Forum » Šport » Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki
Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki
AndrejO ::
Ob priložnosti 31. kolesarskega izleta iz Ljubljane na Vinsko vigred v Metliko.
Imel sem to nesrečo, da so se naše poti prekrižale. Srečno smo se razšli, vendar pa si upam reči, da ne po vaši zaslugi ali zaradi vašega truda. Na cesti želim biti odgovoren, uvideven in predvsem previden. Še zlasti do šibkejših udeležencev, kar kolesarji zagotovo ste. Ne pričakujem popolnega spoštovanja paragrafov, ki ne morejo vedno zajeti neprijetne resničnosti neznanega okolja, manjkajočih smerokazov, slabo vzdrževanih cestišč in drugih, popolnoma nepredvidljivih okoliščin. Pričakujem pa vsaj kanček zdrave pameti.
Ne moti me, če si kolesar na cestišču vzame svoj prostor. Vidim ga kot udeleženca v prometu, ki ima pravico do enake širine cestišča, kot si jo vzame priklopnik. Skrajno levo ali skrajno desno, ne delam razlike. Težava pa se pojavi, če kolesar ne nakazuje svojih namenov. Hitrosti v naseljih niso visoke (čeprav dovolj visoke, za resno poškodbo) tako, da sem te lahko s primerno varnostno razdaljo in pozornostjo zavaroval pred najhujšim, ko si se odločil iz skrajno desne strani cestišča v križišču zaviti levo. Brez pogleda nazaj, da se prepričaš, če je varno. Brez nakazane smeri z roko, kot so nas učili še v osnovnih šolah, samo z brezmejnim zaupanjem v mene, da ti bom prebral misli in regairal pravilno in pravočasno. Test sem uspešno opravil, vendar bi raje videl, če me tako več ne testiraš.
Včasih je težko najti pravo smer. To razumem, tudi meni se je že pripetilo in zagotovo se mi bo še, da narobe zavijem in moram potem na primernem kraju obrniti nazaj. Ni mi pa v navadi, da se sredi križišča, razvrščen na pasu za naravnost, obrnem za 90° in brez razmisleka skočim pred tistega, ki morda vozi po svojem lastnem pasu in v svoji smeri. Ni se ti potrebno zahvaljevati, da sem pravočasno ustavil, ko si mi na takšen način presekal pot. Nikomur ne želim pokvariti uživanja lepega in sončnega dne, kar seveda vključuje tudi tebe.
V prometu nismo nikoli resnično sami. Tudi, če si mislim, da sem sam, si raje mislim, da so koli mene še drugi, saj me je tako težje presenetiti. Da pa stvari lažje tečejo, imamo pravila kako ravnati in znake, da razrešijo dvom na terenu. Enakostraničen trikotnik z belim poljem in rdečim robom, ki je obrnjen s kotom proti tlem, je opozorilo, da nimaš prednosti pred tistimi, ki prihajajo iz smeri, ki ima kvadraten znak zasukan za 45°. Po obrisu lahko znaka ločiš, da ju ne pomešaš. Resnično nisem pričakoval, da mi boš to storil, vendar sem v naseljih še posebej previden, zato sem ti dal prednost, ki si jo želel izsiliti. Opravičujem se za neprijeten zvok, ki so ga povzročile gume pri zaviranju, vendar pa menim, da iztegnjen sredinec ni bil potreben, ker sem se resnično potrudil in te uspel obvarovati pred verjetno resnimi poškodbami.
Čeprav imam dovoljenje za vožnjo osebnega vozila že nekaj let, sem ponosen na to, da smernikov nimam za okras in jih še vedno uporabljam za nakazovanje kaj bom storil. Tako, kot me ne moti kje po cestišču kolesar vozi, me tudi ne moti, če vozi po cestišču tam, kjer je ob strani začrtana kolesarska steza. Želim si pa, da me kolesar ne bi videl kot oviro, ki jo je potrebno obvoziti za vsako ceno, če pred njim vključim desni smernik in začnem upočasnjevati, da bom lahko zavil desno. Sicer ne razumem hitenja na izletu, a naj bo. Zahvala gre tukaj mojem inštruktorju vožnje (hvala Mirko!), ki te je obvaroval pred najmanj grdimi praskami ali čem še hujšim (bil si brez čelade), ko si nenadoma zavil iz cestišča na kolesarsko stezo, ter me začel tako prehitevati po desni strani. Zakaj ne po levi strani, če sem imel smernik in sva bila na začetku prehitevanja na istem pasu, kjer sva vozila v isti smeri?
Tako nekako v manj kot petih minutah skozi Semič. Srčno upam, da boste na cilj prispeli vsi, zdravi in nepoškodovani. Tiste, ki ste bolj izkušeni, pa prosim, da manj izkušenim in cestnim analfabetom pomagate z lekcijami varne kolesarske vožnje, ki vključujejo tudi takšne stvari, kot so upoštevanje prometnih znakov, zavedanje okolice in nakazovanje sprememb smeri. Ni veliko, vendar pa se največ nesreč zgodi v naseljih in ravno v teh so to najpomembnejše spretnosti.
