» »

OnLive - konec konzol in menjav računalnika?

OnLive - konec konzol in menjav računalnika?

«
1
2 3

Tr0n ::

Na Game Developers Conference 2009 je podjetje Mova po sedmih letih razvoja predstavilo novo low-latency video compression tehnologijo, ki s pomocjo t.i. cloud computinga ponuja igranje iger preko siroko pasovne povezave brez zahteve po high-end racunalniku.

Deluje tako, da se posilja direkten video stream in ukazi od userja (tipkovnica, miska, gamepad) do serverja in nazaj z minimalnimi zakasnitvami, kar omogoca gladko igranje. Tako je lahko vsak TV, PC ali MAC zmozen poganjati tudi najbolj zahtevne igre, ceprav nima GPUja ali hitrega procerja.

Ali na kratko, OnLive je instant on-demand gaming za tiste, ki imajo vsaj 2 ali 5 Mbit internet povezavo.

Za podjetjem OnLive stoji Steve Perlmen, ki je nekaj casa delal na Applu (Quicktime) in pred kratkim na razvoju aplikacije Contour (The Curious Case of Benjamin Button).

OnLive beta se bo v kratkem zacela v ZDA, kjer bodo to zimo ze startali s servisom.

Smoke and mirrors ali prihodnost interaktivnega videa on-demand?


Uradna stran
Wiki

Onlive GDC 09: Developer Walkthrough Pt. 1 HD (Cam)
Onlive GDC 09: Developer Walkthrough Pt. 2 HD (Cam)
Onlive GDC 09: Developer Walkthrough Pt. 3 HD (Cam)
Onlive GDC 09: Developer Walkthrough Pt. 4 HD (Cam)
  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Dr_M ::

Mam obcutek, da bo tole najdaljsa beta v zgodovini racunalnistva :) >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Berserker ::

Škoda ker smo mi v sloveniji glede inerneta še tako nerazviti in ima večina ljudi 1mb linijo tako da še dolgo tega pri nas ni za pričakovat.

strictom ::

Soon after its announcement, a number of criticisms were emitted by Matt Peckham from PC World. In particular, he states that it might be technically difficult to transfer the amount of data that a high definition game would require; later on he mentions that OnLive would need a ""deterministic broadband," i.e. guaranteed, non-shared, uninterruptible speed." but "broadband isn't there yet, nor are ISPs willing to offer performance guarantees." He also mentions concerns about the "mod community" being unable to create and offer mods since all the game data will be stored on the OnLive servers as well as the fact that any games bought on Onlive is not actually owned by the owner. If Onlive were to go under, all the user's games would also disappear with it. Currently, no widespread trial has been made to test the service so it is unclear wether it would work once live.


-internet slučajno ne dela ali pa kakšen brat kaj DLja, lahko praktično pozabiš na igranje,
-to gre mainstream, lahko razne nVidie in ATIji pozabijo na prodaja grafičnih kartic za igranje iger,
-kako bodo zmanjšali lag na par milisekund pri več sto kilometerskimi razdaljami med serverjem in uporabnikom?
-Kakšni bi bli serverji? Farme raznih norih grafičnih kartic?
-Slabša grafika za tiste s slabšimi internetnimi pipcami?

...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

Berserker ::

Ja kaj je tu narobe, internet ne menjaš vsakih par mescev kot grafično. Lag bi pa res znal bit težava.

Tr0n ::

Sama ideja je definitivno pravilna. Vprasanje je, ce trenutna internet infrastruktura omogoca kaj taksnega.

Zanimalo bi me, kako lahko recimo servisirajo 1000 ali 10.000 uporabnikom, ki bi vsi hkrati zeleli igrati npr. Crysis? Hardware zahteve postanejo astronomske, kljub uporabi virtualizacije in shared servisov. Nekje mora game dejansko laufat.

