Forum » Loža » Športni filter
Športni filter
DiaMonDer ::
Mene samo zanima za kaj je športni filter dober? Recimo ce poveca moc hitrost zanima me korist športnega filtra. Odgovori prosim.
LapD ::
No v teoriji ne bi smelo "več žret" in "mn it". Razen če vse skupi čudno zmontiraš. Ker s pravilnim dodatnim dovodom hladnega zraka motorju samo pomagaš zato ga ne bi smel ošvohnet.
web&motion designer
DiaMonDer ::
K mi bo športni filter pomagal recimo poslusajte to. V neki hrib v moji vasi lahko nekateri pridejo brez problema moj motor pa je za to prešvoh mislm mal ga matra bi mu športn filter to pomagou??? Pa se to recimo se ustavmo sred enga hriba k ni glih strm prevec. Drugi motorji lahko speljejo brez problema moj pa se pr tem matra in lahko spelem hrib samo ce se ne ustavem in ce v hrib prpeljem z dovolj veliko hitrostjo. Bi mi športni filter pomagal recimo pr štartih motorja pa te fore pri moči motorja???
Blinder ::
Ma če ti ne rata speljat v klanec je problem med volanom in sedežom in NE pod haubo
Dober zračni filter ti doda par procentov moči, ki pa je ne moreš opazit, je premajhna razlika. So pa pol problemi z homologacijo, ker če te dobijo policaji ti lahko ruknejo unih 400EUR al koliko že je kazen za avto... ki ni v legalnem stanju.
Drugače ljudje dajo gor športni zračni filter, ker potem avto dobi dober zvok, športen zvok. Ampak če maš zračni filter v škatli mislim da se zaduši zvok, ni pravega efekta..
Provaj tankat 100 oktansko gorivo na OMV, na enmu našem avtu se pozna(tistih par % moči več je glih dovolj, da avto zdaj na nekem klancu zdre v drugi prestavi ven...) drugod pa ne moreš opazit razlike ker kot pravim nima človek vgrajenega akcelerometra in nevemčesa še da bi opazu par % večjo moč
Dober zračni filter ti doda par procentov moči, ki pa je ne moreš opazit, je premajhna razlika. So pa pol problemi z homologacijo, ker če te dobijo policaji ti lahko ruknejo unih 400EUR al koliko že je kazen za avto... ki ni v legalnem stanju.
Drugače ljudje dajo gor športni zračni filter, ker potem avto dobi dober zvok, športen zvok. Ampak če maš zračni filter v škatli mislim da se zaduši zvok, ni pravega efekta..
Provaj tankat 100 oktansko gorivo na OMV, na enmu našem avtu se pozna(tistih par % moči več je glih dovolj, da avto zdaj na nekem klancu zdre v drugi prestavi ven...) drugod pa ne moreš opazit razlike ker kot pravim nima človek vgrajenega akcelerometra in nevemčesa še da bi opazu par % večjo moč
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kixs ::
Vcasih pomaga ze zamenjat z navadnim NOVIM zracnim filtrom. Ce stari ze nekaj casa ni bil menjan (je tudi odvisno kje se vozis) in je zapacan, potem motor dela pod svojimi zmogljivostmi in imas hitro taksne probleme. Pomisli tudi kdaj si menjal ostale filtre.
lp
lp
TOP ::
Z špotnim filtrom,pridobiš največ na zvoku,nekaj malega pa se pozna pri moči,res je da sem mel jaz tud avspuh mal predelan.Meni je gor v klanec lažje peljal.Jaz sem mel koničnega in še dodatno sem dopeljal hladen zrak,tako da se je poznalo.Kar se tiče porabe ni razlike,zvok pa je res dober.Pa čistiš ga na vsakih 50k kilometrov.
kalko ::
Pa luftmesser gre lahko po gobe, če imaš športni filter, ki je prepojen z neko mastno tekočino.
St235 ::
PRedvsem moraš pazit, da športnemu filtru zagotoviš HLADEN zrak. Ker nebroj folka nabije filter v avto potem mu pa vleče pregret zrak od motroja, ker ne speljejo pravilno dotoka zraka. Tako namesto pridobitve moči le to zgubiš. Drugač pa samo predelava filtra ne bo opazno vplivala na moč motorja, zgolj na zvok. Za razliko v moči je treba predelavo bolj ambiciozno zastavit.