Imel sem to nesrečo, da so se naše poti prekrižale. Srečno smo se razšli, vendar pa si upam reči, da ne po vaši zaslugi ali zaradi vašega truda. Na cesti želim biti odgovoren, uvideven in predvsem previden. Še zlasti do šibkejših udeležencev, kar kolesarji zagotovo ste. Ne pričakujem popolnega spoštovanja paragrafov, ki ne morejo vedno zajeti neprijetne resničnosti neznanega okolja, manjkajočih smerokazov, slabo vzdrževanih cestišč in drugih, popolnoma nepredvidljivih okoliščin. Pričakujem pa vsaj kanček zdrave pameti.
Ne moti me, če si kolesar na cestišču vzame svoj prostor. Vidim ga kot udeleženca v prometu, ki ima pravico do enake širine cestišča, kot si jo vzame priklopnik. Skrajno levo ali skrajno desno, ne delam razlike. Težava pa se pojavi, če kolesar ne nakazuje svojih namenov. Hitrosti v naseljih niso visoke (čeprav dovolj visoke, za resno poškodbo) tako, da sem te lahko s primerno varnostno razdaljo in pozornostjo zavaroval pred najhujšim, ko si se odločil iz skrajno desne strani cestišča v križišču zaviti levo. Brez pogleda nazaj, da se prepričaš, če je varno. Brez nakazane smeri z roko, kot so nas učili še v osnovnih šolah, samo z brezmejnim zaupanjem v mene, da ti bom prebral misli in regairal pravilno in pravočasno. Test sem uspešno opravil, vendar bi raje videl, če me tako več ne testiraš.
Včasih je težko najti pravo smer. To razumem, tudi meni se je že pripetilo in zagotovo se mi bo še, da narobe zavijem in moram potem na primernem kraju obrniti nazaj. Ni mi pa v navadi, da se sredi križišča, razvrščen na pasu za naravnost, obrnem za 90° in brez razmisleka skočim pred tistega, ki morda vozi po svojem lastnem pasu in v svoji smeri. Ni se ti potrebno zahvaljevati, da sem pravočasno ustavil, ko si mi na takšen način presekal pot. Nikomur ne želim pokvariti uživanja lepega in sončnega dne, kar seveda vključuje tudi tebe.
V prometu nismo nikoli resnično sami. Tudi, če si mislim, da sem sam, si raje mislim, da so koli mene še drugi, saj me je tako težje presenetiti. Da pa stvari lažje tečejo, imamo pravila kako ravnati in znake, da razrešijo dvom na terenu. Enakostraničen trikotnik z belim poljem in rdečim robom, ki je obrnjen s kotom proti tlem, je opozorilo, da nimaš prednosti pred tistimi, ki prihajajo iz smeri, ki ima kvadraten znak zasukan za 45°. Po obrisu lahko znaka ločiš, da ju ne pomešaš. Resnično nisem pričakoval, da mi boš to storil, vendar sem v naseljih še posebej previden, zato sem ti dal prednost, ki si jo želel izsiliti. Opravičujem se za neprijeten zvok, ki so ga povzročile gume pri zaviranju, vendar pa menim, da iztegnjen sredinec ni bil potreben, ker sem se resnično potrudil in te uspel obvarovati pred verjetno resnimi poškodbami.
Čeprav imam dovoljenje za vožnjo osebnega vozila že nekaj let, sem ponosen na to, da smernikov nimam za okras in jih še vedno uporabljam za nakazovanje kaj bom storil. Tako, kot me ne moti kje po cestišču kolesar vozi, me tudi ne moti, če vozi po cestišču tam, kjer je ob strani začrtana kolesarska steza. Želim si pa, da me kolesar ne bi videl kot oviro, ki jo je potrebno obvoziti za vsako ceno, če pred njim vključim desni smernik in začnem upočasnjevati, da bom lahko zavil desno. Sicer ne razumem hitenja na izletu, a naj bo. Zahvala gre tukaj mojem inštruktorju vožnje (hvala Mirko!), ki te je obvaroval pred najmanj grdimi praskami ali čem še hujšim (bil si brez čelade), ko si nenadoma zavil iz cestišča na kolesarsko stezo, ter me začel tako prehitevati po desni strani. Zakaj ne po levi strani, če sem imel smernik in sva bila na začetku prehitevanja na istem pasu, kjer sva vozila v isti smeri?
Tako nekako v manj kot petih minutah skozi Semič. Srčno upam, da boste na cilj prispeli vsi, zdravi in nepoškodovani. Tiste, ki ste bolj izkušeni, pa prosim, da manj izkušenim in cestnim analfabetom pomagate z lekcijami varne kolesarske vožnje, ki vključujejo tudi takšne stvari, kot so upoštevanje prometnih znakov, zavedanje okolice in nakazovanje sprememb smeri. Ni veliko, vendar pa se največ nesreč zgodi v naseljih in ravno v teh so to najpomembnejše spretnosti.
