» »

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki

strani: 1 2 3 4 5

Raptor F16 ::

thramos je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


Ja tebi tud pamet ne dela najbolj. Če je že reku, da naj gre ves motorni promet na uno cesto, logično, da bomo v abstraktnem pomenu prestavili tud kamione tam.


Kdo je kaj rekel? :)

Če te motijo kolesarji in se jim lahko izogneš, zakaj ne izkoristiš te možnosti?

Zakaj bi se morali oni umikati tebi?


A ne razumeš poante? Ni problem, da bi se oni mogli umikat, ampak lahk bi brez problema šli po drugi cesti, ki ni tok prometna, pa bi bilo za njih (varnost) in za ostale udeležence (neoviran promet) bolje.

Mipe ::

Odvisno.

Iz Trebnjega v Novo mesto imam dve možnosti. Lokalno cesto skozi Mirno Peč, ki je bolj luknjičasta kot švicarski sir in povrhu tega še ozka. Potem je tu še stara hitra cesta čez Karteljevo, široka in večidel prazna.

Katero uberem?

thramos ::

Raptor F16 je izjavil:


A ne razumeš poante? Ni problem, da bi se oni mogli umikat, ampak lahk bi brez problema šli po drugi cesti, ki ni tok prometna, pa bi bilo za njih (varnost) in za ostale udeležence (neoviran promet) bolje.


Ti tudi.

[edit] "Umikati" se na sosednjo cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Raptor F16 ::

thramos je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


A ne razumeš poante? Ni problem, da bi se oni mogli umikat, ampak lahk bi brez problema šli po drugi cesti, ki ni tok prometna, pa bi bilo za njih (varnost) in za ostale udeležence (neoviran promet) bolje.


Ti tudi.

[edit] "Umikati" se na sosednjo cesto.


A morm zdj se brezveze se 50 jajcat tam okol, namest, da bi mnormalno 90 pelu? (domnevem, da me ciljaš kot nekoga, ki štalo v prometu dela)

Oprosti, ampak mal pomisl.

thramos ::

Aha. Kolesarji naj pa jajcajo po tanajtanjši cesti in se izpostavljajo kamionom?

Raptor F16 ::

thramos je izjavil:

Aha. Kolesarji naj pa jajcajo po tanajtanjši cesti in se izpostavljajo kamionom?


Pa ka ti enostavno ne razumeš, da tam kamioni ne vozijo? Če že, vozijo glih po tisti taširoki omejenc en. Omenu sem jih, ko tsem že prej dejal, ker je en od vas pametnih izjavu, da bi se mogu cel motorn promet prestavt na uno cesto. Ka mislte, da so kamiondžije prtegnjeni, da bodo šli tam se jajcat okol?

thramos ::

Če ni kamijonov, potem bo pa sploh prostor za vas avtomobiliste.

Skratka, imaš vso možnost, da se umakneš kolesarjem, pa tega ne narediš ampak hočeš da se oni umaknejo tebi?

Raptor F16 ::

thramos je izjavil:

Če ni kamijonov, potem bo pa sploh prostor za vas avtomobiliste.

Skratka, imaš vso možnost, da se umakneš kolesarjem, pa tega ne narediš ampak hočeš da se oni umaknejo tebi?


Sizifovo delo čisto, da bi nek kompromis v debati naredili.

Če bo tako šlo, me potem samo zanima, kdaj se bo kak kamionar kle gor najdu, ku mu bo isto šlo na živce.

+to da je s kamionom še bol zajebano prehitevat

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Tablice na kolesa pa naj jih policija začne kontrolirat (in kaznovat) kot vse ostale udeležence v prometu.
To Quattro or not to Quattro?

WarpedOne ::

Zakaj bi se morali oni umikati tebi?

Recimo ker kolesarji tipično dajo veliko na zelenost, neonesnaževanje, varčevanje z energijo in podobne njuejđ fore.
V skladu s to filozovijo je ***bistveno*** bol zeleno, neonesnažujoče, energetsko učinkovito, da se umakne kolesar kot pa da avto, ki že ima 70+ zavira na 10, in nato zopet pospeši na 70.

