Forum » Na cesti » Radar za zaznavo avtomobila pred seboj...
Radar za zaznavo avtomobila pred seboj...
Bellatrix ::
Zakaj to ni že v osnovni opremi vgrajeno v avtomobil, je zanimivo vprašanje. Stvarca namreč rešuje življenja, verjetno še v večji meri kot airbag.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Bellatrix ::
Saj je, če kupiš dober avtomobil.
Moral bi biti tudi v nižje cenovnem rangu, teh je na cesti največ.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Smurf ::
jype ::
Tako kot ESC, bo tudi radar prej ali slej del standardne opreme, če ne prej zagotovo ko bodo avtomobile vozili roboti.
Treba je počakat, žal.
Treba je počakat, žal.
Mesar ::
Zato da bodo ljudje še bolj spali na cesti? Veš zakaj se dolge ravne ceste več ne planirajo?
Pol pa še hočeš en detektor za ovire bočno od avta? Boh ne daj te stvari odpovejo... ker te bodo s strgalom čohali gor iz asfalta. Edina rešitev je, da si za volanom pri stvari in po možnosti ne jemlješ nobenih drog ali zdravil, ki vplivajo na tvojo prisebnost in odzivnost.
Ravno danes zjutraj bi razbil avto pa povzročil verižno trčenje če nebi bil pozoren, da se je en lolek na avtobusni odločil sredi lepega speljati na štiripasovnico, brez žmigavca kr po gasu...
Pol pa še hočeš en detektor za ovire bočno od avta? Boh ne daj te stvari odpovejo... ker te bodo s strgalom čohali gor iz asfalta. Edina rešitev je, da si za volanom pri stvari in po možnosti ne jemlješ nobenih drog ali zdravil, ki vplivajo na tvojo prisebnost in odzivnost.
Ravno danes zjutraj bi razbil avto pa povzročil verižno trčenje če nebi bil pozoren, da se je en lolek na avtobusni odločil sredi lepega speljati na štiripasovnico, brez žmigavca kr po gasu...
Your turn to burn!
blackbfm ::
Pride predrago (ljudje bodo rajsi kupoval cenejse avtomobile brez tega).
Vrednost tistih parih bednih senzorjev je precej verjetno zanemarljiva. To je, kot je jype nakazal, problem segmentiranja trga. Da poceni stvari niso predobre v primerjavi z dražjimi modeli.
St235 ::
Zato da bodo ljudje še bolj spali na cesti? Veš zakaj se dolge ravne ceste več ne planirajo?
Pol pa še hočeš en detektor za ovire bočno od avta? Boh ne daj te stvari odpovejo... ker te bodo s strgalom čohali gor iz asfalta. Edina rešitev je, da si za volanom pri stvari in po možnosti ne jemlješ nobenih drog ali zdravil, ki vplivajo na tvojo prisebnost in odzivnost.
Ravno danes zjutraj bi razbil avto pa povzročil verižno trčenje če nebi bil pozoren, da se je en lolek na avtobusni odločil sredi lepega speljati na štiripasovnico, brez žmigavca kr po gasu...
To da pomagala kot je ESP, ABS, radar ne grejo skupaj z pozorno in varno vožno je bullshit. Idiotom, ki ne znajo vozit ne pomaga 101 stvar če niso pozorni in ne odreagirajo pravočasnom. Superherojem tipa solatko pa njihovi nadrazviti čuti pomagajo, da odreagirajo bolje kot elektronika. Še vedno je pa tukaj glavnina voznikov, ki ne padejo ne v eno ne v drugo kategorijo in takšni pripomočki bistveno povečujejo varnost.
Bellatrix ::
Zato da bodo ljudje še bolj spali na cesti? Veš zakaj se dolge ravne ceste več ne planirajo?
Pol pa še hočeš en detektor za ovire bočno od avta? Boh ne daj te stvari odpovejo... ker te bodo s strgalom čohali gor iz asfalta. Edina rešitev je, da si za volanom pri stvari in po možnosti ne jemlješ nobenih drog ali zdravil, ki vplivajo na tvojo prisebnost in odzivnost.
Ravno danes zjutraj bi razbil avto pa povzročil verižno trčenje če nebi bil pozoren, da se je en lolek na avtobusni odločil sredi lepega speljati na štiripasovnico, brez žmigavca kr po gasu...
