BBC - OnLive, ki je upravljal istoimensko platformo za igranje iger na zahtevo, kjer je uporabnikov napredek shranjen v oblaku, so prodali za vsega 4,8 milijona dolarjev. Podjetje, ki so ga še pred letom cenili na 1,8 milijarde dolarjev, je za drobiž odkupil sklad tveganega kapitala, ki ga vodi Gary Lauder. Prodaja je bila zadnja rešilna bilka pred začetkom stečajnega postopka, saj je OnLive prezadolžen in ne more izpolnjevati svojih obveznosti. Lauder je tako v prisilni poravnavi za drobiž odkupil ostanke podjetja (tehnično gledano novo podjetje, na katerega je bila prenesena vse vredna aktiva podjetja).
OnLive je imel za 18,7 milijona dolarjev zapadlih terjatev. V skladu z dogovorom bodo upniki 26-odstotno poplačani iz kupnine, Lauder pa bo dobil čisto podjetje brez dolgov (gre za tako imenovani general assignment). Resne težave so se začele že avgusta, ko je mora OnLive odpustiti vse zaposlene, dolgovi podjetja pa so tedaj znašali 30-40 milijonov dolarjev. Spomnimo, da je OnLive zbral več kot 40 milijonov denarja od AT&T, HTC in drugih velikih podjetij, ko so bili časi še precej boljši - torej v letih 2009 in 2010. Kljub zanimivemu konceptu naročevanja na igre prek spleta namesto kupovanja konzol in iger se OnLive ni prijel. OnLive naj bi imel poldrugi milijon uporabnikov, a jih je od tega v posameznem trenutku storitev hkrati uporabljalo 1600. Prihodki so padali in podjetje je vedno globlje tonilo v izgube. Da pa to ni edina možnost, kaže konkurent Gaikai, ki ga je pred dvema mesecema za 380 milijonov dolarjev kupil Sony. Nekateri kritiki trdijo, da je bil OnLive prodan pod ceno, saj naj bi bili samo njegovi patenti vredni bistveno več, a zaradi težke situacije druge hitre rešitve ni bilo, saj so investitorji izgubili potrpljenje.
Novice » Nakupi / združitve / propadi » Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive
RejZoR ::
Ideja je bila sicer dobra ampak prekmalu. Za tako zadevo dejansko rabiš optiko po celem svetu kar bi naredilo zadevo zelo smiselno. Tako pa je po svetu še vedno ogromno folka z zelo omejenim bandwidthom (mesečnim) do takih z zelo slabimi linijami, tako da stvar enostavno ni zaživela.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MrStein ::
Na dopustu na Pag-u sem lepo igral OnLive. (UMTS)
Sicer z malenkost večjim lagom kot sicer.
Kar je nasploh en večjih problemov pri tej tehnologiji.
Sicer z malenkost večjim lagom kot sicer.
Kar je nasploh en večjih problemov pri tej tehnologiji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
tha_man ::
Meni je zadeva fajn, občasno probam kako igro brez da bi za to potreboval nek hud gamerski stroj. Ni sicer za hardcore gamerje, drugače pa super.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
7982884e ::
tisti, ki je zadevo kupil za tako ceno, bo lahko imel še veliko od tega. čez čas bodo povezave mnogo hitrejše, računske zmogljivosti cloud computinga pa tudi. praktično vse gre v to smer, zgleda pa so morali nekej narobe delat, da jim je tko propadlo.
grem stavit, da če ne kdo drug, bo pa steam to slej ko prej uvedel, najprej recimo za tablice in laptope in za grafično ne najbolj zahtevne špile kjer lag ni toliko pomemben.
grem stavit, da če ne kdo drug, bo pa steam to slej ko prej uvedel, najprej recimo za tablice in laptope in za grafično ne najbolj zahtevne špile kjer lag ni toliko pomemben.
Cold1 ::
Smešen koncept, poganjaj igro/program v oblaku, v času ko je možno dobiti Xbox/PC za 200€ in zadevo povsem brez zakasnitev poganjati pri sebi, pri čemer ostaneš lastnik vseh datotek, ki jih, brez "pomoči" drugih, tudi v celoti obvladuješ.
Shegevara ::
Smešen koncept, poganjaj igro/program v oblaku, v času ko je možno dobiti Xbox/PC za 200€ in zadevo povsem brez zakasnitev poganjati pri sebi, pri čemer ostaneš lastnik vseh datotek, ki jih, brez "pomoči" drugih, tudi v celoti obvladuješ.
ne razumeš ravno najbolj.
Kakor se spomnim, spomin me lahko tudi vara, da so tudi urejali neke tedenske/mesečne naročnine, za bistveno manjšo ceno.
V idealnem primeru bi bilo to odlično za kakega občasnega "gamerja", ki bi se mu sprdnilo en teden igrat eno igro, čez par mesecev za en teden kakšno drugo, poleg tega pa ne bi rad zagonil 700€ za novo kišto ki bi mu to dobro poganjala.
Enostavno, tak uporabnik bi vsaj po moji oceni moral biti neka ključna tarča + še vsi ostali ane.
In jaz čisto razumem njihov minus. Hoteli so imeti poceni in široko ponudbo. Če ni rezerv in povpraševanja, pač propadeš.
Cold1 ::
Občasni igralci ne potrebujejo najboljše grafike, poleg tega pa večinoma igrajo preproste igrice - poceni PC za 200€ je še predober za njih (o kakih 700 Evrih ti sanjaš nimam pojma).
Če pa res želijo dobro grafiko potem je tu na voljo Xbox.
Oba sta cenejša in preprostejša od OnLivea; sicer pa je vedno veljalo da je namizna rešitev boljša od oddaljene, "lahki klienti" so ena izmed tistih neumnosti, ki jih forsirajo že tri desetletja pa se nikoli niso uveljavili.
Če pa res želijo dobro grafiko potem je tu na voljo Xbox.
Oba sta cenejša in preprostejša od OnLivea; sicer pa je vedno veljalo da je namizna rešitev boljša od oddaljene, "lahki klienti" so ena izmed tistih neumnosti, ki jih forsirajo že tri desetletja pa se nikoli niso uveljavili.
Shegevara ::
Občasni igralci ne potrebujejo najboljše grafike, poleg tega pa večinoma igrajo preproste igrice - poceni PC za 200€ je še predober za njih (o kakih 700 Evrih ti sanjaš nimam pojma).
Če pa res želijo dobro grafiko potem je tu na voljo Xbox.
