Forum » Igre » Mass Effect 2
Mass Effect 2
Berserker ::
Za import karakterja vem, enke sem bom lotil na pc, ker mi dvojka na pc ne dela sem jo preigral na xboxu. Se pravi sem imel default verzijo.
element ::
Večkrat preigraš, ko štartaš znova, importaš ME2 char. Pa si nafarmaš paragon/renegade točk. :)
ahac ::
Nah..
Prvo igranje:
Je pa to importan char z ME1 tako, da sem nekaj paragon in renegade dobil že na začetku.
Prvo igranje:
Je pa to importan char z ME1 tako, da sem nekaj paragon in renegade dobil že na začetku.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: ahac ()
frudi ::
Večkrat preigraš, ko štartaš znova, importaš ME2 char. Pa si nafarmaš paragon/renegade točk. :)
Pri uvozu ME2 lika se paragon/renegade točke resetirajo in začneš z ničle.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Slo-One ::
Hvala za odgovore , torej tile mass relayi so nekakšna super gate povezave med galaksijami in osončji (ista vloga kot stargate), potem bomo v trojki harali tudi v drugih galaksijah, lahko da bo shepard napadel središče reaperjev domnevam. Da nebom preveč "tečn" me še samo zanima če je kje razložen prvi stiki ljudi z ostalimi rasami in poselitev citadele , pa še to zakaj je zemlja zgolj omenjena nič ni obiskov, zgodbe ali questov v zvezi z njo.
Niso med galaksijami kolko vem samo med različnimi deli naše galaksije in prostorom med galaksijami *deep space* od tam, ko bi morali iz prvega dela priti Reaperji (pa niso).
Se že veselim trojke, ker mam chara, ki je preigral enko in dvojko. Do sedaj je umrl edino Kardin (al kaj je oni v prved delu) in Wrex.
Izi ::
Yo!
I used to rock microphones rhyming in a stadium,
these days I launch probes mining for Palladium.
I used to rock microphones rhyming in a stadium,
these days I launch probes mining for Palladium.
Izi ::
Gre za Rap. Sam ga sicer ne maram ampak ta komad je pa cool.
Razliko med Rap in Hip-hop ti niti noben Nigga ne bo znal dobro razložiti. Vsak ima drugačno mnenje.
Če pa dobro prebrskaš dobršen del Googla boš ugotovil, da je Rap zvrst muzike, Hip-hop pa kulturno gibanje, mladih črncev, kjer seveda poslušajo Rap muziko.
če zadnji stavek zarepamo v slovenščini:
Yo, Doktor Chakwas,
imam rezervno flašo Serrice Ice Brandija v mojih prostorih,
bi se mi pridružila, Prasica?
Razliko med Rap in Hip-hop ti niti noben Nigga ne bo znal dobro razložiti. Vsak ima drugačno mnenje.
Če pa dobro prebrskaš dobršen del Googla boš ugotovil, da je Rap zvrst muzike, Hip-hop pa kulturno gibanje, mladih črncev, kjer seveda poslušajo Rap muziko.
če zadnji stavek zarepamo v slovenščini:
Yo, Doktor Chakwas,
imam rezervno flašo Serrice Ice Brandija v mojih prostorih,
bi se mi pridružila, Prasica?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
T-h-o-r ::
preigral, zelo navdušen, prvi del pa me je pustil precej mlačnega sicer
skozi omega 4 sem šel precej hitro, manjkal mi je 1 team member, ker nisem naredil tiste misije, umrli so mi thane jack in ona baba z masko ter oni geth (thane in jack sta bila loyal), ladji sem upgradal orožje in ščite, zdaj bom pa verjetno naredil še preostale misije
pa baze nisem razstreil
pa tudi doktorica in preživeli člani posadke so umrli, medtem ko sem jih same poslal nazaj na ladjo
zanima me, če z mirando lahko imaš razmerje? ker zdaj sem prišel do tja, ko reče, da mora think about it
skozi omega 4 sem šel precej hitro, manjkal mi je 1 team member, ker nisem naredil tiste misije, umrli so mi thane jack in ona baba z masko ter oni geth (thane in jack sta bila loyal), ladji sem upgradal orožje in ščite, zdaj bom pa verjetno naredil še preostale misije
pa baze nisem razstreil
pa tudi doktorica in preživeli člani posadke so umrli, medtem ko sem jih same poslal nazaj na ladjo
zanima me, če z mirando lahko imaš razmerje? ker zdaj sem prišel do tja, ko reče, da mora think about it
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
T-h-o-r ::
p.s. najbolj smešna stvar: ko sem delal misijo v zaporu za jack, sem na koncu prehitro stisnil preslednico in obenem shephardov odgovor: shoot him now, or i will
pol na koncu pa ji shephard reče: now you've learned that a bullet in the head can save any problem
pol na koncu pa ji shephard reče: now you've learned that a bullet in the head can save any problem
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
kmetek ::
thor: najprej jacka lahko xxx, miranda pa medtem, ko skočiš čez omega 4 relay.....fora igre je, da ko eno že skoraj xxxx, druge ne moreš, razen jacka....miranda-tali no go istočasno......uno kelly pa šele čisto na koncu povabiš v svojo sobo :P
REAPER IFF pejt iskat čisto na koncu.....kle maš malo nasvetov:
Mass Effect 2 Guide
REAPER IFF pejt iskat čisto na koncu.....kle maš malo nasvetov:
Mass Effect 2 Guide
T-h-o-r ::
lol, jack
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
st0jko ::
Kaj torej narediš v tisti situaciji ko se vrneš iz ene misije, in se jack in miranda prepirata, tako da se moraš postavit na stran ene ali druge. Namreč tam sem jaz izbral mirando, potem pa do konca igre jack ni več hotela govorit z mano :o Predvidevam da bi bilo ravno obratno če bi se strinjal z jackom.. ali pač?
