Forum » Na cesti » cestne grbine
cestne grbine
kombinezon ::
Nekdo mi je trdil, da imamo v Sloveniji največje grbine v celotni Evropi. In še da je njihova višina zakonsko nedoločena. Nenavadna debata ob pivu oz. se bojim pomankanju le tega, me pa vseeno zanima predvsem za prvi del, če imate kakšne izkušnje iz tujine. Imajo večinoma grbe, ki so privijačene(so manjše) ali so razširjene tudi asfaltirane velikanke.
Siddh ::
na cesti hajdina-ptuj so te grbine prav zanimive, najprej prevoziš eno, ki spada med rampe za rolkanje, potem pa so tri male, ki pa se občutijo kot da bi zapeljal čez robnik
slovenske ceste so itak propad, zdaj je samo vprašanje, kdo je bolj kriv, cestni delavci ali vlada
slovenske ceste so itak propad, zdaj je samo vprašanje, kdo je bolj kriv, cestni delavci ali vlada
genesiss ::
Saj fora teh grbin je da "se drkaš". Delujejo, to je edino pomembno. Tole z amortizerji je pa pač samo slab izgovor.
šernk ::
Ma zaradi mene lahko okoli šol in urbanih centrov dajo tudi 40cm visoke grbine (vendar takšne da avto pri 15-20km/h ne prime, pri nas so jih dali takšne da si se moral popolnoma ustavit da nisi prijel, potem so jih nižali za ene 5cm da so ratali ok, sedaj so dali pa še nov asvalt in je skoraj kot da jih ni več (vožnja z 40 brez težav...torej je enako kot da jih ne bi bilo sploh...pametni res...)
samo potem ti pa dajo ponekje 2 ultra visoka ležeča policaja na dve popolnoma nelogični mesti (pri prvem gre lahko 30 ljudi na dan čez (200m stran kje ni policaja gre pa 100 ljudi na uro čez cesto), pri drugem gre pa verjetno čez prehod, ki je na policaju vsega 5 ljudi dnevno čez (30m stran pa jih gre spet vsaj 20 na uro...parkirni in boljša vidljivost sredi ovinka, kot pa tik za ovinkom in tik pred križiščem.
dokler sta en ali dva in smiselno postavljena me ne motijo, ko so pa nesmiselno pa...
samo potem ti pa dajo ponekje 2 ultra visoka ležeča policaja na dve popolnoma nelogični mesti (pri prvem gre lahko 30 ljudi na dan čez (200m stran kje ni policaja gre pa 100 ljudi na uro čez cesto), pri drugem gre pa verjetno čez prehod, ki je na policaju vsega 5 ljudi dnevno čez (30m stran pa jih gre spet vsaj 20 na uro...parkirni in boljša vidljivost sredi ovinka, kot pa tik za ovinkom in tik pred križiščem.
dokler sta en ali dva in smiselno postavljena me ne motijo, ko so pa nesmiselno pa...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Limit-sky ::
URL za tole pliz:
"Večina urbanih predelov Nemčije, Nizozemske in Danske ima grbine v višini robnikov, tako da pešci in kolesarji povsod hodijo v istem nivoju, avtomobili pa poskakujejo."
"Večina urbanih predelov Nemčije, Nizozemske in Danske ima grbine v višini robnikov, tako da pešci in kolesarji povsod hodijo v istem nivoju, avtomobili pa poskakujejo."
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
jype ::
GoPro Hero zdrži samo 2 uri in pol na bateriji, tako da nimam 6mesečnega video posnetka, ki bi lahko to pokazal.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Urc ()
Limit-sky ::
GoPro Hero zdrži samo 2 uri in pol na bateriji, tako da nimam 6mesečnega video posnetka, ki bi lahko to pokazal.
oh, damn... Se mi je zdelo, da bo nekaj takega, ja...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
vorantz ::
LeQuack ::
V Lj je en zelo velik ležeči na Hradetskega (vzporedno z Roško), okoli večjega pa je še ene pet manjših, če tam priletiš z več kot 10kmh si po moje čisto uničiš podvozje.
Quack !
SplitCookie ::
Več grbin ima za posledico samo manjšo prometno varnost.
