne da prehitet. Ampak sam sem tolk pameten da se umirim in grem normalno za njim.
Tisti, ki se jim ne mudi se vozijo 50 kjer je omejitev 90, ostali pa smo živčni zadaj, ker se nam mudi in ni prostora za prehitevanje.
Sam da voziš 50 na odprti cesti morš umret od dolgčasa, takih je res zlo mal, mogoče v kakšen klanec gor po ovinkih, po ravnini pa skoraj ne verjamem da gre kdo pod 60.
Men je dolgčas že če vozim nad omejitvami, ker mam pač atmosferski motor, počas se pa nisem vozil odkar sem dobil prvi avto, je bil samo 1.0, zato sem se hitro navadil stopit po gasu.
Letošnja zima je marsikje naredila dr-mr na cestah, denarja za popravila ni, omejitev 90km/h je nemogoča in veliko ljudi prilagodi hitrost na 60-70km/h.
S 16" gumami grem sam komot 100-120, na cesti izven naselja nebi smelo bit nikjer take luknje da ti poškoduje avto pri taki hitrosti. Jih pa imam tukaj kjer je omejitev 40.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
jype ::
solatko> jype - Omejitev hitrosti je bedast predpis.
Če bi avtomobilisti znali sami ocenit ustrezno hitrost omejitev ne bi nikdar postavljali.
Žal ne znate, nihče od vas - zato zdaj omejitve so.
Če bi avtomobilisti znali sami ocenit ustrezno hitrost omejitev ne bi nikdar postavljali.
Žal ne znate, nihče od vas - zato zdaj omejitve so.
GrimReaper ::
Žal ne znate, nihče od vas - zato zdaj omejitve so.
Jest jo znam, za zakonske omejitve se sploh ne zmenim, vozim enako kot če jih nebi bilo. Itak čez ovinek ne moreš 100 na uro, zakaj naj bi tukaj rabil neko zakonsko omejitev res ne vem.
Čez naselje pa takoj vidiš ko ljudje skačejo čez cesto, da več kot 50 ne gre it.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Map ::
GrimReaper je izjavil:
@SySoop:
Tisti, ki se jim ne mudi se vozijo 50 kjer je omejitev 90, ostali pa smo živčni zadaj, ker se nam mudi in ni prostora za prehitevanje.
Sam da voziš 50 na odprti cesti morš umret od dolgčasa, takih je res zlo mal, mogoče v kakšen klanec gor po ovinkih, po ravnini pa skoraj ne verjamem da gre kdo pod 60.
50 mogoče res ne, ampak vklopijo avtomat na 60-65 in se tako peljejo tam ko je 90 in tam ko je 50.
jype ::
Jaz komot peljem tako hitro, kolikor od mene zahteva omejitev.
Zgleda mnogi niste niti psihično zreli za upravljanje tako nevarne naprave kot je osebno vozilo.
Zgleda mnogi niste niti psihično zreli za upravljanje tako nevarne naprave kot je osebno vozilo.
GrimReaper ::
60 se drugače sploh nebi smel vozit, mene je na preizkusni vožnji ocenjevalec tako nadrl da res ni. Če voziš 60 namreč pomeni da ne veš al je omejitev 50 al je 90.
To da voziš čez naselje in izven enako 60 je pa zame zrelo za odvzem izpita, minimalno 20 razlike pa mora bit.
To da voziš čez naselje in izven enako 60 je pa zame zrelo za odvzem izpita, minimalno 20 razlike pa mora bit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Invictus ::
Nekaj primerov kako se lotevajo prometnih prekrškov v tujini ...
http://www.gizmag.com/the-worlds-most-e...
Crash testi zaplenjenih vozil ...
http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/pe...
http://www.gizmag.com/the-worlds-most-e...
Crash testi zaplenjenih vozil ...
http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/pe...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - Ironija je, da je do avta ravno tako lahko priti, kot do pijače, to dvoje skupaj pa povzroča katastrofe, posameznikom in družbi.
Edina učinkovita kazen za preprečevanje takega obnašanja, je grožnja z odvzemom prostosti, če voziš v stanju, v kakršnem nebi smel biti in da to veš, preden pokadiš prvi joint, popiješ prvi kozarček ali predno vzameš zdravilo, zaradi katerega ne smeš vozit.
Seveda se bo še vedno našel kak pacient, ki bo nesposoben za volanom, kljub zagroženi kazni, verjemi pa, da ne bo velikokrat.
jype - tudi bicikli se ne znajo sami držat predpisov, pa vseeno zate ne veljajo, ker si super kolesar.
Nekaj nas je super voznikov in za nas predpisi ne veljajo. Vidiva se na naslednjem križišču, ko boš peljal ob rdeči, z nezmanjšano hitrostjo.
union! - Take voznike je potrebno izločit iz prometa, ker predstavljajo izredno nevarnost za nasprotivozeče udeležence v prometu. S tem, da ne dajo prednost hitrejšim za seboj, lahko povzročijo prehitevanje počasne kolone in hudo prometno nesrečo, nič krivih, nasproti vozečih udeležencev. V tujini se take voznike izloči iz prometa, če pa ga večkrat dobijo pri tem dejanju, mora na ponovno opravljanje vozniškega izpita. To pomeni, da se ne zna normalno obnašat v prometu (najmanj kar je, ne spremlja prometa za seboj).