keks?
ahac ::
Ja.
Če izbereš paragon (plavo) ali renegade (rdečo) opcijo pa obe ostaneta loyal (isto za Tali in Legiona).
Če izbereš paragon (plavo) ali renegade (rdečo) opcijo pa obe ostaneta loyal (isto za Tali in Legiona).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
st0jko ::
Da.. Ravnokar prebiram guide ki ga je prilepil kmetek. Takrat torej nisem imel dovolj paragona ali renegada... Očitno bo treba še enkrat preigrat.
keks?
ahac ::
Ste si zdownloadal Hammerheada?
Vehicle combat je kr kul (dost boljš kot Mako ) ampak misije so pa mal brezvezne in kratke.
Vehicle combat je kr kul (dost boljš kot Mako ) ampak misije so pa mal brezvezne in kratke.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Če imaš original in registrirano igro (+ vpisan key za cerberus network) potem ti itak igra ponudi ta link in tam dobiš vse downloade, ki so aktivirani za tvoj account.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
st0jko ::
Vsem Mass Effect fanom priporočam knjigi
Mass Effect - Revelation
Mass Effect - Ascension
Revelation je postavljena pred ME1, in je tako prva za prebrat. Druga pa se dogaja med prvim in drugim delom. Pričakujemo tudi tretjo knjigo.
Obilo užitkov pri branju.
PS: Obstaja tudi audiobook za oba dela.
Mass Effect - Revelation
Mass Effect - Ascension
Revelation je postavljena pred ME1, in je tako prva za prebrat. Druga pa se dogaja med prvim in drugim delom. Pričakujemo tudi tretjo knjigo.
Obilo užitkov pri branju.
PS: Obstaja tudi audiobook za oba dela.
keks?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: st0jko ()
LeQuack ::
Upam, da ne bodo šli delat Mass Effect filma, ker bo kot ponavadi polom.
Sicer pa so od enke res precej stvari poenostavili, nekatere so sedaj boljše in manj monotone (v enki si šel na planet, kjer te je čakal vedno isti bunker iste oblike, kjer si moral pomesti folk). Sedaj so alternativne misije dosti bolj raznolike in deloma zanimive. Več in bolj zanimivi karakterji. Več variacij orožja.
Je pa stvar tudi slabša v smislu manj opcij nasploh, zelo se je linealizirala, dejansko imaš sedaj podobno kot pri FPS-jih samo eno pot, vse ostalo je nedostopno oz. zablokirano s predmeti, ne moreš skakati, ne moreš pasti čez rob... Poleg tega so nalagalni časi precej dolgi, že če greš iz enega nadstropja v drugo na svoji ladji, to je malo zoprno.
Skupno pa definitivno pozitivno mnenje, igra te potegne notri s svojo zgodbo, dialogi in igralnostjo.
Sicer pa so od enke res precej stvari poenostavili, nekatere so sedaj boljše in manj monotone (v enki si šel na planet, kjer te je čakal vedno isti bunker iste oblike, kjer si moral pomesti folk). Sedaj so alternativne misije dosti bolj raznolike in deloma zanimive. Več in bolj zanimivi karakterji. Več variacij orožja.
Je pa stvar tudi slabša v smislu manj opcij nasploh, zelo se je linealizirala, dejansko imaš sedaj podobno kot pri FPS-jih samo eno pot, vse ostalo je nedostopno oz. zablokirano s predmeti, ne moreš skakati, ne moreš pasti čez rob... Poleg tega so nalagalni časi precej dolgi, že če greš iz enega nadstropja v drugo na svoji ladji, to je malo zoprno.
Skupno pa definitivno pozitivno mnenje, igra te potegne notri s svojo zgodbo, dialogi in igralnostjo.
Quack !
def0r ::
Odvisno kdo bo delal film. Ce bo delal kaksen Uwe Boll its destined to fail...
Mene nebi motil film, igra bo v vsakem primeru dobra:)
Mene nebi motil film, igra bo v vsakem primeru dobra:)
Izi ::
Odvisno kdo bo delal film. Ce bo delal kaksen Uwe Boll its destined to fail...
