Forum » Na cesti » Radar za zaznavo avtomobila pred seboj...
Radar za zaznavo avtomobila pred seboj...
šernk ::
Ker pri parkiranju avto butnejo samo tisti z senzorji. svaka čast za to ugotovitev.
zame so senzorji neuporabni ker delujejo v območju 30-100cm, kar je totalno neuporabna zadeva, ker bi senzorji znoreli, ko bi avto parkiral v garažo, ali ga spravljal iz garaže.
vem vse o sistemu, ki ga uporablja volvo in je daleč od tako enostavnega kot vi mislite, cena takšnih sistemov pa z leti pada, zato pa tudi imamo vsi serijsko airbag in ABS.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
zame so senzorji neuporabni ker delujejo v območju 30-100cm, kar je totalno neuporabna zadeva, ker bi senzorji znoreli, ko bi avto parkiral v garažo, ali ga spravljal iz garaže.Moj parkirni senzor deluje v območju cca. 1-30cm
RejZoR ::
Dokler parkirni senzorji ne bojo kazal v cm razdalje oz da bi na neki razdalji javil kot "ustavi se" je neuporabno. Kaj ti pomaga da hitreje piska če pa ne veš kdaj je prehitro piskanje že točka, ko butneš? Al so to že kej izboljšal?
Osebno se raje zanašam na na vid in občutek in grem raje avto popravljat ko že stopim iz njega kot pa da butnem nek drug avto. Tud v boksih na parkingih ga grem poravnat če vidim, da sem ga slučajno uspel postavit preveč na črto.
Osebno se raje zanašam na na vid in občutek in grem raje avto popravljat ko že stopim iz njega kot pa da butnem nek drug avto. Tud v boksih na parkingih ga grem poravnat če vidim, da sem ga slučajno uspel postavit preveč na črto.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Ampak to je lahko že pri 30 centimetrih. Če res ne vidiš nič zadaj ali pa si totalno lesen, je boljše kot nič, ko moraš it na centimetre pa neuporabno.
Bellatrix ::
Sam sem tale radar preizkušal na 2 vozilih, BMW 650i in honda accord 2.2i-CTDi. Prvi avto je nadstandarden je pa honda precej bližje povprečju. Ne glede na to, sta oba radarja delovala zelo dobro. Na izbiro imaš pač 3 varnostne razdalje s katerimi želiš, da avto sledi spredaj vozečemu. To je zelo pripravno na avtocesti, saj se ti enostavno postaviš za enega in če spredaj vozeči pospešuje, bo tudi tvoj avto pospešil, če spredaj bremza bo tudi tvoj bremzal.. enostavno se prilagaja vožnji tistemu spredaj. Po drugi strani pa na regionalnih cestah koristi precej bolj za zaznavanje ovir, ki bi jih ti lahko spregledal. Radar seveda deluje le nad 50km/h in bremza z do 80% zavorne moči, vsekakor dovolj da te opozori, da je nekaj narobe.
Po drugi strani pa je sistem za sledenje voznemu pasu, tega sem preizkušal samo na hondi accord precej in zelo obupen, oz. še nedodelan. Kot prvo potrebuje sto let, da sploh zazna črte ob cestišču in tudi ko jih, izgublja sledenje vsakih 20 sekund, problem je tudi, da moreš ti kot voznik vsakih 10 sec taknit volan, da avto ve, da si še vedno prisoten... tako da tole, si ne zasluži ravno najboljše ocene.
Po drugi strani pa je radar že zelo izpopolnjen in deluje perfektno, vsaj na avtih ki sem jih preizkusil.
Po drugi strani pa je sistem za sledenje voznemu pasu, tega sem preizkušal samo na hondi accord precej in zelo obupen, oz. še nedodelan. Kot prvo potrebuje sto let, da sploh zazna črte ob cestišču in tudi ko jih, izgublja sledenje vsakih 20 sekund, problem je tudi, da moreš ti kot voznik vsakih 10 sec taknit volan, da avto ve, da si še vedno prisoten... tako da tole, si ne zasluži ravno najboljše ocene.
Po drugi strani pa je radar že zelo izpopolnjen in deluje perfektno, vsaj na avtih ki sem jih preizkusil.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zheegec ::
Dokler parkirni senzorji ne bojo kazal v cm razdalje oz da bi na neki razdalji javil kot "ustavi se" je neuporabno. Kaj ti pomaga da hitreje piska če pa ne veš kdaj je prehitro piskanje že točka, ko butneš? Al so to že kej izboljšal?
