» »

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Mass Effect: Andromeda (Mass Effect 4)

Temo vidijo: vsi
««
17 / 19
»»

Zmajc ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Ne moreš prestavljati izida, smrtno resno.


Verjetno bi bila boljša finančna izguba z prestavitvijo releasa za mesec, dva kot pa izguba dobrega imena IN finančna izguba z slabšo prodajo.

Oni lahko glumijo kak je to najbolj uspešen releasa zadnjih X let a izgublenih salov imajo vseeno ogromno, da sramoto ki so si jo naredili sploh ne omenjamo.

dolenc ::

Dragon age 2 je bil meh, mass effect 3 je začel(če se ne motim dejansko prvi špil) čudovito tradicijo rezanja igre in kasnejšo prodajo v obliki dlc, dragon age inquisition je postal dober šele z dlcji, vmes pa kup fillerja.

Tokrat so ga že biksnili, več kot očitno niso bioware, ki je pridobil hordo zvestih oboževalcev(z mano vred) s prvim dragon ageom in mass effectom(kotor ne štejem) in tudi tehnično enostavno nimajo(več) knowhowa da bi svoje špile spravli na naslednji nivo.

Pa se jim zato prodaja kaj manjša? Nop :P. Se bo dragon age 4 zato kaj manj prodajal, nop. So call of duty špili nekje na 10 mestu po prodaji, nop.
Bom jaz zato ukradu špil, jep :P (sem kupil dragon age origins, mass effect collection za ps3, in skoraj kupil dragon age inq(pa potem raje vzel battlefield :))

dolenc ::

Če kdo ni 1nke preigral, strnjena zgodba

Izi ::

ahac je izjavil:

- inventory size so ful povečal (nadgrajen je imel prej 65 slotov, zdaj jih ima 150)

Če smo čisto pošteni, je bilo tudi 50 povsem dovolj. Meni osebno ni nikoli uspelo priti čez 35, tudi če nisem prav nič prodajal. sploh mi ni jasno kako je možno zapolniti več kot 50 slotov.
Vsa odvečna orožja in oklepe se lahko kadarkoli, tudi na terenu, predela v materiale, kar je pravzaprav nujno početje, pa imaš vedno polnih samo okoli 25 slotov.

smacker ::

Če igraš multiplayer in dobivaš orožja/armorje, potem je nerodno po par rundah v single playerju prodajat/razstavljat => zato 200 slotov.

Tezaab ::

dolenc je izjavil:

Tokrat so ga že biksnili, več kot očitno niso bioware, ki je pridobil hordo zvestih oboževalcev(z mano vred) s prvim dragon ageom in mass effectom(kotor ne štejem) in tudi tehnično enostavno nimajo(več) knowhowa da bi svoje špile spravli na naslednji nivo.

Seveda niso. Originalni so bili Bioware Edmonton, odgovorni za vse Dragon Age in originalno trilogijo Mass Effecta. MEA so razvili v Bioware Montreal.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zmajc ::

Zaden Dragon Age je naredil BioWare Edmondton, ki tije tudi bolj zmazek kot kaj drugega.

Problem majo ,ker so izgubili ogromno starega izkušenega kadra in jih zamenjujejo "nr 1 fan"
zaposlenimi.

scipascapa ::

Tezaab ::

Hmm... na cem ste se odlocili porabiti Cryo Pod points? Razmisljam, da bi najprej vzel od military (recon za special loot crates, pa advanced training za vec xp), potem science (lab techs za stalen tok RP, improved development za vec RP od skenerja), nato pa pocasi zrihtat ekonomijo materialov za crafting (torej hunting parties, special forces, mining ops itd.).