Ni nujno. Uwetovi zadnji filmi so se močno popravili. Rampage in Darfur sta nadpovprečno dobra filma. Tudi na IMBD imata dobre ocene, tako, da ni samo moje mnenje, da se je Uwe močno popravil.
Bolj se mi zdi, da se Uwe Boll sam ne bi nikoli odločil za Mass Effect 2, ker zgodba ni po njegovem okusu. Čeprav ima Mass Effect 2 zanimivo zgodbo ni v njej nič tako čudaškega in sprijenega, da bi pritegnilo Uweta
ahac ::
Ex-Marvel CEO Avi Arad recently obtained the rights to create a film adaptation of the game. On May 24, 2010, EA announced that Legendary Pictures acquired the rights to a Mass Effect film, with Mass Effect's executive producer Casey Hudson as well as Ray Muzyka and Greg Zeschuck from BioWare serving as the movie's executive producers. Legendary Pictures will produce with Thomas Tull, Jon Jashni along with Avi Arad.
Mislm, da Uwe ne bo delal za Legendary Pictures.
wikipedia
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Medtem ko nestrpno čakamo na Mass Effect 3, ki naj bi izšel enkrat leta 2011, moram vsem navdušencem nad Mass Effect trilogijo priporočiti igro z naslovom "Alpha Protocol".
Alpha Protocol je kar se tiče načina igranja takorekoč kopija Mass Effect (mišljeno pozitivno). Se pravi odlična zgodba med katero neprenehoma izbiramo svoje 3 ali 4 možne odgovore na spodnjem delu ekrana, ki so v Alpha Protocolu največkrat označeni samo z Agresiven, Šaljiv in Profesionalen odgovor, za katerega dejansko sploh ne vemo kakšen v resnici bo. Vmes pa opravljamo naloge v stilu tretjeosebne streljačine. Do tu je še vse bolj ali manj enako.
Bistvena razlika je v zgodbi, ki ni znanstvenofantastična na različnih planetih kot v Mass Effect ampak gre za v današnji čas postavljeno vohunsko zgodbo. Se pravi vse se dogaja v različnih velemestih na naši Zemlji v stilu, kjer kot super tajni agent rešujemo svetovne politične probleme popolnoma na lastno pest, ko se nas hočejo vse agencije znebiti ker vemo preveč.
Razlika je še, da so odgovori, ki jih izbiramo spodaj med predvajanjem videa, močno časovno omejeni. Če se hitro ne odločimo za želeni odgovor igra kar sama izbere tistega, ki je default označen svetleče. In vse odločitve imajo daljnosežne posledice. Celo med samimi akcijskimi misijami odločamo ali bomo glavne nagativce hladnokrvno pospravili z strelon v čelo brez vprašanja, lahko jih zaslišimo in potem pospravimo ali pa jih celo pustimo živeti, če ugotovimo, da niso tako zlobni kot so to prikazali mediji po televiziji in ti nam kasneje lahko tudi pomagajo.
V tako igro spadajo seveda še 3 mini miselne igrice za odklepanje zaklenjenih vrat, za heckanje računalnikov in za izklapljanje vključenih alarmnih sistemov. Vse so jasno časovno omejene. Predvsem tista za hackanje računalnikov je precej težavna za manj zmogljive otroške možgane, kar nekateri štejo igri v minus.
Še najslabši del igre je akcijski del, kjer gre za klasično tretjeosebno streljačino. Predvsem nadležno je zatikanje med nalaganjem, ko ravno streljaš kakšnega sovražnega vojaka in se igra za trenutek ustavi, da naloži nekaj naslednjih sob, ti pa po končanem nalaganju, ki sicer traja samo majhen trenutek, gledaš čisto v drugo smer brez da bi kaj premaknil miško. Tukaj izustiš marsikatero kletvico.
Drugače pa je na voljo skrivanje za ovirami, skrivanje pred varnostnimi kamerami, ki sprožijo alarm. Tudi samo vojaki dostikrat tečejo k alarmni konzoli in sprožijo alarm, kadar pride do vsesplošnega streljanja, zato je včasih boljši pristop tiholazenje in tiho odstranjevanje enega po enega. da ne omenjam, da nedolžnih civilistov, ki jih včasih kar mrgoli, ne smemo streljati oziroma ima to negativne posledice.
RPG plat je bolj izražena kot v Mass Effect. Med samimi misijami pobiramo samo denar in nekaj municije, vse ostalo moramo nakupiti in izbrati kaj bomo nesli z seboj že pred misijo. Denar ima torej precejšnjo vlogo saj najdražjih zaščitnih jopičev in najboljših orožij, zaradi pomanjkanja denarja ne bomo mogli kupiti do samega konca. Zato sproti kupujemo vedno boljšo opremo kolikor nam pač dopuščajo finance.
