» »

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki

strani: 1 2 3 4 5

innerspace ::

jype> Tvoje dolžnosti do ostalih niso pogojene z njihovim upoštevanjem predpisov.

Kaj se zgodi, ce to izjavo apliciras na nekega(ali celo trop) kolesarja brez izpita, ki se vozi po regionalni cesti?
Ovce?
..doubt doubt..

jype ::

Barbarian> vožnja vštric je namreč tudi prepovedana, v prekršku sta oba.

Ja, in? To, da nekdo stori prekršek, nate nima nikakršnega vpliva - ti si še vedno obvezan spoštovat predpise in storiti vse, kar je v tvoji moči, da preprečiš kakršnokoli škodo.

Barbarian> ker je ravno takrat OB kolesarju, ki zaradi vijuganja zavije v levo. recimo. hipotetično.

Ja, _počakaš_ (ustaviš, če je treba). Česa ne razumeš?

Barbarian> morda imajo kak manjvrednostni kompleks, nevem.

Morda. Ali pa jim je vseeno in se ne znajo obnašat - ampak ti pač upočasniš in voziš za njim, dokler ni prostora za varno prehitevanje, kar je pohvalno in edino pravilno. Ja, jaz storim enako.

innerspace> Kaj se zgodi, ce to izjavo apliciras na nekega(ali celo trop) kolesarja brez izpita, ki se vozi po regionalni cesti?
innerspace> Ovce?

Vseeno je, ker na noben način ne vpliva na dolžnosti kogarkoli drugega.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

Barbarian ::

ne skrbi jype, jaz že poskrbim za varnost kolesarjev. VČasih še preveč, zaradi česar si pogosto prislužim kakšno blendanje ko jih ne grem prehitevat v nepregledne ovinke. Pač grem mimo kar se da varno.


Kar pa imho še ne pomeni da me početje kolesarjev ne spravlja ob živce.

innerspace ::

Torej je vseeno, ce kolesar na cesti uposteva(ali jih ne) predpise?

Ni vseeno, ker s tem ne poskrbi za lastno varnost, kar pomeni, da je nevaren tudi zame, kot pesca recimo.
Zato pravim, da je CPP ozavescenost kolesarjev pomembna in precej na psu, sodec po vsakdanjih izkusnjah in po pomanjkanju izpitov za voznjo kolesa.

Nevarnih voznikov, v tem primeru kolesarjev, na cestah ne potrebujemo.
..doubt doubt..

Truga ::

innerspace je izjavil:

Torej je vseeno, ce kolesar na cesti uposteva(ali jih ne) predpise?

To je njegov problem. Ti jih moras upostevat se vedno.

innerspace ::

Truga je izjavil:

innerspace je izjavil:

Torej je vseeno, ce kolesar na cesti uposteva(ali jih ne) predpise?

To je njegov problem. Ti jih moras upostevat se vedno.


To je jasno, jih upostevam. Gre se za to, da voznik, ki ne poskrbi za lastno varnost, predstavlja nevarnost za vse ostale udelezence prometa.
..doubt doubt..

Truga ::

Ce se bo s polno hitrostjo zabil vate bos mel zvito registrsko tablico, njega bo pa Darwin odnesel.

Jaz kle ne vidim problema?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Barbarian> VČasih še preveč, zaradi česar si pogosto prislužim kakšno blendanje ko jih ne grem prehitevat v nepregledne ovinke.

Ampak to ni tvoj problem. Tisti, ki ti blenda, je nespameten in očitno tudi psihično neprimeren za na cesto, ker ne more počakat.

innerspace> Torej je vseeno, ce kolesar na cesti uposteva(ali jih ne) predpise?

Tako je.

innerspace> Ni vseeno, ker s tem ne poskrbi za lastno varnost, kar pomeni, da je nevaren tudi zame, kot pesca recimo.