GrimReaper - Veliko jih povsod vozi 70.
Edina učinkovita kazen za preprečevanje takega obnašanja, je grožnja z odvzemom prostosti, če voziš v stanju, v kakršnem nebi smel biti in da to veš, preden pokadiš prvi joint, popiješ prvi kozarček ali predno vzameš zdravilo, zaradi katerega ne smeš vozit.
Seveda se bo še vedno našel kak pacient, ki bo nesposoben za volanom, kljub zagroženi kazni, verjemi pa, da ne bo velikokrat.
jype - tudi bicikli se ne znajo sami držat predpisov, pa vseeno zate ne veljajo, ker si super kolesar.
Nekaj nas je super voznikov in za nas predpisi ne veljajo. Vidiva se na naslednjem križišču, ko boš peljal ob rdeči, z nezmanjšano hitrostjo.
union! - Take voznike je potrebno izločit iz prometa, ker predstavljajo izredno nevarnost za nasprotivozeče udeležence v prometu. S tem, da ne dajo prednost hitrejšim za seboj, lahko povzročijo prehitevanje počasne kolone in hudo prometno nesrečo, nič krivih, nasproti vozečih udeležencev. V tujini se take voznike izloči iz prometa, če pa ga večkrat dobijo pri tem dejanju, mora na ponovno opravljanje vozniškega izpita. To pomeni, da se ne zna normalno obnašat v prometu (najmanj kar je, ne spremlja prometa za seboj).
GrimReaper - Veliko jih povsod vozi 70.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Invictus ::
Invictus - Ironija je, da je do avta ravno tako lahko priti, kot do pijače, to dvoje skupaj pa povzroča katastrofe, posameznikom in družbi.
Edina učinkovita kazen za preprečevanje takega obnašanja, je grožnja z odvzemom prostosti, če voziš v stanju, v kakršnem nebi smel biti in da to veš, preden pokadiš prvi joint, popiješ prvi kozarček ali predno vzameš zdravilo, zaradi katerega ne smeš vozit.
Do avta, ki stane do 15 jurjev je lahko priti, ne pa do avto svojih sanj za 40 - 50 jurjev. Ampak vse povratnike bi morali preprosto strpati v zapor in jim onemogočiti vsakovrstne avtomobilske akrobacije za N let.
Mislim da so imeli (ali ga še imajo) na Švedskem zakon da je moral povzročitelj prometne nesreče s smrtnim izidom obvestiti svojce umrlega v nesreči. Baje je bilo zelo učinkovito. Kar kaže tudi statistika smrti na švedskih cestah.
Se pa strinjam. Pijan ali zadrogiran nimaš biti za volanom ... In niti ne na kolesu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
jype ::
solatko> jype - tudi bicikli se ne znajo sami držat predpisov, pa vseeno zate ne veljajo, ker si super kolesar.
Ne. Zame ne veljajo, ker vi s svojim obnašanjem tvegate moje življenje, jaz pa z mojim vaših ne.
Ne. Zame ne veljajo, ker vi s svojim obnašanjem tvegate moje življenje, jaz pa z mojim vaših ne.
solatko ::
jype - Kadar vozim po predpisih, ogrožam vse, ki se ne držijo predpisov, ko vozim po svoje, pazim predvsem na tiste, za katere predpisi ne veljajo.
Ker si potencialni samomorilec, te moram jaz pazit, da te ne bomi imel na vesti, voznik, ki se drži predpisov in kolesar, za katerega ne veljajo, pa po navadi skupaj, naredita sranje.
Posledično, zame predpisi ne veljajo, tudi kazni še nisem plačal nobene v življenju, razen zaradi parkiranja - enkrat ali dvakrat, še v bivši državi.
SySoop - Tisti gredo lahko mimo, dugače pa me zelo malo ljudi prehiti na regionalkah, kadar vozim omejitev +5, pa tudi kolona za menoj je lepo raztegnjena, tako da je omogočeno prehitevanje enega vozila, kadar je frej in ni prosora za več vozil. Se ma vsak kam umaknit.
Ko gre prvi v koloni pod omejitvijo, pa je kolona zelo stisnjena, večina jih vozi ob sredinski črti in čakajo priložnost za prehitevanje. Pa je razlike morda manj, kot 5 km/h.
Ker si potencialni samomorilec, te moram jaz pazit, da te ne bomi imel na vesti, voznik, ki se drži predpisov in kolesar, za katerega ne veljajo, pa po navadi skupaj, naredita sranje.
Posledično, zame predpisi ne veljajo, tudi kazni še nisem plačal nobene v življenju, razen zaradi parkiranja - enkrat ali dvakrat, še v bivši državi.
SySoop - Tisti gredo lahko mimo, dugače pa me zelo malo ljudi prehiti na regionalkah, kadar vozim omejitev +5, pa tudi kolona za menoj je lepo raztegnjena, tako da je omogočeno prehitevanje enega vozila, kadar je frej in ni prosora za več vozil. Se ma vsak kam umaknit.
