Forum » Na cesti » Temperatura vode pozimi v avtomobilu
Temperatura vode pozimi v avtomobilu
Volk| ::
Včeraj sem sem peljal iz LJ v MB. Zunaj je bilo -8 in sem razmišljal o delovanju hladilne tekočine(ni voda ampak antifriz - da se ne bo kdo spotaknil).
Delovna temeratura motorja je okoli 90-100 stopinj, če dela motor pravilno. Vodo iz motorja črpa črpalka, ki deluje pod okriljem senzorja, ki zaznava kdaj treba vodo "izčrpat" iz motorja, da se preveč ne zagreje. Glede na zunanjo temperaturo, ki je bila danes torej -8. se poraja sledeče vprašanje:
Ali se voda v hladilniku ohladi do zmrzišča(oz. še manj) nato pa požene črpalka to vodo v motor, kjer pa je delovna temperatura okoli 100 stopinj?
Če je to res, pol to početje za motor seveda ni najbolj zdravo. Prevelika sprememba temperature.
Pri vožnji po avtocesti prihaja mrzel zrak do hladilnika, verjamem da se tam tekočina zelo hitro ohladi. Črpalka pa verjetno tudi ne poganja vsakih nekaj sekund naokoli vode. Ali pač?
Torej, kako strokovno mnenje bi bilo dobrodošlo. Čeprav je to bolj ali manj računalniški forum verjamem, da se najde kak profi tukaj.
Pozimi večkrat vidimo, da ima kdo "prekrit" s prednje strani hladilnik. Verjetno ravno iz tega razloga. Moj mehanik mi je reko, da to ni najbolj pametno početje.
Delovna temeratura motorja je okoli 90-100 stopinj, če dela motor pravilno. Vodo iz motorja črpa črpalka, ki deluje pod okriljem senzorja, ki zaznava kdaj treba vodo "izčrpat" iz motorja, da se preveč ne zagreje. Glede na zunanjo temperaturo, ki je bila danes torej -8. se poraja sledeče vprašanje:
Ali se voda v hladilniku ohladi do zmrzišča(oz. še manj) nato pa požene črpalka to vodo v motor, kjer pa je delovna temperatura okoli 100 stopinj?
Če je to res, pol to početje za motor seveda ni najbolj zdravo. Prevelika sprememba temperature.
Pri vožnji po avtocesti prihaja mrzel zrak do hladilnika, verjamem da se tam tekočina zelo hitro ohladi. Črpalka pa verjetno tudi ne poganja vsakih nekaj sekund naokoli vode. Ali pač?
Torej, kako strokovno mnenje bi bilo dobrodošlo. Čeprav je to bolj ali manj računalniški forum verjamem, da se najde kak profi tukaj.
Pozimi večkrat vidimo, da ima kdo "prekrit" s prednje strani hladilnik. Verjetno ravno iz tega razloga. Moj mehanik mi je reko, da to ni najbolj pametno početje.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
zee ::
Prekrit hladilnik je bil nekdaj zato, da se je motor prej segrel.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vikking ::
Termostat uravnava.
Hladilnik se prekriva, da se temperatura prej dvigne, ter posledično nas začne prej toplo pihati v avtomobilu. Ni dobro za avtomobil zato ker se avto začne pregrevati, kadar se premikamo v kolonah po polžje.
Hladilnik se prekriva, da se temperatura prej dvigne, ter posledično nas začne prej toplo pihati v avtomobilu. Ni dobro za avtomobil zato ker se avto začne pregrevati, kadar se premikamo v kolonah po polžje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Volk| ::
Termostat uravnava temperaturo v motorju, ne v hladilniku. Tam se lahko spusti pod ničlo.
Glede prekrivanja da se prej segreje v kabini...koliko je meni jasno je povezava tako nareta da gre prva(topla) voda v kabino, šele pol v hladilnik. Tako da prekrivanje s tem nima nobene veze. Pa tudi glede tega da se mašina prej zagreje...saj pa termostat ne spusti vode skozi dokler ni na delovni temperaturi. Ne glede ali je spredaj prekrito ali ne.