Folk pač kupuje SUV-e namesto micro-compacte
Kolesar-teroristov brez izpita pa niti najmanj ne smeš poslušat
Folk pač kupuje SUV-e namesto micro-compacte
Kolesar-teroristov brez izpita pa niti najmanj ne smeš poslušat
furion ::
Js se pred temi grbinami zmer skor ustavim ker cene mi ceu auto sfuka. Na motorju ni panike vstanes s sedeza in te ne zruka nic.
Tle u vasi ko so dal grbino na cesto smo jo pa itaq odsraufal vija usakic ko so postavl, pa so se navelicali dajat pa je mir.
Nevem ker idjot se je odlocu dat grbino na cesto kjer ni sole pa niti prometnih nesrec. Krneki.
Tle u vasi ko so dal grbino na cesto smo jo pa itaq odsraufal vija usakic ko so postavl, pa so se navelicali dajat pa je mir.
Nevem ker idjot se je odlocu dat grbino na cesto kjer ni sole pa niti prometnih nesrec. Krneki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
GrimReaper ::
Za tiste asfaltirane ležeče na katerih je prehod za pešce lahko rečem da so brezveze, ker s 50 jih lahko komot prevoziš (edino če imaš znižan avto), zaustavijo pa avto nič.
Sicer pa na glavno cesto druge že ne smejo dat.
Sicer pa na glavno cesto druge že ne smejo dat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
SplitCookie ::
Placebo
S tem da pri določenih folk zavija in levo in desno, samo da se jim izogne, včasih gredo tudi na pločnik in podobne neumnosti
S tem da pri določenih folk zavija in levo in desno, samo da se jim izogne, včasih gredo tudi na pločnik in podobne neumnosti
barakus ::
Meni so grbine fun, z avtom so kot rollercoaster. Na endurotu pa jih ne čutim, tako da je bolj učinkovita tabla z omejitvijo (ki je marsikje sploh ni).
PacificBlue ::
jype prid kdaj na pohorje pa boma mal kolesarila. so taksne grbine da se ti cedijo sline.
darkolord ::
Ko sem bil v avto šoli, smo čez grbine peljali v prvi prestavi. Ni bilo nikakršnih težav.
PacificBlue ::
Tezave nastopijo, ko se cez grbine vozis "na silo" kar vpliva na podvozje in se lahk po letu dveh ze poznajo posledice obrabe na podvozju in amortizerjih..Jaz se vedno lepo, nezno zapeljem cez..tudi obcutek je boljsi kot pa da z glavo butas ob streho avtomobila.
šernk ::
Jaz se vedno skoraj ustavim pred njimi, potem pa leti kdo po levi/desni/čez pločnik mimo mene.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
amigo_no1 ::
M-XXXX ::
Jaz še nisem nikomur nikoli zbil stranskega ogledala.
Jaz nisem z avtom zbil še nobenega pešca/kolesarja.
jype ::
oracle> Po mojih izkušnjah iz NIZ imajo ležeče policaje tipa nizki in dolgi.
Drempels, ja.
Potem so pa še prehodi, ki zgledajo tako:
Drempels, ja.
Potem so pa še prehodi, ki zgledajo tako:
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Urc ()
PacificBlue ::
Jaz še nisem nikomur nikoli zbil stranskega ogledala.
Jaz nisem z avtom zbil še nobenega pešca/kolesarja.
Me too:). Da si dober kolesar/pesec se ne pomeni, da si dober voznik. Sicer pa se lahk vsakemu zgodi nesreca pa si lahk se tako dober. Bolj kot nacin voznje je pomemben psihofizicni dejavnik.
WizmoTo ::
Grbine postavljajo samo idioti. S tem ubiješ pretočnost, uničuješ podvozje, zaradi stalnega pospeševanja in ustavljanja smradiš okolje in povzročaš hrup okoliškem prebivalcem. Če hočejo omejit hitrost na nekem odseku, se postavi radar s tablo, pa je. Mislim, kot da naše ceste že tako niso dovolj katastrofalne.
darkolord ::
Če hočejo omejit hitrost na nekem odseku, se postavi radar s tablo, pa jeAha. Potem so pa "samo inkasantje, ki jim je za prometno varnost prav malo mar, saj bi drugače fizično omejili hitrost"...
kalko ::
>Voziti moraš s hitrostjo, prilagojeno razmeram, ne pa z dovoljeno.
