Forum » Igre » The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Ker stash iger, ki jih prodaja kupi na sivih in črnih marketih. Skratka izdaja se za končnega kupca(fizično osebo), da dobi kopije iger in jih nato naprej prodaja kot podjetje.
Ne delajo to za vsako igro, ampak a boš šel raziskovat vsakič posebaj?
Ne delajo to za vsako igro, ampak a boš šel raziskovat vsakič posebaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0f0x ::
Torej isti nategun kot Ubisoft in ostali :) Meni je vseeno kje je G2a dobil igro, če jo jaz zato dobim ceneje.
Malo prej dobil na nuuvem GOG key. It Works :)
Malo prej dobil na nuuvem GOG key. It Works :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0f0x ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Sam upam, da ne bo to res, kar sem bral kako leto nazaj glede performans na AMD grafičnih karticah.
Špil je narejen s pomočjo Nvidia Gameworks in efekti, kot je HairWorks deluje na vsakem hardwaru, ki podpera OpenCV, vendar pa uporablja visok tesselatin, ki na Nvidia grafičnih laufa 2X hitreje, kot pa na AMD. Se pravi, da so ti dodatni efekti narejeni tako, da ja čim bolj upočasnijo AMD grafične, čeprav bi lahko isti efekt rešil drugače in bi vseeno izgledal tako dobro. Optimizacijo s strani AMD pa ne moremo pričakovati, ker je ta Gameworks njim nedostopen.
Zaradi teh in podobnih zadev, Gameworks upočasni delovanje AMD grafičnih in to se vidi tudi v sistemskih zahtevah.
Zdej lahko samo upam, da so nekatere zadeve pohitrili za AMD, da bi špil delal gladko na konzolah, ali pa so jih tam samo odstranili...
Vseeno pričakujem dobro grafiko, pač brez dodatnih efektov...
Špil je narejen s pomočjo Nvidia Gameworks in efekti, kot je HairWorks deluje na vsakem hardwaru, ki podpera OpenCV, vendar pa uporablja visok tesselatin, ki na Nvidia grafičnih laufa 2X hitreje, kot pa na AMD. Se pravi, da so ti dodatni efekti narejeni tako, da ja čim bolj upočasnijo AMD grafične, čeprav bi lahko isti efekt rešil drugače in bi vseeno izgledal tako dobro. Optimizacijo s strani AMD pa ne moremo pričakovati, ker je ta Gameworks njim nedostopen.
Zaradi teh in podobnih zadev, Gameworks upočasni delovanje AMD grafičnih in to se vidi tudi v sistemskih zahtevah.
Zdej lahko samo upam, da so nekatere zadeve pohitrili za AMD, da bi špil delal gladko na konzolah, ali pa so jih tam samo odstranili...
Vseeno pričakujem dobro grafiko, pač brez dodatnih efektov...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dolenc ::
Če si res nohtov ne grizeš zaradi tega se splača počakat na "enhanced" različico, ker prva dva dela sta se izdala nedokončana in tudi tale bo ziher rabil še mal dela.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
opeter ::
Stari Witcherji so v akciji še 3 dni:
http://www.gog.com/promo/weekly_staff_p...
http://www.gog.com/promo/weekly_staff_p...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Če si res nohtov ne grizeš zaradi tega se splača počakat na "enhanced" različico, ker prva dva dela sta se izdala nedokončana in tudi tale bo ziher rabil še mal dela.
Pomoje ne bo nobene Enhanced edicije, ker so se v trojki namesto tega odločili za DLCje... Kar pa je slab marketing, te DLCje bi lepo vtaklnili v Enhanced edicijo in bi bili ljudje bolj zadovoljni...
Oziroma enhanced edicija bo, ampak ne bo nič drugega kot verzija z temi DLCji, ker glede na to, da gre za 30 ur novega gameplaya je to vse kar bodo naslednje leto delali v ekipi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Če si res nohtov ne grizeš zaradi tega se splača počakat na "enhanced" različico, ker prva dva dela sta se izdala nedokončana in tudi tale bo ziher rabil še mal dela.
Pomoje ne bo nobene Enhanced edicije, ker so se v trojki namesto tega odločili za DLCje... Kar pa je slab marketing, te DLCje bi lepo vtaklnili v Enhanced edicijo in bi bili ljudje bolj zadovoljni...
Oziroma enhanced edicija bo, ampak ne bo nič drugega kot verzija z temi DLCji, ker glede na to, da gre za 30 ur novega gameplaya je to vse kar bodo naslednje leto delali v ekipi.
Sem tudi mnenja, da EE ne bo, so zaradi tega prestavl rok 2X, da bi ja dal ven nekaj, kar je gotovo.
