» »

OnLive - konec konzol in menjav računalnika?

OnLive - konec konzol in menjav računalnika?

1
2
3

Pesimist ::

Casavna uporaba? Kaj pa je to druga kot narocnina, samo se bol draga izvedba za geeke.

Nic se bat. Dokler nebo to nas lokalni ISP ponujal, tak nebo zanimivo. To pa se nebo zgodilo 100%.
V tem primeru mas tudi bandwidth zaseden nonstop in bo vse ostalo trpelo. Rabili bomo hitrejse pakete spet sej dvomim da bo kdo to htel spilat pod 720P resolucijo. Po vsej verjetnosti bo prej blokirano kot uporaba torrenta na nasih dragih providerih. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

destroyer2k ::

Ah tole dvomim da se bo prijelo, mogoče v ameriki, ampak v evropi dvomim da bi pc gamerju hoteli it iz visoke resolucije nazaj na slabšo.

Berserker ::

To so vrjetno prvi zametki čez čas se bo to bolj razvilo, a,pak čez par let ko bodo linije boljše.

ABX ::

Tako, mi vidimo problem ker nimamo(še) urejenega Interneta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kuglvinkl ::

Ni samo net issue. Zaenkrat predvsem HW in poraba energije. V bistvu rabiš totalne high-end kište, za igrat to, kar oglašujejo. Kaj manj zahtevnega je pa druga scena.
Your focus determines your reallity

Ktj ::

Cena hw-ja pri tej stvari je zanemarljiva. Za 1,000,000 dolarjev lahko kupijo vsaj 3000 "računalnikov". To je dost za 20,000 normalnih igralcev (takih, ki imajo življenje), in če od vsakega poberejo 10 dolarjev plus davek, imajo v petih mescih računalnike odplačane. Uporabljajo jih pa lahko še 10 let, nekaj bojo že dali od sebe. Zarad mene pa lahko kupijo za 20,000,000 računalnikov, če mislijo, da se splača.
Razvoj in vse drugo je dost dražje.


Tale tvoj račn je malce mim. Za tako količino računalnikov bi rabu met neko stavbo al je v najemu al ne vsakem primeru je to strošek za firmo. Potem je treba še upoštevat da računalniki "pijejo" štrom kr pa spet ni zaston. Pa še kšn hlajenje prostora(računaj da rabiš met 1\3 močno hlajenje geldena naprave). Pol bi še zravn kšn serviser pa dežurna služba pasala za v primeru kakšne napake... Tko da ne zgleda tko zlo simpl: "v 5 mesecih majo vse nazaj". Upoštevaj tudi, da bodo razvijalci igr hotl met svoj kos pogače....

Men osebno se mi zdi ta princip čisto mem. Ker trenutno mi nobena igra ne pade na pamet kjer se da igrati s takim ping-om, no ja šah sam zato pa nerabš nevem ker PC. Uglavnm pa odpadejo FPS igre za take sisteme, ker tm šteje vsak detajl. Mogoče bo enkrat to zaživel, vendar v eu mislm, da vsaj še 5 let tega ne bo.
LP

Keyser Soze ::

Ni samo net issue. Zaenkrat predvsem HW in poraba energije. V bistvu rabiš totalne high-end kište, za igrat to, kar oglašujejo. Kaj manj zahtevnega je pa druga scena.

Verjetno bi bila s kakšnim optimiziranim softwareom, ki bi bil narejen namensko za poganjanje iger, zadeva izvedljiva tudi na manj močni kišti, od tiste, ki jo potrebuješ doma.
Pač, laufa samo igro, oz. eno komponento špila in jo distribuira na več nodeov. Ne vem, ena kišta laufa okolje oz. mapo, druga fiziko, tretja bote, ipd...

P.S.: Moje laično mnenje. Ker predvidevam, da domača kišta ne laufa zgolj in samo špila ampak še en kup servisov v ozadju, ki niso nič "game related".
OM, F, G!

Senitel ::

Ti servisi v ozadju porabijo zanemarljivo malo resource-ov...

]Fusion[ ::

Saj ponavadi se največji napredki delajo z ljudmi, ki so dovolj nori in se posvetijo stvarem, za katere drugi pravijo da so nemogoče :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

kuglvinkl ::

To se strinjam. Silen napredek prihaja od startup podjetij, ne pa od podjetij, ki imajo utečen poslovni model, npr. prodajajo grafične kartice končnim uporabnikom. Lahko jih pa slednji prehitijo. :)
Your focus determines your reallity

Berserker ::

Ideje pobirajo, recimo micrsosft je prekopiral od nitendota tole:
http://www.gamespot.com/hardware/blogs/...

Utk ::


Tale tvoj račn je malce mim.

