» »

War Thunder

War Thunder

«
1
2 3

>JJ< ::


War Thunder je free-to-play letalščina, ki jo razvija Gaijin Entertainment.

Igra temelji na podobnem sistemu kot ga ima World of Tanks. Z igranjem pridobivamo XP in denar, s katerima potem odklepamo nova letala in opremo. Začnemo z šibkimi dvokrilci in plezamo vse do prvih reaktivcev.

Izbiramo lahko med tremi stopnjami simulacije: Arcade Battles, Historical Battles in Full real Battles. Arcade lahko brez težav igramo z miško in tipkovnico, medtem ko je za ostala dva priporočljivo uporabiti joystick.

Igra je še v odprti beti, vendar si je že pridobila en milijon igralcev. Priporočam!

warthunder.com

Neuradni cinematic:

69charger ::

Na World of Tanks temelji igra World of Planes, tole je pa druga. Ampak še vedno je precej podobno. War Thunder mi je osebno veliko boljši.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

kr?en ::

World of Warplanes, ce smo ze natancni. Je pa trenutno v zaprti beti.

BorutK-73 ::

War Thunder Ground Forces je sedaj v open Beta!
http://warthunder.com/en/news/587/curre...

Sssaga ::

yoco ::

Mogoče kdo redno igra? Sem šele lvl 4 in bi rad kakšen nasvet! :P

theBill ::

Če misliš dosti igrat je nakup nekaj golden eaglov skoraj nuja, investiraj v premium account, dobivaš 200% research points in silver lions.

Drugače je pa youtube poln dobrih nasvetov glede samega letenja, manevrov in taktik.

ZaphodBB ::

Še bolj kot premium account se splača upgrejdat posadke!

Golden eagli so bolano dragi, priporočam čakanje na akcije (skozi celo leto jih je dovolj) in tedaj nakupe paketov, kjer poleg golden eaglov po polovični ceni dobiš še premium vozila, itd...

Premium vozila so fina, ker imajo stalni 2x bonus za silver lione in research pointe, pa še odklenjena jih dobiš.

Kar se tiče drugih nasvetov kar vprašaj, ne pozabi da je Youtube poln videov z nasveti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

yoco ::

Research me mal bega! Imam 4 avione US in recmo da končam bitko z drugim mi research zmer odpre le za ta avion in ne ostale. Se ne da naštimat da izbiram svoj research? Pa še, ko nameriš v tisti krogec, a moram točno v njega al je lahk mal izven? Včasih se mi zdi, da streljam točno v krog a ne delam nič škode! Kateri metki so najboljši za "dog fighting"?

ZaphodBB ::

Po matchu poglej in boš videl, da imaš dva researcha: Modifications Research in Vehicle Research.

S katerimkoli vozilom lahko raziščeš katerokoli vozilo. Vendar so zadeve urejene z bonusi, tako imajo (ne) premium letala poln bonus samo za svoj nivo in enega višje. Za nižje nivoje dobiš manj točk. Premium letala nimajo omejitve na dol, samo na gor.

Kar se tiče raziskovanja modulov (Modifications Research) - ta velja samo za letalo s katerim si prislužil te točke.

Kar se tiče metkov. 7,62mm so vsi zanič - pomojem omni purpose al pa tracer, če je incendiary. Potem kasneje, ko boš dobil letala z 12,7mm strojnicami, najprej Omni Purpose. Letala, ki imajo navoljo M20 tracer (P47 in naprej) - pa uporabljaš M20 tracer (ali pa stealth). Ameriški topovi Omni Purpose.

Kar se tiče ciljanja krogcev. Od hitrosti naboja, ki jih dosegajo posamična orožja (muzzle velocity) - ponavadi hočeš ciljat malo naprej in nad tarčo. Vzami na znanje, da krogec označuje center težišča tvoje tarče, tako da moraš upoštevat še ta odmik, da boš zadel krilo, kabino, motor, rep - karkoli namesto trupa, katerega je pač težje razsut.

Sicer boš pa več informacij našel na tem subredditu: http://www.reddit.com/r/Warthunder/
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

yoco ::

Hvala za razlago! :)

Še neki me zanima. Opcija za Gun range. Default je 400m, a je to kaj važno na kok maš naštiman?