Oba sta cenejša in preprostejša od OnLivea; sicer pa je vedno veljalo da je namizna rešitev boljša od oddaljene, "lahki klienti" so ena izmed tistih neumnosti, ki jih forsirajo že tri desetletja pa se nikoli niso uveljavili.
Jst ne govorim o tetrisu in minecraftu, sram te je lahko.
Sploh pa ne vem, če si ti predstavljaš kako zares poceni so bile igre na on-livu? Nevem zakaj vlačiš konzole v to temo? Sloh ne pašejo.
Če so ti všeč konzole in igre za konzole imaš že tako ali tako prednost pred vsemi računalniki kar se cene tiče. Razen tega, da potem v večini primerov rabiš originale, to pomoje odbija ljudi .
Looooooka ::
Smešen koncept, poganjaj igro/program v oblaku, v času ko je možno dobiti Xbox/PC za 200€ in zadevo povsem brez zakasnitev poganjati pri sebi, pri čemer ostaneš lastnik vseh datotek, ki jih, brez "pomoči" drugih, tudi v celoti obvladuješ.
Poglej tkole...ce bi bli vsi na optiki in bi na cloudu dejansko laufale dovolj mocne masine, da ne bi zaradi stevila uporabnikov padal framerate se ti potem logicno ne splaca met xbox.
Ker na vsake par let si potem lastnik zastarele konzole, ki ne more laufat novih iger. Problem je seveda ce taki ponudniki cene nabijajo po priblizno istem principu kot to delajo hosting providerji. Tam se hitro zgodi, da se ti dejansko bolj splaca kupit lasten hardware pa ga po par letih zamenjat.
Ce je pa narocnina nizja(ostajam pri predpostavki, da bi imeli vsi super duper internet) je pa tole zlata jama.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Cold1 ::
@Shegevara
Saj se zavedaš da na novejšem poceni PC deluje tudi Crysis, mar ne? In dalje, saj se zavedaš da je grafika na OnLiveu odvisna od omrežnih okoliščin (*)?
* (beri: zadeva po potrebi pade na nivo kakovosti, ki ga ponuja YouTube pri najslabši nastavitvi)
-----------------------------------------
@Looooooka
Xbox bodo zamenjali šele po osmih letih, se mi zdi da je to pač malce več od "par let."
10€ na mesec je 120€ na leto, kar nanese 960€ na osem let, to je že dvojna cena Xboxa, ko je bil le ta še povsem nov.
----------------------------------------
Obadva pa sta pozabila na možnost modifikacij, širše uporabe (še posebej pri PC-ju), ter na nadzor nad lastnimi programi in datotekami (no, sejv gejmi), ki ga pri oblačni rešitvi nimaš in ne moreš imeti.
In seveda: ko podjetje crkne, izgubiš vse podatke; juhej, naprej v oblačno prihodnost!
Jst ne govorim o tetrisu in minecraftu, sram te je lahko.
Saj se zavedaš da na novejšem poceni PC deluje tudi Crysis, mar ne? In dalje, saj se zavedaš da je grafika na OnLiveu odvisna od omrežnih okoliščin (*)?
* (beri: zadeva po potrebi pade na nivo kakovosti, ki ga ponuja YouTube pri najslabši nastavitvi)
-----------------------------------------
@Looooooka
Ker na vsake par let si potem lastnik zastarele konzole, ki ne more laufat novih iger.
Xbox bodo zamenjali šele po osmih letih, se mi zdi da je to pač malce več od "par let."
Ce je pa narocnina nizja(ostajam pri predpostavki, da bi imeli vsi super duper internet) je pa tole zlata jama.
10€ na mesec je 120€ na leto, kar nanese 960€ na osem let, to je že dvojna cena Xboxa, ko je bil le ta še povsem nov.
----------------------------------------
Obadva pa sta pozabila na možnost modifikacij, širše uporabe (še posebej pri PC-ju), ter na nadzor nad lastnimi programi in datotekami (no, sejv gejmi), ki ga pri oblačni rešitvi nimaš in ne moreš imeti.
In seveda: ko podjetje crkne, izgubiš vse podatke; juhej, naprej v oblačno prihodnost!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cold1 ()
Shegevara ::
200 do 300€ komp je čisto okej za office in internet/filmi in to. Tule se konča.
Spet nevem zakaj primerjaš ene konzole z on-liveom, ki sploh nimata enakih iger na razpolago.
Jaz ti nisem rekel da je on-live za vsakega. Saj, zakaj pa misliš da so propadli?
In ja, internet boš imel tako ali tako. Tudi če boš imel x-box boš še vedno rad imel optiko, če bo šlo, ane?
Spet nevem zakaj primerjaš ene konzole z on-liveom, ki sploh nimata enakih iger na razpolago.
Jaz ti nisem rekel da je on-live za vsakega. Saj, zakaj pa misliš da so propadli?
In ja, internet boš imel tako ali tako. Tudi če boš imel x-box boš še vedno rad imel optiko, če bo šlo, ane?
||pSyCh0| ::
@Shegevara
Ce je pa narocnina nizja(ostajam pri predpostavki, da bi imeli vsi super duper internet) je pa tole zlata jama.
10€ na mesec je 120€ na leto, kar nanese 960€ na osem let, to je že dvojna cena Xboxa, ko je bil le ta še povsem nov.
Ne pozabi, da primerjaš ceno naprave (xbox) brez iger in naročnino za mnogo iger (onlive) v tem času... sedaj pa mi še izdaj, koliko boš zapravil za igre za konzolo?
Cold1 ::
200 do 300€ komp je čisto okej za office in internet/filmi in to. Tule se konča.
Pa ja de, procesorji so povsem nepomembni, dodatek grafične je 100€, če ti HD 4000 ne zadostuje.
Spet nevem zakaj primerjaš ene konzole z on-liveom, ki sploh nimata enakih iger na razpolago.
Izbor iger je irelevanten, če ga privlečeš v debato potem je nemogoče primerjati Xbox in PS3, saj nimata enakega izbora.
Tudi če boš imel x-box boš še vedno rad imel optiko, če bo šlo, ane?
Je pa ne potrebuješ, če je problem v denarju, je to ključna postavka.
Jaz ti nisem rekel da je on-live za vsakega.
Jaz pa trdim da ni za nikogar - bogatejši imajo na voljo boljšo opremo na mizi/v roki, revnejši pa ne morejo/nočejo plačevati naročnine za igre in hitrejši internetni dostop. Oblačno računalništvo je fail/fail za (skoraj) vse in vsakogar.
Cold1 ::
@Shegevara
Ce je pa narocnina nizja(ostajam pri predpostavki, da bi imeli vsi super duper internet) je pa tole zlata jama.