Edit: predpostavka za vse to je seveda, da je sploh mozno dobiti dovolj tock, da lahko opisano naredim...
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

smacker ::

Čimprej v bonuse (XP in RP scanner bonus). Potem pa v redni tok RP in materialov. Če craftaš svoje iteme, potem boš mel več kot dovolj creditsov od prodaje salvage itemov, tak da financ skoraj ne rabiš. Jaz mam vse iz science, skoraj vse iz military pa 1 ali 2 iz finance, tak da točk je dovolj na voljo ;)
Lahko pa usmeriš vse v creditse in kupuješ/nabiraš iteme. V special loot crates se dobi dobra roba, ni pa treba hitet s tem perkom, ker skrinje ne zginejo - vedno se lahko vrneš na planete in pobereš. Tud pri apex missionih se da kak dober weapon/armor dobit.

smacker ::

Cd key za PC 34,25€
WEEKEND DEAL: Mass Effect Andromeda PC (8.88% off)
o Use Discount Code: CDKEYSMEA888
o Includes: Deep Space Pack DLC!

http://www.cdkeys.com/pc/games/mass-eff...

Tezaab ::

Jah, za dobit bonus na RP in XP moras itak prej vzet redni tok RP in munitions/hunting parties/special forces/reconnaissance... bom preveril kaj tocno nucam za to, kar planiram sestavit skupaj.

Hvala.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

yoco ::

Je soldier build kj dober? Kako vi igrate?

Izi ::

yoco je izjavil:

Je soldier build kj dober? Kako vi igrate?

Soldier je v Mass Effect vedno najbolj učinkovit in najlažji klass. Tudi tukaj ni nič drugače. Na začetku so sicer Biotične moči močnejše, ampak nekje po level 30 močno upešajo in so učinkovita samo še orožja. Tudi Combo eksplozije, kjer kombiniraš Primerje in Detonatorje niso več učinkovite.

Ampak tudi čisti Soldier rabi pomoč Biotike ali Tehnike.
Če si borec na daljavo nujno rabiš "Pull", da potegneš sovražnike iz zaklona, ker nekateri ves čas čepijo v zaklonu in se dvignejo samo za strel potem pa spet čepijo.
Če si borec na blizu nujno rabiš "Charge", ki te raketno odnese direkt do sovražnika.
Biotični Shield (Barrier), ki nadomesti navaden Shield je zelo učinkovit.
Če pa si bolj skrivaške sorte pa ne moreš brez tehnične podpore, kot je nevidnost, strojnična gnezda, pomoč robotkov in podobno.

Leveli kar hitro letijo, tako da je točk kar precej na razpolago. Nekje do level 80 bomo verjetno prilezli, ker je to tudi level ko postane na voljo najboljša oprema X stopnje.

Tezaab ::

@Izi: torej, za sniperco: si se vedno mnenja, da je Black Widow konkretno boljsa od vseh ostalih? Trenutno mi zaradi modov, skillov in opreme municija ne predstavlja vec problema, tudi na Viperju - ki ima tocno toliko nabojev, kot BW. Tako, da bi bilo fajn imeti nekaj, kar z enim strelom pokonca nasprotnika.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Izi ::

Tezaab je izjavil:

@Izi: torej, za sniperco: si se vedno mnenja, da je Black Widow konkretno boljsa od vseh ostalih?

Po moje sta pri Snipercah samo dve dobri izbiri:
1. Black Widow - Drugi največji damage, imaš pa na voljo 3 do 4 strele pred reloadom.
2. Isharay - Največji damage, po vsakem strelu moraš realoadat.

ahac ::

Jaz sem včeraj enkrat vzel Isharay (vsaj mislim, da je bil ta, ker sem moral reloadat po vsakem strelu) s sabo, pa mi ni bil tolk všeč kot Black Widow. Sicer naredi več dmg, ampak reloadanje vzame preveč časa.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Izi ::

Če kdo še ne ve, lahko "Vintage Heat Sink" nadgradnjo namontiraš na vsako orožje, tudi na Sniper.
"Vintage Heat Sink", ti predela orožje, da ne uporablja več klasičnih šaržerjev z naboji, ampak termalne klipe, ki se nikoli ne izpraznijo, se pa pregrejejo in je treba malenkost počakati, da se ohladijo, kar traja malo dlje kot običajen reload ampak ne dosti dlje. Tako ti ni treba več skrbeti, da bi ti zmanjkalo municije. Za vse strojnice je to praktično nepogrešljiva nadgradnja. Pri Sniperjih je precej manj uporabna, ampak pri Black Widow se vseeno dobro obnese, če veš kako moraš streljati.
Vsa Remnant orožja pa tako ali tako že v osnovi uporabljajo termalne klipe.

