» »

Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive

1
2
»

Cold1 ::

Vsakdo opazi počasno osveževanje in zatikanje, poleg tega bo Janez Povprečnik uzrl slabšo grafiko od slik ali predstavitvenih filmov.

S tem da za 10€ že lahko kupiš igro, ki jo lahko igraš desetletja, ne zgolj en teden.

---------------------------------------------------

Jaz govorim o tem, koliko bi se recimo osebi, ki že ima optiko, pa vendar zelo švoh PC splačalo uporabljati on-live.

Hitra povezava in slab PC se izključujeta (danes bolj kot v preteklosti).


Če je ta oseba bolj kot ne priložnostni igralec, ki kdaj pa kdaj za teden, dva sproba kakšno novo igro...

Priložnostni igralci ne zapopadejo iger trdega jedra, za njih so razne bliskovite igrice, ki so zastonj, oz. stanejo 1EUR na iOSu. OnLive je zanje stokrat predrag.


V čem je tu dilema? Vsaka stvar ima svoj target audience. Deal with it.

Vprašanje zdaj je, kam bi se vsak uvrstil.


Problem pri tej uvrstitvi pa je v tem da imaš več razredov, ki se prepletajo med seboj:

Količina igranja: Priložnostni - Trdojedrni
količina denarja: Puvači - Ta še kr igralci
Zahtevnost: HD or DIE!!! - Sam da dela

OnLive lahko zadosti zgolj zelo nezahtevne igralce, vendar pa je po ceni sprejemljiv zgolj Puvačem, ki bodo po vsej verjetnosti nezadovoljni z njim.

In tako pridemo nazaj do temelja: oblačno računalništvo ne daje odgovorov na probleme uporabnikov; ni hitro, ni poceni, ni kakovostno, ni bolj preprosto (oz. se zaplete, ko hočeš izvoziti svoje datoteke in/ali ti poteče naročnina), ni bolj zanesljivo; skratka, v nobeni postavki ni boljše od računalnika na lastni mizi.

No, je pa res, da omogoča ponudnikom popoln nadzor nad uporabnikom, kot kak - kakor bi rekel Matthai - panoptikon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cold1 ()

Shegevara ::



Ja, za 10€ pa lahko kupiš samo zelo stare ali pa indie igre, za katere je jasno, da jih lahko poganja vsak slab računalnik. Pri novejših igrah sta pa cena in grafična zahtevnost na precej precej višjem nivoju. In ne bom zagotovo trdil, vendar sem skoraj prepričan, da on-live ne omogoča nabavljanja kakršnih starinskih iger, predvsem zaradi tega razloga, ker se ljudem te igre pač ne splača igrat na on-liveu.

Hitra povezava in slab PC se izključujeta (danes bolj kot v preteklosti).


Oh, ti samo jemlješ vsako ubogo kišto za že dovolj dober računalnik. V mislih imam slab računalnik.. kar se zame tiče tak okoli 200 in 300 evrov... se pravi nemogoče, da bi zanesljivo pognal kakšno spodobno igro na kaj več kot 1200x1000 na medium. In verjemi mi, velika velika večina ima danes takšne računalnike, zato si brcnil v temo da se pisarniški računalniki in optika izključujeta...

Priložnostni igralci ne zapopadejo iger trdega jedra, za njih so razne bliskovite igrice, ki so zastonj, oz. stanejo 1EUR na iOSu. OnLive je zanje stokrat predrag.


...In potem na onliveu preigraš kakšno novo in zahtevno igro, se ne spoznam, ampak takšno v rangu BF3, Skyrim in podobno. Za takšne igre pa se ne moreš preveč hecat s poganjanjem na pisarniškem računalniku. In da malo sprobaš takšno igro, pride pa zelo v poštev onlive. Še posebej zato, ker so novejše igre velikokrat preveč hroščate, na silo narejene ali manj po okusu oboževalcev in je zaradi tega bolje preigrati kak demo, oz. en teden onlivea, kot pa da potem obžaluješ stran vrženih 50€ za par ur igranja, ko si se igre že naveličal.