10€ na mesec je 120€ na leto, kar nanese 960€ na osem let, to je že dvojna cena Xboxa, ko je bil le ta še povsem nov.
Ne pozabi, da primerjaš ceno naprave (xbox) brez iger in naročnino za mnogo iger (onlive) v tem času... sedaj pa mi še izdaj, koliko boš zapravil za igre za konzolo?
Po plačilu za Xbox (če si ga kupoval kmalu po splovitvi) ti ostane kakih 500€, to je kakih deset do dvajset iger, ali več, če kupuješ rabljene oziroma si kupil Xbox po pocenitvi (če pa je problem v denarju potem pač modaš, plačaš nič, in igraš neomejeno) pri čemer imaš ves čas na voljo polno kakovost, poln dostop do lastnih datotek in neodvisnost od oblačnega ponudnika.
MrStein ::
Na OnLive lahko kadarkoli klikneš na katerokoli igro in v nekaj sekundah jo igraš. (ali opazuješ igro drugih).
Če bi rad igral le dve igri 5 let, potem nekako nima smisla.
Drugače pa.
Tak kot knjižnice. Ne lastiš si knjig, imaš pa milijonkrat večjo izbiro, v primerjavi z nakupom knjige.
Če bi rad igral le dve igri 5 let, potem nekako nima smisla.
Drugače pa.
Tak kot knjižnice. Ne lastiš si knjig, imaš pa milijonkrat večjo izbiro, v primerjavi z nakupom knjige.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
erunno ::
Ideha je bila uredu. Na žalost prav tako kot ideja, pomemben čas kdaj to probavaš izvesti.
Z solidno optično povezavo je zadeva dost dobr delala da si lahko preigral 90+% špilov na hard v enoigralniškem načinu. In če si hotel veliko špilov preigrati (15 šilov v 8ih letih je precej malo).
XBOX360 je res poceni sedaj, zam je zastarel kup sranja, kakor sta tudi ostali dve konzoli trenutne generacije (PS3, WII), in jih bo vse trega kmalu zamenjati (kmalu v smulsu treh let nazaj).
Z solidno optično povezavo je zadeva dost dobr delala da si lahko preigral 90+% špilov na hard v enoigralniškem načinu. In če si hotel veliko špilov preigrati (15 šilov v 8ih letih je precej malo).
XBOX360 je res poceni sedaj, zam je zastarel kup sranja, kakor sta tudi ostali dve konzoli trenutne generacije (PS3, WII), in jih bo vse trega kmalu zamenjati (kmalu v smulsu treh let nazaj).
judoka ::
"...ko so bili časi še precej boljši - torej v letih 2009 in 2010."
Em, zakaj so bili takrat časi boljši?
Sigurno je razlog, da niso dobili kapitala. Ampak ta sigurno ni "slabši časi".
Em, zakaj so bili takrat časi boljši?
Sigurno je razlog, da niso dobili kapitala. Ampak ta sigurno ni "slabši časi".
opeter ::
Če pustimo na strani, da trenutno še ni dovolj visoke hitrosti oz. konstantnega prenosa podatkov za takle servis kot je (bil) OnLive ...
Mene pri tej zadevi najbolj moti to (to velja tudi za Steam in Origin in druge podobne servise), da nimaš pri sebi lokalne "kopije" igre. Dejansko je to storitev "izposoje" igre.
Zato se mi zdi bolj smisel način kupovanja iger kot je recimo na Gogu, Dotemuju in drugje, kjer dobiš DRM Free zadeve.
Počutim se kot v knjižnici, kjer lahko "storitev" koristiš v omejenem časovnem okviru.
Skratka: don't like.
Mogoče je to prihodnost, a potem bom raje poganjal in igral stare igre. Četudi v emulatorju/jih.
Itak imajo starejši izdelki "dušo", medtem, ko so nove zadeve grafični spektakli, notranjost pa je bolj prazna. Vsak pa seveda naj uživa v tistem, v čemer lahko.
Nekoč ni bilo toliko izbire (ali pa sploh videoiger), pa so(smo) vseeno preživeli. Tudi interneta, Facebooka, Twittera in iPada ni bilo.
Mene pri tej zadevi najbolj moti to (to velja tudi za Steam in Origin in druge podobne servise), da nimaš pri sebi lokalne "kopije" igre. Dejansko je to storitev "izposoje" igre.
Zato se mi zdi bolj smisel način kupovanja iger kot je recimo na Gogu, Dotemuju in drugje, kjer dobiš DRM Free zadeve.
Počutim se kot v knjižnici, kjer lahko "storitev" koristiš v omejenem časovnem okviru.
Skratka: don't like.
Mogoče je to prihodnost, a potem bom raje poganjal in igral stare igre. Četudi v emulatorju/jih.
Itak imajo starejši izdelki "dušo", medtem, ko so nove zadeve grafični spektakli, notranjost pa je bolj prazna. Vsak pa seveda naj uživa v tistem, v čemer lahko.
Nekoč ni bilo toliko izbire (ali pa sploh videoiger), pa so(smo) vseeno preživeli. Tudi interneta, Facebooka, Twittera in iPada ni bilo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Kenpachi ::
Sej maš lokalne kopije igre v Steamu in Originu.
Za večino Steam iger tudi obstaja travniško gnojilo, ki ti omogoča ločiti prst od rastline.
Za večino Steam iger tudi obstaja travniško gnojilo, ki ti omogoča ločiti prst od rastline.
Zaraki Kenpachi.
Shegevara ::
no vsekakor, karkoli Cold1 že trdi. Napram konzolam in PCjem si z Onlive OBČUTNO manj porabil svojega denarja, če nisi ravno bil hardcore igralec.
In to na dosti višji kvaliteti kot >računalnik za 200|EUR<
Podobna reč obstaja v ameriki s ponudniki filmov. Netflix in Hulu imam v mislih. Ta reč se je bolj obnesla. Sklepam predvsem zaradi mnogo širše publike in tega, da je manj težav s povezavo. Seveda, tudi HD filmi niso mačji kašelj kar se tiče streama.
In to na dosti višji kvaliteti kot >računalnik za 200|EUR<
Podobna reč obstaja v ameriki s ponudniki filmov. Netflix in Hulu imam v mislih. Ta reč se je bolj obnesla. Sklepam predvsem zaradi mnogo širše publike in tega, da je manj težav s povezavo. Seveda, tudi HD filmi niso mačji kašelj kar se tiče streama.