Grafika vem, da bo super, ni mi samo všeč to kar berem, da je Gameworks narejen tako, da dodatno upočasni AMD grafične in posledično zahtevajo dosti močnejše grafične s strani AMD pod zahtevami.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
V Witcherju 3 en dan (24 ur) traja realnih 90 minut.
Sem gledal en video, kjer so Geralta pustili stati 90 minut na mestu in ves čas snemali, nato pa so naredili pohitren video, kjer se v minuti in pol zamenja dan. Zadeva je fantastična![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Ni tako kot v večini iger, kjer sploh imamo dan in noč, da se dan kar naenkrat preklopi v noč in potem je vse enako dokler se spet ne preklopi. V Witcherju vse teče lepo dinamično s premikanjem sonca po nebu, kar vpliva tudi na premikanje senc. Ko sonce zvečer počasi zahaja se tudi počasi temni, ponoči pa se občasno vidi luna, ali karkoli že je tisti planet tam, ki se tudi premika. Ves čas pa imamo tudi oblake, ki se počasi tvorijo, izginjajo in se seveda premikajo. Pa kakšna nevihta se tudi lahko pojavi vmes.
Polovico igre bomo torej igrali podnevi, polovico pa ponoči. Na vsakih tričetrt ure pa se bosta izmenjavala dan in noč. To je seveda pomembno, ker je kar nekaj pošasti, ki se pojavljajo samo podnevi ali samo ponoči. Nekatere queste je torej nujno narediti ponoči.
Seveda se lahko med igranjem Geralt kadarkoli ustavi in začne meditirati, takrat lahko ročno določimo koliko časa bo minilo.
Sem gledal en video, kjer so Geralta pustili stati 90 minut na mestu in ves čas snemali, nato pa so naredili pohitren video, kjer se v minuti in pol zamenja dan. Zadeva je fantastična
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
Ni tako kot v večini iger, kjer sploh imamo dan in noč, da se dan kar naenkrat preklopi v noč in potem je vse enako dokler se spet ne preklopi. V Witcherju vse teče lepo dinamično s premikanjem sonca po nebu, kar vpliva tudi na premikanje senc. Ko sonce zvečer počasi zahaja se tudi počasi temni, ponoči pa se občasno vidi luna, ali karkoli že je tisti planet tam, ki se tudi premika. Ves čas pa imamo tudi oblake, ki se počasi tvorijo, izginjajo in se seveda premikajo. Pa kakšna nevihta se tudi lahko pojavi vmes.
Polovico igre bomo torej igrali podnevi, polovico pa ponoči. Na vsakih tričetrt ure pa se bosta izmenjavala dan in noč. To je seveda pomembno, ker je kar nekaj pošasti, ki se pojavljajo samo podnevi ali samo ponoči. Nekatere queste je torej nujno narediti ponoči.
Seveda se lahko med igranjem Geralt kadarkoli ustavi in začne meditirati, takrat lahko ročno določimo koliko časa bo minilo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Ja to je ta video, čeprav so Geralta malo nerodno postavili tako da se šele zvečer vidi njegova senca, sonce pa je večino časa za našim hrbtom. Se pa lepo vidi oblake, ki se premikajo v več plasteh. Kaj takega mislim, da do sedaj še nismo videli.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Polovico igre bomo torej igrali podnevi, polovico pa ponoči. Na vsakih tričetrt ure pa se bosta izmenjavala dan in noč. To je seveda pomembno, ker je kar nekaj pošasti, ki se pojavljajo samo podnevi ali samo ponoči. Nekatere queste je torej nujno narediti ponoči.
Seveda se lahko med igranjem Geralt kadarkoli ustavi in začne meditirati, takrat lahko ročno določimo koliko časa bo minilo.
To je od vedno bil čar Witcher iger.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Mislim, da smo, v GTA V ali se motim?
Ha ha, ja, imaš prav, na GTA V sem pa pozabil.
Čeprav se mi zdi, da ima Witcher 3 lepše oblake, ki se bolj naravno premikajo naokoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0f0x ::
Ko bo izžel RedKit, bo še vse boljše, upam vsaj. Če pogledaš, kako so spimpali Skyrim, potem lahko pri W3 enako pričakujemo.
Kak ENB in SweetFX se bo sigurno hitro naredil. Pa flora overhaul ne bi škodil :)
Kak ENB in SweetFX se bo sigurno hitro naredil. Pa flora overhaul ne bi škodil :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Delajo res top filme, ki te nahajpajo do konca, po prvem dead island trailerju mi je ta spet tak, da si zaželiš kontroler vzet v roke se vržt na kavč in igrat, svaka čast oblikovalcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kratos ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
ajoj, zgleda, da so po Dubaju in Emiratih začeli pomalem vsi prodajati konzolne igre pred uradnim datumom. Italija, Francija, Brazil... Otroci na novo vpisani v uradni forum pa vsi jokat in cepetat zaradi diskriminacije PCjašev... Ker če nimaš prvi videa na Youtube potem nisi hipster
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Witcher 3 je odlična igra, to je sedaj uradno in verjetno jasno vsem. Kar pa začetnikom v tej Witcher franšizi morda še vedno ni jasno je, da gre za dokaj komplicirano in zaguljeno igro z neverjetnim številom pomembnih likov, krajev in dogodkov.