No, ko bo več kot en promil pešcev poškodovanih od kolesarjev, se bo s tem velikim problemom smiselno tudi resno začet ukvarjat. Dokler kolesarji poškodujejo manj pešcev kot potniška letala, je osveščanje kolesarjev (strpna vožnja, upoštevanje, da imajo pešci vedno in povsod prednost ter uvidevnost do vseh udeležencev nasploh) povsem zadosten ukrep.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

AndrejO ::

Samo kot medmet: Barbarianovih težav ne razumem in se v njih ne najdem. Kar se tiče čustev, ne vozim z čustvi, vendar nisem robot, da se me na cesti ne bi nič dotaknilo. To ne pomeni, da moram potem čustveno obremenjen voziti naprej, lahko pa kasneje v udobju domačega fotelja z nekaj distance spišem kaj in zakaj se me je dotaknilo.

To, da bi bila večina kolesarjev "čudna" vsaj po moji oceni ne zdrži. Že če samo pomislim na zadnji konec tedna. Znašel sem se v bližini kakšnih 40-50 kolesarjev. Od vseh teh jih je 5 naredilo nekaj, kar mi je v vožnjo dodalo popolnoma nepotrebna in stresna odzivanja.

Glede na to, kaj vse se dogaja s kakšnim drugim udeležencem v prometu, so kolesarji še najmanjši problem. So pa v prometu vedno zelo ogroženi in so lahko posledice majhnih napak zelo resne.

innerspace ::

@Truga.
Jaz nisem avto, sem pesec. Problem? Da.
..doubt doubt..

Zgodovina sprememb…

first_line ::

V bistvu, tudi če zgaziš kolesarja bo ON mrtev, ti pa ob kakšnih 500€ za kazen (polovička) in pa nova havba + šipa če ima slučajno čelado. Po vsej verjetnosti bo morala škodo na vozilu in cestišču kriti njegova žlahta.

Tako da kot voznik avtomobila se niti ne sekiram kaj pretirano, pa še kosi so na italjanskih odpadih zelo poceni. Dol tudi ni beciklistov na regionalnih cestah in se je res užitek vozit.

Utk ::

Če je kolesarju vseeno za svojo glavo, je tudi meni za njegovo. Če se on ne sekira, zakaj se bi jaz? Če ga zbijem med neko normalno vožnjo, bom pač plačal 300 evrov kazni če že moram in čao. Slaba vest? Pri takem obnašanju kar pozabi.

innerspace ::

jype je izjavil:

No, ko bo več kot en promil pešcev poškodovanih od kolesarjev, se bo s tem velikim problemom smiselno tudi resno začet ukvarjat. Dokler kolesarji poškodujejo manj pešcev kot potniška letala, je osveščanje kolesarjev (strpna vožnja, upoštevanje, da imajo pešci vedno in povsod prednost ter uvidevnost do vseh udeležencev nasploh) povsem zadosten ukrep.


Osvescanja na mojem koncu Slovenije ni, prav tako se na forumu kdaj prebere komentarje, ki dajejo vtis, da je krsenje CPP normalno in potrebno, kar se mi ne zdi enako "osvescanju".

Zame nekdo, ki ne uposteva pravil(ali jih ne pozna), idiot, primerljiv z verskim sprancem...dokler zanj deluje, je vse ok, pa cetudi svet deluje drugace.
Blazno.

Utk je izjavil:

Če je kolesarju vseeno za svojo glavo, je tudi meni za njegovo.


Bi se rad strinjal a se ne morem.
..doubt doubt..

Zgodovina sprememb…

jype ::

innerspace> Zame nekdo, ki ne uposteva pravil(ali jih ne pozna), idiot, primerljiv z verskim sprancem...dokler zanj deluje, je vse ok, pa cetudi svet deluje drugace.

Zanemarjaš izjemno pomemben dejavnik: Voznik si lahko privošči nevarno vožnjo, ker ga vozilo varuje pred poškodbami (ostalih pač ne). Pri kolesarjih ali pešcih ta dejavnik ni prisoten - pri nevarni vožnji ali hoji vedno tvega življensko nevarne poškodbe.