Pri uporabi orožja s termalnimi klipi je namreč fora, da jih ne smeš izprazniti čisto do konca. Če streljaš do konca se pregreje in traja okoli 3 sekunde, da se ohladi in nato začne samodejno polniti, če pa prenehaš s streljanjem preden se pregreje, pa se začne samodejno polniti nazaj že samo po sekundi.

Če na primer "Vintage Heat Sink" vgradiš v Black Widow, ki ima običajno po 4 strele pred reloadom, boš imel na voljo samo še 2 strela preden se orožje pregreje, ampak zato neskončno municije.
Lahko torej na hitro sprožiš 2 strela, ampak moraš potem čakati dobre 3 sekunde, preden lahko ponovno dvakrat ustreliš, kar ni najbolje.
Precej bolj pametno je da ustreliš enkrat in potem počakaš sekundo, da se ohladi na 100% in spet sprožiš. Tako lahko streljaš v neskončnost po en strel na sekundo. Če si na kakšnem hribčku lahko tako v miru počistiš celo skupino.

Tezaab ::

Torej, ce imas za Tactical Cloak 6 spodnjo vejo (da cloak in bonusi trajajo se 2s po strelu) hitro dvakrat ustrelis, gres v zaklon, malcek pocakas... spustis kak tech combo... vzges cloak in ponovis vajo?
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Tezaab ::

Hm... Ok, kar sem napisal zgoraj sicer deluje, ampak res potrebujes "+25% clip size" pri Sniper Rifle 5. Pa na SR4 se ti potem bolj splaca izbrati -25% SR weight, kot pa spare ammo.

Pa fajn je to skombinirati z augmentom za +2 moda tako, da si potem na 4 SR modih - od katerih lahko vzames vse, ki nimajo veze s clip/spare ammo size bonusi.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Berserker ::

Izi je izjavil:

Če kdo še ne ve, lahko "Vintage Heat Sink" nadgradnjo namontiraš na vsako orožje, tudi na Sniper.
"Vintage Heat Sink", ti predela orožje, da ne uporablja več klasičnih šaržerjev z naboji, ampak termalne klipe, ki se nikoli ne izpraznijo, se pa pregrejejo in je treba malenkost počakati, da se ohladijo, kar traja malo dlje kot običajen reload ampak ne dosti dlje. Tako ti ni treba več skrbeti, da bi ti zmanjkalo municije. Za vse strojnice je to praktično nepogrešljiva nadgradnja. Pri Sniperjih je precej manj uporabna, ampak pri Black Widow se vseeno dobro obnese, če veš kako moraš streljati.
Vsa Remnant orožja pa tako ali tako že v osnovi uporabljajo termalne klipe.

Pri uporabi orožja s termalnimi klipi je namreč fora, da jih ne smeš izprazniti čisto do konca. Če streljaš do konca se pregreje in traja okoli 3 sekunde, da se ohladi in nato začne samodejno polniti, če pa prenehaš s streljanjem preden se pregreje, pa se začne samodejno polniti nazaj že samo po sekundi.

Če na primer "Vintage Heat Sink" vgradiš v Black Widow, ki ima običajno po 4 strele pred reloadom, boš imel na voljo samo še 2 strela preden se orožje pregreje, ampak zato neskončno municije.
Lahko torej na hitro sprožiš 2 strela, ampak moraš potem čakati dobre 3 sekunde, preden lahko ponovno dvakrat ustreliš, kar ni najbolje.
Precej bolj pametno je da ustreliš enkrat in potem počakaš sekundo, da se ohladi na 100% in spet sprožiš. Tako lahko streljaš v neskončnost po en strel na sekundo. Če si na kakšnem hribčku lahko tako v miru počistiš celo skupino.