Če bi se kolesarji držali lastnih manter o zelenosti, bi se obnašal drugače kot se.
One does not know what one does not know.

Raptor F16 ::

mhm

Še dodatek, na tisti cesti je polna črta posredi cestišča skos, do prvega rondoja in praviloma ne bi smel prehitevati tam, ampak nimaš izbire zarad takih ki grejo ovirat promet.

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

Na moje vprašanje pa ne boš odgovoril ?

dzinks63 ::

Iz drugega foruma: (relacija med Kronovim in Otočcem), prehiteti traktor v tem primeru ali ne, traktor lahko zamenjamo s kolesarji , do bo bolj ontopic.

bleem ::

Raport F16, ne sekiraj se, pač ne more iz svoje kože. Kot sem ze rekel, ko gres mimo kolesarja, vključiš brisalce, če pokne pač pokne ...

Gregor5816 ::

Mipe je izjavil:

Odvisno.

Iz Trebnjega v Novo mesto imam dve možnosti. Lokalno cesto skozi Mirno Peč, ki je bolj luknjičasta kot švicarski sir in povrhu tega še ozka. Potem je tu še stara hitra cesta čez Karteljevo, široka in večidel prazna.

Katero uberem?


Lokalna cesta skozi Mirno Peč pa ni ozka. Katero boš tule izbral, to sploh ni vprašanje. Vsaj zame, jaz bi šel po stari hitri cesti. Raje bi šel na Žužemberk in potem tam do NM, kot pa da bi moral iti čez Žabjak.

Utk ::

Ce gre stvar pocasneje od polovice omejitve, lahko prehitevas cez polno crto, a vas danes vec cisto nic ne naucijo v avtosolah?

trololo2 ::

Kar se tiče kolesarjev mislim da bi morali kot vsi drugi udeleženci v prometu ravno tako plačevati cestnino. Oziroma zaradi mene če se pobira namensko za gradnjo kolesarskih stez. Ni logike da recimo lastnik 50cmm mopeda more plačevati, kolesarji pa ne bi. Tako bi se vsah pospešila grandja stez in bi se končno spravilo kolesarje vsaj iz regionalk. Takih hitrostnih razlik v prometu si enostavno ne moremo privoščiti, to je samo izzivanje nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

bluefish ::

trololo2 je izjavil:

Kar se tiče kolesarjev mislim da bi morali kot vsi drugi udeleženci v prometu ravno tako plačevati cestnino.
Se pravi, bi cestnino plačevali prav vsi, tudi pešci in frocovje na trikolesnikih in poganjalčkih.

bleem ::

@bliefish, ne, samo starejši od 18 let recimo.

trololo2 ::

bluefish je izjavil:

trololo2 je izjavil:

Kar se tiče kolesarjev mislim da bi morali kot vsi drugi udeleženci v prometu ravno tako plačevati cestnino.
Se pravi, bi cestnino plačevali prav vsi, tudi pešci in frocovje na trikolesnikih in poganjalčkih.


Naštetim se ne gradi neke vzporedne infrastrukture pa nasploh vsaj po regionalkah niso tak problem.

bluefish ::

Saj. Vendar kako potem določiš, kdo plača tovrstno cestnino?

M-XXXX ::

Mipe je izjavil:

Odvisno.

Iz Trebnjega v Novo mesto imam dve možnosti. Lokalno cesto skozi Mirno Peč, ki je bolj luknjičasta kot švicarski sir in povrhu tega še ozka. Potem je tu še stara hitra cesta čez Karteljevo, široka in večidel prazna.

Katero uberem?


https://maps.google.com/maps?saddr=5+Pa...

Če ti naprimer ne paše hitra cesta jo lahko uporabiš minimalni del.

PS: razlika med AC ter to cesto je 24km za AC ter 23.8 za pot zgoraj.

trololo2 ::

bluefish je izjavil:

Saj. Vendar kako potem določiš, kdo plača tovrstno cestnino?


