» »

Fallout 4

Fallout 4

««
7 / 63
»»

Iatromantis ::

Se strinjam z ZaphodomBB - brez tega vrj tudi ne bi bilo mogoče končati Skyrima kot lvl. 1, kaj šele v 38 minutah :D

St235 ::

PARTyZAN je izjavil:

Zakaj je pa to bullshit? To, da so nasprotniki težji z višanjem tvojega levela mi je logično, drugače bi ti bilo dolgčas, ko bi vse povprek 1-shotal.


ROFL, kaj ko bi probal naložit Dark Souls pa potlej komentiraj kaj si one shotal z višjim levelom.

bambam20 ::

St235 je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Zakaj je pa to bullshit? To, da so nasprotniki težji z višanjem tvojega levela mi je logično, drugače bi ti bilo dolgčas, ko bi vse povprek 1-shotal.


ROFL, kaj ko bi probal naložit Dark Souls pa potlej komentiraj kaj si one shotal z višjim levelom.


Dark Souls pa Bloodborne sta svetli izjemi, kjer je težavnost ubijalsko huda.

Tako, da ne vem, zakaj bi bilo to slabo, da se viša nivo težavnosti skozi igro. Ravno, to, da osebno višaš levele, sovražniki pa ostajajo na slabšem nivoju postane kasneje v špilu tipa RPG dolgočasno.

IL_DIAVOLO ::

Ce delajo vse igre kot so fallout shelter(android), pol bo bolj bogo.

PARTyZAN ::

Lakotnik: LMAO, verjamem, da so okusi različni. Dark Souls in Demon's Souls sta igri, ki mi nista bili všeč ravno zaradi mazohistične težavnosti.

FO4 bo deliveral. Imel bo nadgrajen gameplay iz FO3 in NV, katera pa imata že preizkušeno zelo kul igralnost za maso gamerjev. Lahko si elitist, na koncu je pa developerjem vseeno. Prodajne številke in reviewi bodo pričali o tem, če jim je uspelo narest kvalitetno zadevo ali ne.

St235 ::

bambam20 je izjavil:

St235 je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Zakaj je pa to bullshit? To, da so nasprotniki težji z višanjem tvojega levela mi je logično, drugače bi ti bilo dolgčas, ko bi vse povprek 1-shotal.


ROFL, kaj ko bi probal naložit Dark Souls pa potlej komentiraj kaj si one shotal z višjim levelom.


Dark Souls pa Bloodborne sta svetli izjemi, kjer je težavnost ubijalsko huda.

Tako, da ne vem, zakaj bi bilo to slabo, da se viša nivo težavnosti skozi igro. Ravno, to, da osebno višaš levele, sovražniki pa ostajajo na slabšem nivoju postane kasneje v špilu tipa RPG dolgočasno.


Osebno mi gre scaling težavnosti neskončno na živce. Ker je praktično vseeno koliko časa in truda vložiš v igro bo "zahtevnost" vedno enaka. Nabašeš na nasprotnika z plazmatskim topom in power armorjem? Ni panike, vzameš nož in ga zakolješ ker si pač level 1 in so tudi njegove statistike prilagojene.

V F3 sem imel ravno ta problem, da je bilo obračunavanje z nasprotniki približno enako zahtevno na levelu ena kot 30 in osebno sem bil izjemno razočaran, da sem tako folk v power armorjih kot v supermutante od prve minute naprej pospravljal z osnovno pištolo. Prav tako nisem imel prave motivacije, da bi levelal in razvijal lik, če sem pa vedel, da se bo igra preprosto prilagila. Po drugi strani pa je manjkal tisi nivo, ko se v power armorju in z gatling laserjem postaviš na sredo raider campa in med maničnim smehom kosiš valove nasprotnikov, ki še barve na oklepu ne morejo opraskat.

Dark Souls nisem izpostavil zaradi brutalne težavnosti ampak zato, ker lahko prvo sekundo nabašeš na nasprotnika, ki te bo v pol sekunde posilil kot opico.

