» »

Športni vgradni filter

Športni vgradni filter

pinctinc ::

pozdravljeni

zanima me kaj se zgodi ce zamenjam vgradni original filter recimo z K&N-OVIM sportnim vgradnim v original airbox(pac zaradi boljsega pretoka zraka)?Ne rabim ne moci , mukanja ali neke hitrosti (konusni filtri kricijo ko creda krav).Se spremeni kaj pri motorju ali kaj podobnega oz. na kaj moram pazit?

hvala za odg .vnaprej

lp

Tilen ::

Homologacija?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ali3n ::

Vkolikor gre za NA motor, brez drugih sprememb na motorju (npr. menjava odmičnih, sesalni kolektor, lažje jermenice, remap,..) ne bo nobene opazne razlike. Če se nimaš namena spuščat v dodatne predelave motorja ga menjaj z novim, navadnim, preostanek denarja pa porabi za tebi ljubše stvari.
Homologacije ne nucaš (itak gre v original airbox).
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

RejZoR ::

Razlika bo samo v primeru, da spremeniš tud izpuh s takim, ki manj omejuje motor (low restriction exhaust) Tud to s filtri je tricky, ker konusni imajo že res večjo površino ampak so običajno postavljeni globlje v mašino kjer sesajo toplejši zrak kar pa je lahko nakoncu še slabše.
Pravi cool air intake se da pred motor in kar se da spredaj maske, da direktno sesa kar se da hladen zrak.
Pa nakoncu ko potegneš črto mogoče pridobiš par konjev. Bolj do izraza pride vse to pri turbo mašinah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

TOP ::

Kaj pridobiš povedal ti bom sprve roke ker sem ga mel.Jaz sem mel tega K%N.Pridobiš na glasu.Glas postane bolj globok in lepo je slišat v samih performansah pa nič,čeprav oglašujejo do nekih 5 KM ampak jih ne.Pridobiš še tole da ti ga ni treba menjavat kot original sam opucaš ga na vsakih 50 tisoč kilometrov in to je to.Tilen ne bluzi.če ne veš za kaj gre.

pinctinc ::

TOP je izjavil:

Kaj pridobiš povedal ti bom sprve roke ker sem ga mel.Jaz sem mel tega K%N.Pridobiš na glasu.Glas postane bolj globok in lepo je slišat v samih performansah pa nič,čeprav oglašujejo do nekih 5 KM ampak jih ne.Pridobiš še tole da ti ga ni treba menjavat kot original sam opucaš ga na vsakih 50 tisoč kilometrov in to je to.Tilen ne bluzi.če ne veš za kaj gre.

govorimo o vgradnem panelnem a ne?saj pravim rad bi samo ,da avto lazje dobi zrak in da ni treba menjavat teh papirnatih(pac K&N-a
ocistis in naoljis) ,ki po moje samo dusijo motor;)torej sportni vgradni od K&N-a DA ALI NE??A lahko slucajno cemu skoduje oz.se spremeni mesanica goriva in zraka??Ne bi rad peljal na servis ,da bi masina kup zletela:))

hvala

RejZoR ::

Načeloma dandanes ECU pripravlja pravo mešanico, tko da če boš motorju dovedel več hladnejšega zraka bo temu primerno spremenil količino goriva in timing, tko da narobe ne bi smelo bit nič, mogoče boš celo dosegel boljše izgorevanje in posledično čistejši izpuh. Pa posledično verjetno tud mal performansa.
Gre se samo da boš res kaj profitiral z njim.

