Forum » Igre » Torment '2'
Torment '2'
sesobebo ::
se kdo spomni "Planescape: Tormenta", ene redkih iger, ki se je upala kot osrednje gonilo postaviti ne-banalno ne-superherojsko zgodbo, in moralne odlocitve globje od podari/ukradi liziko?
InExile (tista polovica ljudi, ki iz potapljajocega se Interplaya ni pobegnila k Obsidianu, in ki so trenutno koncali, ali pa koncujejo delo na 2. Wastelandu) so pravkar zagnali svoj drugi kickstarter:
Torment: Tides of Numenera
je treba se kaj vec povedat? (:
InExile (tista polovica ljudi, ki iz potapljajocega se Interplaya ni pobegnila k Obsidianu, in ki so trenutno koncali, ali pa koncujejo delo na 2. Wastelandu) so pravkar zagnali svoj drugi kickstarter:
Torment: Tides of Numenera
je treba se kaj vec povedat? (:
Halfdead987 ::
Se spomnim. Nisem je nikoli preigral, baje je pa imela odlično zgodbo.
Da. RPGjev imamo preveč.
Da. RPGjev imamo preveč.
Meizu ::
Pozdravljam izjavo da imamo preveč RPGjev. Hvalabogu, saj je to praktično še edini žanr, ki ga preigravam tu in tam.
sesobebo ::
Halfdead987 je izjavil:
baje je pa imela odlično zgodbo.
milo receno (:
Halfdead987 je izjavil:
Da. RPGjev imamo preveč.
Pozdravljam izjavo da imamo preveč RPGjev.
pa ne taksne sorte.
mimogrede, zaceten zadan cilj $900.000 so ocitno presegli v manj kot 7 urah.
opeter ::
Baldurs Gate serija, Icewind Dale serija in Planescape: Tornment so na lestvici RPG-jev na najvišji točki, kar se zgodbe tiče.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Halfdead987 ::
Igral Baldur's Gate ter Planescape: Torment... Sicer bolj malo ampak sta mi bili kar všeč:) Staro ko zemlja..
Kak cilj 900.000 to?
Kak cilj 900.000 to?
sesobebo ::
Halfdead987 je izjavil:
Kak cilj 900.000 to?predlagam, da si se enkrat preberes moj prvi post in tam poisces link
(je veliko bolj jasno, kot bom jst kle nalapal q: )
na kratko:
Brian Fargo, ustanovitelj Interplaya (zalozbe fallouta, icewind dalea, planescape: tormenta, itd), moz ki je dal prve priloznosti za delo talentom, ki so danes ustanovitelji blizzarda, treyarcha, obsidiana, skupaj s pisateljsko ekipo sestavljeno iz
Colin McComba glavnega dizajnerja Planescape vesolja, enega od pisateljev tiste polovice PS:Tja, ki je ni napisal Avellone,
Monte Cooka, pisatelja in ustvarjalca fantazijskih svetov (tudi Planescapea), ki je tudi prispeval k prvotnemu Tormentu,
Kevin Saundersa, bivsega Obsidianovega vodilnega dizajnerja (Mask of the Betrayer),
ter ekipo programerjev, ilustratorjev - mnogi med njimi so sodelovali tuti pri prvotnem Tormentu, falloutu, black islu... -
je vceraj startal kickstarter za naslednika Planescape: Tormenta; se pravi, priblizno mesec dni bo zbiral denar, da bo lahko mimo zaloznikov in njihovega vmesavanja naredil Tormentovega naslednika.
Če so dosegli cilj, naj se spokajo delat.vec danrja, vec muzke (:
zos ::
Osebno mi je Torment najboljsi rpg vseh casov, in preigral sem jih ogromno. Za vse, ki vas zanimajo stare infinity engine igre: insalirajte mode za grafiko in razne fixe in igre zgledajo povsem spodobno tudi v danasnjih casih.
Moram povedat, da sem super navdusen nad kickstarterjem, veliko zanimivih projektov je v zadnjem casu prislo do denarja zelo hitro. Dejansko bi to lahko bila prihodnost kvalitetnih iger.
Zadeva bi bila popolna, ce bi bil Chris Avellone v ekipi, ampak ima verjetno prevec dela s Project eternity in Wasteland 2.
Moram povedat, da sem super navdusen nad kickstarterjem, veliko zanimivih projektov je v zadnjem casu prislo do denarja zelo hitro. Dejansko bi to lahko bila prihodnost kvalitetnih iger.