Osebno se raje zanašam na na vid in občutek in grem raje avto popravljat ko že stopim iz njega kot pa da butnem nek drug avto. Tud v boksih na parkingih ga grem poravnat če vidim, da sem ga slučajno uspel postavit preveč na črto.
Senzorji so super. Pa še zaznajo (vsaj pri meni) tanke železne ograje/stebre/visoke robnike in ostalo. Tudi, če kdo gre za avtom zazna takoj, če greš dosti počasi nazaj ne moreš nikakor povoziti otroka ali psa.
Radar guided cruise control sem pa imel v testnem A7, pa nisem ravno kaj veliko uporabljal zadeve. Samo vse skupaj naredi še bolj dolgočasno in poveča možnost, da se zmanjša pozornost voznika.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
amigo_no1 ::
Nekje sem zasledil (ŽIT?) da je Volvo pretekli mesec uspešno opravil eno cestno karavano z vožnjo v pravem prometu nekje v Evropi (prevožena razdalja ~1000 km), spredaj 2 tovornjaka, na čelu prvega profesionalni voznik, za njima 2x osebni vozili.Razdalja med vozili je bila ~8m.
Vsi vozniki razen prvega so v vozilih samo sedeli.
Vsi vozniki razen prvega so v vozilih samo sedeli.
jype ::
Bellatrix> Po drugi strani pa je sistem za sledenje voznemu pasu, tega sem preizkušal samo na hondi accord precej in zelo obupen, oz. še nedodelan. Kot prvo potrebuje sto let, da sploh zazna črte ob cestišču in tudi ko jih, izgublja sledenje vsakih 20 sekund, problem je tudi, da moreš ti kot voznik vsakih 10 sec taknit volan, da avto ve, da si še vedno prisoten... tako da tole, si ne zasluži ravno najboljše ocene.
V Priusu pa na avtocesti ACC+LKA super dela.
V Priusu pa na avtocesti ACC+LKA super dela.
gendale ::
jaz komaj čakam, da bodo te sistemi tako dodelani, da boš samo povedal cilj in te bo avto sam pripeljal
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
noraguta ::
jaz komaj čakam, da bodo te sistemi tako dodelani, da boš samo povedal cilj in te bo avto sam pripeljal
to je smisel , samo tedaj bo imelo večino cest tud električno napajnanje avtomobilov ti pa le za kakih 40km dometa akumulatorjev.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Grey ::
hja a sedaj govorimo o sistemu za nekaj 100€ ali za nekaj 1000€?
ker za 500€ sistem bo morda zaznal avto in zavrl...kaj pa volan? saj zadeva se premika v tej smeri, vendar zadeva zahteva dobro vgradnjo ne pa nek senzor. zahteva senzorje ob strani, zahteva senzorje za sledenje cesti, to pa stane danes...
v avtu za 10.000€ je to zaenkrat nerealno pričakovati.
Stane? Že če bi malo bolj posodobljen Xboxov sistem Kinect za zaznavanje okolice vgradili (stane 125€) in sprogramirali bi bila zadeva že danes uporabna v avtomobilih vseh segmentov. Ni treba, da vsak takšen "Hi-tech" sranje stane 5000€+. To je problem avtomobilske industrije...režejo si prevelike pogače. Zakaj bi kupil vgrajen GPS za nekaj 1000€, ki "lepo paše" v armaturko in ima gnilo zemljevidno podporo, če lahko kupim Garmina za 150€ in prav lepo opravlja funkcijo navigatorja? Avtomobilska industrija je izgubila stik z realnostjo nekje takrat, ko so začeli vgrajevati elektroniko...
darkolord ::
Grey> Stane? Že če bi malo bolj posodobljen Xboxov sistem Kinect za zaznavanje okolice vgradili (stane 125€) in sprogramirali bi bila zadeva že danes uporabna v avtomobilih vseh segmentov. Ni treba, da vsak takšen "Hi-tech" sranje stane 5000€+.
Kinect s selotejpom zalepiš na streho, pa ti že avto kar sam vozi!
Kinect s selotejpom zalepiš na streho, pa ti že avto kar sam vozi!