Verjamem pa da se lahko zaradi prekrivanja prej mašina pregreje.
no, mogoče se motim...
Glede prekrivanja da se prej segreje v kabini...koliko je meni jasno je povezava tako nareta da gre prva(topla) voda v kabino, šele pol v hladilnik. Tako da prekrivanje s tem nima nobene veze. Pa tudi glede tega da se mašina prej zagreje...saj pa termostat ne spusti vode skozi dokler ni na delovni temperaturi. Ne glede ali je spredaj prekrito ali ne.
Verjamem pa da se lahko zaradi prekrivanja prej mašina pregreje.
no, mogoče se motim...
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Scorpia ::
Tukaj si par napak napisal o delovanju. Avto ima termostikalo ki bo višji temperaturi uklaplja ventilator, ta tudi deluje kot senzor in je tudi edini senzor ki meri temperaturo vode v motorju. S tem senzorjem ti tudi pri števcu pokaže temperaturo vode.
Vodna črpalka v avtu nonstop deluje, ker je povezano z jermenom, torej voda skoraj neprestano kroži. Pa v motorju se voda ne zadržuje oz. ne črpa, ker je vse tko narejeno da kroži.
Da voda nebi nonstop krožila in da lahko motor dela na delovni temperaturi, pa je na cevki pred hladilnikom še termostat. Ta je čisto neodvisen od elektrike in se ponavadi odpre med 82-90 stopinj. Odvisno od termostata pri kateri temperaturi se odpre. Učasih so avti glih zaradi njega zakuhavali, ker ko se je pokvaril, je ostal zaprt ali odprt.
Danes pa naredijo tako, da če termostat odpove, ostane odprt.
Motor ne more doživet spremembo temperature, kot si ti napisal, kajti v hladilnem sistemu ne sme biti zrak. Torej je v mototrju non stop voda, antifriz pa še najbolje služi da ti blok ne poči ali pa dihtunga ne popusti.
Če tvoj avto nima spodaj nobene plastične zaščite za motor, si lahko kupiš, seveda če obstaja za tvoj avto. Dizli ponavadi to imajo, ker se težje ogrejejo in od spodaj tudi zna mrzu zrak do motorja prit, tolk da se že pozna da se težje ogreje. V mestu pa ni takeka učinka ker večinoma stojiš, pa še ta zaščita dober pride da ti kakšen kamenček ne udari po motorju.
Če imaš prekrit hladilnik se zna zgoditi da boš hitro šipe imel zarošene, ampak ni pri vseh isto, odvisno kje se nahaja odprtina za zrak v kabino. Pri novejših je večinoma pri šipi zgoraj kjer zelo rada gre voda not in če se ti odtok zamaši, pa maš hitro zarošene šipe ker ''črpa'' tudi vlago.
Drugače ne vidim nobenih posledic če mal prekriješ hladilnik, sam v mestu kjer je gužva bi znal biti problem.
Vodna črpalka v avtu nonstop deluje, ker je povezano z jermenom, torej voda skoraj neprestano kroži. Pa v motorju se voda ne zadržuje oz. ne črpa, ker je vse tko narejeno da kroži.
Da voda nebi nonstop krožila in da lahko motor dela na delovni temperaturi, pa je na cevki pred hladilnikom še termostat. Ta je čisto neodvisen od elektrike in se ponavadi odpre med 82-90 stopinj. Odvisno od termostata pri kateri temperaturi se odpre. Učasih so avti glih zaradi njega zakuhavali, ker ko se je pokvaril, je ostal zaprt ali odprt.
Danes pa naredijo tako, da če termostat odpove, ostane odprt.