Tale nadgranja nas potem popelje nazaj v ME1. Niti ne vem kakšna je bila že razlaga za zamenjavo termalnega clipa z običnimi v ME2.

Tezaab ::

Berserker je izjavil:

Tale nadgranja nas potem popelje nazaj v ME1. Niti ne vem kakšna je bila že razlaga za zamenjavo termalnega clipa z običnimi v ME2.

"Izboljsava":
In Mass Effect 2, personal weapons have undergone a massive shift. It was discovered that, in an age of kinetic barriers, most firefights were won by the side who could put the most rounds downrange the fastest. As such, detachable heat sinks, known as thermal clips, were adopted first by the geth, and shortly thereafter by organic arms manufacturers. Ammunition may never be a concern with modern arms, but the availability of thermal clips is; weapons without thermal clips have nowhere to disperse their heat and are incapable of firing. Luckily, thermal clips litter modern battlefields, and can be obtained from fallen enemies or found around the environment.
(vir: mass effect wiki)
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zmajc ::

Brez vintage heat sinka je boj čisto annoying.

Zmajc ::

Evo Eos sem spravil na 100% ter naredil večino questov. Edinega ki ga še nisem zaključil je Remnant Architect, ki je v tem trenutku pretežek za moj skromen lvl (13).

Z Kett planetarno bazo na eosu sem se malo namučil ker jo moraš narediti v celoti in ni vmesnega shranjevanja. Sumim da je blo mišljeno da prideš tja malo poznejem ampak mi je uspelo. :D

All in all kar uživam, tudi glede problemov z facial animacijami so kar fajn pretiravali in niti pod razno ni tako hudo.

Moja ocena so far 8/10.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

All in all kar uživam, tudi glede problemov z facial animacijami so kar fajn pretiravali in niti pod razno ni tako hudo.

Moja ocena so far 8/10.
I told you so :P Pa vsi raje verjamete ponarejenim novicam kot pravim igralcem.
Boš pa videl, da se ti bo ocena do konca zvišala na 9/10, ker je EOS v resnici najmanj zanimiv planet, puščava pač, pa še najmanj razburljive queste ima, ker je začetni planet.

ahac ::

V bistvu so skoraj vsi glavni planeti ene vrste puščava (razen tistega, kjer nimaš avta) ampak sej to da niso najboljši za življenje je bistvo zgodbe...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

Nehospitalni pač, kar ni nujno da je puščava. ;)

Master_Yoda ::

Eno vprasanje: V inventoriju imam vec razlicnih augmentov, pri izdelavi black widow ki podpira 4 pa mi po izbiri enega (Vintage heat sink), ko kliknem na drugi slot par ostalih, ki jih hocem izginejo z liste ( Shield disruptor, Heat inducer ). Je to bug, ali je misljeno to zato, ker so vsi "ammo" augmenti ?

Zmajc ::

Imaš posebne in navadne gun augmente. Posebne lahko daš not samo med izdelavo in samo enega. Ostali augment sloti so nato fraj med uporabo orožja

Tezaab ::

Master_Yoda je izjavil:

Eno vprasanje: V inventoriju imam vec razlicnih augmentov, pri izdelavi black widow ki podpira 4 pa mi po izbiri enega (Vintage heat sink), ko kliknem na drugi slot par ostalih, ki jih hocem izginejo z liste ( Shield disruptor, Heat inducer ). Je to bug, ali je misljeno to zato, ker so vsi "ammo" augmenti ?