Utk> Če je kolesarju vseeno za svojo glavo, je tudi meni za njegovo.

Torej moraš vrniti vozniško dovoljenje in nazaj v šolo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

first_line ::

jype je izjavil:


Utk> Če je kolesarju vseeno za svojo glavo, je tudi meni za njegovo.

Torej moraš vrniti vozniško dovoljenje in nazaj v šolo.


Narobe, kolesar naj vrne življenje!

innerspace ::

jype je izjavil:

Zanemarjaš izjemno pomemben dejavnik: Voznik si lahko privošči nevarno vožnjo, ker ga vozilo varuje pred poškodbami (ostalih pač ne). Pri kolesarjih ali pešcih ta dejavnik ni prisoten - pri nevarni vožnji ali hoji vedno tvega življensko nevarne poškodbe.


Ja sej, taki vozniki so idioti. Moja lupina, moj svet, moja pravila...ostalo je le film.
..doubt doubt..

jype ::

innerspace> Ja sej, taki vozniki so idioti. Moja lupina, moj svet, moja pravila...ostalo je le film.

Ja, problem je, da taki vozniki preživijo. Kolesarji in pešci takšne vrste se hitro izločajo iz genskega bazena, vozniki pa kar ostajajo (in vozijo vedno težja in nevarnejša vozila).

Tisti, ki je prejšnji teden z vožnjo po avtocesti v napačni smeri ubil varnostnika, je preživel. Prav tako tudi tisti, ki je umoril dve dekleti. Pravzaprav je večina voznikov, ki so letos koga ubili, preživela (in mnogi od njih danes spet vozijo). Tudi voznica, ki jo je zaradi previsoke hitrosti z regionalne ceste v ovinku odneslo preko bankine in se je njeno vozilo prevračalo po travniku in pod seboj pomendralo starše moje bivše sošolke, danes spet vozi avto.

Nori kolesar, ki je ponoči brez luči vinjen kolesaril od Iške vasi proti Strahomeru, pa ni več živ. Nori kolesar, ki je zmagal dirko prek amerike in se z visoko hitrostjo zaletel v nek avto na gozdni cesti, tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

Utk ::

No, iz tvojih primerov se jasno vidi kdo pazi na svojo glavo in kdo ne. Ti bi pa rad to odgovornost prevalil na druge. Ne bo šlo. Jaz ne bom lovil kolesarjev po cesti, da jih bi pobil, ampak v tovornjak se pa tudi ne bom zaradi njih zabil.

first_line ::

Torej, nauk jypetove zgodbe je, da so kolesarji izjemno glupi, ker kljub temu da statistično nimajo možnosti za preživetje še zmeraj pogumno frajarijo po cestah.

Daedalus ::

Torej, nauk jypetove zgodbe je, da so kolesarji izjemno glupi, ker kljub temu da statistično nimajo možnosti za preživetje še zmeraj pogumno frajarijo po cestah.


Tisti kolesar, ki mi je v nedeljo na specialki izsilil prednost v križišču, spada definitivno v to skupino glupih. Dobro da vedno 2x prepričam, kaj ljudje okoli mene počnejo, drugače bi bil na svetu en kolesar manj. Al pa vsaj fino polomljen.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mihec87 ::

"Tisti kolesar, ki mi je v nedeljo na specialki izsilil prednost v križišču, spada definitivno v to skupino glupih. Dobro da vedno 2x prepričam, kaj ljudje okoli mene počnejo, drugače bi bil na svetu en kolesar manj. Al pa vsaj fino polomljen. "

Eh saj naravna selekcija poskrbi za take...Jah snov v oŠ ki jo je potrebno obdelat za pridobitev kolesarskega izpita je zgleda za nekatere prezahtevna in teško razumljiva..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

jype ::

first_line> Torej, nauk jypetove zgodbe je, da so kolesarji izjemno glupi, ker kljub temu da statistično nimajo možnosti za preživetje še zmeraj pogumno frajarijo po cestah.