Pesimist ::

Neka podobna fora obstaja le da na domac komp namestis server. Sem probal asassins creeda pa je blo nekje 200ms zamika. Verjetno kompresija se slaba. Ko sem vecjal kvaliteto oz bandwith do 20Mbit se je tudi ta manjsala.

strictom ::

NAJVEČJA težava bo lag.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Valvoline ::

Super. Zej bo pritisk na industrijo PC komponent in igralnih konzol. če se bo zadeva res obnesla pričakujem drastičen pad cen pc komponent.
Kar se grafičnih tiče je res pretiravanje z cenami,kos plastike,mal silicija in bakra,kšn mini hladilnik gor pa našpanana cena 300-500e.
Jep počas bo konc tega cenovnega preseravanja.

Phoebus ::

valvoline: kaj pa razvoj?

Rotaidal ::

In kaj na to zadevo porečeta Amd&Ati, Intel, nvidia? Tudi Sony, in M$. Pomoje še imajo ti najmanj od tega. Če to uspe, nebo več "geekov" ki bodo kupovali nove grafične za podaljšanje svojega e-penisa vsakih pol leta.

Sama zadeva zgleda zelo obetavna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

Pesimist ::

A nena AMD dela na podobni zadevi kot tudi intel and co. Cloud in nevem kak vse se imenuje. Mogoce bojo celo ispji kupovali te server kompe kdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Keyser Soze ::

In kaj na to zadevo porečeta Amd&Ati, Intel, nvidia? Tudi Sony, in M$. Pomoje še imajo ti najmanj od tega. Če to uspe, nebo več "geekov" ki bodo kupovali nove grafične za podaljšanje svojega e-penisa vsakih pol leta.

Sama zadeva zgleda zelo obetavna.

Optimistično, ni kaj.
Ne rečem, da ideja ni OK. Samo me zanima točno to, kar so nekateri predhodniki že navedli.

Latenca oz. zagotavljanje primernega bandwidtha? Plus ne pozabimo na "backbones" oz. mednarodne povezave, ki bi se IMO sesule, glede na obsežne igričarske baze, ki so prisotne v posameznih državah. V bistvu bi potrebovali enormne gruče namenskih serverjev in še to lokalno (v ožjem smislu). Kar je že naslednji problem. Iz kje financirat ta namenski hardware?
OM, F, G!

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PARTyZAN ::

Dvomim, da bo kaj taksnega postalo uporabno v bliznji prihodnosti. Ze sama zakasnitev predstavlja prevelik problem za 80% zvrsti iger.

Tr0n ::

Dr_M ::

Potezne igre pa tako ali tako niso tako zahtevne.
Travian anyone? >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Pesimist ::

In naslov teme? Zakaj pa konec za konzole? Ce sony in nintendo ter pc ne pokoncajo xboxa, zakaj ga neka pc only zadeva bi? Sej to ni xbox farma. Kvejcemo en konkurent vec kdo bo pac pripravlen mesecno platit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Utk ::

Če ima vsak, ki igra igre, doma dost dober procesor in grafično, in seveda je to moral kupit, ne vidim razloga, zakaj ne bi mogli imet oni zadost tega hardwara za svoje igralce. Tam bi bil ta hw tudi sigurno bolje izkoriščen. Cenejše bi blo, da imajo to oni, kot mi.
Edini problem tu so latence.

Tr0n ::

|Sawyer|: Zato ker razen TVja ne bos nucal nic drugega. Naceloma. :)

bluefish ::

v realnosti bo verjetno, vsaj na začetku, potrebna neka škatla + mesečna uporabnina. Ko malo kalkuliraš vidiš, da se še vedno bolj splača kupiti grafično,...

Pozneje bo morda to šlo kar preko ISPja, ki bo to možnost seveda dodal h mesečni položnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Pesimist ::

Samo z tv ze ne deluje. Rabis internet, kontrolne naprave ala miska, volan in wii set. Tak da bo en pc ali druga boxa ze potrebno. Pa tudi ce pc spili pol delujejo, kozolaski se vedno ne.

