» »

Vožnja v snežnih razmerah

Vožnja v snežnih razmerah

«
1
2 3 4

bluefish ::

CleanPower ::

Bolš zadi pogon ko spredi.
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

CleanPower je izjavil:

Bolš zadi pogon ko spredi.

Odvisno kje.

Če maš spredi pogon gre lepš v hrib pa po snegu ko na zadne, sam si pol z ajnšlugom omejen.

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

zadni pogon je boljši zaradi zelo majhnega obračalnega kroga. sploh na tem mojem mercedesu.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Ja pa ajnšluga maš tud več.

Sam za v sneg je pa disaster;((

Zgodovina sprememb…

BorutK-73 ::

Mislim da je zadnji pogon boljši za v hrib. Ker če jaz kdaj s cliotom ne pridem do doma (cca 1km klanca) grem nazaj, obrnem in "rikverc" v hrib in sem še vedno prišel gor.
Snega je pa cca 40cm (okolica Žalca) in še gre. Jutri pa spet kidat, nimam več kam kidat:|

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Mislim da je zadnji pogon boljši za v hrib. Ker če jaz kdaj s cliotom ne pridem do doma (cca 1km klanca) grem nazaj, obrnem in "rikverc" v hrib in sem še vedno prišel gor.


dej mal pomisli koliko teže ima BMW zadaj?

zadnji pogon + sneg rabiš vsaj nekje 100 dodatnih kilogramov v prtljažniku za obtežitev, drugače ne boš prišel nikamor.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

z mercedesom ne prideš skoraj v noben hrib, če ni dober asvalt. če je makedam sam kamni okrog letijo. tko da ti že z izkušenj povem da zadnji pogon ni za v hrib.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

S fičkom si prišel v vsak hrib, če ne naprej pa rikverc, spaček je bil pa za v sneg majka, gume k tabulari, edin gretje je blo slabo, celo pri novih iz 90ih let je blo gretje oz. kot da ga ni, ampak šel je pa po snegu bolj k bmw :)

Zgodovina sprememb…

CleanPower ::

dej mal pomisli koliko teže ima BMW zadaj?

Bmw ma 50-50.
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

Kateri bmw ? Model, letnik, motor.

Zgodovina sprememb…

CleanPower ::

Vsi novejši. trojka, petka
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

#000000 je izjavil:

S fičkom si prišel v vsak hrib, če ne naprej pa rikverc, spaček je bil pa za v sneg majka, gume k tabulari, edin gretje je blo slabo, celo pri novih iz 90ih let je blo gretje oz. kot da ga ni, ampak šel je pa po snegu bolj k bmw :)


to zato ker je imel gume široke kot vozi iz praveka. taka kolesa so prodrla vse do asvalta.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

Robi :P ::

BorutK-73 je izjavil:

Mislim da je zadnji pogon boljši za v hrib. Ker če jaz kdaj s cliotom ne pridem do doma (cca 1km klanca) grem nazaj, obrnem in "rikverc" v hrib in sem še vedno prišel gor.
Snega je pa cca 40cm (okolica Žalca) in še gre. Jutri pa spet kidat, nimam več kam kidat:|

ja in ne je res da se s sprednjim pride v rikverc lažje ampak to zaradi teže mašine ki obteži " kao zadnji pogon " pri avtomobilih za zadnjim pogonom in mašino spredaj je glih to problem da zadi ni teže in si v p....

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Jaz sem doma na hribu pa velikokrat ne pridem s svojim BMW v hrib.Če imam uklopljeno proti zdravanju še gre dokler ne pobere čisto vso moč in se ustavi.Če pa isklopim pa kmalu začne kopat in potem je vsega konec.Rikverc pa gre lepo v hrib.Sem imel pa lansko leto 2 žakla cementa v prtlažniku pa je bilo malo boljše ampak kej preveč pa spet ne.
Je pa zakon,ko pa prideš na kak parking ali pa na cesti če je prazna samo isklopiš proti zdrsavanju gas volan v drugo stran pa se pelješ kot proti drifter po snegu8-)ne rabiš nobene ročne tako kot jo avti na sprednji pogon.Nimaš boljšega kot reševati avto v ovinku na zadnji pogon:))lahko rečem,da sem že kar mojster ampak to vedno izvajam,ko je prazna cesta.
Tako,da jaz osebno ne grem več stran od zadnjega pogona pa tudi če ne pridem domov in avto pustim v dolini in grem peš;)

Zgodovina sprememb…

šernk ::

CleanPower je izjavil:

dej mal pomisli koliko teže ima BMW zadaj?