- zaklenil: bluefish ()
prtenjam ::
Vaše pismo sem posredoval na na "bolj pravilen forum" in v "bolj pravilno tematiko".
Pa srečno na cesti tako vam kot "nam" (kolesarjem)...
Pa srečno na cesti tako vam kot "nam" (kolesarjem)...
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si
https://mnet.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: prtenjam ()
MadMax ::
Zanimivo, kako biciklisti radi jamrajo, da so "šibkejši" udeleženci v prometu.
Še bolj je zanimivo, ko v množici obiskovalcev (pešcev!) biciklist v popolni bojni opremi povozi pešca. Torej šibkejšega.
Žal prav opisano videno danes popoldan na prireditvi, kje drugje kot - v Metliki.
Na prireditvenem prostoru, kjer bi po paragrafih moral bicikl rinit ob sebi, ne pa se pederisat v gužvi.
Še bolj je zanimivo, ko v množici obiskovalcev (pešcev!) biciklist v popolni bojni opremi povozi pešca. Torej šibkejšega.
Žal prav opisano videno danes popoldan na prireditvi, kje drugje kot - v Metliki.
Na prireditvenem prostoru, kjer bi po paragrafih moral bicikl rinit ob sebi, ne pa se pederisat v gužvi.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SuperVeloce ::
Ja, nekateri kolesarji so res prave kamikaze z neizmerno željo po smrti. Jaz si na kolesu nikoli ne upam narediti kakršnegakoli manevra brez popolnega pregleda nad dogajanjem okoli mene, zato nikoli ne bom razumel takšnih ljudi. Pa ne rečem, da nikoli ničesar ne tvegam, daleč od tega. No saj, po vseh kilometrih ki sem jih pregonil, bi bil drugače že mrtev .
So pa to seveda pravi egoisti, saj tudi vozniku spremenijo življenje, ko skačejo s pločnikov na cesto kot gorske koze direkt pod odbijač. Krivo je pa potem marsikaj drugega, na žalost včasih tudi po policijski logiki
So pa to seveda pravi egoisti, saj tudi vozniku spremenijo življenje, ko skačejo s pločnikov na cesto kot gorske koze direkt pod odbijač. Krivo je pa potem marsikaj drugega, na žalost včasih tudi po policijski logiki
enota13 ::
Tako ja, priložnost zamujena, ne vrne se nobena, zlivajte spet žolč na kolesarje.
jype, lahko bi pokazal kanček naklonjenosti Andreju, nekaj medsebojne strpnosti ne bi škodilo. Mogoče pa je boljši šofer od tebe, kadar oba sedita za volanom? Čuta za varnost in dovzetnosti, ko gre za kolesatje v prometu, mu tudi ne moreš oporekati. Sicer pa v kolesarskih polemikah podpiram tvojo držo. Čeprav je radikalna, proti naftojedcem druge poti ni.
Ne bom nalagal, ker se je v takih diskusijah naložilo polen za vsaj naslednjih sto kresov. Bom pa poudaril dejstvo, da če bi se vsi vozili s kolesi, bi bil svet drugačen in podobne polemike ne bi obstajale. Avtomobilistom zaradi te izjave ni potrebno sprožati alarma, ker če bi se vozili vsi v avtomobilih, bi podobne polemike obstajale. Ostali, ki pa bi radi brenkali na struno življenje v kaverni vs. razvoj tehnologije, pa se obrnite na oddelek Težke debate.
jype, lahko bi pokazal kanček naklonjenosti Andreju, nekaj medsebojne strpnosti ne bi škodilo. Mogoče pa je boljši šofer od tebe, kadar oba sedita za volanom? Čuta za varnost in dovzetnosti, ko gre za kolesatje v prometu, mu tudi ne moreš oporekati. Sicer pa v kolesarskih polemikah podpiram tvojo držo. Čeprav je radikalna, proti naftojedcem druge poti ni.
Ne bom nalagal, ker se je v takih diskusijah naložilo polen za vsaj naslednjih sto kresov. Bom pa poudaril dejstvo, da če bi se vsi vozili s kolesi, bi bil svet drugačen in podobne polemike ne bi obstajale. Avtomobilistom zaradi te izjave ni potrebno sprožati alarma, ker če bi se vozili vsi v avtomobilih, bi podobne polemike obstajale. Ostali, ki pa bi radi brenkali na struno življenje v kaverni vs. razvoj tehnologije, pa se obrnite na oddelek Težke debate.
Eureka ::
če bi se vsi vozili s kolesi, bi bil svet drugačen
Definitivno, vsaj za nekatere, ki bi zjutraj na šiht, ki se začne ob 7 štartali ob 3...
Jebiga ne moreš zato, ker sam nimaš nekih hudih potreb po avtomobilu govorit v imenu vseh. Pač Juretu se vidi da je iz Ljubljane in ima vse pri riti, ker drugače ga bi rad videl 40 km iz Lj, kako bi se vozil na šiht, močno dvomim, da bi bil pripravljen vsak dan 2-3 ure zabiti na javnem prevozu ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eureka ()
enota13 ::
No, pa da se vseeno pustim zavesti: pri vsej tehnologiji ne poštudirate kombinacije vlak/kolo. Sicer pa
Sicer pa bi obema priporočal, da se vsaj enkrat v življenju podata s kolesom sredi noči v službo. Blagodejno ohladi glavo. Naj vama dobro dene. In varno vožnjo!