Začetnikom naj bi pomagal tale vodič, ki vsebuje spoilerje prvih dveh delov in na kratko predstavi pomembne zadeve, ki jih je nujno vedeti pred začetkom tretjega dela:
A Beginner’s Guide To The World Of The Witcher
Osebno moram reči, da me malo čudi navdušenje popolnih začetnikov v Witcher franšizi. Witcher igre namreč niso za vsakogar.
Najprej gre za čisti RPG, ki ima sicer precej akcijsko bojevanje, ampak v osnovi je to še vedno zaguljena RPG igra, kjer brez razmišljanja, načrtovanja, dobrega poznavanja zgodbe in velikanskega števila pomembnih pogovorov, ne prideš nikamor.
Poleg tega je to tretji in zaključni del trilogije z veličastno zgodbo polno političnih spletk na ravni Gospodarja prstanov.
Kdor misli direkt vleteti v tretji del brez poznavanja prvih dveh delov je isto kot da bi se najprej lotil gledanja tretjega dela Gospodarja prstanov, brez da bi pogledal prva dva. Verjetno bi bil izgubljen.
Čeprav je v igri na začetku uvodno poglavje, ki je prijazno do začetnikov, vseeno mislim, da brez poznavanja zgodbe ne bo šlo in priporočam SKRBNO branje (in tudi pomnjenje pomembnih dejstev) gornjega članka.
Začetnikom naj bi pomagal tale vodič, ki vsebuje spoilerje prvih dveh delov in na kratko predstavi pomembne zadeve, ki jih je nujno vedeti pred začetkom tretjega dela:
A Beginner’s Guide To The World Of The Witcher
Osebno moram reči, da me malo čudi navdušenje popolnih začetnikov v Witcher franšizi. Witcher igre namreč niso za vsakogar.
Najprej gre za čisti RPG, ki ima sicer precej akcijsko bojevanje, ampak v osnovi je to še vedno zaguljena RPG igra, kjer brez razmišljanja, načrtovanja, dobrega poznavanja zgodbe in velikanskega števila pomembnih pogovorov, ne prideš nikamor.
Poleg tega je to tretji in zaključni del trilogije z veličastno zgodbo polno političnih spletk na ravni Gospodarja prstanov.
Kdor misli direkt vleteti v tretji del brez poznavanja prvih dveh delov je isto kot da bi se najprej lotil gledanja tretjega dela Gospodarja prstanov, brez da bi pogledal prva dva. Verjetno bi bil izgubljen.
Čeprav je v igri na začetku uvodno poglavje, ki je prijazno do začetnikov, vseeno mislim, da brez poznavanja zgodbe ne bo šlo in priporočam SKRBNO branje (in tudi pomnjenje pomembnih dejstev) gornjega članka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
To z začetniki je verjetno posledica marketinškega hajpa. Bomo videli mesec dni po izidu, kdo bo še igral. Po mojem novinci upajo na izkušnjo podobno Dark Souls, kjer igraš in se ne obremenjuješ preveč z zgodbo. Lol...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Witcher 1 in 2 imate zelo malo od zgodbe, ki jo bomo imeli v Witcher 3, tak da bullshit da rabiš karkoli vedit, v Witcher 1 in 2 ni nič o Ciri pa o tem, neke bežne reference na izgubo spomina, potem pa čisto ločen zaplet v obeh igrah. Drugo so knjige, ampak developerji sigurno niso računal na to, da ljudje berejo knjige brez skrbi.
Ravno čar RPGja je lahko, da sproti odkrivaš zgodbo. Vprašanje če je to, da sem prebral knjigo plus. Po eni strani ti je več jasno o Witcher vesolju, po drugi strani pa imam zdaj precej spoilerjev, ki jih bodo čisto novi igralci odkrivali skozi igro.
Ravno čar RPGja je lahko, da sproti odkrivaš zgodbo. Vprašanje če je to, da sem prebral knjigo plus. Po eni strani ti je več jasno o Witcher vesolju, po drugi strani pa imam zdaj precej spoilerjev, ki jih bodo čisto novi igralci odkrivali skozi igro.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dolenc ::
Wild hunt se je postopoma razlagal v prvem in drugem delu in izguba spomina, že v drugem delu je izguba spomina bolj, eh it happened :D. Jaz tud mislem, da če kdo ne bo poznal vseh detajlov tega niti ne bo preveč opazil, je pa sigurno bilo dosti povedanega. Jaz mam sicer plan še mal počakat s špilom, da ga mal pofixajo, pa da svoje projekte spucam in sem potem lahko 2 tedna nedosegljiv in samo v gatah brez tuširanja
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Dvomim da so dialog dali samo na konzole. Pomoje bo to tudi na PCju, če ne boš uvozil save gama.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Tole sem skopiral direkt iz Game Manuala na 3. strani:
Importing Saved Games
You can import a saved game from The Witcher® 2: Assassins of Kings. Doing so will incorporate the choices you made in that saved game into your The Witcher 3 experience.