Saj pravim da za začetek tisti katere se smatra za tako velik problem da jim je treba graditi vzporedno infrastrukturo. Najbolj ven sekajo kolesarji, ločnica je pa lahko samo dogovorna tako kot je že zdaj. Mogoče vse kar je na dveh ali več kolesih? Definitivno bolj smiselno kot pa stanje zdaj ko mopedist plača, kolesar pa ne.

hunter01 ::

Slovenska omejenost res ne pozna meja, pa naj si bo to v smislu, da sosed sosedu želi le najslabše, ali v omejenosti voznikov vozil, ki ne morejo sprejeti na cesti še kolesarjev, do omejenosti kolesarjev, ki se jim zdi idijotsko upoštevati cestna prvila in vozijo vse povprek!

Sami sebi kopljemo eno globoko jamo. Vsak gleda le na svojo rit, strpnost pa je pojem za katerega še slišali nismo.

bdoxx ::

dzinks63 je izjavil:

Iz drugega foruma: (relacija med Kronovim in Otočcem), prehiteti traktor v tem primeru ali ne, traktor lahko zamenjamo s kolesarji , do bo bolj ontopic.


zakaj pa ga nebi? maš izpit? si poslušal kaj na cppju?

Aston_11 ::

Ajde mularija, nekaj nas je tukaj tudi takšnih, ki imamo izpit 20+ let. Recimo, da se ne spomnim več, kaj so tedaj govorili, ker nimam gramofonskega spomina - vendar: si ti morda slišal za veliko začetnico? To smo ponavljali celo OŠ.

Utk ::

Če ne znaš kaj naredit v tem primeru, vrni izpit. Jaz se tudi ne spomnem več koliko lahko neka palica štrli iz avta, označena ali ne, kako hitro se lahko šlepa avto itd., ker tega ne delam, ampak tudi če imaš izpit 50 let, moraš poznat OSNOVNE predpise za stvari, ki se ti zgodijo lahko vsak dan.

JohanP ::

RAZLAGA za UDELEŽENCE V PROMETU glede zgornje slike avtomobila in traktorja pri polni črti: Če traktor stoji je vožnja mimo dovoljena. Če se traktor premika je prehitevanje prepovedano, in je potrebno voziti za njim do prve možnosti prehitevanja ali dokler se traktor ne izloči iz prometa (ustavi). V primeru kolone se mora traktor izločiti.
V primeru kolesa velja isto pravilo. Torej prehitevanje ob polni črti je prepovedano, če kolesar dela kolono se mora sam izločiti (ustaviti) iz prometa in sprostiti promet.
Do zdaj sem samoizločanje doživel manjkrat kot je običajno prstov na obeh rokah :D.

Še komentar glede udeležencev v prometu. V tej temi se precej ostro ločujete na voznike osebnih vozil in kolesarje. Zase bi v tem kontekstu lahko trdil da sem očitno hibrid, ker pešačim, tečem, kolesarim in vozim motorna vozila - torej sem tisto, kar trenutno uporabljam.

Upam si trditi, da je idiot na kolesu tudi idiot v avtu in tak isti se bo na sprehodu obregnil ob vsako vozilo.

AndrejO ::

Vmes je bil (najmanj) en juretov komentar izbrisan, vendar pa lahko tudi brez sklicevanja na konkreten komentar še nekaj dodam.

Kadar vozim avto, se zavedam, da lahko več kot tono težek predmet naredi veliko škode že pri hitrosti, ki bi jo vsak voznik poimenoval kot majhno. Newtonovi zakoni so, vsaj kar se prometa in mene tiče, neizpodbitni.

Ravno tako se zavedam, da v prometu nisem nikoli sam. To, da sem imel dovolj časa in prostora, da sem nekaj kolesarjev obvaroval, ko so storili nepotrebne napake, je edini dokaz, ki ga lahko dam, da se tega zavedam. Sicer pa ne iščem potrditve zato, ker sem ravnal pravilno in tako, kot se od voznika pričakuje. Izpostaviti želim nekaj drugega.