In jih je vedno več, kar pomeni, da si nekje storil napako v sklepanju.

Daedalus> Dobro da vedno 2x prepričam, kaj ljudje okoli mene počnejo

Tebi torej ne bi bilo nič.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

first_line ::

jype je izjavil:

first_line> Torej, nauk jypetove zgodbe je, da so kolesarji izjemno glupi, ker kljub temu da statistično nimajo možnosti za preživetje še zmeraj pogumno frajarijo po cestah.

In jih je vedno več, kar pomeni, da si nekje storil napako v sklepanju.

Daedalus> Dobro da vedno 2x prepričam, kaj ljudje okoli mene počnejo

Tebi torej ne bi bilo nič.


Več jih je vsak dan, ker jih očitno vozniki še predobro varujemo.

Utk ::

Lačnih Afričanov je tudi vsak dan več, čeprav že dolgo umirajo od lakote. Neumnost in številčnost sta včasih v čudni povezavi. Pa ne mislim, da so kolesarji neumni, ker so kolesarji, samo neumni so tisti, ki SO neumni.

SplitCookie ::

Pravzaprav je večina voznikov, ki so letos koga ubili, preživela (in mnogi od njih danes spet vozijo).

Enako vozi tudi večina strojevodij

Za njih so taki pametni osebki - le statistika
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Mipe ::

SplitCookie je izjavil:

Pravzaprav je večina voznikov, ki so letos koga ubili, preživela (in mnogi od njih danes spet vozijo).

Enako vozi tudi večina strojevodij

Za njih so taki pametni osebki - le statistika

Ko bi videl, koliko ur nabijejo pri psihoterapevtih...

mr1two ::

Enačenje strojevodij z vozniki "agilnih" vozil je isto, kot enačenje kruha z krogličnimi ležaji- en velik WTF. A se ti sploh zavedaš, da v vlaku dejansko ne more naredit nič, če se nekdo odloči vreč pred njega? Jaz bi bil na tvojem mestu s takšnimi izjavami bolj previden, ampak ajd, internet pa to.
Ko ti je enkrat vseeno kaj se zgodi z drugimi na račun tvojih dejanj, se lahko hitro znajdeš v situaciji, ki se ji reče "uboj iz malomarnosti". Posledice so pa skoraj vedno slabše za nedolžnega.
Dve nesreči, ki ju je Jure omenu recimo v zadnjem času... res, kaj je s folkom, KAJ? Nobene odgovornosti, fučka se jim, če nekim drugim uničijo življenje- mislm, če so sami naveličani, naj najdejo prepad, ne pa čelno v družinskega človeka na službeni poti, ali pa čez dve mladi punci na polno... KAK človek naredi to? KAK?
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Utk ::

mr1two je izjavil:


Dve nesreči, ki ju je Jure omenu recimo v zadnjem času... res, kaj je s folkom, KAJ? Nobene odgovornosti, fučka se jim, če nekim drugim uničijo življenje- mislm, če so sami naveličani, naj najdejo prepad, ne pa čelno v družinskega človeka na službeni poti, ali pa čez dve mladi punci na polno... KAK človek naredi to? KAK?

Da, res mi ni jasno, kako greš lahko pijan na bicikl ponoči, in se zabiješ v avto, ali pa divjat po nepregledni poti. Nobene odgovornosti.

first_line ::

mr1two je izjavil:

Enačenje strojevodij z vozniki "agilnih" vozil je isto, kot enačenje kruha z krogličnimi ležaji- en velik WTF. A se ti sploh zavedaš, da v vlaku dejansko ne more naredit nič, če se nekdo odloči vreč pred njega? Jaz bi bil na tvojem mestu s takšnimi izjavami bolj previden, ampak ajd, internet pa to.
Ko ti je enkrat vseeno kaj se zgodi z drugimi na račun tvojih dejanj, se lahko hitro znajdeš v situaciji, ki se ji reče "uboj iz malomarnosti". Posledice so pa skoraj vedno slabše za nedolžnega.
Dve nesreči, ki ju je Jure omenu recimo v zadnjem času... res, kaj je s folkom, KAJ? Nobene odgovornosti, fučka se jim, če nekim drugim uničijo življenje- mislm, če so sami naveličani, naj najdejo prepad, ne pa čelno v družinskega človeka na službeni poti, ali pa čez dve mladi punci na polno... KAK človek naredi to? KAK?