Ko gre prvi v koloni pod omejitvijo, pa je kolona zelo stisnjena, večina jih vozi ob sredinski črti in čakajo priložnost za prehitevanje. Pa je razlike morda manj, kot 5 km/h.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Kadar vozim po predpisih, ogrožam vse, ki se ne držijo predpisov
Aja? Nisem opazil.
solatko> Ker si potencialni samomorilec, te moram jaz pazit, da te ne bomi imel na vesti
Ne, kolesar ni potencialni samomorilec. Če bi ti šel peš, kolesarja ne bi ogrožal. Ker ne greš, ga ogrožaš - po lastni volji, vesti in želji.
Aja? Nisem opazil.
solatko> Ker si potencialni samomorilec, te moram jaz pazit, da te ne bomi imel na vesti
Ne, kolesar ni potencialni samomorilec. Če bi ti šel peš, kolesarja ne bi ogrožal. Ker ne greš, ga ogrožaš - po lastni volji, vesti in želji.
Invictus ::
@solatko
Vožnja po predpisih ti ne dajo odveze ko nekoga povoziš do smrti. Bolj slab izgovor. Tipično nemško slovenski. Brez kančka odgovornosti. Saj sem peljal po predpisih. Ne vem zakaj sem potem povozil kolesarja/pešca ... Je bil gotovo sam kriv ...
Vožnja po predpisih ti ne dajo odveze ko nekoga povoziš do smrti. Bolj slab izgovor. Tipično nemško slovenski. Brez kančka odgovornosti. Saj sem peljal po predpisih. Ne vem zakaj sem potem povozil kolesarja/pešca ... Je bil gotovo sam kriv ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Tudi, kadar je pešec ali kolesar kriv, si kot voznik še vedno odgovoren. Ne plačaš kazni, plačaš pa odškodnino, ki jo sodišče, kadar je kriva izključno žrtev, žrtvi običajno dosodi 70%-80%.
solatko ::
Invictus - Ko sem pešec ali kolesar, predvsem varujem sebe in se prepričam, da je manever, ki ga hočem izvesti, zame osebno, varen. Ko prečkam cesto, to storim na prehodu, pogledam levo, desno in še enkrat levo in kadar je prosto, grem čez cesto hitro in po najkrajši poti. To me je obvarovalo preteklih 59 let. Ko je na voznem pasu dren, vedno nakažem z roko, da nameravam čez, na drugo stran. Nikoli se ne zapodim, pred vozilo v gibanju, saj se kot voznik zavedam, da lažje sam ustavim korak, kot tono in pol težko vozilo, na gladkem, po možnosti še spolzkem vozišču. Pa če prav mi zakon daje polno prednost, na prehodu. Se zavedam, da mi ta ne bo nič pomagala, pri Svetem Petru.
Vedno se zavedam, da me voznik lahko spregleda, da je pod vplivom kakšnih drog ali enostavno objesten.
Tako obnašanje, me je ohranilo zdravega 59 let.
Tudi kolesarim včasih. Vedno pazim, da sem čim bolj viden, v slabi svetlobi uporabljam svetlobno signalizacijo, na križiščih se prepričam, če me voznik, ki zavija, vidi, ko menjam smer, to nakažem, tako, da v 59-ih letih od tega 50-ih veliko prevoženih na biciklu, še nisem imel bližnjega srečanja z vozniki in njihovimi ubijalskimi stroji. Tudi tu, se obnašam samozaščitniško in imam v mislih vedno to, da me voznik slabo ali sploh ni videl. Tudi kolo lažje ustavim, kot voznik vozilo. Nisem pristaš tega, da bi se morali vsi vozniki v moji bližini pomikati po polžje, biti stalno na preži, da mi ne presekajo pot, me pa motijo vozniki, ki ne poznajo smerokazov.
Kadar sem s kolesom, grem po prehodu za pešce vedno peš.
Tudi tako obnašanje me je ohranilo zdravega 59 let.
Veliko sem v sezoni tudi na dvokolesih od mopeda, skuterja, do 1800ccm velike zverine. Vedno sem pazil nase, ker se na druge udeležence ne moreš zanesti, da je z njimi in njihovim znanjem obnašanja v prometu, vse v redu. Tudi v najbolj prometno urejenih državah, sem doživel izsiljevanje voznika, ker me ni opazil. Na srečo, sem sam, do sedaj opazil čisto vse, kar bi me lahko ogrožalo in sem se z malimi praskami vedno izvlekel, praktično nepoškodovan.
Kot voznik, rad vozim hitro, vendar varno. Pazim na druge, predvsem pa nase. Obnašam se tako, kot bi želel, da bi se drugi obnašali do mene. Kadar imam namen, da si bom ogledoval okolico, vozil izletniško ali nedeljsko, mi pogled vedno spremlja dogajanje zadaj. Če se mi približa drug voznik in nima možnosti, da bi me prehitel, pač pospešim do omejitve, na prvem možnem mestu, pa mu omogočim varno vožnjo mimo. Ko zagledam motoriste, se pomaknem skrajno desno (seveda če ni kolesarjev) in jim omogočim vožnjo mimo, brez da bi prevozili sredinsko črto (veliko jih tem manevrom ne zaupa, ker se bojijo, da vozim enkrat skrajno desno, potem pa spet levo. Takim z roko pokažem, naj gredo mimo ali vklopim desni smerokaz).