A ti sploh veš koliko časa zapravimo z vožnjo ? Ko bodo roboti vozili, boš ti v tistem času opravil veliko koristnejšega dela, ker ti nebo več treba skrbeti za varnost...
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
compaq ::
Super je vse, kar je v avtomobilu, ko se pa kaj pokvari so pa velikanski stroški, meni če se senzor v volanu pokvari me pride 200€
RejZoR ::
Zato da bodo ljudje še bolj spali na cesti? Veš zakaj se dolge ravne ceste več ne planirajo?
Pol pa še hočeš en detektor za ovire bočno od avta? Boh ne daj te stvari odpovejo... ker te bodo s strgalom čohali gor iz asfalta. Edina rešitev je, da si za volanom pri stvari in po možnosti ne jemlješ nobenih drog ali zdravil, ki vplivajo na tvojo prisebnost in odzivnost.
Ravno danes zjutraj bi razbil avto pa povzročil verižno trčenje če nebi bil pozoren, da se je en lolek na avtobusni odločil sredi lepega speljati na štiripasovnico, brez žmigavca kr po gasu...
A ti sploh veš koliko časa zapravimo z vožnjo ? Ko bodo roboti vozili, boš ti v tistem času opravil veliko koristnejšega dela, ker ti nebo več treba skrbeti za varnost...
Sem že večkrat rekel, pa bom še enkrat: "WHERE IS FUN IN THAT!?" Kljub temu da vglavnem vozim zelo kratke razdalje je vožnja zame nek ritual, užitek. Ne, nimam nekega športnega avta, da bi to še bolj resno upravičeval ampak enostavno mi je fajn. Norenje pa izvajam v igrah kjer ni nobenih posledic, čeprav feel ni čist isti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
M-XXXX ::
jype ::
RejZoR> WHERE IS FUN IN THAT!?
V tem da je več kot sto družin na leto lahko na pikniku namesto na pogrebu.
M-XXXX> Škoda citygo ima točno to... Mestni avtek za nizke pare...
Tudi Volvo v60, pa Prius (ki nista najcenejša, sta pa dobra avtomobila).
V tem da je več kot sto družin na leto lahko na pikniku namesto na pogrebu.
M-XXXX> Škoda citygo ima točno to... Mestni avtek za nizke pare...
Tudi Volvo v60, pa Prius (ki nista najcenejša, sta pa dobra avtomobila).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M-XXXX ::
RejZoR> WHERE IS FUN IN THAT!?
V tem da je več kot sto družin na leto lahko na pikniku namesto na pogrebu.
malo zlobe, malo resnice: jaz nič manj z užitkom ne vozim, če letno odpade 100 piknikov nekim x osebam...
Praktično vse kar delamo v življenju predstavlja nek faktor ogroženosti, pa če v tem uživam(o)... Jah, fuck it, tvegat je treba...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
jype ::
M-XXXX> malo zlobe, malo resnice: jaz nič manj z užitkom ne vozim, če letno odpade 100 piknikov nekim x osebam...
Ja, saj vsak povprečen asshole tako razmišlja.
M-XXXX> Praktično vse kar delamo v življenju predstavlja nek faktor ogroženosti, pa če v tem uživam(o)... Jah, fuck it, tvegat je treba...
Tvegaš lahko lastno življenje, če te to vzburja, tvegati življenj drugih pa seveda nimaš nobene pravice.
Ja, saj vsak povprečen asshole tako razmišlja.
M-XXXX> Praktično vse kar delamo v življenju predstavlja nek faktor ogroženosti, pa če v tem uživam(o)... Jah, fuck it, tvegat je treba...
Tvegaš lahko lastno življenje, če te to vzburja, tvegati življenj drugih pa seveda nimaš nobene pravice.
šernk ::
a zdej pa vsak ki sedi v avtu že tvega življenja drugih?
sorry s tem se ne morem strinjat...tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
sorry s tem se ne morem strinjat...tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> a zdej pa vsak ki sedi v avtu že tvega življenja drugih?
šernk> sorry s tem se ne morem strinjat...tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
Abejžno. Čigavo življenje pa tvegaš, ko se pelješ skozi gručo otrok? Svoje?
Ne vem od kod si, ampak pri nas otroci niso iz magnezija in titana.
šernk> sorry s tem se ne morem strinjat...tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
Abejžno. Čigavo življenje pa tvegaš, ko se pelješ skozi gručo otrok? Svoje?