Če bi ti mamica dala kdaj avto v roke (sicer ti ga ne sme ker očitno nisi sposoben vožnje), bi ti bilo jasno da ko ti se ti en z biciklom pripelje skozi rdečo pod avto, tudi nimaš kaj delat.
Tu ni voznik avta nič odgovorne, morali bi uvesti visoke finančne kazni za vas becikliste, pa bi se morda malo drugače obnašali na cesti. Dokler plačujete le z življenji očitno nima efekta.

Aston_11 ::

Isto kot nimajo efekta kazni za voznike, ki še vedno vozijo pijani, pod vplivom mamil, prehitro in objestno in z idejo, da vozilo obvladajo kot kašen Šumaher.

jype ::

Utk> Da, res mi ni jasno, kako greš lahko pijan na bicikl ponoči, in se zabiješ v avto, ali pa divjat po nepregledni poti. Nobene odgovornosti.

Noben od obeh ni nikogar ubil.

Oba voznika avtomobilov iz prejšnjih primerov (starih par tednov, ker se redno dogajajo, kolesarska primera sta stara par let, ker so taki primeri zelo redki) sta ubila več kot le enega vsak, pa tudi močno poškodovala še številne druge, sama pa preživela.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

LuiIII ::

Sam se tako kolesar kot seveda tudi voznik avtomobila. Žal je slednjega seveda veliko več. Pri rekreativnih kolesarjih opažam, da so v zadnjih recimo 10-ih letih postali izjemno pogumni pri vožnji vštric. Tudi sam z veseljem vozim vštric na kolesu, a to po kolovozih in obskurnih cestah kjer praktično ni hitrejših udeležencev v prometu. Tako pa opažam ta nevaren pojav na cestah kjer je to res nevarno početje npr. skozi Barje - Podpeč (Črna vas), Podpeč - Notranje Gorice, Preserje - Rakitna,... To so za kolesarje relativno nevarne ceste z omejitvijo hitrosti 90 km/h. Da ne omenjam seveda motoristov, ki veselo dirkajo na Rakitno in nazaj. Sam se omenjenih odsekov kot kolesar, če se le da, izogibam ker so za vikend enostavno preveč stresni za vozit. Zato vas prosim, da na takih cestah ne vozite vštric.

Utk ::

jype je izjavil:

Utk> Da, res mi ni jasno, kako greš lahko pijan na bicikl ponoči, in se zabiješ v avto, ali pa divjat po nepregledni poti. Nobene odgovornosti.

Noben od obeh ni nikogar ubil.

Oba voznika avtomobilov iz prejšnjih primerov (starih par tednov, ker se redno dogajajo, kolesarska primera sta stara par let, ker so taki primeri zelo redki) sta ubila več kot le enega vsak, pa tudi močno poškodovala še številne druge, sama pa preživela.

Razen sebe nista nikogar ubila. Jaz mislim, da ne bom ubil nobenga kolesarja, ki se bo vozil ob robu, ali pa ne bo divjal čez Ljubljano. Če pa slučajno bom kakega od norcev, ki se bi itak slej ko prej sam, pa ne bom šel delat samomora, brez skrbi.

Invictus ::

Utk je izjavil:


Razen sebe nista nikogar ubila. Jaz mislim, da ne bom ubil nobenga kolesarja, ki se bo vozil ob robu, ali pa ne bo divjal čez Ljubljano. Če pa slučajno bom kakega od norcev, ki se bi itak slej ko prej sam, pa ne bom šel delat samomora, brez skrbi.