Motor ne more doživet spremembo temperature, kot si ti napisal, kajti v hladilnem sistemu ne sme biti zrak. Torej je v mototrju non stop voda, antifriz pa še najbolje služi da ti blok ne poči ali pa dihtunga ne popusti.
Če tvoj avto nima spodaj nobene plastične zaščite za motor, si lahko kupiš, seveda če obstaja za tvoj avto. Dizli ponavadi to imajo, ker se težje ogrejejo in od spodaj tudi zna mrzu zrak do motorja prit, tolk da se že pozna da se težje ogreje. V mestu pa ni takeka učinka ker večinoma stojiš, pa še ta zaščita dober pride da ti kakšen kamenček ne udari po motorju.
Če imaš prekrit hladilnik se zna zgoditi da boš hitro šipe imel zarošene, ampak ni pri vseh isto, odvisno kje se nahaja odprtina za zrak v kabino. Pri novejših je večinoma pri šipi zgoraj kjer zelo rada gre voda not in če se ti odtok zamaši, pa maš hitro zarošene šipe ker ''črpa'' tudi vlago.
Drugače ne vidim nobenih posledic če mal prekriješ hladilnik, sam v mestu kjer je gužva bi znal biti problem.
////
Volk| ::
Aha, hvala za pojasnila, Scorpia
Samo ce na hladilniku termostat zaprt, pol tam skoz voda ne krozi. Kje pa potem? In v tem primeru ko je termostat zaprt na hladilniku se tam tekocina ful ohladi, mar ne?
Samo ce na hladilniku termostat zaprt, pol tam skoz voda ne krozi. Kje pa potem? In v tem primeru ko je termostat zaprt na hladilniku se tam tekocina ful ohladi, mar ne?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
dajoker ::
"Hacker" is a term of honour and respect. It is a term that describes
a skill, not an activity. K. Mitnick
a skill, not an activity. K. Mitnick
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dajoker ()
Scorpia ::
Ko je termostat zaprt, voda ne kroži, vseeno pa črpalka deluje naprej. Pozimi se tekočina v hladilniku dosti ohladi, zato učasih zna kazalec sunkovito skočit na 70-80 stopinj, ampak ni nujno da se motor tako hitro ohladi. Kot sem prej napisal senzor meri temperaturo vode in ne samega motorja.
////
El Barto ::
Hladilna tekočina v motorju mora vedno krožit, čene pride po lokalnih vrelišč.
To se doseže tako, da je grelec kabine vezan na ta obtok brez ventila (tako ima večina novejših avtomobilov) in potem lopute uravnavajo pretok hladnega ali toplega zraka v kabino.
Potem je pa še termostat, ki je pravzaprav trismerni ventil:
- ko je temperatura hladilne tekočine nizka, je pretok proti hladilniku zaprt, odprt je pa by-pass prehod nazaj v motor
- ko je temperatura hladilne tekočine enaka nastavitvi termostata, se le ta premakne in zapre by-pass ter obenem odpre pretok vode poti hladilniku.
Vklop ventilatorja se pa izvede ali s stikalom na hladilniku, ko je izstopna temperatura previsoka, se pač vklopi ali pa preko senzorja na termostatu, ki pa meri izstopno tempereturo iz motorja, potem pa ECU določa kdaj se bo ventilator vklopil.
Prekrivanje hladilnika je pa popolno brezvezje in dela več škode kot koristi, ker če je tremosrtat vredu, se mora motor normalno ogret in tam ostat, če pa ne dosega prave temperatura ali pa se preveč ohlaja, pa kupi nov termostat.
To se doseže tako, da je grelec kabine vezan na ta obtok brez ventila (tako ima večina novejših avtomobilov) in potem lopute uravnavajo pretok hladnega ali toplega zraka v kabino.
Potem je pa še termostat, ki je pravzaprav trismerni ventil:
- ko je temperatura hladilne tekočine nizka, je pretok proti hladilniku zaprt, odprt je pa by-pass prehod nazaj v motor
- ko je temperatura hladilne tekočine enaka nastavitvi termostata, se le ta premakne in zapre by-pass ter obenem odpre pretok vode poti hladilniku.