Zadeva bi bila popolna, ce bi bil Chris Avellone v ekipi, ampak ima verjetno prevec dela s Project eternity in Wasteland 2.
opeter ::
Osebno mi je Torment najboljsi rpg vseh casov, in preigral sem jih ogromno. Za vse, ki vas zanimajo stare infinity engine igre: insalirajte mode za grafiko in razne fixe in igre zgledajo povsem spodobno tudi v danasnjih casih.
Lahko napišeš malo več?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
zos ::
Hej opeter,
ce si imel v mislih mode za stare black isle/bioware igre gre nekako takole:
-zdownloadas widescreen mod: link
-zdownloadas dodatne fixe (zelo dobro je uporabit kaksen UI fix, da UI, predvsem text, zgleda spodobneje na visokih resolucijah), nekaj mislim, da se jih najde na prejsnjem linku, nekaj tukaj
Jaz sem tako preigral Icewind dale 2, Baldurs gate 2 in Planescape Torment (zgleda fantasticno) na 1680x1050 resoluciji in win7 64bit brez kakrsnihkoli problemov. Modding community je zelo obsezen in ce malo prechekiras te strani bos zvedel vse kar te zanima.
Jaz uporabljam lastne igre, ker sem vse to kupil ob izidih iger. Za GOG verzije nisem preprican, se pa ne bi cudil ce mogoce ze vsebujejo kaj od tega.
Enkrat ko se mi bo dalo bom probal se usposobit Fallout 2 (moj favorit takoj za PS:T), vendar imam v spominu, da je tam nekoliko tezje ker je igra pa ze dejansko stara.
ce si imel v mislih mode za stare black isle/bioware igre gre nekako takole:
-zdownloadas widescreen mod: link
-zdownloadas dodatne fixe (zelo dobro je uporabit kaksen UI fix, da UI, predvsem text, zgleda spodobneje na visokih resolucijah), nekaj mislim, da se jih najde na prejsnjem linku, nekaj tukaj
Jaz sem tako preigral Icewind dale 2, Baldurs gate 2 in Planescape Torment (zgleda fantasticno) na 1680x1050 resoluciji in win7 64bit brez kakrsnihkoli problemov. Modding community je zelo obsezen in ce malo prechekiras te strani bos zvedel vse kar te zanima.
Jaz uporabljam lastne igre, ker sem vse to kupil ob izidih iger. Za GOG verzije nisem preprican, se pa ne bi cudil ce mogoce ze vsebujejo kaj od tega.
Enkrat ko se mi bo dalo bom probal se usposobit Fallout 2 (moj favorit takoj za PS:T), vendar imam v spominu, da je tam nekoliko tezje ker je igra pa ze dejansko stara.
sesobebo ::
Lahko napišeš malo več?
se nekaj modding linkov z navodili:
planescape: torment
icewind dale
bladur's gate
baldur's gate 2
(btw: tudi ce nimas gog.com verzije igre, bi morali postopki in modi se vedno delovat)
opeter ::
@zos in sesobebo: najlepša hvala obema za linke.
Bom pregledal vse linke.
Vse te "stare" igre sem nabavil v eni od prejšnjih akcij na Gog-u, ko so prodajali to, plus še nekaj drugih iger, samo še nisem imel čas, da preizkusim.
Baldurs gate 1 sem začel igrati pred dobrimi desetimi leti, samo sem iz različnih razlogov moral igranje prekinil ... zdaj počasi pa se bo našlo vedno nekaj minut za tole.
Bom pregledal vse linke.
Vse te "stare" igre sem nabavil v eni od prejšnjih akcij na Gog-u, ko so prodajali to, plus še nekaj drugih iger, samo še nisem imel čas, da preizkusim.
Baldurs gate 1 sem začel igrati pred dobrimi desetimi leti, samo sem iz različnih razlogov moral igranje prekinil ... zdaj počasi pa se bo našlo vedno nekaj minut za tole.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
mgermo ::
Kul da razmišljajo o nadaljevanju, ampak dam roko v ogenj, da ne bo dosegla prvenca pri publiki, ki smo enki dajali tako visoke ocene.
sesobebo ::
yayo ::
Škoda, da ni cenejših škatelnih izvedb, ker s poštnino in verjetno tudi carino za evropejce pride kar drago. I'm a backer. 8-)]
gendale ::
Halfdead987 je izjavil:
Da. RPGjev imamo preveč.
mogoče nasplošno, ampak rpgjev v stilu starih infinity engine iger pa nimamo veliko
zadji, ki je še recimo podoben je dragon age origins (dvojka ne več)
in veliko ljudi pogreša take rpgje, vključno z mano
jaz bi sicer raje videl bg3, ker mi je bil njegov klasični fantazijski svet bolj všeč, ampak ok, bolj ko gremo stran od tega 3d streljanja z malo elementi rpgjev, bolje je
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
Ghenghiz ::
UPDATE:(<-link)
- Igra je koncno igralna od zacetka do konca.