Glede na tvoj odnos do kolesarjev mislim da boš povozil vsakega ki bo vozil centimeter več od skrajnega desnega roba.

Tudi pravilo da naj bi kolesar vozil skrajno desno pa pasu, je naravnost idiotsko. Kaj sploh pomeni skrajno desno? Izven ceste? Ali po neurejeni bankini.

Vozniki so v avtih 10000000000000000x bolj nevarni od kolesarjev. Noben kolesar še ni ubil voznika. No, mogoče če je pri nesreči slučajno zadel voznika ko je zletel skozi vetrobransko steklo.

Zato morajo oni dobiti "nagobčnik" in biti strogo kaznovani za vsak prekršek, sploh pa seveda za vsako povzročeno nesrečo s smrtnim izidom. V takih primerih bi morali dobiti dosmrtno prepoved vožnje, še posebej v primeru ko so bili pijani. Poleg zapora seveda.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Looooooka ::

Mogoce bi vozniki avtomobilov s potniki morali uvesti neko nenapisano pravilo.
Recimo, ko srecas kolesarja, ki vozi narobe, ne signalizira ali pa zaradi lastnega ega zavzema vec prostora na cesti, kot je to potrebno za varno voznjo(po sredini, ceprav cesta ni poskodovana...po moznosti 20 km/h) bi se lahko sovoznik v momentu, ko ga prehitimo(varno, da ne bo kaksnih prometnih prekrskov z nase strani), cez okno zadrl(z megafonom ce je slucajno pri roki): "EJ. PAZ DA NE BOS PADU S TAKO VOZNJO".
Po kaksnem mesecu blatnih kolesarjev bi se mogoce ti bebci pridruzili skupini kolesarjem, ki celo upostevajo CPP in si ne jemljejo interpretacijo tega tako po svoje.
Ker varna voznja pac ne pomeni to, da vozis na nacin, ki onemogoca voznjo drugih udelezencev v prometu.
Ravno zato te recimo ucijo tudi to, da lahko prehitevas cez polno crto, ko je to varno, ker je nekdo predvidel, da bodo v prometu tudi kreteni in da je treba vstaviti v clene par IF odstavkov, tako da se jim lahko ostali izognemo brez, da bi bili med tem v prekrsku.

Drugace se mi pa zdi, da se zadeve izboljsujejo.
Letos se nisem imel razloga, da bi pizdil nad kolesarji....v bistvu me tudi vozniki avtomobilov se niso negativno presenetili na cesti.
Mogoce pomaga povecana statistika povozenih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Utk ::

Vozniki so v avtih 10000000000000000x bolj nevarni od kolesarjev. Noben kolesar še ni ubil voznika. No, mogoče če je pri nesreči slučajno zadel voznika ko je zletel skozi vetrobransko steklo.

Zato je pa smešno, da se kolesarji zanašajo na pamet voznikov. V avtu moraš bit previden ja, na kolesu pa še stokrat bolj, ker si res dosti bolj ogrožen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk> V avtu moraš bit previden ja, na kolesu pa še stokrat bolj, ker si res dosti bolj ogrožen.

Ne. Tvoje razmišljanje je že v temeljih popolnoma napačno. V avtomobilu moraš biti previden še stokrat bolj, ker res dosti bolj ogrožaš vso svojo okolico.

Ker sicer lahko zakon spremenimo tako, da je kolesarjem dovoljeno pri sebi nositi do trideset kilogramov visokoeksplozivnih snovi, ki ob morebitnem padcu detonirajo - pol se pa kr zaletavite, idioti. Sm pa ke bo kakšen štorast kolesar padu pred kšno štacuno pa bo stopetdeset mrtvih, ampak to je očitno itak sprejemljiva cena za "mojo varnost v prometu - drugi nej se pa jebejo".

Looooooka> Mogoce bi vozniki avtomobilov s potniki morali uvesti neko nenapisano pravilo.