In tako pridemo nazaj do temelja: oblačno računalništvo ne daje odgovorov na probleme uporabnikov; ni hitro, ni poceni, ni kakovostno, ni bolj preprosto (oz. se zaplete, ko hočeš izvoziti svoje datoteke in/ali ti poteče naročnina), ni bolj zanesljivo; skratka, v nobeni postavki ni boljše od računalnika na lastni mizi.


Zaplete z oblačnim igranjem si pa tudi ti sam ustvarjaš v glavi. Večina ni imela teh problemov. Glede tega pa, zakaj so propadli, pa lahko na dolgo špekuliramo, sigurno pa niso to težave s povezavo, kot jih ti omenjaš ali pa predrage storitve, to imaš ti v glavi. Vsekakor pa nekaj le drži, da so imeli morda še premajhno potencialno povpraševanje, da bi se jim model obnesel. Netflix, Hulu in ostale online storitve pa s svojo uspešnostjo nakazujejo, da gre razvoj online streama v pravo smer in da je le še vprašanje časa, kdaj bo dovoljšna populacija opremljena z dovolj dobro povezavo, da lahko takšen projekt zaživi. To pa bomo še videli.

Zgodovina sprememb…

Kenpachi ::

@Cold1:
Ma ne vem, zakaj prelivaš toliko ničel in enic za brezveze...

Ni stvar v tem, kaj TI misliš, da naj bi bilo stanje na trgu. Zaenkrat je trg rekel, da se tak servis še ne splača. Kar pa ni nujno, da bo vedno tako...

Plus tisto predalčkanje igričarjev, mislim, da nisi ravno avtoriteta za parceliranje vseh ljudi v tri koše, no hard feelings.

Bottom line: stvar je pokazala, da obstaja zanimanje, vendar (zaenkrat) nezadostno. Moje mnenje pri tem je to, da je šlo za slabe marketinške poteze... Malo reklame, vendar preveč dajanja zastonjskih vsebin (heh, ne ravno logično ane) v poskusnih dobah - enostavno niso prinesli noter stroškov svojega hardvera in razvoja same tehnologije. Vprašanje, če bo naslednji lasnik res v prihodnosti potem malo patent trollal. Upam, da stvar ni šla v večna lovišča.

Nenazadnje, glej, ljudje kupujejo drage a bedne stvari - ker lahko, ne zato, ker bi bilo smotrno. Tako to je v ekonomiji.
Zaraki Kenpachi.

Cold1 ::

Ni stvar v tem, kaj TI misliš, da naj bi bilo stanje na trgu.

Lol, jaz postavljam trditev, ki jo trg potrjuje že zadnjih 30 let - oblačno računalništvo nima smisla.


stvar je pokazala, da obstaja zanimanje

Ne, pokazala je, da zanimanja ni.


Ma ne vem, zakaj prelivaš toliko ničel in enic za brezveze...

Vprašaj pisca, ki se je oglasil pred tabo.

Kenpachi ::

Sprašujem vse :)

Ma je zanimanje, samo ni zadostno. Milijoni uporabnikov so bili tam zaradi zastonj vsebin.
Zaraki Kenpachi.

Cold1 ::

Ne ni ga, nihče noče igrati iger pri 30fps, v 480p in nizki kakovosti.

Shegevara ::

Cold1 je izjavil:

Ne ni ga, nihče noče igrati iger pri 30fps, v 480p in nizki kakovosti.


seveda, vsak raje igra Quake II na 200€ starem pisarniškem računalniku z resolucijo 800x600.
In tudi ni ga človeka, ki ne bi eno igro igral manj kot en mesec in opravil manj kot vsaj 200 ur igranja.

Cold1 ::

Na 200€ PC-ju bo tudi Crysis deloval bolje kot na OnLivu, ne zgolj Quake.