Kar me moti je neodgovorno, rekel bi neumno, če ne arogantno ravnanje v prometu. Kar imam kot udeleženec v prometu vedno pravico pričakovati in zahtevati je odgovorno ravnanje vseh udeležencev. Kako se v promet vključujem sam in kako se vključujejo drugi ni pomembno. Tudi lažna dilema "kdo bo utrpel več škode" vidim samo kot ceneno demagogijo, s katero se izogiba temeljnem vprašanju: kam je izginila odgovornost do sebe in do drugih? Ko se govori o poškodbah je iz čisto človeškega vidika popolnoma nepomembno kdo je bil za poškodbo kriv, sokriv ali čisto nič kriv. Če smo ljudje, potem nas prizadane vsaka nepotrebna poškodba.

Ravno ta nepotrebnost je tisto, kar se me dotakne. Pogledati okoli sebe, preden nekaj storiš, je enostavno in varno. Ne zaradi pravil, temveč zaradi zdrave pameti. Če tega ne počneš, potem po nepotrebnem in po neumnem tvegaš več, kot je to resnično potrebno. Enako tudi za ostale stvari, ki sem jih naštel. Ni težava v temu, da sem dolžan pričakovati praktično karkoli. Težava je, če moram reagirati takrat, kadar to objektivno ni potrebno. Kadar rešujem težavo, ki jo je nekdo povzročil zaradi neznanja ali arogance. To me moti.

Naj dam primer: za kolesarja je lahko poškodovano cestišče zelo nevarno. Lahko pade, lahko se poškodbi je prisiljen izogniti. Lahko pred njega skoči mačka (zelo znana žival pri nesrečah zaradi premajhne varnostne razdalje), meni se je že zgodilo, da sem se ustrašil psa, ki me je oblajal iz pločnika. Vse to so nepredvidljivi dogodki in za njih je edini pravilen recept ta, da kot voznik puščam čas in prostor, da lahko (idealno) preprečim nesrečo ali še hujše poškodbe. Pri vseh teh primerih na koncu mirno odmahnem z roko in grem naprej. To je življenje. Nepričakovano se vedno dogaja. Ni drame.

Voljno zaviti pred vozilo smer, ne da bi pogledal, če je manever sploh varen. Začeti prehitevanje po desni (s spremembo pasu), potem ko vozilo pred teboj že nakazuje, da bo zavilo desno. Izkoristiti možnost, da se v trenutku spremeniš iz kolesarja v pešca in stopiti pred vozilo. To niso nepredvidljive okoliščine. To so neumnosti. Če te neumnosti, ki v prometu povzročajo nevarne položaje, dodam k vsem ostalim nepredvidljivim stvarem, potem bom (brez dokaza) zatrdil, da imajo takšni kolesarji zaradi večjega števila nevarnih položajev v katerih se znajdejo tudi večjo verjetnost, da bodo v določenem časovnem obdobju doživeli nesrečo.

Od tu tudi moja prošnja: bolj izkušeni pomagajte manj izkušenim. Glejte okoli sebe, še posebej v naseljih, kjer je mnogo več možnosti za nepredvidljivo. Ne izsiljujte. Ne menjajte smeri brez signala, kaj nameravate. Če se to komu zdi preveč, potem lahko samo zavzdihnem in grem naprej tako kot doslej. Več ne morem. Si pa želim več previdnosti in manj nesreč. To pa vedno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

SuperVeloce ::

JohanP je izjavil:

RAZLAGA za UDELEŽENCE V PROMETU glede zgornje slike avtomobila in traktorja pri polni črti: Če traktor stoji je vožnja mimo dovoljena. Če se traktor premika je prehitevanje prepovedano, in je potrebno voziti za njim do prve možnosti prehitevanja ali dokler se traktor ne izloči iz prometa (ustavi). V primeru kolone se mora traktor izločiti.
V primeru kolesa velja isto pravilo. Torej prehitevanje ob polni črti je prepovedano, če kolesar dela kolono se mora sam izločiti (ustaviti) iz prometa in sprostiti promet.
Do zdaj sem samoizločanje doživel manjkrat kot je običajno prstov na obeh rokah :D.