Najpomembnejše pa so izkustvene točke, ki jih naš agent dobi za vsako novo stopnjo (na koncu je bol moj agent stopnje 20). Te točke so za razliko od Mass Effect še precej bolj omejene in od vseh tisti ducat ali kolikor je že različnih znanj lahko, zaradi pomanjkanja točk, dejansko izpopolnimo samo uboge 3. Zato je treba skrbno izbirati oziroma se specializirati na 3 najpomembnejše ali pa bomo na sredini igre morali vse skupaj začeti od začetka.
Brez da se naučiš popolnega rokovanja z določenim orožjem ne boš proti koncu igre naredil sovražnikom niti praske. Zato je nujno izbrati samo eno orožje in se ga naučiti do popolnosti, tako boš lahko odstranjeval večino sovražnikov že z enim samim strelom. Potem se je nujno odločiti ali boš vlagal v znanje tiholazenja ali pa v znanje svoje odpornosti, ki te proti koncu igre naredi tako odpornega, da te tudi zaseda 5 sovražnikov z brzostrelkami ne spravi na kolena. Pa nekaj tehnoloških znanj in znanj glede zaščite je tudi nujnih, da si izboljšaš svoje zaščitne jopiče in podaljšaš čas, ki ga imaš na razpolago pri tistih mini igricah vlamljanja.
Igra zaradi nedodelanosti samega bojevanja ne bo nikoli tako splošno priznana kot Mass Effect. Verjetno so preveč hiteli z izdajo. Ampak po drugi strani pa ima Alpha Protocol že sedaj nekaj mesecev po izzidu, precej fanatičnih častilcev, ki jo uvrščajo med kultne igre.
Alpha Protocol je kar se tiče načina igranja takorekoč kopija Mass Effect (mišljeno pozitivno). Se pravi odlična zgodba med katero neprenehoma izbiramo svoje 3 ali 4 možne odgovore na spodnjem delu ekrana, ki so v Alpha Protocolu največkrat označeni samo z Agresiven, Šaljiv in Profesionalen odgovor, za katerega dejansko sploh ne vemo kakšen v resnici bo. Vmes pa opravljamo naloge v stilu tretjeosebne streljačine. Do tu je še vse bolj ali manj enako.
Bistvena razlika je v zgodbi, ki ni znanstvenofantastična na različnih planetih kot v Mass Effect ampak gre za v današnji čas postavljeno vohunsko zgodbo. Se pravi vse se dogaja v različnih velemestih na naši Zemlji v stilu, kjer kot super tajni agent rešujemo svetovne politične probleme popolnoma na lastno pest, ko se nas hočejo vse agencije znebiti ker vemo preveč.
Razlika je še, da so odgovori, ki jih izbiramo spodaj med predvajanjem videa, močno časovno omejeni. Če se hitro ne odločimo za želeni odgovor igra kar sama izbere tistega, ki je default označen svetleče. In vse odločitve imajo daljnosežne posledice. Celo med samimi akcijskimi misijami odločamo ali bomo glavne nagativce hladnokrvno pospravili z strelon v čelo brez vprašanja, lahko jih zaslišimo in potem pospravimo ali pa jih celo pustimo živeti, če ugotovimo, da niso tako zlobni kot so to prikazali mediji po televiziji in ti nam kasneje lahko tudi pomagajo.
V tako igro spadajo seveda še 3 mini miselne igrice za odklepanje zaklenjenih vrat, za heckanje računalnikov in za izklapljanje vključenih alarmnih sistemov. Vse so jasno časovno omejene. Predvsem tista za hackanje računalnikov je precej težavna za manj zmogljive otroške možgane, kar nekateri štejo igri v minus.
Še najslabši del igre je akcijski del, kjer gre za klasično tretjeosebno streljačino. Predvsem nadležno je zatikanje med nalaganjem, ko ravno streljaš kakšnega sovražnega vojaka in se igra za trenutek ustavi, da naloži nekaj naslednjih sob, ti pa po končanem nalaganju, ki sicer traja samo majhen trenutek, gledaš čisto v drugo smer brez da bi kaj premaknil miško. Tukaj izustiš marsikatero kletvico.
Drugače pa je na voljo skrivanje za ovirami, skrivanje pred varnostnimi kamerami, ki sprožijo alarm. Tudi samo vojaki dostikrat tečejo k alarmni konzoli in sprožijo alarm, kadar pride do vsesplošnega streljanja, zato je včasih boljši pristop tiholazenje in tiho odstranjevanje enega po enega. da ne omenjam, da nedolžnih civilistov, ki jih včasih kar mrgoli, ne smemo streljati oziroma ima to negativne posledice.
RPG plat je bolj izražena kot v Mass Effect. Med samimi misijami pobiramo samo denar in nekaj municije, vse ostalo moramo nakupiti in izbrati kaj bomo nesli z seboj že pred misijo. Denar ima torej precejšnjo vlogo saj najdražjih zaščitnih jopičev in najboljših orožij, zaradi pomanjkanja denarja ne bomo mogli kupiti do samega konca. Zato sproti kupujemo vedno boljšo opremo kolikor nam pač dopuščajo finance.