- Predviden izid Q1 2017.
- Beta na voljo vsem backerjem - na backer site se dobi beta steam key.
Mi je vreme pokvarilo plane za cez vikend, pa mam zdaj nove :)
- Igra je koncno igralna od zacetka do konca.
- Predviden izid Q1 2017.
- Beta na voljo vsem backerjem - na backer site se dobi beta steam key.
Mi je vreme pokvarilo plane za cez vikend, pa mam zdaj nove :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghenghiz ()
Izi ::
Že vem kateri klas bom Nano. To je nekakšna mešanica čarovnika in zdravilca, če gledamo srednjeveške RPGje.
Ghenghiz in ostali, ki ste preigrali Early Access, kje so vaša mnenja?
A bo prevzela prestol najboljšega RPGja vseh časov od starega kralja, Planescape: Torment?
Ghenghiz ::
Tezko recem, ker EA je bil bolj namenjen testiranju mehanik in zaradi tega P:T sigurno ni na prestolu
Kar je bilo pokazano mi je vsekakor bilo dovolj zanimivo, da vidim velik potencial.
Po drugi strani pa je na zalost zelo verodostojen naslednik P:T tudi po lesenosti spopadov. Igral sem sicer 'the earliest' early access builda, pa je bilo kar bolece, ce si moral it izven 'comfort zone' glede na namen svojega lika (npr, ze v 1. spopadu si lahko dolocenega nasprotnika le nezno bozal, ce nisi bil pripavljen na to). Skrbi me tudi, kako bodo funkcionirali hibridni liki. Kot sem opazil, se je dosti lazje shajalo, ce si specializacijo na polno stratal v eno smer (tides).
Kar je bilo pokazano mi je vsekakor bilo dovolj zanimivo, da vidim velik potencial.
Po drugi strani pa je na zalost zelo verodostojen naslednik P:T tudi po lesenosti spopadov. Igral sem sicer 'the earliest' early access builda, pa je bilo kar bolece, ce si moral it izven 'comfort zone' glede na namen svojega lika (npr, ze v 1. spopadu si lahko dolocenega nasprotnika le nezno bozal, ce nisi bil pripavljen na to). Skrbi me tudi, kako bodo funkcionirali hibridni liki. Kot sem opazil, se je dosti lazje shajalo, ce si specializacijo na polno stratal v eno smer (tides).
Izi ::
Kot sem opazil, se je dosti lazje shajalo, ce si specializacijo na polno stratal v eno smer (tides).
To je pa ja najbolj običajna stvar v vseh RPGjih. Min/max je vedno najboljša pot, če hočeš biti na koncu božje močan. Tako tudi mora biti Hibrid je jasno vedno revež, ker v nobeni stvari ne doseže popolnosti.
Planescape: Torment velja za najboljši RPG vseh časov predvsem kar se tiče zgodbe. Tehnološko gledano ga je seveda že davno povozil čas, ampak zgodba še vedno povozi prav vse RPG-je. Vključno z legendami kot so Witcher 3, Deus Ex, Mass Effect, KOTOR in BG2.
Ghenghiz ::
Kot sem opazil, se je dosti lazje shajalo, ce si specializacijo na polno stratal v eno smer (tides).
To je pa ja najbolj običajna stvar v vseh RPGjih. Min/max je vedno najboljša pot, če hočeš biti na koncu božje močan. Tako tudi mora biti Hibrid je jasno vedno revež, ker v nobeni stvari ne doseže popolnosti.
V veliko primerih se da tudi hibride super igrat. PoE in SR sta taksna. D&D je pri tem bil vedno odlicen - tam so min-max hibridi najmocnejsi (samo poglej DDO, ce ga poznas).
Kar sem mislil je, da po mojih izkusnjah v TToN EA, ce ne dosegas nekega praga pri veji sposobnosti, potem se je tam brezveze sploh trudit. To seveda avtomatsko pahne v min-max-anje, kar se pa meni ne zdi dober game design za ROLE playing game, kar naj bi naslednik P:T bil z velikimi mastnimi crkami. Min-max se mocno naslanja na meta-gaming in zato prvi playthrough jaz nikoli ne igram z min-max characterjem, ker ne vem kaj naj pricakujem in si tako lahko pustim vsaj nekaj rezerve na razlicnih podrocjih (najveckrat social skills, ker tako potem ponavadi vidis vec sveta), da mi ni treba vsakega problema resevat z nozem v ledvicke.