Osebno raje vidim, da je težavnost fiksna, svet pa odprt. Če zaviješ narobe in te zato poje zmaj, life sux. OSebno mi je bil zato na primer všeč Dragnos Dogma. Je pa težava takega sistema predvsem to, da zahteva bistveno več dela s strani developerjev, da zadeva ne izpade ali prelahka ali pa zahteva neživjensko količino grinda, da lahko napreduješ.

Ena od opcij, ki je zame sprejemljiva je recimo temu delen scaling. Recimo, da se nasprotniki do neke mere prilagajo, ob temu da pač določeni so in ostanejo badass dokler nisi res dodelal lika in da določeni nasprotniki pač postanejo cannon folder pri katerem o VATS niti ne razmišljaš. Ali pa scalajo nasprotniki v "main questu", tako, da lahko vsak preigra igro, medtem ko so stranske ekspedicije ustrezno zajebane in zahtevajo posebno pripravo/opremo/level. Na pamet mi pridejo (predvsem starejši) Final Fantasy.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

PARTyZAN ::

Jaz se v FO:NV spomnim, da sem narobe zavil, ko sem prvič moral it v capital kot del nekega questa, pa me je Deathclaw pojedel za malico. To je točno tisto, kar ti omenjaš.

Furbo ::

Tisto je bila bolj uporaba sovražnikov za preusmeritev prometa na 'pravi' del zemljevida. Ampak seveda se gre točno tja in se zabavaš, ko se skušaš izmuzniti mimo. Igre so prelahke.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

matobeli ::

Igre so res prelahke, dostikrat manjka tisti "ultimate" nivo, sej recimo v F:NV moraš skrbeti za hrano, vodo... ampak v resnici to ni noben hud problem. Poleg tega pa tudi to da niso vse beštije počasnejše od igralca (razen Dethclowa).

oo7 ::

Tudi Deathclav ni problem če imaš Fatman-a :D

matobeli ::

Ah, nisem nikoli igral na Big Guns in Explosive, tako da je Fat Man naredil manj škode kot AM rifle z AP nabojem.

No, tudi z Shoulder mounted machine gun (iz Lonsome road) se je kar dalo nekaj nardit. (z izjemo trmastih "Iradiated Dethclaw"...)

Izi ::

Metalnik mini atomskih bombic (Fatman) je uporaben samo za velike razdalje in zelo neprimeren za boje po mestu, ker ubije vse v radiju 150 metrov vključno s teboj, pa še vsa okolica je potem nekaj časa radioaktivna.

oo7 ::

Monopoly: Fallout Collector's Edition coming November

Zvezdica27 ::

a to resno ali je hec?

b

ahac ::

Resno je. Saj tak Monopoly s temo neke igre sploh ni nič posebnega.
Mass Effect Monopoly: http://www.biowarestore.com/monopoly-ma...
World of Warcraft Monopoly: http://gear.blizzard.com/index.php/defa...
itd.

edit:
Spongebob Monopoly: :)
http://www.hasbro.com/en-us/product/mon...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

oo7 ::

Fallout 4 Has More Lines of Dialog Than Fallout 3 and Skyrim Combined :D

http://attackofthefanboy.com/news/fallo...

Furbo ::

Fino da bo veliko vsega, vendar upam, da ne bo dolgčas igrati, da so pogruntali kaj, da te vleče naprej. Ker doslej si kar hitro našopal vse statistike na 10 in skile na 100, potem si se pa sprehajal.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

matobeli ::

No pretiravat ni treba, lahko si obiskal vse lokacije in naredil večino sidequestov pa še nisi vsega napolnil. Si moral kar predrkat za vse nardit.

Je pa bilo dost trivialno sploh igrat po npr 25lvl ker si bil lahko že preveč dober, z preveč dobro opremo.

oo7 ::

Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Strength

oo7 ::

Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Perception


.

Izi ::

Bethesda je na pomoč poklicala id Software, ki bo za Fallout 4 izpilil streljaški del.

VG 24/7 - Bethesda called in id to help with Fallout 4’s gunplay

Če kdo ne ve, id Software je že nekaj časa hčerinska Bethesdina firma.
Pravijo, da bo streljaški del v Fallout 4 popolnoma enakovreden modernim proosebnim streljačinam in mnogo boljši kot v Fallot3 in New Vegas.
Osebno se malo čudim kaj to sploh pomeni, ker F3 in F3:NV sta imeli odličen streljaški del in upam, da ne bodo sedaj kaj pokvarili in bo igra postala dolgočasna streljačina, ki jih jaz osebno sploh ne prenašam. Igram samo RPG-je.