Najpomembnejše pa so izkustvene točke, ki jih naš agent dobi za vsako novo stopnjo (na koncu je bol moj agent stopnje 20). Te točke so za razliko od Mass Effect še precej bolj omejene in od vseh tisti ducat ali kolikor je že različnih znanj lahko, zaradi pomanjkanja točk, dejansko izpopolnimo samo uboge 3. Zato je treba skrbno izbirati oziroma se specializirati na 3 najpomembnejše ali pa bomo na sredini igre morali vse skupaj začeti od začetka.
Brez da se naučiš popolnega rokovanja z določenim orožjem ne boš proti koncu igre naredil sovražnikom niti praske. Zato je nujno izbrati samo eno orožje in se ga naučiti do popolnosti, tako boš lahko odstranjeval večino sovražnikov že z enim samim strelom. Potem se je nujno odločiti ali boš vlagal v znanje tiholazenja ali pa v znanje svoje odpornosti, ki te proti koncu igre naredi tako odpornega, da te tudi zaseda 5 sovražnikov z brzostrelkami ne spravi na kolena. Pa nekaj tehnoloških znanj in znanj glede zaščite je tudi nujnih, da si izboljšaš svoje zaščitne jopiče in podaljšaš čas, ki ga imaš na razpolago pri tistih mini igricah vlamljanja.
Igra zaradi nedodelanosti samega bojevanja ne bo nikoli tako splošno priznana kot Mass Effect. Verjetno so preveč hiteli z izdajo. Ampak po drugi strani pa ima Alpha Protocol že sedaj nekaj mesecev po izzidu, precej fanatičnih častilcev, ki jo uvrščajo med kultne igre.
T-h-o-r ::
škoda, ker je igro raztrgal prav vsak recenzist, ki se jo je spravil igrat
ugs, clumsy gameplay mechanics, and rough production values.
ugs, clumsy gameplay mechanics, and rough production values.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
LeQuack ::
Zgleda, da so ljudje že preveč razvadili zaradi iger kot so Modern Warfare 2 in podobno, kjer si dejansko že skoraj samo gledalec v nekaj na pol že filmu.
Quack !
Izi ::
LeQuack, ni kot v filmu. Tukaj imaš na voljo odločitve. Pri filmu dostikrat preklinjaš ker glavni igralec dela povsem napačne odločitve in se moraš pač sprijazniti z njegovo neumnostjo. Tukaj pa sam odločaš čez cel film kako se bo razvijala zgodba. In to je vsa poanta. Možnost odločanja.
T-h-o-r, saj sem napisal, da so verjetno preveč hiteli z izdajo in da ima predvsem akcijski del nekaj nadležnih nedodelanosti, po drugi strani pa je koda povsem stabilna brez kakšnih sesuvanj na namizje ali kakšnih podobnih problemov, ki so tako značilni za igre.
Bistvo pa je odlična zgodba in igra kljub včasih nadležnemu akcijskemu delu močno vleče in jo je kar težko nehati igrati ko enkrat padeš notri.
Slabe ocene so pričakovane, ker če igri nameniš samo pol ure in odigraš prvo misijo je občutek precej klavrn, se pa igra popravlja čim bolj jo igraš.
Zato pa sem jo priporočil tukaj znotraj Mass Effect, ker to ni igra za akcijske igralce. Alpha Protocol je igra za igralce, ki jim je odlična zgodba bolj pomembna od streljanja. Nekako podobno kot v Mass Effect, kjer so vsaj zame tisti akcijski deli bolj mašilo med zgodbo in ponavadi komaj čakaš, da so vsi zlobci mrtvi in se lahko vrneš nazaj v bazo, da se zgodba nadaljuje.
Alpha Protocol moraš vzeti bolj kot čisti RPG in ne Akcijski RPG, pa tisto leseno premikanje med misijami ne moti več toliko
T-h-o-r, saj sem napisal, da so verjetno preveč hiteli z izdajo in da ima predvsem akcijski del nekaj nadležnih nedodelanosti, po drugi strani pa je koda povsem stabilna brez kakšnih sesuvanj na namizje ali kakšnih podobnih problemov, ki so tako značilni za igre.
Bistvo pa je odlična zgodba in igra kljub včasih nadležnemu akcijskemu delu močno vleče in jo je kar težko nehati igrati ko enkrat padeš notri.
Slabe ocene so pričakovane, ker če igri nameniš samo pol ure in odigraš prvo misijo je občutek precej klavrn, se pa igra popravlja čim bolj jo igraš.
Zato pa sem jo priporočil tukaj znotraj Mass Effect, ker to ni igra za akcijske igralce. Alpha Protocol je igra za igralce, ki jim je odlična zgodba bolj pomembna od streljanja. Nekako podobno kot v Mass Effect, kjer so vsaj zame tisti akcijski deli bolj mašilo med zgodbo in ponavadi komaj čakaš, da so vsi zlobci mrtvi in se lahko vrneš nazaj v bazo, da se zgodba nadaljuje.