ZaphodBB ::

Zna biti zelo važno. Ta opcija določa pri kateri razdalji se prekrižajo poti nabojev iz obeh kril (konvergenca). Načeloma jo nastaviš na razdaljo s katere ponavadi streljaš. Ta nastavitev je za Amere zelo pomembna, ker imajo praviloma orožje precej stran od trupa. Če imaš orožje v krilih, moraš res pazit, da ne streljaš iz razdalje nad konvergenčno. Z Ruskimi ali Nemškimi letali, ki imajo pogosto orožje v trupu ali pa top v motorju je precej lažje ciljat.

Vzami na znanje, da so 7mm metki zelo švoh na razdaljah nad 500m. Pri takih letalih ponavadi ne streljaš, če nisi na 300m ali bližje. Pri 12,7mm in topovih je po navadi 400m ali 500, če si odličen strelec. Za napade na tla nastaviš na 800m.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

yoco ::

Igram samo z US letali, ker sem z njimi začel in se mi ne da drugih odklepat :P
Golden Eagle v sami igri ne moreš dobit? Jz jih mam 340 pa ne vem kje sem jih dobu :D

ZaphodBB ::

Nekaj GE dobiš z začetnimi achievmenti in podobno. Drugače pa samo za cash money, tako da jih porabi pametno. Zanje se ti najbolj splača nabavit izkustvene točke za posadko ali pa kakšen premium avion oz. premium status. Ne kupuj research pointov za avione/module!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

yoco ::

wow, kakšna razlika med navadnim in premium accountom. Imel sem dva dni premium in sem avione in ostale upgrejde odkrival tko hitr, zj k mam pa navadn account gre pa polžje počasno! :8)

ZaphodBB ::

Ja pol počasneje... :) Čeprav v resnici je še največja razliga v SL - če nimaš premiuma, zelo počasi služiš denar za avione.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

theBill ::

Višja klasa kot bodo avioni, počasneje jih boš odkrival oziroma več research pointov je potrebnih.

Gun range si nastavi na največ, da ti že pri 800 m pokaže krog za streljanje.

Sam razvijam samo ruse in američane. Na začetku so rusi super, ker že zelo hitro dobiš 20 mm top, že prvi Yak 1 ga ima, ampak potem sledi kar nekaj Yakov, ki nimajo konkretne izboljšave glede strojnic. Najraje imam ameriške avione, precej raznoliki, dobra oborožitev (6 do 8 12,7 mm strojnic, 20 in 37 mm top), samo v začetku so bolj zanič. Japonski avioni so recimo zelo okretni.

ZaphodBB ::

Gun range si nastavi na največ, da ti že pri 800 m pokaže krog za streljanje.

Neumnost.


Sam razvijam samo ruse in američane. Na začetku so rusi super, ker že zelo hitro dobiš 20 mm top, že prvi Yak 1 ga ima, ampak potem sledi kar nekaj Yakov, ki nimajo konkretne izboljšave glede strojnic. Najraje imam ameriške avione, precej raznoliki, dobra oborožitev (6 do 8 12,7 mm strojnic, 20 in 37 mm top), samo v začetku so bolj zanič. Japonski avioni so recimo zelo okretni.

Kakšne izboljšave? Shvak je najboljši top v igri, poleg kasnejših Hispano topov.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

theBill ::

ZaphodBB je izjavil:

Gun range si nastavi na največ, da ti že pri 800 m pokaže krog za streljanje.

Neumnost.

Neumnosti govoriš sam. V arcade mode nima veze, in verjetno še ne špila simulation. V arcade mode Gun range samo določa, kako daleč od aviona se ti bo krog za ciljanje prikazal, ne pa tudi konvergence.


Sam razvijam samo ruse in američane. Na začetku so rusi super, ker že zelo hitro dobiš 20 mm top, že prvi Yak 1 ga ima, ampak potem sledi kar nekaj Yakov, ki nimajo konkretne izboljšave glede strojnic. Najraje imam ameriške avione, precej raznoliki, dobra oborožitev (6 do 8 12,7 mm strojnic, 20 in 37 mm top), samo v začetku so bolj zanič. Japonski avioni so recimo zelo okretni.

Kakšne izboljšave? Shvak je najboljši top v igri, poleg kasnejših Hispano topov.

Meni je dosti boljši 37 mm top Aircobre. 20 mm mi ni nič posebnega, tudi MIG z 2 x 20 mm je bolj meeeh, pa recimo Ishak I16-type 27.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

ZaphodBB ::

Neumnosti govoriš sam. V arcade mode nima veze, in verjetno še ne špila simulation. V arcade mode Gun range samo določa, kako daleč od aviona se ti bo krog za ciljanje prikazal, ne pa tudi konvergence.

