Forum » Strojna oprema » RMA za WD disk
RMA za WD disk
Azrael ::
Pozdravljeni
Zanima me ali je že kdo tu poslužil RMA podpore v primeru okvarjenega WD diska, ki je še v tovarniški garanciji in kakšne pasti in zanke lahko pričakujem? Je za RMA nujen račun o nakupu?
Gre za PC od žlahte, kupljen sestavljen komplet v Merkurju od PC plus, ki pa ni več v garanciji (2 leti), računa za disk seveda ni, disk pa je pol leta pred iztekom lastne 3 letne garancije odpovedal (diagnostika javi error 0226).
Torej zanimajo me izkušnje.
Zanima me ali je že kdo tu poslužil RMA podpore v primeru okvarjenega WD diska, ki je še v tovarniški garanciji in kakšne pasti in zanke lahko pričakujem? Je za RMA nujen račun o nakupu?
Gre za PC od žlahte, kupljen sestavljen komplet v Merkurju od PC plus, ki pa ni več v garanciji (2 leti), računa za disk seveda ni, disk pa je pol leta pred iztekom lastne 3 letne garancije odpovedal (diagnostika javi error 0226).
Torej zanimajo me izkušnje.
Nekoč je bil Slo-tech.
Šimpanz ::
Nič težkega. Pojdi na WD stran in prečekiri če ima disk še garancijo. Če jo ima ga pač prijavi in pošlji na najbližji servis. V tednu do dveh boš dobil nazaj drugi disk. Z malo sreče boš dobil nazaj še večji disk.
Za vračilo ne rabiš nobenih računov.
Za vračilo ne rabiš nobenih računov.
bobby ::
Printer: ne trosi pomanklivih informacij.
Rma NI slovensko dopolnjeni zakonski postopek. Če želiš uveljavit garancijo potem je potreben PRAVILNO izpolnjen garancijski list ali račun, ali dobavnica iz katere je razviden datuim nakupa diska.
Če boš pa ti uletu samo z RMA postopkom, ti bodo pa rekli, da to velja ampak v primeru, da sam pošlješ disk v fabrko.
to kar bi ti rad, si kupu v sklopu računalnika, ki je za njih ENOTA (komponente se ne definirajo posamezno RAZEN če ni iz dobavnice/računa/garansijskega lista eksplicitno definirano, da je, v tvojem primeru disk, da ima 3 letno garancijo.
Pri tebi velja, vsaj kar se prodajalca tiče garancija, ki je bila podana na komplet računalnik.
Kot sem že rekel, pošlji disk v fabrko (kolikor se ti to pač splača glede poštnne pa to)
Rma NI slovensko dopolnjeni zakonski postopek. Če želiš uveljavit garancijo potem je potreben PRAVILNO izpolnjen garancijski list ali račun, ali dobavnica iz katere je razviden datuim nakupa diska.
Če boš pa ti uletu samo z RMA postopkom, ti bodo pa rekli, da to velja ampak v primeru, da sam pošlješ disk v fabrko.
to kar bi ti rad, si kupu v sklopu računalnika, ki je za njih ENOTA (komponente se ne definirajo posamezno RAZEN če ni iz dobavnice/računa/garansijskega lista eksplicitno definirano, da je, v tvojem primeru disk, da ima 3 letno garancijo.
Pri tebi velja, vsaj kar se prodajalca tiče garancija, ki je bila podana na komplet računalnik.
Kot sem že rekel, pošlji disk v fabrko (kolikor se ti to pač splača glede poštnne pa to)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Azrael ::
@printer
Računa za disk ni, saj je bil PC prodan kot celota. Zato ne morem diska enostavno vrniti prodajalcu ali poslati uvozniku, saj za začetek niti ne vem kateri uvoznik ga je sploh uvozil (Avtera, Elkotex, ali kateri tretji).
@bobby
WD RMA site je bil včeraj down zaradi vzdrževanja, zato sem odprl to temo.
Kar sem uspel izvedeti je zahteva za uveljavitev RMA tudi glomazen paket, saj pismo z mehurčki kaže ne velja, kar bo verjetno ceno pošiljanja nabilo v višave in je ob ceni novega in večjega Seagate dska, RMA nesmiseln.
Zaradi praznika cene pošiljanja ne morem preveriti, če pa jo kdo ve, pa naj napiše.
Računa za disk ni, saj je bil PC prodan kot celota. Zato ne morem diska enostavno vrniti prodajalcu ali poslati uvozniku, saj za začetek niti ne vem kateri uvoznik ga je sploh uvozil (Avtera, Elkotex, ali kateri tretji).
@bobby
WD RMA site je bil včeraj down zaradi vzdrževanja, zato sem odprl to temo.
Kar sem uspel izvedeti je zahteva za uveljavitev RMA tudi glomazen paket, saj pismo z mehurčki kaže ne velja, kar bo verjetno ceno pošiljanja nabilo v višave in je ob ceni novega in večjega Seagate dska, RMA nesmiseln.
Zaradi praznika cene pošiljanja ne morem preveriti, če pa jo kdo ve, pa naj napiše.