Zato sem pa napisal, da je cena hw-ja zanemarljiva. Vse drugo je dražje. Tistih par tisoč grafičnih ni tak problem. Če dela na tem 100 ljudi, je to najmanj 10,000,000 na leto, ki se ne bojo nikdar amortizirali, tako kot hw. In delajo že 7 let...čeprav jih od začetka najbrž ni blo dost.

-ninja-91- ::

pa še ena stvar je. poglejte, kako hitro je trenutno treba menjati hardwersko opremo, da se lahko igra najnovejše igre. jz se lahko zadovoljim z nižjimi detajli, če pa ves čas furaš najnajnaj nastavitve se to menja precej bolj pogosto. Koliko bi potem prišli stroški posodabljanja v primerjavi z zaslužkom od naročnine (PC igre napredujejo izredjno hitro, rač. napredek pa je eksponenten.)
Potem so pa še navali ljudkih množic na najnovejše igre s ultrahigh grafičnimi zahtevami.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

Ja pač za to imas konzole igraš zahtevne igre ni ti treba vsako leto menjat kompa.

Pesimist ::

Mah sej to vse slej kot prej preplacas z dragimi igrami. Tak da ni prav nic ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Tr0n ::

Glede na to, da se niso dolocili business modela, je o ceni brezveze debatirat. We'll see, said the blind man.

dronyx ::

Glede "business modela" upam, da boš za določeno naročnino imel dostop do vseh iger. To bi bilo potem res revolucionarno in bistveno drugače od sedanje prakse, kjer kupuješ posamezne naslove.

destroyer2k ::

onyx

To je že potrjeno ti plačuješ mesečno naročnino in igre moreš sam kupovati posebej.

Tr0n ::

Game industry executives react to OnLive video games on demand announcement

Steve Perlman razlozi, kako je s server stroski in video latenco.

He’s confusing compression latency (1ms) with frame time. The frame time is NOT 1ms (which would imply 1000 fps). It’s 16.7ms (which implies 60fps). Just as linear video compression time is much HIGHER latency than one frame time (e.g. 500ms latency does NOT imply a 2fps frame rate), interactive video compression is much LOWER latency that one frame time.

Regarding server costs, he does not understand server economics. It doesn’t matter how many subscribers you have per server. It matters how much revenue you earn per server. Most web services are ad-supported and CPM-based and need to have thousands (if not millions) of users per server over the course of a month in order to pay for the server because they earn a tiny fraction of a cent per user.

OnLive servers earn many dollars per user each month (many orders of magnitude more than a CPM-based business), and when one user is offline, another user is online, so even a server that is only serving one user at a time (e.g. for Crysis), is reused by many users each month. The useful life of a server is probably around 3 years. so, if you amortize the cost of a server over 36 months, you quickly realize that on a monthly basis, the cost per server is very low. And lastly, the cost of a server is much less than a home gamer PC: we don’t have the case, disk drive, optical drive, etc. And we don’t have to worry about retail markup, customer service, etc. Long story short, the revenue per server per month is much higher than the cost of the server. It makes OnLive a very healthy business.

So, again, it doesn’t matter how much a server costs. It matters how much the server earns relative to its cost. And, OnLive’s servers are far more profitable than servers used in CPM-based businesses.

But, above all, it should be patently clear to anyone who knows the video game business that there is NO WAY that top-tier game publishers would support us with the latest top-tier games unless they had put OnLive’s technology through the ringer. It took years…literally…working with EACH of these publishers where they have verified there are no smoke and mirrors, the tech works in a normal home, the business model is viable, and the quality of the game play is as good or better than a PC or console.

Tr0n ::

Se ena alternativa, ki se je pojavila po najavi OnLive.

Gaikai
Gaikai My "feelings" on Streaming Video Games

Tudi Adobe dela na podobni tehnologiji v povezavi s Flashom.

Senitel ::

Saj tega je sedaj na tone... Tudi OTOY (Cinema 2.0 če se kdo spomne) je tudi ista fora.

And lastly, the cost of a server is much less than a home gamer PC: we don’t have the case, disk drive, optical drive, etc.

Right... Racki in rackmount ohišja so cenejša od desktopov? In razni fiber channel diski so tudi zastonj v primerjavi z desktop variantami...

Tr0n ::

V bistvu se jim strosek hitreje povrne. O tem je govoril. Ni vazno, kolko stane.

Pesimist ::

Jaz trenutno probavam World of Warcraft stremat iz domacega kompa na drugega preko interneta.
Moram rect da prinicp deluje sicer cudovito, ce ti uspe prav nastavit. Delaya ni za zaznati pri samem kodiranju. Ping od enega kompa do drugega je 5ms. Ping na samem WOW serveru na host masini je od 33-80ms. Kaksnega koli delaya med Server masino in play masino ne zaznam.
Moram dodati, da sem zelo picli kaj se kaksnega koli imput laga tice, sej sem zaradi tega vzroka vrnil tudi Samsun 215TW monitor.
Dobro to je sicer WOW, z samsung 215TW sem pa mel problem glede dirkacin, tak da je logicno da se pri wow ne zazna tak.
Anyway bom se se malo spilal da ugotovim kolko je minimum kompresija in se deluje normalno.