Pesimist ::
Jaz sem bil all for it. Imam tudi kar nekaj iger na onlive. Me pa je vseeno potem odvrnila multiplayer scena ki je locena se od male PC scene. Zato sem opusto zadevo kompletno.
nekikr ::
Pa saj tole tudi poceni ni ravno najbolj? Darksiders gledam...na Steamu akcija za 25€, tule pa 5 dni stane 9$? Je pri drugih naslovih drugače ali....?
alexa-lol ::
Če pustimo na strani, da trenutno še ni dovolj visoke hitrosti oz. konstantnega prenosa podatkov za takle servis kot je (bil) OnLive ...
Mene pri tej zadevi najbolj moti to (to velja tudi za Steam in Origin in druge podobne servise), da nimaš pri sebi lokalne "kopije" igre. Dejansko je to storitev "izposoje" igre.
Tukaj sploh ne gre za to da bi ti igro kupil... ti kupiš live stream igranja igre.
Tamius Han ::
@Shegevara
Ce je pa narocnina nizja(ostajam pri predpostavki, da bi imeli vsi super duper internet) je pa tole zlata jama.
10€ na mesec je 120€ na leto, kar nanese 960€ na osem let, to je že dvojna cena Xboxa, ko je bil le ta še povsem nov.
Ne pozabi, da primerjaš ceno naprave (xbox) brez iger in naročnino za mnogo iger (onlive) v tem času... sedaj pa mi še izdaj, koliko boš zapravil za igre za konzolo?
On gotovo bolj malo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ahac ()
opeter ::
Tukaj sploh ne gre za to da bi ti igro kupil... ti kupiš live stream igranja igre.
Kaj misliš, zakaj sem zgoraj napisal primer s knjižnico?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Cold1 ::
@MrStein
Kaj pa, če si želiš v knjigi delati zaznambe in opombe? Takrat se koncept ne-lastništa sesuje.
----------------------------------------------
@Shegevara
Pa kaj, je res potrebno ponavljati?! Občasni igralci so že zdavnaj lahko igrali bliskovite igrice na spletu (nobenih nameščanj, nobenih konfiguracij, vse preprosto dela) pri čemer ni bilo potrebno plačevati dodatnih naročnin ali imeti super hitre povezave brez zakasnitev.
Tudi ne preveč zahtevni igričarji lahko pridejo skozi s pisarniškim PC-jem, ki ga bodo tako ali tako imeli v vsakem primeru.
OnLive in vse oblačne ponudbe (ki niso zastonj, kot piratstvo, in niso omejene s hitrostjo prenosa, kot ni piratstvo) bodo dražje ali celo mnogo dražje od nizko cenovnih alternativ; edina smiselna logika uporabe je preprostost, ki pa izgubi vso vrednost, ko ugotoviš da ne moreš shraniti podatkov, urejati teh podatkov, zapovrhu vsega, pa izgubiš vse, ko poteče naročnina ali crkne podjetje.
OnLive je za potrebe tekočega delovanja lahko dinamično prilagajal (beri: nižal) kakovost in to v vseh igrah, ne zgolj najzahtevnejših, poglej si kak video na TiTubi v 360p in se vprašaj če ti je to sprejemljiva kakovost. Ne glede na tvoj odgovor pa velja: vsak novejši pisarniški PC zmore več.
Tak kot knjižnice. Ne lastiš si knjig, imaš pa milijonkrat večjo izbiro, v primerjavi z nakupom knjige.
Kaj pa, če si želiš v knjigi delati zaznambe in opombe? Takrat se koncept ne-lastništa sesuje.
----------------------------------------------
@Shegevara
Napram konzolam in PCjem si z Onlive OBČUTNO manj porabil svojega denarja, če nisi ravno bil hardcore igralec.
Pa kaj, je res potrebno ponavljati?! Občasni igralci so že zdavnaj lahko igrali bliskovite igrice na spletu (nobenih nameščanj, nobenih konfiguracij, vse preprosto dela) pri čemer ni bilo potrebno plačevati dodatnih naročnin ali imeti super hitre povezave brez zakasnitev.
Tudi ne preveč zahtevni igričarji lahko pridejo skozi s pisarniškim PC-jem, ki ga bodo tako ali tako imeli v vsakem primeru.
OnLive in vse oblačne ponudbe (ki niso zastonj, kot piratstvo, in niso omejene s hitrostjo prenosa, kot ni piratstvo) bodo dražje ali celo mnogo dražje od nizko cenovnih alternativ; edina smiselna logika uporabe je preprostost, ki pa izgubi vso vrednost, ko ugotoviš da ne moreš shraniti podatkov, urejati teh podatkov, zapovrhu vsega, pa izgubiš vse, ko poteče naročnina ali crkne podjetje.
In to na dosti višji kvaliteti kot >računalnik za 200|EUR
OnLive je za potrebe tekočega delovanja lahko dinamično prilagajal (beri: nižal) kakovost in to v vseh igrah, ne zgolj najzahtevnejših, poglej si kak video na TiTubi v 360p in se vprašaj če ti je to sprejemljiva kakovost. Ne glede na tvoj odgovor pa velja: vsak novejši pisarniški PC zmore več.
Cold1 ::
On gotovo bolj malo.
Žal si povsem zgrešil, ne lastim si Xboxa.
Sem si pa zato malce pogledal cene konzole in iger zanjo, po preračunu, bi me zadeva prišla med 150 in 300€ (odvisno od tega ali bi kupoval rabljeno ali novo), OnLive bi bil dražji za kakih 700EUR (ali več); je pa res, da me pri Šatulji Neznanke zanima zgolj serija o nekem mojstru, ki se kliče Šef in si daje opravka z nekimi obroči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cold1 ()
Shegevara ::
@MrStein
Tak kot knjižnice. Ne lastiš si knjig, imaš pa milijonkrat večjo izbiro, v primerjavi z nakupom knjige.
Kaj pa, če si želiš v knjigi delati zaznambe in opombe? Takrat se koncept ne-lastništa sesuje.
----------------------------------------------
@Shegevara
Pa kaj, je res potrebno ponavljati?! Občasni igralci so že zdavnaj lahko igrali bliskovite igrice na spletu (nobenih nameščanj, nobenih konfiguracij, vse preprosto dela) pri čemer ni bilo potrebno plačevati dodatnih naročnin ali imeti super hitre povezave brez zakasnitev.
Tudi ne preveč zahtevni igričarji lahko pridejo skozi s pisarniškim PC-jem, ki ga bodo tako ali tako imeli v vsakem primeru.