Nekoč je bil Slo-tech.
ender ::
RMA v tujino te pride od 11-16€, odvisno od pakiranja. Če imaš votlo škatlo za pošiljanje diskov, bo okoli 11€, če imaš škatlo, v kakršni ti disk pošlje Seagate bo okoli 16€. Pošlješ priporočeno, na Pošti tudi hočejo, da okoli škatle zavežeš vrvico. Obvezno uporabiš paket, po možnosti takega, v kakršnem si že prejel disk (takole izgleda škatla, ki jo pošlje Seagate; WDjeve so nekoliko manjše in imajo namesto pene plastične nosilce, zato so tudi cenejše za pošiljat). Disk mora biti obvezno v antistatični vrečki.
Pri WDju po mojih izkušnjah traja menjava kakšne 2-3 tedne, pri Seagatu okoli en teden.
Pri WDju po mojih izkušnjah traja menjava kakšne 2-3 tedne, pri Seagatu okoli en teden.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Šimpanz ::
V Sloveniji ti nihče ne bo priznal garancije ker je leta ža potekla (2 leti). Kot sem napisal na WD strani spelji RMA postopek in pošlji disk (mislim da v Nemčijo). Jaz sem to naredil že trikrat in vsakič je teklo brez težav. Jaz sem uporabil kurirsko službo GLS. Stalo pa me je mislim da od 10-15 eur.
Tomay ::
Sem že nekaj diskov nazaj poslal. Prvega sem samo dal v antistatično vrečko ter ga malo obložil s stiroporom in v kartonasto škatlo. Plačal sem 1.800 SIT. Navadno ne priporočeno ali s povratnico. Na tri strani sem napisal rma št. In nalepil natisnjen naslov s črtno kodo. Za zadnji disk sem čakal več kot tri tedne, tako da kar traja. Nazaj dobiš včasih nov disk, včasih pa samo obnovljen. Ima pa manj garancije (mislim da toliko, kot je ostalo od prejšnjega diska) v tvojem primeru okoli pol leta.
Voodoo 4Ever
bluefish ::
ali je potrebno disk poslati v trgovino, kjer je bil kupljen, ali pa se ga lahko pošlje h zastopniku?
Disk sem namreč kupil v Rolanu, pa bi ga, če se le da, raje odnesel kam v LJ.
Disk sem namreč kupil v Rolanu, pa bi ga, če se le da, raje odnesel kam v LJ.
Azrael ::
Hvala za odgovore.
Torej diska ni nujno zapakirati v plastično škatlo, kot na spodnji sliki?
Pomembno je samo, da je disk v antistatični vrečki, prazen prostor v škatli za pošiljanje pa založen s stiroporom/mehurčki, tako, da se disk med transportom ne more premikati po škatli?
Bom jutri poklical na pošto in paketne dostave, koliko bi računali za tako pošiljko v Nemčijo, potem pa bomo videli kako bo - žegen mora dati tudi lastnik diska.
Torej diska ni nujno zapakirati v plastično škatlo, kot na spodnji sliki?
Pomembno je samo, da je disk v antistatični vrečki, prazen prostor v škatli za pošiljanje pa založen s stiroporom/mehurčki, tako, da se disk med transportom ne more premikati po škatli?
Bom jutri poklical na pošto in paketne dostave, koliko bi računali za tako pošiljko v Nemčijo, potem pa bomo videli kako bo - žegen mora dati tudi lastnik diska.
Nekoč je bil Slo-tech.
ender ::
Lahko je ali v taki škatli, ali v antistatični vrečki. Dobiš pa natančna navodila, ko prijaviš RMA.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Azrael ::
Kronologija celotne zadevščine:
14.4.2009
Pozanima sem se pri več ponudnikih, koliko bi stalo pošiljanje paketa težkega približno 750 do 800g v Nemčijo.
Cena od 8 do 25€
Izpolnil RMA obrazec na WD strani. Veljavnost RMA zahtevka do 14.5.2009.
15.4 2009
Disk zapakiral in oznčil po priporočilih v tej temi in na WD strani - škatla iz kartona, stiropor in mehurčki:
Disk v antistatični vrečki in v škatli:
Paket sem poslal v Nemčijo po Pošti Slovenija, kot navadno pismo, saj je bila to najcenejša ponudba.
21.4.2009
Prišel e-mail, da so disk dobili v zbirni center in bo disk posredovan v servisni center. Na RMA spletnem obrazcu, še vedno piše, da čakajo na disk
6.5.2009
Dobil e-mail, da je disk prispel v servisni center, prenovijo se podatki tudi na na spletnem obrazcu.
7.5.2009
E-mail s sporočilom, da bo disk zamenjan z drugim identičnim (nova serijska številka) in mi bo poslan po UPS paketni dostavi. Tudi spletni obrazec govori enako.
11.5.2009
UPS prevzel paket v Nemčiji
14.5.2009
Paket pri meni doma.