Grey ::
Grey> Stane? Že če bi malo bolj posodobljen Xboxov sistem Kinect za zaznavanje okolice vgradili (stane 125€) in sprogramirali bi bila zadeva že danes uporabna v avtomobilih vseh segmentov. Ni treba, da vsak takšen "Hi-tech" sranje stane 5000€+.
Kinect s selotejpom zalepiš na streho, pa ti že avto kar sam vozi!
Sej razumem, da se zezaš, ampak c'mon od kdaj pa mora že 10 prodanih radarjev pokriti enoletne stroške razvoja? Avtomobili so masovna proizvodnja...stroške razvoja se hitro pokrije glede na vse marže. Siljenje cene novih tehnologij v višave je egotrip za tiste, ki imajo denar in gonja kapitalizma po čimhitrejšem čimvečjem zaslužku. Skregano z logiko kontinuiranega razvoja tehnologije.
šernk ::
Nikoli ne bom zastopil zakaj nov i7 stane 1000€, če je pa par radarjev in tipal, ter vrhunski računalniški sistem lahko že 100€.
ti se pa kar vozi s tvojim xboxom ja, samo ko bo vrgu ven: error please restart your system na cesti ne bo opcije restart now.
upam, da se zavedaš, da če oni vgradijo neko tehnologijo, ki bo nekomu odpovedala, da jih čakajo milijonske odškodninske tožbe, ali naj napišejo na veliko na havbo: pozor sistem zaznavanja morda ne deluje?
ti se pa kar vozi s tvojim xboxom ja, samo ko bo vrgu ven: error please restart your system na cesti ne bo opcije restart now.
upam, da se zavedaš, da če oni vgradijo neko tehnologijo, ki bo nekomu odpovedala, da jih čakajo milijonske odškodninske tožbe, ali naj napišejo na veliko na havbo: pozor sistem zaznavanja morda ne deluje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
49106 ::
Dokler parkirni senzorji ne bojo kazal v cm razdalje oz da bi na neki razdalji javil kot "ustavi se" je neuporabno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Grey ::
Nikoli ne bom zastopil zakaj nov i7 stane 1000€, če je pa par radarjev in tipal, ter vrhunski računalniški sistem lahko že 100€.
ti se pa kar vozi s tvojim xboxom ja, samo ko bo vrgu ven: error please restart your system na cesti ne bo opcije restart now.
upam, da se zavedaš, da če oni vgradijo neko tehnologijo, ki bo nekomu odpovedala, da jih čakajo milijonske odškodninske tožbe, ali naj napišejo na veliko na havbo: pozor sistem zaznavanja morda ne deluje?
Tudi, če dajo ceno 5000€/vgrajen sistem, jim v primeru splošne napake, kjer morajo opraviti odpoklic ali kaj podobnega, ne pomaga niti sam bog. Tako, da je že iz štarta brezveze, da je taka visoka cena in pač čimprej splavijo novotarije v masovno uporabo.
No, o cenah računalniškega hardvera pa ne bi, ker je ravno tako nesmiselno.
RejZoR ::
Dokler parkirni senzorji ne bojo kazal v cm razdalje oz da bi na neki razdalji javil kot "ustavi se" je neuporabno.
BMW za 80.000 EUR nekako ni merilo se ti ne zdi?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
darkolord ::
Grey> Avtomobili so masovna proizvodnja...stroške razvoja se hitro pokrije glede na vse marže. Siljenje cene novih tehnologij v višave je egotrip za tiste, ki imajo denar in gonja kapitalizma po čimhitrejšem čimvečjem zaslužku. Skregano z logiko kontinuiranega razvoja tehnologije.
Problem je, da razvoj takšnih zadev v avtomobilski industriji poteka precej drugače kot recimo v igračarski industriji.
Ena stvar je že to, da tam stvar "ma da dela", tako pri -40 v Rusiji kot tudi pri več kot 100 stopinjah v razgretem avtomobilu v Sahari. Pri elektroniki npr. obstajajo "commercial grade", "industrial grade" in "automotive grade" komponente, te zadnje so precej vzdržljivejše, a tudi redkejše in dražje.
Problem je, da razvoj takšnih zadev v avtomobilski industriji poteka precej drugače kot recimo v igračarski industriji.