Ampak - zakaj postavijo grbine za vmax 10 km/h, če je tam dovoljena hitrost 30 km/h? Ker zdaj izgleda tako, da ljudje pred grbino bremzajo na 10 km/h, pospešijo na 30 in nato pred naslednjo spet zavirajo na 10 km/h. Kaj so dosegli v primerjavi s tem, če bi postavili grbine, ki bi omogočale konstantnih 30 km/h?
Za tiste, ki ne poznajo ceste - na grbinah ni prehodov za pešce. Največja cvetka pa je, da pred vrtcem (kjer je zjutraj, ko starši dostavljajo otroke in ustavljajo kar sredi ceste, še 30 km/h preveč), ni grbin. Začnejo se šele za vrtcem (Če prihajaš iz smeri centra).
Jaz bi raje videl takšno ureditev:
Ampak - zakaj postavijo grbine za vmax 10 km/h, če je tam dovoljena hitrost 30 km/h? Ker zdaj izgleda tako, da ljudje pred grbino bremzajo na 10 km/h, pospešijo na 30 in nato pred naslednjo spet zavirajo na 10 km/h. Kaj so dosegli v primerjavi s tem, če bi postavili grbine, ki bi omogočale konstantnih 30 km/h?
Za tiste, ki ne poznajo ceste - na grbinah ni prehodov za pešce. Največja cvetka pa je, da pred vrtcem (kjer je zjutraj, ko starši dostavljajo otroke in ustavljajo kar sredi ceste, še 30 km/h preveč), ni grbin. Začnejo se šele za vrtcem (Če prihajaš iz smeri centra).
Jaz bi raje videl takšno ureditev:
SplitCookie ::
Ne moti me, da je omejitev 30. Ne bi me motilo niti, če bi bila 10, če bi študija pokazala, da je to potrebno. Moti pa me, da postavijo grbine, ki uničujejo avte, če vozijo z dovoljeno hitrostjo.
Poled tega grbine zmanjšajo pozornost voznika na ostale uddeležence, ker morajo stalno prilagajati hitrost.
No, _you_ didn't get it. _Ni ti treba_ vozit 150 km/h preko grbin. Lahko greš 4 km/h, pa nobenega tetraplegika ne bo _nič_ motilo.
Ne, tetraplegik gre lahko kar peš ...
Nekateri nimajo šihta za to da se jajcajo naokoli po cele dneve ampak da tudi kaj naredijo.
Kako pa to veš? Saj v avtomobilu ne moreš čutiti, a je bil kolesar, pešec, grbina ali sibirski tiger.
V avtu čutiš že če se počasi nasloniš na zid. Med drugim tudi ekstra 100kg v prtljažniku.
darkolord ::
Jaz bi raje videl takšno ureditev:Sej tukaj tudi ne moreta hkrati peljati dva avtomobila s 50km/h!
3furious ::
Prihodnost vidim v "pametnih" grbinah, ki se sploščijo pri hitrosti nižji od 30km/h, pri višjih pa ostanejo pokonci.
Angleži bodo postavili podobne grbine, dodatna prednost je, da se sploščijo pri težjih vozilih (avtobusi, rešilci, gasilci).
Angleži bodo postavili podobne grbine, dodatna prednost je, da se sploščijo pri težjih vozilih (avtobusi, rešilci, gasilci).
In the age of information, ignorance is a choice.
korenje3 ::
kombinezon je izjavil:
Nekdo mi je trdil, da imamo v Sloveniji največje grbine v celotni Evropi. In še da je njihova višina zakonsko nedoločena. Nenavadna debata ob pivu oz. se bojim pomankanju le tega, me pa vseeno zanima predvsem za prvi del, če imate kakšne izkušnje iz tujine. Imajo večinoma grbe, ki so privijačene(so manjše) ali so razširjene tudi asfaltirane velikanke.
meni je klima crknla zaradi teh grbin. v šiški mi je mercedes nasedu.
btw, se da dobit odškodnino zaradi poškodb na vozilu?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
WarpedGone ::
Cestne grbine so dead-give-away dokaz za totalno sfaljeno cestno ureditev in nesposobnost načrtovalcev.