MTB ::

Berem strahove o sesuvanju omrežja... Nihče pa ne pomisli, da vas ima kar nekaj tu doma povezavo, ki je vsaj tolikšna, kot jo je imel Arnes pred 10 leti za celo državo.

Tr0n ::

Ja, internet povezava ni problem tukaj. Tudi eden gamepad, ki ga zraven dobis, je cisto cool.

Okapi ::

Predvsem pa ne pozabit, da takšne on-line igrice ne bodo brezplačne. Niti poceni ne bodo. In potem boš hitro na leto zapravil za eno dobro grafično kartico evrov.

O.

Utk ::

Samo z tv ze ne deluje. Rabis internet, kontrolne naprave ala miska, volan in wii set. Tak da bo en pc ali druga boxa ze potrebno. Pa tudi ce pc spili pol delujejo, kozolaski se vedno ne.

Za to poganjat rabiš računalnik v rangu intel atom, ki lahko laufa iz 1 giga usb ključka (oz. nekaj ekvivalentnega), to pa vse skupaj ne stane več kot 100 evrov. Če še v tako lepo škatlo zapakiraš. In ne vem zakaj ne bi konzolaški špili tako delovali? So konzolaški špili narejeni na Marsu?

Utk ::

Predvsem pa ne pozabit, da takšne on-line igrice ne bodo brezplačne. Niti poceni ne bodo. In potem boš hitro na leto zapravil za eno dobro grafično kartico evrov.

O.

To je še zmeraj praktično zastojn. Grafično menjaš najkasneje na 3 leta, če hočeš kolk tolk nove stvari igrat, pa še procesor zraven, pa še igre bi moral kupovat. Tu imaš vse.
Da ne govorimo, da za 90% ljudi bo današnji računalnik dovolj hiter tudi še čez 10 let, razen za igre. Prišparaš tu ogromno. Če zapraviš recimo 150 evrov na leto za to.

Okapi ::

pa še igre bi moral kupovat.

Samo igro si lahko tudi sposodiš, ali pa kupljeno prodaš, ko si jo preigral. In če kakšno res veliko igraš, te zna priti on-line bistveno dražje od nakupa. Je pa seveda vse odvisno od cen, ki jih trenutno še nihče ne pozna.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

bluefish ::

ne verjamem, da bo tako enostavno, kot si nekateri zamišljajo.

Dokler bodo stvar testirali na širši množici za privabljanje poznejših naročnikov bo sistem že morda predstavljen kot poceni varianta z mnogo ugodnostmi.

Z večanjem števila aktivnih uporabnikov pa se bodo verjetno kaj kmalu pojavili novi pogoji in prilagajanja.
Najbrž bo prisotnih več možnih paketov storitev, ki se bodo cenovno razlikovali.
Osnovni paket bo recimo omogočal le igranje določenega žanra, števila iger in kakovosti slike. Nato pa navzgor.
Če recimo storitev stane 15€ na mesec je to 180€ na leto. Prištej še strošek za računalnik za ostala opravila in v treh letih kaj hitro prideš na 700€, kar pa je praktično dovolj za nekaj povprečnega.

Torej, vse se začne in konča pri cenovni politiki in ponujeni vsebini.

Utk ::

V vsakem primeru je manj stroškov, če grafično in procesor deliš še z nekom, in če provider kupi 10,000 grafičnih naenkrat. Tudi igre bo ceneje dobil kot ti. Predstavljaj si 10,000 igralcev, ki si deli računalnike in igre, kako ne bi ogromno profitirali, tudi če nekdo še nekaj zasluži vmes.
Če bo dražje, pač ne boš tega uporabljal. Potem ne bo nihče tega uporabljal.
Edini problem so latence, tu bojo morali nekaj bolj naprednega izumit.