Lol. A boš kar vztrajal? Krog se prikaže pri 0.75km ne glede na nastavitev konvergence, tepček.

Meni je dosti boljši 37 mm top Aircobre. 20 mm mi ni nič posebnega, tudi MIG z 2 x 20 mm je bolj meeeh, pa recimo Ishak.

Airacobra top ima zelo nizek muzzle velocity, zaradi česar je treba veliko odklona, da slabe natančnosti niti ne omenjam. Yak-9T 37mm kanon je recimo mnogo boljši. Mig 2x20mm je meh zato ker je smešen avion (čeprav ga nad 6km višine ne more zjebat __NOBEN__ avion v igri, sploh) ne zato ker ima slabo orožje. I16 tip 27 je pa pokol.

Se pa strinjam, da je z Airacobro dosti lažje rammat nasprotnike. :D :D :D

Če bi mi rad kaj dokazal, te z veseljem povabim na duel.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

theBill ::

ZaphodBB je izjavil:

Neumnosti govoriš sam. V arcade mode nima veze, in verjetno še ne špila simulation. V arcade mode Gun range samo določa, kako daleč od aviona se ti bo krog za ciljanje prikazal, ne pa tudi konvergence.

Lol. A boš kar vztrajal? Krog se prikaže pri 0.75km ne glede na nastavitev konvergence, tepček.

Tepčkaj ti samega sebe, v arcade je gun range oziroma konvergenca nastavljen avtomatsko in ga ne moreš sam nastavit, določa pa, kdaj se ti pojavi krog za ciljat. To ni na mojem zeljniku zraslo, to je dejstvo.

Setting gun convergence is useful in Arcade also. It works by allowing you to view the lead circle sooner or later. For ex. if you set it to 800 the circle will appear when you are at 800 meter from your target. This is useful for a head on as it allows you to adjust shots before your enemy. Really love your vids, there is alot to discover.



in pa
What do the gun targeting range setting do?
It sets the range at which your bullets intersect. This is basically the range at which you want to engage the enemy. However, in arcade mode, this setting has no effect as the plane automatically adjusts your gun targeting range to your target. When your reticle turns red (in arcade) it means that the plane has autoadjusted your guns convergence range to the current distance to your locked target.

http://guidescroll.com/2013/03/war-thun...


ZaphodBB je izjavil:

Meni je dosti boljši 37 mm top Aircobre. 20 mm mi ni nič posebnega, tudi MIG z 2 x 20 mm je bolj meeeh, pa recimo Ishak.

Airacobra top ima zelo nizek muzzle velocity, zaradi česar je treba veliko odklona, da slabe natančnosti niti ne omenjam. Yak-9T 37mm kanon je recimo mnogo boljši. Mig 2x20mm je meh zato ker je smešen avion (čeprav ga nad 6km višine ne more zjebat __NOBEN__ avion v igri, sploh) ne zato ker ima slabo orožje. I16 tip 27 je pa pokol.

Se pa strinjam, da je z Airacobro dosti lažje rammat nasprotnike. :D :D :D

Če bi mi rad kaj dokazal, te z veseljem povabim na duel.

In duel naj bi razrešil in dokazal kaj točno? Da dlje časa geekaš ta špil od mene, in imaš posledično prav (čeprav se zgoraj lepo vidi, da čez palec nabijaš nekaj na pamet)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

ZaphodBB ::


Tepčkaj ti samega sebe, v arcade je gun range oziroma konvergenca nastavljen avtomatsko in ga ne moreš sam nastavit, določa pa, kdaj se ti pojavi krog za ciljat. To ni na mojem zeljniku zraslo, to je dejstvo.

A ne boš nehal? Dejstvo je, da nimaš pojma. In ne samo to, namesto da bi šel v špil in preveril kakšna so dejstva (nastavitev konvergence vpliva na Arcade in krogec se pokaže pri 0,75km), trolaš tukaj in se kregaš z menoj. Za dokaze pa lepiš filmčke od eNtaK-a, ki je zelo slab igralec pa še video je iz verzije 1.29 (izpred dveh let), medtem ko je prejšnji teden prišla ven verzija 1.47.

What do the gun targeting range setting do?
It sets the range at which your bullets intersect. This is basically the range at which you want to engage the enemy. However, in arcade mode, this setting has no effect as the plane automatically adjusts your gun targeting range to your target. When your reticle turns red (in arcade) it means that the plane has autoadjusted your guns convergence range to the current distance to your locked target.