Tudi promet z 30km/h je nastavljena mina - nesreča je le vprašanje časa. Čist komot povozim otroka, čeprav sm peljal samo 10kmh čeu/med ta punkelj, ki pospešeno uničuje podvoje vozila. 130 na AC je varnih samo zato, ker je precej nerodno peš pridit na samo vozišče. Sredi množice ljudi, ki tekajo kot kure brez glave kadar so mirni in še bistveno hujše, kadar se kej 'dogaja' pa ni čisto nobena hitrost višja od 0 več res varna v pravem pomenu besede 'varno'.Dodaj še kakšno obračanje in vzrvatno vožnjo in je ta 'varno' čisti double-speak iz 1984.
Najprej se porabi ohohoho denarja da se načrtuje, utrdi in zgradi cesta, potem se pa porabi še več denarja da se nanjo nameče grbine, da se avtomobilom onemogoči vožnjo za kakršno so bili skonstruirani tako oni kot prvotna cesta. In to pride iz glav šolanih, po definiciji kao pametnih ljudi.
Avtomobilov in pešadije se NE SME mešat sploh, ne glede na rejenost povoženih policajev in njihovo pamet, kolk se bojo sploščili pod kom. To je le še dodatno zapravljanje denarja in flikanje debilne situacije, katera se sploh nebi smela zgodit.
Vožnja po ljubljanskem BTCju je postala enkovredna vožnji po njivah. Si bo treba omislit tri tonski SUV z zračnim podvozjem.
Še čutil ne bom otroka, ko mi bo padel pod kolo pri 5km/. Niti ga ne bom vidu, ker bo avto spredaj en meter visok.
P.S.
Kako točno novoasfaltirana cesta polna ležečih policajev boljša od luknjaste ceste?
Samo v enem: lepše zgleda.
Tudi promet z 30km/h je nastavljena mina - nesreča je le vprašanje časa. Čist komot povozim otroka, čeprav sm peljal samo 10kmh čeu/med ta punkelj, ki pospešeno uničuje podvoje vozila. 130 na AC je varnih samo zato, ker je precej nerodno peš pridit na samo vozišče. Sredi množice ljudi, ki tekajo kot kure brez glave kadar so mirni in še bistveno hujše, kadar se kej 'dogaja' pa ni čisto nobena hitrost višja od 0 več res varna v pravem pomenu besede 'varno'.Dodaj še kakšno obračanje in vzrvatno vožnjo in je ta 'varno' čisti double-speak iz 1984.
Najprej se porabi ohohoho denarja da se načrtuje, utrdi in zgradi cesta, potem se pa porabi še več denarja da se nanjo nameče grbine, da se avtomobilom onemogoči vožnjo za kakršno so bili skonstruirani tako oni kot prvotna cesta. In to pride iz glav šolanih, po definiciji kao pametnih ljudi.
Avtomobilov in pešadije se NE SME mešat sploh, ne glede na rejenost povoženih policajev in njihovo pamet, kolk se bojo sploščili pod kom. To je le še dodatno zapravljanje denarja in flikanje debilne situacije, katera se sploh nebi smela zgodit.
Vožnja po ljubljanskem BTCju je postala enkovredna vožnji po njivah. Si bo treba omislit tri tonski SUV z zračnim podvozjem.
Še čutil ne bom otroka, ko mi bo padel pod kolo pri 5km/. Niti ga ne bom vidu, ker bo avto spredaj en meter visok.
P.S.
Kako točno novoasfaltirana cesta polna ležečih policajev boljša od luknjaste ceste?
Samo v enem: lepše zgleda.
Zbogom in hvala za vse ribe
korenje3 ::
Prihodnost vidim v "pametnih" grbinah, ki se sploščijo pri hitrosti nižji od 30km/h, pri višjih pa ostanejo pokonci.
