» »

Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote

1
2
»

BigWhale ::

win64 je izjavil:

Sicer je dvd/bluray najbrž med najcenejšimi, ampak ni edini na katerem lahko prodajaš igre...


Juhu za nove proprietary formate bliskovnih pomnilnikov. Tako kot PS Vita. ;>

MrStein ::

St235 je izjavil:

Ker pri onlive rabiš prenest 40gb za vsak špil... Tukaj ne govorimo o tem, da bodo špili na serverju in jih bo konzola samo poganjala ampak o tem, da jih bo treba prenest na xbox preden se jih igra.

Ne, pri OnLive rabiš 10 GB za vsak dan, ko ga igraš. ( vir: http://gigaom.com/broadband/could-onliv... )
Možnost 1: preneseš 40 GB igro, igram non-stop.
Možnost 2: igraš preko Onlive in tretji dan ti zablkira. Nadaljuješ naslednji mesec, ko ti ISP sprosti blokado. Spet le za nekaj dni.

Po tej ("tvoji") logiki OnLive ne bi tržil storitve skoraj nikjer, ker deluje zaslabi vic, kot kaj več.

Po moji logiki pa te omejitve niso take, kot jih eni tu rišejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Keyser Soze ::

Mah, plačevanje raznoraznih bedarij na Liveu ni problem. Sam si recimo tako kupujem točke in tudi Gold (če je kakšna fajn akcija).

Jeba so kakšne ekskluzive oz. tisti prime, sveži naslovi, in katerih še demo verzije ne moreš dobit, če imaš xbox vštekan v slovensko LAN vtičnico. Teh zna bit kar veliko, na žalost.

V tem primeru imaš lahko 100 kreditnih kartic in ostalih plačilnih sredstev, pa ti bo samo napisalo, da zadeva na žalost ni dosegljiva na tvoji lokaciji - konec debate.
OM, F, G!

St235 ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

Ker pri onlive rabiš prenest 40gb za vsak špil... Tukaj ne govorimo o tem, da bodo špili na serverju in jih bo konzola samo poganjala ampak o tem, da jih bo treba prenest na xbox preden se jih igra.

Ne, pri OnLive rabiš 10 GB za vsak dan, ko ga igraš. ( vir: http://gigaom.com/broadband/could-onliv... )
Možnost 1: preneseš 40 GB igro, igram non-stop.
Možnost 2: igraš preko Onlive in tretji dan ti zablkira. Nadaljuješ naslednji mesec, ko ti ISP sprosti blokado. Spet le za nekaj dni.

Po tej ("tvoji") logiki OnLive ne bi tržil storitve skoraj nikjer, ker deluje zaslabi vic, kot kaj več.

Po moji logiki pa te omejitve niso take, kot jih eni tu rišejo.


A si prebral članek? sam naslov pogelj Could OnLive be the app that kills bandwidth caps? pa ti bo jasno, da se tudi pri onlive soočajo s problemom prevelikega prenosa podatkov. PA netflix in ostali video stream services tudi. Zdaj pa dodaj v zgodbo še 40gb špile za Xbox.

Pa preberi še link z točno tvoje novice:
http://gigaom.com/broadband/forget-p2p-...

Nisem pa vedel, da onlive kuri tolk prenosa.

MrStein ::

Kaj ni jasno?

OnLive požre več BW kot bi Xbox, pa vseeno lepo deluje. Pika. To je poanta.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Precej, recimo to v koliko državah je na voljo Xbox in v koliko Onlive. Ali pa to koliko naročnikov ima Onlive, koliko kupcev Xbox.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[XBOX 360] Nasveti (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Konzole
988205922 (83095) radovednik
»

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Oddelek: Novice / Konzole
455528 (3139) MrStein

Vse o Xbox 360 (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Konzole
1943118775 (60285) Mavrik
»

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

Oddelek: Novice / Konzole
346325 (5065) T_F_7
»

Xbox 360 in PlayStation 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5013603 (11166) korenje_ver2

Več podobnih tem