Povsem drug material za pakiranje (boljši). Disk obnovljen (Recetified) z datumom proizvodnje 5.5.2009 in je v garanciji do 9.11.2009, tako kot je bil disk, ki je šel v RMA.
Upajmo, da bo disk delal.
14.4.2009
Pozanima sem se pri več ponudnikih, koliko bi stalo pošiljanje paketa težkega približno 750 do 800g v Nemčijo.
Cena od 8 do 25€
Izpolnil RMA obrazec na WD strani. Veljavnost RMA zahtevka do 14.5.2009.
15.4 2009
Disk zapakiral in oznčil po priporočilih v tej temi in na WD strani - škatla iz kartona, stiropor in mehurčki:
Disk v antistatični vrečki in v škatli:
Paket sem poslal v Nemčijo po Pošti Slovenija, kot navadno pismo, saj je bila to najcenejša ponudba.
21.4.2009
Prišel e-mail, da so disk dobili v zbirni center in bo disk posredovan v servisni center. Na RMA spletnem obrazcu, še vedno piše, da čakajo na disk
6.5.2009
Dobil e-mail, da je disk prispel v servisni center, prenovijo se podatki tudi na na spletnem obrazcu.
7.5.2009
E-mail s sporočilom, da bo disk zamenjan z drugim identičnim (nova serijska številka) in mi bo poslan po UPS paketni dostavi. Tudi spletni obrazec govori enako.
11.5.2009
UPS prevzel paket v Nemčiji
14.5.2009
Paket pri meni doma.
Povsem drug material za pakiranje (boljši). Disk obnovljen (Recetified) z datumom proizvodnje 5.5.2009 in je v garanciji do 9.11.2009, tako kot je bil disk, ki je šel v RMA.
Upajmo, da bo disk delal.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
bluefish ::
heh, nazadnje se bo izkazalo, da RMA pri proizvajalcu traja manj časa, kot pa pri nas uveljavljanje garancije preko trgovca.
Sam že tretji teden čakam, da se bodo zmigali in vsaj kaj odgovorili. Do sedaj se v drugem tednu čakanja dobil le pošto, da je disk posredovan "servisu" - pa še za to sem moral zatežiti po mailu, če se kaj sploh premika.
Sam že tretji teden čakam, da se bodo zmigali in vsaj kaj odgovorili. Do sedaj se v drugem tednu čakanja dobil le pošto, da je disk posredovan "servisu" - pa še za to sem moral zatežiti po mailu, če se kaj sploh premika.
kixs ::
Morda hitreje, ceneje pa ne.
Ce ti pri nas disk zamenjajo z novim, imas spet novo garancijo.
lp
Ce ti pri nas disk zamenjajo z novim, imas spet novo garancijo.
lp
Azrael ::
@blueFish:
Aha, hvala za informacijo, potem nisem edini.
Kot lahko vidiš je tudi pri meni trajalo skoraj 14 dni, da je disk iz zbirnega centra prišel v servis (po priloženem papirju je sevis na Madžarskem). Če ne bi bilo e-maila, da so disk dobili, bi bil 100%, da se je disk nekje na poti "izgubil".
Aha, hvala za informacijo, potem nisem edini.
Kot lahko vidiš je tudi pri meni trajalo skoraj 14 dni, da je disk iz zbirnega centra prišel v servis (po priloženem papirju je sevis na Madžarskem). Če ne bi bilo e-maila, da so disk dobili, bi bil 100%, da se je disk nekje na poti "izgubil".
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
bluefish ::
ah ne, da ne bo pomote - bil je posredovan servisnemu oddelku trgovca. Kaj pa sedaj delajo z njim pa mi ni jasno. Morda bodo zastonj obnovili še podatke .
krneki ::
Veliko bolje je, kar se tiče hitrosti, da ti WD v naprej pošljeje disk. Ga dobiš v nekaj dnevih dnevih, škatlo poslanega diska pa uporabiš, da zapakiraš svoj pokojni disk.
ender ::
Moja izkušnja z WDjevim pošiljanjem vnaprej je, da je trajalo več časa da so mi poslali disk, kot pa je trajalo da sem Seagatu poslal disk in dobil zamenjavo nazaj (je pa res, da so bili takrat, ko sem menjal WDja, 1TB diski še precej novi).
Mimogrede, ta škatla, v kateri ti pošlje disk WD te bo na pošti stala manj, kot pa škatla, v kateri je pena, ker je toliko lažja.
Mimogrede, ta škatla, v kateri ti pošlje disk WD te bo na pošti stala manj, kot pa škatla, v kateri je pena, ker je toliko lažja.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | WD RMA - da ali ne? Izkušnje?Oddelek: Strojna oprema | 1949 (1163) | N0t0ri0us |
» | Asus - garancijaOddelek: Pomoč in nasveti | 4177 (3243) | Magic1 |
» | seagate garancijaOddelek: Strojna oprema | 1383 (1092) | solatko |
» | Kateri disk z največjo garancijo kupitiOddelek: Kaj kupiti | 1657 (1360) | cosmos |
» | Uveljavljanje garancijeOddelek: Kaj kupiti | 1824 (1427) | lopov |