Tega sicer nisem opazil, sem pa vceraj iz cistega firbca lahko dal na pusko dva enaka augmenta (v koncni verziji sem sicer pustil le enega od njiju). Vem le, da mi igra ni dovolila dodati dveh augmentov "+2 mod slots". :D
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Izi ::

Treba je ločiti Augmentacije in Modifikacije. Armorje lahko samo Augmetiramo, orožja pa oboje.
Augmentacije so nadgradnje, ki jih vgradimo ob izdelavi in jih kasneje ne moremo več spreminjati. Modifikacije na orožju pa lahko vgrajujemo in spreminjamo kadarkoli.
Augmentacij je maksimalno 5, Modifikacije pa so maksimalno 4.
Pa ko orožje ne koncu, ko ga ne potrebujemo več, razstavimo, dobimo nazaj vse vgrajene Augmentacije in Modifikacije, pa še približno tretjino materialov.
Augmentacije so od začetka igra fiksne, se pravi da nimajo nobenih stopenj, medtem ko gredo Modifikacije po stopnjah od 1 do 10, enako kot naša oprema.

Ko imaš 5 Augmentacij, sta 2 lahko specialni (zlate in tiste z rdečo črto), ostale 3 pa navadne (bele). Tiste navadne so lahko različne ali pa enake.
Jaz za tisti dve specialni Augmentaciji pri orožju uporabljam vedno iste in sicer:
1. Double Mod Extension - Porabiš eno Augmentacijo, ampak ti podvoji število možnih Modifikacij in sicer iz običajnih 2 imaš potem 4 možne Modifikacije na orožju.
2. Bio-Converter - Orožje dobi neskončno municije in nima več reloada. Praktično streljaš v neskončnost brez prekinitve 8-)
Sliši se močno overpower, ampak je en hakelc. Ta Augmentacija energijo za streljanje in reload črpa direkt iz našega zdravja. Vsakič ko bi se moralo orožje reloadati porabi 5% našega zdravja in v trenutku napolni orožje brez da bi porabilo kaj municije.
To sicer pomeni, da bi po 20 reloadih lahko umrl, če vmes ne bi poskrbel za regeneracijo zdravja. V prvi polovici igre sem jaz zato raje uporabljal Vintage Heat Sink, v drugi polovici, ko imaš že dovolj močno regeneracijo zdravja pa preideš na Bio-Converter.
Z Black Widow sniperjem, ki strelja po 4 strele, lahko torej ustreliš 80-krat zapored (20-krat po 4) preden bi umrl.
Če kdo ni opazil se zdravje samodejno regenerira za spodnjih 30%, to lahko kasneje nadgradiš, da se regenerira praktično do polovice. Tako imam jaz, drugo polovico mi pa med bojem napolni Cora z svojim Shield skillom.

Mimogrede, uporabljam 3 spremljevalce. Poleg dveh živih imam vedno s seboj še Zapa (Remnant VI), ki je eden izmed tistih robotkov antičnih alienov, ki jih pobijamo skozi celo igro. Zgradila ga je PeeBee nekje med zgodbo in ga poimenovala Zap, ker ima smrtonosni električni žarek s katerim pobija sovražnike. Izkazal se je za presenetljivo uporabnega. Leta po celem bojišču in zelo uspešno omamlja in pobija sovražnike.

Včeraj sem se nasmejal, ko sem z Nomadom divjal po nekem Asteroidu z ravno toliko gravitacije, da me ni odneslo v vesolje, in je Peebee ves čas vreščala od groze, kadar sem vozil preblizu globokih prepadov :))

yoco ::

Jaz sem še bolj na začwtku. Na prvem planetu Eos, pridem do zone kjer je radiacija lvl 2. A moram imet posebno opremo, a se to samo "normalizira" čez nekaj časa?

Tezaab ::

Nadaljuj z glavno zgodbo in ne pretiravaj s sidequesti. Vse ti bo jasno tekom zgodbe.

Izi je izjavil:

Če kdo ni opazil se zdravje samodejno regenerira za spodnjih 30%, to lahko kasneje nadgradiš, da se regenerira praktično do polovice. Tako imam jaz, drugo polovico mi pa med bojem napolni Cora z svojim Shield skillom.