Kakorkoli že, id Software je znan po svojih legendarnih streljačinah, Bethesda pa po svojih legendarnih RPG-jih. Skupaj bi mogoče znali ustvariti eno dobro mešanico obeh žanrov. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

PARTyZAN ::

FPS komponenta v Bethesdinih igrah je crap. Ampak noben jim ni preveč zameril tega.

Lahko je samo boljše kot je bilo prej, verjamem pa da je cel kup ljudi, katerim je vseeno. Moja punca je na podlagi trenutnih videov komentirala, da ji ni všeč, da se čas ne ustavi v VATS, ker so ji FPSji in general "prestresni". Na srečo so Bethesdini naslovi eni najboljših ko pride do moddinga, tako da nimam dvoma, da ji bom lahko igro prilagodil tako, da ji bo všeč.

oo7 ::

do zdaj ves gameplay, ki sem ga videl mi je bil zelo všeč:) komaj čakam.

Isotropic ::

v F3 je bil FPS slabši kot v nv

Furbo ::

PARTyZAN je izjavil:

FPS komponenta v Bethesdinih igrah je crap. Ampak noben jim ni preveč zameril tega.

Lahko je samo boljše kot je bilo prej, verjamem pa da je cel kup ljudi, katerim je vseeno. Moja punca je na podlagi trenutnih videov komentirala, da ji ni všeč, da se čas ne ustavi v VATS, ker so ji FPSji in general "prestresni". Na srečo so Bethesdini naslovi eni najboljših ko pride do moddinga, tako da nimam dvoma, da ji bom lahko igro prilagodil tako, da ji bo všeč.


Malce je bilo res nerealno, da si lahko čas povsem ustavil, ampak po drugi strani odličen kompromis med starimi poteznimi Fallouti in novimi 3D zadevami.
Upočasnjen čas, namesto povsem ustavljenega bi dodal malce napetosti v igro se mi zdi, se bom pustil presenetiti.

Pa čestitke za punco, ki igra Fallout. :D
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

matobeli ::

Zelo lepo da bodo izboljšali bojevanje, streljanje je bilo v F3 in NV res bolj bogo, razen VATS in sneak attack scen. Ampak upam da bodo ostali zvesti temu da orožje ni nujno potrebno za napredek v igri.

Furbo ::

Kaj hudiča je season pass?
http://www.dlcompare.com/games/10000018...
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

suhi ::

Kje pa ti živiš zadnjih 5 let? Season Pass je neke vrste digitalna dovolilnica, da si zazihraš dostop do (praviloma, ni pa nujno) vseh DLC-jev, ki so že ali pa še bodo izdani za določen špil. Žal ustaljena praksa založnikov že kar nekaj let.

ahac ::

Malce je bilo res nerealno, da si lahko čas povsem ustavil, ampak po drugi strani odličen kompromis med starimi poteznimi Fallouti in novimi 3D zadevami.

Sej to je kul. Pavziran VATS med combatom je bil super, ampak vse ostalo bi blo lahko dost boljš...

Kje pa ti živiš zadnjih 5 let? Season Pass je neke vrste digitalna dovolilnica, da si zazihraš dostop do (praviloma, ni pa nujno) vseh DLC-jev, ki so že ali pa še bodo izdani za določen špil. Žal ustaljena praksa založnikov že kar nekaj let.

Ampak... se sploh že ve kaj bo vključeno v to?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

matobeli ::

Ne, imen DLCjev še ni. Ampak potihem "obljubljajo" več njih.

So pa samo DLCji zaenkrat omenjeni.

Furbo ::

suhi je izjavil:

Kje pa ti živiš zadnjih 5 let? Season Pass je neke vrste digitalna dovolilnica, da si zazihraš dostop do (praviloma, ni pa nujno) vseh DLC-jev, ki so že ali pa še bodo izdani za določen špil. Žal ustaljena praksa založnikov že kar nekaj let.