Alpha Protocol moraš vzeti bolj kot čisti RPG in ne Akcijski RPG, pa tisto leseno premikanje med misijami ne moti več toliko
Tomozuki ::
Že nekaj časa zbiram pogum za nakup ME2? Ker nisem vsega bral, rabim samo potrditev, če je tako dober, da si ga grem kupit. Prvi del mi je bil namreč na začetku dolgočasen, ko sem ga preigral do konca pa sploh nisem mogel verjet, da so si lahko izmislili tako dobro zgodbo ob kateri je Star Wars saga navadna limonada. Skratka, spat sem šel z nasmehom še 3 dni po tistem. To se mi je zgodilo samo še pri Half Life.
LeQuack ::
Ni treba nič zbirat poguma, vsekakor je to eden boljših iger zadnjih let, podobno kot je bil ME1. Zgodba je ravno tako zanimiva, mogoče za odtenek manj kot v enki, vendar na račun boljše igralnosti z manj dolgočasnimi sekvencami je to čista zmaga.
Sicer pa lahko pogledaš še player reviews na Gamespot.com, da si prebereš še ocene in mnenja ostalih:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/masseffe...
Sicer pa lahko pogledaš še player reviews na Gamespot.com, da si prebereš še ocene in mnenja ostalih:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/masseffe...
Quack !
ahac ::
Edino kar je dolgočasno v ME2 je skeniranje planetov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
T-h-o-r ::
to je bila ena od zakon stvari
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
ahac ::
Shadow Broker DLC za ME2 je kar gut.
Glede na dost beden DLC za Dragon Age in kratek DLC z Kasumi, sem pričakoval, da bo tud tole kratko. Sicer je mal dražji (7EUR) ampak niti ni kratko, vse lokacije so nove, Liaro imaš kot party member (na tej misiji), furaš skycar, kul fajti (shadow broker, ...) in dobiš veliko novih informacij (+ če imaš zgodovino z Liaro iz ME1 [importan save] jo lahko povabiš nazaj na ladjo na pijačo... ).
Glede na dost beden DLC za Dragon Age in kratek DLC z Kasumi, sem pričakoval, da bo tud tole kratko. Sicer je mal dražji (7EUR) ampak niti ni kratko, vse lokacije so nove, Liaro imaš kot party member (na tej misiji), furaš skycar, kul fajti (shadow broker, ...) in dobiš veliko novih informacij (+ če imaš zgodovino z Liaro iz ME1 [importan save] jo lahko povabiš nazaj na ladjo na pijačo... ).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tomozuki ::
Meni sta pa ta dva komada huda... chill out:
(inačica tega je bila tudi v NFS: High Stakes, če se kdo spomni)
(inačica tega je bila tudi v NFS: High Stakes, če se kdo spomni)
sash69 ::
Tale Shadow Broker DLC je res dober. Veliko boljši kakor pa ostali prej, ki so večinoma brezvezni, razen no... Kasumi-jina loyalty misija se mi je zdela dost kul. Za tale zadnji DLC so si pa res vzel mal več časa in ga res nardil tko kokr je treba. Sem spet imel tisti hud občutek kakor pri ME1 ko si se vzpenjal po Citadelinem stolpu in lezel proti Sarenu - res najboljše. :) Pa tisti dossier-ji potem ko Shadow Brokerja premagaš, so tud dobri. Zanimivo branje vsekakor.
Kako vam je šlo kaj igranje na insanity? S kakšno classo ste šli in pa kaj vam je bilo kej najtežje?:)
Can't wait for ME3. :)
ps: vsakič ko igro obrnem, se vedno kar stresem ob zaključni sceni in 10293 reaperjev na njej. :)
Kako vam je šlo kaj igranje na insanity? S kakšno classo ste šli in pa kaj vam je bilo kej najtežje?:)
Can't wait for ME3. :)
ps: vsakič ko igro obrnem, se vedno kar stresem ob zaključni sceni in 10293 reaperjev na njej. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
Izi ::
Jaz tudi iščem čas, da bom celo igro še enkrat preigral z vsemi dodatki.
Vseh dodatkov se je nabralo že 20 (od tega je 7 plačljivih)
Kot kaže je sedaj drugi del kompleten in pred trojko verjetno ne bo več nobenih novih dodatkov, zato bi bil primeren čas, da se vse skupaj preigra še enkrat in se shrani končno posneto pozicijo za tretji del.