To import a saved game, click on “Import The Witcher 2 saved game” in the Main Menu under the “New Game” option.
NOTE: This option is only available if there are saves from The Witcher 2: Assassins of Kings present in the saved game folder:
%SystemDrive%\Users\%USERNAME%\Documents\Witcher 2\gamesaves
Any The Witcher 2 saved games present in that folder can be imported into The Witcher 3: Wild Hunt. However, it is highly recommended you use the final autosave from Act 3 of The Witcher 2, as any earlier saves will not incorporate choices made in the latter stages of the game. Default settings will be applied to any choices not imported.
If no The Witcher 2 saved games are present, a dialogue can be triggered during the Prologue, allowing you to answer questions to simulate an import of your choices from The Witcher 2.
__________
Se pravi igra bo sama poiskala shranjeno pozicijo iz drugega Witcherja na originalni lokaciji, ki se nahaja med našimi Dokumenti.
Izbral boš lahko katerokoli shranjeno pozicijo iz kateregakoli dela igre, ampak smiselno je uvoziti zadnji posnetek iz konca igre. Če boš uvozil pozicijo iz bolj zgodnjega dela igre bo Witcher 3 pobral vse tvoje odločitve ki si jih naredil do takrat za ostale pa bo nastavil default vrednosti.
Če torej Witcher 3 najde shranjeno pozicijo v zgoraj navedeni mapi se bo v meniju igre pojavil nov gumb "Import The Witcher 2 saved game". Tam torej uvoziš želeno shranjeno pozicijo.
Če pa ne bo našel shranjene pozicije pa tistega gumba ne bo in med igranjem Uvodnega (Prologue) poglavja se bodo aktivirala vprašanja, ki bodo glede na tvoje odgovore nastavili vse pomembne odločitve iz prvih dveh delov. Lahko pa boš ignoriral tudi to in vse stare odločitve se bodo nastavile na default vrednosti.
Importing Saved Games
You can import a saved game from The Witcher® 2: Assassins of Kings. Doing so will incorporate the choices you made in that saved game into your The Witcher 3 experience.
To import a saved game, click on “Import The Witcher 2 saved game” in the Main Menu under the “New Game” option.
NOTE: This option is only available if there are saves from The Witcher 2: Assassins of Kings present in the saved game folder:
%SystemDrive%\Users\%USERNAME%\Documents\Witcher 2\gamesaves
Any The Witcher 2 saved games present in that folder can be imported into The Witcher 3: Wild Hunt. However, it is highly recommended you use the final autosave from Act 3 of The Witcher 2, as any earlier saves will not incorporate choices made in the latter stages of the game. Default settings will be applied to any choices not imported.
If no The Witcher 2 saved games are present, a dialogue can be triggered during the Prologue, allowing you to answer questions to simulate an import of your choices from The Witcher 2.
__________
Se pravi igra bo sama poiskala shranjeno pozicijo iz drugega Witcherja na originalni lokaciji, ki se nahaja med našimi Dokumenti.
Izbral boš lahko katerokoli shranjeno pozicijo iz kateregakoli dela igre, ampak smiselno je uvoziti zadnji posnetek iz konca igre. Če boš uvozil pozicijo iz bolj zgodnjega dela igre bo Witcher 3 pobral vse tvoje odločitve ki si jih naredil do takrat za ostale pa bo nastavil default vrednosti.
Če torej Witcher 3 najde shranjeno pozicijo v zgoraj navedeni mapi se bo v meniju igre pojavil nov gumb "Import The Witcher 2 saved game". Tam torej uvoziš želeno shranjeno pozicijo.