Vklop ventilatorja se pa izvede ali s stikalom na hladilniku, ko je izstopna temperatura previsoka, se pač vklopi ali pa preko senzorja na termostatu, ki pa meri izstopno tempereturo iz motorja, potem pa ECU določa kdaj se bo ventilator vklopil.
Prekrivanje hladilnika je pa popolno brezvezje in dela več škode kot koristi, ker če je tremosrtat vredu, se mora motor normalno ogret in tam ostat, če pa ne dosega prave temperatura ali pa se preveč ohlaja, pa kupi nov termostat.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
WarpedGone ::
Hvala za tole jasno pojasnilo.
Se mi zdi, da me pol tale termostat že mal heca. Zadnjič se mi je zgodilo, da mi je v kabino ful grelo, sredinska enota pri nogah, kjer so te ventilacijske fore, je bla ful segreta, medtem ko je cagr temperature motorja komajda splezal čez polovico normale. Pol sm neki parkiral in ob novem štartu je bla stvar ok. Kakšne narave je ta termostat? Je možno da začne delovat nezanesljivo (danes ne, jutr ja) al je samo DELA/NE DELAV VEČ SPLOH princip?
Se mi zdi, da me pol tale termostat že mal heca. Zadnjič se mi je zgodilo, da mi je v kabino ful grelo, sredinska enota pri nogah, kjer so te ventilacijske fore, je bla ful segreta, medtem ko je cagr temperature motorja komajda splezal čez polovico normale. Pol sm neki parkiral in ob novem štartu je bla stvar ok. Kakšne narave je ta termostat? Je možno da začne delovat nezanesljivo (danes ne, jutr ja) al je samo DELA/NE DELAV VEČ SPLOH princip?
Zbogom in hvala za vse ribe
tony1 ::
Ja, termostat lahko deluje tudi samo na pol... To pomeni, da se avto enkrat recimo ogreje, nato pa mu sredi vožnje temperatura vode pade... Drugič pa se voda sploh noče ogreti itn.
SkIDiver ::
Hladilno sredstvo(mešanica vode in antifriza) cel čas kroži okoli motorja. Kar pomeni, da tudi vodna črpalka cel čas deluje, ker jo ponavadi poganja pasasti termen motorja.
Če se termostat recimo odpre pri temperaturi 90°C zadeva deluje nekako tako. Ko zjutraj avto vžgeš pri -10°C hladilno sredstvo začne takoj krožiti po hladilnem sistemu. Dokler je temperatura vode nižja od določene vrednosti je termostat povsem zaprt in voda kroži samo preko motorja, vodne črpalke in radiatorja za gretje potniške kabine. Ko voda doseže določeno temperaturo se počasi z naraščanjem temperature odpira tudi termostat, ki preusmerja povratno kroženje vode namesto v motor na hladilnik vode. Če začne temperatura vode padati se začne termostat spet zapirati in tako spet vodo začne preusmerjati samo nazaj preko motorja in jo s tem spet segreva.
Temperaturna nihanja so tukaj majhna, ker termostat zelo hitro reagira zato ima motor praviloma več ali manj konstantno temperaturo ne glede na to kako intenzivno se ogreva kabina vozila, ki seveda tudi ohlaja hladilno sredstvo in s tem motor pri izmenjavi toplotne energije.
Če kazalec za temperaturo kaže po občutku napačno vrednost se ga pač preveri na servisu ali pa sam, če imaš znanje.
Scorpia ::
Na začetku termostat ne more točno zadržat temperaturo, dokler se motor in voda ne ogreje na delovno temperaturo. Zjutraj ko motor se ogreje in termostat se odpre, pride hladna voda iz hladilnika, nato določeni avtomobili pokažejo ta padec temperature. Recimo opel tega ne pokaže na števcu, na računalniku pa se vidi odstopanje. Pri mojemu avtu se pa to opazi že na števcu.