Ne vem od kod si, ampak pri nas otroci niso iz magnezija in titana.
Utk ::
Ne vem od kod si, ampak pri nas ne vozimo skozi gručo otrok. Niti ne dovolimo gruči otrok, da bi se nahajala tam, kjer bi nekdo lahko vozil skozi.
Kolk otrok je bilo povoženih lani? Jih bi bilo kaj manj s tem (ali s kakšnim drugim) sistemom? Dvomim.
Jaz sem za čim več elektronike, ampak ne pa za avtopilota. Ne še.
Kolk otrok je bilo povoženih lani? Jih bi bilo kaj manj s tem (ali s kakšnim drugim) sistemom? Dvomim.
Jaz sem za čim več elektronike, ampak ne pa za avtopilota. Ne še.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
M-XXXX ::
Abejžno. Čigavo življenje pa tvegaš, ko se pelješ skozi gručo otrok? Svoje?
Meh, se tako hitro zapaca kaj pri motorju, da ne omenjam kakšne poškodbe na podvozju, pa še zasušena kri gre težko stran... Tako, da naj se kar spokajo iz ceste...
šernk ::
pri nas otroke od malega učimo, naj ne skačejo pod avte.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Smurf ::
Pride predrago (ljudje bodo rajsi kupoval cenejse avtomobile brez tega).
Vrednost tistih parih bednih senzorjev je precej verjetno zanemarljiva. To je, kot je jype nakazal, problem segmentiranja trga. Da poceni stvari niso predobre v primerjavi z dražjimi modeli.
Jaz sem sicer delal na projektu za novo generacijo tempomatov, ki bodo prisli na trg sele cez nekaj let in ti lahko povem, da so bili senzorji ki smo jih uporabljali ranga nekaj 100€-1000€, potem pa pride se racunalniski sistem z vsemi varovalkami and so on. Dvomim, da so trenutne resitve dosti cenejse.
šernk ::
A otroke tudi učite, da se morajo s kolesi vozit po kolesarskih stezah?
ne učimo jih naj se čim manj vozijo po prometnih cestah, kolesarske steze zaenkrat še ne poznamo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> naj se čim manj
Skratka, če se že morajo, se torej lahko, vozniki jih pa ne ogrožate, kvečjemu skrbite za naravno selekcijo?
Skratka, če se že morajo, se torej lahko, vozniki jih pa ne ogrožate, kvečjemu skrbite za naravno selekcijo?
St235 ::
učimo jih naj se čim manj vozijo po prometnih cestah
Zakaj jih to učite? Saj je vendar jasno da voznik avtomobila ogroža samo sebe?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
šernk ::
Zakaj jih to učite? Saj je vendar jasno da voznik avtomobila ogroža samo sebe?
kje sem pa to izjavil?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> kje sem pa to izjavil?
Tule:
šernk> tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
Tule:
šernk> tvegam le lastno življenje in upam, da se mi drugi ne pojavijo na mojem pasu.
šernk ::
ne, rekel sem da JAZ zaradi svojega načina vožnje tvegam le lastno življenje, s tem ko se mi lahko kdo pojavi na mojem pasu skozi ovinek in prileti čelno vame.
nikakor pa nisem izjavil da VSI vozniki avtomobilov to delajo. sploh so tu na prvem mestu kamionisti, zaradi katerih se še sam ne upam s kolesom na cesto.zaradi določenih norcev na cesti, se pa otrokom odvetuje vožnjo po cesti.
nikakor pa nisem izjavil da VSI vozniki avtomobilov to delajo. sploh so tu na prvem mestu kamionisti, zaradi katerih se še sam ne upam s kolesom na cesto.zaradi določenih norcev na cesti, se pa otrokom odvetuje vožnjo po cesti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PaX_MaN ::
jype ::
PaX_MaN> Najameš šoferja in si na istem...
Serijsko proizvodnjo šoferjev sicer obvladamo, a so precej potratnejši kot roboti.
Serijsko proizvodnjo šoferjev sicer obvladamo, a so precej potratnejši kot roboti.