Če pa ne bo našel shranjene pozicije pa tistega gumba ne bo in med igranjem Uvodnega (Prologue) poglavja se bodo aktivirala vprašanja, ki bodo glede na tvoje odgovore nastavili vse pomembne odločitve iz prvih dveh delov. Lahko pa boš ignoriral tudi to in vse stare odločitve se bodo nastavile na default vrednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Nevem če je to pomembno za večino, jaz sem recimo vse witcherje preigral takoj ob izzidu na konzolah pa se skoraj nič ne spomnim več koga sem usmrtil oz. se ga usmilil, če bi kake savegame importal v tanov witcher mi itak nebi blo velik več jasno ko bi videl recimo živega Aryana v igri, ker niti nebi vedel kdo je to če nebi nič pisalo. Ampak dialog bo itak tako narejen da te bo spomnil zakaj je živ, kako je živ, kaj tam dela,... tako da ne potrebuješ dosti spomina od prejšnih iger, ker bo vse napisano dovolj razumljivo za vse ki še niso te frančize igrali. Stari mački witcherja se bomo pa itak spomnili starih likov in kakšno njihovo zgodbo iz ozadja (oz. iz knjig) in bomo mogoče zaradi tega gledali na odločitve malenkost drugače, kar se pa igralske izkušnje tiče pa mislim da bomo vsi na istem.
Jaz sem si kar malo podaljšal "dopust", da bom lahko v torek zjutraj lepo xboxa zagnal, pa sploh nisem nek fanatik nad igrami ampak witcher mi je pa top
Jaz sem si kar malo podaljšal "dopust", da bom lahko v torek zjutraj lepo xboxa zagnal, pa sploh nisem nek fanatik nad igrami ampak witcher mi je pa top
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
The Witcher 3 Nvidia Suggests Optimal Settings for 900 Series
Nvidia has worked closely with CD Projekt RED in optimizing The Witcher 3: Wild Hunt for a variety of their GPUs.
All cards benefit from HBAO+ and PhysX, while Nvidia recommends activating Dynamic Super Resolution for a higher visual fidelity and Gsync. A game ready driver will surely be available in the next couple of days, as well as optimal settings through the Geforce Experience to help provide a smooth and enjoyable experience with the Witcher 3.
Nvidia suggests the following settings for each GTX 900 Series card.
1920×1080, Low settings GTX 960
1920×1080, Medium settings GTX 960
1920×1080, High settings GTX 960
1920×1080, Uber settings GTX 970
1920×1080, Uber settings w/ GameWorks GTX 980
2560×1440, Uber settings GTX 980
2560×1440, Uber settings w/ GameWorks GTX TITAN X, or 2-Way SLI GTX 970
3840×2160, Uber settings GTX TITAN X, or 2-Way SLI GTX 980
3840×2160, Uber settings w/ GameWorks 2-Way SLI GTX 980 or GTX TITAN X
Nvidia has worked closely with CD Projekt RED in optimizing The Witcher 3: Wild Hunt for a variety of their GPUs.
All cards benefit from HBAO+ and PhysX, while Nvidia recommends activating Dynamic Super Resolution for a higher visual fidelity and Gsync. A game ready driver will surely be available in the next couple of days, as well as optimal settings through the Geforce Experience to help provide a smooth and enjoyable experience with the Witcher 3.
Nvidia suggests the following settings for each GTX 900 Series card.
1920×1080, Low settings GTX 960
1920×1080, Medium settings GTX 960
1920×1080, High settings GTX 960
1920×1080, Uber settings GTX 970
1920×1080, Uber settings w/ GameWorks GTX 980
2560×1440, Uber settings GTX 980
2560×1440, Uber settings w/ GameWorks GTX TITAN X, or 2-Way SLI GTX 970
3840×2160, Uber settings GTX TITAN X, or 2-Way SLI GTX 980
3840×2160, Uber settings w/ GameWorks 2-Way SLI GTX 980 or GTX TITAN X
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0f0x ::
Uber cool :)
PC master race vs PS4 vergleich :) (ni neke razlike)
PC master race vs PS4 vergleich :) (ni neke razlike)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0f0x ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
todman74 ::
To z začetniki je verjetno posledica marketinškega hajpa. Bomo videli mesec dni po izidu, kdo bo še igral. Po mojem novinci upajo na izkušnjo podobno Dark Souls, kjer igraš in se ne obremenjuješ preveč z zgodbo. Lol...
No tale primerjava je mal zgrešena. Če je katera igra neprijazna do začetnikov, potem je to Dark Souls serija. Je pa res, da v DS1,2 ni potrebno sprejemati odločitev, ki bi bistveno spreminjale potek igre.
Preden sem začel igrat Witcher 2, nisem nič vedel o sami igri, oziroma zgodbi, pa sem vseeno brez večjih težav "obrnil" igro, zato ne vidim problema, zakaj ne bi nekateri začeli igrat kot prvo kar ta tretji del serije. Edino novincem v RPGjih bi znalo delat probleme....
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Edino novincem v RPGjih bi znalo delat probleme....Saj ravno zato sem jaz zgoraj izrazil začudenje nad velikanskim pričakovanjem, ki precej presega običajen krog RPG žanra.
RPG zvrst je med manj razširjenimi in je doma predvsem na PC-jih, na konzolah pa ni ravno običajna zvrst. Nekako se mi ne zdi praktično sedeti zavaljen v fotelj in na precej oddaljenem televizorju prebirati gore teksta.