Angleži bodo postavili podobne grbine, dodatna prednost je, da se sploščijo pri težjih vozilih (avtobusi, rešilci, gasilci).
take plastik fantastik stvari niso obstojne na cesti...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
thramos ::
Ampak - zakaj postavijo grbine za vmax 10 km/h, če je tam dovoljena hitrost 30 km/h? Ker zdaj izgleda tako, da ljudje pred grbino bremzajo na 10 km/h, pospešijo na 30 in nato pred naslednjo spet zavirajo na 10 km/h. Kaj so dosegli v primerjavi s tem, če bi postavili grbine, ki bi omogočale konstantnih 30 km/h?
Zato, da ljudje pred grbino ne bremzajo na 30 km/h, pospešijo na 50+, spet bremzajo na 30 ...
WarpedGone ::
Kaj pa če bi raje zaprli cesto in jo namenili pešadiji?
Eno drugo, recimo sosednjo, pa zaprli za pešadijo in namenili za 50kmh promet? Nepredstavljivo?
Vse skup je posledica bolestne nuje da se je treba pripeljat pred vrata trgovine, pa magari se pri tem 10x nasede in odtrgat vsaj auspuh. Nikakor se ne bom normalno peljal in nato naredu še 10 korakov.
Eno drugo, recimo sosednjo, pa zaprli za pešadijo in namenili za 50kmh promet? Nepredstavljivo?
Vse skup je posledica bolestne nuje da se je treba pripeljat pred vrata trgovine, pa magari se pri tem 10x nasede in odtrgat vsaj auspuh. Nikakor se ne bom normalno peljal in nato naredu še 10 korakov.
Zbogom in hvala za vse ribe
SplitCookie ::
Imaš 3 ali 4 tipe voznikov:
1. Čez grbino se peljejo z nespremenjeno hitrostjo
2. Sunkovito bremzajo in nato še sunkoviteje pospešujejo
3. Izognejo se grbinam s zavijanjem levo-desno
4. Gredo po drugi, še nevarnejši poti
Konec koncev prav nič ne odpravlja dejanskega problema domnevno prehitre vožnje.
Drugače pa vse kakor je WarpedOne napisal
Dokler se bo mešal promet pešcev in voznikov bo tekla kri.
1. Čez grbino se peljejo z nespremenjeno hitrostjo
2. Sunkovito bremzajo in nato še sunkoviteje pospešujejo
3. Izognejo se grbinam s zavijanjem levo-desno
4. Gredo po drugi, še nevarnejši poti
Konec koncev prav nič ne odpravlja dejanskega problema domnevno prehitre vožnje.
Drugače pa vse kakor je WarpedOne napisal
Dokler se bo mešal promet pešcev in voznikov bo tekla kri.
Siddh ::
najbolše je da damo v avto gps enoto, ki spremlja naš položaj in sočasno temu prilagaja maksimalno hitrost avta, ne bi blo tako zelo drago + nič več grbin, znakov in radarjev
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj pa če bi raje zaprli cesto in jo namenili pešadiji?
Eno drugo, recimo sosednjo, pa zaprli za pešadijo in namenili za 50kmh promet? Nepredstavljivo?
Vse skup je posledica bolestne nuje da se je treba pripeljat pred vrata trgovine, pa magari se pri tem 10x nasede in odtrgat vsaj auspuh. Nikakor se ne bom normalno peljal in nato naredu še 10 korakov.
Vsekakor. Pa ne da se pelješ v BTC z avtom?
PacificBlue ::
Najbolj zalostno mi je in to dam popolnoma prav kolesarjem, ko se ljudje v manj kot 5 km oddaljen sedez sluzbe vozijo z avtomobili. Takim bi morali odvzet izpit in naj hodijo pes, ce ne obvladajo kolesa.
IceIceBaby ::
Tole nemešanje peščev in avtomobilov je precej težko izvedljivo. Meni so všeč tiste cone, kjer lahko hodijo pešči in hkrati vozijo avtomobili. V eni drugi temi je bil link.
Tole v malo spremenjeni obliki že obstaja. Japonska verzija Nissana GTR ima serijsko omejitev 180kmh (kot vsi jap. avtomobili). Ko prideš na dirkališče ti omejitev avtomatično odstrani.