Kolikor vem v motorju ne more voda krožiti, ker je enostavno premal mesta da bi naredili te cevovode. Drugo ni potrebe po tem, ker bi se hitro segrela in bi dihtunge popustile. Ko je vse pod delovno temperaturo, bi bili preseneči da se termostat non stop odpira in zapira in to v kr hitrih intervalih. Poleti je pa skoraj non stop odprt. Zato pozimi pridejo do odstopanja tudi do 10 stopinj, kar piše tudi v knjižici od avta. To pa zato ker se termostati odpirajo že pri 82-84 ali več stopinj odvisno kater termostat ustaviš.
Kolikor vem v motorju ne more voda krožiti, ker je enostavno premal mesta da bi naredili te cevovode. Drugo ni potrebe po tem, ker bi se hitro segrela in bi dihtunge popustile. Ko je vse pod delovno temperaturo, bi bili preseneči da se termostat non stop odpira in zapira in to v kr hitrih intervalih. Poleti je pa skoraj non stop odprt. Zato pozimi pridejo do odstopanja tudi do 10 stopinj, kar piše tudi v knjižici od avta. To pa zato ker se termostati odpirajo že pri 82-84 ali več stopinj odvisno kater termostat ustaviš.
////
El Barto ::
Kolikor vem v motorju ne more voda krožiti, ker je enostavno premal mesta da bi naredili te cevovode...
Ja vežda. a potem naj voda v bližini izgorevalnega prostora v glavi in okoli izpušnih ventilov in vodov kar vre, ostalo pa mrzlo čaka na boljše čase, oziroma kako pa sploh deluje hlajenje?
Placa je čez glavo, za vse skupaj pa rabiš 1/2" ror, ki pelje od termostat do vstopa hladne vode v motor.
Primer - motor Alfa Romeo 2.0 TS ki ga obnavljam (bypass iz termostata pelje na vodno črpalko cca 30 cm daleč, ta ror se sploh ne pozna pri vsej drugi šari okoli motorja):
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
SkIDiver ::
El Barto imaš mojo besedo Voda vedno kroži tudi, ko je termostat v zaprtem stanju.
Vsak termostat ima tudi majhno luknjo s kratko cevko v kateri je kroglica, ki omogoča minimalno kroženje ogrete vode tudi na drugo, hladno stran termostata obratno pa ne (kroglica deluje kot nepovratni ventil). Če voda do odprtja termostata ne bi krožila bi glavo motorja zvilo, da bi bilo veselje.
V mojem primeru, ko je cel motor iz aluminija pa bi lahko motor odpeljal samo še na Dinos
Vsak termostat ima tudi majhno luknjo s kratko cevko v kateri je kroglica, ki omogoča minimalno kroženje ogrete vode tudi na drugo, hladno stran termostata obratno pa ne (kroglica deluje kot nepovratni ventil). Če voda do odprtja termostata ne bi krožila bi glavo motorja zvilo, da bi bilo veselje.
V mojem primeru, ko je cel motor iz aluminija pa bi lahko motor odpeljal samo še na Dinos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
draciel ::
Da nebom odpiral nove teme:
Zanima me ali je temperatura motorja pri avtomobilu pozimi ter poleti ( v najhujši vročini ), ista? Oziroma bom tako vprašal. Ali je mogoče da se avto poleti prej pregreje kot pozimi?
Zanima me ali je temperatura motorja pri avtomobilu pozimi ter poleti ( v najhujši vročini ), ista? Oziroma bom tako vprašal. Ali je mogoče da se avto poleti prej pregreje kot pozimi?