OnLive in vse oblačne ponudbe (ki niso zastonj, kot piratstvo, in niso omejene s hitrostjo prenosa, kot ni piratstvo) bodo dražje ali celo mnogo dražje od nizko cenovnih alternativ; edina smiselna logika uporabe je preprostost, ki pa izgubi vso vrednost, ko ugotoviš da ne moreš shraniti podatkov, urejati teh podatkov, zapovrhu vsega, pa izgubiš vse, ko poteče naročnina ali crkne podjetje.
OnLive je za potrebe tekočega delovanja lahko dinamično prilagajal (beri: nižal) kakovost in to v vseh igrah, ne zgolj najzahtevnejših, poglej si kak video na TiTubi v 360p in se vprašaj če ti je to sprejemljiva kakovost. Ne glede na tvoj odgovor pa velja: vsak novejši pisarniški PC zmore več.
Na poceni računalnikih se ne da igrat iger. Tu se gleda skyrim in najnovejše igre, ki se jih na več leta starih mašinah ne da poganjat na kaj več kot medium, pa že to srednjo kakovost slike si dosegel z zelo dragim računalnikom. Pisarniški računalniki odpadejo
V mojem primeru velja, da imam kar spodoben računalnik, pa lahko o brezhibnem igranju iger samo sanjam. Zato tudi mene ne boš nalagal s čudnim podatki o visoko uporabnih nizkocenovnih računalnikih, pač zaradi tega, ker ti lahko iz svojih lastnih izkušenj povem, da se ne da. Onlive ti pa ob predpostavki, da imaš brezhibno omrežje nudi bistveno več za manj denarja, kot bi te prišel računalnik, ki bi enakovredno poganjal isto igro.
opeter ::
Na poceni računalnikih se ne da igrat iger. Tu se gleda skyrim in najnovejše igre, ki se jih na več leta starih mašinah ne da poganjat na kaj več kot medium, pa že to srednjo kakovost slike si dosegel z zelo dragim računalnikom. Pisarniški računalniki odpadejo
V mojem primeru velja, da imam kar spodoben računalnik, pa lahko o brezhibnem igranju iger samo sanjam. Zato tudi mene ne boš nalagal s čudnim podatki o visoko uporabnih nizkocenovnih računalnikih, pač zaradi tega, ker ti lahko iz svojih lastnih izkušenj povem, da se ne da. Onlive ti pa ob predpostavki, da imaš brezhibno omrežje nudi bistveno več za manj denarja, kot bi te prišel računalnik, ki bi enakovredno poganjal isto igro.
Kaj pomeni tu? Kako misliš, da se ne da? Vse se da, če se hoče ...
60% iger v katalogu Steama, 90% iger na Gogu in Dotemuju itn. ter dejansko skoraj 100% vseh casual iger lahko poganjaš in igraš na najvišjih nastavitvah na dandanes najcenejšem računalniku z Celeron G5xx in Radeonom x5xx, x6x0 ali primerno nVidijo. Da bolj naprednih zadevah, kot je AMD-jev Trinity oz. boljši Intelovi CPU (Pentium, i3, i5 itn.) sploh ne govorim.
p.s. Vsi ne nabijajo Skyrim ipd. igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Shegevara ::
Na poceni računalnikih se ne da igrat iger. Tu se gleda skyrim in najnovejše igre, ki se jih na več leta starih mašinah ne da poganjat na kaj več kot medium, pa že to srednjo kakovost slike si dosegel z zelo dragim računalnikom. Pisarniški računalniki odpadejo
V mojem primeru velja, da imam kar spodoben računalnik, pa lahko o brezhibnem igranju iger samo sanjam. Zato tudi mene ne boš nalagal s čudnim podatki o visoko uporabnih nizkocenovnih računalnikih, pač zaradi tega, ker ti lahko iz svojih lastnih izkušenj povem, da se ne da. Onlive ti pa ob predpostavki, da imaš brezhibno omrežje nudi bistveno več za manj denarja, kot bi te prišel računalnik, ki bi enakovredno poganjal isto igro.
Kaj pomeni tu? Kako misliš, da se ne da? Vse se da, če se hoče ...
60% iger v katalogu Steama, 90% iger na Gogu in Dotemuju itn. ter dejansko skoraj 100% vseh casual iger lahko poganjaš in igraš na najvišjih nastavitvah na dandanes najcenejšem računalniku z Celeron G5xx in Radeonom x5xx, x6x0 ali primerno nVidijo. Da bolj naprednih zadevah, kot je AMD-jev Trinity oz. boljši Intelovi CPU (Pentium, i3, i5 itn.) sploh ne govorim.
p.s. Vsi ne nabijajo Skyrim ipd. igre.
samo procesor in grafična staneta skupaj preko 200€, če hočeš igrati kaj več kot farmville. Saj ne rečem. Ko imaš enkrat budget 400€ za PC, bi pa že lahko začeli govoriti o igranju iger, še posebej, če nisi ravno pristaš reka "važno da se zažene in kolikortoliko dela"
Današnje igre so pač slabo optimizirane, gremo dalje.
No in za teh 400€ si si nabavil računalnik. Sedaj pridejo na vrsti igre. Recimo 5 iger po 30€ in si prilezel že čez 500€.
Z Onlive pa, če že imaš eno staro kišto in igraš recimo vsako po 2 tedna, preden se naveličaš, vsaka 15€. In si še vedno pod 100€.
zdaj pa zračunaj kaj se ti bolj splača.
opeter ::
Jaz zelo dobro vem, kaj se mi splača, zato ves čas spremljam akcije ob vikendih na raznih spletni servisih. Še nikoli v življenju nisem plačal več kot 10 € za posamezno igro ... in to velja celo za PS3 (dokler sem ga imel) in Wii.
Zato pa obstaja recimo ebay in razne trgovine v tujini, kjer lahko starejše naslove kupuješ za male pare (ups, evre, funte).
Oziroma občasne akcije pri npr. Mantisu (10 rabljenih iger za 20 €).
Tak se da preživet.
Moram pa priznat, da ne igram najnovejših iger.
Zato pa obstaja recimo ebay in razne trgovine v tujini, kjer lahko starejše naslove kupuješ za male pare (ups, evre, funte).
Oziroma občasne akcije pri npr. Mantisu (10 rabljenih iger za 20 €).
Tak se da preživet.
Moram pa priznat, da ne igram najnovejših iger.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Shegevara ::
Jaz zelo dobro vem, kaj se mi splača, zato ves čas spremljam akcije ob vikendih na raznih spletni servisih. Še nikoli v življenju nisem plačal več kot 10 € za posamezno igro ... in to velja celo za PS3 (dokler sem ga imel) in Wii.