Ce kdo isce: Combat skill "Combat Fitness", rank 4: Regeneration (+20% health regen cap, +50% health regen, +20% shield regen).

@Izi: zanimiv skill je tudi Team Support (tech skill), ki ti na lvl 6 da health regen bonus na 200% (sicer le do 50% hp, jebiga) za 3 sekunde po tistem, ko uporabis kak tech skill. Ce si sniper in uporabljas tactical cloak, overload in incinerate, je to kar pogosto.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

ahac ::

Na planetu moraš nekaj naredit (delaj druge queste pa boš videl kaj) in potem lahko prideš nazaj, ko ni več radiacije.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Berserker ::

Sem prišel do Nexusa, upam da zatem postane kaj boljše, ker mi je gameplay in zgodba kar nekaj. Ko streljaš tarče se sploh ne čuti, da streljaš kaj, zgodba pa se odvija preveč komično glede na situacijo. Izgleda da je Horizon Zero Dawn prinesel vse tisto kar se pri ME:A ni izpolnilo, seveda je to zgolj osebno mnenje in res upam da je kasnejši del igre boljši.

scipascapa ::

Da bi naredili ME:A tako kot HZD ali kot kak Unchharted/Witcher 3 mix, bi prodaja skočila v višave.

yoco ::

Neki ne štekam. Lahko zamenjam čelado in chest, ne morem pa za noge in roke? Opremo imam. Sem kaj spregledal?

Tezaab ::

Nekatere oklepe sicer nalozis v chest slot, ampak pokrijejo tudi noge in roke. Vecina pa je sestavljenih iz stirih kosov.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

BigWhale ::

Tisti, ki se je spomnil, da je crafting lahko ful dobr time-sink, je bil genij. Vse AAA hise ga majo ful rade. :>

nooby ::

Nekaj me zanima.

Teli resoursi k jih minas z Nomad Droni.

Ok najdem idealno mesto za npr. Aluminij iztrelim Drone in dobim neka malega recimo 25Aluninij resourcea.


Potem Drone tam ostane za vedno.

Zdaj me zanima ali bo Drone še kaj samodejno nabiral resource, ali je to pač vse od enkrat pobrano?


Sem 15ur v igri naredil Eos, Havar in Voeld pa si vbistvu nisem še nič skraftal ker nimam dosti materjalov.

Rad bi recimo Piranha Shootgun pa N7 Armor pa ni ni ni resourcev. Ta igra namenoma tok malo da al kko.

Pa nekam dolgočasna zgodba je. Se to kaj razživi al je boring skoz?


Lp
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |

yoco ::

Tezaab je izjavil:

Nekatere oklepe sicer nalozis v chest slot, ampak pokrijejo tudi noge in roke. Vecina pa je sestavljenih iz stirih kosov.

Hvala, sem šele zdj to opazil! :))
Me pa zelo moti nesposobnost sočlanov med fajti. ;(

Tezaab ::

nooby je izjavil:

Sem 15ur v igri naredil Eos, Havar in Voeld pa si vbistvu nisem še nič skraftal ker nimam dosti materjalov.

Rad bi recimo Piranha Shootgun pa N7 Armor pa ni ni ni resourcev. Ta igra namenoma tok malo da al kko.

A si samo preletel skozi glavno zgodbo, ali si sel tudi kaj raziskovat? Jaz sem po koncanem Eosu, Havarlu in Voeldu imel tezave le z uranom, a tega ga dobis dovolj na Kadari (plus, da sem teslo in sem sel craftat vsako novo verzijo Maverick armorja, namesto da bi eno preskocil). Prebrskal sem pa vse kar se je dalo.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Berserker ::

Katera orožja in armor so najboljša za soldierja? Igram sniper, shotgun kombinacijo. Domnevam iz prejšnih delov da Black Window, ampak ni prav nič poseben od navadne Window verzije, pa potem Piranha in Crusader na od blizu? Od armorjev so skoraj vsi razen kettov specializirani za tech in biotic.