Ko so oglasevali, da se bo dalo vse krize resevat na vec razlicnih nacinov se seveda niso lagali, nisem pa pricakoval, da bo character vec ali manj primoran vse krize resevati na enak nacin - to je posledica in to me moti.
Planescape: Torment velja za najboljši RPG vseh časov predvsem kar se tiče zgodbe. Tehnološko gledano ga je seveda že davno povozil čas, ampak zgodba še vedno povozi prav vse RPG-je. Vključno z legendami kot so Witcher 3, Deus Ex, Mass Effect, KOTOR in BG2.
Zgodbe se v komentarju nisem dotaknil, ker se pac iz majhnega koscka cisto na zacetku ne da nobenih zakljuckov vlect.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghenghiz ()
Izi ::
Ko so oglasevali, da se bo dalo vse krize resevat na vec razlicnih nacinov se seveda niso lagali, nisem pa pricakoval, da bo character vec ali manj primoran vse krize resevati na enak nacin - to je posledica in to me moti.
Zato pa sem zgoraj napisal, da bom za prvo igranje izbral Nano klas, ker je v gornjem videu omenjeno, da naj bi bil sposoben brati misli
Ravno to branje misli naj bi omogočilo, da večino konfliktov rešiš po diplomatski poti namesto s silo. Nano klas bo torej idealen za diplomate, ki iščejo drugačne poti od klasične, najprej streljaj in potem sprašuj.
Ghenghiz ::
da večino konfliktov rešiš po diplomatski poti namesto s silo.
Tukaj je problem. Moj vtis je bil, da bos moral vse konflikte resevati po enaki poti - naj bo to diplomacija ali pa aufbix. Ce se bo diplomat nekje odlocil, da obstoj nekaterih ljudi preprosto ni v prid obstoja civilizacije, mu bodo njegovo rit servirali na pladnju. Ce se bo pretepac nekoc hotel odlociti, da mogoce pa le nebi nekoga ubil, bo ugotovil, da se ne more pregovorit ven iz pregovorne mokre papirnate vrecke.
Ne govorim o zibiri med biti odlicen v stvari A in nezadosten v stvari B ampak ali obratno, temvec o tem, da ce bos namesto tega hotel biti zgolj prav dober v stvari A in zadosten v stvari B, bos avtomatsko (prav) dober v stvari A in se vedno nezadosten v stvari B.
Skratka, uporaba tide-ov se mi je zdela prevec binarna.
Filmck bom pa doma pogledal :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghenghiz ()
Izi ::
Spoznajmo Deveti svet
Deveti Svet je Zemlja, postavljena milijardo let v prihodnost, kjer so kontinenti združeni v eno velikansko maso. Ljudje živijo na stopnji poznega srednjega veka oziroma renesanse, a za razliko od klasične fantazije imajo dostop do ultra-tehnologije (Numenera), ki so jo za seboj pustile civilizacije, ki so živele na Zemlji v prejšnih osmih erah. O teh civilizacijah ni znano nič, razen omenjene tehnologije.
Tehnologija iz prejšnih vekov (Numenera) ni niti najmanj podobna današnji tehnologiji, ampak bolj spominja na magijo.
Deveti Svet je Zemlja, postavljena milijardo let v prihodnost, kjer so kontinenti združeni v eno velikansko maso. Ljudje živijo na stopnji poznega srednjega veka oziroma renesanse, a za razliko od klasične fantazije imajo dostop do ultra-tehnologije (Numenera), ki so jo za seboj pustile civilizacije, ki so živele na Zemlji v prejšnih osmih erah. O teh civilizacijah ni znano nič, razen omenjene tehnologije.
Tehnologija iz prejšnih vekov (Numenera) ni niti najmanj podobna današnji tehnologiji, ampak bolj spominja na magijo.
Citat sem potegnil od tu
Zmajc ::
Wow setting zveni fantastično. NI mi sicer jasno zakaj povezava z Tormentom če je setting čisto drug.
Ampak ok. :P
Ampak ok. :P
Izi ::
Wow setting zveni fantastično. NI mi sicer jasno zakaj povezava z Tormentom če je setting čisto drug.
Torment: Tides of Numenera je spiritual successor stare igre Planescape: Torment
Spiritual successor pomeni, da kar se tiče zgodbe nima nobene povezave s predhodnikom in ni niti prequel niti sequel. Uporablja pa podobne elemente, stil in način igranja.