Zato pa obstaja recimo ebay in razne trgovine v tujini, kjer lahko starejše naslove kupuješ za male pare (ups, evre, funte).
Oziroma občasne akcije pri npr. Mantisu (10 rabljenih iger za 20 €).
Tak se da preživet.
Moram pa priznat, da ne igram najnovejših iger.
Jst sm zato omenil 30€, ker so novejše 50€, starejše pa 10€ in je 30 ravno tako ena sredinska cena. Samo za primer, ne kaj več.
nekikr ::
Jaz zelo dobro vem, kaj se mi splača, zato ves čas spremljam akcije ob vikendih na raznih spletni servisih. Še nikoli v življenju nisem plačal več kot 10 € za posamezno igro ... in to velja celo za PS3 (dokler sem ga imel) in Wii.
Zato pa obstaja recimo ebay in razne trgovine v tujini, kjer lahko starejše naslove kupuješ za male pare (ups, evre, funte).
Oziroma občasne akcije pri npr. Mantisu (10 rabljenih iger za 20 €).
Tak se da preživet.
Moram pa priznat, da ne igram najnovejših iger.
Zakaj potem težiš na forumu? Ljudje hočejo igrati tudi kaj novejšega in za tiste je morda tole čisto primerno (v kolikor imajo spodobno povezavo). Povprečen PC stane nekih 500€ (piratska verzija OS, da ti bo še bolj domače). Povprečna igra, kot ti je zgoraj že razložil, stane 30€. 500€ + 10 x 30€ = 800€. Za samo 10 iger. Nekdo, ki bi rad sem in tja kaj igral, pa sprobal malo več iger v tem modelu sigurno lahko najde nekaj zase. Kaj točno imaš ti doma je pa za to debato irelevantno, nikogar ne zanima.
Cold1 ::
Vidim da se pojavljajo neke težave v dojemanju; OnLive ne omogoča visoke kakovosti igranja, v najboljšem primeru naj bi dosegal okoli 30 fps, pri čemer je kakovost na nekih srednjih nastavitvah, ločljivost majhna, sam video pa spikslan in zblokan kolikor je pač treba - pri tem ni pomembna zolj uporabnikova povezava, pomembno je tudi kje je OnLiveova centrala in kakšno povezavo s tvojim ISP-jem imajo.
Po drugi strani ima nek pisarniški PC s HD 4000 čisto spodobno možnost poganjati kak Crysis na srednjih nastavitvah (nizka ločljivost, brez AA), če se uporabniku zaželi visokih nastavitev, pa to stane dodatnih 100EUR za kak Radeon x7xx.
------------------------------------
Pod črto:
- Xbox stane 200EUR
- PC, z dodano gr. kartico, stane 300EUR
- 100 AAA iger (eno desetletje) stane 1000EUR (pač, počakaš da se pocenijo)
OnLive v istem desetletju, pri 10EUR na mesec, stane natanko enako količino denarja, pri čemer:
- nimaš nadzora nad lastnino
- ko prenehaš plačevati izgubiš vse
- ne moreš modificirati ali sploh kakorkoli posegati v lastne podatke in programe
Da pa bo mera polna, pa moraš vsak mesec še plačevati za spodobno povezavo v splet; recimo da je 20EUR, kar nanese dodatnih 2400EUR - za dva presneto dobra igričarska PC-ja, ali pa 240 dodatnih iger.
Po drugi strani ima nek pisarniški PC s HD 4000 čisto spodobno možnost poganjati kak Crysis na srednjih nastavitvah (nizka ločljivost, brez AA), če se uporabniku zaželi visokih nastavitev, pa to stane dodatnih 100EUR za kak Radeon x7xx.
------------------------------------
Pod črto:
- Xbox stane 200EUR
- PC, z dodano gr. kartico, stane 300EUR
- 100 AAA iger (eno desetletje) stane 1000EUR (pač, počakaš da se pocenijo)
OnLive v istem desetletju, pri 10EUR na mesec, stane natanko enako količino denarja, pri čemer:
- nimaš nadzora nad lastnino
- ko prenehaš plačevati izgubiš vse
- ne moreš modificirati ali sploh kakorkoli posegati v lastne podatke in programe
Da pa bo mera polna, pa moraš vsak mesec še plačevati za spodobno povezavo v splet; recimo da je 20EUR, kar nanese dodatnih 2400EUR - za dva presneto dobra igričarska PC-ja, ali pa 240 dodatnih iger.
Shegevara ::
Vidim da se pojavljajo neke težave v dojemanju; OnLive ne omogoča visoke kakovosti igranja, v najboljšem primeru naj bi dosegal okoli 30 fps, pri čemer je kakovost na nekih srednjih nastavitvah, ločljivost majhna, sam video pa spikslan in zblokan kolikor je pač treba - pri tem ni pomembna zolj uporabnikova povezava, pomembno je tudi kje je OnLiveova centrala in kakšno povezavo s tvojim ISP-jem imajo.
Po drugi strani ima nek pisarniški PC s HD 4000 čisto spodobno možnost poganjati kak Crysis na srednjih nastavitvah (nizka ločljivost, brez AA), če se uporabniku zaželi visokih nastavitev, pa to stane dodatnih 100EUR za kak Radeon x7xx.
------------------------------------
Pod črto:
- Xbox stane 200EUR
- PC, z dodano gr. kartico, stane 300EUR
- 100 AAA iger (eno desetletje) stane 1000EUR (pač, počakaš da se pocenijo)
OnLive v istem desetletju, pri 10EUR na mesec, stane natanko enako količino denarja, pri čemer:
- nimaš nadzora nad lastnino
- ko prenehaš plačevati izgubiš vse
- ne moreš modificirati ali sploh kakorkoli posegati v lastne podatke in programe
Da pa bo mera polna, pa moraš vsak mesec še plačevati za spodobno povezavo v splet; recimo da je 20EUR, kar nanese dodatnih 2400EUR - za dva presneto dobra igričarska PC-ja, ali pa 240 dodatnih iger.
OnLive nima nobenih težav, kar se tiče povezave, če imaš kolikor toliko spodoben internet. Ja, če živiš v rovtah se pa verjetno res ne splača, igre pa vse delujejo na visokih nastavitvah gladko, tu nevem kaj bluziš.
Dej nehej prosim z resolucijo 1300x800 + mainstream quality. Pa Crysis? LEPO TE PROSIM! Računalnik lahko kupiš za 400, 500 € pa boš igral na na kolikor toliko spodobni resoluciji, na medium nastavitvah, to verjamem in tu tudi je res. Kar je pa manj je pa kalvarija.