Ena stvar je že to, da tam stvar "ma da dela", tako pri -40 v Rusiji kot tudi pri več kot 100 stopinjah v razgretem avtomobilu v Sahari. Pri elektroniki npr. obstajajo "commercial grade", "industrial grade" in "automotive grade" komponente, te zadnje so precej vzdržljivejše, a tudi redkejše in dražje.
Grey ::
Grey> Avtomobili so masovna proizvodnja...stroške razvoja se hitro pokrije glede na vse marže. Siljenje cene novih tehnologij v višave je egotrip za tiste, ki imajo denar in gonja kapitalizma po čimhitrejšem čimvečjem zaslužku. Skregano z logiko kontinuiranega razvoja tehnologije.
Problem je, da razvoj takšnih zadev v avtomobilski industriji poteka precej drugače kot recimo v igračarski industriji.
Ena stvar je že to, da tam stvar "ma da dela", tako pri -40 v Rusiji kot tudi pri več kot 100 stopinjah v razgretem avtomobilu v Sahari. Pri elektroniki npr. obstajajo "commercial grade", "industrial grade" in "automotive grade" komponente, te zadnje so precej vzdržljivejše, a tudi redkejše in dražje.
Takih razlik pa spet ni med komponentami. Te kategorije so splošno gledano marketinška fora tipa "Tu se obračajo taki denarji, zato bo cena taka. Tu pa malo manj, zato bo cena taka." Tako kot Quadro/GeForce ali pa Fire/Radeon. Hardver identičen, a eden se prodaja za 2500€ drugi pa za 250€.
Na splošno pa ni neke bistvene razlike med njimi. Zadeva bi enako kvalitetno delala na kateremkoli gradeu od teh naštetih. Poleg tega prihajajo elektromotorji v avtomobile, ki so mnogo kompaktnejši od ICE ter puščajo veliko prostora naokoli tako, da ni potrebno, da elektronske komponente zdržijo neke oh in sploh temperature, ker niso izpostavljene takim temperaturnim obremenitvam. Sploh pa se taki čipi in ostalo ne grejejo toliko. Če lahko letala delujejo na nekaj Wattnih procesorjih, zakaj bi potem za avtomobile potrebovali termalno neučinkovite zadeve? ČE se hoče, se lahko naredi super avtomobil z zelo malo stroški. Ampak, to očitno ni nikomur v interesu.
darkolord ::
Grey> Te kategorije so splošno gledano marketinška fora tipa. ... Hardver identičen, a eden se prodaja za 2500€ drugi pa za 250€.
Ravno splošno gledano je hardver drugačen. Lahko se zgodi, da glede na povpraševanje boljše izdelke označijo in prodajo kot "slabše", ne moreš se pa na to zanašati, prav tako pa ponekod uporabijo drugačne procese in materiale (silicij, ohišje, ...) za tiste v višjih kategorijah.
Kakorkoli gledaš pa se - še posebej za varnostne sisteme - postavljajo stroge zahteve, mimo katerih ne moreš, še posebej ne kar tako čez palec ("sej jest mam vroče v sobi pa mi še ni nč crknilo, sigurno bi vse to delalo majkemi")
Grey> ČE se hoče, se lahko naredi super avtomobil z zelo malo stroški.
Si dobrodošel, da vsem pokažeš, kako se to počne. Še Kitajci, ki so načeloma majstri v temu, so to poizkušali, pa niso nevem kako uspešni. Le zakaj?
Ravno splošno gledano je hardver drugačen. Lahko se zgodi, da glede na povpraševanje boljše izdelke označijo in prodajo kot "slabše", ne moreš se pa na to zanašati, prav tako pa ponekod uporabijo drugačne procese in materiale (silicij, ohišje, ...) za tiste v višjih kategorijah.
Kakorkoli gledaš pa se - še posebej za varnostne sisteme - postavljajo stroge zahteve, mimo katerih ne moreš, še posebej ne kar tako čez palec ("sej jest mam vroče v sobi pa mi še ni nč crknilo, sigurno bi vse to delalo majkemi")
Grey> ČE se hoče, se lahko naredi super avtomobil z zelo malo stroški.