Sicer so tukaj pogovori govorjeni, še vedno pa je treba prebirati vse naše možne odgovore preden se odločimo kako bomo odgovorili. Polovica igre je pogovarjanja.
Bojevanje je sicer precej arkadno ampak prav nobena spretnost ti prav nič ne pomaga če imaš slabo opremo. Dobiti dobro opremo pa v RPG-jih ni prav nič enostavno.
In tisti, ki je na konzoli preigral Mass Effect franšizo še ni RPG igralec
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
yayo ::
No tale primerjava je mal zgrešena.
Res, sem mislil natipkati Assassins Creed pa mi je ušlo Dark Souls. Pa tudi nisem hotel povedati, da moraš poznati prejšnja dva dela ampak, da po mojem veliko novih prišlekov verjetno zaradi vsega hajpa pričakuje bolj akcijsko, linearno igro. Pri Witcherju je potrebno slediti zgodbi, ki je pogosto kar komplicirana, tu je world lore, pa še vsi rpg elementi. Torej večkrat pavziraš akcijo in bereš "teorijo". Ne vem če novi prišleki točno vedo v kaj se spuščajo, če sta jim referenca npr Skyrim ali celo GTA.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
oo7 ::
Jaz sem letos na zimski razprodaji na Steamu kupil Witcher 1 in 2.
Witcher 1 sem igral okoli 3 ure in nehal, ker mi gameplay nikakor ni bil všeč pa še grafika je bila bolj boga ampak uglavnem sem nehal zaradi gameplaya.
Witcher 2 sem pa preigral, do konca in mi je bila dobra igra.
Witcher 3 pa verjamem, da bo še boljši kot drugi del že zaradi odprtega sveta. Ga imam že na računalniku samo še, do 19 Maja je treba počakat =)
Witcher 1 sem igral okoli 3 ure in nehal, ker mi gameplay nikakor ni bil všeč pa še grafika je bila bolj boga ampak uglavnem sem nehal zaradi gameplaya.
Witcher 2 sem pa preigral, do konca in mi je bila dobra igra.
Witcher 3 pa verjamem, da bo še boljši kot drugi del že zaradi odprtega sveta. Ga imam že na računalniku samo še, do 19 Maja je treba počakat =)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Jaz sem ga že preloadal, sicer na xboxu ampak pomoje je tudi sony to že omogočil glede na to da pojutrišnjem že izzide.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
ahac ::
Uber cool :)
PC master race vs PS4 vergleich :) (ni neke razlike)
Ni neke razlike, ker so downgradal PC verzijo. V starih trailerjih izgleda boljše.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Gameplay Witcher 1 ti ni bil všeč? Ali nisi znal tepežkat sovražnike?
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bergyb ::
Še vseen je zelo dobra grafika, tk da se ne bi preveč sekiral glede tega ![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Mal berem glede Nvidia GameWorks pri Project Cars, v bistvu dela fajn samo za najnovejše Nvidia grafične, stara 780 je tk hitra kot nova 960, razlika v moči grafičnih pa je 28%. AMD pa dobi 20% na hitrosti z DX12 za ta špil (za nvidia ni podatka, je pa nvidia manj dostopna s strani CPU, kot amd).
Kot pa so developerji že rekl, HairWorks in podobne zadeve ne morejo izboljšati/pohitriti za AMD, ker AMD nima dostopa do kode in ker jim pogodba prepoveduje to. Lahko sodelujejo z AMD in lepšajo špil, ali tako kot pravi Nvidia, lahko bi developerji uporabl katero drugo tehnologijo.
Torej ista zgodba kot za PhysX, če nimaš zadne generacije Nvidia grafične, ti bo špil štekal.
Še malo, pa bo day 1 patch!
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Mal berem glede Nvidia GameWorks pri Project Cars, v bistvu dela fajn samo za najnovejše Nvidia grafične, stara 780 je tk hitra kot nova 960, razlika v moči grafičnih pa je 28%. AMD pa dobi 20% na hitrosti z DX12 za ta špil (za nvidia ni podatka, je pa nvidia manj dostopna s strani CPU, kot amd).
Kot pa so developerji že rekl, HairWorks in podobne zadeve ne morejo izboljšati/pohitriti za AMD, ker AMD nima dostopa do kode in ker jim pogodba prepoveduje to. Lahko sodelujejo z AMD in lepšajo špil, ali tako kot pravi Nvidia, lahko bi developerji uporabl katero drugo tehnologijo.
Torej ista zgodba kot za PhysX, če nimaš zadne generacije Nvidia grafične, ti bo špil štekal.