Sicer pa, ti je jasno, da bodo igre izpred kakega 2007. na takem PC-ju delovale brezhibno(?), naslednje leto, ko bo tudi Intel konkretno izboljšal grafično jedro v svojih čipih, pa bo začel koncept ločene gr. kartice (in s tem koncept igričarskega PC-ja) počasi polzeti v pozabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cold1 ()

Kenpachi ::

Me zanima ta 200€ PC... Dej napiši komponente in link do trgovine. Pa po možnosti kak benchmark, da zna poganjat crysis in podobne (če se že na crysis obešaš...) na spodobnih nastavitvah.

Evo, najcenejši possible komp na funtech (majo konfigurator, sam naklikaš) je:

Procesor Intel Celeron G460 BOX 33,43€
Matična plošča 41,71 € ASRock H61M-DGS S1155 mATX bulk
Pomnilnik RAM 10,15 € RAM Kingston DDR3 2GB PC1333 (KVR1333D3S8N9/2G)
Trdi disk 61,85 € Trdi disk WD 320GB SATA 6GBs 7200HDD WD3200AAKX
Grafična kartica 29,95 € Grafična kartica GIGABYTE NV 210GT (GV-N210TC-1GI/1GI)
Optična enota 18,12 € DVD/RW Sony AD-7280 SATA črn
Napajalnik 38,65 € Napajalnik LCpower LC6450 V2.2/12 450W
Ohišje 26,10 € Ohišje Gigabyte GZ-PD PLUS, črno

Skupaj 259,96 €

Ma ti garantiram, da tole ne izpljune niti diapozitivov crysis na 1080p (oziroma katere koli "sodobne" igre na 1080p), kaj šele kaj več od tega. Low end (kar se tiče gaminga - bakšiš amd 4-jedra proc, srednja grafična, 4gb rama, bakšiš trdi disk - zadosti za medium/low nastavitve dx10/11) konfiguracije se lotijo pri okoli 420€.
Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

opeter ::

Cold1 je izjavil:

Mimogrede: optike čez 10 let ne bo več, ker nikomur ne bo prišlo na misel da bi svoj PC (beri: telefon) priklapljal na kabel.


A, da ne? Kabel bo vedno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Truga ::

Kenpachi je izjavil:

Ma ti garantiram, da tole ne izpljune niti diapozitivov crysis na 1080p

Tip ki kupi tak racunalnik tudi igra na 1280x1024 ekranu, tko kot nas ata. 1600x1200 je ze prakticno redkost pri teh ljudeh. Da bi pa dal 120e za 1080p monitor se mu pa seveda niti sanja ne, raje kupi televizijo (in seveda niti pomisli ne da bi priklopil gor igre, niti se mu ne splaca, ker bi moral verjetno menjat PC).

Igra vse sodobne igre na radeonu za 30-40 eurov. Mogoce ne na high (itak nima smisla na taki resoluciji), ampak laufa mu super. Od COD 37 prek Crysis do Serious Sam 3 nima nobenih problemov s performancom. Ob enem igra na leto eno do dve igri, vcasih tudi z daljsimi pavzami umes, kar pomeni da pride skoz neprimerno ceneje kot ce bi jih najemal za 10e na mesec.

Lej, jaz bi tud rad da bi bil 1080p nek standard. Alpa kar moj 2560x1600. Ker bi to pomenilo da se mi ni treba skesirat za 200-400e vsakic ko pride en nov zahteven spil ki ga hocem igrat za graficno, ker bi bile take graficne mainstream. Pa zal niso, in kostajo 5x vec kot povprecne. Mainstream graficne kostajo max 50e, in laufajo prakticno kerkoli spil iz zadnjih dveh let na medium, nekatere celo na high, na 1280x1024. Zahtevnost risanja grafike pa z resolucijo eksponentno raste, tako iz vidika GPUja, kot iz vidika video rama in njegove prepustnosti, ki ga resolucija zahteva. Zato tudi prakticno ne bos videl razlike v FPS med 800x600, 1024x768 in 1280x1024. Med 1280x1024 in 1920x1080 in 2560x1600 pa so razlike blazne.