Še komentar glede udeležencev v prometu. V tej temi se precej ostro ločujete na voznike osebnih vozil in kolesarje. Zase bi v tem kontekstu lahko trdil da sem očitno hibrid, ker pešačim, tečem, kolesarim in vozim motorna vozila - torej sem tisto, kar trenutno uporabljam.

Upam si trditi, da je idiot na kolesu tudi idiot v avtu in tak isti se bo na sprehodu obregnil ob vsako vozilo.

en članek o tem
Tudi mene so recimo učili v avtošoli, da se enosledna vozila prehiteva čez polno črto, če je to popolnoma varno. Sem pa vedel tudi, da je to po logičnem sklepanju in ne po črki zakona.

Aston_11 ::

AndrejO je izjavil:

Kar me moti je neodgovorno, rekel bi neumno, če ne arogantno ravnanje v prometu. Kar imam kot udeleženec v prometu vedno pravico pričakovati in zahtevati je odgovorno ravnanje vseh udeležencev.


Optimist - v prometu moraš pričakovati, da bo vsako sekundo na cesti nevaren pacient, ki bo naredil nekaj takega, kar bo ogrožalo tvoje življenje in premoženje.

Zakon sem šel brati oziroma iskati po njem - in podlage, ki bi omogočala vožnkjo čez črto, ni bilo najti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

AndrejO ::

Aston_11 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Kar me moti je neodgovorno, rekel bi neumno, če ne arogantno ravnanje v prometu. Kar imam kot udeleženec v prometu vedno pravico pričakovati in zahtevati je odgovorno ravnanje vseh udeležencev.


Optimist - v prometu moraš pričakovati, da bo vsako sekundo na cesti nevaren pacient, ki bo naredil nekaj takega, kar bo ogrožalo tvoje življenje in premoženje.

Nisem zapisal "ravnati, kakor". Zapisal sem kaj je moja in slehernikova pravica. To pravico pa seveda ne uveljavljam v prometu z uporabo sile, temveč tako kot tukaj. Z izražanjem in argumentiranjem svojega stališča.

Spock83 ::

Meni ste nekateri smešni kako stresate jezo na določen krog udeležencev v prometu. Zavedajte se, da kolesar, ki ne nakaže spremembo smeri, vozi cik cak, gre čez rdečo itd. ne bo nič boljši, če se bo vsedel v avto. To je nevarno in takega je treba prevzgojiti z sankcijami, če so že starši naredili fail pri vzgoji.

jype ::

AndrejO> Ravno ta nepotrebnost je tisto, kar se me dotakne.

Ne moreš si dovolit bit čustven v prometu. Kolikokrat sem že peljal mimo narobe postavljenega vozila, ki mi otežuje prehod in razmišljal kako fino bi bilo, če mu bi odlomil vzvratno ogledalo, potem pa pomislim na to, da voznik morda ni imel veliko izbire in je ravnal v sili, da se mi ni težko prilagodit, ker sem vendar na kolesu.

Spock83> Zavedajte se, da kolesar, ki ne nakaže spremembo smeri, vozi cik cak, gre čez rdečo itd. ne bo nič boljši, če se bo vsedel v avto.

To je laž. Jaz avto vozim tako, kot rokujem z orožjem - skrajno previdno - z biciklom pa vozim izključno tako, da nisem nikomur v napoto.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

innerspace ::

AndrejO je izjavil:

Si pa želim več previdnosti in manj nesreč. To pa vedno.


Verjetno vsi tukaj mislimo isto.

Meni se zdi recimo problem, da za na kolo ni potrebno imeti nobenega izpita(pa se lahko komot vozis po cestah), drugi problem je pa offtopic - gre za skuterje pod krinko "25km/h koles z motorjem", ki vozijo slalom po plocnikih, brez celad in potrebne registracije, pogosto jih po cesti prehitevam, ko vozijo 60+ km/h, na tablici pa "25".
..doubt doubt..

Spock83 ::

jype je izjavil:

AndrejO>
Spock83> Zavedajte se, da kolesar, ki ne nakaže spremembo smeri, vozi cik cak, gre čez rdečo itd. ne bo nič boljši, če se bo vsedel v avto.