Xbox ti ni treba zraven vlačit, ker sem ti to že prej povedal, ker je tudi sam konzola in ne računalnik.
Se pravi računalnik 400, 500 € nov ali 0€ tvoj star, ki z on-liveom in dobro povezavo lahko poganja vse.
Cold1 ::
OnLive nima nobenih težav, kar se tiče povezave...
Pa ja de, zato so se povezovali z ISP-ji in dajali na voljo storitev uporabnikom v skladu s tem kje so bili nastanjeni, ker ni težav s povezavo, mhm.
Dej nehej prosim z resolucijo 1300x800 + mainstream quality.
Ne razumem te. Warcraft 2 teče v 640x480 pa je še vedno ena najboljših strategij (tudi po grafični strani).
Xbox ti ni treba zraven vlačit, ker sem ti to že prej povedal, ker je tudi sam konzola in ne računalnik.
OnLive, kjer nimaš nobenega nadzora nad datotekami, te ne moti, konzola, kjer si lastiš sejv gejme, lahko modificiraš igre (pa čeprav je težavno), pa je problematična??!?!
Je tebi jasna razlika med konzolami in PC-ji?
Se pravi računalnik 400, 500 € nov ali 0€ tvoj star, ki z on-liveom in dobro povezavo lahko poganja vse.
Ne, zgolj če plačuješ nekaj tisoč evrov, da ti OnLive sploh deluje, pri 30fps, seveda. In zgolj igre, ki so na tej storitvi, seveda. In zgolj dokler plačuješ, seveda. Pa brez kakih modifikacij, shranjene igre pa so njihove, ne tvoje, seveda.
Shegevara ::
OnLive nima nobenih težav, kar se tiče povezave...
Pa ja de, zato so se povezovali z ISP-ji in dajali na voljo storitev uporabnikom v skladu s tem kje so bili nastanjeni, ker ni težav s povezavo, mhm.
Dej nehej prosim z resolucijo 1300x800 + mainstream quality.
Ne razumem te. Warcraft 2 teče v 640x480 pa je še vedno ena najboljših strategij (tudi po grafični strani).
Xbox ti ni treba zraven vlačit, ker sem ti to že prej povedal, ker je tudi sam konzola in ne računalnik.
OnLive, kjer nimaš nobenega nadzora nad datotekami, te ne moti, konzola, kjer si lastiš sejv gejme, lahko modificiraš igre (pa čeprav je težavno), pa je problematična??!?!
Je tebi jasna razlika med konzolami in PC-ji?
Se pravi računalnik 400, 500 € nov ali 0€ tvoj star, ki z on-liveom in dobro povezavo lahko poganja vse.
Ne, zgolj če plačuješ nekaj tisoč evrov, da ti OnLive sploh deluje, pri 30fps, seveda. In zgolj igre, ki so na tej storitvi, seveda. In zgolj dokler plačuješ, seveda. Pa brez kakih modifikacij, shranjene igre pa so njihove, ne tvoje, seveda.
A je to moj problem? Če bom jaz imel optiko, jo bom imel z On-livom ali brez. Vsekakor pa ne bom imel s tem problemov.
Zakaj se leta 2012 še pogovarjamo o resoluciji manjši od 1600x1050? Sedaj te razumem, ko govoriš s takimi presežniki o računalnikih za 200€, če ti je zgleda dovolj, da računalnik zažene igro in jo poganja na resoluciji 800x600.
Sploh pa če bi prebral kaj sem pisal, bi vedel, da sem že od samega začetka napisal komu je on-live namenjen? A sem kje omenil 200 ur igranja ene same igre s 1000 modifikacijami?
A sem mogoče prej omenil tipa, ki ne igra iste igre več kot 2x na teden na računalniku, ki je komaj zmožen predvajati filme?
Konzole pa zavračam iz te teme, ker ne samo, da igre postajajo vse bolj neprimerljive med konzolami in računalniki, pač pa tudi kontrolerji in vse kar pride pri računalniku v poštev, zaradi česa ti zmanjka softwara na konzolah.
Upam da ti je jasno, da na onlive plačuješ samo igre in izključno samo toliko, kolikor si pripravljen igrati, ja? Saj sem ti povedal, da nikakor ni idealna za recimo hardcore igralce, za koga laidback s slabim računalnikom in optiko pa je.
Truga ::
Shegevara, jaz se strinjam da je porazno da je povprecen monitor v povprecnem gospodinjstvu se vedno 1280x1024 15-19" TN LCD sranje za 50 eurov. Ker raje dajo 1000e za 60" TV, ki ga komaj spravijo v hiso. Gor pa PCja seveda ne znajo/sploh nocejo priklopit :P
Ampak takle mamo. In za na takem ganjat crysis ne rabis niti graficne, ce pa ze hoces igrat "vse na high" pa jo dobis za manj kot 100e.
Jaz bi tud raje videl da bi bil 30" 4K ekran standard, ampak trenutno smo cist na drugem koncu spektra, ko govorimo o povprecju.
Kar pa se tice on-live, za casual gamerja je ok, za kaj vec pa ne. Zdaj pa poglej gor point o casual gamerjih in 200e pcju, pa ti bo hitro jasno, zakaj se ni prijel.
Ampak takle mamo. In za na takem ganjat crysis ne rabis niti graficne, ce pa ze hoces igrat "vse na high" pa jo dobis za manj kot 100e.
Jaz bi tud raje videl da bi bil 30" 4K ekran standard, ampak trenutno smo cist na drugem koncu spektra, ko govorimo o povprecju.
Kar pa se tice on-live, za casual gamerja je ok, za kaj vec pa ne. Zdaj pa poglej gor point o casual gamerjih in 200e pcju, pa ti bo hitro jasno, zakaj se ni prijel.
opeter ::
Zakaj potem težiš na forumu? Ljudje hočejo igrati tudi kaj novejšega in za tiste je morda tole čisto primerno (v kolikor imajo spodobno povezavo). Povprečen PC stane nekih 500€ (piratska verzija OS, da ti bo še bolj domače). Povprečna igra, kot ti je zgoraj že razložil, stane 30€. 500€ + 10 x 30€ = 800€. Za samo 10 iger. Nekdo, ki bi rad sem in tja kaj igral, pa sprobal malo več iger v tem modelu sigurno lahko najde nekaj zase. Kaj točno imaš ti doma je pa za to debato irelevantno, nikogar ne zanima.
Zato, ker je večina teh piratov in ne bodo plačali 30 € za novo igro, kaj šele staro.
Poglej teme recimo od Sandija ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Shegevara ::
Jaz dobro vem, da je za marsikaterega, še posebej tu na tem forumu biti na onlive brezpredmetno.