Eh, kaj bi se zadrževali, kr povozit golazen, tko kot to delajo najstnice v UK.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

Daedalus ::

Tudi pravilo da naj bi kolesar vozil skrajno desno pa pasu, je naravnost idiotsko. Kaj sploh pomeni skrajno desno? Izven ceste? Ali po neurejeni bankini.


Max pol metra od roba asfalta je kr ok. Običajno pa precej bližje bankini.

Pri rekreativnih kolesarjih opažam, da so v zadnjih recimo 10-ih letih postali izjemno pogumni pri vožnji vštric. Tudi sam z veseljem vozim vštric na kolesu, a to po kolovozih in obskurnih cestah kjer praktično ni hitrejših udeležencev v prometu.


Tud mule na ponijih majo kdaj dobre ideje. Kot recimo stanje pred križiščem (rdeča luč) kr vzporedno, pa veselo čvekat. Pol pa ko ji malo pohupaš, pa grdo gleda in se nekaj dere. Se je pa vsaj umaknila. Sorry mula. Bicikl sredi pasu za avto, nima kaj iskat.

Letos se nisem imel razloga, da bi pizdil nad kolesarji....v bistvu me tudi vozniki avtomobilov se niso negativno presenetili na cesti.


Lucky you. Mene so že vsi po vrsti... je pač tako, da sem po potrebi kolesar, šofer in v zadnjem času še motorist. Je vedno zabavno. Nazadnje je bila menjava pasu sredi križišča, pri dvojnem zavijanju v levo. Me gospa (prej sem stal kako minuto vzporedno z njo pred semaforjem) ni opazila. Pa tud nakazala ni očitno napačnega manevra. Pa je šlo ogledalo na voznikovi strani...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SplitCookie ::

mr1two je izjavil:

Enačenje strojevodij z vozniki "agilnih" vozil je isto, kot enačenje kruha z krogličnimi ležaji- en velik WTF. A se ti sploh zavedaš, da v vlaku dejansko ne more naredit nič, če se nekdo odloči vreč pred njega? Jaz bi bil na tvojem mestu s takšnimi izjavami bolj previden, ampak ajd, internet pa to.
Ko ti je enkrat vseeno kaj se zgodi z drugimi na račun tvojih dejanj, se lahko hitro znajdeš v situaciji, ki se ji reče "uboj iz malomarnosti". Posledice so pa skoraj vedno slabše za nedolžnega.
Dve nesreči, ki ju je Jure omenu recimo v zadnjem času... res, kaj je s folkom, KAJ? Nobene odgovornosti, fučka se jim, če nekim drugim uničijo življenje- mislm, če so sami naveličani, naj najdejo prepad, ne pa čelno v družinskega človeka na službeni poti, ali pa čez dve mladi punci na polno... KAK človek naredi to? KAK?


Ja WTF

A v avtu ki se pelje 50km/h pa lahko narediš veliko ko se ti kolesar odloči zapreti pot ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

Daedalus> Max pol metra od roba asfalta je kr ok.

Niti ne. Po zakonu je itak tvoj cel pas, en meter od roba pa moraš voziti že zaradi stanja na cestah.

Daedalus> Bicikl sredi pasu za avto, nima kaj iskat.

Nonsense. To je neka ostalina socializma. V normalnih državah je vožnja vštric dovoljena.

SplitCookie> A v avtu ki se pelje 50km/h pa lahko narediš veliko ko se ti kolesar odloči zapreti pot ?

Če ne gledaš v mobilni telefon, se da v dveh sekundah storiti ogromno, poleg tega da si pred kolesarjem itak zaščiten in ga zato brez slabe vesti zgaziš - potem pa zaviješ še desno in zapreš pot kolesarjem, ki vozijo naravnost in naj bi imeli prednost, pa je seveda nikoli ne bodo mogli uporabiti, ker je prenevarno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

SplitCookie ::

V dveh sekundah se jypeta razmaže 10m po cestišču

Kolesarji ste kot še vedno, najbolj nevarni sebi.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Daedalus ::

Niti ne. Po zakonu je itak tvoj cel pas, en meter od roba pa moraš voziti že zaradi stanja na cestah.


