» »

Seagate servis na štajerskem ali v bližnji Avstriji

Seagate servis na štajerskem ali v bližnji Avstriji

SmeskoSnezak ::

Pred nekaj meseci sn kupil disk, zdaj pa kaže SeaTools, da je zanič in naj ga dam na servis zamenjati. Kje je servis, ker bi kar se odpeljal tja s papirji, da mi dajo drug disk?
@ Pusti soncu v srce... @

Šimpanz ::

Saj ti piše na garancijskem listu kje ga lahko zamenjaš.

SmeskoSnezak ::

Disk je kupljen v tujini, mam samo račun trgovine.
@ Pusti soncu v srce... @

Šimpanz ::

Lahko ga pošlješ direktno k proizvajalcu, navodila imaš na njihovi web strani.

SmeskoSnezak ::

To bi mogoce predolgo trajalo, ce imam moznost na servisu takoj dobiti zamenjavo. Kaj je tezko dobiti odgovor na vprasanje?!?
@ Pusti soncu v srce... @

Šimpanz ::

Glede na to,da pri nas Seagate diske uvaža vsaj 10 podjetij in potem vsak poskrbi samo za svoje okvarjene diske ne verjamem da ti bo kdo ustregel. Po moje je edina možnost prodajalec ali direktno k proizvajalcu.

mat xxl ::

Točno tako, kupil si v tujini uredi reklamacijo v tujini !!! Žal Seagate v Sloveniji nima svojega servisa niti prodaje, uvozniki in distributerji pa so odgovorni izključno za lastne prodane izdelke in to gre tako, da če je bil uvoznik A ti pri B nimaš kaj urejati, moraš prav k A in z njim urejati garancijo, seveda vsi spremljajo artikle po serijskih šifrah, tako da ni zlorab. Skratka ob nakupu si prišparal par EUR , bodi vesel, ko bo sedaj na videz ugoden nakup ratal silno drag, pa obenem šola za ostale, ki najdete najcenejše artikle v tujini !

SmeskoSnezak ::

Nea pametujta, dva servisa sta v Ljubljani. Verjamem, da je kakšen tudi do Graza. In proizvajalec je dal evropsko garancijo na artikel.

Če ste pa ostali jezni, ker kupujete predrago v Sloveniji, kjer se ve, da so servisi zanič, pa nismo nič krivi...
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

mat xxl ::

Ja potem pa leti na servis, če misliš, da so dolžni tebi kaj ureati, ko si kupil v tujini, zakaj pa bi ??? Res pa je, da določene firme npr Philips, Sony .... imajo EU garancijo in potem ti principali organizirajo mreže v posameznih državah, samo to gre za multinacionalke ne pa proizvajalca delov za računalnike !!!

Pa tudi ni nobene zakonske obveze, da bi ti moral gdo to urediti ! Imaš pa vse zakonske pravice po lokalni zakonodaji države, kjer si artikel kupil !!!

Veselo optimiziranje nakupov še v naprej !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

SmeskoSnezak ::

Preberi si kdaj kaj piše na straneh od proizvajalca ;)
@ Pusti soncu v srce... @

bauci ::

Pa zakaj tukaj sprašuješ, če že vse veš?

mat xxl ::

Poišči če ima pooblaščenega serviserja v Sloveniji potem ni problema, če pa je uvoznik in ima servis za svoje prodane izdelke, potem pa ne boš nič uredil !!!

fosil ::

Seagate nima samo evropske garancije, ima celo svetovno.
Vendar pa to ne pomeni, da ti bodo zadevo uredili na lokalnem servisu, ampak moraš disk poslati direktno Seagatu.
Na njihovi strani začni RMA postopek in sledi navodilom.
Tako je!

kmetek ::

Jaz sem kupil Samsung disk pri Pchandu, pa sem jih vprašal za disk, kupljen v Nemčiji....no go ;((

RMA Seagate-u direkt na lastne stroške, nimaš kaj.

__X__ ::

Prosim, če sporočiš kako se bo zadeva odvila, kako dolgo si/boš čakal na zamenjavo, ter kakšne stroške si imel z vsem skupaj (PTT, telefoni, maili,...) Da lahko na dnu potegnemo črto če se nakup v tujini res izplača, v primeru uveljavljanja garancije vsaj 1x.

BALAST ::

Sam sem osebno kontaktiral Seagate center v Avstriji, Izpolnil obrazen na Seagate spletni strani z serijsko številko diska in tipom napake, ki jo je napisal Seagate program za preverjanje diskov. Dal sem 7€ za priporočeno pošto (v airpack embalaži) (Pošta slovenije) in v desetih dneh od pošiljke sem prejel nov disk dosti boljše pakiran kot air pack.

alphasaphir ::

To koliko se komu splača in ima živce urejat je povsem odvisno od posameznika in trgovine. Če je uveljavljanje garancije v tujini tak problem, potem nakup v tujini seveda odpade. Če pa si blizu meje in ti ni težko na pošti oddat ali peljat do trgovine (traja primerljivo, če ne celo manj časa kot pri nas), pa prištejmo še ugoden nakup in ponudbo pa je jasno zakaj NEKATERI raje kupimo v tujini. Jezn je pa vsak ko kaj crkne.

AngelOfDeath ::

Ko sem nazadnje gledal cene diskov so bile v Avstriji dražje kot pri nas...
edit: Slovnica

alphasaphir ::

2,5 externi so bili cenejši. Ampak če leti to na mene, sem odgovarjal zakaj nekateri radi kupujemo stvari na splošno tudi v tujini, ker se uporabniki grejo "šleka pac"/"šlik šlak"...

SmeskoSnezak ::

Če vas zanima sem dal za 1TB disk 50evrov. ;) Takrat je stal pri nas nad 80 evrov, to sem preprican!
In, BALAST, hvala za odgovor. Imaš pijačo v dobrem.
@ Pusti soncu v srce... @


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s senetic.si

Oddelek: Kaj kupiti
4214798 (2290) Dafer
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639528 (15053) Furbo
»

WD RMA warranty vračilo

Oddelek: Pomoč in nasveti
274076 (3619) solatko
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513907 (11579) kratos
»

DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8018495 (14310) RejZoR

Več podobnih tem