Recimo pri trenutni i30-ki imam že tovarniško speljan zrak iz maske skozi filter in v motor. Prav od sprednjega dela maske gre cev do motorja, tko da bi bolj hladen zrak že težko zajemal. Zdej če bi tle gor dal kakršenkoli filter, ki bi se zaradi same oblike postavil bolj nazaj v motor bi stvar krepko poslabšal, ker v notranjosti bi sesal toplejši zrak kar bi bil fail by design. Konkretno bi v mojem primeru bolj profitiral, če bi samo stock filter zamenjal z nekim, ki prepušča več zraka ampak nima zarad tega nič slabše filtracije. Oz da bi intake prestavil nekam drugam, kar zna bit problem zarad prostora in spet dovoda hladnega zraka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

Kot je nekdo omenil. Kupi klasiko, presežek €, ki ti bo ostal pa nameni za tebi ljubše stvari. Motor s trenutnim filtrom dobi več kot dovolj zraka. S K&N ga ne bo dobil nič več, ker imaš druge omejitve. Praktično boš vrgel € skozi okno.

TOP ::

No si si sam že odgovoril,če nočeš enkrat na leto menjavat papirnate filtre si kupi K#N in bašta.Slabše za motor ni in kaj misliš kakšna je razlika med panelnim in konusnim tale ,da panelni ti gre naravnost v original škatlo.Tisto igranje z mrzlim zrakom in gorkim od motorja sem se tud sam igral in razlike za motor ni,če je bolj mrzel ima avto še bolj globok glas in ko pa avto zjutraj upališ pa moraš dat mal več gasa,ko je bolj mrzlo zunaj.

pinctinc ::

TOP je izjavil:

No si si sam že odgovoril,če nočeš enkrat na leto menjavat papirnate filtre si kupi K#N in bašta.Slabše za motor ni in kaj misliš kakšna je razlika med panelnim in konusnim tale ,da panelni ti gre naravnost v original škatlo.Tisto igranje z mrzlim zrakom in gorkim od motorja sem se tud sam igral in razlike za motor ni,če je bolj mrzel ima avto še bolj globok glas in ko pa avto zjutraj upališ pa moraš dat mal več gasa,ko je bolj mrzlo zunaj.
bom nabavil vgradnega K&N-a in mislim ,da avtu ne bo nic manjkalo;)problem pa je res ,ce imas konusnega in to izven original skatle v tem smislu ,ce ne poskrbis za hladen zrak je res stran vrzen denar.


hvala TOP;)

DragonHeart ::

vgradnega se ti ne splača kupiti.

Splačalo bi se edino konusnega ki bi ga pridrdil tako da bi imel dovod hladnega zraka. Vgradni pa ti ne bo pripomogel prav nič. Zvok bo isti, vozne lastnosti avta pa prav tako. Ne meči denarja proč. problem je da v tisti originalni škatli več kot toliko zraka kot ga originalni filter da skozi enostavno ne more potegniti. Je preveč turbolence v cevi.

Pri konusnem pa je nekaj razlike v obnašanju avta, saj motor zajame več zraka. Problem ki mene moti pa je v tem da se motor potem dere kot sraka, prav tako je pri mnogih avtih težko poskrbeti za dovod hladnega zraka saj ni prostora za aluminijaste cevi. Pri nekaterih pa se da zato zelo lepo poskrbeti.

ampak konusnega pa je treba homologirati.

obvezno branje pred nakupom, saj so testirali točno te filtre ki jih ti gledaš:
http://www.rsportscars.com/slo/clanki/z...

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Eno je so jih testirali in brati,drugo je ga imeti 6 let v avtu in na koncu še nekaj na blef pisat.Kot prvo imel sem konusnega in ga ni bilo treba homologirat,zato nekateri ne nabijajte,pa so na tehničnem vidli in vse,kot drugo ne pretiravajte okrog zraka,ker sem jaz probal prav vse kar je možno.

DragonHeart ::

meni so na tehničnem jasno rekli da ga je treba homologirati. če tebi niso to pomeni le da imate neke kekce na tehničnem.