Vglavnem prihodnost, ta tehnologija vsekakor ima.

Tr0n ::

narodno ::

Defenitivno prihodnost.

dronyx ::

Ne štekam, zakaj bi bil lag lahko problem, če pa ljudje gledajo prek interneta HDTV? Ko bo tole v masovni uporabi čez 10 let, bo kraljevala samo optika in v tej zamisli jaz vidim killer rešitev za gaming industrijo, ker se takoj znebi med drugim tudi piratov. Če ti nimaš naročnine na servis, se lahko od igre posloviš, ker obstaja samo tam in nikjer drugje. Preprosto in učinkovito.

Ni pa tale ideja lahkih odjemalcev zanesljivo všeč izdelovalcem strojne opreme, ker igračarji v zadnjem času so še eni redkih, ki potrebujejo zmogljiv HW. Za tajnice je že dual core povsem overkill.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Pesimist ::

Mah noja, za kake strategije in avanture je, za dirkacine ala sim in streljacine pa je no go ce nima servera lih v kleti. Zakaj bi lag bil problem? filmi in HDTV? lol Ti lahko filme gledas z 5+ (5000ms+) sekundnim zamikom brez problema. Igre pa nemores z vec kot 200ms. No lahko ze ce si mazohist.
Ce je server v USA je ping do tja ze vsaj 150-180ms. Potem se pa kodiranje strema doda gladko 100ms on top. Pa si ze izven normalnega igranja. Ce pa je v nemciji pa za silo lahko spilas z 150ms, vsej strategije.

Da je dual core overkill se nebi strinjal. Microsoft lepo poskrbi za izdelovalce HWja. WindowsXP ko je izsel je delal cisto solidno na se tako cheap Celeronu. Danes z vsemi temi posrnaimi updejti aka SP3 steka se na 2Ghz, 1.5GB sluzbeni masini. Youtube je prakticno negledljiv. Procesor konstantno na 100% in steka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Pesimist ::

bahaha, te pa mam reje v mojem kompu 200EUR vredno graficno kot 200 golobov na strehi kere se postrelat nemorem.

btw. Ta 15$ a month for noth a damn thing model smo ze videli prej pri iRacingu.

juhuhu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Yaqwsx ::

kot zgleda so kekci, vrgli ven svojo konzolo za mali dinar

Pesimist ::

Sprobal zadevo vceraj, in moram recti da deluje ze kar odlicno, minus delay seveda, saj se nahaja v USA. Ko pride to v EU bo trgalo. V Belgiji in UK ze imajo postavlene Eu servere, vendar se neaktivne. Do tja pa imamo pinge 33ms tudi. Do tega testnega Californija servera pa kar 188ms.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

tt2 ::

pff, meni pa noče povezati, ker je prevelik ping xd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tt2 ()

Pesimist ::

zvecer gre lazje. Drugace pa probaj veckrat. Na opicnem siolu deluje. Na t2 bi tudi moglo, sej imata skoraj isti ruting in ping do tja. Je pa res da je ze nekje na limitu.

Pesimist ::

Me pa je hudo presenetlo, da je onlives top rig, trenutno opremlen iz dveh piclih 8800gtx kaj se graficnih tice. In da glede na igro ki jo izberes, te zadeva postavi na multiple gfx ali cpu power server.

Pesimist ::

Grafika bi nej bila 720p trenutno. Naja ne premikajoce slike in prerecorded sekvence maybe. Vse ostalo pa niti podrazno.

Pesimist ::

Danes sem naredo drugi test, kaj se zgodi ce nepricakovano internet hitrost niha.

Not alot. Vklopo sem utorrent nekontrolirano in vse kaj se je zgodilo je bilo to, da je kvaliteta slike padla na majn kot 720p. Pri Onlive se je pokazala ikona Network problem. Vendar ni niti 1x prekinlo ali zastekalo. Ko sem izklopo utorrent je v roku 1 minute slika prisla nazaj na 100%.

Slika pa je vredu, le da moj monitor full screen ne izgleda dobro. Na 720p TV pa zgleda solidno, res primerljivo z Xbox.
Ce pa v window mode spilam, pa je kr cool.

Batman se da lepo spilat, tudi na USA serveru, pac te igre ki delaj ni najbolvazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

LordTado ::

mislim da bo tole precej sklestilo pc gejming in konsole,ker je dost ceneje kokrt kupovanje fizičnih iger oz. diskov ter nadrgrajevanje pc-ja na recimo dve leti ,kar te lahko stane do 2000€ če hočeš igrat top igre...
Onlive pa če se bo stvar razširila lahko zmnjšajo naročnine in cene iger ter tako povozijo trenutne trende...
http://www.geek.com/articles/games/onli...