Tisto, kar jype misli, da je objestnost voznikov, je v resnici slabo ocenjevanje hitrosti kolesarja ali kolesarja sploh ne opazijo, zaradi množice ovir ob cesti (drogovi znakov, drevesa, pešci....,), le redki zaradi objestnosti.
To z odškodninami je največji BŠ našega sistema. To je enako, kot da bi si vlomilec porezal roko, ko mi vlamlja v avto in bi mu moral zaradi tega plačat odškodnino.
Naši pravniki seveda niso debilni in so to spravli v zakonodajo in pravni red, zaradi svojih zaslužkov.
Glede na tako zakonodajo, je najbolje, da takrat, ko nisi kriv, pešca ali kolesarja, povoziš do smrti, ne pa da poizkušaš njegovo napako popravit in ga samo poškoduješ. V prvem primeru ne boš plačal nič.
Vedno se zavedam, da me voznik lahko spregleda, da je pod vplivom kakšnih drog ali enostavno objesten.
Tako obnašanje, me je ohranilo zdravega 59 let.
Tudi kolesarim včasih. Vedno pazim, da sem čim bolj viden, v slabi svetlobi uporabljam svetlobno signalizacijo, na križiščih se prepričam, če me voznik, ki zavija, vidi, ko menjam smer, to nakažem, tako, da v 59-ih letih od tega 50-ih veliko prevoženih na biciklu, še nisem imel bližnjega srečanja z vozniki in njihovimi ubijalskimi stroji. Tudi tu, se obnašam samozaščitniško in imam v mislih vedno to, da me voznik slabo ali sploh ni videl. Tudi kolo lažje ustavim, kot voznik vozilo. Nisem pristaš tega, da bi se morali vsi vozniki v moji bližini pomikati po polžje, biti stalno na preži, da mi ne presekajo pot, me pa motijo vozniki, ki ne poznajo smerokazov.
Kadar sem s kolesom, grem po prehodu za pešce vedno peš.
Tudi tako obnašanje me je ohranilo zdravega 59 let.
Veliko sem v sezoni tudi na dvokolesih od mopeda, skuterja, do 1800ccm velike zverine. Vedno sem pazil nase, ker se na druge udeležence ne moreš zanesti, da je z njimi in njihovim znanjem obnašanja v prometu, vse v redu. Tudi v najbolj prometno urejenih državah, sem doživel izsiljevanje voznika, ker me ni opazil. Na srečo, sem sam, do sedaj opazil čisto vse, kar bi me lahko ogrožalo in sem se z malimi praskami vedno izvlekel, praktično nepoškodovan.
Kot voznik, rad vozim hitro, vendar varno. Pazim na druge, predvsem pa nase. Obnašam se tako, kot bi želel, da bi se drugi obnašali do mene. Kadar imam namen, da si bom ogledoval okolico, vozil izletniško ali nedeljsko, mi pogled vedno spremlja dogajanje zadaj. Če se mi približa drug voznik in nima možnosti, da bi me prehitel, pač pospešim do omejitve, na prvem možnem mestu, pa mu omogočim varno vožnjo mimo. Ko zagledam motoriste, se pomaknem skrajno desno (seveda če ni kolesarjev) in jim omogočim vožnjo mimo, brez da bi prevozili sredinsko črto (veliko jih tem manevrom ne zaupa, ker se bojijo, da vozim enkrat skrajno desno, potem pa spet levo. Takim z roko pokažem, naj gredo mimo ali vklopim desni smerokaz).
Tisto, kar jype misli, da je objestnost voznikov, je v resnici slabo ocenjevanje hitrosti kolesarja ali kolesarja sploh ne opazijo, zaradi množice ovir ob cesti (drogovi znakov, drevesa, pešci....,), le redki zaradi objestnosti.
To z odškodninami je največji BŠ našega sistema. To je enako, kot da bi si vlomilec porezal roko, ko mi vlamlja v avto in bi mu moral zaradi tega plačat odškodnino.
Naši pravniki seveda niso debilni in so to spravli v zakonodajo in pravni red, zaradi svojih zaslužkov.
Glede na tako zakonodajo, je najbolje, da takrat, ko nisi kriv, pešca ali kolesarja, povoziš do smrti, ne pa da poizkušaš njegovo napako popravit in ga samo poškoduješ. V prvem primeru ne boš plačal nič.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> To z odškodninami je največji BŠ našega sistema.
Ne, ni. Popolnoma pravilno je.
solatko> To je enako, kot da bi si vlomilec porezal roko, ko mi vlamlja v avto in bi mu moral zaradi tega plačat odškodnino.
Ne, ni.
solatko> Glede na tako zakonodajo, je najbolje, da takrat, ko nisi kriv, pešca ali kolesarja, povoziš do smrti, ne pa da poizkušaš njegovo napako popravit in ga samo poškoduješ. V prvem primeru ne boš plačal nič.
Kar seveda ni res - odškodnina ob smrti je lahko zelo visoka, dolžan pa si jo svojcem.
Prav je, da je nevarnost, ki jo več ton težka vozila predstavljajo svoji okolici, pravilno ovrednotena v zakonodaji. _NE MORE_ obstajati razlog, zaradi katerega bi človek smel upravičeno ubiti drugega človeka - zato to ne gre skozi niti v primeru, ko to stori z motornim vozilom.