Aja pa z nehomologiranim filtrom kar prosiš kakšnega tečnega policaja, da se bo spotaknil v neizpravnost vozila.
Aja pa z nehomologiranim filtrom kar prosiš kakšnega tečnega policaja, da se bo spotaknil v neizpravnost vozila.
kixs ::
LOL
On verjetno tole sprasuje za skuter
Tole je iz ene druge njegove teme:
On verjetno tole sprasuje za skuter
Tole je iz ene druge njegove teme:
Hey! Imam eno majhno težavo ki nekatere nebi motila ampak bi jaz rad izvedel več. Torej imam skuter ki ima 3.5 km (konjev). Ni ravno veliko. V navadni malo manjši breg mi vleče kar vredu (45km/h)(imam Leovince ZX avspuh). Vendar ko se znajdem na kakšnem zelo zahtevnem hribu mi motor enostavno ne proizvede dovolj moči in moram stopiti z motorja. Za dodatek pa vam lahko povem da ima moj prijatelj skuter z 4.5km (konji) in smo v tisti hrib prišla oba. Oba sva sedela na skuterju. Moj skuter pa ne more izpeljati hriba samo da sam sedim gor. Kaj naj storim?
Žiga- ::
Torej če imaš skuter in negre v hrib filter definitivno ne bo rešil tega problema. Problem je sklopki, natančneje v federcih. Probaj s tršimi, lažjimi valjčki in je to to ;)
Blinder ::
Shujšaj, na skuterju se pozna.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
SkIDiver ::
Športni filter pri avtomobilu ti ne bo prinesel kaj omembe vrednega. Je pa veliko odvisno od programa računalnika motorja in lahko vpliva tudi negativno, če motor dobi preveč zraka in ECU ne more prilagoditi količino goriva, ker so vrednosti izven meja in motor zato duši, ker je mešanica revna.
V določenih primerih se lahko malenkost poveča poraba goriva, ker je pretočnost športnega filtra vsekakor malce večja. V določenih primerih se mogoče malce zmanjša, vendar je to redko. V določenih primerih pa je lahko poraba ista.
No v praksi se v večini primerov pri uporabi konusnega filtra poveča zaradi pritiskanja na plin ob efektu mukanja
Stranski efekt je vsekakor čiščenje senzorja pretoka zraka ali senzorja tlaka v sesalnem kolektorju, ker se zamasti. Senzor tlaka ni ravno občutljiv, ker ga mastijo že oljni hlapi, ki so ponavadi speljani iz odduška v sesalni kolektor (v določenih primerih so speljani v škatlo zračnega filtra).
Še največ se v povezavi z dovodom zraka v motor pri vozilu pozna, če se zajema hladen zrak zunaj motornega prostora, da je njegova pot čim bolj neovirana in dovolj prostorna (dovolj velik presek sesalne poti do lopute motorja). S tem dosežeš največji učinek.
Toliko na kratko o sicer dokaj širokem področju o zajemu zraka pri atmosfersko polnjenih motorjih.
V določenih primerih se lahko malenkost poveča poraba goriva, ker je pretočnost športnega filtra vsekakor malce večja. V določenih primerih se mogoče malce zmanjša, vendar je to redko. V določenih primerih pa je lahko poraba ista.
No v praksi se v večini primerov pri uporabi konusnega filtra poveča zaradi pritiskanja na plin ob efektu mukanja
Stranski efekt je vsekakor čiščenje senzorja pretoka zraka ali senzorja tlaka v sesalnem kolektorju, ker se zamasti. Senzor tlaka ni ravno občutljiv, ker ga mastijo že oljni hlapi, ki so ponavadi speljani iz odduška v sesalni kolektor (v določenih primerih so speljani v škatlo zračnega filtra).
Še največ se v povezavi z dovodom zraka v motor pri vozilu pozna, če se zajema hladen zrak zunaj motornega prostora, da je njegova pot čim bolj neovirana in dovolj prostorna (dovolj velik presek sesalne poti do lopute motorja). S tem dosežeš največji učinek.
Toliko na kratko o sicer dokaj širokem področju o zajemu zraka pri atmosfersko polnjenih motorjih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 64964 (43094) | cebelar123 |
» | Športni vgradni filterOddelek: Loža | 8585 (8275) | DragonHeart |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32979 (4618) | gapLLL |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17476 (15093) | El Barto |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 12006 (10253) | ani |