Bmw ma 50-50.



in kaj želiš točno s tem povedati? Preostali avtomobili se po razporeditvi teže gibljejo nekje med 60-40 in 55-45. To pa znese na povprečno težek avto med 60 in 120kg več osne obremenitve na pogonsko os kot pri BMWju, to znese pa v trenju cca 15-25% razlike.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Kako so šli stari starodobniki po snegu, bp. Tudi hrošč ni imel problemov z vožnjo po snegu ali v hrib, pravilno razporejena teža in dovolj navora pri nizkih obratih.

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

dzinks63 je izjavil:

Kako so šli stari starodobniki po snegu, bp.

Ozke gume delajo čudeže:)

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Avto,ki ima zadnji pogon in spredaj mašino je skoraj enako razdeljena teža kot pri avtu s sprednjim pogonom edino,da gre po sredini avta še kardan to je pa več ali manj vse.

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

oo7 je izjavil:

Avto,ki ima zadnji pogon in spredaj mašino je skoraj enako razdeljena teža kot pri avtu s sprednjim pogonom edino,da gre po sredini avta še kardan to je pa več ali manj vse.


to sploh ni res. čisto odvisno kako je avto dizajniran.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

BorutK-73 je izjavil:

Mislim da je zadnji pogon boljši za v hrib. Ker če jaz kdaj s cliotom ne pridem do doma (cca 1km klanca) grem nazaj, obrnem in "rikverc" v hrib in sem še vedno prišel gor.
Snega je pa cca 40cm (okolica Žalca) in še gre. Jutri pa spet kidat, nimam več kam kidat:|


Ka nima clio na spreden pogon?

Zgodovina sprememb…

milica ::

Saj zato pa se pelje rikverc.

Zgodovina sprememb…

Robi :P ::

Unknown_001 je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

Mislim da je zadnji pogon boljši za v hrib. Ker če jaz kdaj s cliotom ne pridem do doma (cca 1km klanca) grem nazaj, obrnem in "rikverc" v hrib in sem še vedno prišel gor.
Snega je pa cca 40cm (okolica Žalca) in še gre. Jutri pa spet kidat, nimam več kam kidat:|


Ka nima clio na spreden pogon?

ima on je šel v rikverc gor in tko se obrne da so pol zadnja kolesa "pogonska" spredi mašina + pogon pa v rikverc gor gre z lahkoto :D

oo7 je izjavil:

Pa pejmo kidat:)

mal poznej ampak ker si nobenmu ne mudi kam z avtom sm se lepo najedo :D tut js grem kidat :D

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

@Robi :P

Če gremo fiziko gledat, mogoče k sprednjemu pogonu prispeva teža mašine, zato so pol pogonska kolesa bolj obremenjena zato je pol tudi sila lepenja večja.

Se pravi ni to ko je šel v rikverc glih najboljši primer.

@Korenje3

Probi v prtljažnik par vreč peska dat pa pol probi speljevanje.

Zgodovina sprememb…

Tavher ::

šernk je izjavil:

CleanPower je izjavil:

dej mal pomisli koliko teže ima BMW zadaj?

Bmw ma 50-50.



in kaj želiš točno s tem povedati? Preostali avtomobili se po razporeditvi teže gibljejo nekje med 60-40 in 55-45. To pa znese na povprečno težek avto med 60 in 120kg več osne obremenitve na pogonsko os kot pri BMWju, to znese pa v trenju cca 15-25% razlike.


Pri vožnji v hrib se več teže avtomobila prenese na zadnjo os. Zato je boljši oprijem, pri avtomobilih na sprednji pogon, če se pelješ rikverc.
Ker imajo novejši BMW-ji že v osnovi več teže na zadnjo os (50:50), se po ravnem hribu navzgor pelješ boljše kot pri sprednjem pogonu. Jih vozim od 2005 in gredo brez problema. Problem pa so ovinki, tam pa lepo z minimalno gasa pa je. Pri globokem snegu pa izklopim DSC pa minimalno gasa pa gre kot tank.