Ostali, ki pa bi radi brenkali na struno življenje v kaverni vs. razvoj tehnologije, pa se obrnite na oddelek Težke debate.
Sicer pa bi obema priporočal, da se vsaj enkrat v življenju podata s kolesom sredi noči v službo. Blagodejno ohladi glavo. Naj vama dobro dene. In varno vožnjo!
Invictus ::
Jebiga ne moreš zato, ker sam nimaš nekih hudih potreb po avtomobilu govorit v imenu vseh. Pač Juretu se vidi da je iz Ljubljane in ima vse pri riti, ker drugače ga bi rad videl 40 km iz Lj, kako bi se vozil na šiht, močno dvomim, da bi bil pripravljen vsak dan 2-3 ure zabiti na javnem prevozu ...
Nobeden te ne sili da se voziš 40 km na dan v službo. Lahko se preseliš v Ljubljano ...
Pa boš imel vse pri riti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
D3m ::
če bi se vsi vozili s kolesi, bi bil svet drugačen
Kako to misliš? Če bi bil kolo glavno prevozno sredstvo?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Aston_11 ::
Za AndrejaO ne bi mogel reči, da je naredil karkoli narobe, razen, da je bil tam. Če bi se sekiral zaradi vsakega, ki ti vsak dan naredi kaj podobnega, potem bi bil forum poln takih postov. Sekirati sem se nehal že zdavnaj, ne razburjam pa se niti na biciklu, ko mi priletijo kakšni peršingi ali as motoristi mimo glave in avtomobilisti, ki ne znajo zapeljati v škarje. Takrat bi bil po vsej verjetnosti itak instanten off.
Utk ::
Najmanj tretjina ljudi ne bi smela na cesto niti pes, kaj sele z avtom ali kolesom, tako da to ni problem normalnih avtomobilistov, ampak vseh ljudi. Res da z avtom lahko naredis vec skode, in bedakom kar naj poberejo izpite, ampak ta tema bi obstajala tudi ce bi vsak avto na svetu vozil kot angelcek. Jype bi pa iste neumestne neumnosti klatil. Lahko bi tudi jaz napisal da se ne smem vozit po predpisih, ce nocem pobijat kolesarjev - po njegovi logiki je to ze ce recimo ce se vozim malo bolj po sred ceste, ker vidim kolesarja ki opleta levo in desno po plocniku in se bi znal zvrnit na cesto.
_IKE_ ::
O boy, še ena tema v kateri bo lahko kolesarki guru svoje modrosti podajal.
Torej otrokom ki se vozijo z kolesom in so stari manj kot 14 let, ni potrebno nositi kolesarske čelade ?
Tudi pozivati kolesarje k upoštevanju predpisov je najmanj neokusno, če ne skrajno žaljivo. Upoštevanje predpisov je za slehernega kolesarja smrtno nevarno.
Torej otrokom ki se vozijo z kolesom in so stari manj kot 14 let, ni potrebno nositi kolesarske čelade ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
WarpedGone ::
Nobeden te ne sili da se voziš 40 km na dan v službo. Lahko se preseliš v Ljubljano ...
Pa na lotu lahk tut zadanem, pa vsak dan se lahk tut zbudim pri drugi blond devici...
Ko boste družbeni projektanti nehal sanjat pravljice in po vsem mahat s kladivom, bo morda kej bolje.
Zbogom in hvala za vse ribe
mr1two ::
Če bi bil svet drugačen, in bi za večino prevozov uporabljal kolo kot prevozno sredstvo, potem bi bilo vse temu prilagojeno- verjetno se nihče nebi vozil na delo več kot 10km daleč. Kdor misli drugače, ne razume, da lahko ena sprememba za sabo potegne še marsikaj drugega.
Komentar na pismo: Tudi jaz bi lahko vsak teden znova napisal kakšno odprto pismo neznanim voznikom, voznicam, pešcem in kolesarjem- pri tolko ljudeh je veliko nespretnežev, objestnežev, nepazljivih in nepremišljenih, da me včasih začudi, kako nas tolko preživi.
Če se zavedaš, da ko imaš v nekem kraju tak event, potem moraš računati na te stvari, ki so se ti zgodile. Tudi če boš peljal mimo šole, kjer imajo športne igre lahko pričakuješ, da prileti kakšen otrok na cesto, ne da bi pogledal levo ali desno. Ko imaš javne koncerte(recimo majske igre, ki so trenutno aktualne), moraš računati na določene posledice in če vidiš skupino ljudi, ki se preriva po pločniku je bolje pričakovati, da bo kakšen padel pred avto, kot da se pelješ po omejitvi mimo- tehnično in ozkogledo, si se držal pravil, sam obstaja pri prometnih predpisih tudi načelo, ki ga se ga odločno zanemarja- prilagoditev hitrosti razmeram. Naj bodo to vremenske, družbene, cestiščne razmere ali osebno počutje.
