Forum » Strojna oprema » seagate garancija
seagate garancija
commissar ::
Kdo ve kdo je uradni uvoznik za seagate, kjer lahko uveljavljam garancijo ne glede kje (v sloveniji) sem disk kupil?
Ker trgovina kjer sem kupil je zelo površna kar se tiče izpolnjevanja garancijskih dolžnosti.
lp
Ker trgovina kjer sem kupil je zelo površna kar se tiče izpolnjevanja garancijskih dolžnosti.
lp
Assass1n ::
Za slo ne vem, v najslabšem primeru boš moral disk poslati v se mi zdi da avstrijo. Poglej na Seagate strani kako poteka RMA postopek. Poštnine bo dobrih 10€ .
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
RejZoR ::
Kdo ve kdo je uradni uvoznik za seagate, kjer lahko uveljavljam garancijo ne glede kje (v sloveniji) sem disk kupil?
Ker trgovina kjer sem kupil je zelo površna kar se tiče izpolnjevanja garancijskih dolžnosti.
lp
Zakaj bi se ti jebal če je to njihova naloga in dolžnost? Kera trgovina pa je? Demise PC ? Ne bi bilo prvič...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
fosil ::
Uvoznik ti ne bo pomagal, če disk ni bil nabavljen prek njega.
Trgovine, ki komplicirajo z garancijo pogosto same nabavljajo robo v tujini.
Trgovine, ki komplicirajo z garancijo pogosto same nabavljajo robo v tujini.
Tako je!
tony1 ::
Na spletni strani proizvajalca sproži RMA postopek, disk jim vrneš z navadno pošto (če hočeš bit ziher: priporočeno). Daleč najhitreje in čisto enostavno.
commissar ::
trogvina je solo.si
ok, tnx bom pogledal glede rma
solo.si se pa na telefone ne javljajo :S
ok, tnx bom pogledal glede rma
solo.si se pa na telefone ne javljajo :S
NeMeTko ::
Na Seagate straneh najprej preveri, če sploh še imaš garancijo na disku, potem pa izpolni RMA zahtevek (na spletu). Tam ti tudi izpiše točen naslov kam poslati disk.
Postopek traja kakšne 3 tedne. Jaz sem pred kratkim poslal dva diska na Dunaj, nazaj so mi pa druge poslali iz Nizozemske...
Postopek traja kakšne 3 tedne. Jaz sem pred kratkim poslal dva diska na Dunaj, nazaj so mi pa druge poslali iz Nizozemske...
NeMeTko ::
Vsakega v svojo antistatično vrečko, nekaj pene za pakiranje (narediš 'sendvič') in vse skupaj daš v kartonsko škatlico - bistveno da vse skupaj notri ne more skakat in plesat.
lukamagic ::
Vem kako je za WD, sem že pošiljal.
Seagate ma pa spet neke svoje fore: - Secure each unit in 2 inch-thick foam rubber in a corrugated box. Do not use peanuts, bubble wrap or newspaper. If packaging more than one drive, use a separate container for each drive.
Upam, da bojo imeli to peno na pošti,ponavadi je bila kriza že s temi mehurčki.
Seagate ma pa spet neke svoje fore: - Secure each unit in 2 inch-thick foam rubber in a corrugated box. Do not use peanuts, bubble wrap or newspaper. If packaging more than one drive, use a separate container for each drive.
Upam, da bojo imeli to peno na pošti,ponavadi je bila kriza že s temi mehurčki.
darkolord ::
Ma kot že rečeno, ne komplicirajo, če je kolikor toliko normalno zapakirano, to je da je disk v antistatični vrečki ali škatli in zaščiten, da ne pleše po škatli.
fosil ::
Saj je isto za vse proizvajalce.
Jaz sem tudi seagatu poslal v mehurčkih in stiroporju in je bilo kul.
Pena je sicer boljš, ampak zna bit kr draga.
Jaz sem tudi seagatu poslal v mehurčkih in stiroporju in je bilo kul.
Pena je sicer boljš, ampak zna bit kr draga.
Tako je!
solatko ::
Pojdi na stran Seagate-a, v okence odtipkaj številke diska, ti odprejo stran s testnim programom, če je disk še v garanciji, ko daš na testiranje, ti v primeru okvare, sam program (če imaš internetno povezavo), napiše kodo okvare in sproži postopek za RMA. Dobiš številko reklamacijskega postopka (poslati jim moraš nek veljaven e-mail naslov) in kompleten postopek, izključno z možnimi naslovi za pošiljanje (jaz se vedno odločim za DHL - Dunaj). Oni potem pošljejo disk na Nizozemsko, od tam pa dobiš na mail odgovor, kdaj in preko koga, ti bodo poslali nov (popravljen) disk.
Cel postopek je končan v cca 10-12 dneh, od takrat, ko boš disk poslal.
Če disk ni več v garanciji proizvajalca, boš moral prisilit Solo.si, da ti disk zamenjajo, ali pa se od diska poslovi.
Cel postopek je končan v cca 10-12 dneh, od takrat, ko boš disk poslal.
Če disk ni več v garanciji proizvajalca, boš moral prisilit Solo.si, da ti disk zamenjajo, ali pa se od diska poslovi.
Delo krepa človeka
solatko ::
Pri vseh proizvajalcih, so diski za množično uporabo, dani na 2 leti garancije, nič več 3 ali 5.
Kako je z garancijo proizvajalec/trgovina, je odvisno, koliko časa je disk ležal po skladiščih - slovenski uvozniki, ne dobijo vedno frišno robo.
Sem že menjal matično ploščo, ki ji je garancija proizvajalca potekla, preden je bila v SLO prodana. Na srečo ni bilo problemov z zamenjavo.
Kako je z garancijo proizvajalec/trgovina, je odvisno, koliko časa je disk ležal po skladiščih - slovenski uvozniki, ne dobijo vedno frišno robo.
Sem že menjal matično ploščo, ki ji je garancija proizvajalca potekla, preden je bila v SLO prodana. Na srečo ni bilo problemov z zamenjavo.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 120503 (51844) | r3dkv1c4 |
» | Seagate servis na štajerskem ali v bližnji AvstrijiOddelek: Kaj kupiti | 1585 (1343) | SmeskoSnezak |
» | Garancija pri nakupu komponent v AvstrijiOddelek: Kaj kupiti | 1587 (952) | zavajon |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 1901 (1608) | RejZoR |
» | RMA za WD diskOddelek: Strojna oprema | 4263 (3918) | ender |