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

Tavher
To je realnost zadnjega pogona pozimi:

Je izklopil DSC in mu nič ne pomaga.



Zgodovina sprememb…

Blinder ::

fičo ima motor zadaj, ko 911, zato je imel dobro trakcijo.
avti na prednji pogon imajo 65-61% teže spredaj na pogonski osi. bmw pa že 20 let kao 50:50.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MisterR ::

Tip z e30 na posnetku ne zna vozit v snegu.

šernk ::

Zadnji pogon vs prednji pogon za vožjo po snegu je enako kot primerjava elektronski vs mehanski diferencial. Vsi bodo hvalili elektronski diferencial, v resnici pa vsi vemo koliko je vreden.

hkrati pa še vedno čakam potrditev, tega da je zadnji pogon na BWMju boljši za vožnjo po snegu. Zaenkrat od 5ih lastnikov (ki jih osebno poznam) je rezultat 4:1 v korist tega da je zadnji pogon precej slabši od sprednjega pri ostalih avtih. In vsi štirje živijo v hribih in imajo BWMja ko je sneg enostavno parkiranega doma. Tisti, ki trdi obratno pa vidi sneg 1x letno po 1cm in še to na ravnem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Aston_11 ::

Ponavadi si folk naredi problem s preveč gasa. Dokler je samo sneg, še gre, ko rata brozga pod snegom, je hudič. Sploh ko zavrti eno pogonsko kolo, je pa konec. VW elektronsko blokira vrteče kolo, kar malo pomaga, da se zvlečeš tam, kjer si na meji, da greš ali pa ne. Sem bil pa malo presenečen en dan, ko se m z vklopljenim asr-jem uspel rikverc prilesti v nek klanec, kjer drugače sploh ni šlo.

rapytor ::

Glede na prvi posnetek ima ziher po možnosti še letne gume, 20-ke, znucane, pa na zadnji pogon in lahko rečeš, da je zadnji pogon zanič.
Smo preizkušali razne klance, pa kamor pride sprednji pogon pride tudi zadnji.(če je voznik vsaj malenkost "priseben" in tako kot je prej rečeno z občutkom na gasu se marsikaj spremeni)

Aston_11 ::

To bo to. Pa tudi sicer mi je sumljivo, kako se zaleti v klanec, potem mu verjetno začne stabilizacija delati, ker je videti, da ga hoče zanesti. Med letnimi in zimskimi je ogromna razlika v takih razmerah.

Looooooka ::

Prvi posnetek men zgleda kot nekdo z letnimi gumami.
Ne vem ce bi krivil pogon.

black ice ::

Zelo odvisno je od voznika. Nekateri pač nimajo občutka.
Če bi mene kdo vprašal za mnenje bi uveljavil obvezen zimski tečaj varne vožnje. Brez pardona.

ABX ::

Čim lažji avto in tanke gume to je prioriteta, če si Ari Vatanen potem z zadnjim pogonom boš bil bolj uspešen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

CleanPower ::

Ne moremo vseh vozil z zadnjim pogojem metati v en koš, tukaj vpliva več stvari:
-razporeditev teže(stari mercedesi mislim da nimajo 50:50, tudi za novejše ne vem)
-ali ima avto sistem DSC(ASR)
-kakšne so gume
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815

Relanium ::

Unknown_001 je izjavil:

CleanPower je izjavil:

Bolš zadi pogon ko spredi.

Odvisno kje.

Če maš spredi pogon gre lepš v hrib pa po snegu ko na zadne, sam si pol z ajnšlugom omejen.


Js mam zadnji pogon zdaj že drugo zimo, razporeditev teže 50:50 in ga ne menjam več za sprednji pogon!
Mi pa malokdo vrjame da nimam nobenih problemov, nobenega hriba se ne ustraši in včasih prav počakam in poskušam speljevat, da ugotavljam kje so meje.
Aja pa pomemben podatek, imam 195 široke Goodyear UG8 na 2 bara (nimam pa nič v prtljažniku)
Je pa tud res da pri 50:50 v hrib se razporeditev (zaradi fizikalnih razlogov, klanec pa to) spremeni in nosi zadnja os malo več kot 50% teže avtomobila.
Skratka vozil sem se po bregih kot da nič ni tam, kjer so sprednjepogonce puščali v dolinah.
In jaz, ker sem mal žleht sem izklopil protizdrsni sistem in jim vrgel mal snega v zrak izpod zadnjih koles.