Niti ne. Po zakonu se moram z motorjem peljeti po desni strani voznega pasu pri hitrostih do 50 km/h. Nad tem pa lahko po sredini. Bicikl je pa lih tako enosledno vozilo. Sam ajde, trollu težko kaj dopoveš.

Nonsense. To je neka ostalina socializma. V normalnih državah je vožnja vštric dovoljena.


Še enkrat, bicikl sredi voznega pasu nima kaj iskat. Jaz bom sicer vedno naredil vse v moji moči, da se izognem nesreči, vključno s prepuščanjem prednosti debilom, ki ne vejo kaj delajo (on kolesar v nedeljo je že en tak). Sam enkrat bo ona mula naletela na nekoga, ki bo med vožnjo pisal sms, pol pa bo tragedija, pa jok. Če se ljudje nočejo pobrigat za lastno varnost, je jeba. Sploh ko eni taki pol enkrat sedijo v čem večjem in težjem, z isto mero odgovornosti zase in okolico.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

V zakonu sploh nič ne piše, kje mora voziti enosledno vozilo, niti ne piše, da ne smeta voziti dve vštric.

Daedalus ::

V zakonu sploh nič ne piše, kje mora voziti enosledno vozilo, niti ne piše, da ne smeta voziti dve vštric.


A pol so me v avtošoli za A kategorijo nalagali?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

Nimam pojma, zato ker zakone spreminjajo na leto in pol in ga ponavadi napol copypejstajo - v zakonu ne piše, lahko pa da imajo prav - slovenija logic. Kot vedno dopušlam tudi možnost, da je v kakšnem drugem zakonu napisano, npr ZGO ali pa ZGD glede na logičnost naše zakonodaje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

Daedalus> peljeti po desni strani voznega pasu

Torej je po sredini še vedno OK.

Daedalus> A pol so me v avtošoli za A kategorijo nalagali?

Zna bit - al pa ti nisi razumel, tako kot večina tistih, ki mislijo, da je "omejitev na kolesarskih stezah 25 km/h".

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

SplitCookie ::


Zna bit - al pa ti nisi razumel, tako kot večina tistih, ki mislijo, da je "omejitev na kolesarskih stezah 25 km/h".


Večina kolesarjev niti ne misli na druge.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Aston_11 ::

Kako da ne? Jaz vedno mislim na voznike, ki bi me utegnili povoziti in skrbim za to, da sem jim čimmanjša tarča.

Daedalus ::

Torej je po sredini še vedno OK.


Dajma takole to uredit. Če si na sredini voznega pasu in voziš 10-20 km/h, si pač bedak. Ker te razlika v hitrosti glede na ostala (motorna) vozila, krepko ogroža. Common sense ti nalaga (kaj malega pa tudi zakonodaja), da v takem primeru pustiš dovolj prostora, da se te lahko varno prehiti. V kolikor tega ne narediš, pač izpostavljaš samega sebe nepotrebnemu tveganju in si dober naslov za prejemnika Darwin Awards.

Zna bit - al pa ti nisi razumel, tako kot večina tistih, ki mislijo, da je "omejitev na kolesarskih stezah 25 km/h".


Eksplicitno navodilo, izrečeno med vožnjo. Večkrat, če se kdaj pozabi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

13. >kolo< je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;

Jaz lahko z mojim dosežem potovalno hitrost 30-40 km/h, v dolino varno hitrost okrog 70 km/h in nevarno- vse, kar je čez.

če ni kolo, kaj so poj ta jajca?
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
877981 (4143) noraguta
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22520091 (13380) BigWhale
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23317385 (13444) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50925880 (19070) jype
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764847 (3498) jype

Več podobnih tem