6 let si imel v avtu konusnega...pritrjenega direktno na gumijasto cev ki pride iz motorja? torej ti je vleklo vroč zrak v avto. Katastrofa. Moral bi narediti tako da bi vleklo hladen zrak iz odbijačev ali izpred motorja..potem bi videl razliko


seveda pa ni nobene razlike če si to delal na 100 konjskem motorju. tam je vseeno ali vleče vroč ali hladen zrak saj je motor tako šibak da se itak ne pozna nič. Pozna se samo razlika med koničnim in navadnim filtrom. To ja. Nikakor pa ne med navadnim in vgradnim športnim.

Sem imel 2 leti konusni športni filter vendar sem ga dal ven saj je popolnoma brezveze ga imet. Potrata denarja. Nekaj razlike v pospeških je bilo, true vendar se je motor zaradi njega grozno drl ko sem pritisnil na gas. Izjemno moteče. Vgradni filter pa je bistveno slabši od konusnega tako da razlike v pospeških ne pričakuj.


ps.: na začetku sem športnega vgradil predvsem zaradi zvoka...in v zvoku sem dolgo časa tudi užival vendar sčasoma postane zelo moteče konstantno poslušat tisti zvok ko pritisneš na plin. Neke hude razlike med navadnim filtrom in konusnom v performansu v 100 konjskem avtu pa tudi ni tako da se nikakor ne splača vgradit.

Seveda je druga reč če imaš vsaj 200 konjsko zverino ki jo predelaš in tudi prirediš dovod zraka in računalnik glede na nov pretok. Prav tako moraš zamenjati izpuh.

Kupi rajši navadnega za 20 eur, preostališ 40 kolikor bi več plačal za športnega pa porabi za nove prevleke za avto :P

Zgodovina sprememb…

TOP ::

DragonHeart je izjavil:

meni so na tehničnem jasno rekli da ga je treba homologirati. če tebi niso to pomeni le da imate neke kekce na tehničnem.

6 let si imel v avtu konusnega...pritrjenega direktno na gumijasto cev ki pride iz motorja? torej ti je vleklo vroč zrak v avto. Katastrofa. Moral bi narediti tako da bi vleklo hladen zrak iz odbijačev ali izpred motorja..potem bi videl razliko


seveda pa ni nobene razlike če si to delal na 100 konjskem motorju. tam je vseeno ali vleče vroč ali hladen zrak saj je motor tako šibak da se itak ne pozna nič. Pozna se samo razlika med koničnim in navadnim filtrom. To ja. Nikakor pa ne med navadnim in vgradnim športnim.

Sem imel 2 leti konusni športni filter vendar sem ga dal ven saj je popolnoma brezveze ga imet. Potrata denarja. Nekaj razlike v pospeških je bilo, true vendar se je motor zaradi njega grozno drl ko sem pritisnil na gas. Izjemno moteče. Vgradni filter pa je bistveno slabši od konusnega tako da razlike v pospeških ne pričakuj.
Kaj znaš ti čitat ali ne,sem lepo napisal probal sem vse mogočne fore in imel sem tud predelano zad ze prednjim odbijačem za svež zrak in nisem mel gumjastih cevi ampak lepo kromirano tako da nepiši nekaj na pamet.In da zaključimo tole bitko ki ne pelje nikamor,ampak samo pametovanje,daj gor probaj in boš videl jaz sem ga mel 6 let potem sem prodal vseskup z avtom vred.


ps.: na začetku sem športnega vgradil predvsem zaradi zvoka...in v zvoku sem dolgo časa tudi užival vendar sčasoma postane zelo moteče konstantno poslušat tisti zvok ko pritisneš na plin. Neke hude razlike med navadnim filtrom in konusnom v performansu v 100 konjskem avtu pa tudi ni tako da se nikakor ne splača vgradit.

Seveda je druga reč če imaš vsaj 200 konjsko zverino ki jo predelaš in tudi prirediš dovod zraka in računalnik glede na nov pretok. Prav tako moraš zamenjati izpuh.