Ampak to še ne pomeni, da ni šanse, da bi komu pa tale onlive tudi prav prišel. Jaz si recimo lahko privoščim in tudi plačujem optiko. Če bom uporabljal onlive ali ne, od interneta se ne bom kar odrezal.
Ampak to še ne pomeni, da ni šanse, da bi komu pa tale onlive tudi prav prišel. Jaz si recimo lahko privoščim in tudi plačujem optiko. Če bom uporabljal onlive ali ne, od interneta se ne bom kar odrezal.
opeter ::
Pa še ena zadeva, glede poganjanja resolucije: povprečje je danes res to, kar je Truga napisal. Večina še vedno goni 4:3 monitorje, tudi jaz (sicer je resolucija 1600x1200), ampak ta podatek se še dolgo ne bo spremenil.
O full HD-ju na ekranih v vseh gospodinjstvih lahko samo sanjamo/sanjate. Morda čez 10-15 let.
Potem pa nekateri tlačite sem not, da bi morale vse igre danes v povprečju teči na vsaj FHD (1900x1080), ali pa celo WQHD ločljivosti ...
Vsi nimamo 27" ali večjih ekranov, kaj šele retina tehnologijo.
Sicer jaz večjega ekrana od max. 22" niti nočem, ker nimam prostora, obenem pa nimam možnosti, da bi bolj od daleč gledal na ekran ...
* * *
Sicer pa ne, ni tema brezpredmetna. OnLive je na eni strani ponujal ravno to: neke vrste solidno igralsko izkušnjo tudi na podpovprečnih računalnikih, mobilnikih, tablicah, ki teh iger v realnosti niti odprti ne bi mogli.
Ampak nekateri nočete razumeti, da trenutni prenosi podatkov so za tako početje enostavno preslabi, optiko pa ima manjšina.
O full HD-ju na ekranih v vseh gospodinjstvih lahko samo sanjamo/sanjate. Morda čez 10-15 let.
Potem pa nekateri tlačite sem not, da bi morale vse igre danes v povprečju teči na vsaj FHD (1900x1080), ali pa celo WQHD ločljivosti ...
Vsi nimamo 27" ali večjih ekranov, kaj šele retina tehnologijo.
Sicer jaz večjega ekrana od max. 22" niti nočem, ker nimam prostora, obenem pa nimam možnosti, da bi bolj od daleč gledal na ekran ...
* * *
Sicer pa ne, ni tema brezpredmetna. OnLive je na eni strani ponujal ravno to: neke vrste solidno igralsko izkušnjo tudi na podpovprečnih računalnikih, mobilnikih, tablicah, ki teh iger v realnosti niti odprti ne bi mogli.
Ampak nekateri nočete razumeti, da trenutni prenosi podatkov so za tako početje enostavno preslabi, optiko pa ima manjšina.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Shegevara ::
Sicer pa ne, ni tema brezpredmetna. OnLive je na eni strani ponujal ravno to: neke vrste solidno igralsko izkušnjo tudi na podpovprečnih računalnikih, mobilnikih, tablicah, ki teh iger v realnosti niti odprti ne bi mogli.
Ampak nekateri nočete razumeti, da trenutni prenosi podatkov so za tako početje enostavno preslabi, optiko pa ima manjšina.
Jaz sem predvsem govoril iz pogleda kupca. Saj to se ve, da širokopasovne povezave nima vsaka vas po vsej sloveniji. Jaz govorim o tem, koliko bi se recimo osebi, ki že ima optiko, pa vendar zelo švoh PC splačalo uporabljati on-live. Če je ta oseba bolj kot ne priložnostni igralec, ki kdaj pa kdaj za teden, dva sproba kakšno novo igro, bi jaz na njegovem mestu preizkusil on-live. Cenovno se mu splača. Če hoče pa geekat in modificirat pa preigrat 200 ur eno in isto igro, pa je bolje, da nabavi računalnik za 400, 500 evrov, kupi igre in si lahko da duška kolikor si hoče.
Vprašanje zdaj je, kam bi se vsak uvrstil. Naj preračuna vsak zase. Meni se ne, ker šparam za nov računalnik in sem tudi eden izmed 0,001% igralcev, ki bi rad sprobal še kakšen mod itd... pa čeprav imam optiko.
Hotel sem povedat samo, da on-live ni tak krš, kot bi drugi ga radi prikazali.
opeter ::
Se strinjam z vsem napisanim. Nimam kaj dodat.
Mogoče bo zanimivo čez recimo 10 let, ko oz. če bi see omrežje v 70-80% primerih nadgradilo na optiko in, če bi takrat imeli podoben servis kot je On-Live, koliko naročnikov bi bilo ...
Mogoče bo zanimivo čez recimo 10 let, ko oz. če bi see omrežje v 70-80% primerih nadgradilo na optiko in, če bi takrat imeli podoben servis kot je On-Live, koliko naročnikov bi bilo ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Cold1 ::
Sicer pa ne, ni tema brezpredmetna. OnLive je na eni strani ponujal ravno to: neke vrste solidno igralsko izkušnjo tudi na podpovprečnih računalnikih, mobilnikih, tablicah, ki teh iger v realnosti niti odprti ne bi mogli.
30 fps in zdrekana, spikslana in zblockana grafika ni "neka solidna igralska izkušnja," to je bolj kot ne drek od dreka; in ravno v tem je problem - podpovprečen "pisarniški" PC omogoča boljšo izkušnjo od OnLivea, s tem da je mnogo cenejši.
Mimogrede: optike čez 10 let ne bo več, ker nikomur ne bo prišlo na misel da bi svoj PC (beri: telefon) priklapljal na kabel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cold1 ()
Kenpachi ::
In kaj pa ve povprečni janez, ki bi raje dal 10$ za se mal špilat en teden, kaj je solidna igralna izkušnja in kaj je drek od dreka? On ma OnLive, on demand. Neki registrira, da 5 backsov in špila assassins creed (al karkoli pač)
V čem je tu dilema? Vsaka stvar ima svoj target audience. Deal with it.
V čem je tu dilema? Vsaka stvar ima svoj target audience. Deal with it.
Zaraki Kenpachi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | OnLive - konec konzol in menjav računalnika? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13505 (7872) | Jerry000 |
» | Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, ShieldOddelek: Novice / Grafične kartice | 6643 (5250) | FlyingBee |
» | Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 17517 (14843) | Shegevara |
» | Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 16863 (14279) | St235 |
» | OnLive neuradno na voljo za LinuxOddelek: Novice / Igre | 9018 (6877) | Quickbeam |