St235 ::
ne, rekel sem da JAZ zaradi svojega načina vožnje tvegam le lastno življenje, s tem ko se mi lahko kdo pojavi na mojem pasu skozi ovinek in prileti čelno vame.
nikakor pa nisem izjavil da VSI vozniki avtomobilov to delajo. sploh so tu na prvem mestu kamionisti, zaradi katerih se še sam ne upam s kolesom na cesto.zaradi določenih norcev na cesti, se pa otrokom odvetuje vožnjo po cesti.
right, ker napake vedno delajo samo drugi... Čep ogledam voznike samo na tem forumu, kot so šernk, solatko, jype se res vprašam kdo za vraga so potem ti norci, ki povzročajo prometne ne sreče, ko pa je ja očitno, da že forumu kot je slo-tech najdemo tri primerke nadljudi.
Senitel ::
PaX_MaN> Najameš šoferja in si na istem...
Serijsko proizvodnjo šoferjev sicer obvladamo, a so precej potratnejši kot roboti.
Pa njihov debugging je tudi bolj kompliciran, sicer bi itak problem njihove nezanesljivosti že davno rešili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
celada ::
PaX_MaN> Najameš šoferja in si na istem...
Serijsko proizvodnjo šoferjev sicer obvladamo, a so precej potratnejši kot roboti.
Pa njihov debugging je tudi bolj kompliciran, sicer bi itak problem njihove nezanesljivosti že davno rešili.
Quality assurance je problem, bugi so že dolgo znani kateri so. :P
šernk ::
right, ker napake vedno delajo samo drugi...
ne, vendar se napak kot je da priletiš v skupino otrok nekateri ne privoščimo, vedno vozimo z rezervo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Vsi današnji avti so delani tako da so dejansko kar se da mehki. Zato imajo vsi avti dandanes mehke plastične maske, mehke sprednje odbijače, pokrov motorja pod določenim kotom, predpisan prostor med motorjem in pokrovom itd itd. Ko nekoga (če že) povoziš, da utrpi kar se da majhne poškodbe. Največkrat najebejo kolena ker so v višini odbijača in pa glava če nesrečno udariš v kaj drugega kot avto, ko se skotališ dol (rob pločnika recimo).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Vsi današnji avti so delani tako da so dejansko kar se da mehki. Zato imajo vsi avti dandanes mehke plastične maske, mehke sprednje odbijače, pokrov motorja pod določenim kotom, predpisan prostor med motorjem in pokrovom itd itd. Ko nekoga (če že) povoziš, da utrpi kar se da majhne poškodbe. Največkrat najebejo kolena ker so v višini odbijača in pa glava če nesrečno udariš v kaj drugega kot avto, ko se skotališ dol (rob pločnika recimo).
pri 50km/h+ je mehko zelo relativen pojem.
RejZoR ::
Ja nekako je jasno da avto ne more bit puhast vzglavnik, se ti ne zdi? Kot bi pričakoval, da bojo stavbe iz želatine zato, da se ne poškoduješ če se vanjo zaletiš z avtom al pa kolesom...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
right, ker napake vedno delajo samo drugi...
ne, vendar se napak kot je da priletiš v skupino otrok nekateri ne privoščimo, vedno vozimo z rezervo.
Torej priznavaš, da na cesti lahko ogrožaš še kaj več kot samo sebe, glede an to, da se strinjaš da tudi ti nisi nezmotljiv?
100% varne vožnje ni in zato je uporaba pripomočkov, ki varnost izboljšujejo skupaj z razčiščenimi zadevami v glavi nujna. Vsak, ki si domišlja, da je nezmotljiv in, da na cesti ne mroe ogrožat nikogar razen sebe, ob enem pa še verjame da so elementi aktivne in pasivne varnosti nepotrebni je kronan idiot, ki si ne zasluži porabljat kisika.
šernk ::
aktivne in pasivne varnosti nepotrebni je kronan idiot, ki si ne zasluži porabljat kisika.