šernk ::
temperatura mora biti ista, če ni je nekaj narobe ali odprt ali zaprt termostat. pri odprtem se vidi, da je temperatura pozimi nižja, pri zaprtem bo pa tako pozimi kot poleti avto zakuhal.
edino kar je je, da se ti poleti še ventilator vklaplja (mislim da pri 97°C vklopi ventilator oz ko stojiš, s tem da avti s klimo se vključi že prej, ker mora hladiti tudi klimo)
edit: avto se poleti seveda prej ogreje kot pozimi (poleti 1-2 min pozimi 5-10min spet odvisno od avta ter gretja kabine) , ne sme pa nikoli preseči 100°C. delovna večine avtov je 90° in tam naj bi bilo stalno.
edino kar je je, da se ti poleti še ventilator vklaplja (mislim da pri 97°C vklopi ventilator oz ko stojiš, s tem da avti s klimo se vključi že prej, ker mora hladiti tudi klimo)
edit: avto se poleti seveda prej ogreje kot pozimi (poleti 1-2 min pozimi 5-10min spet odvisno od avta ter gretja kabine) , ne sme pa nikoli preseči 100°C. delovna večine avtov je 90° in tam naj bi bilo stalno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
draciel ::
aha ok. Sicer meni kaže kazalec vedno na isti črtici ( tam okoli sredine ). Ni važno ali je poletje ali zima. Je pa res da kakor si rekel se avto skoraj takoj segreje na tisto delovno temperaturo poleti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: draciel ()
SkIDiver ::
Delavna temperatura je odvisna od motorja do motorja.
Temperatura motorja pa je ne glede na vreme in temperaturo okolice vedno ista, ko se motor segreje na delavno temperaturo.
Poleti se bo motor prej pregrel kot pozimi zaradi višje temperature ozračja. Se pa v normalnih pogojih poleti motor ne pregreje, če recimo temperatura ozračja ne presega 50°C in ne tiščiš avtomobila v klanec, po AC na končni hitrosti ali ga tiščiš medtem, ko je avto obremenjen z določeno težo (tovor v avtu, prikolica, ...).
Če je kazalec za temperaturo na sredini je na pravem mestu.
Temperatura motorja pa je ne glede na vreme in temperaturo okolice vedno ista, ko se motor segreje na delavno temperaturo.
Poleti se bo motor prej pregrel kot pozimi zaradi višje temperature ozračja. Se pa v normalnih pogojih poleti motor ne pregreje, če recimo temperatura ozračja ne presega 50°C in ne tiščiš avtomobila v klanec, po AC na končni hitrosti ali ga tiščiš medtem, ko je avto obremenjen z določeno težo (tovor v avtu, prikolica, ...).
Če je kazalec za temperaturo na sredini je na pravem mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
DimmniBurek ::
Če se voda segreje še ne pomeni da je avto pripravljen na to da se ga "žge". Bolj kot voda je važno olje. Voda hladi, olje pa maže.
Če ma avto dobro narejen hladilni sistem, se poleti ne bo pregreval nikoli. Moji 21 let stari hondi ni števček še nikoli šel čez sredino (oz. malo manj pride), nikoli se ni niti ventilator prižgal (in dela), pa ni važno ali stojim v koloni, iščem parkirno mesto sredi ljubljane ali pa ga žgem po privatni cesti gor v klanec.
Po drugi strani pa grem z 19ko od punce, umirjena vožnja iz Šiške v center in prej ko parkiram že veselo ventilator puha.
Če ma avto dobro narejen hladilni sistem, se poleti ne bo pregreval nikoli. Moji 21 let stari hondi ni števček še nikoli šel čez sredino (oz. malo manj pride), nikoli se ni niti ventilator prižgal (in dela), pa ni važno ali stojim v koloni, iščem parkirno mesto sredi ljubljane ali pa ga žgem po privatni cesti gor v klanec.
Po drugi strani pa grem z 19ko od punce, umirjena vožnja iz Šiške v center in prej ko parkiram že veselo ventilator puha.