Tezaab ::

Za soldierja ne vem, predvidevam pa, da bi bila najboljsa kombinacija kak AR + shotgun. Mrbit P.A.W. za AR (natancna ko svinja, headshots and shit), pa Dhan (BOOMstick) za shotgun. Vsaj to mi deluje kot najbolj soldier-like.

Jaz igram kot infiltrator, sprva sem uporabljal drop Black Widow. Kasneje, ko sem dobil dovolj SP, da sem poleg tech skillov dobil tudi rank 5 SR skill, sem si jo sam scraftal z modom, ki ga je predlagal Izi (Vintage Heat Sink). Za rank 5 skill sem izbral clip size, skupaj z VHS sem lahko streljal cca enkrat na sekundo, neomejeno.

Danes sem pa vseskupaj testno zamenjal z drugacnim buildom. S katerim sem ekstremno zadovoljen.
Orozje: craftan Isharay, augmenti: Bioconverter, "+2 mods", 2x Kinetic Coil
Oklep: Maverick Deadeye VI, vse razen hlac, ki se jih zgleda ne da narest... augmenti: 3x3 + 1x5 tech recharge (skupaj 28% bonus na tech recharge, ce to dela tako kot upam)
Skilli, ki niso filler:
-SR: celotna zgornja veja
-Combat Fitness: celotna spodnja veja (nisem ziher a ima kaj dosti vpliva ali ne)
-Tactical Cloak: Damage Bonus, Duration, Escape Artist
-Incinerate, Overload: celotna spodnja veja
-Team Support: Life Support

S tem sicer po vsakem strelu izgubim 5% hp, ampak zaradi Life Support vsakic, ko uporabim tech skill dobim povecan health regen. Recimo da vsake 2-3 strele uporabim en tech skill in sem golden. Pri TC je izbran Escape Artist namesto Combat Cloak, ker se sicer hp v cloaku ne obnavlja.

Ravnokar sem se tepel z enim od ascendant kettov. Par strelov v tist orb, pa par headshotov (en cloaked, ostali ne) in je bilo boja konec. >:D

Edit: aja, se to: ce imas crafted melee weapon in na njem npr. 3x Kinetic Coil zgleda, da se ta bonus vseeno uposteva tudi na kateremkoli strelnem orozju. Vsaj statsi v inventarju so se spremenili, ko sem omni-blade zamenjal s takim, ki je imel 3x KC. Ce to deluje, je to poceni nacin za dobit 6-9% dmg.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

Berserker ::

Aha kul. Kja točno pomnenijo nekatere kratice? SR,SP,VHS,PAW?

Najdem res hudo malo titana, platine in zero elementa, kje najdeš te elemente?

Zmajc ::

Zero element dobiš pogosto pri dekonstrukciji orožij, Titan in platinum pa vse okoli v manjših količinah.

smacker ::

Na h-047c (oni low gravity planet/asteroid) maš polno titana in platine ;)

Zmajc ::

Tudi urana

Master_Yoda ::

Kaj je vseeno ce delam main story prej ali spucam sidequeste prej ? Ker sem trenutno na Voeldu (na onem drugem se nisem bil) in ze imam dovolj viabilitija za outpost, medtem ko me oni security chief od angar se vedno postrani gleda. Pride kdaj "dovoljenje" za outposte ali ne ?

Tezaab ::

Berserker je izjavil:

Aha kul. Kja točno pomnenijo nekatere kratice? SR,SP,VHS,PAW?

Najdem res hudo malo titana, platine in zero elementa, kje najdeš te elemente?

V tem vrstnem redu: Sniper Rifle (skill), Skill Points, Vintage Heat Sink (augmentation, Milky Way research), P.A.W. (assault rifle, Remnant research)
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
««
17 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11314954 (445) oo7
»

Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21521608 (9315) dolenc
»

Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
682120449 (35186) oo7
»

Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5513673 (12287) nooby
»

Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25237227 (23462) lopov

Več podobnih tem