Naredil sem si spisek nujnih dodatkov:
* Lair of the Shadow Broker -- Paket novih nalog, nujno za vsakega igralca, ki misli igrati tudi tretji del, ker se menda zgodba že navezuje na tretji del (plačljivo, okoli $10)
* Overlord -- Paket novih nalog (plačljivo, okoli $7)
* Kasumi - Stolen Memory -- Nova oseba, nova lojalnostna naloga in nov Submachine Gun (plačljivo, okoli $7)
* Firewalker Pack -- 5 novih nalog in novo vozilo (zastonj)
* Zaeed - The Price of Revenge -- Nova oseba, nova lojalnostna naloga in nov Heavy Weapon (zastonj)
* Normandy Crash Site -- 1 nova naloga (zastonj)
Vse skupaj naj bi bilo kakšnih 7 do 10 ur dodatnega igranja. To je kar se tiče novih nalog, ostalo je vse samo novi oklepi in nova orožja.
Vsi dodatki so vklopljeni v glavno zgodbo in se pojavijo kot dodatne misije na ladijskem računalniku. Nič ni določeno kdaj jih lahko oziroma moraš odigrati, lahko vmes med ostalimi nalogami, lahko pa tudi po končani samomorilski misiji.
Vsaj pri Lair of the Shadow Broker, se dialogi menda razlikujejo, če jo igraš pred ali po samomorilski misiji, nekateri pa priporočajo pred njo, saj dobiš na koncu nekaj uporabnih znanj in celo reset vseh točk za vse člane posadke, kar je dobrodošlo pred končno samomorilsko nalogo, ko morajo sodelovati skoraj vsi člani posadke.
Vseh dodatkov se je nabralo že 20 (od tega je 7 plačljivih)
Kot kaže je sedaj drugi del kompleten in pred trojko verjetno ne bo več nobenih novih dodatkov, zato bi bil primeren čas, da se vse skupaj preigra še enkrat in se shrani končno posneto pozicijo za tretji del.
Naredil sem si spisek nujnih dodatkov:
* Lair of the Shadow Broker -- Paket novih nalog, nujno za vsakega igralca, ki misli igrati tudi tretji del, ker se menda zgodba že navezuje na tretji del (plačljivo, okoli $10)
* Overlord -- Paket novih nalog (plačljivo, okoli $7)
* Kasumi - Stolen Memory -- Nova oseba, nova lojalnostna naloga in nov Submachine Gun (plačljivo, okoli $7)
* Firewalker Pack -- 5 novih nalog in novo vozilo (zastonj)
* Zaeed - The Price of Revenge -- Nova oseba, nova lojalnostna naloga in nov Heavy Weapon (zastonj)
* Normandy Crash Site -- 1 nova naloga (zastonj)
Vse skupaj naj bi bilo kakšnih 7 do 10 ur dodatnega igranja. To je kar se tiče novih nalog, ostalo je vse samo novi oklepi in nova orožja.
Vsi dodatki so vklopljeni v glavno zgodbo in se pojavijo kot dodatne misije na ladijskem računalniku. Nič ni določeno kdaj jih lahko oziroma moraš odigrati, lahko vmes med ostalimi nalogami, lahko pa tudi po končani samomorilski misiji.
Vsaj pri Lair of the Shadow Broker, se dialogi menda razlikujejo, če jo igraš pred ali po samomorilski misiji, nekateri pa priporočajo pred njo, saj dobiš na koncu nekaj uporabnih znanj in celo reset vseh točk za vse člane posadke, kar je dobrodošlo pred končno samomorilsko nalogo, ko morajo sodelovati skoraj vsi člani posadke.
Berserker ::
No pred kratkim sem obrnil končno mass efect 1, ostalo mi je še nekaj stranskih questov pa me zanima kako jih dokončam če se po poslednjem questu igra zaključi, je možno sploh ?
ahac ::
Če se prav spomnim je v Mass Effect 1 konc, ko je konc. V dvojki pa lahko naprej igraš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Če kdo ne ve, so izdelovalci Mass Effecta, anonimno, spremljali odločitve igralcev v drugem delu igre. Kar so zbrali bo verjetno vplivalo na zgodbo v tretjem delu, ki se nezadržno bliža.
Nekaj splošne statistike:
- Najmanj igralcev je igralo inženirja (Engineer)
- Daleč največ, več kot vseh ostalih classov skupaj, je igralo vojaka (Soldier)
- Povprečna dolžina igranja je bila 33 ur
- Nekateri so igrali igro tudi po 66 ur preden so jo končali
- Dva igralca na PC-ju sta celo igro preigrala že 28 krat
- Štirje igralci na Xboxu 360 so igro preigrali že 23 krat
- 50% igralcev, ki so drugi del začeli igrati je igro uspelo tudi končati (vprašanje kako je pri drugih igrah, po moje je 50% kar velika številka)
Kar se tiče igre:
- Kar 50% vseh igralcev je začelo drugi del z uvoženim posnetkom iz prvega dela
- 80% je igro igralo kot moški, 20% kot ženska
- Na začetku igre se je 80% igralcev odločilo, da si spremeni obraz
Odločitve v igri med PCjaši in konzolaši so bile precej podobne, razen v delanju lojalnostnih misij kjer je bila zadeva ravno obratna.