Še malo, pa bo day 1 patch!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Lonsarg ::
Zgodaj se zbudit ali pozno it spat?(1am release) :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kratos ::
Nevem če je že kdo tole nalepil ampak jaz še nisem videl:
- The damage made to Geralt's face when he's intoxicated by his potion is actually displayed in cutscenes. White Honey cures it.
- There are very very few fetch quests in the game. The team doesn't particularly like them. Those that are there spend time developing the character that gives the quest. For instance there's one in which you have to go from point to point with a character, and while you do he tells you in depth about him. That can influence the choice at the end of the quest.
- Monsters can attack you while you're meditating.
- The AI of normal animals like sheeps and goats is pretty basic. It will tell them that there's a bush that they might like within their radius, so they'll go eat it. The same goes for animals or entities they're scared of, causing them to run away.
- If you kill that goat, it's gonna produce a smell, and monsters may be attracted to it if there's one that likes that kind of meat in the radius. If no one eats it and the corpse rots, a different kind of monster that eats rotten meat will be attracted.
- If there are deers in an area wolves will hunt them, but if you kill all the deers you may see some wolves patrolling, but there will be less because there's less game.
- The reason why ice skating was removed from the game (very few things have been actually cut) is because creating a big fight based on a completely different set of mechanics that haven't been explained or used before and that the players didn't have the opportunity to master is a bad idea, as it gets people killed too easily and frustrated.
- In some cases when you kill the monsters in an area, humans will settle it. In the prologue there's actually a cutscene that shows is as it happens so that the players understand the mechanic. It's not always so simple, and there are different states. Whenever you go into an area the game will check what you have and what you haven't done, who you helped, who you killed, the decisions you made during quests and dialogue. That can change a lot of things, including the people that spawn in a village. The mechanic is simple, but it can get complex because of all the branching.
- Monsters don't scale with your level. If you're way underleveled compared to a monster, you'll do almost no damage.
- The level of an enemy is displayed, but is its level is indicated by a skull you better stay away, because it's way too strong for you, and it might even oneshot you.
- The bestiary populates itself as you learn information and eventually it tells you where a monsterlives, at what times of day it appears, what it's vulnerable to.
- Gear has been moved around very recently to re-balance it.
- You won't find items you can't use because you're too low level. They will automatically scale down to your level if they're too high for you. For instance the damage of a weapon will be lower, even if they will keep their "cool" elements like setting elements on fire for instance. Once you pick up an item, its stats are set, so it won't scale back up to its original stats. That said, you'll always get better loot as you move forward anyway. There's no need to wait to be the right level before you get an item.
- You can use Axii on your horse to force him not to panic during combat. Quen can be changed from defensive to offensive, and it can explode and damage enemies when it's penetrated.
- There was a big conversation within the team on whether Geralt could be fully nude or not. The conversation also involved the extra polygons that would be used for his penis and who would animate it while running (Editor's Note: at this point I believed he was joking, but Monnier specified that he was actually serious). On the other side, others believed that there was a lot of female nudity in the game, so there should be male nudity as well. The result is that there's a lot more male nudity than in previous games, but Geralt still normally wears his underwear.
- The Gwent minigame was designed to last ten minutes tops for each match. You can win money, new cards, enter a torunament with all the best Gwent players. There are even quests linked to the game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kratos ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Izi ::
Primerjava grafičnih nastavitev na PC-ju.
Najprej Low vs. Ultra in potem še vsi grafični efekti posebej.
Prvo kar pade v oči je da med Low in Ultra sploh ni kakšne opazne razlike.
Z drugimi besedami: Low zgleda presenetljivo dobro medtem ko Ultra nastavitev razočara.
Razlika se praktično pokaže samo če se določenemu predmetu približamo povsem na blizu in šele takrat se opazi pri low nastavitvi megleno teksturo, medtem ko na Ultra ostane ostra. Pri normalnem igranju, ko si vsaj nekaj metrov oddaljen od najbližje stene ali v naravi, razlike med low in Ultra ni nobene.
Medtem ko je splošna grafična nastavitev nepomembna so zelo pomembne posamezne grafične nastavitve. Glede na gornji video sem že določil moje grafične nastavitva:
- Anti-Aliasing (Off, On) je vsekakor priporočljivo vklopiti (On). Razlika se opazi na prvi pogled.
- Ambient Occlusion (Off, SSAO, HBAO) vsaka naslednja stopnja opazno potemni sliko. Osebno mi najlepše zgleda SSAO.
- Bloom (Off, On) Nikoli nisem razumel zakaj bi kdo hotel vklopiti bleščanje. Bleščanje je moteče in je bolje da ostane izklopljeno (Off).
- Foliage Visibility (Low, Med, High, Ultra) Low vsekakor odpade, saj na srednji oddaljenosti vlada praznina. Med Med in Ultra pa je že zelo majhna razlika. Najbolj optimalna je po moje High nastavitev.