Načeloma ni slaba ideja. Sicer sem petrolhead, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj se lahko pri nas prodajajo avtomobili, ki grejo več kot 130.
najbolše je da damo v avto gps enoto, ki spremlja naš položaj in sočasno temu prilagaja maksimalno hitrost avta, ne bi blo tako zelo drago + nič več grbin, znakov in radarjev
Tole v malo spremenjeni obliki že obstaja. Japonska verzija Nissana GTR ima serijsko omejitev 180kmh (kot vsi jap. avtomobili). Ko prideš na dirkališče ti omejitev avtomatično odstrani.
Načeloma ni slaba ideja. Sicer sem petrolhead, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj se lahko pri nas prodajajo avtomobili, ki grejo več kot 130.
WarpedGone ::
20kg tedenske fasunge ne morem peljat s kolesom.
Še vrečka to komaj zdrži, ko jo iz štacune odnesem v prtljažnik.
Ja, sm tiste sorte čudak, ki ni vsak dan dvakrat v trgovini...
Najprej si odgovori zakaj so kazni za enake prekoračitve na AC tolk nižje kot kazni pri 50kmh. Boš mogoče sam zgruntal odgovor na svoje vprašanje.
Še vrečka to komaj zdrži, ko jo iz štacune odnesem v prtljažnik.
Ja, sm tiste sorte čudak, ki ni vsak dan dvakrat v trgovini...
Načeloma ni slaba ideja. Sicer sem petrolhead, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj se lahko pri nas prodajajo avtomobili, ki grejo več kot 130.
Najprej si odgovori zakaj so kazni za enake prekoračitve na AC tolk nižje kot kazni pri 50kmh. Boš mogoče sam zgruntal odgovor na svoje vprašanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
IceIceBaby ::
Višina kazni načeloma nima veze za sam koncept. Če je omejitev 130 je vse, kar je več kot 130 prepovedano. Če je več kot 130 prepovedano potem ni razloga, da bi lahko avtomobili vozili več kot toliko.
Podoben princip kot pri mopedih, ki so omejeni na 45 ali 50kmh.
Podoben princip kot pri mopedih, ki so omejeni na 45 ali 50kmh.
thramos ::
Kako si potem predstavljaš to popolno ločitev pešcev od ostalih? Če sam moraš pripeljat avto direkt do vrat, da se ne strga vrečka, marsikdo pa gre tja rajši peš/s kolesom?
A ni potem bolj na mestu vprašanje, zakaj sploh so omejitve na avtocesti?
Najprej si odgovori zakaj so kazni za enake prekoračitve na AC tolk nižje kot kazni pri 50kmh.
A ni potem bolj na mestu vprašanje, zakaj sploh so omejitve na avtocesti?
SplitCookie ::
Natanko tako. Zakaj ni omejitev 200+ ali še kaj višjega.
Zato ker imajo sosedje par odsekov z neomejenimi hitrostmi ?
In tudi zakaj smo se ustalili samo na 130, če ves promet danes poteka pri 150-160km/h
Bodi terenski delavec pri telekomu.
Ali pa preprost poštar. Bi te rad videl.
1km ali 100km - v avtu je to vse enako.
Pa tudi folk se iz šihta večinoma odpelje v nakupovanje
Če je več kot 130 prepovedano potem ni razloga, da bi lahko avtomobili vozili več kot toliko.
Zato ker imajo sosedje par odsekov z neomejenimi hitrostmi ?
In tudi zakaj smo se ustalili samo na 130, če ves promet danes poteka pri 150-160km/h
PacificBlue je izjavil:
Najbolj zalostno mi je in to dam popolnoma prav kolesarjem, ko se ljudje v manj kot 5 km oddaljen sedez sluzbe vozijo z avtomobili. Takim bi morali odvzet izpit in naj hodijo pes, ce ne obvladajo kolesa.
Bodi terenski delavec pri telekomu.
Ali pa preprost poštar. Bi te rad videl.
1km ali 100km - v avtu je to vse enako.
Pa tudi folk se iz šihta večinoma odpelje v nakupovanje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna infrastruktura za pešce in kolesarjeOddelek: Na cesti | 5907 (4929) | EnStot |
» | Športni avto po slovenskih cestah? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17733 (11544) | dottor |
⊘ | Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36133 (29148) | BigWhale |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40259 (36318) | jype |