TLDR: Better safe than sorry. Ravnal si pravilno in verjetno bi jaz odreagiral na podoben način. Razumem tudi to, da te vse skupaj jezi, bedakom tupit, naj pazijo nase je pa kot boj z mlini na veter. Oni so vedno bolj pametni kot ti, žalostno je, ko ta kratke ne potegnejo oni, ampak kdo drug.
Komentar na pismo: Tudi jaz bi lahko vsak teden znova napisal kakšno odprto pismo neznanim voznikom, voznicam, pešcem in kolesarjem- pri tolko ljudeh je veliko nespretnežev, objestnežev, nepazljivih in nepremišljenih, da me včasih začudi, kako nas tolko preživi.
Če se zavedaš, da ko imaš v nekem kraju tak event, potem moraš računati na te stvari, ki so se ti zgodile. Tudi če boš peljal mimo šole, kjer imajo športne igre lahko pričakuješ, da prileti kakšen otrok na cesto, ne da bi pogledal levo ali desno. Ko imaš javne koncerte(recimo majske igre, ki so trenutno aktualne), moraš računati na določene posledice in če vidiš skupino ljudi, ki se preriva po pločniku je bolje pričakovati, da bo kakšen padel pred avto, kot da se pelješ po omejitvi mimo- tehnično in ozkogledo, si se držal pravil, sam obstaja pri prometnih predpisih tudi načelo, ki ga se ga odločno zanemarja- prilagoditev hitrosti razmeram. Naj bodo to vremenske, družbene, cestiščne razmere ali osebno počutje.
TLDR: Better safe than sorry. Ravnal si pravilno in verjetno bi jaz odreagiral na podoben način. Razumem tudi to, da te vse skupaj jezi, bedakom tupit, naj pazijo nase je pa kot boj z mlini na veter. Oni so vedno bolj pametni kot ti, žalostno je, ko ta kratke ne potegnejo oni, ampak kdo drug.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Oberyn ::
WarpedGone je izjavil:
Pa na lotu lahk tut zadanem, pa vsak dan se lahk tut zbudim pri drugi blond devici...
Ehm, če se človek vsak dan zbudi ob blond devici, to kaže na določen problem. Ko bi se jaz zbudil ob blondinki, pač ne bi bila več devica, dam na to garancijo.
Sicer pa, kar se tiče kolesarjev, tudi meni pogosto povzročajo serijske živčne zlome. Poskušam biti obziren do njih, prvenstveno zaradi samozaščite, ampak včasih zgleda tako, kot da bi poskusil biti obziren do mitralješkega gnezda.
WarpedGone ::
1. vsak dan pri drugi
2. "se zbudi ob" ne "vstane od"
Problem niso kolesarji, ki so tudi redni vozniki večjih vozil. Problem so kolesarji, ki česa drugega še niso imeli šanse upravljat in enostavne ne razumejo situacije izza volana. Akademsko razpravljanje ne pride blizu.
Odkar vozim avto, bistveno drugače vozim kolo.
2. "se zbudi ob" ne "vstane od"
Problem niso kolesarji, ki so tudi redni vozniki večjih vozil. Problem so kolesarji, ki česa drugega še niso imeli šanse upravljat in enostavne ne razumejo situacije izza volana. Akademsko razpravljanje ne pride blizu.
Odkar vozim avto, bistveno drugače vozim kolo.
Zbogom in hvala za vse ribe
bleem ::
AndrejO veš kaj naredi naslednič ko vidiš kolesarja, brisalce vključi, da če kerega razpacaš, da imaš takoj šipo čisto:D
Mipe ::
Čakam jypetovo udeležbo v tej debati, pokovko imam že pripravljeno.
Včeraj so očitno tudi v Trebnjem imeli kolesarski izlet, sem srečal gručo kolesarjev, ki so jim bili prometni predpisi očigledno tuji. Na srečo nisem voznik, tako da sem se izognil neljubemu srečanju.
Sem pa občasni kolesar in vedno nakažem smer ter ne izsiljujem prednosti.
Včeraj so očitno tudi v Trebnjem imeli kolesarski izlet, sem srečal gručo kolesarjev, ki so jim bili prometni predpisi očigledno tuji. Na srečo nisem voznik, tako da sem se izognil neljubemu srečanju.
Sem pa občasni kolesar in vedno nakažem smer ter ne izsiljujem prednosti.
Pithlit ::
Ehhh... mene je kakih 14 dni nazaj presenetil kolesar ki je na magistralki sekal nepregledni ovinek in mi nasproti pripeljal po moji strani cestšča. Je imel to srečo da sem pričakovala šleparja...
Ali pa sem jo imela jaz... glede na naše zakone/CPP/policijske-in-sodniške-iterpretacije.
Ali pa sem jo imela jaz... glede na naše zakone/CPP/policijske-in-sodniške-iterpretacije.