To je laž. Jaz avto vozim tako, kot rokujem z orožjem - skrajno previdno - z biciklom pa vozim izključno tako, da nisem nikomur v napoto.


No potem ni laž. Predpostavljam, da si v obeh primerih previden, dinamičen ter se držiš pravil?

M-XXXX ::

Meni se zdi večji problem, da se po cestah z neregistriranimi vozili vozi ogromno voznikov, ki nimajo vozniškega dovoljenja (tisti, ki je na Slovenčevi ubil dve dekleti, je že bil en tak), ki pešce, kolesarje in celo voznike motornih vozil pobijajo kar vsevprek - ti ljudje bi z bicikli izjemno težko dosegli takšno statistiko.

Se pomoje tukaj vsi strinjamo? da to je problem katerega je treba čim bolj omejit ter odpravit. Pa vendar kako lahko primerjaš 0.01% (če) z 100% kolesarjev?

Barbarian ::

vprašanje koliko kolesarjev je ubitih zaradi lastne nesposobnosti in koliko zaradi napake voznikov avtov.

Kolesarji večinoma vozijo izjemno slabo. Neupoštevanje desnega robu, vožnja po 2 kolesi vzporedno, vijuganje po cesti, nenapovedana sprememba smeri....

gandalfar, zahtevam takonjšje pojasnilo zakaj si izbrisal komentar.

jype ::

Barbarian> vprašanje koliko kolesarjev je ubitih zaradi lastne nesposobnosti in koliko zaradi napake voznikov avtov.

Ne, ni. Če bi vozniki avtomobilov pobijali samo kolesarje in pešce, bi morda ta pomislek bil legitimen - ker pa pobijejo tudi ogromno voznikov ostalih vozil, pa to ne more držati.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: knesz ()

Barbarian ::

jaz vem da moram dnevno reševati življenja kolesarjev in naglo zavirati ko nesposobni imbecili vozijo vzporedno, zaradi česar jih je povsem nemogoče normalno prehiteti, zaradi česar se redno dogaja da jih gre nekdo prehitevat ko mu počijo živci in jih prehiteva na vsako moč in s tem ogrozi tako kolesarje kot mene.

Če srečam kulturnega kolesarja...super, vse lepo in prav. Ma če dobim bedaka ki v klanec goni kolo po sredini ceste ker nima kondicije da ga normalno zvozi pa mu lahko rečem samo ZA BOŽJO VOLJO POJDI DOL S KOLESA IN GA PELJI ZA UŠESA, samo _ne_ ogrožaj sebe in mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

Barbarian ::

ogrožata me kolesarja, nihče drug.

Tako kot me ogroža hlod sredi nepreglednega ovinka, ki se mu voznik ne more izogniti in zato zavije na moj vozni pas.

s tem da hlod ne vijuga levo/desno po voznem pasu ampak je vsaj pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

jype ::

Barbarian> ogrožata me kolesarja, nihče drug.

Ne.

Barbarian> Tako kot me ogroža hlod sredi nepreglednega ovinka, ki se mu voznik ne more izogniti in zato zavije na moj vozni pas.

Tudi hlod te popolnoma nič ne ogroža. V avtošoli si se naučil, da moraš vedno voziti tako, da lahko ustaviš pred vsako oviro, ki se lahko pojavi na cestišču, pa tudi v cestnoprometnih predpisih je to zapisano.

Barbarian> s tem da hlod ne vijuga levo/desno po voznem pasu ampak je vsaj pri miru.

Nepomembno. Tvoje dolžnosti do ostalih niso pogojene z njihovim upoštevanjem predpisov.

Seveda je pa povsem pričakovano, da psihiatrični bolnik, ki misli, da mora biti cesta prazna zanj, pritisne na plin, ko pred seboj sredi ceste zagleda gručo majhnih otrok.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

Barbarian ::

pojdi malo vozit po realnih cestah, ne le po tvojih kolesarskih stezah v ljubljani.