Kupi rajši navadnega za 20 eur, preostališ 40 kolikor bi več plačal za športnega pa porabi za nove prevleke za avto :P


Če hodiš ti na tehnični za vsako stvar spraševat tvoj problem jaz nisem mel nobenih problemov in poznam še en kup ljudi ki majo take filtre pa še nobeden ni reku,da je šel homologirat.Zdej očitno ne znaš brat jaz sem probal vse živo okrog zraka imel sem tud predelano za zajem svežega zraka in imel sem lepo kromirano cev,tako da se ne izmišljuj.Zdej da končamo tole bitko brez zmagovalca,najbolj enostavno probaj pa boš videl meni je odgovarjalo,zato sem ga mel toliko časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

DragonHeart ::

nism šel spraševat. šel sem na tehnični pregled. lol. ne bit preveč pameten.

in nauči se brat človek. sem jasno napisal da sem konusnega uporabljal 2 leti vendar sem ga dal ven ker je brezveze. Če konusni da tako malo pa menim da vgradni filter ki bi ga rad on montiral v avto da še manj.

Vgradni filter itak nima kaj doprinesti k avtu. Površina za zajem zraka je ista...Se absolutno ne more povečat.

on pa je rekel da bi rad vgradil VGRADNI filter, kar močno odsvetujem. Se ne splača investirati 65 eur vanj ker nima nikakršnega učinka. sploh.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

V končni fazi se strinjam z dragonheart. Ne vem kako je s homologacijo, vendar športni filter ti razen porabe in glasu ne naredi popolnoma nič. Ljudje pri 200+KM mašinah zapravijo tudi več tisoč evrov za 10% pridobljenih konjev (pa še to se pogosto na testiranjih pokaže kot teorija)...skratka z 100€ narediš ponavadi več škode kot koristi.

pa lahko imaš 10 turbin v avtu...če ne boš prilagodil vsega kar je povezano z motorjem nisi naredil ama ništa. Kot da bi v računalnik dal i7 procesor in imel 128MB DDR rama ter geforce 2.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

DragonHeart ::

jaz sem imel filter na avtu zato ker mi je na začetku bil všeč zvok ko je zagrmelo ko si pritisnil na gas. Vendar se tega kmalu naveličaš in vržeš ta šrot v smeti. Če avto serijsko ne gre nikamor mu športni filter ne bo prav nič pomagal.

pomagal bo le v smislu placebo efekta ko ljudje mislijo da avto bolj vleče, v resnici pa samo bolj grmi, poraba pa naraste.


edino kar se je pri meni resično poznalo je bilo to, da je avto prej začel vleči ko sem pritisnil na gas ker je prej potegnil zrak. Tako da ko sem pritisnil na gas je prvo sekundo kar lepo prbilo na sedeže, potem pa so bili pospeški identični kot z originalnim filtrom. Le ta pa pospešuje elastično, brez cukanja ko pritisnem na gas. Je pa velik plus v tem da je motir pri meni z originalnim filtrom praktično neslišen, kar ponuja izjemno udobno vožnjo tudi pri visokih hitrostih.


šernk, lepa primerjava. Imam še boljšo...

če daš športni filter v avto je to isto kot če na pentium 386 vgradiš 3 gb rama. Hja, potencialno bo ta računalnik lahko letel saj bo lahko zajel kolikor prostora bo rabil. Samo če je mlinček prepočasen tistega rama ne bo nikoli izkoristil.

Razen če zapraviš ENORMNE vsote denarja in prilagodiš motor novemu zračnemu filtru, da bo izkoristil ekstra zrak. In zamenjaš izpuh. In verjetno še kaj drugega....
Če bi bila fora samo v zračnem filtru, bi vsi avti imeli lopute za zrak na havbi, da bi motor srkal čimveč zraka. Tako kot imajo to stari terenci recimo.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31361687 (39817) cebelar123
»

Športni filter

Oddelek: Loža
155947 (5745) SkIDiver
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7416779 (14396) El Barto
»

Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?

Oddelek: Loža
194792 (4148) KTr1sk
»

Predelava avtomobila (BMW) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12016509 (14831) Dr_M

Več podobnih tem