To je nekje 150€ na leto če igraš eno igro na mesec (10€)z neomejenim dostopom ter zraven seveda naročnina recimo 5€.
Če skup potegneš so to tri igre, ki jih kupiš najnovejše seveda ki so okrog 40-50€.

Pesimist ::

to je staro 1 leto. Narocnine medtem ni vec. Igro kupis in igras ali 10$ pa igras playback packe ki je cirka 50+ iger not in se dodavajo.

Vprasanje je samo kdo bo zadovoljen z omejenim multipalyerom. Res je lahko koncno cheat free igre igras, vendar dokler se multiplayer community ni nikaksen je tudi to pointless. Povrhu tega je 720P za PC standard slabo. Rabimo vsej 1080p ki baje prihaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

LordTado ::

Ja pa input lag je velik problem to pa ne vem kako bodo rešili ker je hardversko pogojeno...

neres ::

Rešitev je preprosta: serverji v vseh večjih mestih + spodoben internet (najraje FTTH) pri uporabniku. Prvo je stvar ekonomije OnLive-a (odvisno od št. potencialnih igralcev), drugo je pa splošen problem infrastrukture, na čemer moramo predvsem mi delat.

Berserker ::

No ja potem mi na vasi ( in nikomur za hrbtom) tako ali tako ne bomo imeli dobene možnosti. Če je to future gaming smo res naj***** . Optike pa tako ali tako nikoli ne bo.

aiko ::

Mah, po moje bo dobra grafika še vedno potrebna za dobro sliko...sej tudi če nič drugega na lavfa na pc-u..pač kr neka grafika ne bo sposobna risat npr. 1600x1200 pik s 40 fps-i... sej atijeve integrirane hd res predvajajo full hd ..sam ta ima koliko? 24fps? To pa je zelo malo za neko hitro streljačino npr.

opeter ::

Berserker je izjavil:

No ja potem mi na vasi ( in nikomur za hrbtom) tako ali tako ne bomo imeli dobene možnosti. Če je to future gaming smo res naj***** . Optike pa tako ali tako nikoli ne bo.


Ne rabiš optike, če pa jo kabelski internet prehiti po levi pa desni.
http://tvojportal.si/blog/viewpost/5342...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Pesimist ::

optike res nerabis. Je pa zazeljeno da imas net z odzivnim casom max 14ms do centrale in dovolj downloada. Ta siolova skropuclja z 40ms so en drek.
O input delaju bomo govorili cez 3 mesece ko bodo startali EU serverje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

LordTado ::

Če bo ms bo luksuz:)

neres ::

opeter je izjavil:

Berserker je izjavil:

No ja potem mi na vasi ( in nikomur za hrbtom) tako ali tako ne bomo imeli dobene možnosti. Če je to future gaming smo res naj***** . Optike pa tako ali tako nikoli ne bo.


Ne rabiš optike, če pa jo kabelski internet prehiti po levi pa desni.
http://tvojportal.si/blog/viewpost/5342...

Optika ima verjetno še vedno manjši ping, kar v tem primeru prevaga v korist le-te (pasovne širine itak ne rabiš več kot tistih 10Mb, mogoče 20 za 1080p).


Če živiš nikomur za hrbtom pa jebiga, tako pač je tam z vso infrastrukturo, ne samo z internetom. Po drugi strani imaš pa naravo in to..
Čeprav ravnokar potekajo neki projekti (odprta širokopasovna omrežja ali OŠO), (so)financirani s strani EU, kjer napeljujejo optiko po bolj odročnih krajih. Tako da ni vse upanje izgubljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neres ()

Berserker ::

Mah kljub temu da živim kar med dvema večjima krajema v razdalji 5km več kot 1mb ne gre pričakovati, čeprav so zatrjevali vsaj 5mb.

opeter ::

Kaj pa pri Telemachu?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

LordTado ::

Kaj pa to kaj je preko električne vtičnice?

McGregorSL ::

V bistvu bo to delovalo samo, če bo zastonj. Meni na sploh storitve v oblaku "smrdijo" in se jih bom izogibal v čim večji meri. (predvsem plačljive narave)
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, Shield

Oddelek: Novice / Grafične kartice
126317 (4924) FlyingBee
»

Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
6516455 (13781) Shegevara
»

Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5515975 (13391) St235
»

OnLive neuradno na voljo za Linux

Oddelek: Novice / Igre
358585 (6444) Quickbeam
»

Gaikai - OnLive Alternativa Brez Plugina

Oddelek: Igre
151390 (1025) Pesimist

Več podobnih tem