Life is as complicated as we make it...
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Problem niso kolesarji, ki so tudi redni vozniki večjih vozil. Problem so kolesarji, ki česa drugega še niso imeli šanse upravljat in enostavne ne razumejo situacije izza volana. Akademsko razpravljanje ne pride blizu.
Odkar vozim avto, bistveno drugače vozim kolo.
Ja, ampak kot takih kolesarjev, starejših od recimo 25, sploh obstaja?
Ehhh... mene je kakih 14 dni nazaj presenetil kolesar ki je na magistralki sekal nepregledni ovinek in mi nasproti pripeljal po moji strani cestšča. Je imel to srečo da sem pričakovala šleparja...
Ali pa sem jo imela jaz... glede na naše zakone/CPP/policijske-in-sodniške-iterpretacije.
Pa se ti zdi primerljiva "škoda", ki bi jo utrpel on, pa tista ki bi jo ti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
Sriple Tix ::
Pa se ti zdi primerljiva "škoda", ki bi jo utrpel on, pa tista ki bi jo ti?
To je približno tako, kot bi kolesarju po kolesarski stezi nasproti pripeljal avtomobil, zato "škoda" najbrž ni srž njenega pisanja, temveč upoštevanje prometnih predpisov, ki jih (po pisanju nekaterih) neupravičeno pričakujemo tudi od kolesarjev.
In za vsak primer že desetič omenjam, da odpeljem s kolesom več KM letno od marsikoga tu gor.
Eureka ::
Pa se ti zdi primerljiva "škoda", ki bi jo utrpel on, pa tista ki bi jo ti?
In kaj ima to veze ? Kot dober voznik skušaš rešiti situacijo, ampak je težko oziroma lahko je to početje tudi nevarno za voznika, ki med umikanjem lahko zleti v kak graben in se resno polomi, po možnosti pa kolesar še celo odpelje naprej in te oglobijo za nesrečo zaradi neprimerne hitrosti, kar me v republiki Banana ne bi preveč čudilo
Se zavedam, da je ogromno bednih voznikov, ravno toliko pa tudi kolesarjev, ampak ravno zaradi tega: pleh>bicikl, se vozim samo še po gozdnih poteh, po regionalki pa no way, nazadnje sem se tam z gorcu peljal in se zato lahko vedno umikal na bankino, pa sem še vedno parkrat imel občutek, da me je tisti za par centimetrov zgrešil Je pa škoda, ker imam na izbiro konstantni 20-40% klanec po gozdu ali pa lepo ravnino,kjer ti na pol minute švigajo mimo, da ti kr jajca stisne
Pithlit ::
Pa se ti zdi primerljiva "škoda", ki bi jo utrpel on, pa tista ki bi jo ti?
Ne. Mrtvi se ne sekirajo dosti. Upam pa da ne namiguješ da bi se morala kakorkoli krivo počutit če bi takega kretena dejansko spravila s sveta.
In, ponovno, mrtvi se ne sekirajo dosti. Tisti ki preživijo nič krivi... pa trpijo.
Life is as complicated as we make it...
Mipe ::
Ma, zato pa so vaške ceste. Avto slišiš od daleč, srečaš enega na pol ure itd.
Le lukenj se pazi, razen če se voziš mimo domov ter vikendov lokalnih veljakov. Tam je tip top asfalt.
Le lukenj se pazi, razen če se voziš mimo domov ter vikendov lokalnih veljakov. Tam je tip top asfalt.
WarpedGone ::
temveč upoštevanje prometnih predpisov, ki jih (po pisanju nekaterih) neupravičeno pričakujemo tudi od kolesarjev.
Upravičeno, neupravičeno ... it ain't gonna happen.
Najbol zblojeni med njimi še tupijo, da je neupoštevanje predpisov sploh najvarnejše možno početje.
Hkrati še tupijo da s svojim kamikaze sanjarjenjem itak ogrožajo le sebe in nikogar drugega.
Edin ukrep, ki vsaj malo garantira varnost je 100% ločitev kolesarskega prometa od avtomobilskega prometa. NOBENEGA mešanja.
Kolsarji so v rangu pešcev, naj se furajo tam kjer hodijo pešci, ne pa da si delio prostor z 1000x težjimi zadevami.
Konec koncev so za največ smrti odgovorni ne vozniki, ne tisti ki so nardil butast človeški prekršek ampak zblojeni arhitekti prometnih površin, ki ceste rihtajo za nezmotljive robote, namesto za zmotljive ljudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
LeQuack ::
Res je, avto je legalno morilsko orodje. Če boš z avtom umoril nekaj ljudi boš dobil samo malo po prstih, če bi jih s pištolo te bodo zaprli. Saj lahko sami preberete novice in vidite, da to dejansko je res. Če hočete še malo popusta se ga prej napijte do mrtvega in se vam bo štelo kot olajševalna okoliščina.
Quack !
SplitCookie ::
Res je, avto je legalno morilsko orodje.