Prej je bilo vesolje Planescape, sedaj bo pa Numenera. Ta dva vesolja nimata nobene povezave.
Igralo se bo pa vseeno na podoben način. Se pravi RPG, kjer je glavna zgodba, interakcija s svetom in liki, pomembne odločitve, uganke, ... medtem ko je bojevanje in nabiranje opreme, v drugem planu.
Izi ::
Nano klas (čarovnik) smo že obdelali zgoraj, tukaj sta pa še dva klasa.
Jack Class je kot kaže lopov (rogue, thief)
Glaive Class je pa bojevnik
Jack Class je kot kaže lopov (rogue, thief)
Glaive Class je pa bojevnik
Izi ::
Če vse številne možnosti za mirno rešitev konflikta dokončno odpovedo nam ostane samo še boj. Video prikazuje številne možnosti bojevanja.
Tole bo brez dvoma fantastičen in epski RPG
Tole bo brez dvoma fantastičen in epski RPG
sesobebo ::
joj, prow nocem gledat trailerjev in brat previewov, da bo prvi izkusnja cim bolj neokrnjena... :P
Izi ::
Tale Story trailer si lahko brez problema ogledaš, saj bo po moje tole Intro iz igre.
Ne gre torej za noben spoiler ampak za predstavitev nekaj predzgodovine in pokaže od kje je naš lik sploh prišel. Šele ko se bo tale Intro odvrtel se bo igra začela.
Ne gre torej za noben spoiler ampak za predstavitev nekaj predzgodovine in pokaže od kje je naš lik sploh prišel. Šele ko se bo tale Intro odvrtel se bo igra začela.
Mavrik ::
RockPaperShotgun: https://www.rockpapershotgun.com/2017/0...
Torment is the weird, wordy, wise and wicked roleplaying game we've so desired during these long years of heightened spectacle. Not a total triumph, no, but close enough.
Our expectations have been met.
The truth is rarely pure and never simple.
yayo ::
Samo za 4 GB je igre V času, ko so največje igre preko 50 GB je to kar nekam sumljivo malo.
Sploh ni res, igre je 9,42GB, sem jo zjutraj inštaliral v svoj GOG folder (sem Kickstarter backer pa sem ključ dobil prej). Samo kdaj bom našel čas za jo začeti igrati, to pa nimam pojma. Grafične nastavitve so precej špartanske, kdor ima hudo kartico se lahko obriše pod nosom, da bo kaj superduper nastavljal.
Ghenghiz ::
Jaz moram pa cakat, da bodo dodal menjanje steam kod v GOG kode, ker sem beta testiral...
4 leta so delal igro, key exchange so pa sli implementirat dobesedno zadnji vikend, ceprav so ljudje ze 3 tedne prej opozarjali in prosili zanj.
GRRRRRRrrrrrrr
4 leta so delal igro, key exchange so pa sli implementirat dobesedno zadnji vikend, ceprav so ljudje ze 3 tedne prej opozarjali in prosili zanj.
GRRRRRRrrrrrrr
Izi ::
Tale igra je bolj podobna branju debele knjige kot pa igranju igre. Je pa zgodba zelo zanimiva in hitro padeš not.
Zanimivo je, da včasih pri kakšnih eksperimentih ali iskanju dobiš bolj uporabno stvar če se zadeva ponesreči. Tako da ni ravno nujno, da save/loadaš dokler se ti vse ne posreči, kot je to običajno pri večini RPG-jev. Ponesrečene zadeve dostikrat niso izguba ampak spremenijo zgodbo.
Zanimivo je, da včasih pri kakšnih eksperimentih ali iskanju dobiš bolj uporabno stvar če se zadeva ponesreči. Tako da ni ravno nujno, da save/loadaš dokler se ti vse ne posreči, kot je to običajno pri večini RPG-jev. Ponesrečene zadeve dostikrat niso izguba ampak spremenijo zgodbo.
Zmajc ::
Zanimivo, igra definitivno ni namenjena "new age" igralcem, ki radi igrajo cinematske igre. Res vse skupaj spominja bolj na branje romana.
Začetek zgleda obetavno.
Začetek zgleda obetavno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32424 (12002) | yoco |
» | Top singleplayer.Oddelek: Igre | 6855 (3733) | TheBlueOne |
» | Baldurs Gate (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 33854 (24544) | opeter |
» | Baldurs Gate 1&2Oddelek: Igre | 1415 (1215) | gendale |
⊘ | Iščem kvalitetne RPG-jke z dobrimi zgodbamiOddelek: Igre | 3112 (1711) | Matej_K |