Ne, ni. Popolnoma pravilno je.
solatko> To je enako, kot da bi si vlomilec porezal roko, ko mi vlamlja v avto in bi mu moral zaradi tega plačat odškodnino.
Ne, ni.
solatko> Glede na tako zakonodajo, je najbolje, da takrat, ko nisi kriv, pešca ali kolesarja, povoziš do smrti, ne pa da poizkušaš njegovo napako popravit in ga samo poškoduješ. V prvem primeru ne boš plačal nič.
Kar seveda ni res - odškodnina ob smrti je lahko zelo visoka, dolžan pa si jo svojcem.
Prav je, da je nevarnost, ki jo več ton težka vozila predstavljajo svoji okolici, pravilno ovrednotena v zakonodaji. _NE MORE_ obstajati razlog, zaradi katerega bi človek smel upravičeno ubiti drugega človeka - zato to ne gre skozi niti v primeru, ko to stori z motornim vozilom.
crazyLIKEme ::
Naslednjič pa prijavo na policijo. Registrska in relacija vožnje. Če te je strah, da te bo kdo izvohal da si ga zašpecal, lahko tudi anonimno.
http://crazyl1keme.deviantart.com/
JanK ::
Mimogrede, čemu je pa treba "kdaj pa kdaj prekoračiti hitrost"?
Ker so omejitve ponekod postavljene neumno in je vcasih voziti hitreje, kot po pravilih, bolj varno.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
dzinks63 ::
solatko ::
jype - sereš. Če sem naredil vse, da do nesreče in posledic nebi prišlo, tudi sodišče ne odredi odškodnine, razen, ko tisti dobi res odličnega pravnika, ki sodišče prisili z zavajanji in vprašljivimi sodnimi izvedenci, da je kljub vsemu krivo vozilo v danem času na danem mestu.
Hvala bogu, do sedaj še nisem nikogar poškodoval, niti njegovo imovino, tako da je ta debata, zame bp.
crazyLIKEme - Na začetku sem napisal, da to storim vedno, ko opazim primer vinjenosti ali objestnosti za volanom. Nekaj pijančkom sem tudi v fris povedal, da sem jih prijavil.
Mimo mene ne bo šel voznik, ki ne obvlada vozila in sam to opazim, da nebi padla prijava. Moram potrdit, da so možje v modrem, pri takih prijavah zelo hitri in takega voznika po nekaj kilometrih, ni več na cesti.
Hvala bogu, do sedaj še nisem nikogar poškodoval, niti njegovo imovino, tako da je ta debata, zame bp.
crazyLIKEme - Na začetku sem napisal, da to storim vedno, ko opazim primer vinjenosti ali objestnosti za volanom. Nekaj pijančkom sem tudi v fris povedal, da sem jih prijavil.
Mimo mene ne bo šel voznik, ki ne obvlada vozila in sam to opazim, da nebi padla prijava. Moram potrdit, da so možje v modrem, pri takih prijavah zelo hitri in takega voznika po nekaj kilometrih, ni več na cesti.
Delo krepa človeka
jype ::
JanK> Ker so omejitve ponekod postavljene neumno in je vcasih voziti hitreje, kot po pravilih, bolj varno.
Zakon pravi, da se morajo vozniki obnašat tako, kot da vsi ostali spoštujejo predpise pred tem pa tudi storiti vse, da preprečijo nesrečo, škodo ali poškodbo ljudi.
Zelo težko si predstavljam, da bi previsoka hitrost pripomogla k varnosti, pa tudi policistu je to verjetno težko razložiti.
solatko> Če sem naredil vse, da do nesreče in posledic nebi prišlo, tudi sodišče ne odredi odškodnine
Ja, če si naredil vse, da do nesreče in posledic ne bi prišlo, potem sodišče ne odredi odškodnine. Torej - če si se od doma odpravil peš, namesto z osebnim vozilom in tako preprečil, da bi osebno vozilo koga poškodovalo, odškodnine ne bo treba plačati nikomur.
Če je pa tvoje vozilo koga poškodovalo, je pa v praksi skoraj nemogoče, da kot voznik za to ne bi bil odgovoren.
Zakon pravi, da se morajo vozniki obnašat tako, kot da vsi ostali spoštujejo predpise pred tem pa tudi storiti vse, da preprečijo nesrečo, škodo ali poškodbo ljudi.
Zelo težko si predstavljam, da bi previsoka hitrost pripomogla k varnosti, pa tudi policistu je to verjetno težko razložiti.
solatko> Če sem naredil vse, da do nesreče in posledic nebi prišlo, tudi sodišče ne odredi odškodnine
Ja, če si naredil vse, da do nesreče in posledic ne bi prišlo, potem sodišče ne odredi odškodnine. Torej - če si se od doma odpravil peš, namesto z osebnim vozilom in tako preprečil, da bi osebno vozilo koga poškodovalo, odškodnine ne bo treba plačati nikomur.