Ne ni
Avto je prevozno sredstvo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Utk ::
Avto je orožje, cesta je morišče, ampak kakšen idiot moraš bit da na bojišče prideš z leseno žlico, pardon, biciklom.
thramos ::
Ne. Mrtvi se ne sekirajo dosti. Upam pa da ne namiguješ da bi se morala kakorkoli krivo počutit če bi takega kretena dejansko spravila s sveta.
In, ponovno, mrtvi se ne sekirajo dosti. Tisti ki preživijo nič krivi... pa trpijo.
Misliš njegovo družino?
Ne, ne namigujem na tvojo krivdo, ampak na to, da so zakoni in sodniške interpretacije namenoma takšni kot so. Zakaj, je Jure že na dolgo in široko razložil v 100 temah.
LeQuack ::
Avto je orožje, cesta je morišče, ampak kakšen idiot moraš bit da na bojišče prideš z leseno žlico, pardon, biciklom.
Res je, na bojišče je treba iti pripravljen v bojni opremi. Američani recimo to zelo dobro vedo, zato pri njih velja the bigger the better in se prevažajo okoli v 3 in več tonskih poltovornjakih. Mi se moramo od njih še dosti naučiti.
Quack !
Pithlit ::
Misliš njegovo družino?
Ne. Mislim predvsem nase. Pa tiste ki se z mano vozijo. Zako ker nas nekateri očitno hočejo izrabiti za 'suicide by proxy'... ker si drugače ne znam razložiti zakaj tak kreten vozi po napačni strani ceste skozi nepregleden ovinek (med želinom pa slapom ob idrijci - kjer se ti lahko zgodi ta te kdo povozi celo če voziš čisto skrajno desno na svoji strani).
Aja, mimogrede, nimam problema s kolesarji. lepo vozim za njimi (pa čeprav 10km/h) dokler ne pridemo do mesta kjer je mogoče varno prehitevanje. Me čisto nič ne moti če si za svojo pot vzamejo celoten vozni pas (in ne samo tisti meter ki jim 'pripada').
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Spock83 ::
Za vse grupe kot so pešci, kolesarji, motoristi, avtomobilisti... obstajojo pravila. Nekateri se jih držjijo nekateri ne, nekater nevede naredijo napako, ki pa včasih veliko koštajo. V prometu velja, da imej bistro glavo, nadzoruj vse okoli sebe in se čim bolj drži pravil. Za vse grupe to velja in to je vsa umetnost.
SuperVeloce ::
WarpedGone je izjavil:
...
Kolsarji so v rangu pešcev, naj se furajo tam kjer hodijo pešci, ne pa da si delio prostor z 1000x težjimi zadevami.
...
Nasploh se strinjam s tabo, tukaj pa ne! Kolesar lahko ubije nekoga na pločniku, ravno tako kot avto. Za poškodbe glave ne potrebuješ tone pleha in 50kmh+. Ločene kolesarske poti na območju pešcev imajo v vseh prometno civiliziranih državah/mestih. Tega pr nas manjka.
Unknown_001 ::
Pobje, a mi en lahk razloži to situacijo?
Jst, odkar lahk po novem vozim, dostkrat vozim po eni cesti, ki je prej bila hitra cesta, ampak je zaradi nevzdrževanja lep čas nazaj postala neprimerna za vozit pri 110km/h pa je zdj definirana po novem kot navadna cesta izven naselja. No in kle nastopi problem, vzdolž te ceste je še ena, sicer ožja vendar manj prometna cesta ob kateri so tudi naselja, ampak kolesarji presneto radi lupajo glih na ta drugo. In pol, ko se pelem, pa naj bi se pelal 80-90 (so znaki na določenih odsekih za omejitev, ka je tok zjahana) vidm kolesarja in morm lepo prbremzat nekje do 30, če mam srečo in vozt običajno kake 100m za njim po polžje, zakaj, ker tam je dost ovinkov in je zelo nehvaležno za prehitevanje, ker bi bilo pri teh hitrostih brez preverjanja odsekov to že pravi samomor (še polna črta je). In pol čakam, čakam, pol ko pa potegnem do kraja dilo pa un tud mal se ne umkne k robu ceste, pismu ne vem kaj rečt, sj uradno se zdj tam lahko kolesar, ampak je tako brezobzirno use skp da jim dol visi za ostali promet in grejo raje ovirat, pa sebe ogrožat, ko pa da bi lepo po vzdolžni cesti šli ki pelje na isto lokacijo, pa še teren za kolesarit je po mojem menju velik bolši, ko pa sam tisti nagnjeni ovinki pa to.
Upam, da se post kolikortoliko nanaša na temo.