Malenkost je vozit po ljubljani, kjer so hitrosti avtov le do 60 kmh, tako da ti lahko voziš vštric z avtom in ga morda celo prehitevaš po robu ceste ter voziš skozi rdečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

jype ::

Barbarian> pojdi malo vozit po realnih cestah, ne le po tvojih kolesarskih stezah v ljubljani.

Včeraj sem se peljal do Bele krajine in nazaj, predvčerajšnjim pa čez Črnivec na Pavličevo sedlo in čez Jezerski vrh nazaj. Razen par odpuljenih motoristov in ljudi, ki ne znajo prehitevat, ni bilo nikogar, ki bi kogarkoli kakorkoli ogrožal.

Barbarian> Malenkost je vozit po ljubljani, kjer so hitrosti avtov le do 60 kmh, tako da ti lahko voziš vštric z avtom in ga morda celo prehitevaš po robu ceste ter voziš skozi rdečo.

Ceste imate po periferiji resnično zanemarjene, tako da je treba razumet kolesarje, ki namesto po štirideset centimetrov globokih luknjah raje vozijo po sredinski črti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

SuperVeloce ::

Kot kolesarja me je sram, da se takšni kot je jype štejejo za enega izmed nas, odgovornih kolesarjev. Tudi ko se peljem s kolesom, si redno mislim ob pogledu na kolesarje okoli mene "pa kaj delaš, ... kaj ga izsiljuješ, ... glej ga kamikaze na kolesu...".

Barbarian ::

jype je izjavil:

Barbarian>
Ceste imate po periferiji resnično zanemarjene, tako da je treba razumet kolesarje, ki namesto po štirideset centimetrov globokih luknjah raje vozijo po sredinski črti.



hvala, zadel si bistvo. Zdaj pa si predstavljal 2 kolesarja, ki po taki cesti vozita vzporedno, tisti na desno pa zapelje čez kakšno luknjo in začne vijugat....Tisti na njegovi levi se mu umakne na levi rob voznega pasu. Kar na lepem ne zasedeta več tistih 40 cm ampak cel vozni pas.

jype ::

SuperVeloce> Kot kolesarja me je sram, da se takšni kot je jype štejejo za enega izmed nas, odgovornih kolesarjev.

Brez skrbi, jaz v življenju še nisem nikogar izsilil.

Barbarian> hvala, zadel si bistvo. Zdaj pa si predstavljal 2 kolesarja, ki po taki cesti vozita vzporedno, tisti na desno pa zapelje čez kakšno luknjo in začne vijugat....Tisti na njegovi levi se mu umakne na levi rob voznega pasu. Kar na lepem ne zasedeta več tistih 40 cm ampak cel vozni pas.

Tako je. Počakaš. Moraš, ker ti to nalagajo zakon, predpisi, zdrava pamet in uvidevnost, vsi hkrati.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

Barbarian ::

ne počakaš če ga ravno takrat nekdo prehtieva. Zaključek je v tem primeru zelo žalosten zato ker kolesarja nista bila sposobna vozit eden za drugim.


bmk, naj vozijo tako. voznik bo v zaporu, kolesar pa mrtev. je vredno tako trmarit? vožnja vštric je namreč tudi prepovedana, v prekršku sta oba. Samo da bo eden plačal rahlo višjo ceno za svojo trmo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

jype ::

Barbarian> ne počakaš če ga ravno takrat nekdo prehtieva. Zaključek je v tem primeru zelo žalosten zato ker kolesarja nista bila sposobna vozit eden za drugim.

Zakaj ne bi počakal?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

Barbarian ::

ker je ravno takrat OB kolesarju, ki zaradi vijuganja svojega prijatelja zavije v levo. recimo. hipotetično.

To, kar se meni na naši vaški cesti dogaja vsak dan, mi je že prišlo v kri da če vidim kolesarja začnem voziti zelo zelo počasi. je varneje tako, saj kolesarji za svojo varnost enostavno ne skrbijo pri nas. envem zakaj....morda imajo kak manjvrednostni kompleks, nevem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
877983 (4145) noraguta
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22520096 (13385) BigWhale
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23317389 (13448) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50925884 (19074) jype
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764847 (3498) jype

Več podobnih tem