Je pa res da moraš bit previden z občutkom in ne preveč agresiven na gasu, sploh na ravnini z izklopljenim protizdrsom.

Bi pa bla super še kaka špera :)

Pa mislim, da razlog zakaj dosti BMWjev in podobnih dragih avtov ne gre v hrib je to, da lastniki nimajo za gume, ker so vse zapravili za avto.
Zgornji posnetki so pa takole:
Na prvem je viden zelo nizek presek gum, kar pomeni zelo široko gumo (posledično je zimska tudi zelo draga in se morda pač ne menja)
na zadnjem posnetku je pa e30 in to sploh ni nobena primerjava z novejšimi dosti težjimi avtomobili.
Subaru na drugem je pa vrjetno 4pogon..
Skratka če znaš za avto poskrbet je zadnji pogon vsaj tako dober ali pa še boljši od sprednjega.
Če kdo ne vrjame, pa peljem na kakšno probo ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Hayabusa ::

ABX je izjavil:

Čim lažji avto in tanke gume to je prioriteta, če si Ari Vatanen potem z zadnjim pogonom boš bil bolj uspešen.

Se še kdo spomni, kako je bilo nekoč (dokler ni prišel na scno audi s1) v rally-ju, ko so imeli vsi zadnji pogon :D ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

oo7 ::

Relanium je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

CleanPower je izjavil:

Bolš zadi pogon ko spredi.

Odvisno kje.

Če maš spredi pogon gre lepš v hrib pa po snegu ko na zadne, sam si pol z ajnšlugom omejen.


Js mam zadnji pogon zdaj že drugo zimo, razporeditev teže 50:50 in ga ne menjam več za sprednji pogon!
Mi pa malokdo vrjame da nimam nobenih problemov, nobenega hriba se ne ustraši in včasih prav počakam in poskušam speljevat, da ugotavljam kje so meje.
Aja pa pomemben podatek, imam 195 široke Goodyear UG8 na 2 bara (nimam pa nič v prtljažniku)
Je pa tud res da pri 50:50 v hrib se razporeditev (zaradi fizikalnih razlogov, klanec pa to) spremeni in nosi zadnja os malo več kot 50% teže avtomobila.
Skratka vozil sem se po bregih kot da nič ni tam, kjer so sprednjepogonce puščali v dolinah.
In jaz, ker sem mal žleht sem izklopil protizdrsni sistem in jim vrgel mal snega v zrak izpod zadnjih koles.

Je pa res da moraš bit previden z občutkom in ne preveč agresiven na gasu, sploh na ravnini z izklopljenim protizdrsom.


Jaz ti žal ne vrjamem,da nimaš nobenih problemov z zadnjim pogonom v snegu pa imam avto na zadnji pogon že 7 let.

Hayabusa ::

Seveda nima problemov z bmw, če se vozi s trolo.

Relanium ::

oo7 je izjavil:


Jaz ti žal ne vrjamem,da nimaš nobenih problemov z zadnjim pogonom v snegu pa imam avto na zadnji pogon že 7 let.

In kaj točno voziš? gume?
Grema na probo?

Če voziš e60, za to zadevo sem slišal da je bolj slaba po snegu, pa kaj starega in lahkega tud.

Hayabusa je izjavil:

Seveda nima problemov z bmw, če se vozi s trolo.

Nevem, kje ti vidiš trolo v naših krajih...
še avtobusi so kot da jih ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Hayabusa ::

Repliciral sem Raptor F16.

RejZoR ::

Še mal pa bo folk začel nabijat, da za terence sploh ne rabiš AWD ampak je RWD superioren celo za najhujše klance in najslabše podlage...