Tepček. Za tvojo zmoto sta možna dva razloga:

1. Kot sem že dejal imaš stare informacije - beri to temo: http://forum.warthunder.com/index.php?/... pa ne samo prvih par postov, ker so isto nevedni, kot ti. Konvergenca v Arcade je vsaj od verzije 1.31!!!

2. V Arcadu nimaš nastavitve vertikalne konvergence. Vertikalna konvergenca (v RB in SIM) nastavlja pri kateri razdalji, bodo šli metki skozi crosshair v vertikalni smeri. To je uporabno praktično samo za napade na tla, ter napade na tarče, ki letijo naravnost ti pa jim sediš na repu. V primeru odklonjenega strela (kadar tvoja tarča zavija) - je vertikalna konvergenca v napoto.

In duel naj bi razrešil in dokazal kaj točno? Da dlje časa geekaš ta špil od mene, in imaš posledično prav (čeprav se zgoraj lepo vidi, da čez palec nabijaš nekaj na pamet)?

Duel bi dokazal, da sem mnogo boljši igralec. Da bolje poznam mehanizme igre, letala, taktike in bojne manevre. Da ne nabijam kar nekaj na pamet in da kadar imam kaj za povedat o špilu se mogoče splača poslušat in me ne prekinjat. Tepček. Razen, če hočeš do konca življenja igrat kosilnico in prispevati k mojemu kill countu.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Berserker ::

Aircobra je zoom&boom letalo, če se le da si nastaviš 50.cal in 37mm posebaj, tako da top izkoristiš za tough tarče.

Rusi so v arcade beast na začetku, Ishaki in Chaike letala so nenormalno tough in predobro oborožene, kasneje sledi hladen tuš, ker so prvotne Yak-7/1, Lagg povprečne, , ampak oboji postanejo boljši šele tam na tier 2-3-4.

ZaphodBB ::

Rusi so v arcade beast na začetku, Ishaki in Chaike letala so nenormalno tough in predobro oborožene, kasneje sledi hladen tuš, ker so prvotne Yak-7/1, Lagg povprečne, , ampak oboji postanejo boljši šele tam na tier 2-3-4.

Uhh, ne. V resnici so Lavochkini in Yak-i vsaj enako dobri če ne boljši od konkurence tja do BR 5.0.

To trdim na podlagi dejstva, da imam v vseh nacijah fighterje vsaj T4.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Berserker ::

Meni niso všeč, ker imajo oborožitev v nosu, kar zahteva dobro merjenje v RB, poleg tega se ti na yak serijah voda, olje in motor dokaj hitro pregrejejo. La-5 serija je občutno boljša. Mi je pa potem La-15 hudo razočaranje.

ZaphodBB ::

Berserker je izjavil:

Meni niso všeč, ker imajo oborožitev v nosu, kar zahteva dobro merjenje v RB, poleg tega se ti na yak serijah voda, olje in motor dokaj hitro pregrejejo. La-5 serija je občutno boljša. Mi je pa potem La-15 hudo razočaranje.

Zanimivo, meni je bilo vedno lažje ciljat z avijoni, ki imajo oborožitev v nosu. Je pa res, da moraš biti z Yaki boljši strelec, ker imajo malo municije.

Na Yak serijah se ti voda pregreva, ker je 100% throttle - dejansko WEP. To je posebnost Yak serije.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Berserker ::

ZaphodBB je izjavil:

Berserker je izjavil:

Meni niso všeč, ker imajo oborožitev v nosu, kar zahteva dobro merjenje v RB, poleg tega se ti na yak serijah voda, olje in motor dokaj hitro pregrejejo. La-5 serija je občutno boljša. Mi je pa potem La-15 hudo razočaranje.

Zanimivo, meni je bilo vedno lažje ciljat z avijoni, ki imajo oborožitev v nosu. Je pa res, da moraš biti z Yaki boljši strelec, ker imajo malo municije.

Na Yak serijah se ti voda pregreva, ker je 100% throttle - dejansko WEP. To je posebnost Yak serije.


Prvič slišim tole za yak, hvala za info.

Mi pa precej bolj ležijo lovci ko imajo tope na krilih, recimo američani, mornariške izvedbe 50.cal v krilih, kjer imaš zaradi raztrosa nabojev več šans, da zadaneš kaj.