odvisno kaj ta varnost doda. če bo dodala to, da bo vse varneje potem ja, če pa se doda le en senzor in se bodo ljudje nanj začeli zanašat, tako kot se zanašajo na parkirne senzorje, potem sem proti, ker bo zadeva namesto izboljšala varnost le to poslabšala. ker če se boš na tisto piskanje zanašal in te nekdo izsili bo boom na veliko, medtem ko sedaj obstaja možnost, da izsiljevanje predvidiš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Definitivno bi morali varnostne funkcije, ki prispevajo k večji varnosti vseh prisotnih bit standard na vseh avtomobilih. S tem bi se še dodatno pocenile in ker bi jih imeli vsi bi bila vožnja bistveno bolj varna. Funkcije, ki vplivajo zgolj na udobje in so luksuzne narave pa bi še naprej ostale kot so do sedaj, opcijske. Sej počasi grejo stvari naprej ampak za moje pojme prepočasi in na premalo avtomobilih. ESP je v npr UK standard celo na bolj budget avtomobilih, pri nas pa so vsi cenejši še vedno brez. Recimo Hyundai i30 ga kakor sem gledal v UK brez ESP sploh ne moreš kupit. Pri nas pa je ESP opcijski oz ga dobiš šele v višjih modelih. Pa se slednji smatra kot eden cenejših hatchbackov, ki jih je na cestah polno. Sej ima recimo serijsko ABS+EBD in 6 airbagov ampak ESP pa je še vedno povsem opcijski.
Tud kdo govori, da se bo folk pol začel zanašat na te tehnologije se krepko moti. A mislite, da pol folk kr ne bo več bremzal ampak bojo kar pustil avtu. Zanašat se ne moreš, lahko se samo zanašaš, da te bojo v primeru da nekaj krepko zajebeš rešile. Na ABS se tud lahko zanašaš, da ti bo v kritični situaciji ponujal možnost, da rešiš situacijo brez gmotne škode, ti pa tega nikoli ne garantira.
Kot ti emergency senzorsko zaviranje ne garantira, da bo zabremzalo pravočasno če ti nekdo zapelje pred nos iz malce bolj skrite stranske ulice. Računalnik gor ali dol, tega ne bo mogu predvidevat, ti pa lahko.
Tud kdo govori, da se bo folk pol začel zanašat na te tehnologije se krepko moti. A mislite, da pol folk kr ne bo več bremzal ampak bojo kar pustil avtu. Zanašat se ne moreš, lahko se samo zanašaš, da te bojo v primeru da nekaj krepko zajebeš rešile. Na ABS se tud lahko zanašaš, da ti bo v kritični situaciji ponujal možnost, da rešiš situacijo brez gmotne škode, ti pa tega nikoli ne garantira.
Kot ti emergency senzorsko zaviranje ne garantira, da bo zabremzalo pravočasno če ti nekdo zapelje pred nos iz malce bolj skrite stranske ulice. Računalnik gor ali dol, tega ne bo mogu predvidevat, ti pa lahko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Senitel ::
Ja nekako je jasno da avto ne more bit puhast vzglavnik, se ti ne zdi? Kot bi pričakoval, da bojo stavbe iz želatine zato, da se ne poškoduješ če se vanjo zaletiš z avtom al pa kolesom...
Tudi šus s puhastim vzglavnikom pri 50km/h ni več tako nedolžna zadeva.
odvisno kaj ta varnost doda. če bo dodala to, da bo vse varneje potem ja, če pa se doda le en senzor in se bodo ljudje nanj začeli zanašat, tako kot se zanašajo na parkirne senzorje, potem sem proti, ker bo zadeva namesto izboljšala varnost le to poslabšala. ker če se boš na tisto piskanje zanašal in te nekdo izsili bo boom na veliko, medtem ko sedaj obstaja možnost, da izsiljevanje predvidiš.
Ti radarji za preprečevanje naletov nekak ne piskajo. Ampak lepo naredijo override šoferja in ustrezno bremzajo.
dzinks63 ::
Tema : Radar za zaznavo avtomobila pred seboj...
Volvo veliko dela na tem in do sedaj so že kar daleč prišli.
Volvo bi rad sistem še nadgradil, vendar to je še malo bolj oddaljena zadeva.
Volvo veliko dela na tem in do sedaj so že kar daleč prišli.
Volvo bi rad sistem še nadgradil, vendar to je še malo bolj oddaljena zadeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
šernk ::
hja a sedaj govorimo o sistemu za nekaj 100€ ali za nekaj 1000€?
ker za 500€ sistem bo morda zaznal avto in zavrl...kaj pa volan? saj zadeva se premika v tej smeri, vendar zadeva zahteva dobro vgradnjo ne pa nek senzor. zahteva senzorje ob strani, zahteva senzorje za sledenje cesti, to pa stane danes...
v avtu za 10.000€ je to zaenkrat nerealno pričakovati.
ker za 500€ sistem bo morda zaznal avto in zavrl...kaj pa volan? saj zadeva se premika v tej smeri, vendar zadeva zahteva dobro vgradnjo ne pa nek senzor. zahteva senzorje ob strani, zahteva senzorje za sledenje cesti, to pa stane danes...
v avtu za 10.000€ je to zaenkrat nerealno pričakovati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bluefish ::
Hja, kako bo elektronika reagirala ob nasproti vozečem vozilu, ko lahko izmikanje tistemu spredaj naredi več škode kot koristi?