Pa upoštevajte, da ima amerika drugačen sneg kot ga poznamo pri nas, tko da je vprašanje kako se tam obnašjo avtomobili...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

oo7 ::

Relanium je izjavil:

oo7 je izjavil:


Jaz ti žal ne vrjamem,da nimaš nobenih problemov z zadnjim pogonom v snegu pa imam avto na zadnji pogon že 7 let.

In kaj točno voziš? gume?
Grema na probo?

Če voziš e60, za to zadevo sem slišal da je bolj slaba po snegu, pa kaj starega in lahkega tud.

Hayabusa je izjavil:

Seveda nima problemov z bmw, če se vozi s trolo.

Nevem, kje ti vidiš trolo v naših krajih...
še avtobusi so kot da jih ni.


Bmw 330d letnik 2004 e46
Gume imam pa trenutno 2 leti stare goodyear širina 205.

dukedl ::

zadnjič sem enmu atu s klobukom pomagal spravit ven nekega fensi coupe mercedesa (nimam pojma kaj je bil, pozabil) ker ni bil zmožen izpeljati rikverc iz parkirnega prostora na ravnini (!!!)..zadnji pogon in ni šans, da bi ga sam spravil, tok je spodrsavalo.

včeri šel (v tahuj snegu, nespluženo) iz Kr. Gore proti Lj po avtocesti...na nekem hribu vidm 5 avtomobilov s prižganimi vsemi štirimi utripalkami..in kaj so delali? Pomagali BMWju da je šel v hrib (dva tipa sta sedela se usedla zadaj v pritljažnik (škoda da nisem slikal :) - za obtežitev.

tok o zadnjem pogonu :)

ps: moj vw golf5 (sprednji pogon) pa bp po nespluženi cesti, tudi v isti hrib ;)
lp dukedl

oo7 ::

Sej ne rečem,da se ne pride nikamor ampak povsod pa tudi ne.Sem doma na hribu in vem kolikorat imam težave.
Zdaj sistem proti zdrsavanju lepo dela dokler dela ampak,ko ti enkrat sredi hriba pobere vso moč se avto ustavi,če pa isklopiš pa se začne guma na mestu obračat.
Ali pa,da bi šel sredi hriba speljevat ni varjante.
Edino rikverc gre pa zelo dobro v hrib.
Sem imel pa 2 leti nazaj 2 žaklja cementa v prtlažniku se pravi 100 kg pa je pomagalo ampak kaj preveč pa spet ne.

Relanium ::

oo7 je izjavil:


Bmw 330d letnik 2004 e46
Gume imam pa trenutno 2 leti stare goodyear širina 205.

e46 pa ni tolk slab :|
Mal spusti tlak zadaj, če maš veliko, dost pomaga

Drugač pa za vse ostale nevernike si pa preberite kar od drugih lastnikov zadnjega pogona samih
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?...
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

ABX ::

RejZoR je izjavil:

Še mal pa bo folk začel nabijat, da za terence sploh ne rabiš AWD ampak je RWD superioren celo za najhujše klance in najslabše podlage...

Pa upoštevajte, da ima amerika drugačen sneg kot ga poznamo pri nas, tko da je vprašanje kako se tam obnašjo avtomobili...


Če izključimo iz debate AWD (ker itak je to toliko boljše da ni debate), potem imaš dve "zanimivi" izbiri. Težek avto na zadnji pogon z širokimi gumami, ali poceni avto na sprednji pogon, ki ponavadi je bistveno lažji in ima tanjše gume.

Osebno sem prepričan da poceni avto na sprednji pogon je bistveno lažji za vozit po snegu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Aston_11 ::

Konec dneva je važna naležna površina gume in sila na njo in ne to, ali je avto poceni ali drag. Je pa korelacija med dragimi in širokimi in poceni in ozkimi.

ABX ::

Že že, ampak zelo posplošujem, ker danes ni več poceni avtov na zadnji pogon. In če že daš 40-50k Eur za avto se spodobi da ima veliko konjev in luksuz, kar pomeni teža in široke gume.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mercedes Benz E220 D (W213)

Oddelek: Na cesti
194757 (4177) Ales
»

*** sneži 2015-2016 *** (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6712895 (9054) Phantomeye

sistem proti zdrsu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10723751 (20605) BigWhale
»

Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27571134 (63583) krneki0001
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9140175 (36773) chucki

Več podobnih tem