ZaphodBB ::


Mi pa precej bolj ležijo lovci ko imajo tope na krilih, recimo američani, mornariške izvedbe 50.cal v krilih, kjer imaš zaradi raztrosa nabojev več šans, da zadaneš kaj.

Pazi, ruski topovi imajo izjemno visok muzzle velocity. Zato z njimi (v arcade!) streljaš direkt v marker. Oziroma v RB ne rabiš streljat toliko pred tarčo. Sam sem recimo z Yak-1 in LAGG-i oz. La-5 že dosegel tudi rezultate 15:0 v Arcade. Je pa res, da v RB niso tako dobri kot Spitfire-i ali pa BF-109. Tam je hud recimo Yak-3P.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Berserker ::

Kakšni dve leti nazaj se spomnim, da si moral z Rusi strošit dva magazina municije v B-17, da si ga ubil.

Če mi je katero letalo še zabavno pri Rusih, pa je to IL-2, verzija z 23mm topi v combined battle. Sploh ker te vsi podcenjujejo. Njemu podoben je recimo Bf-110, kjer sem že pridobil občutek za dive bombing na tanke. pa dvojna 20mm topa zradirata vse kar leti.

ZaphodBB ::

Berserker je izjavil:

Kakšni dve leti nazaj se spomnim, da si moral z Rusi strošit dva magazina municije v B-17, da si ga ubil.

Če mi je katero letalo še zabavno pri Rusih, pa je to IL-2, verzija z 23mm topi v combined battle. Sploh ker te vsi podcenjujejo. Njemu podoben je recimo Bf-110, kjer sem že pridobil občutek za dive bombing na tanke. pa dvojna 20mm topa zradirata vse kar leti.

Pri ShVAK 20mm je trik, da uporabljaš ground attack ammo ali pa stealth, ki je še močnejši. Če si dober strelec ne rabiš več kot 5 metkov na fighterja in 10 na bomberja.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

yoco ::

A je za Crew točke najbolj dat v Vitality? Opažam, da me včasih kakšn model z enmu strelom sesuje oz. mi napiše je Pilot Knocked Out! Pa prisežem, da streljam res točno v tisti krogec in mi redko kdaj tok močno poškoduje letalo da takoj cresha!

ZaphodBB ::

yoco je izjavil:

A je za Crew točke najbolj dat v Vitality? Opažam, da me včasih kakšn model z enmu strelom sesuje oz. mi napiše je Pilot Knocked Out! Pa prisežem, da streljam res točno v tisti krogec in mi redko kdaj tok močno poškoduje letalo da takoj cresha!

Vitality je fin ampak ni prioriteta - to lažje rešiš s tem, da jim ne dovoliš da streljajo nate.

Crew point prioriteta po mojem je sledeča: stamina > weapon maintenance > keen vision > awareness > g-tolerance > weapon repair > vitality

Vsekakor bi najprej upgrejdal prve štiri do ene 50%, potem pa dalje. In še enkrat vam polagam na srce - crew upgradi so tisto na čemur se splača trošit Golden Eagle, poleg premium accounta seveda.

Edit: Pri Amerih moraš merkat, da streljaš nekoliko nad marker in po možnosti nekoliko desno ali levo - da boš zadel krila. Ne pozabi gledat kam letijo metki. Direkt v marker velja samo za Sovjete.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

theBill ::

ZaphodBB, my bad, stare info, se vidi da špila že precej časa nisem igral.

Me pa resno zanima, koliko ljudem upaš reči tepček brez keyboarda pred sabo.

ziga1990 ::

No ali še kdo to igra?

Meni je zakon sam kaj ko me v dogfightu skoraj vsak premaga :(.
Sem pa odličen z pilotiranjem bombnika in uničevanja baz in letališč moje trenutno najboljše letalo na razpolago pa je B-57A sam kaj ko nima nobene obrambe.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

Jaz še vedno igram...

Kar se tiče dogfightov - moraš biti discipliniran in se nikdar vpletati v boje kadar nimaš boljše pozicije (dogfighting basics 101). Druga zadeva je, da je fino če imaš izkušnje tudi s pilotiranjem nasprotnikovega letala, da veš kaj zmore nasprotnikovo in kaj tvoje letalo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

sej to je problem jaz imam edino izkušnje z bombniki in zato grem z lovcem v višino in iščem bombnike ali pa lovce ki so pod menoj ampak takoj ko pride do obračanj ko se drug drugemu hočeva priti za rit jaz nikoli ne uspem priti njemu za ritjo da bi ga sestrelil.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

ziga1990 je izjavil:

sej to je problem jaz imam edino izkušnje z bombniki in zato grem z lovcem v višino in iščem bombnike ali pa lovce ki so pod menoj ampak takoj ko pride do obračanj ko se drug drugemu hočeva priti za rit jaz nikoli ne uspem priti njemu za ritjo da bi ga sestrelil.

