Forum » Loža » Trgovci...
Trgovci...
BlaY0 ::
TIRS je zasut z raznoraznimi primeri od najbolj banalnih do precej resnih, odgovarjati pa morajo vsem. Jaz si ne bi obetal (samo) odgovora prej kot v 14 dneh, zaključka postopka pa ne prej kot v mesecu pa še to samo če je vse kristalno jasno.
mpv404 ::
Edino kar še lahko naredim je, (poleg tega da čakam) zagrozim prodajalcu, da bom napisal na nek forum, blog pritožbo čez njihovo spletno trgovino.
@BlaY0, vseeno se mi zdi, da bi jim moral pismo poslati pred pritožbo.
@Lakotnik29, kopijo prijave? Lahko skopiram le tekst, ki sem ga poslal na TIRS, ampak to ni njim noben dokaz, da sem prijavo res podal.
@BlaY0, vseeno se mi zdi, da bi jim moral pismo poslati pred pritožbo.
@Lakotnik29, kopijo prijave? Lahko skopiram le tekst, ki sem ga poslal na TIRS, ampak to ni njim noben dokaz, da sem prijavo res podal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mpv404 ()
mihec87 ::
Pa še zakaj je fajn če je zadeva malo bolj konkreno napisana, enostavno zaradi tega ker lahko že po tem sklepaš neko resnost kot pa kup stvari nametanih skupaj..
BlaY0 ::
@BlaY0, vseeno se mi zdi, da bi jim moral pismo poslati pred pritožbo.
Ahh, to sta dve ločeni zadevi. S tem ko si podal prijavo TIRS si samo sprožil uraden postopek. Kaj se ti naprej s trgovcem meniš nima nobene veze direktno s tem postopkom, lahko ti samo pomaga, da v tvojem primeru prej prideš do vračila kupnine, ker nastopiš malo bolj "resno".
Trgovcu pa to pomaga, ker si s tem lahko zniža globo ali jo celo odnese samo z opozorilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
floyd1 ::
Ne pričakovat preveč. Jaz sem sicer dobil odgovor po točno 1 tednu, a verjetno zato, ker sem prijavil Tušmobil za stvar, zaradi katere so ga že imeli "v delu" ca. leto dni. A postopek zgleda še teče. Slovenija pač.
mpv404 ::
Zato pa bi rad ubral krajšo pot. Verjetno jim tudi ne bi bilo vseeno, če bi bila na spletu pod njihovim linkom graja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41565 (17090) | Furbo |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39295 (25052) | scipascapa |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6964 (5507) | Seljak |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16477 (15017) | St235 |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12702 (8810) | amigo_no1 |