St235 ::
Hja, kako bo elektronika reagirala ob nasproti vozečem vozilu, ko lahko izmikanje tistemu spredaj naredi več škode kot koristi?
Nekomu, ki ti prileti v škarje z zaviranjem bolj težko škoduješ.
hja a sedaj govorimo o sistemu za nekaj 100€ ali za nekaj 1000€?
ker za 500€ sistem bo morda zaznal avto in zavrl...kaj pa volan? saj zadeva se premika v tej smeri, vendar zadeva zahteva dobro vgradnjo ne pa nek senzor. zahteva senzorje ob strani, zahteva senzorje za sledenje cesti, to pa stane danes...
v avtu za 10.000€ je to zaenkrat nerealno pričakovati.
enako je veljalo za ABS in ESP, pa so po evropi to bolj kot ne del serijske opreme.
Sistem nikakor ni oblikovan, da bi deloval namesto voznika ampak, da v kritični situaciji pomega vozniku. A res misliš, da ljudje ker imajo abs/ebd kasneje zavirajo kot so pri kalsičnih zavorah? Al je bolj verjeten scenarij, da v primeru silovitega zaviranja pride do optimalnega zaviranja, četudi voznik slabše obvlada zaviranje v sili?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dzinks63 ::
Hja, kako bo elektronika reagirala ob nasproti vozečem vozilu, ko lahko izmikanje tistemu spredaj naredi več škode kot koristi?
To je že danes težko, pa če si še tako zelo dober voznik. Če se da nesrečo rešiti le z gmotno škodo boš storil tako, ko pa bo šlo za življenja, boš pa v prvi vtsti gledal kako boš rešil sebe.
šernk ::
a res misliš, da ljudje ki imajo parkirne senzorje nalašč priletijo v količke?
no saj na koncu imate prav...ta sistem bo itak pomagal le tistim, ki že sedaj ne bi smeli biti na cesti, razlika bo le v tem, da sedaj ne gledajo in ne vidijo, potem pa še gledali ne bodo :)
no saj na koncu imate prav...ta sistem bo itak pomagal le tistim, ki že sedaj ne bi smeli biti na cesti, razlika bo le v tem, da sedaj ne gledajo in ne vidijo, potem pa še gledali ne bodo :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
a res misliš, da ljudje ki imajo parkirne senzorje nalašč priletijo v količke?
no saj na koncu imate prav...ta sistem bo itak pomagal le tistim, ki že sedaj ne bi smeli biti na cesti, razlika bo le v tem, da sedaj ne gledajo in ne vidijo, potem pa še gledali ne bodo :)
Ker pri parkiranju avto butnejo samo tisti z senzorji. svaka čast za to ugotovitev.
Na posnetku volva imaš lep primer kdaj sistem naredi veliko razliko, ko peška iza kombija stopi pred avto. Seveda lahko živiš v svojem svetu in si domišljaš da se to lahko zgodi samo vsem razen tebi.
To,da ti sistem omogoča da ne gledaš na cesto verjameš samo ti. Enako kot verjameš da ti lahko predvidiš in preprečiš vsako situacijo. Vsi ostali, ki se te blodnje zavedamo pa bomo veseli, da boš imel to v avtu, pa četudi ga ne boš nikoli rabil. Tudi varnosti pas v mojem avtu še nikoli ni služil svoji funkciji, pa zato nisem tako neumen da bi trdil, da je nepotreben, še manj pa da zaradi njega lahko vozim kakorkoli drugače.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prva smrtna žrtev v nesreči samovozečega avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 194885 (178380) | AndrejO |
» | Uberjev samovozeč program caplja za konkurenco (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34933 (29691) | krneki0001 |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63974 (51702) | Netrunner |
» | Google registriral prvi avtomobil brez voznika (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 54107 (48365) | Truga |
» | Bodo vzvratne kamere obvezne na vozilih v ZDA? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17480 (15403) | Pyr0Beast |