Letala, ki dobro funkcionirajo na višini, se praviloma slabo obračajo in obratno - letala, ki se dobro obračajo imajo slabe lastnosti (hitrost plezanja, top speed) na višini (kjer so ponavadi bombniki).

Tvoj prvi cilj je na kakršen koli način pridobiti prednost v energiji, potem pa to prednost braniti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

to je lažje reči kot pa storiti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

ziga1990 je izjavil:

to je lažje reči kot pa storiti

Ne vem meni redno uspeva nabrat po 10+ killov brez, da bi umrl v Arcade, v Realistic pa po 2-5 killov na misijo tudi ni neka redkost.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

ja ti si navajen lovcev jaz sem pa navajen bombnikov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

Saj sem ti povedal, bodi discipliniran. Večina fighterjev najlepše pleza z 230-260 IAS (Indicated Air Speed). Če se ti približuje nasprotnik, pa nisi nad njim se obrni stran od njega in poskrbi za sledeče: 1. da si hitrejši od njega (če nisi se začni nekoliko spuščat). 2. ko si enkrat hitrejši ga probaj preplezat (večina pilotov je zelo slabih v plezanju).

Ko sovražnika enkrat spraviš v stanje nižje energije od tebe - samo še pobereš kill.

Seveda pomaga, če si dober strelec ali dobro manevriraš, vendar večina bojev je dobljenih že na nivoju taktičnih odločitev.

Če imaš opravka s toliko boljšim pilotom, da ti ne pusti da bi se povzpel nad njega ali kako drugače izkoristil situacijo v svoj prid, ti pa ne preostane drugega, kot da se lotiš druge tarče (in konstantno preverjaš, da nisi njegova tarča).

Sicer je potrebno nekaj prakse ampak se da marsikaj doseč.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

torej naj plezam z 230-260km/h?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

ziga1990 je izjavil:

torej naj plezam z 230-260km/h?

Tle imaš razpredelnico.

Pa nastavi si merilnik hitrosi na IAS (po defaultu je SPD - kar pomeni hitrost relativno na tla), ki kaže hitrost pretoka zraka preko kril - ker ima zrak na različnih višinah različne lastnosti, ti IAS najbolje pove kakšne so aerodinamične lastnosti tvojega letala na različnih višinah.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

sem probal z IAS-om ampak meni še vedno ne gre edino v arcade mode mi uspe sestreliti drugega.
Meni lovci ne grejo se razumem bolje z večjimi letali(bombniki, težki lovci)
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

Rabiš malo prakse. Jaz od začetka tudi nisem sestrelil več kot enega ali pa mogoče dva na match.

Ko sem začel dobivati več občutka o taktiki in osnovnih mehanikah letenja, so se začele izboljševati tudi točke.

Pa ful videov sem gledal (longshot ima ful dobre za beginerje):
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

vem še eno boljšo kaj če bi šla ti in jaz v custom bitko da vidiš kje je problem?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ziga1990 ::

evo končno sem poštudiral kako se iti dogfight in najbolje se razumem z bf 109 sem danes v Sim načinu v eni bitki sklatil dva lovca v dogfightu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

Bravo! In v čem je bila skrivnost?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ziga1990 ::

ja zgubljal sem preveč energije ko sem hotel sestreliti sovražnika, ker sem bil neučakan in sem hotel ga takoj sestreliti sem agresivno zavijal in zgubljal energijo ampak sedaj sem se ga samo držal in počakal, da naredi napako in nato sem šele odprl ogenj in je šlo.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ZaphodBB ::

To je to!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

World of Warships (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
33744378 (22817) oo7
»

IL2 - Sturmovik Forgoten Battles dedicated server (strani: 1 2 3 429 30 31 32 )

Oddelek: Igre
158570938 (29547) CrustyDOD
»

Tomcat gre v pokoj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8610202 (7492) cryptozaver
»

tandemski skoki iz aviona

Oddelek: Loža
364147 (2695) Tattoo-

Več podobnih tem