Si dobrodošel, da vsem pokažeš, kako se to počne. Še Kitajci, ki so načeloma majstri v temu, so to poizkušali, pa niso nevem kako uspešni. Le zakaj?
bluefish ::
@Grey: Če je tako enostavno, potem čudno, da proizvajalci vozil namesto dragega razvoja ne uporabijo Arduina ter par senzorjev ali prej omenjeni Kinect in to prodajajo kot dodatno opremo za doplačilo tisočaka.
Profit bi bil astronomski.
Profit bi bil astronomski.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
šernk ::
Poleg tega prihajajo elektromotorji v avtomobile, ki so mnogo kompaktnejši od ICE ter puščajo veliko prostora naokoli tako, da ni potrebno, da elektronske komponente zdržijo neke oh in sploh temperature, ker niso izpostavljene takim temperaturnim obremenitvam.
prideš v laboratorij, da vidiš kakšne teste mora prestati motor/zaganjalnik preden se ga lahko lansira na trg? Potem pa še naredi poceni zadevo, da bo stvar to zdržala. Vidim da nimaš blage veze kakšni testi se zato izvajajo, zadeva mora delat pri -40 in pri +60 pri majhni in pri 100% vlažnosti, da o obremenitvah sploh ne govorimo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Ne vztrajnostnih testov se ne izvaja na 160 stopinjah (večinoma se jih od -40 pa do +60, so pa tudi posebni kupci, ki zahtevajo še višje standarde), govorim seveda za okolico, ne za temperature delov motorja.
in če ti na takšnih testih od 10 motorjev, 3 odpovejo, lahko zapreš firmo.
in če ti na takšnih testih od 10 motorjev, 3 odpovejo, lahko zapreš firmo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
Sem že večkrat rekel, pa bom še enkrat: "WHERE IS FUN IN THAT!?" Kljub temu da vglavnem vozim zelo kratke razdalje je vožnja zame nek ritual, užitek. Ne, nimam nekega športnega avta, da bi to še bolj resno upravičeval ampak enostavno mi je fajn. Norenje pa izvajam v igrah kjer ni nobenih posledic, čeprav feel ni čist isti.
Tudi meni je voznja v uzitek in rad vozim, ceprav delam tedensko cca 500-600km, pa se samo dvakrat na teden peljem v sluzbo ... Kaj pa vem, vsa elektronska pomagala mi pridejo prav in naslednji avto jih bo imel se vec.
Na koncu pa zelim, da avto sam vozi, jaz pa da zijam na cesto in ga popravim, ce se kje zmoti.
Avto bo od mene vedno hitreje ustavil in me bo znal prej opozoriti, da se bom zaletel, hkrati bo pa lahko postoril se marsikaj drugega pred trkom, cesar jaz ne bo mogel storiti.
pri nas otroke od malega učimo, naj ne skačejo pod avte.
Mene so tudi ucili naj pri zeleni za pesce hodim cez cesto, ker takrat je varno. Pa sem hodil, dokler me trikrat niso povozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
šernk ::
Mene so tudi ucili naj pri zeleni za pesce hodim cez cesto, ker takrat je varno. Pa sem hodil, dokler me trikrat niso povozili.
a levo in desno pogledat te pa kljub zeleni luči niso naučili pogledat? Sam imam lahko zelen light šov, pa ne bom stopil na cesto, če bo najmanjša možnost da me avto zbije.
aja pozabil sem...od sedmega leta že hodim sam čez cesto kjer vozijo avti mimo z 100km/h.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
a levo in desno pogledat te pa kljub zeleni luči niso naučili pogledat? Sam imam lahko zelen light šov, pa ne bom stopil na cesto, če bo najmanjša možnost da me avto zbije.
aja pozabil sem...od sedmega leta že hodim sam čez cesto kjer vozijo avti mimo z 100km/h.
Ja so me, samo v mnozici ljudi, ki precka cesto vcasih nimas pregleda nad celotno situacijo... In potem, ce gre 20 ljudi hkrati cez cesto od tega vec kot polovica korak ali dva pred tabo, gres tudi ti ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prva smrtna žrtev v nesreči samovozečega avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 194013 (177508) | AndrejO |
» | Uberjev samovozeč program caplja za konkurenco (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34796 (29554) | krneki0001 |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63775 (51503) | Netrunner |
» | Google registriral prvi avtomobil brez voznika (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 53971 (48229) | Truga |
» | Bodo vzvratne kamere obvezne na vozilih v ZDA? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17404 (15327) | Pyr0Beast |