Vem kaj to je, ampak tega ni noben omenjal ob tiskovkah ali kjerkoli.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

suhi ::

Pol pa pardon, sem narobe razumel. Jah, jaz osebno nisem niti malo presenečen, F3 je imel ogromno DLC-jev, prav tako F:NV, zakaj bi bilo pri F4 kaj drugače?

oo7 ::

Fallout 4 - Behind The Scenes with Dogmeat

Furbo ::

Kolk truda s tem ščenetom, jaz se ga bom pa znebil prvo sekundo. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

oo7 ::

Furbo je izjavil:

Kolk truda s tem ščenetom, jaz se ga bom pa znebil prvo sekundo. :)


Zakaj se boš znebil Dogmeta? :)

scipascapa ::

Dogmet je razlog, da kupim igro :)

oo7 ::

Jaz priznam v Fallout 3 me je Dogmeat večkrat spravil ob živce, ko je kar napadel Deathclawa ta mu je pa dal dva šamarja in je bil takoj mrtev.
Tako, da mu je bilo treba večkrat ukazati, da naj počaka dokler ne bo varno malo je zacvilil pa je bilo :)

No v Fallout 4 naj bi bil nesmrten tako, da Dogmeat je obvezen sopotnik :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Furbo ::

oo7 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Kolk truda s tem ščenetom, jaz se ga bom pa znebil prvo sekundo. :)


Zakaj se boš znebil Dogmeta? :)


Nikoli ne uporabljam raznih spremljevalcev in živalic, moj lik je vedno samotar.
Razni kretenski spremljevalci so samo v napoto, postavljajo se točno med vrata, kvarijo tihotapljenje, po prvem strelu se zapodijo nekam po svoje in delajo štalo, ne vem zakaj bi si jih kdorkoli nakopal za vrat.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Izi ::

Furbo je izjavil:

Razni kretenski spremljevalci so samo v napoto, postavljajo se točno med vrata, kvarijo tihotapljenje, po prvem strelu se zapodijo nekam po svoje in delajo štalo, ne vem zakaj bi si jih kdorkoli nakopal za vrat.

V novejših igrah so zelo uporabni. Naredijo te močnejšega, municije jim ponavadi ne zmanjka, lahko pobirajo loot, pogovarjaš se z njimi, lahko jih pošiljaš na dodatne stranske misije in ponavadi ima vsak spremljevalec nekaj dodatnih osebnih questov, pa določeni questi so dostikrat mogoči samo z določenim spremljevalcem.
Ni nobenega razloga, da bi jih kdorkoli ignoriral, pravzaprav se je z večino nujno vsaj nekaj časa družiti, ker so del zgodbe in brez njih ne moreš končati igre.

V Fallout 4 bo menda okoli 12 spremljevalcev.

oo7 ::

Fallout 4 will have a dozen companions for you to romance
http://www.pcgamer.com/fallout-4-compan...

Izi ::

oo7 je izjavil:

Fallout 4 will have a dozen companions for you to romance
http://www.pcgamer.com/fallout-4-compan...

Evo tole bo za Furbota, celo poseben perk si bo lahko omislil :D
Howard also said there will be a special perk for those who want to play without companions, stalking the ruins of Boston as a lone wolf, ...

Furbo ::

To mi deli, ne pa followers, ki so že bolj kot ne cheat, z zalogami municije, pa še tovorni osli, pa še ne vem kaj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

oo7 ::

Multi-award-winning composer Inon Zur brings his unique sounds and inimitable style to the Fallout 4 score.

oo7 ::

Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Endurance


:)

oo7 ::

Fallout 4's Character System


Tole s perki so pa dobro naredili je dosti bolj pregledno :)

oo7 ::

Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Charisma


.

oo7 ::

Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Intelligence

ahac ::

ahac je premaknil sporočila v Odnos družbe do iger.

oo7 ::

Minimum

Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent

Recommended

Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent

Furbo ::

Hmm, pa ne da bo moj 2500k končno treba zamenjati? Nah, ne verjamem.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
««
7 / 63
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20427410 (558) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36877857 (2614) todman74
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11925541 (1310) oo7
»

Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43253335 (5277) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25354504 (18639) oo7

Več podobnih tem