Ze od leta 2002 al kolko ze dalje, ko smo dobili Radeon 8500LE, ki je bila sorazmerno poceni graficna (mislim da sem jo dobil za slaba 2 cankarja leto po izidu, kar je, o glej, okoli 40e) ki je zmogla katerokoli igro na 1280x1024 poganjati na medium-high popolnoma zadovoljivo se vsaj 4 leta po izidu, so mainstream graficne poceni. Od takrat se je tudi standard popolnoma zamenjal: iz CRTjev, ki so po hitrem postopku pridobivali na locljivosti, smo sli na nizkolocljivostne LCDje. Smesno poceni graficne so verjetno tudi (ali pa kar predvsem) zaradi tega precej dobro obdrzale svoje mesto na trgu.

Tko da ne mi prosim sanjat o 1080p. Sej verjamem da klele na tem forumu mate vsi 30" in vecje ekrane, ampak ko pogledas v povprecno gospodinjstvo vidis popolnoma drugacno sliko. Ti neprimerno precenjujes povprecnega igracarja. Saj ves, kaksni so bili komentarji v novicah, se celo tu na slo-techu, recimo ko je apple izdal "retina" 15" MacBook. "Sej to je pa cist brezveze, to noben nerab, jst mam 800x600 in je debest." Ja malo pretiravam, ampak ni dalec od resnice.

Zdaj se sicer situacija pocasi popravlja. Vceraj sem za strica kupoval monitor (star mu crkuje), in sva v big bangu dobila 1080p 22" LED LCD ekran, za mislim da 120e, predvsem zato ker tisti 17" 5:4 ki je stal zraven je kostal 80e (loller). Vprasanje pa je, kdaj bo raja, ki ze ima doma te stare 15-19" 1280x1024 ekrane menjala. Verjetno sele ko jim crknejo, tako da drzim pesti da se bo pregovorna slabsa zanesljivost LCDjev obnesla. Pa ne zato ker hocem da folku crkujejo ekrani, ampak zato da zacnejo kupovat normalne resolucije, da bo sel razvoj vsaj malo naprej v pravo smer, koncno.

Kenpachi ::

I think you missed the whole debate, man...
Zaraki Kenpachi.

Bor H ::

Jst bi sam to dodal: za kvaliteto slike lahko mirno vzamete 30FPS pri 720p, pri tem laufajo konzole in je folk "like blown away by pretty graphics"

Jaz osebno sem tudi bolj na Truge, OnLive je fajn na PCju samo če igraš res mal, še takrat pa samo nove AAA špile in ti je vseen za kvaliteto slike. V trenutku ko se odločiš da lahko preživiš z mal starejšimi špili al pa hočeš igrat s fajn grafiko ti pa OnLive odpade. Jst osebno sem pričakoval da bojo več naredil na tablet trgu, fantastično bi blo če bi ponujal naročnino skupaj z recimo ISPji v paketih al pa če bi pri njih se naročil na 2 leti in dobil tablico cenej, tko si bil pa bolj kot ne sam sebi prepuščen.

Truga ::

Kenpachi ne, nisem zgresil.

Problem OnLive je:
1) Da je predrag za casualse. Danes in v prihodnje. Casual gamerji igrajo 1 ali 2 igre na leto. Tudi ce kupujes samo AAA igre te pridejo ceneje.
2) Vsaj napol resen gamer ne bo hotel igrat na OnLive, ker ima 1080p ekran, in noce gledat nekega slabega 720p streama. Optika ali ne, kle je to problem.
3) Vsakemu hardcore tekmovalnemu igralcu je verjetno vseeno ali igra na 1080p ali pa na 320x240, dokler mu to ne predstavlja ovire v konkurencnosti. Na drugi strani pa mu 50ms input delaya predstavlja popolnoma nepremostljivo oviro. Pa je 50ms verjetno nizka stevilka za tak servis.

Tako nobena nisa ne pade v OnLive.

In se enkrat, PC za 200e itak rabis da ti OnLive sploh laufa (a se cenejse sploh dobi?), tak PC pa na povprecnem gospodinjskem monitorju laufa vse spile. Ko bo cez ene 5 let pocrkala vecina starih 1280x1024 ekranov, in bo folk na 1080p ali celo vec, pa bo mainstream graficna za 50e tudi to ze gnala, ker bo to atiju in nvidiji v interesu.