GLAVNI ::

 
To pomeni konec piratstvu. Tako, da se bo tega posluževalo manj ljudi, kot se pričakuje.
 

Pesimist ::

Ja ce bo to zazivelo in tudi bo za kaj. Bodo slovenski serveri izumrli, ce ze niso zdavnaj. Ker ce mas Cloude server v ameriki, bos menda tudi na ameriskih lokalnih serverih halflife spilal da minimiziras latenco. Verjetno bodo takaltak lokalno hostani, tak da ti samo ostane ping do amerike in kolko kompresija nabije.

130ms do atlante + 100ms kompresija. Noja z takim pingom smo vcasih tudi v sloveniji spilali. :P
Pac si bomo nemske servere rentali :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Berserker ::

Kaj pa piratstvo bo naj onlive sploh možno ? Zanima me pač tako da moderatorji prosim ne brisat posta.

Tr0n ::

Bolj mala verjetnost. Edino, ce jim uspe emulirat server ali kaj podobnega. :)

BALAST ::

Zanimivo kaj bodo rekli izdelovalci računalniških komponent. Saj bo verjetno samo dva ali tri podjetja zaslužila, ostali bodo pa izpadli.

Pa še par zanimivih strokovnih odgovorov z EUROGAMER

d_man ::

najprej bodo fantje morali poskrbeti za par tišoč gigahercov moči, da se bodo igre igrale in streamale istočasno. ne pozabit-če bo lahko zadevo "naročil" kdorkoli bodo potrebovali OGROMNO hardwarske moči, da bodo vse skupaj zaganjali. kar pa dvomim, da posedujejo že zdaj. razen če kje v pisarnah skrivajo superračunalnik ali dva. samo v USA bi naj bilo vsaj 100 MIO igralcev. Tudi če bo ta številka...5x manjša, 10x manjša je še to zmeraj dosti preveč, da bi kaj takega bilo trenutno tehnično mogoče.

poleg tega je pa pristop lastninjenja iger na daljavo en nateg (imo). tisti, ki so doslej pošteno kupovali igre, bodo prešli na digitalno lastninjenje SVOJIH iger na nekih tujih diskih. eno je imet doma igro v škatli, lično zapakirano z kakšnim manualom in dodatki, drugo pa si lastit igro, sam, da jo ima nekdo naloženo nekje daleč stran. ko, da maš svojega mercedesa parkiranega pri sosedu in ko se hočeš vozit, pač greš k njemu. če pa soseda ni doma pa tudi mercedesa ne bo. kaj ko odpove internet? kaj ko njim odpove povezava ali pa uporabniku? potem bomo v zrak gledali?

cene? sam za igre dam na leto mogoče 30-50 eur. kupujem več ali manj leto, dve stare naslove, ki so znižani in vredni igranja. se pravi..ene 3 originalne igre na leto. kako bo poskrbljeno za casual igralce?

zaenkrat se stvar v teoriji sliši briljatno, sam praksa je tisto, kjer se pojavlja miljardo dvomov. sicer je pa zanimiva zadeva in upam, da bomo nekoč res lahko igrali na tak način. vsaj tukaj ima casual igralec prednost-igrati najbolj napredne igre na ubogem pcju katerega uporablja za pisanje word dokumentov :)

Rippy ::

Kako jim lahko to sploh s finančnega vidika uspe. A ni res, da imamo (relativno gledano) domači uporabinki najbolšo price/preformance opremo za igre...kako se to meri za takšen projekt ? Teraflops na m3, oboje ima zgornjo mejo...podvojiš TF na m3 in cena naraste več kot 2x.

In katere igre se bodo najbolj igrane...verjetno tiste, ki nam ne delujejo zadovoljivo doma, torej povprečna zahtevnost uporabnika do te storitve bo višja.

Odlična ideja sicer ampak s trenutnim hw, ki je in sync s igrami, je izvedljivo edino če storitev ponuja le vsaj 10 let stare igra.