There Is No Stronger Drug Than Reality
šernk ::
ventilator ni nobeno merilo pregrevanja, pač prižge se ko ni dovolj pretoka zraka, pri avtih s klimami je to praktično takoj ko stojiš (hlajenje kompresorja), pri drugih se pa le redko prižge, pomembno je le da temperatura ne poskoči.
BMW M3 se ti bo tudi pregrel, pa ne mi rečt da ima slabo hlajenje? ob pregretju ti bo pač blokiral obrate in dovod goriva in vozil se boš tako da mu hladi motor po njegovih pravilih.
BMW M3 se ti bo tudi pregrel, pa ne mi rečt da ima slabo hlajenje? ob pregretju ti bo pač blokiral obrate in dovod goriva in vozil se boš tako da mu hladi motor po njegovih pravilih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
SkIDiver ::
DimmniBurek je izjavil:
Če se voda segreje še ne pomeni da je avto pripravljen na to da se ga "žge". Bolj kot voda je važno olje. Voda hladi, olje pa maže.
Če ma avto dobro narejen hladilni sistem, se poleti ne bo pregreval nikoli. Moji 21 let stari hondi ni števček še nikoli šel čez sredino (oz. malo manj pride), nikoli se ni niti ventilator prižgal (in dela), pa ni važno ali stojim v koloni, iščem parkirno mesto sredi ljubljane ali pa ga žgem po privatni cesti gor v klanec.
Po drugi strani pa grem z 19ko od punce, umirjena vožnja iz Šiške v center in prej ko parkiram že veselo ventilator puha.
OK tale je mal za lase privlečena. Če ga žgeš na Vršič se bo vklopu ventilator preden boš na vrhu.
DimmniBurek ::
Ni se mi vklopil, ko sem ga žgal čez Vršič To je sicr bolj za primerjavo med Civicom in R19. Na 19 se takoj prižge ventilator.
M3 se nima kej pregret, če je vse OK, da pač ni kej pokvarjeno, se ne bo pregrel. Se bo mogoče segrel in prižgal ventilator, ampak zdrav avto se ne sme pregret v nobenem primeru.
M3 se nima kej pregret, če je vse OK, da pač ni kej pokvarjeno, se ne bo pregrel. Se bo mogoče segrel in prižgal ventilator, ampak zdrav avto se ne sme pregret v nobenem primeru.
There Is No Stronger Drug Than Reality
SkIDiver ::
Pa še kako se lahko pregreje. V avtomatika s klasičnim avtomatskim menjalnikom posedi 3 sopotnike pa ga tišči na Vršič v D. Če nima USA litraže ga bo izdalo.
DimmniBurek ::
Pregret se ne sme. Če se na pisti ne pregreje (nevem al je še govora o M3) se ne sme niti tam.
Sicer pa smo pomoje že malo zašli s teme, ampak vseeno.
Sicer pa smo pomoje že malo zašli s teme, ampak vseeno.
There Is No Stronger Drug Than Reality
amigo_no1 ::
DimmniBurek je izjavil:
Ni se mi vklopil, ko sem ga žgal čez Vršič To je sicr bolj za primerjavo med Civicom in R19. Na 19 se takoj prižge ventilator.
M3 se nima kej pregret, če je vse OK, da pač ni kej pokvarjeno, se ne bo pregrel. Se bo mogoče segrel in prižgal ventilator, ampak zdrav avto se ne sme pregret v nobenem primeru.
Tole bi rad videl.
Kdaj si šel gor, pozimi pri -10 ?
Katera Honda, motor ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
DimmniBurek ::
Šel sem na Wörthersee, 2 sva bla notr, motor pa D14A1 :)
Civic Sedan 90'
Enkrat prej pa isti avto samo D16A9 na Racelandu sredi poletja tudi ni ventilator obrnu niti enkrat, pa avta res nisem šparal, žgal sem ga kot sem ga le mogu
Civic Sedan 90'
Enkrat prej pa isti avto samo D16A9 na Racelandu sredi poletja tudi ni ventilator obrnu niti enkrat, pa avta res nisem šparal, žgal sem ga kot sem ga le mogu
There Is No Stronger Drug Than Reality
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DimmniBurek ()
WarpedGone ::
Mislm, da nimate vsi enake definicije besede "pregreje".