Če je pa tvoje vozilo koga poškodovalo, je pa v praksi skoraj nemogoče, da kot voznik za to ne bi bil odgovoren.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
Sem že napisal, da je razprava o tem, zame brezpredmetna, če pa slučajno kdaj bo, se pa vidimo na evropskem sodišču. Analizo nesreče in posledic pa bodo delali prometni strokovnjaki iz prometno bolj razvitih držav. Morda bo pa krivda in izplačilo na račun cestnega podjetja (morda, ker avtomobilistov ni zaščitilo pred napadom pešca, ker mu ni onemogočilo dostop na vozno površino? Prilagoditev hitrosti, namreč ni kategorija, zaradi bi bili vozniki krivi, ko na cesti, kjer je predpisana omejitev 90, zbijejo kolesarja, ki tam sploh nebi smel biti ali kaj podobnega).
Ravno v Nemčiji, so odškodnine zaradi napak upravljalcev cest, kar pogost slučaj (še sam sem bil deležen ene take, zaradi luknje na cesti in neželjenih posledic za gumo in podvozje, za čuda mi nihče ni omenil, prilagoditev hitrosti, pod postavljeno omejitev).
Ravno v Nemčiji, so odškodnine zaradi napak upravljalcev cest, kar pogost slučaj (še sam sem bil deležen ene take, zaradi luknje na cesti in neželjenih posledic za gumo in podvozje, za čuda mi nihče ni omenil, prilagoditev hitrosti, pod postavljeno omejitev).
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Sem že napisal, da je razprava o tem, zame brezpredmetna
Ja, ker se ti zdi, da je vožnja za avtomobilom tvoja pravica - pa se ti zdi narobe.
solatko> če pa slučajno kdaj bo, se pa vidimo na evropskem sodišču.
Ki je glede tega kristalno jasno sodbo že večkrat izreklo: Voznik motornega vozila je odgovoren za škodo, ki jo vozilo povzroči komurkoli že izključno zato, ker se ga je odločil uporabiti v situaciji, ko je očitno sploh lahko prišlo do nesreče. Bistvo obveznega avtomobilskega zavarovanja je ravno v odgovornosti, ki jo voznik motornega vozila ima (oziroma nima) do svoje okolice.
solatko> Analizo nesreče in posledic pa bodo delali prometni strokovnjaki iz prometno bolj razvitih držav.
V Nemčiji gre voznik motornega vozila, ki je ubil pešca ali kolesarja, praviloma v zapor kadar je kriv in zgolj plača mastno odškodnino žrtvi, kadar ni - to običajno krije zavarovalnica, odvisno od sheme zavarovanja, ki jo poseduje.
Ja, ker se ti zdi, da je vožnja za avtomobilom tvoja pravica - pa se ti zdi narobe.
solatko> če pa slučajno kdaj bo, se pa vidimo na evropskem sodišču.
Ki je glede tega kristalno jasno sodbo že večkrat izreklo: Voznik motornega vozila je odgovoren za škodo, ki jo vozilo povzroči komurkoli že izključno zato, ker se ga je odločil uporabiti v situaciji, ko je očitno sploh lahko prišlo do nesreče. Bistvo obveznega avtomobilskega zavarovanja je ravno v odgovornosti, ki jo voznik motornega vozila ima (oziroma nima) do svoje okolice.
solatko> Analizo nesreče in posledic pa bodo delali prometni strokovnjaki iz prometno bolj razvitih držav.
V Nemčiji gre voznik motornega vozila, ki je ubil pešca ali kolesarja, praviloma v zapor kadar je kriv in zgolj plača mastno odškodnino žrtvi, kadar ni - to običajno krije zavarovalnica, odvisno od sheme zavarovanja, ki jo poseduje.
solatko ::
Moj žlahtovec ni v Nemčiji dobil prav nobene odškodnine, ko ga je pijanega zbil avtomobil in je nekaj mesecev ležal po bolnicah in rehabilitaciji. Srečo je imel, da je bil življensko zavarovan, da mu ni bilo potrebno plačat zdravljenja, saj ni šlo s police voznika niti pfenning.
V arest gre, kadar je kriv, kadar je kriv pešec ali kolesar, ne dobi iz police zavarovanja voznika nič, dobi pa iz svoje police življenskega zavarovanja v primeru poškodb, invalidnosti ali smrti, pod pogojem, da ni bil pijan ali pod vplivom drog. Nekatere zavarovalnice imajo klavzulo, da v teh primerih, niso upravičeni do odškodnine.
Iz voznikove police gre odškodnina samo ob ugotovljeni krivdi, drugače pa ne. Ni mi jasno, od kje pobirate take nebuloze.
Taka pravila, o krivdi, ker si tam imajo predvsem države na bližnjem vzhodu (menda vemo pod katero vrsto prava spadajo). Pri nas pa je advokadski lobi to uspel vnesti v zakonodajo.
Če pa je moja zavarovalnica pripravljena v takih primerih kriti odškodnino, je pa to stvar nje in ne moje nekrivde.
V arest gre, kadar je kriv, kadar je kriv pešec ali kolesar, ne dobi iz police zavarovanja voznika nič, dobi pa iz svoje police življenskega zavarovanja v primeru poškodb, invalidnosti ali smrti, pod pogojem, da ni bil pijan ali pod vplivom drog. Nekatere zavarovalnice imajo klavzulo, da v teh primerih, niso upravičeni do odškodnine.