- Večina PCjašev je opravila Mirandino lojalnostno misijo, precej manj jih je opravilo Gruntovo lojalnostno misijo.
- Na konzolah je bilo zanimivo povsem obratno. Skoraj vsi so opravili Gruntovo lojalnostno misijo, Mirandino pa precej manj.
Izdelovalci upajo, da za navdušenje nad Mirando pri PCjaših ne gre kriviti kakšen neuraden teksturni popravek
Nekaj splošne statistike:
- Najmanj igralcev je igralo inženirja (Engineer)
- Daleč največ, več kot vseh ostalih classov skupaj, je igralo vojaka (Soldier)
- Povprečna dolžina igranja je bila 33 ur
- Nekateri so igrali igro tudi po 66 ur preden so jo končali
- Dva igralca na PC-ju sta celo igro preigrala že 28 krat
- Štirje igralci na Xboxu 360 so igro preigrali že 23 krat
- 50% igralcev, ki so drugi del začeli igrati je igro uspelo tudi končati (vprašanje kako je pri drugih igrah, po moje je 50% kar velika številka)
Kar se tiče igre:
- Kar 50% vseh igralcev je začelo drugi del z uvoženim posnetkom iz prvega dela
- 80% je igro igralo kot moški, 20% kot ženska
- Na začetku igre se je 80% igralcev odločilo, da si spremeni obraz
Odločitve v igri med PCjaši in konzolaši so bile precej podobne, razen v delanju lojalnostnih misij kjer je bila zadeva ravno obratna.
- Večina PCjašev je opravila Mirandino lojalnostno misijo, precej manj jih je opravilo Gruntovo lojalnostno misijo.
- Na konzolah je bilo zanimivo povsem obratno. Skoraj vsi so opravili Gruntovo lojalnostno misijo, Mirandino pa precej manj.
Izdelovalci upajo, da za navdušenje nad Mirando pri PCjaših ne gre kriviti kakšen neuraden teksturni popravek
GaRRuS ::
LP!
Mene pa zanima, kaj je potrebno, da ti v suicide mission preživijo vsi? Ladjo sem imel celo upgredano, vsi loyal, tudi orožja sem izpopolnil skoraj čisto in vse biotic upgrade sem mel. In pol ko greš ti(Shepard) ter 2 ostala člana na tistega human-reaperja, ostali pa 'holdajo line'. In tam mi pol pokaže mrtvega Mordina. Kako je to mogoče? Upgradu sem skor use, bil je tudi loyal?
Hvala za morebitne odgovore!
Mene pa zanima, kaj je potrebno, da ti v suicide mission preživijo vsi? Ladjo sem imel celo upgredano, vsi loyal, tudi orožja sem izpopolnil skoraj čisto in vse biotic upgrade sem mel. In pol ko greš ti(Shepard) ter 2 ostala člana na tistega human-reaperja, ostali pa 'holdajo line'. In tam mi pol pokaže mrtvega Mordina. Kako je to mogoče? Upgradu sem skor use, bil je tudi loyal?
Hvala za morebitne odgovore!
Izi ::
Sicer je pa treba uporabiti samo logiko in na pravo mesto postaviti prave ljudi drugače ti lahko vsi pomrejo, čeprav so lojalni.
V cevi za odpiranje tistih ventilov moraš jasno poslati inženirja, kar sta samo Tali in Legion.
Na vodstvene pozicije moraš postaviti ljudi, ki imajo izkušnje z vodenjem in to so samo Miranda, Jacob in Garrus.
Za držanje magičnega ščita nad celo skupino izbereš Samaro, kar je popolnoma logično.
In to je v glavnem to. Ostalo ni pomembno. Za spremstvo civilistom nazaj na ladjo pošlješ tistega, ki ga boš najmanj pogrešal v končen boju.
Pa seveda če kamorkoli pošlješ nelojalnega človeka mu bo naloga v vsakem primeru spodletela
V cevi za odpiranje tistih ventilov moraš jasno poslati inženirja, kar sta samo Tali in Legion.
Na vodstvene pozicije moraš postaviti ljudi, ki imajo izkušnje z vodenjem in to so samo Miranda, Jacob in Garrus.
Za držanje magičnega ščita nad celo skupino izbereš Samaro, kar je popolnoma logično.
In to je v glavnem to. Ostalo ni pomembno. Za spremstvo civilistom nazaj na ladjo pošlješ tistega, ki ga boš najmanj pogrešal v končen boju.
Pa seveda če kamorkoli pošlješ nelojalnega človeka mu bo naloga v vsakem primeru spodletela
T-h-o-r ::
meni so umrli tetoviranka, tali, un dohtar, legion ....legion že takoj na ladji lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 127171 (41908) | oo7 |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14596 (13210) | nooby |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31899 (25149) | todman74 |
» | Mass effect in moderne streljačineOddelek: Igre | 3940 (3379) | Berserker |