En jo uporabla v smislu vklopa ventilatorja, drug pa v smislu "panika! omejena moč".
Hladilni sistemi vseh avtov morajo zadoščat za pričakovane napore in pogoje delovanja. Vklop ventilatorja ni kazalec, da hladilni sistem ne deluje.
Prej je kazalec to, da se ventilator ne vklopi. Ima pa na "hitrost" vklopa ventilatorja nekaj vpliva velikost luknje za zajem zraka na sprednjem delu avtomobila in prisotnost/odsotnost klime.
En jo uporabla v smislu vklopa ventilatorja, drug pa v smislu "panika! omejena moč".
Hladilni sistemi vseh avtov morajo zadoščat za pričakovane napore in pogoje delovanja. Vklop ventilatorja ni kazalec, da hladilni sistem ne deluje.
Prej je kazalec to, da se ventilator ne vklopi. Ima pa na "hitrost" vklopa ventilatorja nekaj vpliva velikost luknje za zajem zraka na sprednjem delu avtomobila in prisotnost/odsotnost klime.
Zbogom in hvala za vse ribe
DimmniBurek ::
Zabluzili smo. Jest sem omenil primerjavo med civicom in R19, pa mi nekateri nočejo verjeti, da se mi ventilator ne prižiga v zgoraj omenjenih pogojih, kar pa nima neke veze s temo.
There Is No Stronger Drug Than Reality
šernk ::
Jst sem pa le povedal, da ali ventilator lawva ali ne je popolnoma nepomembno. Oz. Pomembno je da deluje ja
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Pomembno je, da laufa kadar je to potrebno. Kdaj je to potrebno, je pa odvisno od konstrukcije motorja in celega avtomobila in ta kdaj zato ni enak pri vseh avtomobilih.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Ventilatorji na različnih avtih tudi niso enaki.
Pri mojem se vklopijo na min ko zalavfaš klimo in izklopijo ko dosežeš določeno hitrost in pade tlak v sistemu na minimum (70°C je ponavadi pri vožnji na AC)
Enako se na min vklopijo ko doseže voda 85-90°C (veliko lavfajo ob mestni vožnji, na AC pa praktično 0, tam temperatura celo pade)
Sem pa že videl minija ki je vsaki 2 minuti vklopil vent na polno da je rulil ko sesalec za 10s in ga izklopil.
Brez termometra ne moreš v bistvu nič povedat.
Pri mojem se vklopijo na min ko zalavfaš klimo in izklopijo ko dosežeš določeno hitrost in pade tlak v sistemu na minimum (70°C je ponavadi pri vožnji na AC)
Enako se na min vklopijo ko doseže voda 85-90°C (veliko lavfajo ob mestni vožnji, na AC pa praktično 0, tam temperatura celo pade)
Sem pa že videl minija ki je vsaki 2 minuti vklopil vent na polno da je rulil ko sesalec za 10s in ga izklopil.
Brez termometra ne moreš v bistvu nič povedat.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
amigo_no1 ::
Saj ko se pelješ v klanec bo avto zelo redko zakuhal, to se ponavadi zgodi ko se pripelješ na vrh in ustaviš, takrat mu postane vroče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - Visoka Temperatura Motorja?Oddelek: Na cesti | 9102 (7927) | koyotee |
» | Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46213 (42397) | Telbanc |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40973 (36578) | kuvanasarma |
» | Gretje v renault Fvie ?Oddelek: Loža | 2391 (2186) | Scorpia |
» | gretje motorja 1,9 JTD - fiat, lancia, alfaOddelek: Loža | 6294 (5694) | koyotee |