ABX ::

Kaj pa piratstvo bo naj onlive sploh možno ? Zanima me pač tako da moderatorji prosim ne brisat posta.


Ni možno.

Online igrice so plačljive od samega začetka, edina varianta so piratski serverji, vendar ni primerjave z originalom.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Utk ::

Cena hw-ja pri tej stvari je zanemarljiva. Za 1,000,000 dolarjev lahko kupijo vsaj 3000 "računalnikov". To je dost za 20,000 normalnih igralcev (takih, ki imajo življenje), in če od vsakega poberejo 10 dolarjev plus davek, imajo v petih mescih računalnike odplačane. Uporabljajo jih pa lahko še 10 let, nekaj bojo že dali od sebe. Zarad mene pa lahko kupijo za 20,000,000 računalnikov, če mislijo, da se splača.
Razvoj in vse drugo je dost dražje.

Berserker ::

In kako se bo to plačevalo ? Sproti ali kupiš igro potem pa imaš mir.

Tr0n ::

Ni se dolocen buisness model, ampak predvidoma mesecna narocnina + igra. S tem da bodo razlicne cene (izposoja, nakup) in razlicni paketi.

kuglvinkl ::

Fantje imajo na razpolago 100m $. Zdej si pa poračunajte, kaj dobiš od oka za ta denar, oziorma kolk igralcem na enkrat lahko strežeš.

+ kaj pa investicija v omrežje? A ISPji majo tolk bandwitha na razpolago, danes?
Your focus determines your reallity

Berserker ::

Eh če bo naročnna potem se onlive-ja niti ne doaknem.

ahac ::


Če recimo storitev stane 15€ na mesec je to 180€ na leto.


15€ na mesec stane samo naročnina na World of Warcraft (pa jim vseeno ne uspe naredit, da nikol ne bi bilo laga).
Ni šans, da bo bil OnLive tolk poceni.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Rotaidal ::

Eh če bo naročnna potem se onlive-ja niti ne doaknem.


Kaj pa misliš da bo free?:D

ahac ::

A ISPji majo tolk bandwitha na razpolago, danes?



Heh, ja... ISPji po svetu omenujejo količino podatkov na mesec.
Ne bi bilo nič čudnega, če bi ISPji blokirali OnLive oz. zahtevali dodatno plačilo za dostop (od uporabnika ali pa - bolj verjetno - od OnLive samega).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

kuglvinkl ::

Ja, najbrž.
Your focus determines your reallity

Pesimist ::

Sej to bo tak bolj lokacijsko omejeno. Vsaka drazav vec ali majn svoje. Jaz ne poznam dobenega ameriskega streznika ki bi mi lahko posiljal 10Mbit/s neprekinjeno in ob vsakem casu z eno povezano linijo.
Tak da so ze zdaj kapacitete svoh. Hell eni se v domacem omrezju nemorajo zagotovii polne prepustnosti pri nas. Tak da bo kot prvo pogojeno z VDSL/optika prikljucek, kjer imas lastno stabilno linijo vsej do centrale in ne shared, kabelska ze odpade vsej tukaj pri nas v MBju. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Berserker ::

Eh če bo naročnna potem se onlive-ja niti ne doaknem.


Kaj pa misliš da bo free?:D


Ne, da bi ta onlive preprosto kupil kot konzolo potem pa igral igre ki si jih kupil, ali pa naj računajo časovno uporabo.

Tr0n ::

Tudi tako je mozno ja. Ceprav ne rabis konzole. :)
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, Shield

Oddelek: Novice / Grafične kartice
126636 (5243) FlyingBee
»

Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
6517474 (14800) Shegevara
»

Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5516813 (14229) St235
»

OnLive neuradno na voljo za Linux

Oddelek: Novice / Igre
359007 (6866) Quickbeam
»

Gaikai - OnLive Alternativa Brez Plugina

Oddelek: Igre
151477 (1112) Pesimist

Več podobnih tem