- NVIDIA Hairworks (Off, On) Deluje samo na lase in dlake, ampak razlika je velikanska. Obvezno vklopiti (On). Deluje na vseh grafičnih karticah tudi na AMD, ni pa posebej optimizirano za AMD, tako da zna na šibkejših ali starejših AMD grafikah povzročiti preveč upočasnitve ali celo kakšne artefakte in takrat je zadevo bolje ugasniti.
- Grass Density (Low - Ultra) komajda opazna razlika. Najbolje je izbrati Ultra, ampak če je problem hitrost je to ena prvih nastavitev, kjer bi nižal stopnjo.
- Light Shafts (Off, On) Lep efekt sončnih žarkov skozi drevesa in podobno. Vsekakor vkopiti (On).
- Shadow Quality (Low, Med, High, Ultra) Praktično nobene razlike, tudi na low so sence enako odlične. Priporočam low nastavitev. Zakaj bi obremenjeval grafično po nepotrebnem.
- Terrain Quality (Low - Ultra) Pri najboljši volji ne opazim nobene razlike. Priporočam low nastavitev.
- Texture Quality ((Low, Med, High, Ultra) Verjetno najpomembnejša grafična nastavitev. Brez razmišljanja izbrati Ultra nastavitev, če le grafična kartica zmore in ima dovolj VRAMA.
- Water Quality (Low - Ultra) Low vsekakor ne zgleda slabo, je pa na Ultra seveda opazno lepša in bolj naravna voda. Priporočam Ultra nastavitev, je pa to ena izmed nastavitev, ki jo brez panike znižaš, če potrebuješ več moči.
Najprej Low vs. Ultra in potem še vsi grafični efekti posebej.
Prvo kar pade v oči je da med Low in Ultra sploh ni kakšne opazne razlike.
Z drugimi besedami: Low zgleda presenetljivo dobro medtem ko Ultra nastavitev razočara.
Razlika se praktično pokaže samo če se določenemu predmetu približamo povsem na blizu in šele takrat se opazi pri low nastavitvi megleno teksturo, medtem ko na Ultra ostane ostra. Pri normalnem igranju, ko si vsaj nekaj metrov oddaljen od najbližje stene ali v naravi, razlike med low in Ultra ni nobene.
Medtem ko je splošna grafična nastavitev nepomembna so zelo pomembne posamezne grafične nastavitve. Glede na gornji video sem že določil moje grafične nastavitva:
- Anti-Aliasing (Off, On) je vsekakor priporočljivo vklopiti (On). Razlika se opazi na prvi pogled.
- Ambient Occlusion (Off, SSAO, HBAO) vsaka naslednja stopnja opazno potemni sliko. Osebno mi najlepše zgleda SSAO.
- Bloom (Off, On) Nikoli nisem razumel zakaj bi kdo hotel vklopiti bleščanje. Bleščanje je moteče in je bolje da ostane izklopljeno (Off).
- Foliage Visibility (Low, Med, High, Ultra) Low vsekakor odpade, saj na srednji oddaljenosti vlada praznina. Med Med in Ultra pa je že zelo majhna razlika. Najbolj optimalna je po moje High nastavitev.
- NVIDIA Hairworks (Off, On) Deluje samo na lase in dlake, ampak razlika je velikanska. Obvezno vklopiti (On). Deluje na vseh grafičnih karticah tudi na AMD, ni pa posebej optimizirano za AMD, tako da zna na šibkejših ali starejših AMD grafikah povzročiti preveč upočasnitve ali celo kakšne artefakte in takrat je zadevo bolje ugasniti.
- Grass Density (Low - Ultra) komajda opazna razlika. Najbolje je izbrati Ultra, ampak če je problem hitrost je to ena prvih nastavitev, kjer bi nižal stopnjo.
- Light Shafts (Off, On) Lep efekt sončnih žarkov skozi drevesa in podobno. Vsekakor vkopiti (On).
- Shadow Quality (Low, Med, High, Ultra) Praktično nobene razlike, tudi na low so sence enako odlične. Priporočam low nastavitev. Zakaj bi obremenjeval grafično po nepotrebnem.
- Terrain Quality (Low - Ultra) Pri najboljši volji ne opazim nobene razlike. Priporočam low nastavitev.
- Texture Quality ((Low, Med, High, Ultra) Verjetno najpomembnejša grafična nastavitev. Brez razmišljanja izbrati Ultra nastavitev, če le grafična kartica zmore in ima dovolj VRAMA.
- Water Quality (Low - Ultra) Low vsekakor ne zgleda slabo, je pa na Ultra seveda opazno lepša in bolj naravna voda. Priporočam Ultra nastavitev, je pa to ena izmed nastavitev, ki jo brez panike znižaš, če potrebuješ več moči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 291180 (292) | michale |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33753 (572) | oo7 |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 95862 (65078) | yoco |