Iz voznikove police gre odškodnina samo ob ugotovljeni krivdi, drugače pa ne. Ni mi jasno, od kje pobirate take nebuloze.
Taka pravila, o krivdi, ker si tam imajo predvsem države na bližnjem vzhodu (menda vemo pod katero vrsto prava spadajo). Pri nas pa je advokadski lobi to uspel vnesti v zakonodajo.
Če pa je moja zavarovalnica pripravljena v takih primerih kriti odškodnino, je pa to stvar nje in ne moje nekrivde.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Moj žlahtovec ni v Nemčiji dobil prav nobene odškodnine, ko ga je pijanega zbil avtomobil in je nekaj mesecev ležal po bolnicah in rehabilitaciji.
Če je bil pijan, to znatno spremeni okoliščine.
solatko> kadar je kriv pešec ali kolesar, ne dobi iz police zavarovanja voznika nič,
To ne drži, ker je voznik materialno odgovoren za vso škodo, ki jo njegovo vozilo povzroči okolici. Ne zaradi krivde, ampak zato, ker je uporabljal nevarno stvar.
solatko> Taka pravila, o krivdi, ker si tam imajo predvsem države na bližnjem vzhodu
Ti itak očitno nisi sposoben razumeti teh reči: Pešec je lahko popolnoma kriv - pa mu bo voznik praktično povsod po EU še vedno dolžan odškodnino.
solatko> Iz voznikove police gre odškodnina samo ob ugotovljeni krivdi, drugače pa ne.
To _NI RES_.
Iz voznikove police gre _VEDNO_, ko sodišče odškodnino dosodi, potem pa to zavarovalnica iztoži od voznika.
Če je bil pijan, to znatno spremeni okoliščine.
solatko> kadar je kriv pešec ali kolesar, ne dobi iz police zavarovanja voznika nič,
To ne drži, ker je voznik materialno odgovoren za vso škodo, ki jo njegovo vozilo povzroči okolici. Ne zaradi krivde, ampak zato, ker je uporabljal nevarno stvar.
solatko> Taka pravila, o krivdi, ker si tam imajo predvsem države na bližnjem vzhodu
Ti itak očitno nisi sposoben razumeti teh reči: Pešec je lahko popolnoma kriv - pa mu bo voznik praktično povsod po EU še vedno dolžan odškodnino.
solatko> Iz voznikove police gre odškodnina samo ob ugotovljeni krivdi, drugače pa ne.
To _NI RES_.
Iz voznikove police gre _VEDNO_, ko sodišče odškodnino dosodi, potem pa to zavarovalnica iztoži od voznika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
Moje police so več kot 40let nedotaknjene. Debata bp.
Spet smo offtopic - tema je o pijanih voznikih in bi bilo lepo, da se držimo teme.
Spet smo offtopic - tema je o pijanih voznikih in bi bilo lepo, da se držimo teme.
Delo krepa človeka
St235 ::
Zato ker je to edina učinkovita kazen. Nič bolj ne zaleže pri bogatašu, če me sprešaš avto na katerega je čakal 1 leto in si ga je opremil po svojih željah. Denarna kazen pri njem tako ne zaleže, ker ima denarja dovolj.
Pomoje je še boljši učinek če svoj prestižni kup pleha vidi prodan na dražbi za 20% cene.
Ironija celotnega sistema pa je da lahko kupiš in REGISTRIRAŠ avto, četudi so ti izpit odvzeli.Že nekaj časa ne.
DrYuri ::
Nisem šel brat celotne teme ampak samo eno mnenje glede prodaje ali "sprešanja" avtomobila. To se meni zdi absurdno. Kaj ima lastništvo avtomobila s samim vozniškim dovoljenjem. Mogoče mi je pa všeč imeti avto na dvorišču kot spomenik ali kaj jaz vem. Kaj pa če ima nekdo 2 avtomobila ali pa 3? mu bojo vse prodali? Pa če jaz posodim nekomu avto, kako naj vem kako hitro bo vozil in ali se bo napil... Ne vem no, to se meni zdi kot da nazadujemo. Pa da ne boste mislili da sem za pijano vožnjo, podpiram 0.0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DrYuri ()
St235 ::
Vozilo je nevarna stvar in njegova uporaba ni trivialna. S tem ko nekomu posodiš vozilo si soodgovoren za uporabo nevarne stvari, enako kot če bi nekomu posodil puško.
true, sam še vedno se lahko taisti avto podari/proda/uporablja v javne namene, ki z njim ne smejo imet nobene povezave. Lahko se ga trajno onesposobi in postavi kot spomenik na njegovem dvorišču. Pa če je priden se lahko enkrat na teden za pol ure not usede. Hočem samo reč, da obstaja tudi drugi načini poleg uničenja.
Vozniško moraš predložit ob registraciji vozila in lahko koncesionar (kamor sodi tudi AMZS) preveri njegovo veljavnost.
Lahko ga kupi sam za 20% cene.
AMZS lahko preveri, če je tvoje vozniško veljavno?
true, sam še vedno se lahko taisti avto podari/proda/uporablja v javne namene, ki z njim ne smejo imet nobene povezave. Lahko se ga trajno onesposobi in postavi kot spomenik na njegovem dvorišču. Pa če je priden se lahko enkrat na teden za pol ure not usede. Hočem samo reč, da obstaja tudi drugi načini poleg uničenja.