Jst, odkar lahk po novem vozim, dostkrat vozim po eni cesti, ki je prej bila hitra cesta, ampak je zaradi nevzdrževanja lep čas nazaj postala neprimerna za vozit pri 110km/h pa je zdj definirana po novem kot navadna cesta izven naselja. No in kle nastopi problem, vzdolž te ceste je še ena, sicer ožja vendar manj prometna cesta ob kateri so tudi naselja, ampak kolesarji presneto radi lupajo glih na ta drugo. In pol, ko se pelem, pa naj bi se pelal 80-90 (so znaki na določenih odsekih za omejitev, ka je tok zjahana) vidm kolesarja in morm lepo prbremzat nekje do 30, če mam srečo in vozt običajno kake 100m za njim po polžje, zakaj, ker tam je dost ovinkov in je zelo nehvaležno za prehitevanje, ker bi bilo pri teh hitrostih brez preverjanja odsekov to že pravi samomor (še polna črta je). In pol čakam, čakam, pol ko pa potegnem do kraja dilo pa un tud mal se ne umkne k robu ceste, pismu ne vem kaj rečt, sj uradno se zdj tam lahko kolesar, ampak je tako brezobzirno use skp da jim dol visi za ostali promet in grejo raje ovirat, pa sebe ogrožat, ko pa da bi lepo po vzdolžni cesti šli ki pelje na isto lokacijo, pa še teren za kolesarit je po mojem menju velik bolši, ko pa sam tisti nagnjeni ovinki pa to.
Upam, da se post kolikortoliko nanaša na temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
SplitCookie ::
Čakajo, da se povlečejo za kakšnim šleparjem (zaveterje)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
WarpedGone ::
Odgovor je *nič*.
Če bi blo v glavi karkoli povezanega s prometom in kje in kako se peljat, nebi tam rinili.
Kolesarji so po defaultu povsem nezavedni glede prometa in svoje vloge v njem.
Če bi blo v glavi karkoli povezanega s prometom in kje in kako se peljat, nebi tam rinili.
Kolesarji so po defaultu povsem nezavedni glede prometa in svoje vloge v njem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Raptor, pretiravaš, mislim da vem za katero cesto gre (ni veliko takih v Sloveniji), in tam lahko špricneš mimo kolesarja tudi če gre kamion nasproti. Kolesar ima en meter in to je to. Ni treba it s 110 mimo, s 50 greš pa komot. Kako se pa jype vozi po Ljubljani...5 centimetrov od avtov, s 40 na uro on, in s 60 avti nasproti.
Unknown_001 ::
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
@Utk, a si z Dolenske? (okolica Novega mesta)
Ne, ampak mi je bilo jasno, da gre za cesto okoli Otočca. Ne vem kaj te bi tam motili kolesarji.
thramos ::
Unknown_001 je izjavil:
Kaj pa če greš namesto kolesarjev ti po vzporedni?
Ja res super, zdj naj majo biciklarji tanajširšo cesto, kjer je omejitev 90 sam zase, mi z avti, naj se pa tam 50 jajcamo, pa ustavlamo, če kak kamion nasprot pride?
Pametno zelo.
Aha. Kolesarji naj pa jajcajo po tanajtanjši cesti in se izpostavljajo kamionom?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kaj pa če greš namesto kolesarjev ti po vzporedni?
Ja res super, zdj naj majo biciklarji tanajširšo cesto, kjer je omejitev 90 sam zase, mi z avti, naj se pa tam 50 jajcamo, pa ustavlamo, če kak kamion nasprot pride?
Pametno zelo.
Aha. Kolesarji naj pa jajcajo po tanajtanjši cesti in se izpostavljajo kamionom?
Ja tebi tud pamet ne dela najbolj. Če je že reku, da naj gre ves motorni promet na uno cesto, logično, da bomo v abstraktnem pomenu prestavili tud kamione tam.
Unknown_001 je izjavil:
@Utk, a si z Dolenske? (okolica Novega mesta)
Ne, ampak mi je bilo jasno, da gre za cesto okoli Otočca. Ne vem kaj te bi tam motili kolesarji.
Ok, ampak če si kdaj vozu po uni cesti iz Mačkovca recmo, si mende vidu, da tadrug ovink od mosta dalje lepo hribček zakrije, in ne mi rečt, da bi ti kr 90 direkt pelu, tod če nebi vidu al nekdo nasprot prhaja.
Pa to je samo en primer od še 5-ih ki jih na tisti cest srečaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
thramos ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja tebi tud pamet ne dela najbolj. Če je že reku, da naj gre ves motorni promet na uno cesto, logično, da bomo v abstraktnem pomenu prestavili tud kamione tam.
Kdo je kaj rekel?
Če te motijo kolesarji in se jim lahko izogneš, zakaj ne izkoristiš te možnosti?
Zakaj bi se morali oni umikati tebi?
LeQuack ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja tebi tud pamet ne dela najbolj. Če je že reku, da naj gre ves motorni promet na uno cesto, logično, da bomo v abstraktnem pomenu prestavili tud kamione tam.
Kdo je kaj rekel?
Če te motijo kolesarji in se jim lahko izogneš, zakaj ne izkoristiš te možnosti?
Zakaj bi se morali oni umikati tebi?
Ja halo no! Ker ma avto. AVTO ima!
Quack !
SplitCookie ::
Zakaj bi se morali oni umikati tebi?
Ker tako zapoveduje CPP
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52449 (45738) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61365 (54555) | jype |