BaToCarx ::

Saj imate tukaj kaj povprečno folk ma: http://store.steampowered.com/hwsurvey

Shegevara ::

Truga je izjavil:

Kenpachi ne, nisem zgresil.

Problem OnLive je:
1) Da je predrag za casualse. Danes in v prihodnje. Casual gamerji igrajo 1 ali 2 igre na leto. Tudi ce kupujes samo AAA igre te pridejo ceneje.
2) Vsaj napol resen gamer ne bo hotel igrat na OnLive, ker ima 1080p ekran, in noce gledat nekega slabega 720p streama. Optika ali ne, kle je to problem.
3) Vsakemu hardcore tekmovalnemu igralcu je verjetno vseeno ali igra na 1080p ali pa na 320x240, dokler mu to ne predstavlja ovire v konkurencnosti. Na drugi strani pa mu 50ms input delaya predstavlja popolnoma nepremostljivo oviro. Pa je 50ms verjetno nizka stevilka za tak servis.

Tako nobena nisa ne pade v OnLive.

In se enkrat, PC za 200e itak rabis da ti OnLive sploh laufa (a se cenejse sploh dobi?), tak PC pa na povprecnem gospodinjskem monitorju laufa vse spile. Ko bo cez ene 5 let pocrkala vecina starih 1280x1024 ekranov, in bo folk na 1080p ali celo vec, pa bo mainstream graficna za 50e tudi to ze gnala, ker bo to atiju in nvidiji v interesu.


Samo nekaj opozoril:

1. Ja seveda, odmislimo to, da bi casual gamer potreboval kaj močnejši računalnik za kakšen Just Cause 2, batmane, nove CODe in to, kar ga seveda stane. In na onliveu so igre recimo 10€ dražji. Če si pa siguren, da igre ne boš igral več kot en mesec, je pa v določenih primerih enostavno cenejši.
2. Kaj pa resen igralec z 720p zaslonom? Ravno prej smo omenjali, da nimamo vsi bajnih resolucij, zdaj ima pa že vsak resen igralec ogromozanski monitor?
3. Hardcore igralcu tudi onlive v številnih drugih primerih ni primeren! Cold1 je mislim da omenil nedostopnost do file-ov, občasne probleme s povezavo, ko nujno potrebuješ igrat, pa tu so še modi ... Res je, za uber geeke on-live NI najboljša opcija. In to sem tudi jaz trdil že od vekomaj, samo kaj, ko me noben ne posluša tule.

No, za on-live potrebuješ pač kakršenkoli računalnik že imaš + optiko. S tem da boš na računalniku za 200, 300 € imel več problemov s poganjanjem onlive igre kot z običnim ekvivalentom. (govorim za AAA igre). Če igraš indie ali pasjanso ali starejše igre onlive ne pride v poštev. In pomoje takih iger tudi ne ponuja.

Lahko pa uporabljaš hibrid, naprimer
moj random primer oseba:
Ja, kupujem normalno stare igre, za moj ne preveč dober računalnik, imam pa tudi dve igre na onlive. Eno sem nabavil za 10 dni, ker sem vedel, da jo bom hitro obrnil, kasneje jo pa ne bom več preigral. Bila je poceni. Hkrati sem pa nabavil eno za 50€, ja, bila je 10€ dražja od retail izvedbe ampak hotel sem videti kako izgleda in jo tudi igram bp
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

OnLive - konec konzol in menjav računalnika? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13412973 (7340) Jerry000
»

Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, Shield

Oddelek: Novice / Grafične kartice
126356 (4963) FlyingBee
»

Čim večji so, tem močneje padejo - OnLive (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
6516601 (13927) Shegevara
»

Naslednji Xbox prihodnje leto, bržkone brez optične enote (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5516108 (13524) St235
»

OnLive neuradno na voljo za Linux

Oddelek: Novice / Igre
358640 (6499) Quickbeam

Več podobnih tem