Vozniško moraš predložit ob registraciji vozila in lahko koncesionar (kamor sodi tudi AMZS) preveri njegovo veljavnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
DrYuri ::
Kako si lahko soodgovoren za uporabo? in kaj če reče da ne bo pil pa se ga nacuka pol? nimaš ti tuki kaj naredit. Prodajalci avtomobilov in pušk so potem tudi kaznovani, saj so prodali tako nevarno stvar!
Utk ::
Če dokažeš, da si zbiratelj avtov, in/ali nimaš izpita, ker si invalid, ali ga nikoli niti nisi delal, je ziher nekaj v zakonu po čemur ti bi dovolili registrirat avto, ne moreš bit zbiratelj starih kant, ki je izgubil izpit, ker je petkrat vozil pijan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Double_J ::
Vozniško moraš predložit ob registraciji vozila
Lastništvo in registracija ni isto, lastnik je lahko tudi 1 letni otrok.
Dve šivanki...
St235 ::
Kako si lahko soodgovoren za uporabo? in kaj če reče da ne bo pil pa se ga nacuka pol? nimaš ti tuki kaj naredit. Prodajalci avtomobilov in pušk so potem tudi kaznovani, saj so prodali tako nevarno stvar!
Seveda si soodgovoren. Poglej si obligacijski zakonik in člene povezane z nevarnimi stvarmi in objektivno odgovornostjo.
Pri prodaji preko sklenjene pogodbe določiš kdo je odgovoren za kaj in na kakšen način odgovarja. PRi renta a carju ni nič drugače. Tam se jasno opredeli kaj so dolžnosti in odgovornosti obeh strank in kdo nosi odgovornost.
Tako, da tvoja anologija z prodajalci je popolnoma zgrešena. Ni pa v teoriji bistveno drugače če nekomu posodiš lovsko puško in med pohajkovanjem v gozdu nekoga ustreli, kot če nekomu posodiš avto in pri nekoga zgazi. Kot lastnik predmeta nosiš del odgovornosti, tako, da zaplemba in uničenje avtomobila ni sporna. Kot posojevalec nato to rešuješ z dejanskim povzročiteljem, ki si mu posodil vozilo in od njega terjaš odškodnino za škodo (uničenje vozila), ki ti je bila strojena.
Posojanje vozila je pač bolj podobno posojanju orožja, kot posojanju svinčnika in je temu primerno obravnavana.
Vozniško moraš predložit ob registraciji vozila
Lastništvo in registracija ni isto, lastnik je lahko tudi 1 letni otrok.
kdo pa govori o lastništvu?
Moja izjava se je nanašala na trditev: Ironija celotnega sistema pa je da lahko kupiš in REGISTRIRAŠ avto, četudi so ti izpit odvzeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
DrYuri ::
Pol če nekdo ubije nekoga, si tut ti odgovoren ker si človeka poznal in bi lahko vedu da se bo zgodilo kaj takega? Mogoče si je prišel sposodit nož za piščanca narezat pa je zaklal nekoga. Men se zdi to res čudno. Pri nas ti dejansko lahko uničijo avto?
St235 ::
Odgovoren si kadar nekomu zavedno posodiš stvar, ki se smatra kot nevarna stvar. Seveda ne gre tukaj za neomejeno odgovornost v smislu odškodninske ali celo kazenske odgovornosti. Je pa tvoja odgovornost vezana (v konkretnem primeru) na to, da lahko policija tvoje vozilo zapleni v kolikor so za to podani zakonski okviri oziroma ga tudi uniči, če je to predvideno v zakonu.
V takšnem primeru imaš seveda vedno možnost od dejanskega krivca zahtevat povračilo škode, ki ti je nastala.
V takšnem primeru imaš seveda vedno možnost od dejanskega krivca zahtevat povračilo škode, ki ti je nastala.
DrYuri ::
Ja samo avto ni orožje... Avto je prevozno sredstvo. Avto, motor, kolo, skiro, skateboard, rolerji vse to je prevozno sredstvo. Vsako stvar se pa da zlorabit, samo to pa ni kriv lastnik, če je nekdo drug kreten.
St235 ::
Lej, kot že rečeno preberi obligacijski zakonik. Avto JE nevarna stvar in zato veljajo zgornje navedbe. Če se ti ne strinjaš s tem je to v bistvu tvoj problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Ja samo avto ni orožje... Avto je prevozno sredstvo. Avto, motor, kolo, skiro, skateboard, rolerji vse to je prevozno sredstvo. Vsako stvar se pa da zlorabit, samo to pa ni kriv lastnik, če je nekdo drug kreten.
Ko te bo kot pešca nekdo povozil z avtom, boš to zelo čutil kot orožje. Mogoče niti ne boš preživel.
Lastnik je vedno odgovoren za svojo lastnino. In je ne more neodgovorno posojati raznim kretenov. In to da ne ve da so kreteni, ga ne opraviči pred zakonom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17013 (12804) | m0LN4r |
» | Prometna nesreča-kdo je kriv (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12687 (9661) | next3steps |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36280 (30478) | bluefish |
» | cestne grbine (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14025 (12156) | BigWhale |